brak logo

MEDI-SEPT Sp. z o.o.

Motycz

Opinie o MEDI-SEPT Sp. z o.o.

gero 2016-02-19 00:42:58
Napiszę krótko, wujek Piotrek powinien w końcu zrozumieć, że całe piękno pracy, w szczególności pracy handlowca polega na tym, aby dobrze było tam gdzie jesteśmy, tam gdzie pracujemy, gdzie pozostawiamy swoje serce, czas, nadzieję i dobre imię, amen.
1
włodek 2016-02-24 09:06:14
W Medisept handlowcy są na własnej działalności. Atmosfera w firmie fatalna, rotacja ogromna wśród handlowców.Oczywiście na początek wszyscy dobrze udają jak to niby u nich jest fajnie.
8
paweł 2016-04-14 14:18:08
Znałem kiedyś przedstawiciela z Mediseptu który comiesięczne spotkania w biurze firmy określał mianem ,,seansów nienawiści". Myślę , że wystarczy to za cały komentarz jak tam jest.
8
jo 2016-04-14 22:55:54
Jedna z firm która buduje wizerunek fajnej przyjaznej i nowoczesnej firmy a w rzeczywistości pierwsze o czym mówią na rozmowie to że trzeba po godzinach zostać a umowa to pewien problem. Jednym słowem wielki zawód.
3
ata 2016-04-16 09:41:21
KKK program wdrożeniowy to za dużo powiedziane jazda z innymi PH przez 2 tygodnie plus odmóżdżenie przez tydzień w biurze, jedna wielka pomyłka Pakiet socjalny nie ma tam czegoś takiego żadnych bonusów dodatkowych chyba że forma współpracy własna działalność jest dodatkiem socjalnym bo możesz kombinować z podatkiem.
3
XXX 2016-04-16 13:52:59
Po wielu latach doświadczeń w różnych procesach rekrutacyjnych, mogę powiedzieć, że przed całym działem HR dłuuuuga droga do profesjonalizacji... Nie mniej trzymam kciuki za rozwój firmy i budowanie właściwego PR-u na rynku pracy.
6
maria 2016-04-16 16:05:34
dokładnie tak. Cytat z ich strony "Proces rekrutacji pomaga nam w poznaniu Kandydatów. Ma on na celu wyłonienie najlepszych pracowników, którzy razem z nami będą budowali organizację." - pięknie ale najlepszym ludziom trzeba zapłacić godziwe wynagrodzenie . Czy firma jest na to gotowa ?
1
Marek 2016-04-17 14:08:36
Wspomniane ,,seanse nienawiści" polegają na tym, że w sali konferencyjnej siada się naprzeciwko szefa przedstawicieli, RKS-a (prawie wszyscy to ludzie bez większego doświadczenia i wiedzy) kilku osób z biura i czasami przychodzi któryś z właścicieli. No i zaczyna się udowadnianie przedstawicielowi co w tym miesiącu źle zrobił. Donosicielstwo w firmie rozwinięte lepiej niż w SB.Biuro ma za zadanie informować o wszystkich zauważonych potknięciach u ph. W praktyce wygląda to tak, że przedstawiciel stoi najniżej w hierarchii firmy.
9
Dobrodziej 2016-04-25 17:50:28
Wszystko co jest tutaj napisane o firmie, niestety jest prawdą. Jeżeli miesięczne wynagrodzenie podzielisz przez godziny pracy wyjdzie Ci stawka na godzinę jak w osiedlowym warzywniaku. Duże wymagania za psie pieniądze. Zresztą, niekończąca się rekrutacja w całym kraju świadczy o tym najlepiej.

4
Rak 2016-04-26 07:53:27
A ja jestem ciekawy jak wyglada praca na stanowisku specjalista ds. Jakości . Byłem na rozmowie i wymaganie maja duże - obejmujące kilka stanowisk w innej firmie. Przyjęli kogoś ?
XXX 2016-04-26 10:08:20
Proces rekrutacji może przeciągać się długo i bez informacji zwrotnej, mimo wcześniejszych zapewnień działu HR... Nie mniej, być może to dotyczyło tylko mojej osoby.
Radek 2016-05-08 13:17:29
Widzę , że odezwał się dział HR lub Marketing!!!W 2010 roku jak było bardzo dużo negatywnych opinii o pracy w MS, to pojawiła się ,,prośba" zarządu aby pisać pozytywne komentarze.
