brak logo

Lidl

Tarnowo Podgórne

Opinie o Lidl

AJKS 2015-01-20 01:42:28
Zapomniałam dodać, że to prawda iż nikt nigdy nie pyta czy można zostać dłużej. Jest to nagminnie codziennie i masz [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] do powiedzenia w tym, że nie możesz. Ani razu nie zapłacono mi za nadgodziny nawet po odejściu jak miałam koło 45min, a wisi pseudo reuglamin w socjalu, że płacą nam za każdą przepracowaną nasz minutę. W dodatku ktoś kto wypisywał moje Remuła z godzinami za 3 pierwsze dni jakie jeszcze były (bo nie przedłużyłam umowy i tak zakończyłam współpracę) ważne do umowy, nie ujął ich i tym samym nie zapłacono mi za to. Szczyt wszystkiego i złodziejstwo !!
Tak samo miałam wypadek przy pracy poważny i nie dostalam odszkodowania. Dlaczego ? Bo ktoś kto spisywał protokuł przeinaczył moje opowiedzenie jak do tego doszło tak, aby to była moja wina i tylko moja, a nie było to prawdą. Mało tego, byłam na L4 to co pare dni mnie pytano kiedy wrócę i co ze mną. Nie było czasu nawet na regenerację tego co zostało prawie złamane i do teraz od tego mam problemy z ręką. A w momencie wystąpienia wypadku szanowna zastępczyni mnie olała i jeszcze wcisnęła na kasę, bo ona nie może nie mieć pracownika na zmianie, bo jak to tak. W efekcie dostałam od tego dodatkowo jeszcze większego urazu ręki i po nie całej godzinie nie byłam wstanie nią już ruszać i miałam łzy w oczach z bólu i dopiero wtedy z wielką łaską po jeszcze dodatkowych 15min mnie puszczono na pogotowie do izby przyjęć, a wtedy to już nie byłam wstanie ubrać nawet kurtki ani bluz, czegokolwiek.
Żałuję, że nie złamałam ręki całkiem, może wtedy ktoś okazałaby się człowiekiem.! Do teraz mam problemy od tego z podnoszeniem czegokolwiek cieżkiego albo jak źle wyprostuję rękę bądź nie mogę na niej się opierać wcale, bo tracę czucie i mi sztywnieje.

Więc jak macie nie daj boże się uszkodzić przy pracy, to lepiej się połamcie, na lepsze Wam to wyjdzie.
1
babcia jarzynka 2015-01-28 15:26:30
skoro macie udokumentowane nadgodziny, których nie ma w umowie to kaska się wam nalezy. wystareczy to zgłosić w odpowiednim miejscu i firma będzie musiała wam zapłacić albo poniesie srogie konsekwencje swoich działan. ja bym chciała się tutaj zatrudnić, bo wiem że się nie dam oszukać, ale czy mam szansę od razu na umowę o pracę na czas nieokreslony?
do lalki 2015-01-28 16:26:02
pracujesz jako zwykly kasjer i narzekasz?? a co mamy my powiedziec jak mamy piec nf fa i szybkie rozkladanie miksow?? na moim sklepie tez byly pikające gwiazdy jak my to nazywamy i dobrze ze je zwalniaja bo nie dosc ze pika 8h na kasie nic wiecej nie robiac to jeszcze narzeka. ja mam caly etat i nie narzekam a robie wszystko od pieca do nf i fa jednoczesnie wiec ciesz sie ze Cie nie daja na nic innego tylko kase to bys wyleciala po 1 dniu
ja 2015-01-28 16:31:36
JEŚLI KTOKOLWIEK SIEDZAC TYLKO NA KASIE SIEDZI I UWAZA SIE ZA KASJERA TO CHYBA POMYLIL SOBIE SKLEPY Z AUCHANEM....WIEC SMIESZY MNIE JAK CZYTAM ZE SIEDZI KTOS 8H I PIKA SOBIE NA KASIE HAHAHAHA"W strukturze zatrudnienia w sklepach Lidl nie funkcjonuje stanowisko kasjera. Wynika to stąd, że pracownicy mają różne obowiązki, a obsługa kasy fiskalnej jest tylko jednym z nich."
