brak logo

SK Eurochem

Włocławek

Opinie o SK Eurochem

abc 2010-07-01 16:39:27
dokreśl się o co ci dokładniej chodzi .
xyz 2010-07-01 17:53:10
Powinieneś też ich przeprosić.Razem pracujecie.KOLEDZY.
kierowca 2010-07-01 20:20:16
jesli moge to jestem na sk od 4 lat jako kierowca i musze powiedziec ze takiej obslugi jak yu nigdzie nie ma spoko chlopaki zawsze pomoga i pelna kultura a wiec nie zgodze sie z ta opinia bo zeby kazda firma miala takich pracownikow to by nikt w Polsce nie nazekal

wtajemniczony 2010-07-02 02:03:40
Wiec to wszsytko co tutaj zostalo napisane jest wyznacznikiem ludzi ktorzy sa kierownictwem poniewaz to "oni" stwarzaja lub nie potrafia zapanowac nad atmosfera panujaca na calym zakladzie. A co do chlopakow z bramy sa normalnymi pracownikami i CI ktorzy siedza przed monitorem i wypisuja takie oszczerstwa na ich temat maja jeden palec w nosie a drugi na klawiaturze sa zwyklymi judaszami pragnacymi zza monitora polepszyc swoje jutro!!Autor lub autorka watku pamietajcie najpierw uruchomcie swoje zapomniane szare komorki a pozniej emocje!!!zreszta ktos kto tworzy takie anonimowe watki jest wart zerznecia w dupsko bez nawilzenia!!! pozdrawiam normalnych
driver 2010-07-02 02:40:19
Wiec i ja się dopisze właśnie kręcę pauze i nie mogę spać, mam doświadczenie z pracownikami z wagi sk napisze tak są konkretni, potrafią współpracować i ktoś kto pisze takie opinie pewnie [usunięte przez modertora]
XXXX 2010-10-31 14:10:52
Czytając wasze wypowiedzi aż źle się robi patrząc jak co nie którzy są tak naiwni. Nie wiem czemu ktoś pisze źle o chłopakach z bramy a jeszcze gorzej o produkcji. Fakt jest taki że dzieje się źle na zakładzie i nikt temu nie potrafi zaradzić. Może ktoś z kierownictwa zauważy różnicę płacową (chodzi tu o podstawy) jak to możliwe jest że w zeszłym roku ktoś kto pracuje na 2 zmiany, ma wszystkie weekendy wolne oraz święta ( mowa jest tu niestety o chłopakach z wagi-nie obrażając ich) jego podstawa wynosiła 1698zł a na produkcji najniższa 1200zł do 1556zł najwyższa(omijając DCS-tam jest inna bajka-lecz chłopaki mają wiedzę i są dobrze wyszkoleni), gdzie jak wiadomo produkcja pracuje prawie wszystkie weekendy oprócz jednego w miesiącu jak przypadną święta też chłopaki przychodzą. Pytanie brzmi gdzie sprawiedliwość, nie oszukujmy się gdyby nie dział produkcji zakład nie przynosiłby zysków. Niech ktoś w końcu zauważy tę różnicę, bo morale osób pracujących są coraz gorsze i zapewne będzie gorzej jak wciąż będzie ten temat bagatelizowany. W biurze co niektóre osoby też kolorowo nie mają. Z tego co mi wiadomo są rozmowy z pracodawcą lecz ja bym nie wierzył że coś się polepszy, jak kierownicy sami nie wierzą, że da się cokolwiek zrobić to czy zwykli pracownicy coś mogą wskórać. Ktoś kiedyś powiedział że w grupie siła, więc działając w grupie może coś się uda zdziałać.
Powodzenia w działaniu i mam nadzieję,że produkcja się zjednoczy a co niektórzy foremeni przestaną zachowywać się jak władca zakładu i zmienią stosunek do swych podwładnych, bo pamiętajmy praca powinna być przyjemna a nie karą. A poza tym pracuje się w grupie a na szacunek grupy trzeba sobie zapracować a co nie którym przydałoby się z tej dziedziny lekcja życia, bo niestety na teranie zakładu jesteś mistrzem lecz poza nim taki sam jak inni. Drogi foremenie przemyśl swe zachowanie ( nie będę pisał po nazwiskach, bo nie wypada)
lolek 2010-11-05 11:27:26
sprzedaja sk
XXXX 2010-11-05 20:30:26
Wiem już o tym i ciekawe co dalej.
Sk Ka 2010-11-09 18:36:32
A jezeli chodzi o ludzi ze sterowni to są to ludzie najbardziej doswiadczeni i wyszkoleni w tym co robią I zasługuja na kazda kase
Sa mistrzowie znaczy brygadzisci ktorzy chca rzadzic ale coz taka ich rola ale maja do tego prawo i ludzi takich jak z CP czy SSP bo to oni trzymaja ten zaklad w ryzach i im sie nalezy najwiecej
Mam nadzieje ze to JASNE
Pozdrowienia dla sterowni hahaha
obecny pracownik 2010-11-16 16:15:51
Nie wiem dlaczego moi przedmówcy się tak bulwersują. Niech przedstawiają swoje opinie w pracy a nie każdy chodzi co to on nie umie co to nie zrobił gdzie ktoś nie posprzątał - jeden drugiemu [usunięte przez moderatora] obrabia, a jak coś do czego to morda w kubeł i niech inni się wypowiedzą może mi polepszą. Próba założenia związków zawodowych upadła dwa razy jak nie więcej, bo po co ja mam należeć niech inni się zapiszą a ja się zastanowię. Wszyscy umieją krzyczeć jak daleko a jak podejdzie do niego przełożony to nie wiadomo czego on by nie zrobił. Oczywiście są wyjątki ale nieliczne, ale garstka ludzi nic nie zrobi. Jak dla mnie to powinni się wszyscy zebrać (tak jak to się stało nie dawno) i powiedzieć, że nie przystępują do pracy jeżeli nie usłyszą konkretów - marzenia hehe.
Najlepiej jest komentować wszystko w szatni i chować głowę w piasek przy bezpośredniej konfrontacji. Mógłbym na ten temat książkę napisać - albo może napiszę, trochę kasy wpadnie, może okaże się hitem.Pozdrawiam wszystkich byłych i obecnych pracowników
produkcja 2010-11-20 09:04:12
Przede wszystkim nie piszcie jeden na drugiego to nie jest portal plotkarski

