Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".


Jesteś pracodawcą?
Zobacz jakie możliwości prezentowania swojej firmy jesteśmy w stanie Ci zagwarantować! Sprawdź
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o Opek

Pracowałeś w firmie Opek i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
nick - 2013-12-17 17:55:37 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
prawda, ten drugi robi zament.
zdjecie uzytkownika
xxx - 2013-12-18 14:04:42 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [nick - 2013-12-17 17:55:37]:
A ja mam inne zdanie , dla mnie ten drugi jest OK. A zament robicie Wy pisząc bzdury na forum !
zdjecie uzytkownika
św. Mikołaj - 2013-12-23 21:29:21 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [xxx - 2013-12-18 14:04:42]:
Nie pisz o sobie bo to nieładne, robisz zament i już, bez ciebie by nam się lepiej pracowało, a ty wprowadzasz tylko nieptszebne zamieszanie, juźż taki był z brodo co robil tesz zamieszanie.
zdjecie uzytkownika
xxxx - 2014-02-05 12:49:36 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
no i mamy nowego kierownika oddziału ktory wyleciał z hukiem wylecial z DPD za jakas afere.teraz chce zwolnic wszystkich przewoznikow i wstawic SWOJA EKIPE PRZEWOZNIKOW Z BYLEJ FIRMY(usunięte przez administratora)
zdjecie uzytkownika
xxx - 2014-02-09 17:50:05 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
na nic zda się usuwanie postów. Prawdy nie da się ukryć
zdjecie uzytkownika
XXX - 2014-02-12 13:14:45 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
usuwaja posty na potege boja sie prawdy albo tego ze ktos z zarzadu sie dowie o tym prywatnym folwarku.napisalem prawde i odrazu usuneli.a ciekawe czy wiedza ze nowy pan kierownik oddzialu musial na biegu mature robic ekstermistycznie????a czy wiedza ze pan kierownik oddzialu szykuje miejsce dla swojego kumpla ktory tez wylecial z bylej firmy i jest nz chorobowym???brawo kierowniku!!!nie dlugo bedziesz wozil sam przesylki za ta jalmuzne!!!coraz wiecej ludzi chce zlozyc wypowiedzenie....
zdjecie uzytkownika
eee - 2014-02-12 13:23:41 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
zajebiste stawki za doreczenie 3.5zl.
80 adresow dziennie
praca od 5.30 do czesto po godz 20.00
odbiory z firm paczek za o.50 groszy za list (kilka paczek na jednym liscie!!!)
system kar i obciazen!!!suma takich kar moze wynosic nawet i 50 TYS zl od wszystkich kurierow!!! TAK SIE ROBI KASE W KURIERCE!!!!
A JAK SIE NIE PODOBA TO SA NASTEPNI-to uslyszysz jak juz bedziez u progu BANKRUCTWA!!!!
ZYCZE POWODZENIA W OPEK FEDEX!!!
CHCESZ BYC BANKRUTEM TO ZAPRASZAMY NA MIŁA ROZMOWE>>>ŁADNIE CIE WKRECIMY W TO G...-TO JEST TA SLYNNA LINNIA FEDEX
4 MIEJSCE POD WZGLEDEM ZADOWOLENIA NA SWIECIE!!!!!
zdjecie uzytkownika
jk - 2014-02-13 12:21:51 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
no i wypowiedzenie umowy-3 miesiace.
to jest GWOZDZ do trumny!!!
