W tej branży nikt nie zaproponuje lepszych warunków niż Verona. I co istotne szmal na czas bez stresa.
Dzięki tej pracy mam na w miarę normalne choć bez szaleństw życie. Praca dla wszystkich w trudnej sytuacji.
To jest call center a nie kółko towarzyskie. Trzeba się napocić by zarobić. Niektórzy oczekują, że pieniążki dostaną za samo siedzenie i potem narzekają. Praca choć stosunkowo prosta to nie luzacka. Kasa zawsze na czas i o to chodzi.
Porządne call center. Nie trzeba sie za swoim uganiać. Dobre godziny i warunki a projekty banalne.
Lublin rozmowa. Przychodzisz na umówiona godzinę mówią Ci ile się zarabia ile pracuje że każdy jak chce chodzi. I ogólnie czy jesteś zainteresowany pracą. Jak tak to umawiasz się na szkolenie. I tyle. A i czy masz jeszcze jakieś pytania do tej osoby co to prowadzi.
Zero pytań.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
3 mocna to najwyższa z możliwych ocen jak dla call center. Pieniądze i ludzie super ale sama praca do wymarzonych nie należy. Chyba, że ktoś jest trajkotem i lubi to trajkotanie.
Mnie ta praca nie męczy męczące i depresyjne to jest nic-nie-robienie. Spoko ludzie z różnych bajek :D
Telemarketing wymaga wewnętrznego, pozytywnego nastawienia, wszelki fałsz jest wyczuwalny. Od tego i pracowitości uzależniony jest efekt końcowy. Jeśli chce się być w tej branży dobrym, nie wystarczy klepanie skryptów, do każdej rozmowy należy mieć indywidualne i niepowtarzalne podejście, które dostrzega wszelkie szczegóły i niuanse, niewidoczne dla przeciętnego pracownika. Co mam na myśli? Tak na przykład: słysząc w tle szczekanie psa, miaucznie kota, zapytać o to jak się zwierzak wabi :) Słysząc, że Klient pokasłuje poradzić herbatkę z sosnowym sokiem. Słysząc dziecko, zapytać o wiek itp. itd. To wszystko przenosi rozmowę na dobre tory, zacieśnia relację. W Veronie nie brak osób znających się na rzeczy, tylko trzeba chcieć, a nie przychodzić by odbębnić - jak za karę - godziny. To wszystko w ostatecznym rozrachunku się opłaci, tak w pracy (przełoży się na wynik finansowy) jak w życiu. Pozdrawiam cała ekipę we wszystkich oddziałach.
Dobrze powiedziane. Niestety niektórzy odwalają chałturę i dziwią się, że im nie wychodzi. Trzeba choć trochę lubić swoją pracę. Inaczej w każdej firmie jest porażka.
Żeby mieć efekty i zwyczajnie być zadowolonym trzeba polubic to co się robi. Ot i cała tajemnica. A wtedy i wyniki będą lepsze i pieniędzy więcej.
Kurde chłopie wyrzuć tą maskę, jaki sens ma twoje życie, co jest prawdą? Przeczytałeś swoją wypowiedź? Życie jest po to, żebyś "zrobił wynik"? Cel uświęca środki? Liczy się tylko zaspokojenie Twojego egoizmu? Inni ludzie są środkiem do celu? Zdobywasz zaufanie, żeby coś zyskać? Tu nie ma żadnej empatii, jest ukryta głęboko Twoja kalkulacja. To jest chore...
W każdej pracy trzeba starać się być profesjonalistą. Rady jak najbardziej przydatne. To same "zarzuty" możesz skierować do twórców reklam :) Też "manipulują" ludźmi. Firma w porządku. Wypłacalna i uczciwa wobec pracowników. Każdy ma szansę piąć sie w hierarchii.
Dobrze, że każdy ma szansę zarabiać kasę. Nie patrzą na wiek tak młody jak stary ani doświadczenie liczy sie tylko motywacja i praca. OK.
Byłabym biedna bez tej pracy. Z samej renciny ciężko wyżyć.
Mam podobnie... Praca nie jest najlżejsza ale pieniądz pewny a jak się słucha o innych cc to włosy dęba stają.
Jak sie nie ma co się lubi to się lubi co się ma :) Kasa na czas, ludzie w porzo. Dużo przerw.
Szczerze to nie mam powodów do marudzenia, najwyżej na własne lenistwo hehehe
Tu zarabiam. I tyle. To po prostu p r a c a. Pewna i w miarę normalna zapłata.
Dobre call center a sama praca mimo, że wyczerpująca struny głosowe zabawna i popłatna.
Dla mnie najważniejsze, że dostałem szansę, płacą konkretnie i nie świrują z kasą.
Nie jest to bardzo ciężkie zajęcie a dla ludzi lubiących mówić to wręcz łatwizna pieniądze na pewno lepsze niż minimalna krajowa czy nauczycielska pensja... Tylko swoje wygadać trzeba.
Nie jest to lekka i zawsze przyjemna praca ale co najważniejsze zawsze powyżej dwóch tysiaków do ręki miesiąc w miesiąc. Także warto.
Dopóki nie znajdę czegoś lepszego na pewno tu zostanę. Wszystko dobrze poukładane a sama praca lepsza niż jej brak. Na stres reaguję ze stoickim spokojem.
Wczoraj dostałyśmy kwiaty i wypłaty (2430) :) Jest OKEJ!
Spoko firma. Bez zadęcia kadra i pomocna ekipa. Lepiej tu niż nigdzie. W domu tego nie wysiedzę ;)
Różnie bywa jak to w życiu jest nerwowo i stresująco ale częściej to po prostu gadanie za pieniądze. Mnie to nie męczy tak bardzo staram się w każdej rozmowie inaczej podejść i dlatego nie nudze się. Fajni ludzie i co wcale nie jest w tej branży normą wypłaty zawsze na czas. Dla mnie wystarczy.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w VERONA CONSULTING SP Z O O?
Zobacz opinie na temat firmy VERONA CONSULTING SP Z O O tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w VERONA CONSULTING SP Z O O?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy VERONA CONSULTING SP Z O O?
Kandydaci do pracy w VERONA CONSULTING SP Z O O napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.