ad 2015-02-11 15:43:07
Pracownicy o ich wykorzystywaniu boją się głośno mówić bo straszy się zwolnieniem. Potwierdzam że bardzo żle się dzieje w Lidlu. Brak poszanowania pracownika nie można zaplanować dnia wolnego, urlopu, zmieniające się grafiki po kilka razy w tygodniu. Praca na telefon na zasadzie kierownik zadzwoni i musisz iść do pracy. KRS nie posiadający kwalifikacji w tej branży który nie zrozumie pracownika, krytykuje i poniewiera psychicznie. Pracujesz po kilka dni po 12h i nikt Cię nie zapyta czy możesz zostać dłużej. Nikt za dobra pracę nie podziękuje. Nadgodziny otrzymujesz w dni kiedy jesteś nie potrzebny na sklepie. Takie są realia pracy w Lidlu miastach Starachowicach i Ostrowcu Świętokrzyskim
1
aśka 2015-02-14 18:09:20
U nas w sklepie chłopak ugryzł jabłko na magazynie i go zwolnili dyscyplinarnie....
Ewa 2015-02-27 23:10:17
Jako firma międzynarodowa są świadomi wielkości i obecności w życiu publicznym. Respektują różnorodność kultur oraz akceptujemy odmienność ich wartości i tradycji. W pracy kierują się filozofią firmy oraz zasadami postępowania. Celem ich pracy jest zadowolenie Klienta. Wydajność pracy i ceny sprzedaży wyznaczają ich pozycję na rynku. Intensywny rozwój zawdzięczają ciągłej ekspansji oraz podnoszeniu standardów już istniejących sklepów.
Olga 2015-03-02 09:14:46
Ja pracuje w lidl jako sprzedawca od 2 lat, jestem bardzo zadowolona. Urodziłam po roku pracy pierwsze dziecko i teraz kiedy jestem w domu dostaję pieniądze na święta i urlop. Mało który pracodawca płaci takie świadczenia gdy jest sie na urlopie macierzynskim. Kiedy pracowalam bylo Wszystko jak nalezy, czasem trzeba było zostać dłużej w pracy ale wszystkie nadgodziny były wypłacane, żadnych problemów z urlopem, po okresie próbnym podwyżka. Jak narazie najlepszy pracodawca w Niemczech jakiego miałam.
mała 2015-03-05 12:54:34
miał ktoś może szkolenie na instruktora
zawiedziona 2015-03-12 08:25:46
Instruktor to pic na wode bo i tak nie bedzie czasu na szkolenie.Poza tym mam pytanie czy w nowym roku obrotowym wszedzie takie parcie?
luk 2015-03-14 22:56:29
chyba w lidlu w rosji pracowalas. Gorzej niż dziecko
maciek 2015-03-24 14:33:46
@luk, a Ty tam pracowałeś bezpośrednio? bo nie wiem jakie mają być tutaj faktycznie opinie o nich i jak to wszystko wygląda? mam nadzieje, że teraz coś się ruszy w zakresie aktualizacji. Nie wiem jak wszystko działa, ale wydaje mi się, że wszystko może być jakoś ustalone wczesniej tak naprawde więc widzicie.
pracownik...podobno 2015-03-27 11:43:09
W firmie lidl niema stanowiska sprzedawca!! Jest kierownik i zastępcy i pracownicy sklepu. A niedługo nie będzie kierowników tylko menadżerowie. Tak wszystko jest na czas... włącznie z pieniedzmi. Na porzątku dzienym jest mobing ta żle patrzy, ta zawolno chodzi. Przykład idzie z góry. Ma być tak ze ks i krs chodzą po sklepie i obserwują pracowników kto za wolno pracuje ten wylatuje....
