Gap Personnel

Katowice

Opinie o Gap Personnel

nowa2017 2017-03-14 20:06
Ja też wyjeżdżam w przyszłym tygodniu. Odezwij się olqqqa@o2.pl
Marcinn 2017-03-15 22:04
Jade, tzn lece do Liverpool 23.03. Tez do tej pracy odezwij sie marcinchojnacki747@gmail.com pozdrawiam
Chris 2017-03-19 20:57
Gap Personnel dobra firma mają tu swoją siedzibę w Anglii w różnych miastach.
Dobra praca na początek dla każdego kto chce spróbować swoich sił w Anglii.
Jeśli jakaś dziewczyna szuka pokoju do wynajęcia to możemy coś razem ogarnąć.
Więcej info na normando08@interia.pl
Lokalizacja Warrington Manchester lub Liverpool
pozdrawiam
2
Ceiwark 2017-03-20 09:08
Mógłbyś również mi podesłać te testy? Jak coś to zostawiam email arkadiuszkrawiec@o2.pl Z góry dzięki
Robson 2017-03-21 16:04
Hej juz polecialas do pracy?
Robson 2017-03-21 16:12
Ja lecialbym kolo 10 kwietnia prosilbym o kontakt do kogos normalnego i zapytaniem jak mieszkanie
Skorpion 2017-03-21 16:19
Pracuje ,we Wrexham w Calipso,od kilku miesiecy mieszkam we Wrexham na Princess Street 54, od poczatku
pracuję w Calypso,jakoś daję radę,dziś i jutro idę na 18 na nocki.Wrexham bardzo mi się podoba i dobrze się tu czuję,jeżeli ta praca okaże się stabilna to pewnie zostanę tu bardzo długo
2
Avon 2017-03-21 17:44
Wylatuje 23 do Wrexham Calypso, za kilka dni zdam tu relacje jak dokładnie wygląda praca na miejscu, jak ktoś będzie miał jakieś pytania to pisać śmiało vandalexui@o2.pl
Lolka282 2017-03-23 19:27
Mógłbyś podesłać testy bardzo pilnie potrzebuje ewelinaw1991@gmail.com
paker 2017-03-24 15:25
Super agencja, wszystko ok! Praca też godna polecenia!
5
TipTop 2017-03-27 11:06
Od dłuższego czasu planowałem wyjazd za granicę i wyjechałem przez Gap w Łodzi w zeszłym roku, miałem pewne wątpliwości ale im zaufałem bo od początku był z nimi dobry kontakt. Pracuje we Wrexham już prawie 6 miesięcy i nie narzekam. Agencja jest pomocna i wypłaty się zgadzają. Dobra robota na start jak ktoś chce i lubi pracować.
3
Arka 2017-03-28 09:40
Potwierdzam! Wyjechalem do pracy na poczatku lutego. Praca ok i zarobki tez przyzwoite.
2
banksheee 2017-03-29 10:30
Hej Skorpion,

razem z mężem mamy być 6 kwietnia właśnie we Wrexham, dostaliśmy pracę w Calypso, ale jest oczywiście problem ze znalezieniem lokum... Czy orientujesz się może czy ktoś ma jakiś pokój do wynajęcia albo mieszkanie?
Z góry dzięki za odpowiedz,

Pozdrawiam.
Blabla 2017-03-29 18:31
Czy również mogłabym prosić testy? dara.stycz@wp.pl
No i jak to jest z lokum? Czy trzeba załatwiać to samemu czy agencja coś oferuje?
Krystian G 2017-03-31 14:43
Agencja godna polecenia, dopasowuje się do potrzeb klienta, można jechać bez obaw. Gap pomaga w wielu sprawach, dobre źródło informacji na start.
3
Worker 2017-04-03 02:16
Agencja jak agencja, w jednym tygodniu zalatwi Ci 48 godzin, w kolejnym 10... Pani rekrutujaca z Polski tez prawdy wam nie powie bo w praktyce wcale nie pracuje sie wylacznie w Calypso, wysylaja tam gdzie brakuje ludzi, sam zwiedzilem 6 fabryk a nie jestem jakos dlugo w Wrexham. Jezeli chodzi o wsparcie - jedyne na co mozecie liczyc to koordynator(opiekun) ktory czesto nawet nie mowi dobrze po polsku. W agencji na miejscu tez tylko angielski jezyk (dla osob ktore maja podstawowy bedzie ciezko ale dacie rade).
Czy warto? Agencja slaba, ale w Wrexham jest duzo polakow, a pieniadze ktore zarabiacie tutaj pozwola wam na odkladanie i dobre zycie (jezeli agencja da wam duzo godzin oczywiscie :D)
6
Ewka.83 2017-04-03 17:08
Hej Łukasz mogłbyś przesłas te test nam bo chodz I nam te co 4dzialy:
1.Reading
2. Listening
3.Health Safty
4.Math

