brak logo

POLBAU

Opole

Opinie o POLBAU

Rafalop 2017-02-08 16:02
Nie idź do Polbau
Banani 2017-02-09 17:57
Witam serdecznie . Dostałem ofertę z POLBAU do pracy na terenie Niemiec jako zbrojarz i Pani mówiła przez telefon że zarobki po odbiciu mieszkania około 2000 euro na rękę. Czy pracował tam ktoś jako zbrojarz ? Jak to faktycznie wygląda? Dziękuję z góry za odpowiedź. Pozdrawiam
exPOLBAU 2017-02-10 10:13
WItam,

Pani przez telefon, delikatnie mowiac, mijala sie z prawda. Pracowalem w Polbau ponad 4 lata (Finlandia, potem Niemcy) i o ile w Finlandii bylo prawie 1900 na reke i mieszkanie za darmo (baraki, bo baraki, ale bylo ok+jedzenie - stolowka, Polscy kucharze, wypas), to Niemcy to jest jakis dramat! 230E za syfiasty hotel + brak zarcia! Przy ponad 180h ledwo 1400 na koncie! Zenada!
Ja bylem jako ciesla, ale zbrojarze-no normalka: cegi w dlon (nigdy nie dawali szybkowiazadel, to jakas porazka) i jedziemy 10-12h jak wieksza bodena przyszla. Deczko harowka. O ile w Fin to sie oplacalo, to Szkoplandii z Polbauem zwyczajnie NIE POLECAM.
DUDA_4_EVER! 2017-02-10 13:52
A co się dziwisz, jak pewnie jego największym osiągnięciem jest wygranie lokalnego konkursu żłopania jabola na czas pod sklepem "U Edka". Przy okazji pozdrawiam Edka z ekipy Janosza, mam nadzieję, że mu jeszcze wątroba nie wysiadła. A i Zbyszka SZ..CZ..A, kierownika hotelu w Eurajoki. Dobry był z niego herbatnik.
ELEGANCKO!! :D 2017-02-12 00:44
Polbauki nie chlejcie dzisiaj za dużo, bo w pon ma być alkotest na bramie!
kwejk 2017-02-14 10:43
Ale Ty się brzydko wyrażasz. Tak robię za taką kasę, bo kadra, jak powszechnie wiadomo, ma stawki "nieco" wyższe od szeregowych. I nie, nie jestem żadnym pociotkiem. Pociotki siedzą w Opolu i robią kawkę panu Mirkowi (w sumie nawet małą literą bym imię napisał ze względu na brak szacunku do tego typa). Da się? Da się. Tylko trzeba było nie rzucać w szkołę kamieniami, tylko jednak się nieco przyłożyć żeby potem nie trzeba było zapierniczać do końca swoich ciężkich dni. KaPeWu?
1
czarny1313 2017-02-20 08:28
Jak mogłeś dostać od Polbau ofertę pracy w Holandii, skoro Polbau już tam od stycznia 2016 nie pracuje ? Oj, coś nawijasz...
czarny1313 2017-02-20 08:40
A co to znaczy : dobry był z niego herbatnik ?
czarny1313 2017-02-20 08:46
Wszyscy jesteście cwaniaczki. Tylko pseudo a imię na wszelki wypadek ukrywamy. Grunt to namieszać ludziom w głowie za pośrednictwem netu. A czy to prawda czy nie to już zupełnie inna sprawa. A co złego zrobił Tobie Pan Mirek ? To, że Cie na eksport wysłał to coś złego ? Nie musiałeś jechać. A, propos to ja mam na imię Jurek.
czarny1313 2017-02-20 08:54
Jeżeli jest naprawdę tak źle w Polbau to dlaczego pracuje w Niemczech ponad 600 pracowników ? Oni nie wiedzą, że jest źle ? Jurek.
Czarny1313 2017-02-20 09:06
Dlaczego piszesz brak żarcia ? Napisz brak żarcia za darmo ! Bo na wszystkich hotelach są kucharze i obiad kosztuje 4 €. No , ale skoro wolisz wydać te 4 € na gorzałę niż na obiad to bardzo proszę, tylko nie pisz nieprawdy. Jurek.
Rafalop 2017-02-20 09:36
Kolega ma racje. jest brak jedzenia. nikt z szeregowych pracowników nie dostaje posiłku w czasie pracy zimą nawet nie ma gorącej herbaty wody ani nic. Pan Jurek dostaje obiad jak nie jest szeregowym pracownikiem.
DUDA_4_EVER! 2017-02-20 12:26
Ze wporzo ziomal z niego byl!
kwejk 2017-02-20 12:29
Pan Jurek-obmiarowiec? :]
czarny1313 2017-02-20 15:21
Niestety nie. Jestem zwykłym cieślą.
Alan02 2017-02-21 18:26
Dostałem ofertę pracy w tej firmie. Jak jest naprawde? Jakie pieniądze można zarobić? Jak wygląda sprawa zakwaterowania? I jak jest ze zjazdami do Polski, co ile i na ile? No i jaka sytuacja na budowach generalnie chodzi o ludzi czy są w porządku czy napinka i jeden na drogiego patrzeć nie może.
Bo jeśli brygada jest ok to reszte można przeżyć.
exPOLBAU 2017-02-22 11:19
Człowieku, > 700 postów, tematy wałkowane 1500 razy, a Ty dalej pytasz?
Ileż można!

