brak logo

Red Bird Arkadiusz Majewski

Łódź

Opinie o Red Bird Arkadiusz Majewski

greg 2012-02-21 23:09:02
No cóż, ja też miałem okazję tam popracować i nie polecam. Właściciel bardzo dobry w nawijaniu makaronu na uszy, a gdy przychodzi co do czego - pokazuje prawdziwą twarz, niezbyt przyjemną. Problemy z wypłacaniem pensji też były.
aikido 2012-07-23 21:01:36
Tak, można powiedzieć że większość osób pracę w tej firmie traktuje incydentalnie. Arek jest spoko gościem, ale wolę z nim pić wódkę niż z nim pracować. Szuka jeleni, a jak trafi na lisa sam nie wie co z nim zrobić.
Poker 2014-10-14 10:28:15
Firma nie wiarygodna. Nie polecam zamówień przez internet. Zawsze dostaniecie coś innego niż zamawiacie. Reklamacje... wtedy zaczyna się nawijanie makaronu na uszy. Zachowanie... nie polecam. Poszukajcie poważnej firmy. Przy opini wpisuję ocenę celującą bo negatywna nie przechodzi.
Arek Majewski 2014-11-12 20:51:42
Kiedy trafiam na lisa to go zwalniam. Jelenie zwalniają się sami. Wódkę piję z przyjaciółmi nie z pracownikami. Podział jest jasny i klarowny. Nie toleruję lenistwa i cwaniactwa.
Arkadiusz Majewski 2014-11-12 20:57:05
Jeśli to ty Grzegorz, to zapewne cieszy Cię obecna praca, gdzie biorąc pensję możesz jednocześnie cały dzień śledzić notowania giełdy zamiast wykonywać swoje obowiązki. Pewnie także możesz jeździć w delegacje służbowym autem deklarując zupełnie inne cele podróży. Niestety te nieszczęsne fotoradary... Zawsze zrobią zdjęcie tam gdzie nie trzeba.
A co do wypłacania pensji polecam sprawdzić ZUS, PIP, US, oraz PFRON. Na pewno mają raporty kontroli.
Arkadiusz Majewski 2014-11-12 21:10:02
Panie Poker nie znam Pana przypadku. Zamiast frazesów i insynuacji mógłby Pan podać numer zamówienia lub opisać Swój przypadek. Sądzę, że innym klientom za wiarygodność posłużą fakty: Firma istnieje nieprzerwanie od 2001 roku. Obsługuje hurtowo ok 400 klientów w tym Empik, Merlin, Go-Sport, Intersport, Euro-AGD, oraz wielu indywidualnych właścicieli sklepów.
Obsługuje rocznie kilka tysięcy klientów indywidualnych. Opinie przeczyta Pan na Allegro lub Ceneo.
Jest równorzędnym partnerem dla ogólnoświatowych marek: Contigo, Pacsafe, TROIKA, Thermos.
Reklamacje są rozpatrywane w 14 dni. Jeśli są zasadne są uznawane.
Nie ma tam miejsca na nawijanie makaronu. Rozumiem że czuje się Pan z jakiegoś powodu sfrustrowany. Pana post jest w miarę świeży, może się Pan ze mną skontaktować. Nie siedzę w kryształowej wieży.
kocn 2015-04-25 14:55:12
Również nie polecam, właściciel ma wybujałe ego i myśli, że każdego może obrażać. Współczuje pracownikom i klientom. Z takimi człowiekiem, który nie przyjmuje krytyki i nie mam dystansu do siebie nie da się współpracować.
Paweł Kowalczyk 2016-03-16 10:50:58
Ja pracowałem w RB prawie 2 lata i nigdzie się tyle nie nauczyłem co tam. Aras jest ok. To, ze czasem komuś nie pasuje jego ton, decyzje etc., to nie powód, żeby całość przedstawiać w czarnych barwach. Zarządzanie przedsiębiorstwem nie jest łatwym zadaniem. Ciśnienie cały czas leży na głowie. Do tego trzeba mieć oczy szeroko otwarte, nadążać. Wiedzieć kiedy można dokręcić śrubkę, kiedy nie. Moim zdaniem RB to, albo dobre miejsce do nauczenia się pracy wielowątkowej, albo spokojne miejsce do fajnej pracy, w kameralnej firmie - pod warunkiem, ze samego siebie się nie oszukuje w konsekwencji realizowania założonej roboty.
Arek, jeszcze raz sorki za bazę :) Byłem młody i głupi :) Użytku z niej nigdy niej nigdy nie zrobiłem. A lekcja cenna.
Pozdrawiam i życzę sukcesów.
Paweł Kowalczyk 2016-03-22 10:14:55
Na stazu to nie wiem jak jest. Jako Koordynator Sprzedazy, bo taka za moich czasow byla nomenklatura, zarobki zasadnicze byly na podanych poziomach. Do tego premie, czasem konkretne, rownowartosci 2-3 wynagrodzen. Poza tym mozna bylo dogadac sie z Szefem i korzystac na korzystnych warunkach z auta firmowego. Do tego obycie w branzy, poznanie ciekawych klientow, bonusy na tansze ciuchy etc. Tego sie nie wyceni, a jednak wartosc dodana jest.
Ogolnie - warto podkac wyzwanie. Na pewno nie stracisz. Opiniami negatywnymi bym sie nie sigerowal. Ja nie pracuje juz tam 7 lat, a jednak caly czas wspominam milo :)
Małgorzata Majewska 2016-03-30 09:45:43
Rekrutacja na stanowisko Asystent/ka działu handlowego B2B jest nadal prowadzona (portal infopraca). Prowadzimy także rekrutację na Key Account Manager w B2B (obsługa klientów korporacyjnych) na pracuj.pl Rozwijamy się i potrzebujemy więcej osób. Proszę o przesyłanie CV.
Małgorzata Majewska 2016-05-18 14:22:16
Jeżeli jest Pan zainteresowany pracą, zachęcam do przesłania cv do firmy: marketing@redbird.pl
Mietek 2016-06-30 20:13:48
Dzień dobry, czy ktoś może mi powiedziec czy jest tutaj praca? Szukam czegoś na dłużej, najlepiej właśnie z umową. i jeśli to możliwe jakąś w miarę godziwą stawką, lubię pracować, nie jestem leniwy w ogóle więc bardzo chętnie przyjmę coś od dosłownie zaraz
Zostaw swoją opinię o Red Bird Arkadiusz Majewski - Łódź
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Red Bird Arkadiusz Majewski