???


ewelinaw1991@gmail.com
michal 2017-04-05 01:35
Jak ktos ma te testy to bd wdzieczny jaki mi wysle pozdrawiam michal272@op.pl
Adiczek 2017-04-05 12:10
Witam. Planuję wyjazd jakoś w okolicach maja do Wrexham jako pakowacz napojów/soków. Jesli ktoś by jechał w tym terminie to piszcie na maila to sie ogarnie jakieś mieszkanko czy coś. Mail: adekz97@o2.pl
The mountaineer 2017-04-05 18:36
Witam, czy ktoś tutaj mógłby mi powiedzieć jak wygląda praca w Wrexham ? Czy agencja jest rzetelna, pieniądze wypłacane regularnie. Poinformowano mnie, że pierwsza wypłata jest po dwóch tygodniach ? Jakie macie doświadczenia z agencją ? Proszę o kontakt : snail7288@yahoo.pl Dziękuję :)
Looe 2017-04-06 08:58
Do The mountainerr jest tu napisane setki opini i komentarzy co można więcej napisać jedz do pracy to się dowiesz .
7
rooms 2017-04-08 22:58
Jeśli ktoś przybywa do Wrexham i ma problemy z znalezieniem lokum mogę pomóc - jestem tutaj na miejscu już od jakiegoś czasu. Powiedzmy za symboliczne 50 funtów znajdę dla Ciebie oferty i umówię na spotkanie z landlordem. Jeśli ktoś jest zainteresowany to proszę o mail poniżej.
Szczery 2017-04-10 16:03
Testy dostaniecie od rekruterki polskiej xD zadania typu
"2,4,6,8,10
Napisz ktora liczba jest druga "

Chcecie to na mail? Haha moze lepiej nie jedzcie bo nie dacie rady z takim podejsciem, jedziecie pracowac na produkcji, to nie rozszerzona matura z matmy xDDD
3
xxx123 2017-04-14 23:47
Witam, planujemy z partnerem wyjazd do pracy do Wrexham Calypso końcem kwietnia, może jest tu ktoś kto może bardziej przybliżyć temat ( kto już tam jest na miejscu) , albo może ktoś też wybiera się w tym samy czasie? Piszcie na monika127@onet.eu w grupie raźniej ;]
AndrzejIO 2017-04-15 13:41
Witam. Chciałbym zapytać jak wygląda sprawa z wynajeciem mieszkania ? Ile mniej wiecej kosztuje wynajęcie jednego pokoju (dla dwóch osób) ? Czy ktos sie moze orientuje jak wygladaja ceny ? Czy mozliwe jest wynajecie pokoju jeszcze z Polski przed wyjazdem ?
Pozdrawiam
AndrzejIO 2017-04-15 13:43
Witam. Chciałbym zapytać jak wygląda sprawa z wynajeciem mieszkania ? Ile mniej wiecej kosztuje wynajęcie jednego pokoju (dla dwóch osób) ? Czy ktos sie moze orientuje jak wygladaja ceny ? Czy mozliwe jest wynajecie pokoju jeszcze z Polski przed wyjazdem ?
Pozdrawiam
Grzegorz 2017-04-18 12:42
Dziękuję za konkretną rozmową z p.Anną Połap. Krótko i na temat,tak ma być.
1
ssetlak@o2.pl 2017-04-19 11:14
witam