Powinniscie zebrac sie jeszcze raz wszyscy i podejść do biura nie mowie tu o radzie pracowniczej oni sami ustalają swoje podwyżki a jeden z nich nawet nie raczył przyjść na spotkanie z prezesem jak byli ludzie z produkcji bał sie o wlasną [usunięte przez moderatora]

Dlaczego nie walczycie o swoją przyszłość ktorą jest praca czy to w SK czy w INDO.. przecież jezeli nie bedziecie walczyc nikt wam nie da sam od siebie

Nie sluchajcie kadry kierowniczej bo oni sami o siebie walcza i oni wywalcza ale tylko dla siebie BO GADAC I OBIECYWAC TO POTRAFIA

No i jest dwoch moze trzech brygadzistow ktorzy tez nie trzymaja z produkcją(LOKAL) uwazajcie na nich i na ludzi ze sterowni

To chyba na tyle zycze powodzenia i robcie cos zeby bylo lepiej nie macie sie czego bac

Pozdrowienia dla rady pracowniczej i ludzi tych ktorzy wygorowali takie podwyzki a przeciez mialo byc inaczej Proponuje by rada sama ustapila ze stanowiska ( no chyba ze sie boi i nie maja jaj ) i wybierzcie inna tak bedzie najlepiej

1
były pracownik produkcji 2011-01-30 11:58:38
Ludzie tylko umiecie wypisywać głupoty na tym forum. Jeśli pracujecie na lokalu i jeśli jesteście tak dobrzy jak pamiętam niektórych to nie dziwcie się, że nie dostajecie za dużych pieniędzy. Dużo ma zarabiać mistrz zmiany bo MISTRZ ZMIANY jest odpowiedzialny za proces produkcji PET oraz za bezpieczeństwo ludzi na instalacji, to od jego decyzji wszystko zależy na zmianach popołudniowej i nocnej. Sterowniczy również musi dużo zarabiać. Sterowniczy w SK to doskonale wyszkolony pracownik, nierzadko z 6 letnim doświadczeniem. A wy szczekacze niestety poza nielicznymi już wyjątkami jesteście od kręcenia zaworami i tego się trzymajcie. Nie wiem czy nawet znacie wszystkie zawory na instalacji. Głowę dam, że sterowniczy i mistrz znają. Oni się na tym wychowali w SK, oni tą instalację sprawdzali, robili rysunki i schematy, uczyli takich nowych pracowników żeby mogli bezpiecznie sterować procesem. Czy wy na lokalu wiecie co tu się działo? Jakie doświadczenie mają Ci ludzie? Czy wy rozumiecie że gdyby nie to, że SK wprowadziło zakaz odejść tych ludzi SK Eurochem już by nie istniał??? To są ludzie, którym teraz Indorama powinna płacić najwięcej. To oni utrzymają fabrykę a nie wy z pola. Was zawsze można wymienić. Skupcie się wiec na pracy i dążcie do tego żeby być tak dobrzy w 50% jak oni są. Wtedy powiedzcie polskim managerom - "może jakaś podwyżka". Skoro powinniście zarabiać po 3 tysiące to dajcie powodów żeby tak wam płacić. Zapytajcie za płotem ile zarabia aparatowy produkcji? czy zarabia 3 tysiące. Bo żądania macie europejskie ale wiedzę i mentalność nadal polską.
matura 2011-03-07 17:23:44
fajnie że ktoś w końcu zaczął pisać po imieniu,bo tak ogólnie jak wszyscy pisza to rzadnych konkretów.Brawo!!!Pozdro
P.H 2011-03-09 16:23:34
tak faktycznie ci z lokala to straszna zgraja.(usunięte przez administratora).szkoda słów bo i tak nie wiedzą o co chodzi.
ja 2011-03-11 15:43:44
Widzę że to forum to jakieś plotkarskie i na dodatek dla tchórzy,bo jeden z drugim tylko głupoty wypisywać potrafią i obrażać innych co świadczy niestety tylko i wyłącznie o waszym poziomie inteligencji.A jeśli macie jakieś problemy to załatwiajcie to między sobą w cztery oczy,chyba że tacy twardzi jesteście tylko tutaj a w rzeczywistości ze skulonym ogonem gdzieś po kątach się chowacie.Ludzie jesteście dorośli więc tak się zachowujcie ...
ja 2011-03-11 21:42:34
Zgadzam się w 100 procentach z anonimem,nareszcie jakieś porządne słowa ...
anonim 2011-03-18 19:21:28
Oj chłopaki, co to za cudaki co robią we własne gniazdo! Trochę opamiętania radzę!
anonim 2011-03-23 07:35:28
DAJCIE SOBIE JUZ LUZU Z TYM OPISYWANIEM LUDZI ZE STEROWNI I Z LOKALA JEZELI JESTESCIE TACY MOCNI TU TO

