Opinie o airhelp.pl - AirHelp GmbH

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie AirHelp Poland Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w AirHelp Poland Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi dla firm - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o AirHelp Poland Sp. z o.o. w Gdańsk

Niezadowolony
Były pracownik
 Pytanie

Dla każdego kto zastanawia się nad praca w Airhelp - nie polecam. Monotonna praca oparta tylko na wewnętrznym systemie który nie przyda Ci się do niczego jeśli chcesz zmienić prace. Działanie tylko i wyłącznie na wzorach, zero pracy własnej, czy wymagającej większego wysiłku intelektualnego. Jeśli szukasz pracy gdzie codziennie będziesz robić to samo to praca idealna dla Ciebie. Nie polecam Typowe korpo? Chyba nawet gorzej

Paulina
Inne
@Niezadowolony

Hmm.. ale to podczas podejmowania pracy nie dawała firma po sobie poznać ze to takie korpo? I o jakich wzorcach mowa, na jakich programach w firmie w ogóle się pracuje ? i co masz na myśli mówiąc o tej monotonii? Zastanawiałam się czy tam można np rozwijać się pod względem ścieżki kariery czy raczej stoi się w miejscu?

Junior Operations Specialist
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś orientuje się jak wygląda proces rekrutacji na stanowisko Junior Operations Specialist in Airline Operations? Jakich zarobków można się spodziewać?

x
Inne
@Pracownik

dokładnie, zgadzam się z tym. Patrzą na ludzi tylko poprzez cyferki. Możesz być (usunięte przez administratora) jeśli chodzi o zachowanie, ale jak będziesz miał wysokie wyniki to wszystko gra. Zero docenienia dodatkowych wysiłków. Albo wprost - to, że jesteś dokładnym i dobrym pracownikiem nic ich nie obchodzi. Masz jak najwięcej klikać, a jak nie klikasz to czego się czepiasz, że chcesz podwyżkę. Za kolejny rok w firmie - taka podwyżka, że śmiech na sali.

Mira Nowy wpis
Inne

Jak to w Gdańsku wygląda, jeśli idzie o język? Chodzi mi o Junior Operations Specialistę z włoskim. Jak wygląda rekrutacja: test, rozmowa? Jakie możliwości rozwoju kompetencji językowych daje firma, kursy na żywo, onlineowe, czy inną formę?

Pracownik Nowy wpis
Pracownik
@Mira

Cześć, W rekrutacji na stanowiska językowe mamy spotkanie z rekruterem, test kognitywny, spotkanie z managerami i krótki language check. Jeśli chodzi o rozwój kompetencji językowych, to oczywiście jest to praca na codzień z językiem, plus kursy językowe (7 języków do wyboru, różne poziomy).

Byly pracownik Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie

Czy mozna pracowac w 100% zdalnie na stanowisku junior air claim ass & sending w operations?

Pracownik Nowy wpis
Pracownik
@Byly pracownik

Cześć, z tego co widzę, to w AirHelp nie ma obecnie takiego stanowiska, być może chodzi Ci o Junior Operations Specialist in Airline Operations. W firmie pracujemy w modelu hybrydowym.

Magda
Inne

Ciekawe rzeczy dzieją się w tej firmie, negatywne opinie z oddziału w Krakowie są stale usuwane XD mówi samo za siebie co to za Januszex . Podsumowując: zalety - praca monotonna, niewymagająca, stabilna; minusy- masz robić ponad normę, robienie ponad normę daje tak małe pieniądze, że może na jedne zakupy w biedronce wystarczy, menadżerowie są niekompetentni, spychanie niewygodnych tematów, nierówność płac, kolesiostwo. Takie gimnazjum wersja korpo

anonim
Inne
@Magda

Magda a o jakim stanowisku mowa ? Nie widzę żadnych nowych ofert wiec chyba macie ogólnie ekipie zgraną skoro mówisz że praca stabilna. Ciekawi mnie które stanowiska są lepiej opłacane skoro jest wg ciebie nierówność płac