No dobra, to jeszcze raz :D.
"Dostałem ofertę pracy w tej firmie. Jak jest naprawde? "
1)No jest tak jak piszesz - naprawdę dostałeś ofertę. Gratulujemy! Jesteś jak Neo w Matrixie - Wybrany, Jedyny w Swoim Rodzaju, wygrałeś na loterii, Bóg się nad Tobą pochylił, jesteś Królem Życia! Oby tak dalej!
2)Jakie pieniądze? Papierowe. Takie kolorowe, z królami i ze znaczkiem PLN jeśli pracujesz w Polsce albo z budowlami i takim znaczkiem E z dwoma kreseczkami jeśli pracujesz za granicą w pewnych krajach.
3)Zakwaterowanie wygląda tak, że jest dach, 4 ściany łóżko, kilka innych osób i... No jakaś łazienka i kuchnia. Czasem kapie, czasem karaluszek przebiegnie. C'est la vie :/.
4)Zjazdy do Polski - nieregularnie, po prostu ustalasz urlop z przełożonym i sruuu! Pakujesz manele do Passata w TeDeIku i bujasz się te 1500 km zuruck.
5)Pytasz o ludzi na budowach? Człowieku... To jest przekrój polskiego społeczeństwa: od ostrej patologii połączonej z alkoholizmem i koprofilią począwszy, poprzez zwyczajnych szaraków-wyrobasów i "januszów-cebulaków", którzy potrafią Cię zadeptać w Lidlu za bułki tańsze o 5 centów, a na ludziach z doktoratami, którym się nie powiodło, ale jednak zarabiają ciężką, fizyczną pracą kończąc. Jak wszędzie są animozje i przyjaźnie. Brygada to nie wszystko, ale znacznie pomaga jak zgrana ekipa.

I jak?

