Firma DPD to jakaś pomyłka! Kurier nie wie, gdzie się znajduje (myli miejscowości), wmawia, że pukał do drzwi, ale nie zastał nikogo w domu (w rzeczywistości wcale go nie było), zawartość przesyłki została uszkodzona! Spisać protokołu z tak nieudolnym kurierem, to koszmar, zwłaszcza kiedy nie ma założonej maseczki ochronnej w trakcie panującej epidemii! Zapłaciłem 23 zł za dostawę, a straciłem dwa razy więcej! Jeśli ktoś ma ochotę wykończyć się nerwowo, zawartość przesyłki otrzymać w kawałkach i stracić dodatkowe pieniądze (na paliwo), żeby odebrać przesyłkę, to tylko DPD!
Dzisiaj od 7:45 czekałem na kuriera.Dzwoniłem do niego z 50 razy.Nie odbierał.Zadzwoniłem do konsultanta DPD.Też próbowała się do niego dodzwonić i nic.Ile czasu można czekać?Każdy ma też swoje sprawy poza domem.Kurier pojawił się po 12:00.Powiedział łamaną polszczyzną(Ukrainiec),że nie ma czasu odbierać telefonów i nikt mu nic nie zrobi a gdyby mnie nie było to przekierowałby paczkę do Żabki!!!.Co to za pracownik,który nawet nie miał zamiaru dzwonić do odbiorcy tylko wg. swojego humoru robi co chce.To jest jakaś masakra.Najgorsza firma kurierska jaką znam.Tacy pracownicy/kurierzy bardzo źle wpływają na Firmę DPD.
LUDZIE! NIE JESTEŚCIE ŚWIĘTYMI KROWAMI!!! Każda firma kurierska nie może Wam dowieść przesyłki tak jak Wy chcecie bo jest to logistycznie nie do osiągnięcia!!! Najgorsze są duże miasta gdy każdy chcę dostawę najlepiej po 17:00!? Nie da się np obsłużyć całej Warszawy czy Łodzi po 17:00... LITOŚCI!!! Gdy otrzymujecie powiadomienie, że paczka jest w przypadku DPD w punkcie PickUp to dla Was tylko ułatwienie bo możecie przesyłkę odebrać przez 7 dni o dogodnej porze. Jest od was 1 km do odbioru? Matko... Dobrze, że ludzie z małych miejscowości tak się nie bulwersują jak Mieszczuchy! ZAPAMIĘTAJCIE! KURIER NIE MA OBOWIĄZKU KONTAKTOWANIA SIĘ! NIE PROWADZI INFOLINII!! JEGO ZADANIEM JEST DOSTARCZENIE PRZESYŁKI POD ADRES! To WY jako odbiorcy jeżeli macie problem musicie się kontaktować! ZAPAMIĘTAJCIE RAZ NA ZAWSZE!!!! Nie ważne czy to DPD, DHL, UPS, GLS, InPost, Geis czy inne. A listonosz to też do Was dzwoni? MYŚLCIE!
Mówi Pan o tym żeby dzwonić do kuriera. Dzwonię cały dzień, ponad 40 połączeń, a Pan kurier nie odbiera. Poczta w jego telefonie zapchana. Siedzę cały dzień w domu i czekam na kuriera. Po 20.00 sprawdziłam na stronie dpd co z moją i paczką i dowiaduję się, że nie było mnie w domu. W tym czasie co niby kurier był u mnie dzwoniłam 10 razy. Dziś drugi dzień Siedzę w domu i czekam na kuriera z którym nie ma żadnego kontaktu. Co Pan na to? Pozdrawiam kuriera Pawła z Bydgoszczy. Najgorsza firma kurierska obecnie, kiedyś było zupełnie inaczej.
Szanowni Państwo wyobraźcie sobie, że macie do dostarczenia 150 przesyłek. I teraz trzeba zadzownic do tych 150 osób i z każdą ustalić na jaką godzinę ŻYCZY sobie przesyłkę. I załóżmy że 100 osób chce pomiędzy 16 a 17.To jest niemożliwe ludzie. Płacicie za dostarczenie przesyłki pod adres.Nie mam was cały dzień w domu to zamawiajcie do pracy. A jak odebrać w pracy nie możecie to paczkomat albo punkt pickup. Naprawdę trzeba czasem pomyśleć o ruszyć głowa bo naprawdę to nie takie jest proste jak wam się wydaje. No ale przecież jaśnie państwo zapłacili 0 złotych za kuriera i wymagają cudow. Żądają wręcz! Bo jestem wielkimi Panem klientem i śmieć kurier ma robić tak żeby tylko mi było wygodnie. Sznujmy się ludzie ????
