Opinie o InterCall Center sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie InterCall Center sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie InterCall Center sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Telemarketerzy i call-center

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o InterCall Center sp. z o.o. w Warszawa

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Ile jest zmian w InterCall Center sp. z o.o.?

Pedro Nowy wpis
Pracownik
@Pytanie

W ICC najgorsze jest brak informowania pracowników o czym kolwiek... Milczenie że strony kierownictwa, niewiadomą co będzie za miesiąc. Totalne olewanie pracowników, każdy sobie radzi sam ze wszystkim jak może, nie można liczyć na wsparcie przełożonego, bo on zupełnie nie ma o niczym pojęcia. Nawet nic nie robi w tym celu, aby poszerzyć swoją wiedzę, osiadł na lałrach. Niepewność jaką fundują nam każdego dnia powoduje wielki stres. Nie ma żadnych zebrań, spotkać itp... Pracownik jest nikim... Mało poważne traktowanie pracownika. Oddział w Warszawie jest traktowany po macoszemu. Pewnie to już jest bliżej końca niż dalej.... Zaczynają kombinować jak obniżyć wynagrodzenie, pewnie to się stanie samoistnie, jak zaczniemy sprzedawać tanie produkty nutridome, automatycznie premia pójdzie w dół.

niewiadoma Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@Pedro

nie wiem czy piszesz o warszawie czy radomiu, ale w warszawie mnie ani nikomu od nas nie obnizyli zadnej pensji czy premii, w wakacje sprzedawalo sie mniej, ale teraz jest super i nadrobie z nawiazka. czego ty chcvesz co miesiac? masz umowa na miesiac i za miesiac sie konczy? przeciez kazdy z nas ma umowy na dluzej wiec nie wiem czego boisz sie co miesiac. Nie wiem kto Cie nie informuje, bo mnie i innych informuje na biezaco a jak czegos nie wiem to pytam i odpowiada. W ogole wydsje mi sie ze na rynku panuje taka stresujaca atmosfera a boja sie tylko ci co maja cos za uszami - moga robic wynik, ale robia to oszukujac.

Janek Nowy wpis
Inne

@Pedro Warto zauważyć, że wszyscy żyjemy z wielką niewiadomą bo sytuacja zewnętrzna jest wielką niewiadomą. Ważne, że mamy dobrą firmę.

Pytanie
 Pytanie

Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w InterCall Center sp. z o.o.?

Espina
@Pytanie

Umowa o prace na czas określony lub zlecenie. Wybór nalezy do Ciebie.

Agata
Inne
@Espina

Espina, umowa o pracę na czas określony czyli na ile konkretnie? Rok, dwa lata? Jestem ciekawa od czego to konkretnie zależy i będę wdzięczna za Twoją odpowiedź.

Espina
@Agata

Okres probny 3 miesiace, potem albo rok albo 2 lata.

Espina

Koszmar w Intercall Center wreszcie sie zakończył, nowy szef wprowadzil nowe zasady, atmosfera jest dobra i motywacja zupelnie inna. Rozwijaja dzial szkoleń, firma w koncu zauwazyla, ze tworza ja ludzie. Warto.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak wspominasz rozmowę kwalifikacyjną w firmie InterCall Center sp. z o.o.? Czy warunki oferowane przez pracodawcę zgadzały się z informacjami zawartymi w ogłoszeniu? Jak przebiegło spotkanie? Podziel się swoimi wrażeniami.
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Sarnów
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager
Gdynia
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Ana

W call center wiele się zmieniło, nowy szef wprowadził nową energię - praca jest przyjemna, atmosfera bardzo miła, wypłata na czas dodatkowo niezłe premie.

Yolo

Swietna atmosfera w pracy, mało stresu, pomocna kadra zarzadzająca i niezle premie.

Były pracownik

Praca była z dnia na dzień coraz bardziej stresująca. Szkolenia bardzo słabe a wymagania po szkoleniach bardzo wysokie. Zero rozwoju w pracy poza tym, że ma się kontakt z językiem. Ogólnie nie polecam.

