brak logo

Arteria

Warszawa

Opinie o Arteria

hgghgh 2016-08-18 19:29
Masz racje te ogłoszenia od nich cały czas są aktualne ale mnie właściwie zainteresowała ta dla konsultanta biznesowego ona jest dodana dosłownie kilka dni temu wiec na pewno jest aktualna wiadomo jak można się na rozmowę kwalifikacyjna przygotować ?
xxx 2017-01-19 16:19
jest ok
Buźka 2017-01-19 17:11
Firma jest ok. takie mam informacje. Mam rozpocząć pracę od lutego, słyszałam, że kasę wypłacają w terminie.
NiePolecam 2017-02-12 20:20
Nie polecam - w kazdej chwile można zostać przeniesionym na inny projekt (usunięte przez administratora) Jeśli ktoś cieszy się, że może pracować jak na infolinii musi liczyć się z tym, że po 2 tygodniach może zostać przeniesionym do sprzedaży książek, ktorych nikt nie potrzebuje. Dla mnie to jest najgorsza firma w jakiej pracowałam.
6
Remik 2017-02-19 17:24
Pracuję tu od dawna i uważam, że to jest świetna firma. Kto lubi taki rodzaj pracy to będzie zadowolony.
1
Ja5 2017-03-01 16:09
A jak wygłada współpraca z dyrektorem it?
Chciałabym zostać jego sekretarką, żeby się czegoś od niego nauczyć.
tuZnowuJa 2017-03-10 14:24
Nie polecam-mimo dobrych zarobków na projekcie (usunięte przez administratora)praca jest ciężka, bo wymagają sporo różnych wskaźników i statystyk do spełnienia. Cały projekt jest skierowany na zarabianie kasę. Brakuje szkoleń z aplikacji na których się pracuje. Ludzie się zmieniają, zwłaszcza na polskim rynku, jeden dzień jesteś a następny już Cię nie ma...
Dominika 2017-03-14 18:10
@tuZnowuJa Sądzę, że wszystkie warunki pracy i płacy ustalone w trakcie podpisywania umowy powinny być negocjowane i wówczas wiemy jak należy pracować.
Aneta 2017-04-05 10:39
Arteria ma zawsze sporo ofert pracy, myślę, że to dobrze świadczy.
nick 2017-05-13 22:26
no chyba wlasnie nie
Kazik 2017-05-14 10:43
Mam propozycję pracy w Arterii dla jednego z banków . Chodzi o umawianie przedstawicieli handlowych z jego klientami. Proszę o informacje w tej sprawie.
Buźka 2017-05-16 16:26
Jeśli od początku nie odpowiada komuś rodzaj pracy to powinien przemyśleć swoją decyzję. Jak człowiek robi to co podoba mu się chociaż trochę to już jest połowa sukcesu. Jak mówi powiedzenie z niewolnika nie ma dobrego pracownika. Jest rynek pracy pełen różnych robót.
Maro 2017-05-17 07:48
Do kogo pijesz ?
Buźka 2017-05-21 20:04
Arteria jest dziś liderem polskiego rynku w obszarze sprzedaży i utrzymania klienta realizowanych w modelu BPO. Firma aktywnie inwestuje w nowe przedsięwzięcia. Myślę, że praca w takiej firmie to również prestiż dla pracowników?
Buziaczek 2017-06-05 20:55
Ile dostajesz za robienie "dobrego" PR-u Arterii, pomimo faktu, że wyzyskuje ludzi i zatrudnia menedżerów o niskich kwalifikacjach, możliwe takich jak Ty, przy których zwalniają się ludzie i nikt nie wie dlaczego...? A może to polecenie służbowe w celu polepszenia opinii na GoWork dla tej firmy? Jakby było tak dobrze jak piszesz, to zespoły sprzedażowe nie padałyby po pół roku a ludzie nadal by z Wami pracowali. A jak jest? Sama wiesz ;)
5
Buźka 2017-06-10 17:12
@Buziaczek Wydaje mi się, że nie masz kompetencji do oceny działań firmy przy wyborze pracowników.!!
InFlames 2017-06-15 16:25
Wspaniale - w obu przypadkach, poprawiając przedmówcę, nie miałeś racji, a i jeszcze sam błysnąłeś , używając w niewłaściwym znaczeniu słów "etymologia" oraz "epistoła" (w tym drugim przypadku również popełniłeś błąd w deklinacji). Jak się chce zgrywać mądralę, to trzeba się lepiej przygotować ;)
Buźka 2017-06-20 14:27
Praca w takiej firmie jak Arteria może nie należy ciężkich ale też nie wszyscy mogą tu pracować. Jeśli ktoś nie lubi pracy na słuchawce to niech szuka pracy w innym charakterze. To trzeba poprostu lubić.
michel 2017-06-21 14:28
ja pracuję od 3 miesięcy na projekcie sprzedażowym i jest ok, fajna atmosfera, przełożeni również,kasa ok, ale oczywiście trzeba się postarać . nic nie dostaje się za darmo, ale to przecież w każdej firmie.
Buźka 2017-06-23 23:08
Interesuje mnie praca w firmie ale mam pytanie. Może ktoś mi podpowie czy na słuchawce można godziwie zarobić. Czy wysokość jest uzależniona od efektów sprzedaży?
zainteresowana 2017-07-09 00:42
A jak z terminem płatności?
ferdas 2017-07-09 20:36
ja pracuje w arterii, powiem wam cos o tej firmie: jest to spoko call center, pracowalem w roznych wiec mam porownanie, moze stawki nie urywaja d.upy ale tez nie sa tragiczne, wychodzi jakos 10 na reke na godzine + premie i jesli ktos sie stara i jest dobry to moze ladne pieniadze wyciagnac z tych premii, zalezy ile godzin robisz, jesli masz zamiar pracowac tu 8 godz dziennie a nie tylko dorywczo to okolo 1600-1700 zarobisz, jesli bedziesz dobry to mozesz dociagnac nawet do 1900-2000 przy dobrych wynikach, najlepsi zgarniaja okolo 2300, przecietny pracownik ktory pracuje 8 godz dziennie zarabia 1600-1700.
Atmosfera jest ok, koordynatorzy sa w porzadku ludzmi. pracodawce jako caloksztalt oceniam na dobry, przypominam ze to tylko call center kokosow nie nalezy sie spodziewac.