8
XXX 2016-05-08 23:25:06
zgadza się - wspomniałem o tym we wcześniejszym poście. Nie mniej komunikacja nie była jednorazowa, lecz kilkukrotna - oczywiście dotyczy to MOJEGO przypadku. Z racji wieloletniego doświadczenia handlowego i znając perspektywę wielu firm, finalnie wyszło słabo :) Co nie zmienia faktu, że firma wydaje się być ciekawa, a mój wątek dotyczy zaledwie wycinka, czyli procesu rekrutacji.
2
szef innej firmy 2016-05-23 23:32:57
Jestem szefem innej firmy, również handlowej i szczerze mówiąc jak się czyta większość wpisów to słabo to wygląda. Nie chodzi mi o firmę ale o postawę pracowników lub potencjalnych pracowników. Większość patrzy tylko na to ile zarobi, jakie premie dostanie, samochody, laptopy, limity, gps itp. - pytanie tylko jedno... czy ktoś z Was kiedyś wyliczył ile jedno stanowisko takiego PH kosztuje??? No, pytam się ile? Jak myślicie? Przykładowo jeśli ktoś chce zarabiać na rękę 5 tyś netto to jego wynagrodzenie brutto wynosi ok. 7500 tyś. + 1500 zł netto rata za samochód, + 1000 paliwo + telefon - ogólnie minimum 10 tyś zł pracodawca powinien co miesiąc wyłożyć! Co miesiąc zaznaczam!!!. I tu moje drugie pytanie czy jesteście w stanie i w jakim czasie przynieść do firmy zysk, który pokryje wasze koszty utrzymania + pokryje koszty firmy związane z obsługą pozyskanych przez Was klientów. Tylko tyle!!! O rozwoju i inwestycjach + pieniądzach dla firmy już nie wspomnę. Myślicie, że pracodawcę cieszy rotacja i lubi robić rekrutację? Uwierzcie mi to nie jest nic przyjemnego. Zanim zaczniecie się tak wymądrzać, pomyślcie ile taka firma wyrzuca pieniędzy w błoto zatrudniając ludzi, którzy przychodzą i zaraz odchodzą. Nie każdy sprawdzi się i w branży i na takim stanowisku, ale zanim zaczniecie krytykować i wymagać, zastanówcie się co wy możecie dać od siebie? Jakie jesteście w stanie robić obroty bo przecież jako PH nie przychodzisz do firmy siedzieć przy biurku i czytać gazety ani jeździć samochodem po mieście. Zadaniem PH jest POZYSKIWANIE klientów, ich należyta obsługa, budowanie relacji z odbiorcami i przynoszenie zysku dla firmy. Kto tego nie zrozumie, niech idzie pracować gdzie indziej. W ten sposób oszczędzi sobie rozczarowań i a firmie kosztów związanych z kolejnym zatrudnionym pracownikiem. Dobra rada!!! jak ktoś nie wie o co chodzi w pracy PH to lepiej niech zmieni profil pracy. Powodzenia wszystkim!
6
Aksa 2016-05-24 21:24:55
do Rak
też jestem ciekawa?bo byłam na rozmowie, rozmowa OK.Moje odczucia są takie, że wymagania są duże na to stanowisko(duży zakres obowiązków)Moje odczucia są takie, że firma nie ma pakietu socjalnego(słabo)i odniosłam wrażenie,że ma mało do zaoferowania pracownikowi. Takie są moje odczucia ale wcale nie oznacza, że są prawdziwe bo to tylko domniemania.
Aksa 2016-05-24 21:51:06
Do Rak
też jestem ciekawa czy przyjęli?byłam też na rozmowie-rozmowa OK.Moim zdaniem firma ma mało do zaoferowania(brak pakietu socjalnego).Szeroki zakres obowiązków na tym stanowisku.To są moje odczucia ale nie koniecznie muszą być prawdziwe bo to tylko odczucia....
tomasz 2016-05-29 17:02:23
Cos mi się wydaje , że ten szef innej firmy to na co dzień pracuje w Medi-sept, i to już od 15 lat.