szczawiu34
Były pracownik

Ta firma to jeden wielki bałagan. A pracowałem w IT. Bałagan i ulep jeden wielki. Przestarzałe technologie, brak standardów dotyczących wytwarzania oprogramowania. Ważne, żeby się toczył potworek. "Menadżerowie" myślą o sobie jak o jakichś mesjaszach wiedzy i kompetencji (jeden z nich ma gdzieś co się dzieje w firmie). maskara. jak tam pójdziecie to jak w Aptiv - krótka droga ;) na projekcie.

logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(178 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(833 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Jagoda
Inne

Ciężko uwierzyć, że Junior Operations Specialist in Customer Support ma najniższą krajową! Ludzie, ktoś po sinologii, obsługujący klienta z Chin nie ma nawet czwórki na rękę? No nie wiem... A jakiej wysokości z zł są te coroczne podwyżki za kolejny rok pracy w firmie?

Odpowiadam
Były pracownik
@Jagoda

Tam jest może jedna osoba z chińskim ;) a podwyżki są uznaniowe, musisz spełnić określone warunki, żeby wgl ją dostać. Dużo osób nie dostaje nic lub na odczepnego 300 brutto.

Junior Operations Specialist
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś orientuje się jak wygląda proces rekrutacji na stanowisko Junior Operations Specialist in Airline Operations? Jakich zarobków można się spodziewać?

W
Pracownik
@Junior Operations Specialist

Na umowę o prace niecałe 4000 zł na reke

1
Ewa
Inne
@W

Z premiami czy bez? Są w ogóle u was jakies szanse na premie albo inne dodatki? Jestem też ciekawa benefitów pozapłacowych, opowiesz coś o tym?

Hmm
Były pracownik
@W

4000zl na rękę w tej firmie na tym stanowisku to i tak dużo, chyba po 5 latach pracy minimum

Junior Operations Specialist
Kandydat
 Pytanie
@W

Jest możliwość pracy na umowę zlecenie? Jeśli tak, to za jaką stawkę godzinową?

Teresa
Inne
@Hmm

Po 5 latach dopiero? A na start to ile w takim razie wychodzi? A rok do roku są podwyżki, jest określona jakaś ścieżka podwyżek czy raczej trzeba samemu się starać.

Marlena
Kandydat
 Pytanie
@Teresa

Pani Tereso, rekrutowała się pani na te posadę? Jak wyglądał proces rekrutacyjny?

Iza
Inne
@Hmm

Hmm, ale po nowym roku chyba mieliście jakieś podwyżki przynajmniej inflacyjne? Czy nowa minimalna krajowa w lipcu dogoni pensję Junior Operations Specialista?

Kandydat
Kandydat
 Pytanie
@Junior Operations Specialist

Cześć :) Czy udało się Ci się przejść rozmowę z menagerami ? Jak wyglądał proces ?

Aleksandra
Inne
@W

A zatrudniają na b2b? Na kontrakcie lepsze pieniądze.

Pracownik
Pracownik
@Junior Operations Specialist

Podczas rekrutacji jest miło, ale potem okazuje się, że nie ma absolutnie ścieżki rozwoju i szans na coś więcej. Aktualnie minimalna krajowa, stawka nie zmienia się od długiego czasu, więc może była to spoko oferta kilka lat temu. Wynagrodzenie się nie zmienia, ale targety już tak, więc należy pracować szybciej i więcej za te same pieniądze. Do tego nie ma możliwości renegocjacji umów, poza jednym ustalonym momentem roku gdzie jest "sprawiedliwa ocena wszystkich" i może jedna osoba w zespole dostanie podwyżkę, ale bardziej prawdopodobne że nikt nic :)

x
Inne
@Pracownik

dokładnie, zgadzam się z tym. Patrzą na ludzi tylko poprzez cyferki. Możesz być (usunięte przez administratora) jeśli chodzi o zachowanie, ale jak będziesz miał wysokie wyniki to wszystko gra. Zero docenienia dodatkowych wysiłków. Albo wprost - to, że jesteś dokładnym i dobrym pracownikiem nic ich nie obchodzi. Masz jak najwięcej klikać, a jak nie klikasz to czego się czepiasz, że chcesz podwyżkę. Za kolejny rok w firmie - taka podwyżka, że śmiech na sali.