a zapomnialem: jesli chodzi o termin platnosci to do 10. w tym miesiacu kasa byla juz 7, gdy 10 wypadal w poniedzialek, wiec dali wczesniej i za to duzy plus
1
Bonia 2017-07-10 11:16
Właśnie aplikuję do firmy i myślę, że robię dobry ruch. Opinie na forum są również dobre to daje mi spokój.
olia 2017-07-10 12:58
Jeśli aplikuję na infolinię, to rzeczywiście jest tak, że za chwilę mogą mnie przenieść na inny projekt?
ferdek 2017-07-10 20:06
nie znam odpowiedzi na to pytanie, ale bardzo mozliwe bo niejednokrotnie widzialem jak kogos przenosili na inne projekty
Buziaczek 2017-07-13 14:34
Uważam, że zmiany stanowisk to jest dobra sprawa. Człowiek mimo woli uczy się czegoś nowego, oby tylko zmiany były na dobre to zupełnie mi to n ie przeszkadza. W sumie pracuje mi się dobrze, oby tak dalej .
Agata 2017-07-27 14:59
Mój znajomy pracuję w tej firmie codziennie po 12h jest tam najmocniejszy jeżeli chodzi o siedzenie i wiecie co ?

2500 nigdy nie zarobił... Poważanie w tej pracy jak pracujecie po 8 h to macie 1600 i tyle.