11
Szefowa innej firmy 2016-07-13 17:11:33
do @szefinnejfirmy - Szefie innej Firmy słabo również wygląda komunikowanie się za pomocą wołaczy, patrz "!!!" - o ile dobrze się rozumiemy :) Wierzę również, że nie żyjemy w Państwie niemyślących małpiątek i niemal każdy wie, że utrzymanie stanowiska PH to koszt ok. 10.000 PLN. Przy założeniu oczywiście, że zarabia on 5.000 PLN. Niestety, wskaźniki pokazują inaczej... Potencjalny (przepraszam za wyrażenie) PH (FMCG) zarabia dziś od 2.500 - 3.500 i skoro już mowa o kosztach ( uwaga, będzie analiza ;) ) to taki PH musi gdzieś mieszkać ok. 1000 zł , musi gdzieś prać i gotować ok. 250 zł, korzysta z gastronomii (żeby również było elokwentnie wobec pewnych oczekiwań ;) ) 800 zł , chce wychować potomstwo... worek bez dna..... Nie dziw się więc, że ludzie chcą "godnie" zarabiać i pytania, o wynagrodzenia, premie czy opiekę medyczną nie są z d...y tylko ze złych doświadczeń... Będąc zarządzającym bardzo proszę o trochę pokory i zrozumienia, bowiem ludzie widzą samochody i zegarki swoich przełożonych ;)
A na koniec dla autorefleksji - "Etat Pana Boga jest już zajęty".... - o ile dobrze się rozumiemy :)
Dobrego dnia :)
9
aper 2016-08-04 21:32:11
Temat RKS -ów raczej sobie daruj. Rotacja na tym stanowisku ogromna, wszyscy rozsądni pouciekali jak Wawa Poznań czy Wrocław. Został tylko jakiś cudak na Krakowie, gość przed trzydziestką a już ze zgniłą wątrobą.
9
były 2016-09-20 09:45:54
To chyba o Kreciku. Na jednej z imprez firmowych obrzygał podłogę i wpadł w to kierownik przedstawicieli. Ot i cały klimat.
9
Andrzej 2016-10-06 13:07:03
Ktoś napisał, że po co zgadzają się na umowę skoro się z nią nie zgadzają.
Otóż inteligencie.. Wszystkie praktyki stosowane przez dyrektora i prezesów tej firmy wychodzi dopiero po podpisaniu umowy..
Dlatego jest taka rotacja.
1
Andrzej 2016-10-06 18:20:50
??
RKS 2016-10-06 19:28:41
Czy ktoś wie jak wygląda tam praca na kierownika regionalnego ? Jakie warunki, jaka atmosfera ?
czy samochód jest do dyspozycji po godzinach czy odstawiam pod domem?
ktos znany 2016-10-06 21:43:34
Kto Ci takich bzdur naopowiadał,że dbają o swoich pracowników? Jeżeli ktoś myśli , że samochód, telefon czy laptop to jest dbanie o pracowników to ja mam inne zdanie. To są narzędzia pracy!!! A skąd u nich taka rotacja handlowców? Z fatalnej atmosfery jaka tam panuje. Z reguły wytrzymują kilka miesięcy. Staż dwuletni jest już wyjątkiem. No i te pseudo wyjazdy integracyjne na które chcą tylko Ci jechać którym się w domu nie układa i szukają przygody. A ten nick ,,beza" to chyba powinien brzmieć ,,bea"? Rozumiem, że polecenie służbowe?
6
aska 2016-10-07 13:17:40
Oczywiście, że jest ścieżka rozwoju i awansu - tak przynajmniej usłyszysz na rozmowie o pracę. Ale uwaga - zazwyczaj na tym się kończy.
2
Nauczyciel 2016-10-07 16:56:31
Jeśli chodzi o filmy medyczne to wydaje mi się, że ta jest akurat najsensowniejszą w okolicy Lublina, wiele firm jest w nich zapisanych, ogólnie fajna sprawa
korpo 2016-10-28 18:59:30
Kilka słów jeszcze o tym jak się traktuje byłych handlowców:
-prowadzi się śledztwo gdzie pracują i co robią
-rozpowiada się plotki, że jest im złe i żałują odejścia
-powtarza się bzdury , że chcieli by wrócić do M-S
-taki jeden gość opowiada bzdury jakie to niby dobre relacje ma z byłymi przedstawicielami (w rzeczywistości nikt do niego nie dzwoni)
5
Detektyw 2016-10-29 22:47:00
I kto tu kogo śledzi?
1
ww 2016-10-31 10:47:28
potwierdzam. tak jest
Oferta pracy przedstawiciela 2016-11-04 11:57:01
Cześć,
Czy może ktoś napisać czy to praca na stałe (długo) dla osoby zaangażowanej?
Czy jest możliwość rozwoju?
Czy jest możliwe zatrudnienie na umowę o pracę?
Jak firma odbierana jest przez klientów (czy jest rozpoznawalna)?
Czy jest jakiś socjal?
Obiektywny 2016-11-06 12:38:36
Hehehe...