anonim
Inne

Czytam i widzę że niektóre osoby narzekają na złe traktowanie. Ciekawe czy to jest problem na wszystkich działach? Mnie interesuje stanowisko product manager. Było ogłoszenie z czerwca, no ale tam nawet jakbym się chciał zorientować już to nie było napisane takich rzeczy, zreszta chciałbym jakieś aktualne informacje.

Jakdobrzeżeodeszłam
Były pracownik

Uciekłam po kilku latach, bo już nie mogłam znieść tej presji. Wymagania jak wobec robotów, a nie ludzi. Teraz, gdy mam pracę w nowym miejscu, widzę jak źle byłam traktowana w AH i jak niekompetentna była moja managerka. Nie wiem jakim cudem ta firma jeszcze funkcjonuje. Powiem tak: dosłownie regularnie słyszałam, że 100% wydajności, to za mało. Szkolenia prowadzone są przez przypadkowe osoby. Awans nie łączy się z podwyżką, mimo wysokich wymagań, by go otrzymać. Premii nie widziałam pół roku. Opinie i potrzeby pracowników są zbywane. Mało kto wytrzymuje dłużej niż rok-dwa, a jeśli ktoś jest "wieloletnim pracownikiem" to albo ma znajomości (liczy się kolesiostwo, a nie potencjał), albo ma wyprany korpo móżdżek. Odejście przyniosło mi mnóstwo satysfakcji i uśmiechu. W nowej pracy jestem dużo szczęśliwsza.

Inne

Cały czas chwalą się wspaniałymi wynikami, milionami zarobionych euro, najlepszym rokiem w historii etc. Natomiast traktowanie pracownika jest coraz gorsze. Firma z tygodnia na tydzień podniosła target, na pytania czy ze zwiększonymi wymaganiami idą większe pieniądze cisza. Przed poniesieniem targetu za te samą ilość pracy można było wyrobić skromny bonus (300zl brutto). Firma jest zupełnie nie rozwojowa, pracuje się na wewnętrznym systemie, klepiąc sprawy według procedur które nie będą użyteczne w żadnej innej firmie. Może być to dobra opcja na pierwszą pracę żeby zdobyć jakiekolwiek doświadczenie bo wymagania na juniorskie stanowisko są zerowe, ale mając jakiekolwiek doświadczenie lub ambicje nie warto.

JużNiePracownik
Były pracownik

@Pracodawca leci w kulki Wynagrodzenie - niższe niż w innych miejscach w Trójmieście mających takie same wymagania co do kandydatów do pracy. Możliwości rozwoju - brak. Możliwość wyrażenia swojej opinii lub krytyki jako pracownik - brak. System premiowy/awansowy - bardzo nieprzejrzysty, zachęca się do robienia sporo ponad wymagania obiecując złote góry, finalnie nie oferując nic poza możliwością pracowania jeszcze więcej. Oczekiwania wobec pracowników rosną, firma ma się fenomenalnie, co podkreśla na każdym kroku. Jakakolwiek próba rozpoczęcia rozmowy o zmianie wynagrodzenia jest zbywana. Podsumowując, jeśli nie masz absolutnie żadnych ambicji, potrzeby samorealizacji i nie przeszkadza Ci brak poszanowania Twojej pracy i absolutnie śmieszne wynagrodzenie to polecam, w innym wypadku - absolutnie nie.

