Opinie o Sollus Entertainment w Poznań

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy Sollus Entertainment. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Sollus Entertainment na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Wydawnictwa książek i e-booków

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Sollus Entertainment w Poznań

Aga

Niestety również należę do grona (usunięte przez administratora)przez firmę Sollus. Kilka miesięcy temu kupiłam bilety na koncert "Cały ten Strauss," który miał się odbyć 11.03. Kilka dni przed koncertem poinformowano mnie, że impreza została przeniesiona na dzień 18.03. Dwa dni przed tą datą dostałam maila z ponownym odwołaniem koncertu...i przeniesieniem terminu na 23.06. Miałam wysłać maila z informacją, czy nadal jestem zainteresowana koncertem. Firma miała oddzwonić w celu ustalenia miejscówek, gdyż koncert ma się odbyć w innym punkcie. Telefony milczą, wiadomości nie dochodzą na wskazany przez biuro adres...Kochani składajmy zawiadomienie do Prokuratury w Poznaniu o podejrzeniu przestępstwa przez firmę Sollus/Tixer!! Im będzie nas więcej, tym większe szanse na zwrot pieniędzy! Nie wiem, jak tacy (usunięte przez administratora) mogą egzystować na tym świecie. WSTYD!! Więzienie Was czeka!

Senera
@Aga

Ja już wysłałam zawiadomienie do Prokuratury. Czekam na odpowiedź.

Renata
@Aga

ja także mam tę sytuację - dokładnie ten sam schemat.

Senera Nowy wpis

Wystarczy opisać sytuację, załączyć bilety, potwierdzenie wpłaty, maile itp... No i wysłać na adres prokuratury w Poznaniu.

List Nowy wpis
@Senera

Ja tam wole polecony wysłać!!!

Krystyna Nowy wpis
@List

Wracają niepodjęte

Weronika Nowy wpis
Inne

To forum pracownicze więc nie rozumiem dlaczego takie uwagi tu trafiają?

1
Muzyk

(usunięte przez administratora)Sollus wpadł w poważne tarapaty. Jestem muzykiem grającym pod skrzydłem firmy Sollus, wraz ze znajomymi czekamy od kilku miesięcy na wypłatę łącznie kilkudziesięciu tysięcy - pieniędzy najprawdopodobniej nie odzyskamy.

Tomasz

UWAGA TA FIRMA TO (usunięte przez administratora) WCZORAJ ODWOŁANO W GDYNI SPEKTAKL "OSTATNIA TAKA BIESIADA" SPRAWA ZGŁOSZONA NA POLICJĘ

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna w firmie Sollus Entertainment? Czy przeprowadzana jest w formie online, czy stacjonarnie w siedzibie firmy? Jak oceniasz podejście rekruterów do kandydata?
Senera

Kupiłam bilety, koncert odwołano, kontaktu z firmą brak, zwrotu pieniędzy nie ma.... To (usunięte przez administratora) Art. 1Art. 115. § 9 KK i na tej podstawie kierujcie ludzie zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa na prokuraturę w Poznaniu. Ja już to zrobiłam i czekam na odpowiedź. Im więcej nas będzie to może dopadnie ich sprawiedliwość.

Grażyna
@Senera

Nawiąż ze mną kontakt. Prosze. Ja też mam problem z otrzymaniem zwrotu kosztów zakupu biletów na odwołany koncert. Mój mail (usunięte przez administratora) Dziękuję

|Lena
@Senera

Proszę o informację czy cos sie udało w tej sprawie? Chyba tez będe miała ten sam problem.

Avatar

Pracuję stosunkowo od niedawna i mogę tylko powiedzieć , że pomimo wszystkich problemów jakie widzę jest to najbardziej życzliwa pracownikom firma z dotychczasowych moich doświadczeń. Wiadomo że się czyta się wpisy jak się szuka pracy ale po tym się okazało w rzeczywistości to niestety uważam że zdawanie się na nie byłoby błędem. A co do wszystkich byłych niezadowolonych to tylko powiem że ciągle po kimś coś naprawiamy i prostujemy. Wszystkim narzekającym polecam więcej samokrytyki i nie wprowadzajcie ludzi w błąd.

były
@Avatar

Avatar, gdzie Ty przedtem pracowałeś? W kopalni uranu?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Grażyna
@Avatar

To proszę o zwrot pieniędzy za zakupione bilety na odwołany koncert!!!!!