Psy ujadają a karawana jedzie dalej :)
1
choinka 2016-11-08 10:45:58
-większość przedstawicieli pracuje kilka, kilkanaście miesięcy, tacy którzy wytrzymują ponad dwa lata to naprawdę wyjątek ( w tej chwili jest jeden taki przypadek)
-są dwa. trzy razy w roku szkolenia sprzedażowe
-na umowę o prace nie ma szans
-to zależy od regionu
-nie ma soclialu (za wyjątkiem kary multisport, z częściową odpłatnością)
-no i fatalne relacje w firmie - wszyscy są mili pierwsze dwa tygodnie
1
Karol 2016-11-30 20:24:49
ale nie w MS chyba że wstydzisz się swojego prawdziwego imienia
Karol 2016-11-30 20:28:18
oj,chyba Waldemar się odezwał jak ów szef
Karol 2016-11-30 20:33:25
zastąpiłaś Artura z Bydgoszczy ?
szczery 2016-12-01 12:12:29
hmmmm, jakaś zmiana płci nastąpiła u Ciebie "Malaro" ?
Wiesz, co do dziewczyn, to chyba cię poniosło, ale w sumie najlepiej szukać winy u kogoś, a nie u siebie.
Nie każdy zostaje zwolniony za swoją nieudolność.
3
były 2016-12-01 13:45:32
o co chodzi z tym hotelem bo ciekaw jestem?
Za moich czasów był gościnny i ten drugi przy kraśnickich.
Karol 2016-12-01 15:00:47
mówisz o tym na rogu (skręcie do MS) a drugi kilkaset metrów wcześniej - Pracowałeś w okresie kiedy w jednym z nich uszkodziły się (za pomocą TJ) drzwi od pokoju w którym spała jedna z PH
były 2016-12-01 20:02:32
tak pamiętam tą historię, ale to o inna osobę chodzi. jedyny plus tych sabatów to fajny szkoleniowiec, reszta to męczenie ludzi. po powrocie do domu wielu nic nie robi przez kilka dni tylko odpoczywają - psychicznie. musimy się kiedyś byli gdzieś skrzyknąć, przynajmniej w necie bo w realu to trzeba by wynająć stadion.
Karol 2016-12-01 21:41:39
ja tą scenę widziałem - spałem w pokoju obok. Chodzi o TJ. Zresztą wiele razy podobne sceny miałem miejsce, a to z firmowymi dziewczynami, kelnerkami. Choćby BS - zresztą nie ona jedyna.
ale tu wesoło 2016-12-01 22:44:42
a morał tej opowieści jest taki taki: nosił wilk razy kilka ponieśli i wilka... błagam nie piszcie nazwiska najlepszej...klientki TJ z Katowic jako nick :D :D :D Kobita zejdzie na zawał ;-)
były 2016-12-02 08:23:22
racja. kilka fajnych osób tam spotkałem, są też takie którym ręki bym nie podał.
TJ 2016-12-02 10:48:59
:) Panowie czuje sie wywołany do odpowiedzi bo tak namiętnie piszecie tego Harlequina, ze chyba trochę się zapominacie. Jeśli macie do mnie jakiś problem i moja osoba chcecie uleczyć swoje kompleksy, to przecież macie do mnie numer telefonu i możecie zadzwonić, przecież chętnie to z Wami omówię, no ale fakt do tego trzeba trochę odwagi , żeby się ujawnić... a tu można śmiało walić na kogo się chce i co chce i być chodź przez chwile ,, wielkim,, bo nikt się nie dowie od kogo te głupoty.
zastanówcie się tylko czy coś dzięki temu macie dla siebie, poza rozładowaniem własnej frustracji, a z drugiej strony jakie te wpisy mogą wywołać konsekwencje dla osób , które tak śmiało wymieniacie z nazwisk.
przemyślcie to sobie, bo tekst o wilku powyżej może i tez Was kiedyś spotkać, czego Wam nie życzę.
o medisept nie musicie się już tak martwic, damy rade sobie bez Was :) uszanujcie życie innych, a inni tez Was będą szanować, a takie wspomnienie zostawcie dla siebie, spotkacie się na stadionie to się nimi wymienicie.
kat 2016-12-02 12:27:19
ludzie czym wy się zajmujecie?. gdyby chociaż 10% ww spraw była prawdziwa- o medi sepcie pisano by we wszystkich mediach. nakręcono by kilka filmów- również z Rocco w roli głównej. może się mylę ale nie słyszałem.
