brak logo

Focus Group

Szczecin

Kiedyś ktoś mi powiedział, że jeśli czuję, iż powinnam dać szansę, to po prostu mam to zrobić. Oczywiście, nie jest to aż tak łatwe, ale do każdego kandydata staram się podejść indywidualnie
Wywiadu udzieliła:
Luiza Prałat Właścicielka Focus Group
Jaki był najważniejszy, przełomowy moment w działalności Focus Group?
Moment otwarcia! Już od pierwszego dnia zaczęliśmy pracować na pełnych obrotach, aby jak najszybciej zobaczyć pierwsze sukcesy. Wychodzimy z założenia, że trzeba pracować mądrze, a nie ciężko, więc zamiast powoli się rozkręcać, postanowiliśmy działać.
 
Z czego są Państwo najbardziej znani?
Focus Group jest firmą marketingowo - sprzedażową wykonującą zlecenia dla Klientów Zewnętrznych. Nasz zespół liczy obecnie 15 osób, ale wciąż się rozrastamy. Dzięki temu inwestujemy w kapitał ludzki i rozwój naszej firmy. W zakresie sprzedaży zajmujemy się budowaniem i promowaniem marki wśród społeczeństwa, kreowaniem wizerunku oraz pozyskiwaniem odbiorców końcowych. Drugi obszar naszych działań to szkolenia. Szkolimy ludzi z zakresu:
  • sprzedaży
  • szkolenia innych
  • rekrutacji
  • umiejętnego motywowania
  • zarządzania zasobami ludzkimi.
 
 
 
Jak często prowadzicie Państwo rekrutacje?
Naszym pracownikom oferujemy rozwój w strukturze firmy, z racji tego wciąż potrzebujemy kolejnych osób do zespołu. Rekrutację prowadzimy stale, przez cały rok. Dzięki temu nasz zespół wciąż jest pełen inspiracji i nowych pomysłów, bo wiadomo - co dwie głowy, to nie jedna.
 
 
 
Kogo najczęściej zatrudniacie?
Poszukujemy przedstawicieli handlowych, terenowych oraz fundraiserów. Tak jak już wspomniałam, ludzie w naszej firmie mają możliwość rozwoju w strukturze firmy. Oferujemy dwie ścieżki - Program Sprzedażowy lub Program Rozwoju Biznesowego. Pierwszy z nich zapewnia nieustanne poszerzanie wiedzy na temat technik sprzedażowych, zarządzania sobą, swoim czasem, realizacji wyznaczonych celów oraz efektywnego zarabiania pieniędzy. Drugi natomiast, poza wiedzą z wcześniej wymienionych obszarów, daje możliwość nauczenia się sposobów motywowania siebie i ludzi do działania, skutecznego szkolenia, rekrutacji, zarządzania zasobami ludzkimi oraz prowadzenia kampanii marketingowej dla klienta zewnętrznego.
 
Jakimi kanałami prowadzony jest proces rekrutacji?
Rekrutacja jest obszarem, który wymaga kreatywności. Bazujemy na najbardziej popularnym sposobie - ogłoszenia w internecie, ale korzystamy również z portali społecznościowych oraz niekiedy "łowimy talenty z ulicy", czyli - kiedy przypadkowo usłyszę, że osoba nie ma pracy lub szuka czegoś innego, poprzez krótką rozmowę weryfikuję jej podstawowe umiejętności. Wyróżniające się osoby zapraszam na rozmowę kwalifikacyjną w konkretnym terminie.
 
 
 
Jakie cechy charakteru powinna mieć osoba ubiegająca się o pracę w Państwa firmie?
Kiedyś ktoś mi powiedział, że jeśli czuję, iż powinnam dać szansę, to po prostu mam to zrobić. Oczywiście, nie jest to aż tak łatwe, ale do każdego kandydata staram się podejść indywidualnie. Wiadomo, kiedy szuka się pracy, chce się wypaść jak najlepiej przed potencjalnym pracodawcą. Ja chcę choć w minimalnym stopniu poznać mojego rozmówcę, by nie oceniać jego kandydatury tylko na podstawie CV i suchych odpowiedzi na kilka standardowych pytań. Natomiast mile widziane cechy to komunikatywność, energiczność i chęć ciągłej nauki. W pracy z ludźmi niesamowicie ważna jest wzajemna motywacja i nastawienie na wspólne osiąganie celów.
 
 
Jakie są Pani zdaniem największe wyzwania dla Państwa branży?
Lista wyzwań nieustannie się wydłuża, gdyż marketing i sprzedaż są dość obszernym działem. Stale trzeba kontrolować co się dzieje na rynku, jakie konsumenci mają potrzeby i w jaki sposób można je zaspokoić. Trzeba być czujnym, pogłębiać swoją wiedzę, bo inaczej zostanie się w tyle. My staramy się iść z duchem czasu, więc mam nadzieje, że w ciągu najbliższych lat moi współpracownicy będą wspinać się po kolejnych szczeblach kariery, co poniektórzy osiągną wymarzoną pozycję zawodową i tak jak ja teraz - będą pomagać innym w osiąganiu ich celów. Moim marzeniem jest dawać ludziom szczęście, a przecież satysfakcjonujące życie zawodowe jest jego elementem.
 
Co przesądza o sile firmy bazującej na BTL?
Ludzie! Jeśli pracuje się w świetnej atmosferze z fantastycznymi osobami, na efekty nie trzeba długo czekać. Współpracownicy sami dla siebie są siła napędową, uczą się od siebie nawzajem, nieustannie poszerzają swoje horyzonty tym samym zwiększając swoje możliwości i już! Kieruję się tą zasadą w firmie i dzięki temu mój zespół wciąż inspiruje mnie do nowych wyzwań. A moje wyzwania to nasze sukcesy.
 
Dziękujemy za rozmowę.
 
Ostatnio dodane oferty pracy przez Focus Group
Dołącz do zespołu sprzedażowego! zobacz ofertę
MŁODSZY DORADCA DS. OBSŁUGI KLIENTA. zobacz ofertę