brak logo

Wytwórnia Sit SITONO

Nekla

Opinie o Wytwórnia Sit SITONO

anonim 2009-01-29 13:27
Słowa kojarzące się z Wytwórnia Sit SITONO (np:.solidna, profesjonalna, rozwojowa, stresująca, wyczerpująca):
Możliwość rozwoju i szkoleń oceniam jako ... .
Atmosfera i ludzie tam pracujący są ... .
Od jakiej stawki można negocjować pensję?
Najbardziej podobało mi się w Wytwórnia Sit SITONO :
Najbardziej nie podobało mi się w Wytwórnia Sit SITONO :
5
tomasz 2016-02-10 14:22
Słowa kojarzące się z tą firmą to pozorny ład i prządek, a w rzeczywistości nie solida, profesjonalna była kiedyś na początku, nierozwojowa niskie płace.
Szkolenia .. pozostawię bez komentarza.
Ludzie są ok, ale atmosfera ciągłego napięcia pozatym realizowanie zadań jest chaotyczne.
Brak negocjacji pensji.
Kiedyś jakość teraz szkoda mówić.
Nie polecam żadnej firmie czy też pracownikom.
1
aninim 2017-08-10 21:04
podpinam sie pod posta brak profesjonalizmu i przedwszystkim ladu pracownik nie wie co ma dokladnie robic najlepiej wszystko odrazu pod presja czasu bez porzadnego przeszkolenia ( co niestety konczy sie pretensjami ze cos zostalo zle zrobione ) terminy realizacji sie nie pokrywaja cos jest obiecane cos nie dotrzymane ( naj lepiej nabrac zamowien ponad norme o ktorej wiedza ze nie wykonalna ale jednak biora a pozniej krzycza klienci a szef dostaje furi bo nie potrafi zapanowac nad ludzmi ktorzy je wykonuja
ludzie ok ale radze uwazac gdyz mozna sie naciaca pelen szacunek dla osob ktore pracuja tam dlugo i zastanawialo mnie jedno ich opinie na temat sitono nie rozumialam teraz juz wiem
wiec jak juz chcecie to powodzenia zycze!!!
Zostaw swoją opinię o Wytwórnia Sit SITONO - Nekla
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Wytwórnia Sit SITONO