Niestety 100% racji! Nie na czas zawsze jakiś problem a to korek a to paczka się" rozleciała". Wysyłają maile i sms ,że w dniu dzisiejszym paczka zostanie dostarczona i co? Nie ma Drugi dzień mail, sms że paczka będzie doręczona a śledząc przesyłkę jest w magazynie. Telefon do rozdzielni pani informuje łaskawie że można samemu podjechać i paczkę odebrać. Usługa opłacona od nadawcy do odbiorcy a nie do rozdzielni. Może firma powinna stosować zasadę mierz siły na zamiary nie zamiar na siły. Nie polecam . Dramat
(usunięte przez administratora) Robiłam jako kurierka i powiem że takich żałosnych klientów nie miałam. Ciągłe narzekania a to że za wolno a to że nie to a to że za późno. Wcale nie musimy do was dzwonić zresztą w większości nie odbieracie telefonu. W domu was nie ma to zostawia się w punkcie. W zasadzie to wasz obowiązek żebyście czekali przed domem na przesyłkę. Ciężka harówa i trzeba patrzeć na niezadowolone ryje odbierających paczkę.Cieszcie się że w ogóle dostajecie przesyłkę powinniście nas po rękach całować bo to ciężka praca.
(usunięte przez administratora) Robiłam jako kurierka i powiem że takich żałosnych klientów nie miałam. Ciągłe narzekania a to że za wolno a to że nie to a to że za późno. Wcale nie musimy do was dzwonić zresztą w większości nie odbieracie telefonu. W domu was nie ma to zostawia się w punkcie. W zasadzie to wasz obowiązek żebyście czekali przed domem na przesyłkę. Ciężka harówa i trzeba patrzeć na niezadowolone ryje odbierających paczkę.Cieszcie się że w ogóle dostajecie przesyłkę powinniście nas po rękach całować bo to ciężka praca.
Ciekawe co by ta pani kurier powiedziała gdyby ma komisariacie Policji usłyszała proszę przyjąć zawiadomienie sama bo Policjanci czekają przed domem na kuriera.
Nie wiem o czym piszesz, a w zasadzie bredzisz kurier nie ma obowiązku dostarczenia przesyłki pod dom. Ode tego są punkty. To normalne że jak kogoś nie ma w domu albo nie otwiera drzwi to kurier zostawia przesyłkę albo w punkcie albo u sąsiadów którzy paczkę oddadzą odbiorcy
No niestety teraz to chyba trzeba dzwonić i prosić Pana kuriera żeby dostarczył paczkę?
Nie trzeba prosić bo zwykle dostarcza pod adres. Ja tam w e-mailu mam zawsze podany numer do kuriera i można się dogadać o której będzie, tak żeby być w domu. Ty miałaś taką sytuacje że musiałaś prosić o dostarczenie? Czemu tego nie zgłosiłaś do firmy że kurier tak się zachowuje?
Przecież taką pracę Pani podjęła - dostarczyć przesyłkę adresatowi a czy jest on taki jak Pani (niezadowolony) czy to już każdego sprawa. Apropos mój kolega kanalarz nigdy nie był zły na (usunięte przez administratora)
KURIERKA Masz coś z głowa? pracuje w kurierce i jestem też klientem i tacy pseudo kurierzy jak ty psuja wizerunek pozostałym pracownikom. Odbiorcy to już inna sprawa jaki charakter i poziom inteligencji taki odbiorca, jeśli komuś zależy na paczce to zrobi tak aby ją dostać a nie będzie wypisywał bzdury, że nie na tą godzinę i nie w tym miejscu. Jeszcze o pseudo Kurierach przydarzyło mi sie że byłem w domu calutki dzień a kurier nie dostarczył bo nikogo nie zastał. oprócz mnie były jeszcze 3 osoby kuriera nikt z nas nie widział, widocznie był niewidzialny. Dlatego teraz tylko paczkomaty i punkty, a za niedługo skończy się takie posterowanie redukcja etatów.
W ogłoszeniu dla specjalisty ds. sprzedaży stacjonarnej wpisana została w obowiązkach realizacja planów sprzedażowych. Jak oceniacie te aktualne? zastanawiam się na jakie ostateczne prowizje można teraz wyrobić
3 przesyłka z rzędu, została zostawiona w punkcie odbioru, mimo, że byłem w domu. Pomijając fakt, że nie dzwoni wcześniej (nie musi, rozumiem), ale działającym domofonem już by mógł. Cały czas powodem jest brak odbiorcy w domu. Następnym razem na Was poczekam, i "uprzejmie porozmawiam" z kurierem. "Rozmowa" się nie odbędzie, BO NIKOGO NIE ZASTAŁ. Jesteście żałosną imitacją firmy kurierskiej.