łatwo w internecie wylewac zale i obrzucać ludzi błotem- czy taki portal jak ten ma służyć właśnie temu ? niesadze
Karol 2016-12-02 12:36:37
i kto to mówi - zresztą masz racje z jednym powiedzieć/napisać można wszystko Ale zdjęcia są niepodważalnym dowodem , a wiesz sam doskonale co na nich może być - Ja osobiście nie mam do Ciebie już żalu, ale są w kraju osoby które chętnie przesłałby zdjęcia Twojej żonie i nie tylko tam
Karol 2016-12-02 12:40:37
a na marginesie - prawda w oczy kole Czy choć słowo z info o MS (przynajmniej co napisałem) jest nie prawdą ?

A zmiana warunków - kiedy MS płacił na początku miesiąca (2000 PLN) potem na zjeździe dowiadywaliśmy się na jaką kwotę trzeba wystawić FV i do 15 była reszta. Tymczasem na spotkanie w górach w styczniu otrzymaliśmy informację, że już tak nie będzie - kasa w całości Szkoda że nie podzieliłeś się tą wiedzą, mimo że ją miałeś dużo wcześniej
Marek 2016-12-02 13:26:05
Chciałbym napisać kilka słów na temat tej firamy. Pracowałem tam rok, przez ten czas działo się sporo zarówno dobrego jak i złego (ale tak chyba jest wszędzie) Co do rzeczowych opini owszem plan był wysoki, ale szło go na ogół zrealizować. GPS w autach - widać była taka konieczność, a poza tym jak inaczej sprawdzić co robi pracujący daleko od siedziby firmy. Ze zarzutem że trzeba odjechać z pod domu u 7.30 - normalne. Pewnie można wstawać o 10.00 ale to chyba tylko na bezrobociu. Spotkania firmowe - jak zorganizpwac to inaczej, skoro pracownicy są w calym kraju. Zmiana warunków - osobiście tego nie pamiętam ale takie prawo właściciela. Zresztą jak było Wam tak źle to dlaczego nie odeszliscie sami i to szybko. Ja pamiętam że odeszły same dwie osoby (PH) a z biura chyba 1. W kapowanie zwłaszcza przez biuro ciężko mi uwierzyć. Gumowe ucho ze Szczecina to juz moim zdaniem totalna bzdura
Natomiast jeżeli chodzi o Tomka bo sporo o nim tu jest - uważam że to co się wydarzyło na zjazdach powinno tam zostać (jak w Vegas) Jeżeli coś robił, to jest to tylko jego sprawa a już na 100% nie ma znaczenia przy ocenie firmy. Ja mogę osobiście ocenić go na plus i to nie tylko służbowo ale też prywatnie mimo ze to wlasbie on przekazal mi info o koncu wspolpracy. A ludzi pracujących tam wspominam dobrze. Co do warunków pracy i ogólnie firmy Jeżeli ciężka praca nie przeszkadza wam, to warto rozważyć Medi sept jako pracodawcę.
Tak na marginesie wylewanie żali tutaj jest bez sensu.
marek 2016-12-02 13:34:12
człowieku masz prawo do takiej opinii ale podpisuj się swoim imieniem bo akurat wśród ph mediseptu marek to bardzo, bardzo rzadkie imię.
eMdżeJ 2016-12-02 13:54:49
hehehe widzę, że niektórzy nawet po odejściu nie mogą żyć bez życia firmy i potrzebują wylewać swoje żale - pytanie po co ? Ja pracuje tu 3 lata, sam święty nie jestem, ale każdy ma swoje życie i za nie odpowiada, w końcu to nie klasztor :)
Wyciąganie takich historii świadczy chyba tylko o tym, że ktoś nie ma własnego życia i emocjonuje się innymi, smutne to i w sumie żal mi takich osób.
Co do pracy, to raz lepiej raz gorzej - jak to w firmie zajmującej się sprzedażą, natomiast nikt nikogo nie może do pracy zmusić, jak komuś nie odpowiada, to zmienia.
15 wizyt dziennie ? :) to nie FMCG - nie będę się do tego odnosił, może i tak kiedyś było, teraz na pewno nie, wielu obecnie pracujących może to potwierdzić.



Marek 2016-12-02 14:01:00
Ja nie ma powodów żeby pisać pod jakimś nickiem czy innym imieniem . Nie napisałem nic złego, ani nic czego mógłbym się wstydzić.
Zostaw swoją opinię o MEDI-SEPT Sp. z o.o. - Motycz
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie MEDI-SEPT Sp. z o.o.