Przy okazji - napisz co Ci zaoferowano.
2
Alan02 2017-02-22 16:31
No i żadnych konkretów to ty nie podałeś
Jeśli tam pracowałeś to powinieneś napisać coś konkretnego.
Oferowali mi na sam początek 11€ na godzinę po 2 miesiącach stawka w górę. Zjazd do Polski niby co miesiąc
Jak jest naprawdę na dzień dzisiejszy.
interesują mnie konkretne odpowiedzi.
czarny1313 2017-02-23 08:04
Nikt Tobie nie odpowie. Musisz sam się przekonać. A stawki 11 € już dawno nie ma. Najniższa to 12,50 €/godz. Zjazdy do kraju to sprawa między kierownikiem a Tobą i tutaj też nie ma żadnych terminów. Przeciętnie pracuje się 200 - 220 godzin ale wykazuje się normatyw by nie wpaść w wyższą grupę podatkową. Czemu niemiecki fiskus ma nam zabierać nadwyżki ? Godziny się gromadzi w banku i rozlicza w okresach 4 miesięcznych. Pamiętaj , że nie da się wszystkim dogodzić. Zawsze znajdzie się jakiś niezadowolony i będzie opowiadał głupoty na forach. A z reguły to takie życiowe rozbitki, które chciałyby nic nie robić a pieniążki niechby z nieba leciały. Takie życie...
Mormon 2017-02-23 09:12
Pieniazki, to qrwa sa w eurobiznesie!
Rafalop 2017-02-23 10:33
Hej. Ładne napisałeś. Zapomniałeś napisać prawdy. A prawda jest taka że pracuje się ponad 50 h tygodniowo nie wypłacają za nadgodziny nie ma przerwy płatnej nie ma obowiązkowego posiłku w zimowego nie ma ciepłych napoi nie mam żadnych napoi operator 1z nie ma nawet przerwy śniadaniowej, przymus sprzątania kamp, kampy zagrzybiale zaplesniale, mógł tak więcej lecz więcej jest na Prokuraturze.
exPOLBAU 2017-02-23 11:15
Lol.
No przecież napisał 200-220 godzin co dzielone na 4 = 50h/tydz. No nie?
Nadgodziny idą do banku - napisał.
Przerwa płatna - dawno niestosoana praktyka.
"Obowiązkowo posiłek zimowy"? O stary, ale odjechałeś-skąd taki wymóg niby?
No pewnie, że kampy zapleśniałe, jak się uchylacie od sprzątania :D.
W Finlandii dbaliśmy o swoje rewiry i każdy na mopie raz na 3 dni latał i dało się żyć.
Co to znaczy, że coś jest "na Prokuraturze"? :D.
Rafalop 2017-02-23 14:33
Przeciętny miesiąc ma 4,5 tyg
Z poważaniem
exPOLBAU 2017-02-23 15:15
I te pół tygodnia aż taką różnicę robi?
No to masz ~47-49 godzin. Więc czarny miał rację.
Dotarło?
potain 2017-02-24 17:10
ktos pracował tam jako operator w szwecji ? jakie warunki ? wypłacalni ?
Rafalop 2017-02-24 19:31
Zapraszam do wyszukania sobie "posiłek regeneracyjny"
exPOLBAU 2017-02-25 14:07
W myśl art. 232 kodeksu pracy pracodawca jest obowiązany zapewnić pracownikom zatrudnionym w warunkach szczególnie uciążliwych odpowiednie posiłki i napoje, jeżeli jest to niezbędne ze względów profilaktycznych.

Budowa - warunki szczególnie uciążliwe?
exPOLBAU 2017-02-25 14:08
Polbau nie ma budow w Szwecji.
Rafalop 2017-02-25 15:28
Tak.
Zapraszam wszystkich do pobrania i przeczytania