(usunięte przez administratora)
zdjecie uzytkownika
ok - 2014-02-19 16:21:45 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
o co chodzi z tym nowym kierownikiem oddziału ?, wyleciał z DPD a do nas go przyjęli?, na jakiej podstawie?, to nie sprawdzali skąd się pojawił? nie rozumiem. Po drugie jak zacznie cwaniakować to go i stąd wywalą, już jeden taki był.
zdjecie uzytkownika
szejś - 2014-02-20 12:34:45 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
NIE POLECAM. Temperatura w hali magazynu w Sadowej taka, jak na zewnątrz: latem leje się z ciebie, w zimę dzwonisz zębami. (usunięte przez administratora)
zdjecie uzytkownika
szejś - 2014-02-21 09:57:32 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
OPEK (obecnie FedEX – magazyn centralny) – ewentualnym chętnym na zatrudnienie – SZCZERZE ODRADZAM. Temperatura w hali magazynu w Sadowej taka, jak na zewnątrz: latem leje się z ciebie, w zimę dzwonisz zębami. Sorter: który miał być taki nowoczesny jak go chwalą na YouTube, a psuje się co chwila i jego pracę trzeba wykonywać ręcznie. Przy każdej zrzutce powinien być człowiek, a tutaj jedna osoba odbiera paczki z 2, 3 zrzutek. Luzy: brygadzista G. z przypadku chyba – nie potrafi zareagować w momencie największego natężenia pracy, oddaje ludzi do pomocy na rampach i przy rozładunku TIRów, do dźwigania luzów zostaje tylko garstka, która od 24 do 2 musi wykonać pracę kilkunastu osób. Wózkowi: powinni mieć płacone od szybkości na liczniku i rozwalonych paczek, a nie na godzinę. Wejdzie taki na „betkę” albo na „widlaka” i na nic nie patrzy, przypadki rozjechania komuś stopy to rzecz normalna – rozjechany koleś pokuśtyka do domu, ale na drugi dzień już jest w firmie. Kierownik magazynu (usunięte przez administratora) przechadza się po hali z rękami w kieszeniach i wypatruje ludzi, którzy się obijają, ale co się dziwić za 9 PLN. Dziwne, że wywala tylko Polaków, a na ich miejsce zatrudniana jest coraz większa grupa jego ukraińskich kolegów – polecam poszukać nawet tutaj innych opinii, gdzie często pojawia się motyw mobbingu i różnych szemranych układów. Brygadziści: bez pojęcia o logistyce – czasem robotę można by było zrobić szybciej i sprawniej, gdyby nie ich decyzje. Ludzie: tu nie pogadasz z nikim, raz że nie ma czasu, dwa że cię zaraz sypną życzliwi, albo podpatrzy brygadzista. Zresztą patrząc na „inteligentne” twarze „kolegów” można odnieść wrażenie, że oprócz opowieści o flaszce, albo o robocie w opeku to nie będziesz miał wspólnego tematu. Pracowitych ludzi się zwalnia pod byle pretekstem – np. oskarżenie o fałszowanie kart z godzinami pracy – a obiboków się trzyma, w efekcie nowy przychodzi pracować „za kogoś”. BHP – to chyba temat nieznany w tej firmie – nowi pracownicy nie mają nawet podstawowych szkoleń, nie pojawił się nikt, kto by chociaż pokazał ludziom, którędy uciekać w razie pożaru. W ubikacjach brud jak w PKP – stoisz po kostki w jakiejś mazi ze szczyn, papieru toaletowego i niedopałków. Ciuchów roboczych dopóki nie kupisz sobie sam to nie dostaniesz – z łaski rzucą ci rękawiczki, które i tak zniszczysz tego samego dnia – dźwigając opony, felgi, karnisze, worki ze śrubami, elementy karoserii i silników… Ludzie naprawdę dziwne rzeczy kurierami wożą… Nie polecam, trzymać się z daleka od tej firmy i od firm pośredniczących w rekrutacji (np. 4Q, Progress…)
zdjecie uzytkownika
xxx - 2014-02-23 16:04:52 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
a na dodatek pan od BHP chyba z innej planety!!!popietrowane palety ciezary do dzwigania itp.