Fiddle 2015-04-07 21:11:46
No ale to nie jest wyjątek w innych sieciowych sklepach jest tak samo. Taki ten świat, szybko, jeszcze szybciej. Czas to pieniądz, pieniądz to zadowolony szef. Plusem jest to, że wykształcenia nie trzeba posiadać praktycznie w ogóle. No chyba że na wyższe stanowisko. Ale może słyszeliście coś na temat zniżek pracowniczych w Lidlu ?
janek 2015-04-23 17:08:50
chyba takie rzeczy jak zniżki do Lidla to mają pracownicy już wliczeni do socjalu? no własnie, jak to wyglad,a macie opieke medyczną do tego czy już nie?
lidlowy 2015-04-25 20:35:06
Opieka medyczna jest dobrowolna, - 40 zł od wypłaty/os. Zniżki są w większości krajów, w PL niestety nie. W innych krajach zarobki są też relatywnie 3-4x wyższe do realnych kosztów życia.
Kokn 2015-05-23 22:51:56
No niestety tak już jest w Polsce i w najbliższym czasie nic się chyba nie zmieni. Myślę, że praca w Lidlu jest raczej okresem przejściowym zanim nie znajdzie się niczego lepszego. Dużo pieniędzy się nie zarobi a obowiązków jest sporo no i idzie się wykończyć czasem. No ale za to nie mają dużych wymagań.
pracuje w lidl w de 2015-07-30 13:58:04
Witam kolegów i koleżanki z Polski. Od 1 czerwca każdemu pracownikowi w Niemczech lidl podniósł minimalna place do 11,50 euro za godzinę w nagrodę za rzetelną prace. Zaznaczam pracujemy 8 h i mamy do tego godzinę przerwy. Nie wspomnę o rabatach i tańszym życiu jakie my tu mamy.... A wy tak dalej potulnie za 2 EUR na godzinę???
stolar 2015-08-30 18:59:22
Byłem ostatnio na małym spotkaniu z kilkoma pracownikami firmy i co? I większość po za małymi wyjątkami jest z pracy tutaj zdecydowanie zadowolona. Mnie to osobiście zupełnie nie dziwi. Każdy przecież dostaje to na co zgodził się na początku przygody z lidlem. Niektórzy po prostu wiedzą na co się piszą i potrafiąz tym żyć
gutek 2015-09-30 17:54:41
No przecież praca w lidl jest na pewno podobna do innych supermarketów. No i też nie porównywać do tego co się dzieje zagranicą. Skoro atmosfera pracy w jednym oddziale jest dobra, to może być taka i w innych. I prawda, że dużo wymagań nie mają, więc zarobki nie mogą być na poziomie prezesowej stawki, powiedzmy sobie szczerze.
FRANKO 2015-11-11 14:55:50
firma oszustow wymusza zeby kierowcy sami rozladowywali towar maja towar nie swierzy a wreklamach podaja ze jest swierzy jak ogorek z wloch moze byc swierzy gdy jechal w chlodni 3 dni a potem 2 dnijeszcze w chlodniach magazynowych kierownictwo magazynow to naburmuszone buraki na niczym sie nie znaja mysla tylko jak zgonic wine na kogos co sami zle zrobili
1
bans 2015-11-11 22:06:59
Niepokojące te informacje, no ale ciężko jest stwierdzić autentyczność, poza tym tak jest robione w większości marketów, tak mi się wydaje, no ale jeśli chodzi o pracę w firmie, to można się zatrudnić na stanowisku Pracownika Sklepu, szału pewnie nie ma no ale lepsze to niż siedzieć cały czas na bezrobociu.
walich 2015-11-14 02:49:45
@bans - oczywiście, że zatrudnienie na pracownika sklepu może przynieść korzyści zwłaszcza, że zapewniają pakiet socjalny, ubezpieczeniowy dla członków rodzin i opiekę medyczną.
as 2015-11-16 19:13:48
pakiet socjalny, ubezpieczeniowy dla członków rodzin to wegług mni jest najwazniejszy punkt umowy po zarobkach
sonny 2015-11-18 22:17:27
Hej, a czy lidl w ramach socjalu daje pracownikom na święta jakieś bony albo paczki produktów? Pozdrawiam.
