Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem zespołu Slimtex Sebastian Wądołowski?
Dzień dobry. Na stronie allegro zamówiłam Odkurzacz samochodowy . Dziękuję jak na razie :) spełnia się świetnie. Jednak piszę do Pana w innej sprawie. W punkcie odbioru paczki, okazało się że są dwie identyczne paczki, obydwie zaadresowane na mój nick Anetta421 (zamawiałam 1 odkurzacz). Tylko jedna paczka posiadała mój kod odbioru. Domyślam się, że nastąpiła pomyłka w wysyłce. Paczka czeka na wyjaśnienie w punkcie odbioru paczek. Pozdrawiam Anetta421 Proszę o informację na maila anetta_g@wp.pl
Kiedyś na forum pojawiła się taka opinia, w której ktoś stwierdził, że pracodawca jest dobry mimo że firma jest mała. Czy do dziś po latach jakkolwiek się rozrosła? Jaka jest tegoroczna struktura sklepu? Jakie stanowiska się na niego składają? Ciekawa jestem warunków.
Kupiłem RADIO PRZENOŚNE DAB+ FM, FIRMY AEG, MODEL: DR 4149 - 2 szt. dla moich b. wymagających synów. Świetne radio, odbiór super, jakość sygnału i dźwięku - b. dobra. Radia są używane w firmach synów. Polecam w/w radio i Waszą Firmę.
W dniu dzisiejszym tj 28.07.2021 r, odebrałem produkt nie kompletny. Pracownica firmy nie chce się przedstawić - ENIGMA. Na wyraźną moja prośbę zignorowała mnie. NIE ZAKUPIE WIĘCEJ W TEJ FIRMIE ŻADNEGO PRODUKTU. Powodzenia w biznesie.
Proszę o fakturę bądź paragon zakupu zgrzewarki zamówienia 93305869 dok:PA 14395/MPA/2021. Faktury nie dostałam na maila ani z przesyłką , proszę przesyłać na mojego maila beatapawlus34@gmail.com. Pozdrawiam Beata Pawlus (usunięte przez administratora) Kasprowicza
A kto zajmuje się tam reklamacjami?
Kupiłem w tej firmie kostkarkę do lodu. Po rozpakowaniu okazało się, że obudowa jest z dwóch stron uszkodzona. Zadzwoniłem do firmy Slimtex do p. Moniki. Zaproponowała błyskawiczną wysyłkę drugiej kostkarki. Otrzymałem ją następnego dnia. Super obsługa. Teraz odsyłam uszkodzoną kostkarkę. Jestem bardzo zadowolony z tego zakupu i obsługi . Pozdrawiam.
Dobry pracodawca a firma choć nie jest duża to dobrze radzi sobie, polecam.
Dziękuje za sprawne i profesjonalną obsługę jednak zmuszony jestem zwrócić zakupiony towar proszę o informację jak tego dokonać .
Słaby ten sprzedawca
Dlaczego tak uważasz? Twoja wypowiedź nie przedstawia nam żadnej informacji. Co skłoniło Cię do napisania opinii? Czy wydarzyło się coś czym możesz się z nami podzielić?
To forum pracownicze więc wszelkie uwagi klientów nie tu powinny być kierowane.
Firma unika odpowiedzialności na wadliwy towar, wymiguje się uszkodzeniem mechanicznym które jest tak naprawdę wadą fabryczną towaru
Obsługa pogwarancyjna na najwyższym poziomie. Reklamacja załatwiona szybko i rzeczowo.Wysyłka zwrotna ekspresowa. Polecam wszystkim sklep ! Ja tam na pewno powrócę.
Z twojego wpisu wynika jednoznacznie, że jesteś zadowolona z usług tej firmy. Jaki produkt dokładnie reklamowałaś i ile czekałaś na zakończenie całej naprawy gwarancyjnej? To może być cenna wskazówka dla potencjalnych klientów, ale także i pracowników, ponieważ świadczy to o wysokiej jakości usług.
Rozmawiała dzisiaj z panią z działu obsługi klienta, zainteresowanie moim problemem zerowe, chęć niesienia pomocy, mniej niż zero
Opinie klientów są istotne, jednak zależy mi na poznaniu zdania pracowników firmy Slimtex Sebastian Wądołowski. Obecnie nie udało mi się znaleźć strony internetowej firmy, nie mam także informacji o rekrutacji czy oferowanych przez pracodawcę warunkach. Czy obecnie trwa nabór? Zapraszam do podzielenia się swoimi opiniami na temat pracy w tej firmie.
Jestem w 100% zadowolony. Konkretna rozmowa na temat zamówienia. Szybka realizacja. Towar zabezpieczony, w nienaruszanym stanie trafił w moje ręce. Jestem w pełni zadowolony ze współpracy.
Kompletna katastrofa. Mega nieprofesjonalni ludzie. Wypisują o ekspresowych nadaniach przesyłek, podają opcje przesyłek, których nie są wstanie zapewnić i zrealizować. Jakaś koszmarna wielka ściema. Zadzwoniłem do firmy z zapytaniem o możliwość przyjęcia zlecenia telefonicznie. Pani do mnie, że tak proszę bardzo. No to ja zamawiam, podając nawet nr aukcji z allegro co do cen i rodzaju przesyłki. Podkreślałem kilka razy, zależy mi na czasie, proszę paczkę priorytetową "Paczka24" za pobraniem u kuriera. Zamówienie w środę 19 X 2016. Mama czeka w czwartek i piątek i niccccc. Dzwonię, w poniedziałek a Pani do mnie, że ma zaznaczone w systemie, że czekają na mój przelew. Oooooo !!! Uspokoiłem się i proszę raz jeszcze o jak najszybsze wysłanie PACZKĄ PRIORYTETOWĄ (mówię dużymi literami do Pani) najlepiej Paczka24 Poczty Polskiej. Dobrze przygotujemy i wyślemy. I co niby wysłane w poniedziałek 24 X po moim telefonie, ale InPostem i paczką ekonomiczną. Mamy dzisiaj 26 X środa, a jaśnie kurier z InPostu do tej pory nie dotarł. Jakaś wielka kpina i skandal, mam wrażenie, że firma Pana Sebastiana ma jakąś zmowę z InPostem aby ludziom ciśnienie podnosić. Do mamy zadzwoniłem, aby kuriera pogoniła. A Wy ludziska na współpracę ze Slimtexem nie dajcie się nabrać do póki będą tam zatrudniać tak ynteligentne dziewczyny.
Bądź pierwszą osobą, która doda tutaj opinię o slimtex. Twój komentarz na temat tego pracodawcy może mieć wpływ na kariery i losy zawodowe wielu osób.