Flora9

Dla mnie wszystko ok, pracuję już kilkanaście miesięcy i nie miałam żadnych problemów. Ludzie są świetni, bardzo miła atmosfera. Każda firma ma jakieś problemy, ale tutaj naprawdę jest ok. i widać że wszyscy starają się żeby powychodzić z problemów. Rozumiem że są krytyczne opinie, ale nie znam nikogo, kto pracuje tutaj i się skarży. Fajnie się pracuje

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Grażyna
@Flora9

To dlaczego nie otrzymałam zwrotu kasy za odwołane koncerty??? Proszę o kontakt!

Katarzyna

Firma nierzetelna. Po odwołaniu wydarzenia (a właściwie zamianie na inne) obiecuje zwrot pieniędzy za bilety w ciągu 30 dni. Minęły 2 miesiące, firma nie odpowiada na maile, zero reakcji. Sprawa idzie do sądu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Niezadowolony
@Katarzyna

Jestem dokładnie w takiej samej sytuacji. Po odwołaniu koncertu, również już ponad dwa miesiące czekam na zwrot pieniędzy. Brak odpowiedzi na maile lub maile w stylu "zapewniamy, iż zwrot zostanie wykonany" i dalej brak reakcji ani rzetelnej informacji co dalej. Tak jak wyżej, przymierzam się również do bardziej zdecydowanych działań, skoro firma jest tak nierzetelna.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Patrycja
@Niezadowolony

Chciałam dowiedzieć się, jak zakończyła się sprawa u Pań. Jestem wraz z innymi osobami, w podobnej sytuacji. Czekamy na zwrot pieniędzy od ponad dwóch miesięcy. Firma nie reaguje na wysłane ponaglenia zapłaty.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zawiedziona
@Patrycja

Marne szanse na zwrot pieniędzy-ja próbuje odzyskać od stycznia br bez skutku:/

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Grażyna
@Katarzyna

Zgłosiłaś sprawę? Ja też mam problem - dwa bilety zakupione , odwołane i zero reakcji... Napisz...

Szymon
Inne

Czy ktoś obecnie pracuje w firmie Sollus Entertainment? Starałem się znaleźć w internecie jakieś informacje o ewentualnych przyjęciach, jednak nic takiego nie widziałem. Firma potrzebuje obecnie pracowników? Mam nadzieję, że wypowie się osoba, która ma informację na ten temat. A może dodatkowo znajdzie się tu ktoś, kto podzieli się z nami informacją na temat rodzaju umowy, jaką otrzymuje na start nowa osoba bez doświadczenia zawodowego? Zachęcam do aktywnego zabierania głosu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sollus nie płaci
@Szymon

@Szymon - jak widzisz jako pracownik gowork.pl firma nie szuka pracowników, firma ledwo/ lub wcale nie reguluje zobowiązań finansowych.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Szymon
Inne
@Sollus nie płaci

Jesteś wśród osób, które mają nieuregulowane kwestie finansowe z firmą Sollus Entertainment? Będziesz tak uprzejmy i przedstawisz, czego dokładnie te rozliczenia dotyczą? Firma ma obecnie problemy z terminowymi płatnościami, czy chodzi o zupełnie co innego? Zachęcam do dalszej aktywności.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Grażyna
@Szymon

Mam problem (usunięte przez administratora) Jestem wściekła, bo nie odpowiadają na maile ani nie odbierają połączeń telefonicznych.

aw

(usunięte przez administratora) Potwierdzam. Zakupiłam bilety na koncert "Cały ten Strauss", który - jak wiemy - nie odbył się. Z firmą nie ma kontaktu. Posty ze strony fb i forum miasta znikają. Do kogo zwrócić się o pomoc ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wiesia
@aw

Znajdź grupę (usunięte przez administratora) przez Tixer na Fb. Jest nas więcej

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mnc
@aw

Właśnie mam to samo, czyżby Urząd Ochrony Konsumentów

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Grażyna
@aw

Raz chciałabym wiedzieć. Jestem pokrzywdzona przez firmę.