Nowy 2015-11-29 19:35:18
Witam,

Zastanawiam się nad aplikowaniem na stanowisko regionalnego. Czytając opinie wnioskuję, że nie budzą oni zaufania i motywacji do pracy.. Będę wdzięczny za informację na poniższe kwestie:

1. Jaka jest forma Umowy oraz na jaki czas jest zawierana pierwsza umowa?
2. Jakie jest wynagrodzenie podstawowe w przypadku regionalnego oraz czy jest wynagrodzenie dodatkowe? Lub jakie są progi wynagrodzenia w zależności od stażu?
3. Czy pracodawca daje jakieś dodatkowe benefity (poza opieką medyczną np. multisport, bony, itp itd)?
4. Jak wygląda struktura terenowa tj. 1;2poziomowa? Ile sklepów ma pod sobą regionalny? ilu jest regionalnych w strukturze na płaszczyźnie kraju?
5. Jaką flota obowiązuje w firmie na poziomie regionalnych i czy auta można używać do celów prywatnych? (w rozsądnym umiarze oczywiście).

Z góry dziękuję za informację.
trtrtr 2015-12-07 22:54:23
hej, z tego co sie orientuję to teraz na prawdę jest u nich dosyć spora rekrutacja, na przyklad na stanowisko pracownika sklepu czy pracownika magazynu
lidlowy 2015-12-16 15:47:26
1. Umowa o pracę na czas określony, chyba koło roku na czas szkolenia, później przedłużana.
2. pomiędzy 6000 a 10000 brutto
3. tylko medyczna
4. 3-6 sklepów ma nad sobą dyrektora, regionalnych jest masa
5. skoda, można używać do celów prywatnych (spokojnie nie będziesz miał czasu)
mistrz 2015-12-16 15:51:08
nie twierdzę, że FRANKO ma rację, może pisze to pod wpływem wzburzenia. Prawdą jest jednak to, że firma już nie stawia na ludzi z pomysłami. Nadeszły czasy stabilności, wszyscy innowacyjni, myślący już są poza firmą lub wkrótce będą. Firmie potrzeba klepaczy na klawiaturce cyferek i literek i żeby za mocno nie myśleli. Pensyjki też średnio. Lidl już nie płaci najlepiej :), przynajmniej ten w Polsce.
nelke 2015-12-18 02:02:40
@lidlowy, te zarobki do 10 tysięcy brutto to na stanowisku kierownika, sklepu, czy jak? Musze przyznac, że brzmi to bardzo korzystnie, warunki chyba lepsze niż w biedronce.
Jola 2016-01-22 13:04:54
Pod koniec września,ubiegłego roku, złożyłam podanie o pracę do sklepu Lidl w Tomaszowie Lubelskim. Po kilku tygodniach otrzymałam telefon z zaproszeniem na rozmowę kwalifikacyjną na 24.10.2015 r., na którą się wstawiłam. Tego samego dnia, późnym popołudniem odebrałam telefon od kierownika rejonu sprzedaży, z informacją, że zostałam przyjęta do pracy w Lidlu w Tomaszowie Lubelskim na stanowisko sprzedawca-kasjer. Poproszono mnie również, abym jak najszybciej odebrała skierowanie na badania wymagane na tym stanowisku.