Zero pomocy ze strony DPD. Na infolinii nie wiedzą co się dzieje z przesyłką. Nie mają kontaktu z oddziałem doręczajacym - poinformowali żeby samemu dzwonić do oddziału. Oczywiście oddział w Rybniku ul. Sybiraków nie odbiera ani ode mnie ani od obslugi klienta. Przesyłka magazynowana przez nich od ponad tygodnia. Oddział mały a przesyłka duża, od miejsca doręczenia 3 km. Żeby zgubić taką przesyłkę trzeba się naprawdę postarać. Problem z doręczeniem do odbiorcy na odległość 3 km. A w dodatku odbiór osobisty niemożliwy z jakiejkolwiek przyczyny. Nie jest to pierwszy raz kiedy DPD kompletnie zlewa przesyłkę. Nie mam pojęcia kto tam pracuje ale najwyraźniej nie wie co się dookoła dzieje. Sytuacja jest po prstu nie do uwierzenia, że przewoźnik tak utrudnia proste zlecenie.
Rekrutacja 2 - etapowa. W pierwszym etapie luźna 1 - godzinna rozmowa z 2-ma osobami (w tym Kierownikiem magazynu z Płocka). Po rozmowie informacja, ze w przypadku zakwalifikowania się do 2-go etapu dostanę informację zwrotną, którą otrzymałem, wraz z zaproszeniem na 2-gi etap. Podczas 2.5 godzinnego drugiego etapu (w szerszym gronie), 3 zadania praktyczne dotyczące różnych kwestii z zarządzania zasobami ludzkimi (rozwiązywanie sporów, zarządzanie czasem pracy itp. itd.). Otrzymalem pewien czas na zapoznanie się z zadaniem oraz czas na zastanowienie się odnośnie rozwiązania problemów.
Między odpowiedziami powtórka z rozmów z 1 etapu: czyli czemu DPD, przebieg dotyczczasowej kariery zawodowej, moja przyszłość,oczekiwane wynagridzenie, itp.itd. Na koniec test do wypełnienia. Po rozmowie informacja o tym, że w ciągu 2 tygodni zostanę poinformowany o wyniku rekrutacji. Minął miesiąc, nikt się nie odezwał. Jeśli "firma", która na każdym kroku rekrutacji podkreślała, że najważniejszy jest dla niej człowiek, jednak (zgodnie z obietnicą) nie potrudziła się o telefon z informacją zwrotną, to ja sobie wyobrażam w tym momencie , jak ta "ważność" pracownika wygląda w praktyce. Pozostawiam to opinii czytających komentarze na goworku.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Po raz kolejny kurier DPD przed dostarczeniem przesyłki nie nawiązuje kontaktu telefonicznego z adresatem przesyłki. Fakt ten w moim przypadku dotyczy zarówno Myślenic w Małopolsce jak i Smolnicy na Śląsku. Efekt ostatniej dostawy - pomimo, że byłem obecny w domu przesyłka została zwrócona do nadawcy i teraz, po kontakcie z nadawcą czekam na ponowne przesłanie przesyłki. Dodam, że kontakt z DPD przez infolinię jest beznadziejny. Rozmawia się z automatem, który gada tylko to co ma zakodowane i nie można np. uzyskać numeru telefonicznego do kuriera. Chciałem się skontaktować ok. 10 minut po informacji na ALLEGRO o zwrocie przesyłki. Wszystkie inne firmy kurierski zawsze podają w SMS-sie lub e-mailu zarówno przewidywany czas dostawy przesyłki jak i numer telefonu do kuriera. Niektóre firmy w przypadku nieodebrania przesyłki powiadamiają, że zostanie ona ponownie dostarczona w kolejnym dniu roboczym. Moim zdaniem DPD to najgorsza firma kurierska w Polsce, co być może zawdzięcza pracującym dla niej kurierom.
Kurier w ogóle nie przybył pod wskazany adres, telefon wyłączony, w statusie paczki zaznaczył że nie było nikogo w miejscu zamieszkania. Na dodatek tego że nie przyjechał pod wskazany adres to jeszcze nie przekierował automatycznie paczki - a kiedy dzwoniłem do centrali z numeru który jest podany na stronie głównej to zapewniali mnie że paczka automatycznie będzie przekierowana - nic nie zostało przekierowane. Najgorsza firma kurierska na całej planecie, już nigdy nie będę korzystał z ich usług, totalnie zlewają klienta. SERDECZNIE NIE POLECAM, szczególnie w Sanoku.