Dz.U. 1996 nr 60 poz. 279
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów.
Ps. Na podstawie art. 232 k.p
To jest tylko jedna strona warto przeczytać !!!
Kupek 2017-02-27 09:01
No dobra, ale nie pracujesz w Polsce tylko u Szkopow, wiec Cie polskie prawo nie dotyczy hehe!
Rafalop 2017-02-27 09:30
Kolego masz polską umowę i obowiązują Cię polskie prawa. Możesz pracować nawet w RPA jak masz polską umowę mają zapewnić Ci wszystko to co się wiąże z polskimi przepisami
czarny1313 2017-02-27 15:22
Nie pracujesz już w Polbau, to po co jątrzysz ? Lubisz to "polskie piekiełko" !
Takich nam w Polsce trzeba a Polska będzie "bogata" ale w nadmiar przygłupów. Popracuj ze mną na budowie w Stuttgart to zobaczysz jak jest. Operator nie ma przerwy. A który operator chce schodzić z dźwigu na przerwę ? Zanim zejdzie i ponownie wejdzie to już po przerwie. A gdzie czas na zjedzenie ? Widać, że nie masz pojęcia o pracy na budowach.
kupek 2017-02-27 15:32
Jak glupim trzeba byc by jechac do RPA na polskiej umowie to raz, a dwa-wierzyc, ze ktokolwiek sie bedzie polskimi przepisami przejmowal. Dorosnij chopie.
Rafalop 2017-02-27 17:16
Wszyscy tak mówią i dlatego tak jest.
skończy im się to co robią
Rafalop 2017-02-27 17:32
Hej czarny1313
wiem jak pracowałem na różnych budowach z różnymi kierownikami ale takiego syfu nie widziałem.
1 oszukali
2 okradli
3 straciłem zdrowie przez nich
nie wypłacili mi wszystkiego.
jak Nyga tam dupisz
czarny1313 2017-02-28 07:30
Tak ? To może jakieś konkrety , a nie ogólnikowo. Nie trzeba było tyle pić to byś zdrowia nie stracił. A kto Cię okradł i oszukał ? Zgłosiłeś to na policję ? Tak mówić to każdy może. Aby tylko być obecnym na forach.
exPOLBAU 2017-02-28 07:53
Taaaa....
"Oszukali i okradli" - tak zwykle mówili ci, którzy nie mogli wyjść z autobusu o własnych siłach po tym jak zajechali do Eurajoki po raz pierwszy. Pakowali ich do domu automatycznie. To co taki pijus miał w domu powiedzieć? Że zapił i go pierwszego dnia wywalili z roboty? Pewnie, że nie! Okradli! Oszukali! Wywiezli do lasu i pobili!

Zero honoru.
3
olo45 2017-02-28 21:23
to tak realnie to ile można zarobić w miesiącu ? dobrze by było wiedzieć czy warto pozbywać się obecnej pracy
exPOLBAU 2017-02-28 22:03
1600 E na reke max.
olo45 2017-03-01 17:42
to jak to się ma do 11 euro na godzinę przy ponad 200 godzinach?
exPOLBAU 2017-03-01 20:49
Nijak. A za hotel i ciuchy kto zapłaci?
Weronika 2017-03-02 12:00
@olo45 myślę, że jeżeli myślisz o aplikowaniu to zawsze warto :) Wszystkiego z pewnością dowiesz się podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
2
exPOLBAU 2017-03-02 14:13
Nie, niewarto i uwierz mi Weroniczko, ze niczego sie nie dowiesz. A to co Ci tam wcisna to pic na wode fotomontaz.