Już następnego dnia, w niedzielę, wzięłam skierowanie. W poniedziałek udałam się do sanepidu, aby wyrobić książeczkę sanitarno-epidemiologiczną. Dwa dni później pojechałam ze skierowaniem do placówki Medicover w Zamościu (przy ul. Świętego Piątka) w celu wykonania potrzebnych badań. W międzyczasie otrzymałam kolejny telefon od pana D. (owego kierownika rejonu sprzedaży) z zapytaniem, czy mam już wszystkie dokumenty. Powiedziałam, że za góra kilka dni otrzymam książeczkę sanitarno-epidemiologiczną, ponieważ niektórych badań nie można przyśpieszyć. Pan kierownik zgodził się na to i zaproponował podpisanie umowy na dzień 6 listopada. Do tego dnia miałam już skompletowane wszystkie badania. 5 listopada, przed południem zatelefonowałam do pana D. z informacją, że posiadam już wszystkie wymagane dokumenty. Wówczas zostałam poinformowana, że podpisywanie umów odbyło się dzień wcześniej, tj. 4.11.2015. Byłam tym zaskoczona, ponieważ nie poinformowano mnie o tej zmianie. Pan D. zaproponował mi podpisanie umowy o pracę w innym terminie, o którym miał mnie poinformować telefonicznie w przeciągu najbliższego tygodnia. Po tygodniu, nie otrzymawszy żadnego telefonu, sama zadzwoniłam do pana kierownika rejonu z zapytaniem „co dalej?”. Po raz kolejny przesunął termin i powiedział, że za kilka dni z pewnością się odezwie do mnie. Prosił, żebym cierpliwie czekała, jednak moja cierpliwość pomału się kończyła. Nie ukrywam, że zależało mi na tej pracy, ponieważ zaufałam i uwierzyłam słowom pana D., że praca w Lidlu będzie dla mnie korzystna. Do tego czasu miałam inne propozycje pracy, ale je odrzuciłam, gdyż bardziej zależało mi na zatrudnieniu w Lidlu. Pan D. nie odezwał się więcej do mnie. 10 grudnia sama udałam się do kierownika sklepu Lidl w Tomaszowie Lub., jednak ten nie mógł mi pomóc. Zapewnił, że porozmawia z kierownikiem rejonu i przekaże mu informacje o mojej wizycie. Mimo to, pan D. nadal milczał. Czuję się oszukana przez pana D., ponieważ potraktował mnie w sposób karygodny zbywając mnie za każdym razem, gdy się z nim kontaktowałam i mydląc mi oczy obietnicą pracy.
Nie miałabym żalu, gdyby zawiadomił mnie już na początku, że jednak nie zostałam przyjęta i nie dawał mi nadziei na zatrudnienie. Ten pan nigdy nie powiedział mi wprost, że się rozmyślił i że niepotrzebnie się łudzę, że otrzymam pracę w Lidlu. Tak się nie postępuje z ludźmi.
15 grudnia napisałam zażalenie, w którym przedstawiłam swoją sytuację. Dodałam również, że skoro jednak nie będę w gronie pracowników Lidla, proszę o zwrot kosztów dwukrotnej podróży do Zamościa,w celu wykonania badań i po raz drugi, by wpisać wyniki badań z sanepidu. Załączyłam też ksero-kopię wykonanych badań. W tym zażaleniu poprosiłam także, by wyjaśnili mi jaki był powód tego, że zostałam w tak „wyjątkowy” sposób potraktowana, wiedząc, że inne osoby, które tak jak ja pozytywnie przeszły rozmowę kwalifikacyjną dawno otrzymały zatrudnienie.
7 stycznia bieżącego roku dostałam odpowiedź, dzięki której utwierdziłam się w przekonaniu, że owa firma jest nierzetelna. Oto odpowiedź: "W odpowiedzi na Pani pismo z dnia 15 grudnia 2015 r. Informuję, że warunkiem nawiązania stosunku pracy było dostarczenie kompletu dokumentów do dnia 5 listopada 2015 r., o czym została Pani poinformowana przez Pana D... W związku z powyższym, niedostarczenie dokumentów w terminie wiązało się z niepodpisaniem umowy o pracę z potencjalnym kandydatem na Pracownika sklepu w sklepie w Tomaszowie Lubelskim. Wg. Posiadanych przez Dział Personalny informacji p. D.... przekazywał pani informacje dotyczące alternatywnych możliwości nawiązania stosunku pracy. Koszty podróży związane z koniecznością wstawienia się na badania lekarskie zostaną Pani zwrócone, jak tylko otrzymamy bilety/ rachunki potwierdzające wysokość poniesionych przez panią kosztów wraz z podaniem nr konta bankowego na który ma zostać dokonany przelew pieniędzy..."