otrzymałem oferte pracy Warehouse Operative - Chichester, Wielka Brytania na nastepny tydzień czy jedzie tam ktoś ??? prosze o kontakt ssetlak@o2.pl
Naturalna 2017-04-19 13:19
Widze ze Gap ponownie rekrutuje do Chichester- moze moje zdanie sie tutaj komus przyda...
Zaczelam tam w zeszlym roku i na poczatku zostalam przyjeta jako temporary ale z czasem awansowalam do supervisora. Do najlzejszych niestety nie nalezy, ale zmiany zawsze sa, zarobki pozwalaja na odlozenie pieniedzy a i mozliwosci rozwoju sa bardzo dobre. W tej chwili jest tu duzo przyjec wiec polecam kazdemu kto chce wyjechac do UK.
3
gatuzo 2017-04-19 16:08
Witam wyjeżdża ktoś teraz do pracy do Chichester razem z dziewczyną szukamy kogos kto może razem z nami wynając dom
1
goska 2017-04-20 10:26
Witam . ja chyba też się zdecyduję na ta pracę. kiedy lecicie i skąd?
1
Tytus 2017-04-20 12:34
Do jakiego magazynu w Chichester rekrutuje ta agencja?
Janusz 2017-04-20 21:52
Gatuzo i Gosia,dajcie na siebie jakis namiar bo ja sie wybieram do chichester na poczatku maja tak do 11.05 najpozniej.pozdrawiam
2
Gatuzo 2017-04-20 23:09
t_1000@onet.pl
Wyjezdzam razem z dziewczyna na pocztku maja i moze wspolnie bysmy domu poszukali wyzej moj mail
1
Gatuzo 2017-04-20 23:12
t_1000@onet.pl
Wyjezdzam razem z dziewczyna na pocztku maja i moze wspolnie bysmy domu poszukali wyzej moj mail
Gatuzo 2017-04-20 23:18
Goska daj do siebie namiar
Gatuzo 2017-04-21 09:29
Moj numer 579077992
vit 2017-04-21 18:35
jak ktoś jedzie do wrexham w połowie maja to niech do mnie napisze ptoki8@yahoo.pl
Czarek 2017-04-22 10:18
Cześć. Będę wyjeżdżał do Chichester najpozniej pod koniec maja. Fajnie byłoby się złapać z kimś żeby wynająć mieszkanie. Zostawiam swoj telefon 731 541 486 i maila lynx@i-lynx.pl
1
Ola 2017-04-23 09:37
Jeśli ktoś zamierza wyjechać do Wrexham,pod koniec czerwca, proszę o kontakt w celu ogarnięcia jakiegos mieszkania wspolnie :) aleksandra.ptaszek@onet.pl
Severyn 2017-04-24 18:21
Hej. Jesli ktoś szuka mieszania do wspólnego wynajęcia w Wrexham bądź domu to chętnie się dołączę. Zostawiam namiary. sewerynsevi@gmail.com bądź tel 732 011 742, pozdr. Seweryn. Ps. Chciałbym wyjechać początek maja.
Severyn 2017-04-24 18:27
Hej. Chętnie wynajmę wspólnie mieszkanie bądź dom w Wrexham. Chciałbym wyjechać z początkiem maja. Piszcie, może coś ogarniemy. Podaje namiary sewerynsevi@gmail.com, tel 732 011 742.
Miko 2017-04-24 19:26
Jedziemy z chłopakiem do Chichester w najbliższym czasie.
Jakas fajna para chętna na wspólne wynajęcie domu? :)

Mikosuchii@gmail.com


2
Joanna 2017-04-25 14:21
Szczery byłeś na testach ? Nie sadze bo ja byłam i nie tak raczej wyglądały do chichester do fabryki na operatora silver były naprawdę trudne bo moja koleżanka miała wiec przestań sie wymądrzać ma może ktoś ten test? Tam były 4dzialy czytanie, słuchanie, jakieś pytania, i matma
angol 2017-04-25 20:32
Siema...jak chcesz chłopie ogarnąć całą chatę jak nie masz żadnych referencji..???
Co im powiesz, że pracujesz przez agencję..??
2
Kamil 2017-04-27 14:04
Wypowiedziałby się ktoś na temat pracy w Chichester ? Liczba godzin się zgadza , jak warunki pracy ? Dzięki
The mountaineer 2017-04-27 14:08
Nie było problemu z deficytem godzin, że nie ma pracy ? Dzięki za informacje
Iza 2017-04-28 11:19
Ma może ktoś te testy ?
Miko 2017-04-28 18:00
Proszę o kontakt osoby które są/byly w Chichester.
Tajski 2017-04-29 11:24
Podbijam prośbę.
Zostaw swoją opinię o Gap Personnel - Katowice
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Gap Personnel