DLACZEGO NIE POWIECIE IM TEGO PROSTO W OCZY

DLACZEGO JESZCZE NIKT SIE NIE ZEBRAL I NIE WALCZY O PODWYZKI

PRZECIEZ TO ZNOW TO SAMO CO Z SK EUROCHEMEM SIE ROBI CZY WY NA OCZY NIE WIDZICIE

I NIE SLUCHAJCIE INNYCH CO MOWIA POCZEKAJCIE POCZEKAJCIE NAJPIERW MY POJDZIEMY I POROZMAWIAMY ALE O CZY TU ROZMAWIAC

PO PROSTU JESTESCIE MOCNI TY TU I TYLKO W GEBIE



98765443321 2011-03-23 12:42:20
panowie wszyscy sracie ogniem i duzo piszecie wiem kazdy by chcial zarabiac po 4000tys ale powiem wam jedno, nic nie zmienicie tym pisaniem dopóki kadra sie nie zmieni to tak juz bedzie Piszecie dcs jakies lokale itd. ale wystarczy tylko odwrócic glowe jak przechodzicie kolo magazynu ,zajrzyjcie tam kiedys zobaczycie co to jest praca w (usunięte przez administratora) Zamiencie sie z nimi to dopiero pogadamy jak to macie zle w sk
DCS 2011-03-28 17:05:20
Ty ''anonim'' ujawnij sie to bede wiedział komu [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] (usunięte przez administratora) kozak jestes tu na forum przyjdz na sterownie to inaczej zatanczymy zobaczymy jaki jestes mocny Pokaz jaki jestes kozak
anonim 2011-03-28 20:21:00
Panowie, moja propozycja -spotkajcie sie dajcie sobie po razie i przestańcie sie oczerniać, bo to nie tylko SK czyta!!!!!!!!!!! Teraz to aż głupio sie przyznać, gdzie sie pracuje!!!!!!!!!!
magazynier 2011-03-30 21:24:04
kolego hofer na magazynie dwóch jezdzi dieslami i to nie są super fury a ta polówka*bo pewnie o niA ci chodzi* była w gazie i kupiona w salonie za ciężko zapracowane pieniądze ale już jest sprzedana takze juz nie bedzie cie bolało oko jak bedziesz przyjezdzal do pracy
anonim 2011-09-15 07:32:21
Panowie pracowałem tam i muszę przyznać,pomimo zwiedzenia kawałka świata dzięki tej firmie,że to kompletna porażka.(usunięte przez administratora)Pieniążki małe więć olałem cały klimat.
waldek 2011-12-24 10:01:11
(usunięte przez administratora)Bo pracodawca jest OK.
Marcin 2012-01-08 01:54:13
Zdefiniuj proszę słowo "normalny" gdzie takich ludzi szukać ? Co jest nie tak z obecnymi pracownikami ? Ty jesteś dobrym pracownikiem tej firmy ? może pracownicy Orlenu zgodzą się na pracę w Indoramie ?
GOLDMAN 2014-12-23 17:09:57