To antyludzka firma, praca nudna monotonna, zero perspektyw. To nie jest praca za która można wyżyć
4
Boner 2017-07-28 11:39
Lubię pracę na słuchawce i jestem zadowolona z pracy w Arterii. Pewnie to praca nie dla wszystkich!!
Dominika 2017-08-09 11:49
@Agata rozumiem, że informacje o firmie masz z drugiej ręki. Czy ktoś z obecnych pracowników Arteria miał takie doświadczenia, o jakich wspomina @Agata? Takie informacje o aktualnych warunkach zatrudnienia będą bardzo pomocne. Co trzeba wiedzieć o tej pracy przed przesłaniem swojego CV?
henryk 2017-08-15 18:35
ja pracuje po 8 godzin dziennie, w zeszlym miesiacu zrobilem dodatkowo 2 soboty, razem z premiami wyszlo mi 1900 zl lekko ponad
Bolo 2017-08-15 21:36
Akcje spółki Arteria idą w górę czyli firma coraz lepiej idzie do przodu. Cieszy to ponieważ to sygnał, że firma się rozwija i ma perspektywy na przyszłość a my pracownicy mamy stabilizację miejsc pracy. Ja jako starszy pracownik bardzo się cieszę .!
... 2017-08-17 15:43
Nikomu nie polecamy pracy w Arterii. Płacone masz tylko za czas zalogowania do systemu. Bardzo często zmieniają akcje na które się dzwoni a za czas oczekiwania na decyzje(3-4h) oczywiście nie masz zapłacone bo nie wykonujesz połączeń. Nikt tu nie szanuje ani pracownika ani jego czasu każąc tyle godzin czekać za darmo. Czas szkoleń również baezplatny a poziom szkoleń to śmiech na sali, przed szkoleniem wiesz więcej niż po tym śmiesznym 3 dniowym szkoleniu które w ogóle nie przygotowuje żeby dobrze wykonywać swoją prace. Może gdyby skzolenia były odpowiednio prowadzone to później jakośc pracy konsultantów byłaby zadowalająca. Między konsultantami atmosfera w porządku ale relacje konsultant koordynator pozostawiają wiele do życzenia. Jedynym plusem są godziny pracy 8-15:30 lub 9-17 oraz wolne podczas długich weekendów.
4
Andrul 2017-08-20 18:12
Pracuję w Arterii już dość długo. Nie rozumiem ludzi niezadowolonych z pracy. Ja lubię taka robotę i nie przeszkadza mi, że czasami trzeba znosić różne niedogodności. Generalnie jak lubisz prace na słuchawce to jest ok.
Marcin 2017-08-26 13:31
Pracowałem ponad półtora roku na projekcie ( usunięte przez administratora ) który jest podobno najbardziej prestiżowym projektem dla spółki.

Po pierwsze, nigdy nie pracujesz w oparciu o zatrudnienie w Arterii. Arteria jest to nazwa grupy kapitałowej, a pracodawcami są poszczególne spółki firmy.

Po drugie - socjal jest fatalny. Trzy tygodnie musisz upominać się, żeby dostać kartę wejściową do biura. Nie wspominając już o warunkach pracy - nawet w nowym biurze na Stawki miałem wrażenie, że nikt nigdy tu nie sprząta.

Po trzecie - kadra "zarządzająca". Tak wiele razy słyszałem o awansach pionowych ze "słuchawek". Przez czas spędzony w firmie widziałem zero takich przypadków, a mimo to nowi koordynatorzy i kierownicy projektów pojawiali się. O czym to świadczy? O z góry ustalonych wynikach "naborów", i o tym, że rekrutacje na stanowisko wyższe niż "słuchawka" to ściema.

Jako zdecydowany plus mogę zaliczyć wolne od pracy weekendy.