P.S. Ciekawi mnie - to jakas zautomatyzowana akcja? Czy rzeczywiscie team gowork-team nagle komentuje wzszystkie tematy?
czar 2017-03-06 07:16
Niby jesteś exPOLBAU a piszesz bzdury. Rozmowy kwalifikacyjne są zawsze tylko i wyłącznie z kandydatami do pracy jako nadzór. Z fizycznymi kandydatami nie prowadzi się takich rozmów. Cała rzecz polega na tym by wysłać CV na adres mailowy a w odpowiedzi dostałe się dokumenty do wypełnienie. I na podstawie tych dokumentów zostaje się przyjętym albo i nie do pracy. Cała filozofia. Jest rzeczą oczywistą, że jeżeli ktoś pracuje jako spawacz-ślusarz to nie może być przyjęty na stanowisko cieśli ale to można stwierdzić na podstawie dokumentów. Oczywiście później taki odrzucony melduje się tutaj i pisze jak to go firma źle potraktowała i nie przyjęła do pracy. Cóż ? Życie.
1
majster 2017-03-07 08:32
czytam i nie dowierzam sami jestescie sobie winni ze tak zasówacie godzic sie na wszystko chlac i użalac sie jak to wam zle kiedys było inacze był jeden za drugim i nikt niemiał prawa szmacic pracownika a dzis tylko patrza jak [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] do kierownika i zgoda na niewolnictwo ,dziadkowie gdyby wstali z grobu to padliby odrazu bo nie za taki kraj i ludzi walczyli .Ludzie obuciće sie życie jest takie krutkie a my sami sobie jeszcze wnim piekło gotujemy troche szacunku....
1
Ypot 2017-03-10 09:45
Boże, mąż się zastanawia nad pracą w tej firmie i jak czytam te komentarze to utwierdzam się w przekonaniu, że zarówno mąż jak i wszyscy co tu pracują to debile . Jak ktoś podstaw ortografii i gramatyki nie zna to świadczy, że to zwykły robol, który w Polsce do łopaty się nadaje i w DE też . Skończyloscie tylko podstawówkę czy nawet tego nie ?To cud że czytać umiecie. Tylko Polak Polaka może zatrudnić w takich warunkach o których piszecie . Ludzie czego się spodziewacie? Umiecie język niemiecki ? Nie . To albo idziecie jako robol do Polaka/Niemca albo dajcie sobie spokój . A mąż jak widać nie różni się od debila jak chce tu pracować. Kokosy chcecie zarabiać jak [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] umiecie. Tylko nieudacznicy się w takich firmach zatrudniają. I w agencjach pracy . A Ci co pozytywne komentarze piszą to chyba przydupasy jakiegoś kierownika albo z biura piszą .
czarny1313 2017-03-11 11:04
Jestem cieśla od 17 lat a od 15 pracuje w Polbau. I wcale nie uważam się za jakiego przydupasa. Kobieto, Ty do garów i dzieci a nie do pisania opinii. Jednej godziny byś na budowie nie wytrzymała a do dyskusji to pierwsza ! Ja znam gramatykę i ortografię i skończyłem tylko zawodówkę. I wcale nie uważam , że jesteśmy tylko do łopaty. Chociaż Pani to nawet łopaty bym do ręki nie dał !
5
FVTGYHJ 2017-03-11 20:29
PRACODAWCA Z SOSNOWCA TO JAKIES KURIOZALNE NIEPOROZUMIENIE, TRZEBA MU ZAPŁACIC ZA SKŁADKI, JEGO PIZZE, A NAWET PODZIELIC SIE WYPOSAZENIEM DOMU ABY NAZWANO ULICE W TYM KURIOZALNYM MIEŚCIE JAK WYPOSAŻENIE DOMU PRACOWNIKA, TO MIASTO TO NIEWYPAŁ PODOBNIE JAK JEGO PAZERNI PRACODAWCY Z DZIWNYCH RODZIN Z DZIWNYM WYGLADEM JAK Z ŻYDOWSKIEGO LOMABRDU, TO JAKIEŚ NIEPOROZUMIENIE, KARŁOWATE DŁONIE TO RÓWNIEZ JAKIEŚ DZIWNE ZJAWIDKO, CIEKAWE CZY NIE MOŻNA BY TAK NAZWAĆ ULICY W SOSNOWCU ???? CELEM OBRONY PRAW PRACOWNIKA
czarny1313 2017-03-13 15:21
Kolego, czy aby na pewno to jakaś opina o Polbau ?
1
Weronika 2017-03-17 11:45
Myślicie o zatrudnieniu w POLBAU? Na stronie firmy znajdziecie wszystkie aktualne oferty pracy http://polbau.pl/pl/strony/praca/ Które ze stanowisk jest dla Was?
1
Zostaw swoją opinię o POLBAU - Opole
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie POLBAU