zdjecie uzytkownika
zzz - 2014-02-23 16:11:22 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
pan kierwnik wyleciał z dpd za jakies niejasne tematy.tak twierdza ludzie z jego byłej firmy.a jak sie tu dostałto nie wiadomo.moze nie było chetnego do tego dziadostwa!!!chciał wziasc wszystkich na HUKI ale mu nie wyszlo.nie ma chetnych kurierow do tego syfu.pewnie zarzad nic nie wie o jego cwaniakowaniu i musial przychamowac troche.brak podwyzek stawek!wrecz odwrotnie!ciagle szukaja komu jeszcze cos uciac.a dla firm PODWYZKI.do [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] z ta wladza w tej firmie.nie dlugo coraz wiecej ludzi zacznie odchodzic>>>>
zdjecie uzytkownika
sfa - 2014-03-05 14:36:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
coraz lepiej we firmie!!!nie ma komu juz jezdzic na niektorych rejonach...
ludzie składaja wypowiedzenia!!!nikt nie chce TYRAC po 16 godzin i nic z tego nie miec!szkoda gadac.tyle pracy i jeszcze trzeba dolozyc do interesu!firmom robia podwyzki a kurierom obcinaja stawki!!!BRAWO FEDEX!!!ABY TAK DALEJ....
zdjecie uzytkownika
p1975s - 2014-03-20 18:23:21 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Wszyscy narzekaja,ale dalej jezdza.
zdjecie uzytkownika
yeti - 2014-03-23 15:19:25 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Mało tego, wszyscy narzekają a i tak wracają.
zdjecie uzytkownika
eee - 2014-04-03 18:23:50 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
srednia wieku kuriera podniosla sie do wieku 50lat!!! bez obrazy dla starszych wiekiem>>>ale tojest znak ze mlodzi nie chca tyrac w tym syfexie po 16godzin a ci panowie to desperaci ktorzy nie dlugo odejda bo to jest praca nieraz ponad siły...
polityka firmy nadal sie nie zmienia!!!Stwozyla sie nowa klika-pan kierownik oddzialu.pan kierownik operacyjny i pan kierownik od floty samochodowej...SCIEMIAJA LUDZIOM NA MAKSA I PRAWDOPODOBNIE NIE INFORMUJA DYREKCJI I ZARZADU O TYM BALAGANIE CO SIE DZIEJE W ODDZIALE WAW.ROTACJA NA MAKSA
FIRMY NIE LUBIA CIAGLYCH ZMIAN KURIEROW.FEDEX PRACUJE NA SWOJA OPINNIE JAK OPEK.DZIADOSTWO...
zdjecie uzytkownika
u;ih - 2014-04-03 18:31:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
narzekaja i jezdza bo zostali wkreceni w leasingi i kredyty samochodowe po przez piekne opowiesci panow kierownikow o tym jak wystawia fakture 8-9tys netto na busa!!!tylko panowie nie powiedzieli jakim nakladem pracy trzeba wyrobic ta kase!!!rozwozkA 3.5 ZA LIST I nadania 0.50 groszy!!!!ktos wczeniej napisal o stawkach...jak rozwieziesz z 80-90listow dziennie i przywieziesz calego busa towaru to moze sie uda.jak wystawisz 8-9tys przez 3 miesiace to i tak ci poobcinaja tak ze 6tys max wyrobisz.a ludzie musza tyrac do konca splaty leasingow lub kredytow bo musieli zainwestowac 10-20procen na poczatek i szkoda stracic.panowie kierownicy na tym korzystaja majac niewolnikow!!!!
zdjecie uzytkownika
marian - 2014-05-03 19:39:58 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
masakra mało płacą i gonią ludzi do roboty jak bydło bo brygadziści i kierownicy mają premię jak tiry wyjadą wcześniej a taki zwykły pracownik nie może wyrobić 8 podstawowych godzin rzenada
zdjecie uzytkownika
marian - 2014-05-03 19:47:29 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [xxx - 2014-02-23 16:04:52]:
DOBRZE POWIEDZIANE
zdjecie uzytkownika
rafał - 2014-05-03 22:47:28 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
"żenada". no to dobrze, że wiecie przynajmniej czemu jesteście gonieni do roboty. Bo im zależy na kasie
zdjecie uzytkownika
wrrrrrrr - 2014-05-04 18:48:35 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Wszystko jest dobre ale do czasu, jak tak będą gonić to sami będą ( usunięte przez administratora ) bo wszyscy odejdziemy z pracy.