Laura
Inne
@JużNiePracownik

a jaka jest różnica w wynagrodzeniu niż w innych miejscach? i dlaczego system premiowy nie jest przejrzysty? czy to jest równoznaczne z tym, że tą premię nie zawsze da się uzyskać?

Pracownik
@Laura

Niezbyt dyskretne działanie HRów, odpisywanie w 30 minut na pierwszą opinię na temat firmy wyglada dość specyficznie. Stawka dla juniorów jest bardzo niska, porównywalna do stawek w sieciówkowych sklepach odzieżowych. Jeśli chodzi o premie to co chwile są zmieniane zasady przyznania, oczywiście na niekorzyść pracownika, nie polecam nikomu pracy w tym miejscu, absolutny brak możliwości rozwoju, nie można nauczyć się niczego co będzie przydatne gdzieś indziej. Coraz bardziej zwiększane targety a stawki od ponad dwóch lat stoją w miejscu.

anonim
Inne
@…

nie wiem, ile się zarabia w takich sieciówkach... możesz napisać, czy tak 3700 zł netto wzięłabym ? :) a aktualnie jakie są zasady przyznawania premii? znasz je? jesteś w stanie je po krótce opisać?

Pytanie
 Pytanie

Czy warunki zatrudnienia oferowane przez AirHelp Poland Sp. z o.o. dla pracy jako Product Manager są dla was satysfakcjonujące?

Nick
Inne

Nie polecam firmy. Praca bez możliwości rozwoju. Stosują tutaj takie techniki manipulacji, żeby pracownik robił jak najwięcej a dostawał jak najmniej. Podwyżki śmieszne, o ile wkońcu zrobi się nadwyżkę , która jest wymagana. Absolutnie zero docenienia pracownika, jeśli chcesz zostać doceniony to masz robić po godzinach i najlepiej jeszcze więcej w czasie 8h pracy. To czy dobrze i sumiennie wykonujesz pracę nie ma znaczenia. Firma opowiada jaka jest nowoczesna, a jednak traktuje pracowników jak sprzed dekady. Co do przełożonych - można trafić dobrze albo źle. Kadra kierownicza mało profesjonalna, niektórzy team leaderzy nie ogarniają, że mają swój team i obowiązki wobec niego. Ludzie raczej chcą stąd uciekać, niż siedzieć kolejny rok. ENG VERSION I don't recommend working at this company. There is such a low possibility to grow or achieve anything, that it's better to look for something else, just to not waste time. They use a lot of mean manipulations to get a lot from the employees with giving as little as possible. Raises are rare and low, you can get one when you do more than is expected/normal. You aren't rewarded for good and honest work, this doesn't matter. If you want money - do more, especially after-hours. The company descrbies itslef as modern, but treats people like they did a decade ago. For the supervisors - you can have a good one, or a bad one. They're rather unprofessional, some team leaders don't get it that they have a whole team in charge and have some responsibilities in regards to that. Employees want to rather run away than stay in this company for another year.

anonim
Inne
@Nick

A jak już się robi po godzinach i w ogóle to w jaki sposób firma docenia pracowników? Jakies premie wtedy dają? A ile tak w ogóle wynoszą te wspomniane śmieszne podwyżki jak już są przyznawane?

Niezadowolony
Były pracownik
 Pytanie

Dla każdego kto zastanawia się nad praca w Airhelp - nie polecam. Monotonna praca oparta tylko na wewnętrznym systemie który nie przyda Ci się do niczego jeśli chcesz zmienić prace. Działanie tylko i wyłącznie na wzorach, zero pracy własnej, czy wymagającej większego wysiłku intelektualnego. Jeśli szukasz pracy gdzie codziennie będziesz robić to samo to praca idealna dla Ciebie. Nie polecam Typowe korpo? Chyba nawet gorzej

e1
Inne
 Pytanie
@Niezadowolony

W jakim dziale pracowałeś?