KOLEDZY PRACOWNIK W FIRMIE SK EUROCHEM OD POCZÁTKU, BYL NIKIM I NIGDY SIÉ TO CHYBA NIE ZMIENI!!! DYREKTOR PERSONALNY ''GRZEGORZ XXX'' NA ROZMOWACH KWALIFIKACYJNYCH OBIECYWAL KOKOSY I KLAMAL NAM W OCZY. KONTRAKTY DALI NAM DO PRZECZYTANIA JEDEN DZIEN PRZED WYLOTEM DO KOREI I SPROWADZLY NAS ONE DO POLSKICH REALII, CZYLI 1200zl I DELEGACYJNE PARE DOLAROW!!! ALE GRZES OBIECAL,ZE TO TYLKO NA CZAS POBYTU W KOREI. PO POWROCIE JEDNAK GRZESIU JUZ NIE PRACOWAL, A NASI ZOLCI PRZYJACIELE POWIEDZIELI,ZE O PODWYZKACH NIC NIE WIEDZÁ!!! SOLIDARKI MIELISMY NA 3 LATA I 3 UJEBANI W TYM OBOZIE!!! NIE CHCIELI NAM NAWET PLACIC ZA NADGODZINY, A BYLO ICH MNOSTWO, BO PO POWROCIE KONTROLOWALISMY PRACE BUDOWLANE INSTALACJI I INNE KALIBROWANIA!!!
BYLISMY JEDNAK ZGRANÁ EKIPÁ I ZACZLISMY STRAJK, PO KTORYM KOREANCZYCY WSTRZYMALI NA 2 DNI WSZELKIE PRACE NA TERENIE, BO W PALACH IM SIE NIE MIESCILO,ZE MOZNA SIÉ ZBUNTOWAC BOSSOWI!!!DOPIERO WTEDY POJELI,ZE POLACY NIE SÁ IDIOTAMI I ZACZELI PLACIC DODATKI!!! NA WSZYSTKO BYLY PIENIÁDZE TYLKO NIE DLA NAS SILY ROBOCZEJ!!! DLA GOSCI PRZYBYLYCH NA OTWARCIE FIRMY , BYLY POZLACANE ZEGARKI W PREZENCIE, ZA NAMALOWANIE LIN WJAZDOWYCH DO DOKU ZALADUNKOWEGO 35 TYS ZL. WIÉC SKORO ONI KLAMALI NAS I OSZUKIWALI TO PARU MÁDRYCH GOSCI ROBILO TO SAMO I KROILO ICH NA CZYM POPADLO. WYJEZDZALY CYSTERNY WIDMO Z GRANULATEM I INNE!!! WIÉC PAMIÉTAJCIE JAK NIE UMIECIE ZAWALCZYC O SIEBIE TO GORA NAPEWNO O WAS NIE ZAWALCZY!!!
POZDRO DLA WSZYSTKICH ZE STAREJ EKIPY!!!
Budi 2015-03-30 02:31:14
Tak z ciekawości - może jednak ktoś umowę ustną zawierał, bo wiem, że życie i takie historie pisze,że potem chcąc domagać się swoich praw nie można się powoływać na żadne postanowienie bo takowego pisemnego nie było i nie ma. Mimo wszystko czasami czy to we Włocławku czy gdziekolwiek indziej może zastanawiać mnie naiwność ludzi...
raos 2016-05-12 18:18:32
Dlatego @xok zawsze warto jest przeczytać umowę o pracę. Wiadomo, zawsze na rozmowie ludzie od HRu starają się pozytywnie przedstawić firmę, no ale na umowie o pracę masz przedstawione dokładnie warunki wynagrodzenia. Jak jest podstawa czy też nawet premia.
Zostaw swoją opinię o SK Eurochem - Włocławek
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie SK Eurochem