zdjecie uzytkownika
gjhdy - 2014-05-19 16:13:31 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
to co sie dzieje w tej firmie to jest jedna wielka porazka!!!!!kto tym zarzadza!!!!sami nie kompetetni ludxie z lapanki z roznych firm kurierskich.raczej wyrzuceni za to ze sobie nie radza ha swoim stsnowisku.jedyne co potrafia to tylkonstraszyc karami pienieznymi.to jest mobbing.opek jaki byl to byl ale byl tam pozadek.teraz to jeden wielki BAJZEL......LUDZIE! JAK NAJDALEJ OD TEGO DZIADOSTWA!!!@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zdjecie uzytkownika
pepe - 2014-06-10 17:13:45 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Nie pracuję już w Opku ładnych parę lat, ale widzę, że nic się nie zmieniło. Brak szacunku dla człowieka, wielogodzinna harówa za parę groszy.
Chłopaki, uszy do góry, na tej firmie świat się nie kończy.
zdjecie uzytkownika
Skydancer - 2014-06-16 17:51:14 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
...a chciałem aplikować na kierownika, hmm...zrezygnuję :) znam swą wartość oraz wartość innych..w moim przekonaniu o ludzi należy dbać, motywować, szkolić i uczyć (tędy kroczy sukces), nie zaś karać i grozić by pracowali wydajniej..pozdrawiam i dziękuję za wszelkie informacje MM
zdjecie uzytkownika
gswe - 2014-06-18 21:51:14 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
po co aplikowac do firmy ktora bedzie nie dlugo wozila tylko gabaryty i inne wynalazki....zwane dalej smieciami...do tego nie trzeba wyksztalconej kadry menadzerskiej!!!DPD nie dlugo wygarnie ze sredexu reszte dobrych firm!!!zostana same smieci!!!panie Skydancer poszukaj innej firmy (normalnej)...ta nie dlugo padnie bo nikt nid bedzie tyral po 3 godziny rano przy sortowaniu tego dziadostwa!!!mowimy o kurierach-przewoznikach.gdzie tu zasady bhp????je....bac to dziadostwo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zdjecie uzytkownika
czuki - 2014-06-24 20:12:08 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
ktoś już pisał niedawno chyba o stawkach w Opeku, ale nie pisano chyba o tym ile jesteście w stanie zarobić tak realnie. także?
zdjecie uzytkownika
UAfoushef - 2014-07-01 19:50:15 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
kolejna atrakcja w zajebistej firmie!!!!po caly dniu wypoczynku musisz sam okleic swoje przesylki....trzeba poczekac w kolejce na wydrukowanie etykiet u czlowieka ktory chyba pierwszy raz widzi komputer,a potem oklejac swoje przesylki!!!A STAWKI W DOL.ludzie zaczynaja odchodzic z tego DZIADOSTWA!!!!to jest fedex!!!to jest jakis twor zarzadzany przez ludzi ktorzy maja za zadanie WYCISNAC Z PRZEWOZNIKA KURIERA JAK NAJ WIECEJ A POTEM DOJECHAC JESZCZE KARAMI A POTEM POZBYC SIE!!!!JEB....AC TA FIRME!!!!NIE DLIGO ZOSTANA SAME GABARYTY I PANOWIE dyrektorzy.....