Ad

Sollus i TIXER to powiązane firmy. Nie zwracają pieniędzy za odwołane imprezy w dużych salach. Śmiem twierdzić że to rodzaj pomysłu na biznes organizuj - pobieranie są pieniądze za bilet- odwołana impreza - brak zwrotu pieniędzy. Tak było w przypadku Krakowskiego koncertu w ICE z datą na 10.03.2018r Zgłaszam sprawę do Prokuratury

Patrycja
@Ad

Dzien dobry. Jestem rownie osobà pokrzywdzonà i nadal czekam na zwrot należności za ten sam koncert. Proszę o kontakt ponieważ szukam jak największej ilości osób. patricia.bw@me.com

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mnc
@Patrycja

też zostałam (usunięte przez administratora)

Amita
@Ad

Czy otrzymał Pan zwrot pieniędzy za to wydarzenie ? Do dzisiaj są mi winni 520 zł.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Amita
@Patrycja

Witam, czy otrzymała Pani zwrot za to wydarzenie? Ja niestety nie, są mi winni 520zl.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Grażyna
@Patrycja

Jestem jedną z pokrzywdzonych. Kupiłam dwa bilety na R. Janowskiego. Koncert odwołano. Dostałam maila z prośbą o kontakt i ewentualnie możliwość wybrania biletów na inne wydarzenie artystyczne. Do dzisiaj brak kontaktu pomimo innych maili z mojej strony i licznych telefonów. Dzisiaj dzwoniąc pod wskazany stacjonarny otrzymałam informacje że nie ma takiego numeru ( wczoraj jeszcze był...)

Sylwester

Właśnie przed chwilą otrzymałem informacje: "Z przyczyn niezależnych koncerty Hanny Banaszak, „Dla Zbyszka Symfonicznie” oraz „Robert Janowski” zostają ODWOŁANE. Zwroty kosztów będą dokonywane przez bileterie w jakich dokonywali Państwo zakupu. Prosimy więc o kontakt z odpowiednimi placówkami. Bileteria TIXER także dokonywać będzie zwrotów w ciągu 30 dni. Sprawę postaramy się załatwić jak naszybciej jest to możwlie. " Nie podali od kogo te przyczyny są niezależne... No cóż, czytają wcześniejsze opinie - prokuratura

Mała
@Sylwester

Witam! Mam ten sam problem. Nie odbierają telefonów ani meili

Nika

Proszę przeczytać artykuł w Głosie Wielkopolskim (dostępny w necie) o naciąganiu klientów przez firmy Sollus/Tixer, wczoraj była audycja na temat praktyk Tixer/Sollus w Interwencji Polsat.

Anna
Inne

@e Nie koniecznie. To nie zawsze jest jednoznaczne. Czym innym są relacje z klientami, a czym innym relacje pomiędzy pracodawcą a pracownikami. Oczywiście dobrze sugerujesz, że skoro firma nie traktuje dobrze swoich klientów to być może podobnie jest z pracownikami, ale jest to oczywiste. Nie musi tak być. Dlatego zależy nam na każdej opinii o Sollus Entertainment jako o pracodawcy. To forum istnieje przede wszystkim po to by wymieniać opinie między pracownikami i kandydatami do pracy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dusia
@Anna

Czy uwaza Pani, ze w porzadku jest pracowac dla oszustow i hochsztaplerow, ktorzy zeruja na innych ludziach, tylko dlatego sa dla Pani mili? Pania tez kiedys oszukaja. Prosze ich nie bronic.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Richie
@Anna

@Anna , zapewne jesteś lub byłaś pracowniczą tej Mafi. (usunięte przez administratora) i nie uregulowane rachunki za reklamy lub organizacje wierzycieli to struktury systemu przypominające działania organizacji przestępczej. Oczywiście jest to forum by dowiedzieć się o pracodawcy - nigdy nie poszedł bym do pracodawcy który okrada klientów! Jeszcze jedno na temat Twoje idiotyczną odpowiedzi : mam nadzieję że firmę zamkną i Ty wyleciał na ulicę , jeśli nie masz nic wspólnego z tymi cwaniakani to radzę zająć się czymś innym niż dawniej bzdurnych stwierdzeń.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Richie
@Richie