Fatalna firma kurierska. Same negatywne doświadczenia. Jeśli nie będę musiał, to nigdy więcej nie skorzystam. Polecam z to konkurencje DHL Oraz InPost
Ja polecam pracę w DPD a stanowisku Koordynator jest super praca 6/14 lub 7/15 parę godz. dyżuru sobotniego dzień wolny w tygodniu. Pracowałem w innej firmie na podobnym stanowisku i tu jest naprawdę ok. Nie rozumie komentarzy.A co do wynagrodzenia to każdy wie ile zarabia jak mu nie pasuje trzeba szukać innej pracy a nie żale wylewać na forum.
Ok, ale dokładanie obowiązków z innych działów które są likwidowane powinno się spotkać ze zmianą umów oraz jakimiś podwyżkami - firma myśli że wszyscy będą (usunięte przez administratora) za darmo za coraz więcej pracy.
DPD coraz częściej robi to co im się podoba. Po raz kolejny problemy z przesyłką, brak statusów, utrudniony kontakt z infolinią. Samowolnie zwracaja przesyłki so nadawcy, zero kontaktu z ich strony. Po napisaniu do obsługi klienta - odpowiedź PO 2 TYGODNIACH! Że sprawa została rozwiązana. Tak, ale przeze mnie! Z nadawcą przesyłki, który musiał wysłać ją ponownie. Inna sytuacja gdzie umawiany był termin doręczenia, od rana ponownie brak statusów, 30 min czekania na infolinii - oczywiście nie wiedzą co sie stało i nie dostarczą na uzgodniony termin, a wspomnę że przesyłka bardzo duża i oczekiwana dokladnie na ten dzień. Kompletna porażka, zerowy kontak ze strony DPD do tego czasu. Ale cóż kto ma problem - no ja, ponieważ jest piątek a doręczą (jeśli doręczą) dopiero w poniedziałek.
Wczoraj miałam otrzymać przesyłkę na mój adres, zgodnie z ich informacja przez sms, niestety nie otrzymałam przesyłki, caly dzień byłem w domu czekając na przesyłkę. Nie miałam możliwości kontaktu z kurierem, ponieważ nie podano żadnych danych do kontaktu z kurierem. Zadzwoniłam na infolinię, ale niestety nie było możliwości uzyskania informacji, ponieważ przez cały czas sztuczna konsultantka, klepała w kolko jedno i to samo( świadome robinie z KLIENTOW, (usunięte przez administratora)). Dziś rano otrzymałam informację, że mam sobie odebrać przesyłkę w siedzibie w Katowicach na Kotlarza 12 . Jestem osoba niepełnosprawną- GRATULACJE dla (usunięte przez administratora) , życzę wam dalszych sukcesów w tego typu działaniach - bo jak widać to wasz standard. Nie uwierzę , zeby uczciwy, rzetelny człowiek mógł w takim(usunięte przez administratora) pracować. PS Przesyłki nie mogłam nawet śledzić, ponieważ wyskakiwał błąd w numerze, który oni podali- bez komentarza.
dpd to banda (usunięte przez administratora) czekam na przesyłkę cały dzień, rano przysłali sms, że dziś przesyłka będzie dostarczona pod wskazany adres, niestety nie dotarła. Śledzenie przesyłki zostało przez te (usunięte przez administratora) dpd zablokowane, przesyłka od sprzedającego została odebrana 4 dni temu i na tym koniec. Pytanie gdzie jest paczka????????!!!!!!!!!! Próbowałam się do nich dodzwonić, bez przerwy gada jakiś wirtualny pajac . Bez komentarza
Banda (usunięte przez administratora) czekam na przesyłkę już 4 dni i codziennie wysyłają z aplikacji tego samego maila "że przesyłka dotrze w dniu dzisiejszym"- przez 4 dni, a w statusie przesyłki jest ze jeszcze kurier nie odebrał z magazynu przesyłki. Nie ma z nimi w ogóle kontaktu - jak dzwonię na info- linię to włącza sie sztuczna inteligencja o imieniu EWA. Najprawdopodobniej przesyłka została ukradziona!!!!!! OSTRZEGAM PRZED (usunięte przez administratora)!!!
Nie polecam nikomu ! Zlecenie odbioru Palety na Poniedziałek W Poniedziałek nikt nie odebrał ! We Wtorek nikt nie odebrał ! Zawiozłem sam do oddziału na swój koszt ! Dzisiaj Środa , Paleta leży na magazynie , nawet nie została wysłana !!!!!!! 1000744970655U TRAGEDIA !!!