zdjecie uzytkownika
UAfoushef - 2014-07-01 19:51:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
kolejna atrakcja w zajebistej firmie!!!!po caly dniu wypoczynku musisz sam okleic swoje przesylki....trzeba poczekac w kolejce na wydrukowanie etykiet u czlowieka ktory chyba pierwszy raz widzi komputer,a potem oklejac swoje przesylki!!!A STAWKI W DOL.ludzie zaczynaja odchodzic z tego DZIADOSTWA!!!!to jest fedex!!!to jest jakis twor zarzadzany przez ludzi ktorzy maja za zadanie WYCISNAC Z PRZEWOZNIKA KURIERA JAK NAJ WIECEJ A POTEM DOJECHAC JESZCZE KARAMI A POTEM POZBYC SIE!!!!JEB....AC TA FIRME!!!!NIE DLIGO ZOSTANA SAME GABARYTY I PANOWIE dyrektorzy.....
zdjecie uzytkownika
kara - 2014-07-02 21:34:34 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A może mi ktoś napisać jak wygląda praca w biurze?
zdjecie uzytkownika
lbl - 2014-08-27 12:58:26 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [kara - 2014-07-02 21:34:34]:
jeżeli wykonuje się tylko swoje obowiązki jest jako tako. Gorzej jeżeli trafisz na geniusza, który stwierdzi,że jedna osoba zrobi kasę, ZPD i statusy. Na koniec trzeba jeszcze posprzątać i koniecznie umyć WC z którego korzystają wszyscy , czyli: kurierzy, magazynierzy i biuro. Na szkolenia stanowiskowe nie ma co liczyć. Motto kier, z Lublina to SAMOSZKOLENIE- cokolwiek to znaczy
zdjecie uzytkownika
rudi - 2014-09-03 15:18:06 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [lbl - 2014-08-27 12:58:26]:
ale można liczyć w Opek chyba chociażby na jakieś rady od współpracowników? ciężko uwierzyć, że pokazują Ci stanowisko pracy i zostawiają samego sobie. Chyba , że praca tutaj jest naprawdę aż tak prosta , że nawet człowiek przychodząc z ulicy jest w stanie ją wykonywać. Ale to chyba w takim razie nie płaciliby tu za dużo...
zdjecie uzytkownika
ucho - 2014-09-23 10:26:40 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Nie wierzcie w te wszystkie bzdury, ta firma jest naprawdę ok !!!!!!!!!!. A te wszystkie brednie są wyssane z brudnych od dłubania w nosie z nic nie robienia palców.
zdjecie uzytkownika
boom - 2014-10-02 14:35:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [ucho - 2014-09-23 10:26:40]:
Palce brudne od zasyfionych paczek,Taki tam porządek magazyn ma, ci co bronią to albo dawne służby policja wojsko do emeryturki dorabiają q pracownika za niewolnika mają praca od 5:30 do 19:00 za marne 2300zl złodziejstwo wyzysk. I wspaniała grupa dowodzenia koordynatorzy zamiast z kurierem współpracować to jeszcze nękają telefonami i obciążeniami i świetny system skanowania przesylek skanujesz paczkę na kuriera aa potem się okazuje ze jej system nie widzi i oskarżenia o kradzież,
zdjecie uzytkownika
magazyn - 2014-10-04 15:38:45 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
a w Łodzi na magazynie syf i kierownik oddziału ,który boi się operacyjnego ,który tylko dobrze umie bluzgać ale ma na niego pewnie haka
zdjecie uzytkownika
hub - 2014-10-11 02:01:07 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [boom - 2014-10-02 14:35:10]:
Rzeczywiście z tego co piszesz firma potrzebuje rewolucji w sekcji informatycznej. Może słyszeliście żeby kogo potrzebowali na to stanowisko? Z chęcią wyślę aplikację ;) I jak coś wiecie o wynagrodzeniu to przydadzą się takie info. O innych posadach coś możecie mi powiedzieć? Bo z komentarzy wynika że to na sortowni jest najgorzej...
zdjecie uzytkownika
gosciu - 2014-10-15 22:21:57 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [boom - 2014-10-02 14:35:10]:
Co Ty pleciesz człowieku.Ja przepracowałem na magazynie ponad 5 lat i to nie jak w umowie 8 godzin tylko minimum 9-10 oczywiscie bez nadgodzin.I co ????