Pracodawca

@Były pracownik

Zgadzam się, że zero rozwoju, szczególnie jeśli nie uczestniczy się z własnej woli w organizowanych za darmo i dodatkowo płatnych zajęciach językowych... Rozwój zależy przede wszystkim od tego, jak wykorzystamy to, co daje nam pracodawca. Podobnie ze szkoleniami. Jeśli ktoś spędza na nich czas siedząc i myśląc o innych sprawach, to nie skorzysta z podawanej tam wiedzy. A stres... Jak wszędzie... Dla niektórych stresem jest sam fakt, że trzeba pracować...

Były pracownik
@InterCall Center sp. z o.o.

Proszę mi tu nie zarzucać nie uczestniczenia w zajęciach, w szkoleniach oraz lenistwa. Proszę się nie wybielać przy każdym negatywnym dla Was komentarzu, który zawiera subiektywną opinie pracownika.

real
@Były pracownik

kilka lat temu współpracowaliśmy i widzę...że dalej jesteś do bani jako kierownik! Intercall center miałby lepsze osiągnięcia pod fachowym okiem a nie byle jakim jak obecnie...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Administrator

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa coraz ważniejszą rolę. Czy tak samo jest w InterCall Center sp. z o.o.? Napiszcie, co sądzicie na ten temat!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Alonso
@Administrator

Generalnie najlepsza osoba i odpowiednia na stanowisku kierowniczym jest glowna kierowniczka. Zawsze chetna do pomocy, bardzo angazuje sie we wszystkie sprawy w firmie, mozna zawsze na nia liczyc. Niestety niektorzy tl tak jak ten na rynku wloskim zupelnie nie nadaja sie do zarzadzania ludzmi i nie maja o tym zielonego pojecia. Praca dobra na zdobycie doswiadczenia i kontakt z jezykiem. Atmosfere tworza ludzie a jak wiadomo sa rozni ludzie wiec i atmosfera bywa rozna. Najwazniejsze to dobrze wykonywac swoja prace, robic zamowienia a wtedy nikt sie nie przyczepi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik2018
@Alonso

Totalnie się z tym nie zgadzam!!! Ja też tu pracuję i znam zarówno kierowniczkę jak i TL i z przykrością muszę stwierdzić że ten komentarz jest wyssany z palca. Nawet podejrzewam kto mógł to napisać..... TL rynku wloskiego jest jedyna osoba z ktora mozna normalnie porozmawiac i liczyc na jego pomoc.. A jeśli o kierowniczke chodzi no to cóż... BRAK SLOW NA TA KOBIETE!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lala
@Pracownik2018

Pewnie pisal to sam tl rynku wloskiego albo osoba ktora pracuje na innym rynku i ten team leadee nie jest jej bezposrednim przelozonym:)))

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
real
@Alonso

kierowniczka znowu prosi o pozytywne komentarze??

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Administrator

Co od czasu dodania ostatniego wpisu zmieniło się w InterCall Center sp. z o.o. w kwestii wynagrodzeń?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zozo
@Administrator

W kwestii wynagrodzeń nic, cały czas dno. Nie wspominając o śmiesznej premii i błazeńskich konkursikach teamlederów.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
JS
@zozo

Nawet jeśli ktoś wygra przysłowiowy konkursik i tak nie zobaczy za to ani złotówki ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Johann Smidt

Firma na początku obiecuje dosłownie "złote góry", obiecując wysokie prowizje oraz w zależności od rynku różną stawkę podstawową. ( oczywiście na rozmowie kwalifikacyjnej mówi że każdy zaczynał od 20 zl brutto ) Niektórzy dostali od razu 30 zl brutto inni 20 albo 25 , tak więc każdy pracuję za inna stawkę. Do tego dochodzi niesprawiedliwość w traktowaniu pracowników, są 'równi i równiejsi', jeśli ktoś dzwoni do szefów po godzinach pracy albo wiadomo 'podlizuje się' na pewno ma tutaj łatwiej i wszelkie złamania regulaminu uchodzą mu na sucho. Trzeba też pamiętać żeby wszystko co jest uzgadniane dostać na piśmie, bo potem odpowiedzią na wszystko jest "nie bylo takiej rozmowy," albo " nie ma dyskusji" .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dariusz
Inne