Oczywiście Centrala zbagatelizowała sprawę nie przyglądając się jej dokładnie. Uwierzyli wykrętom kierownika rejonu sprzedaży, gdyż jak wyżej napisałam, 5 listopada, przed południem kontaktowałam się z nim, mówiąc mu, że mam już wszystkie dokumenty, a ten mnie zaskoczył wiadomością, że podpisywał dzień przed, tj.4.11., chociaż umawialiśmy się na 6.11. A gdy zapytałam, co mam dalej robić, czy mam zanieść je do sklepu, prosił, by tego nie robić, by czekać, on w przyszłym tygodniu na pewno się odezwie. Na rozmowie kwalifikacyjnej (
3
Jola cd. 2016-01-22 13:09:54
(24.10.2015) padła wzmianka o tym, że jeśli ktoś nie zdąży z wykonaniem badań do 6. 11.2015 r, termin podpisania umowy przypadnie na 19.11.2015., a także o tym, że osobom, które będą przechodziły szkolenie w sklepach w Zamościu, będzie zwracany koszt podróży, tzw. "kilometrówka". Ja chcąc zrobić badania w placówce Medicover, pojechałam swoim samochodem. Dwukrotna podróż mierzy ok 136 km. (w jedną stronę 34 km) w odpowiedzi jest informacja o rachunkach, czy biletach. Skąd mam wziąć rachunki, skoro nie spodziewałam się, że tak mnie oszukają i będę musiała walczyć o zwrot kosztów? Jakby nie było są to pieniądze, a ja jestem osobą bezrobotną. Rozumiem, że i tak nie doczekam się zwrotu.
Ze strony Lidla bardzo się zawiodłam. Straciłam 2 miesiące, czekając na telefon od Kierownika Rejonu Sprzedaży, poniosłam koszty, których zapewne nie zwrócą mi i chcąc być uczciwa wobec Firmy Lidl odrzuciłam dwie oferty pracy. Sądziłam że mają honor i wyjaśnią sprawę albo, że przeproszą za nieporozumienie, a tu takie rozczarowanie, kłamstwa, wykręty i zrzucenie winy na mnie. Przez to wszystko zmalała moja pewność
3
młoda93 2016-01-22 20:56:39
Szukam opinii osób pracujących w biurze w Jankowicach. Szczególnie interesuje mnie dział księgowości. Czy warto przyjść na staż? Jest szansa przyjęcia na stałe do pracy po odbytym stażu (bez znajomości j.niemieckiego)? Jakie są zarobki dla początkujących księgowych?

z góry dziękuję za informację.
stolar 2016-01-22 21:29:29
jeśli chodzi o pracę w księgowości to moim zdaniem jak najbardziej warto. W tej chwili w Lidlu poszukują specjalistów ds bhp i ppoż co też wydaje się być ciekawą opcją tutaj.
witam 2016-01-24 17:38:55
A ja czekam kiedy w koncu w Gliwicach rozwalą tę bande kierowników na magazynie.
pięta 2016-01-24 21:33:28
tak to prawda, to tylko pokazuje, że lidl zatrudnia nie tylko sprzedawców :) chociaż ja właśnie na taką posadę będę teraz aplikować w drawsku pomorskim :)
ciekawy 2016-02-17 16:30:15
Hej
ja też dostałem zaproszenie na rozmowę na kierownika sekcji w CD Gródkowie.
Ile można zarobić? teraz mam 3300pln na rękę i nie wiem czy była by to opłacalna zmiana.