Oni potrafią tylko pięknie mówić, a rzeczywistość jest całkiem inna.
Teraz jestem na bezrobociu od 3 miesięcy.Skończyła mi się umowa i p dyrektor wcisnął na moje miejsce swojego człowieka, bo oni nie patrzą na dobro firmy. Ma być tak jak sobie wymyślą w swych tępych główkach,
CZŁOWIEK SIĘ NIE LICZY.
zdjecie uzytkownika
Mareczek - 2014-10-30 12:50:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A @gosciu może się po prostu nie sprawdzałeś albo za pewnie się poczułeś w pracy i trochę olewałeś? ja nie znam sytuacji tak tylko domniemuje oczywiście to wszystko mogło być przez to , że ta nowa osoba miała pracować i na kogoś musiało paść, ale nikt nigdy nie jest niczego pewnien. Chociaż pewnie TY iwesz najlepiej jak pracowałeś ;) Ja chciałem pracować, ale czy będę...
zdjecie uzytkownika
gosciu - 2014-11-01 21:30:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Mareczek - 2014-10-30 12:50:16]:
Pracy nigdy nie olewałem i powiem nieskromnie że postawiłem ten magazyn na nogi bo za czasów Opka to była masakra.Dlatego też mam cholerny żal do firmy że postępuje z ludźmi jak ze śmieciami. Po moim odejściu była rekrutacja, ale p dyrektor osobiście wybierał a nie jak powinno być kierownik oddziału.
To mówi samo za siebie,tym bardziej że człowiek który został zatrudniony na moje miejsce potwierdził to. Jeśli mogę Ci coś poradzić to....NIE PCHAJ SIĘ W TO BAGNO DOPÓKI RZĄDZĄ TAM LUDZIE Z DAWNEGO OPKA.
zdjecie uzytkownika
Miki - 2014-11-26 01:34:33 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
teraz to ciężko znaleźć chyba dobrą pracę, co wejdę na wątek to ludzie narzekają. @gosciu czy myślisz ze powienem mieć tam jakieś znajomości jeśli chcę sie załapać? szukam pracy, jestem po studiach z doswiadczeniem ale wiadomo ze nie chcę trafic na zadne [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] bo pracowac w kiepskiej atmosferze za grosze nie ma sensu.
zdjecie uzytkownika
GOSCIU - 2014-12-02 10:49:21 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Miki - 2014-11-26 01:34:33]:
Daj sobie spokój z tą żałosną firmą przynajmniej dopóki rządzą tam dawni
włodarze Opka.Mówię tu o regionie południe i zachód,chyba że masz znajomości
u dyrektora tego regionu to powinno być OK. A co do atmosfery to z tego co
wiem dzieje się coraz gorzej. Człowiek człowiekowi wilkiem, dyrekcja jest bardzo sprawna w zastraszaniu ludzi.
zdjecie uzytkownika
o a to ja - 2015-01-04 01:41:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ogólnie dramat i żenada. Nie polecam, siedzisz za marne 8 zł do ręki bez możliwości nadgodzin czy czegokolwiek, żadnych perspektyw, rozwoju o socjalu nie wspominając. Biuro ma wszystko gdzieś, siedzą wypachnione w szpilach i miniówach nawet palcem nie kiwną, a magazynier siedzi w tym syfie nawet nie ma się gdzie umyć. Trafiłem na tak niekompetentnego kierownika magazynu, że głowa mała. Zamiast uczyć magazynierów to magazynierzy uczyli jego. Tak jak pisali wcześniej liczy się, żeby tir wyjechał o czasie i kasa a człowiek szczególnie magazynier to u nich najmniejszy problem. Nie zdziwiłbym się jeżeli Fedex upadnie w pewnym momencie. Ogólnie cała infrastruktura to kiepski dowcip, pole manewrowe do załadunków czy sprzęt. Nie polecam nawet największym desperatom.