Ogólnie odradzam.
3
Baśka 2017-09-04 09:11
Może ktoś mógłby podpowiedzieć mi czy praca specjalisty ds. obsługi kontraktów z językiem niemieckim jest w miarę opłacalna? Jak praktycznie ma to wyglądać?
Wkurwiony 2017-09-08 09:44
Czym zostać?? Chyba Cię wali. Ta firma to porażka. Szczególnie teraz gdy jest nowy dyrektor i robi cięcia. Proponuję szukać innej firmy?? Ps. Jakie kierownictwo?? Przy umowie zlecenie nie jesteś pod żadnym kierownikiem. To ukryta umowa o pracę. Wyzysk w biały dzień.
1
Baladyna 2017-09-08 12:36
Według mnie cały problem wielu osób niezadowolonych z pracy w Arterii polega na tym, że robią coś czego nie lubią. To jest proste, praca nie dająca satysfakcji daje same straty dla firmy i danej osoby.
1
Dominika 2017-09-22 13:30
@Baladyna rozumiem, że nie zgadzasz się z negatywnymi opiniami na temat firmy. Możesz powiedzieć coś więcej o tym jak Ty oceniasz tego pracodawcę? Konkretne, merytoryczne informacje będą najbardziej pomocne.
greenlandryn 2017-09-27 20:42
praca dobra polecam a niektore szefowe i koordynatorki to takie szpryce ze mozna sie rozkojarzyc xD
Dominika 2017-09-28 08:42
@greenlandryn możesz powiedzieć co sprawia, że warto pracować w Arteria? Niewiele ostatnio konkretnych informacji na temat tego pracodawcy. Możesz powiedzieć dlaczego jest on godny polecenia? Może to być bardzo pomocne dla osób, które zastanawiają się nad aplikacją.
greenlandryn 2017-10-10 15:27
przyjemna atmosfera, szefowie i koordynatorzy sa przyjaznie nastawieni, jak ktos lubi prace na sluchawce to mu sie powinno spodobac, jest tez fajny system premii dosyc przyzwoity , sama stawka godzinowa nie powala na kolana ale nie jest tez najgorzej
gl 2017-10-10 18:53
dobre jest jeszcze to ze wyplata na czas albo wczesniej
Buźka 2017-10-10 23:17
Czy może mi ktoś podpowiedzieć kilka istotnych uwag w temacie pracy w firmie? Aplikowałam i teraz czekam na rozmowę. Czy trudno przejść rekrutację? Czy na słuchawce można w miarę godziwie zarabiać? Jaka jest atmosfera w firmie? Może coś ważnego dopowiecie?
wladek 2017-10-13 12:17
niepolecam
Buźka 2017-10-14 19:38
Bardzo polecam, ponieważ to bardzo fajna firma. Niektórzy się zacieli i dalej nic nie moga napisać?
reksio 2017-10-15 13:44
hahahhaa nie zazdroszczse Ci gosciu tyle moge powiedziec....trafisz to sie dowiesz..
aguero 2017-10-15 14:58
Buzka jak jestes ciekawa to idz i sama sie przekonaj a poza tym przeczytaj wczesniejsze wpisy a nie spamujesz ciagle, wiele wypowiedzi juz tutaj bylo o pracy w tej firmie..
Buźka 2017-10-18 19:31
Zupełnie zbytecznie tak się denerwujecie . Jeśli ktoś uważa, że to nie jest miejsce dla niego zawsze jest czas na zmianę. Ja uważam, że Arteria to fajna firma!
Inwestor 2017-10-19 21:47
Gdzie ty Bolo nauki pobierałeś? Korespondencyjnie? Przez ostatnie 52 tyg. strata prawie 50%. Z 11,99zł na 6,31zł. Poczytaj trochę o wynikach finansowych. Kiedyś za akcje płacono 21 zeta a teraz niecałe 8 i raczej spada. Nie wspomnę o roku 2015. Działo się.
Inwestor 2017-10-19 21:48
Gdzie ty Bolo nauki pobierałeś? Korespondencyjnie? Przez ostatnie 52 tyg. strata prawie 50%. Z 11,99zł na 6,31zł. Poczytaj trochę o wynikach finansowych. Kiedyś za akcje płacono 21 zeta a teraz niecałe 8 i raczej spada. Nie wspomnę o roku 2015. Działo się.
Zostaw swoją opinię o Arteria - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Arteria