Słyszałem, że firma ma opinię dobrego pracodawcy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Obecny pracownik
Inne

Niektórym najlepiej wychodzi marudzenie!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Liebe

Jako były pracownik baaardzo polecam firmę. Pracowałam w zespole niemieckojęzycznym całe wakacje. Super atmosfera, wyrozumiałe szefostwo, dobre pieniądze zawsze na czas. Wiem, że nie ma szans aby dogodzić wszystkim i tym niezadowolonym życzę aby znaleźli pracę swoich marzeń - chociaż wiem że z charakterem niektórych nie będzie to nigdy możliwe. Gorące pozdrowienia dla wspanialej ekipy :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jestemtwójszeftykurno
@Liebe

Jak tylko umiesz jeść kapusta, to dla ciebie dobre pieniądze!!!!... Ciekawy jestem ile masz na koncie z banku, skoro mówisz że "dobre pieniądze"

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Artur Dent

Z czego wynika zatem fakt, iż pracownicy w IC zmieniają się przeciętnie co dwa-trzy miesiące?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jestemtwójszeftygnoju
@Artur Dent

The answer is very simple: They do not pay people according to results; it is: they want to pay the some amount of money to all workers in the same area. Of course, if you notice that you teach almost all workers how to sell by phone because the " sale's trainer" is not good enough or you sell (for example) 10 to 13 products every day and others just 4 or 6, or others do not know the foreign language and make lots of mistakes because do not know how to convince customers and you have to solve the problems you do not make... InterCall is not for good sellers; that is a small company for beginners.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kaskada

dobre pieniądze, mozna dorobic. Zaczeli inwestować w rozwój pracownika - są szkolenia i kurs jezyka. mozna sprobowac

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ferkel

Ta praca to czekanie az ktos odbierze telefon. Kontakt z jezykiem polega na tym,ze czasem sie komus przedstawisz i powiesz kilka tych samych zdan,o ile trafisz na zyczliwego klienta,ktory zechce cie wysluchac.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ania

(usunięte przez administratora)(usunięte przez administratora) Pracowałam kilka m-cy, kasa nienaganna ale umowa śmieciowa, także praca dobra puki czegoś lepszego się nie znajdzie. Ludzie jak ludzie, są ci na chwilę i są ci co nic innego nie potrafią niż wciskania ludziom suplementów ;P Polecam i nie, bo lokalizacja wygodna, kasa nie najgorsza (usunięte przez administratora) ...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Carlos

Bylem na rozmowie, pracuja tam moi znajomi - chwalą sobie. Czekam czy mnie przyjmą. Stawka ekstra.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
celi

Mi ta praca odpowiada. Mam stały kontakt z językiem włoskim. Spotkałem fajnych ludzi. W pracy nie jest cieżko, wyrozumiałe szefowe.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anastasiia

Chciałam dodać coś nowego, ale najwazniejsze kwestie zostały juz wypunktowane. Kasa jest ok, zawsze na czas. Atmosfera... no coz. Po kilku tygodniach pracy na sluchawce, gdzie rozmowy z klientami wybieraja sie same, (usunięte przez administratora)Ludzie, fajnie ze przelewacie kase na czas, ale czy to jest powod do pochwaly? Nie, to jest Wasz OBOWIAZEK. Od jakiegos czasu cieszymy sie w Polsce rynkiem pracownika. Czas sie obudzic, lata 90 minely, pracownikowi trzeba tez cos umiec zaoferowac i dostrzec cos poza wynikami sprzedaży.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o InterCall Center sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
InterCall Center sp. z o.o.
2.6/5 Na podstawie 28 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
InterCall Center sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii