brak logo

PŻM

Szczecin

Opinie o PŻM

4th 2014-07-12 13:46:40
Jedna z rzeczy na ktore trzeba sie psychicznie przygotowac to nastawienie wieeelu w tej firmie pracujacych, od którego odechciewa sie wszystkiego - Ludzie zarabiający kilkanaście tys zł miesięcznie narzekający co kawę, ze tak strasznie malo zarabiaja ze na nic im nie starcza.
3
Mirek 2014-10-13 21:20:28
Czytam te wasze opowieści i nie wiem czy mam się śmiać czy dziwić. Pracowałem w tej firmie sporo lat a ostatnie tylko na "jeziorowcach" w momencie kiedy zwolniłem się i pożegnałem te wszystkie układziki i te wredne babska które nas obsługiwały- byłem najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi, totalne [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]
Martin 2014-11-01 01:13:36
papiery zlozone mam w pzm od lutego, wydalem kupe kasy na komplet papierow itp bo obiecano mi statek w maju najpozniej w czerwcu. Mamy listopad i po dziesiatkach telefonow wciaz nie poszedlem na statek. Widocznie trzeba miec znajomosci zeby sie dostac albo dac im w łape jak to zwykle w tym debilnym kraju bywa. Mam nadzieje ze firma niedlugo upadnie i te paniusie w biurach pojda na ulice proszac sie gdzies o zatrudnienie i niech zobacza jak to fajnie robic z siebie blazna. Firma totalne zero.
3
k 2014-11-05 03:23:15
Michał, w tej chwili nowi pracownicy nie są zatrudniani w ogóle a kontraktowi tylko w niewielkim stopniu. Sporo statków poszło na żyletki, kolejne nowe będą chyba w 2016 roku i do tego czasu nie ma co liczyć, że będą przyjmować nowe osoby. Jest dużo ludzi ze stałymi "umowami o prace" i nawet oni czekają teraz na statki po 4 miesiące. Do tego jest duża baza absolwentów AM Gdy i Szc, którzy brali stypendia i zatrudnienia zostać muszą zgodnie z umowami. O rotacji ciężko mówić w takim razie jeżeli nie ma nowych :) A jesli chodzi o znajomości - to chyba funkcjonuje wszędzie, chyba sam gdybym prowadził jakąkolwiek działalność i miałbym do wyboru zatrudnić kogoś z rodziny czy znajomego to bym tak zrobił, z resztą pewnie nie tylko ja.
4
TICHO_SS 2014-11-06 10:56:22
Witam.Pracuję w Pżm za marynarza już kilka lat...jak dałem radę???po prostu mam ich w d...ie..Co nie którzy powinni trafić na Mączną.Jest paru Kapitanów co w domu nie mogą rządzić i swoje frustracje wyrzucają na statku.PŻM dobrze wie co oni wyrabiają a dalej ich zatrudniają!!!jedna wielka mafia z wazeliną:)Praca jest gorsza niż w więzieniu...jedzenie..?hahaha z chęcią bym przywiązał Pana Dyrektora do krzesła i karmił go mortadelą i ciekawe czy by tak dobrze pracował...po prostu żenada...jeszcze trochę i stanę na nogi finansowo a wtedy Avidaverci roma....
1
matros 2014-11-07 14:44:36
Witaj kolego ja złozyłem papiery w 2013 r w kwietniu zarobiłem na własny koszt kurs dzwigowego organizowany w PŻM Visa USA zrobiona na własny kosz i nic dalej nic A/B pozdrawiam
2
martos 2014-11-09 11:15:52
Masz racje kolego od kwietnia 2013 czekam na statek wszystkie kursy jakie tylko kazano zrobić zrobiłem kurs oeratorów dżwigowo bobowych VisA USA wszystko w okolicach 4000 zł bez echa teraz mam im to podarować .Tylko układy się licza jak je masz to praca od zaraz tak jest dzis wszędzie ale my tego nie zmienimy Paniusie z kadr to mafia nie ma co liczyć na ich przychylność >Pozdrawiam Cie kolego powodzenia.
k 2014-11-09 18:18:51
Ciekaw jestem tylko po co w kadrach tak ludzi zwodzą skoro już chyba od roku czasu oficjalnie jest zawieszone zatrudnianie nowych pracowników. To jest podstawowy minus tej firmy - brak polityki kadrowej, zatrudnili mase ludzi i teraz trzeba długo na statki czekać. Sporo odchodzi na emerytury, sporo tez jest wyrzucanych za alkohol a do tego nowe statki będą za jakiś czas- powinno sie coś poprawić...
matros 2014-11-11 11:34:49
OKI dokładnie jeżeli nie mieli zamiaru zatrudnienia mnie czy Ciebie to po jakiego grzyba wpakowali nas w koszta a teraz nie ma pracy co do nowych statków to dopiero przełom 2015/16 tak,że nastepny rok czekania ale jak masz kogoś z rodzinyw PŻM to zapraszają od razu.No niestety ani Ja ani Ty kolego do tej grupy nie należymy.Pozdrawiam siemka i powodzenia
k 2014-11-11 16:52:07
Ja jestem w o tyle komfortowej sytuacji, że zatrudniłem się przed 2010 rokiem gdy wystarczyło mieć komplet dokumentów i statek był prawie "od ręki". Teraz jestem na stałej umowie ale i tak na statki sie czeka po 4 miesiące.
cintao 2014-11-12 15:41:33
ta bendom.czekaj tayka latka
1
TICHO_SS 2014-11-13 11:50:57
Z tym czekaniem to macie racje,już 3 miesiąc czekam.....jak bym wiedział że takie coś się dzieje to bym do innej pracy poszedł(nawet do biedronki) ale WYMIANA INFORMACJI między pracodawcą a pracownikiem jest na poziomie średniowiecza...żyjemy w głębokim komunizmie??? A propo wypowiedzi na wyrzucanie za alkohol...Załoga szeregowa nie może pić - Ale za to Oficerowie mogą i żadne konsekwencje ich się nie trzymają...Pozdro
matros 2014-11-13 20:13:32
W dniu dzisiejszym rozmawiałem z nową Panią Kierownik Kadr w moje sprawie szansa na zatrudnienie /A/B/ koniec przyszłego roku czekam od 2013 .Dobrze ,że robotę sobie załawiłem na lądzie .Pozdrawiam wszystkich marosów
matros 2014-11-13 20:14:17
W dniu dzisiejszym rozmawiałem z nową Panią Kierownik Kadr w moje sprawie szansa na zatrudnienie /A/B/ koniec przyszłego roku czekam od 2013 .Dobrze ,że robotę sobie załawiłem na lądzie .Pozdrawiam wszystkich matrosów
Martin 2014-11-22 22:54:28
nie potrzebne jest zaswiadczenie o niekaralnosci, ale złóż papiery w PŻM. MOŻE odezwą się do ciebie za 2- 3 lata z oferta pracy za 1000 zł miesiecznie. Ja wydałem kilka tysiecy na wszystkie papiery bo obiecano mi ze pojde na statek. Zaraz minie rok jak czekam i ani slychu ani widu. Po wielu wielu telefonach i kilku odwiedzinach moze jest szansa ze pojde kiedys...
Zlozylem dziesiatki aplikacji do roznych agencji ale przyjumuja tylko tych z doswiadczeniem... Hmm.. to ja sie pytam: gdzie mam zdobyc doswiadcznie???
PS. POZDRAWIAM PANIA KASIE Z PŻM Z KADR CO WYGLADA JAK PIJACZKA WZIETA Z ULICY.
Powodzeniaaaaa!
2
K 2014-11-27 10:55:54
A czy kobieta może zostać marynarzem i jak to wygląda w praktyce taka praca?
4
xxx 2014-11-28 08:37:25
Musi [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] tak jak każdy.....albo chodzić wieczorem po kabinach...
matis 2014-12-12 19:29:16
kobieta nie moze zostac marynarzem. chyba ze na burcie jako cipodajka.
pozdrawiam.
1
Salvador Dali 2014-12-16 00:44:36
A ten przebieg rozmowy kwalifikacyjnej miał miejsce pewnie grubo kilka lat temu jak potrzebowali ludzi(teraz maja ich za duzo), albo panu wojtkowi koles zrobil bardzo dobrze i dostal sie bez gadania. I moze jeszcze pani kasi podarowal duzo bombonierke z alkoholem. To sie nie dziwie.
1
mw 2015-01-07 21:32:40
ALE SKORO JEST TAK ZLE TO DLACZEGO WSZYSCY CHCA PRACOWAC W TEJ FIRMIE?
RAZ JEST DOBRZE RAZ ZLE JAK TO NA STATKU
NIE MA CO NARZEKAC
2
Studencik 2015-01-20 14:25:07
Witam, robię projekt z przedmiotu Transport, Technologie i Infrastruktura na PP, gdzie muszę przewieźć 100 000 ton węgla kamiennego z kaliningradu do Duisdorfu, Ale interesuje mnie jaki jest koszt przemieszczenia tych 100 000 ton statkami z Kaliningradu do Lubecki, oraz świnoujśćia. Nie pogardziłbym informacją o kosztach przeładunku w kaliningradzie i Lubecke
sten 2015-01-26 22:52:01
Dziwie sie,ze tyle osob czeka na prace w PZM,jest wiele innych firm,podszkolic j.angielski i smigac z zagranicznej agencji albo offshore.
PZM to nie marynarstwo to stan umyslu...wiele osob chce tu pracowac bo jest bezpiecznie,jezeyk angielski niepotrzebny,cala polska zaloga.....masakra.
3
cmk 2015-01-30 10:14:32
Dziwisz się? Ja nie. Pracuję i wcale nie mam zamiaru tego zmieniać. Zarobki jak spojrzeć na inne oferty pracy na statkach w sektorze masowym są całkiem dobre. Wystarczy przeglądnąć wiodące strony z ofertami, duża część firm oferuje pieniądze mniejsze niż PŻM. Plusy, które składają się na wynagrodzenie są też inne - dodatek na ZUS, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, zwroty za wczasy czy nawet wyjścia do kina, teatru, na koncerty i inne z funduszu socjalnego. A czy język Angielski nie jest potrzebny? to już kwestia względna, mnie do pracy jakoś potrzebny jest ...nawet jakieś informacje przyszły, że będą testy przed zamustrowaniem, na razie co prawda dla załóg szeregowych ale będą.
6
matros 2015-01-30 10:23:01
Witaj cmk jestem z całym poważaniem za ,przepracowałem na morzu 25 lat u polskich i zagranicznych armatorów od dwóch lat oczekuję na przyjęcie do PŻM tj.od kwietnia 2013 i nadal czekam .PŻM to stabilność w zatrudnieniu czego nie ma w agencjach bo po kontrakcie mówią bay .Pozdrawiam matrosów .
1
sad 2015-02-04 16:53:24
witam ile obecnie czeka sie na zamustrowanie na asystenta elektryka?
oss 2015-02-06 08:31:18
A jakich starych i pierwszych oficerow unikac? Z jakimi plywac zeby bylo normalnie? I robota zrobiona i atmosfera ok?
2
Kamil 2015-02-06 16:13:37
Przypuszczalnie nie doczekasz się wcale bo elektryków jest w tej chwili pod dostatkiem a asystentów zatrudnia się bardzo niewielu. Jeśli już to z bazy ludzi, którzy jeżdżą regularnie. Przez ostatnie cztery statki nie spotkałem asystenta.
2
BOSMAN 2015-02-13 00:03:28
Witam pracuje w PŻM ie 26 lat i nie spotkałem się z takimi sytuacjami .Człowieku te DZIEWCZYNY są nieraz lepsze w pracy jak starzy MATROSI dokładne nie siedzą ciągle za kominxem i nie palą fajek i przedewszystkim chcą sie czegoś nauczyć w przeciwieństwie do tych super maryniarzy z zagranicznych "srakopchajów"co przychodzą do firmy 'PŁYWAĆ "A NIE PRACOWAĆ.oSOBIŚCIE MIAŁEM NA POKŁADZIE KILKA DZIEWCZYN I ZŁEGO SŁOWA NIE POWIEM A O TAKICH SYTUACJACH to mam własne zdanie poprostu :opowieści z mchu i paproci. BOSMAN
3
Pokład 2015-03-07 13:22:08
A po co elektrykowi asystent?do przykręcenia żarówki?Dziwię się że asystenci zarabiają więcej niż marynarz:/ albo cadet pokl......ale to tylko PŻM:)
2
guest 2015-03-07 17:27:15
mhmm, to według Ciebie elektryk na statku tylko żarówki wymienia? jeśli tak to ja się nie dziwię, że vice versa na temat marynarzy jest zdanie, że tylko stukają i na trapie w porie "pracują".
motorek 2015-03-18 22:13:58
witam wie ktos moze jaka jest obecnie sytuacja z zatrudnieniem na stanowisko motorzysty w PŻM z gory dzieki za odpowiedz
mech 2015-03-20 01:12:13
Według oficjalnej wersji nowi pracownicy nie są zatrudniani wcale.
2
mw 2015-04-04 00:24:13
wesolych swiat dla tych co chca na statek sa na statku oraz tych co nie beda na statku bo w biurze siedza.
oss 2015-04-04 00:30:02
widze ze nie uzyskam odpowiedzi na moje pytanie. tylko w ''wacku'' kazdy cwany.
jan jakub 2015-04-04 06:44:16
I nawet w wacku tez liza tylek1 i 2mechanikowi,zeby ankieta z opinia byla dobrze spreparowana i nie dala mozliwosci zalapania sie na statek nastepnemu pociotkowi z rodziny,a persektywy sa obiecujace,co roku firma daje 1% podwyzki,tak wiec paluszek bez gliceryny komu trzeba i kablowanie z podkresleniem,ze tylko Ja jestem najlepszy.
jan jakub 2015-04-04 19:08:12
Zapomnialem dodac do oceny powyzej ,ze jak masz wyzsza uczelnie to jestes wrogiem dla idioty ,ktory z ciebie chce zrobic idiote do kwadratu.Praca tutaj jest oglednie mowiac jest bardzo meczaca i bez perspektyw.Pisze ten tekst w wielka sobote autentycznie szczerze bez picu ku przestrodze mlodych malo doswiadczonych marynarzy.WSzyscy armatorzy,ale nie ten.PRzyklad mialem ciezko chra zone ,potrzebowalem troche pieniedzy na leki,ale skadrze zla opinia i dowidzenia.To tylko mala dygresja.temat jest nieaktualny poniewaz zona mi zmarla,lecz w sercu pozostaje ta wlasnie ocena.
2
rabarbar 2015-04-08 14:30:40
Zgadzam sie z opinia ze te mlode dziewczyny na statku pozwalaja sobie na sex z zaloga .to sa tylko ludzie i tyle miesiecy.a zony i dziewczyny czekaja na swoich mezczyzn .JA PLACZE PO NOCACH BO JESTEM MATKA MARYNARZA .opamietajcie sie.
2
p 2015-09-07 13:21:56
A stukanie młotkiem, maźniecie farbą i siedzenie przy trapie to ciężka robota? No czasem ładownie umyć i pokład, po czym elektryk ma robotę z zalanymi lampami, sygnalizatorami, skrzynkami bo ciężko lać wodę i pomyśleć.
przyjemniaczek 2015-11-27 12:47:01
pracuja chwile i za nastenym rejsem uciekaja gdzie indziej...najmniej platna robota i plywajacy zlom...poza tym zlodzieje kapitanowie nie znajacy jezykow to mega wstyd dla PZM...ludzie gloduja na statkach i sporzadzaja pozniej czarne listy na ktorych widnieja zjodzieje ktorzy kosztem ludzi wsadzaja sobie do kieszeni dolary za falszowane faktury...sprawa wyglada bardz prosto...kapitan zamyka sie u siebie z dostawca zywnosci a tamten zamiast 4 tys dolcow wystawia fakture na 6 tys $...a glupkowaty PZM daje sie rolowac za nos...kolega opowiadal jak pod Wenezuela stal statek miesiac i nie bylo co jesc to jedli smierdzace mieso...nie do pomyslenia np u Norwega czy Niemca
5
Janko muzykant 2015-12-30 15:15:21
Cisza i spokój jak w rodzinnym grobowcu?najlepszego w nowym 2016 roku a najbardziej liczę,źe zima nie wyemigruje z POLSKI,a partyjny świr jak ptasia grypa nie zaatakuje polskie elity czego sobie i wam źycie.
Marynarz wachtowy 2016-01-04 16:23:06
Witam pomorze ktoś przekonać Panie z biura do zapisania na kolejny kontrakt OS (jestem już po jednym) i chciałbym pracować dalej lecz puki co muszę czekać na kolejne statki
O/S 2016-01-24 20:19:56
Wie ktoś może na jakich statkach jest już internet?
1
Jacek 2016-02-24 15:20:27
Plywam w PZM 6 lat.I i jak do tej pory nie moge narzekac na plywanie w tej firmie
Wyplata jest ok,zawsze na czas,socjal mamy wyplacany,zus oplacany.
A ludzie jak ludzie jedni gorsi drudzy lepsi.I na to zadna firma nie ma wplywu,dopoki sie na nim nie pozna.A jesli chodzi o kadry to nie mam z nimi zadnych problemow po mimo tego ze zalatwiam wszystko przez telefon,bo nie jestem z Szczecina.

Pozdrawiam
starszy 2016-05-26 18:22:41
Pżm to szanująca się firma, stanowi dużą konkurencję dla innych armatorów i jest w czołówce. jeśli chodzi o socjal to też niczego sobie,jest na wysokim poziomie - zus, dodatki, bonusy. Jeśli chodzi o pracę to wiadomo raz jest gorzej raz jest lepiej. Zależy od załogi, jeśli trafi się ktoś kto ciagle narzeka to juz jego problem. Co do dziewczyn to radzą sobie znakomicie.Mowa tutaj o kobiecie o/s i 3 off, na maszynowe kobiety nie trafiłem. Widać u nich zaangażowanie, chęć do pracy.W sytuacjach stresujących zachwują spokój i podejmują właściwe decyzje. Można się z nimi bez problemu dogadać. Mi osobiście dobrze się z nimi współpracuję i nie mam nic przeciwko w mustrowaniu kobiet. Wszystkie negatywne opinie o kobietach są od ludzi "morza" którzy zatrzymali się w średniowieczu i nie mają żadnego poglądu na współczesną pracę na statku. Dużo elektroniki wiec kobieta z łatwościa sobie poradzi.
Pozdrawiam. Tomek
2
Staly 2016-07-05 08:56:11
Nie wiem kiedy byly placone dodatki i bonusy....jestem pracownikiem od prawie 10 lat i ostatni bonus dostalem moze 3 lata temu o ile nie jeszcze dalej.na swieta nic nie placa. Jedyny plus to paczki dla dzieci na gwiazdke.
2
bosman15 2016-07-16 01:38:26
Jeżeli uważasz że dziewczyny na pokładzie dają sobie rade , to niech zamustrują je na jeden statek , a ty jako bosman
4
właśnie matros 2016-10-15 22:41:21
Ty chyba jesteś z innej bajki,facet spójż w lustro i stuknij się w wizerunek.Przez takich ćwoków na statku powstają same problemy
1
właśnie matros 2016-10-15 22:50:27
W tej firmie w załodze szeregowej najlepiej zarabia kucharz a następnie parasol czyli gaciowy czyli steward a potem reszta nie fachowców czyli matrosi i motorki z majstrem i bosmanem na czele.Tak że jak aplikować to tylko na parasola bo kasa super a robota super-spoko,związki o to dbają i szczególnie i hotel
dojna zmiana 2016-10-25 12:33:06
Cwok to ty bo piszesz z błędami.
Mechanik 2016-12-08 07:57:13
Popatrzcie fachowcy ile godzin tygodniowo pracuje steward i kucharz a ile wy!!! a potem oceniajcie kto więcej zarabia???
Zostaw swoją opinię o PŻM - Szczecin
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie PŻM