* wylecisz na ulicę * oddawania bzdurnych stwierdzeń

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dusia

Firma odwoluje koncert Caly ten Strauss, zawiadamia o tym mailem. Nie oddaje pieniedzy po odwolanym koncercie tylko kaze czekac na nowa date nie wiadomo kiedy. Na maile nie odpowiada, na telefony tez. Sprawdzilam w internecie i okazalo sie, ze takie zachowanie jest dla nich typowe. Wiele odwolanych imprez, ludzie czekaja miesiacami na zwrot pieniedzy i nic. Firma nierzetelna, jakosc obslugi klienta zero. Dalam sie nabrac bo koncert mial sie odbyc w auli uniwersytetu poznanskiego i nie przyszlo mi do glowy, ze to moze byc nieuczciwa firma. Ostrzegam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mnc
@Dusia

mam to samo,

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nika

22.02 DMIT Zabrze Tre Voci. Byłam w Domu Muzyki i Tańca, bo Tixer raczył wysłać wiadomość, że koncert się nie odbędzie w ostatniej chwili i nie byłam tego świadoma. A teraz nie mogę doczekać się pieniędzy za cztery bilety GOLD 436 zł. Cisza. Nie kontaktują się z zawiedzionymi klientami. Nie podają terminu, kiedy zamierzają zwrócić pieniądze. Klient nie jest sponsorem lokat długoterminowych, z których zyski ma firma Tixer. Czuję się oszukana. Przestrzegam przed zakupem biletów w Tixerze. Za bilety zapłaciłam natychmiast i oczekuję natychmiastowego zwrotu za wydarzenie, które się nie odbyło.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
EWA
@Nika

EWA 13.03.20190 byłam z mężem na Cały Ten Strauss ,który został odwołany jesteśmy bardzo zawiedzeni ponieważ nie można się dodzowinić do TIXER i SOLLUS czy będzie następny termin lub otrzymać zwrot za bilety. Dzwoniłam do Filharmonii Bałtyckiej ale nie otrzymałam zadawalającej odpowiedzi brzydko mówiąc ( umywają ręce ).Mamy XXI wiek i zero odpowiedzialności zero informacji ze strony organizatora SOLLUS ENTERTAINMENT i TIXER SP.Z O.O. komu ufać.Po przeczytaniu opinii jestem załamana -jak mogą istnieć takie nierzetelne firmy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ALA

4.03 koncert symfoniczny Wodeckiego w Teatrze Wielkim w Łodzi odwołany. Mailem przesłano informację że będzie w innym terminie w przeciągu 2-tygodni albo zwrot kasy. Dziś dzwoniłam do teatru rzeczywiście organizator czyli Sollus odwołał koncert, ale nie podjeto żadnych rozmów na temat innego terminu. Bilety kupowałam na stronie e bilety, na przesłanych biletach jest firma Tixer a organizatorem Sollus. Nie wygląda to dobrze, na forach internetowych jest sporo informacji odnośnie nieuczciwych praktyk tych firm

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ela

Niestety nie tylko nie zwracają za bilety, ale również nie płaca za reklamy jakie zlecają :(

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Agg

Numer do biura obsługi klienta jest ZAWSZE niedostępny, a w dziale sprzedaży zawsze go podają. Na maile NIGDY nie odpisują. Koncert z marca 2018 roku "przesunięto" na jesień 2018. Niestety konkretnego terminu nigdy nie podano a pieniędzy nie zwracają, bo nie ma się jak z nimi skontaktować. Wiem, że to jest platforma do wypowiadania się na temat środowiska pracy, ale czy serio ktoś chciałby pracować dla oszustów?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anna
Inne

W ostatnim czasie wypowiadają się na forum prawie wyłącznie klienci Sollus Entertainment. Tymczasem to forum ma służyć przede wszystkim wymianie doświadczeń pracowników/kandydatów na pracowników. Czy może jest ktoś, kto mógłby nam opisać aktualną sytuację w Sollus Entertainment? Jak się tam pracuje? Jakie warunki oferuje firma? Czy atmosfera w pracy jest dobra?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
e
@Anna

Czy wszechobecne w internecie informacje o problemach z finansami - brak zwrotów za bilety - można również odnieść do sytuacji pracowników? p.s. to było pytanie retoryczne ;-)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Sollus Entertainment - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Sollus Entertainment
1.4/5 Na podstawie 72 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Sollus Entertainment
Przejdź do nowych opinii