Patryk
Inne
 Pytanie
@Niezadowolony

Czy wiesz może czy pracownicy maja z Góry przykaz opóźniania wypłaty odszkodowania ? Dostałem meila od lini ze sprawa została już sfinalizowana i pieniądze zostały wysłane do air help . A AirHelp pisze ze jeszcze nie otrzymali nic i czas oczekiwani od 6 do 8 tygodni .. z góry dzięki za odpowiedz

Adrian
Inne
@Niezadowolony

Nie robiłeś nic żeby wyjść poza schemat? A były jakieś szkolenia żeby nauczyć się czego nowego? Nie można było zawnioskować o kurs branżowy który podniósłby twoje kwalifikacje?

Paulina
Inne
@Niezadowolony

Hmm.. ale to podczas podejmowania pracy nie dawała firma po sobie poznać ze to takie korpo? I o jakich wzorcach mowa, na jakich programach w firmie w ogóle się pracuje ? i co masz na myśli mówiąc o tej monotonii? Zastanawiałam się czy tam można np rozwijać się pod względem ścieżki kariery czy raczej stoi się w miejscu?

contented worker
Pracownik

There is a lot of opportunities to grow within the company. There are an internal recruitments for other departments - that do not require such an extent experience as when applying from an outside of the company. Internal recruitment process gives a chance to get into a position/field that normally wouldn't be available for some of us. It's a good place to gain experience, grow and build your set of skills.

Stasiek
Inne
@contented worker

When recruiting internally, you can only get into another department, or can employees also be promoted? When it comes to the development you mentioned, what training can you count on? Only those offered by the company, or can you propose something yourself and have it financed?

ziomal ah
Pracownik
@Stasiek

You cant really propose something to finance by them, but one of the benefits is partially financing your growth for example you can buy books and other stuff to x amount and they will return you money monthly or quarterly

Administrator

AirHelp Poland Sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko Product Manager w mieście Kraków. Wiesz, jak wygląda proces rekrutacji? Z ilu etapów się składa?

Jolanta
Inne

Cześć, firma oferuje staże i praktyki, idą wakacje, przydałoby się coś takiego. Odbywał ktoś staż u nich? Jak było? Idzie się czegoś nauczyć? No i czy robi się pro bono, czy płaca chociaż symbolicznie? ;p

Junior operations
Kandydat
 Pytanie

Ktoś jest w stanie się wypowiedzieć na temat stanowiska Junior Operations Specialist in Airline Operations? Są jakieś możliwości awansu?

Patryk
Inne
 Pytanie

Czy wiecie może czy pracownicy maja z Góry przykaz opóźniania wypłaty odszkodowania ? Dostałem meila od lini ze sprawa została już sfinalizowana i pieniądze zostały wysłane do air help . A AirHelp pisze ze jeszcze nie otrzymali nic i czas oczekiwani od 6 do 8 tygodni .. z góry dzięki za odpowiedz

Thumb
Inne
 Pytanie
@Patryk

Bylem klientem parokrotnie. Proces faktycznie dosc dlugi w moim przypadku ok. dwóch miesiecy, ale kasa przyszla. Wiecej niz sie spodziewalem. Marne szanse uzyskac cokolwiek samemu ZWASZCZA od LOT-u. Nieprzyhylne opinie ? Jak wszedzie w Polsce. Linie lotnicze boja sie airhelp jak ognia wiec i "niezalezne" opinie wyskakuja jak grzyby po deszczu.

Patryk
Inne
@Thumb

Osoby które leciały ze mną (8 osób )składały w tym samym czasie bezpośrednio u lini , dawano otrzymały pieniądze i to bez prowizji , ja czekam już 4 miesiąc ..