Najgorsza firma na świecie zamówienie przyszło uszkodzone a firma nie chce wziąć za to odpowiedzialności ,człowiek charuje żeby coś mieć a oni nie szanują rzeczy których się zamawia zmieńcie Dziedzine lepiej w pole idźcie ziemniakami rzucać a nie rzeczami na które człowiek ciężko pracuje , (usunięte przez administratora) dość że nie mają szacunku to jeszcze człowieka w (usunięte przez administratora) mają , chamstwo szkoda gadac
Jestem rozczarowany firma kurierską najgorsza firma na świecie, zamówienie przyszło uszkodzone przez nich a oni nie chcą wziąć odpowiedzialności ,brak słow , weźcie się za pracę poważnie albo zmieńcie Dziedzine bo w tej jesteście do (usunięte przez administratora) zero szacunku dla przedmiotu na który człowiek musi ciężka pracować a wy to wszystko macie w (usunięte przez administratora) , brak słów
Dzień dobry. Przyjechał do mnie kurier, w poniedziałek rano, ledwo żywy. Prócz mojej maleńkiej paczki dźwiga paczkę 35 kg, gdzie norma dla panów wynosi 25kg! Zaczęłam pytać jakie są warunki pracy i złapałam się za głowę. Po 11, 12 godzin pracy, niepłatne soboty, bez 100tek, bezpłatne urlopy, nie płatne nadgodziny. Sam układa paczki, sam zdejmuje z magazynu, urlopy zależne od widzimisię pracodawcy, brak ciuchów na zmianę. Zajmuje się prawem pracy i na pewno zgłoszę ten proceder. Kurierzy trzymajcie się! Bez was firma by nie zarobiła ani grosza!
Niestety tak to wygląda, czasem musimy faktycznie dźwigać dużo większe paczki, a pracy jest dużo :/
Pierwsza przesyłka jakieś 2 miesiące temu. Brak kontaktu, zaginęła a miał być prezent. 0 informacji. Reklamacja i czekanie. Przypadek sobie myślę. 2 tygodnie temu: brak kontaktu i "paczka odebrana" - ciekawe przez kogo i kiedy. Reklamacja zgłoszona = 30 dni oczekiwania na rozpatrzenie. Mam nadzieję że firma zniknie z rynku i ślad po niej zaginie. Jak widać po opiniach wszyscy odetchną z ulgą. Jak widzę wszyscy mają podobne problemy. Warszawa.
Bardzo nie polecam korzystanie z usług tej "firmy". W dniu wczorajszym miałam przesyłkę doręczaną teoretycznie do domu. Dostałam na aplikacji komunikat że przesyłka dostarczona. Dziwne, bo jestem w domu i nic nie dostałam. Dzwonię na infolinię, po wielu próbach połączenia się z konsultantem i wysłuchaniu pełnego repertuaru muzycznego dowiaduje się że kurier zostawił przesyłkę w skrzynce pocztowej i powinien mnie o tym poinformować. Szkoda że tego nie zrobił, poza tym ja płacę za przesyłkę dostarczoną do domu, a on nawet nie podejmuje takiej próby. Pomijając fakt że przesyłka była wepchnięta do skrzynki tak że ledwo udało mi się ją wydostać. Historia z dzisiaj- tym razem paczkomat dpd- paczka w oddziale doręczającym, planowane doręczenie dzisiaj, - po godzinie 12 dostaję powiadomienie: umówiono nowy termin doręczenia (na poniedziałek). Pytam się z kim się umówiliście? Żenująca firma- na poziomie poczty polskiej. Już nigdy więcej nie skorzystam z waszych usług
Hej,kupiłam rzecz na platformie sprzedazowej .Paczka została włożona do paczkomatu w poniedziałek przed południem.We wtorek i środę dzwoniłam do firmy DPD.Pani uprzejmie informowała ze zgłosi natychmiast aby kurier wyjął paczkę z paczkomatu.Dziś mamy czwartek a paczka nadal jest nie wyjęta .NIGDY więcej DPD ,omijać szerokim łukiem !!! Wolę dopłacić i wybrać inną firmę przewozową.To są jakieś kpiny !!!
Cześć, widziałam, że maja dostępna oferta dla przedstawiciela handlowego. nie wiecie czasem ile się zarabia teraz na tym stanowisku? nie piszą niestety wprost nawet nie mam pojęcia jaka jest podstawa i czy warto w ogóle aplikować?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DPD Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy DPD Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 155.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w DPD Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 129, z czego 19 to opinie pozytywne, 90 to opinie negatywne, a 20 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy DPD Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w DPD Polska Sp. z o.o. napisali 13 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.