zdjecie uzytkownika
lemon - 2015-01-10 20:16:18 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [o a to ja - 2015-01-04 01:41:48]:
Pewnie piszesz o oddziale w Legnicy. Miałem wątpliwą przyjemność pracować tam
dwa miesiące i w pełni potwierdzam Twoje zdanie.
zdjecie uzytkownika
kandydat - 2015-01-19 19:00:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
A jak się pracuje w sprzedaży, bo nie wiem czy składać ofertę ? Jak atmosfera i pieniądze ?
zdjecie uzytkownika
ona - 2015-02-14 22:03:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ciagle slysze o wolny h etetach na biurze w Lublinie,czy warto skladac aplikacje.?
zdjecie uzytkownika
by68 - 2015-02-27 21:49:32 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Firma OPEK Sp. z o.o. rozpoczęła działalność na rynku polskim w 1994 roku, dysponuje wieloletnim doświadczeniem w realizacji takich usług, jak: magazynowanie, konfekcjonowanie, kompletacja i znakowanie towarów oraz ich dystrybucja. Mając odpowiednie doświadczenie, bazę techniczną oraz profesjonalną kadrę współpracowników, w tym z wieloletnim stażem w branży kurierskiej, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom licznych klientów.
zdjecie uzytkownika
Drogi - 2015-03-26 20:05:23 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Ta firma nadal istnieje ? Jedyną rzeczą z jaką się spotkałem po wpisaniu Opek w wyszukiwarce to firma kurierska. Czy to jest aby na pewno ten Opek o którym wy mówicie ? Bo o żadnym magazynowaniu nie było nic wspomniane, a jeśli to firma kurierska to ja chętnie bym się u nich zatrudnił. Ile może u nich kierowca zarabiać, wiecie może ?
zdjecie uzytkownika
Kurman - 2015-04-25 15:46:23 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Przesyłki OPEK są jednymi z tych przesyłek na które nie można się doczekać. Mam wrażenie, że osoby pracujące w firmie strasznie olewają swoje obowiązki.
Rozmowa Kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji: Byłem w Gorzowie wlkp. w kilku firmach od Siódemki, przez DPD i DHL, ale wszędzie czarowano i opowiadane dyrdymały bez pokrycia chyba jak mi się wydaje. W poniedziałek umówiłem się z kierownikiem firmy OPEK czy Fedex jak już mówią i pierwszy raz ktos mi opowidzieział o pracy od poczatku do końca.Najpierw opowiastki o trudach - szczere i takie ciekawe, a potem gadka iz jak juz się zgodzę i kupię nowy samochód to nie wszystko bo najwazniejszi są ludzie. Przed rozmową w tej wfirmie słyszałem gadanie że bycie kurierem jest łatwe i prosto bo to tylko jeżdzęnie. Facet z OPEk wyjasnił mi dokłądnie i dziś wiem, ze to się nie opłaca mi ale za klasę z jaką mnie gość w gorzowskim Opek potraktował muszę tu o nim napisać. Jak ktoś chce wiedzieć co to za robota kuriera to tylko do niego.
Tomasz Czerniejewski
Pytania: Czy jestem w stanie pracować od 8 do 19 i czy mam odporność na kilka telefonów, które będą mi przeszkadzać w doręczaniu pudełek.
Pytał o rodzinę i sprawy mojego podejścia do innych ludzi. zaplusował u mnie.Nie będę tam pracował ale wiem o pracy kuriera już wszystko.
zdjecie uzytkownika
ala - 2016-04-10 11:14:21 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Hmm, coś widzę, że nie ma żadnych nowych ofert pracy. Ktoś coś wie?
zdjecie uzytkownika
Wre - 2016-04-10 13:22:57 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Nie ma bo opek już nie istnieje. Hehehe

Otrzymuj powiadomienia o nowych wpisach o firmie Opek!


Udostępnij na:

Zostaw swoją opinię
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Opek
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
alert