No i czy ktoś wie jak wygląda praca zmianowa u nich? i gdzie wysyłają na szkolenie?
syker 2016-02-17 16:36:19
ciekawy, tak szczerze to podejrzewam, że te pieniądze są porównywalne. Dużo więcej potrzebują pracowników sklepu, a ci to już zdecydowanie gorsze warunki mają.
Lukasz1993 2016-02-18 03:20:35
Witam wlasnie zlozylem podanie na stronie lidla bo bylo ogloszenie na pracownika sklepu 130 h/miesiac i czekam na odzew. Jak myslicie ciezko jest sie dostac do tej pracy? Jakie sa obowiazki wymagania w takiej pracy i zarobki? Wczesniej niewiele pracowalem. Miasto konin.
mezo 2016-02-19 17:40:43
Wiesz co myślę, że warunki pewnie są dobre bo umowa o praca podobno, jakies szkolenia wstępne, oraz pakiety swiadczen medyczne czy nawet benefity, wiec oplaca sie nawet jako zwykly pracownik.
nastepny lidlowy 2016-02-25 10:49:40
Nie mogę powiedzieć w żadnym wypadku, że Lidl to zła firma. Są wymagający i na pewno dużo lepiej będą się czuły tutaj osoby, które nie mają własnej rodziny albo większych zobowiązań uczuciowych. Porównując pensje w innych sieciach... no cóż Lidl już nie płaci najlepiej w stosunku do włożonej pracy. Na plus na pewno można zaliczyć wszelkie kursy językowe, szkolenia z Excela itp. na minus to, że poza gołą pensją + ryczałtem za nadgodziny nie dostaniesz ani nagrody rocznej, premii czy czegoś podobnego.

Powiem też, że po 7 latach pracy, najprzyjemniejszym dniem był ten, w którym złożyłem wypowiedzenie.
2
5t6 2016-02-26 16:06:25
@mezo tez uwazam zesie opłaca a tez maja stanowiska kierownicze rejonu ds budowlnaychm, umowa o prace jest na prawde duzym plusem tam u nich w firmie
1
dusia 2016-03-02 20:04:29
Nie ma co, Lidl podchodzi do sprawy profesjonalnie, jeśli mowa o wspomnianych już nie raz umowach. Jedyne co, to powinni zmniejszyć godziny pracy albo zwiększyć ilość osób na zmianach, bo chyba na to często się tu narzeka
1
luc 2016-03-25 22:35:38
Ile zarabia zastępca kierownika ? jaki zakres obowiązków ?
1
mezo 2016-04-08 11:11:27
@luc co do wysokości wynagrodzenia, to pewnie jest zależne od stażu pracy. Na rozmowie rekrutacyjnej na pewno dowiesz się dużo więcej szczegółów. A jeśli chodzi o obowiązki, to głównie chodzi o nadzorowanie pracy personelu i zapewnienie funkcjonowania sklepu zgodnie z wewnętrznymi standardami.
inga 2016-05-11 12:00:35
nie wydaje mi się, by w tak dużej firmie jak Lidl, wynagrodzenie było w jakikolwiek sposób ruchome. Byłoby to nie fair wobec każdego równoległego pracownika Lidla w całej Polsce, że jeden ma mniej drugi więcej
omg 2016-05-30 11:26:44
Czy ktoś zdawał ostatnio testy na ZKS? Trudno zdać?
as 2016-06-19 21:14:42
Widocznie atmosfera dopisuje @russss, dlatego nie ma komentarzy.
jach 2016-06-19 23:15:18
nie, atmosfera nie dopisuje. w centrali już nie ma tych co costam mowili... :)... teraz zostali ludzie z kredytami co sie boja zwolnic...
1
pani mam-ona 2016-06-25 22:44:25
@as ale pewnie juz na sklepach takiej dobre atmosfery nie ma. no ale wiadomo że w taki markecie to i magazyn trzeba ogarnąć, i kasę, i ekspozycję i mnóstwo spraw - szacunek dla ludzi którzy to ogarniają
Zostaw swoją opinię o Lidl - Tarnowo Podgórne
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Lidl