Była pracownica
Były pracownik

Przepracowałam w Airhelpie kilka lat, które z perspektywy czasu są latami kompletnie straconymi. Zupełnie jakby ktoś zabrał mi kilka lat życia. Pomimo ponadprzeciętnego zaangażowania i wyników przez cały ten czas zarabiałam bardzo małe pieniądze i nie nauczyłam się zupełnie niczego co byłoby jakąkolwiek wartością dodaną w innej pracy. Niestety pracodawca patrzy wyłącznie na maksymalizację swoich zysków i kompletnie nie liczy się z pracownikami i zapewnieniem im choćby podstawowego dobrostanu. Atmosfera jest bardzo drętwa, bo liczy się tylko klepanie na komputerze i są zespoły, w których ludzie nie tylko ze sobą prawie nie rozmawiają, ale i nic o sobie nie wiedzą. Integracje jeśli są to na pokaz, żeby management mógł się potem pochwalić w raportach, że dbają o atmosferę. W praktyce relacje między ludźmi najczęściej po prostu nie istnieją. Najważniejszy zawsze jest target i właściwie to już nic poza tym. Cała reszta to pozory i bardzo dużo hipokryzji. Niestety są ludzie, którzy nie znają innych realiów, bo jest do dla nich np. pierwsza praca lub zwyczajnie brakuje im ambicji i godzą się na ten wyścig szczurów po (usunięte przez administratora) Jeśli rozważasz zatrudnienie się w AirHelp, a nie będzie to Twoja pierwsza praca, miej na uwadze, że cofniesz się tylko w rozwoju i najprawdopodobniej zapadniesz też na finansową depresję. Jeśli zaś miałaby być to Twoja pierwsza praca, to licz się z tym, że zmarnujesz bardzo ważny okres swojego rozwoju i za kilka lat uświadomisz sobie, że musisz zaczynać kompletnie od zera. Zastanów się 5 razy zanim zaaplikujesz.

On
Pracownik
@Była pracownica

Bo w tej firmie nikt sie nigdy nie zainteresuje czy masz za co oplacic mieszkanie i czy stac Cie juz na to, by pojsc do dentysty. Bedzie ich za to bardzo mocno interesowac czy okreslilas juz ktora z 16 plci jestes i czy aby na pewno komfortowo ci sie z ta tozsamoscia w airhelpie pracuje. O takie rzeczy to potrafia cie wypytywac nawet kilka razy w miesiacu. To tak a propos hopokryzji i kreowania wizerunku na pokaz

Not ceo
Pracownik
@Była pracownica

Jest prawdziwa.

Patryk
Inne
 Pytanie
@Była pracownica

Czy wiesz może czy pracownicy maja z Góry przykaz opóźniania wypłaty odszkodowania ? Dostałem meila od lini ze sprawa została już sfinalizowana i pieniądze zostały wysłane do air help . A AirHelp pisze ze jeszcze nie otrzymali nic i czas oczekiwani od 6 do 8 tygodni .. z góry dzięki za odpowiedz

Nico
Inne

Firma mimo ze na stronie internetowej wskazuje ze jedyne koszty jakie pobierają to 63 euro do 250 euro to pózniej sie okazuje ze ceny się zmieniają i wzrastają do 75 euro nie wspominając juz ze moje postpowiane trwa od 25 lipca 2019 a zakończyło się 26 stycznia 2022

4
Nina
Inne
@Nico

Dobrze, ze się skończyło... moje toczy się od września 2019... zenada

Krzysztof
Inne
@Nina

O matko, czemu tak długo? Ile już było spraw w tym czasie?

Asia
Inne
 Pytanie
@Nico

Zakończyło się dla Ciebie pozytywnie?

Zostaw merytoryczną opinię o AirHelp Poland Sp. z o.o. - Gdańsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w AirHelp Poland Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy AirHelp Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 38.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w AirHelp Poland Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 31, z czego 1 to opinie pozytywne, 19 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy AirHelp Poland Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w AirHelp Poland Sp. z o.o. napisali 11 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

AirHelp Poland Sp. z o.o.
1.8/5 Na podstawie 195 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
AirHelp Poland Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii