brak logo

Goliat Janusz Polaszek

Piła

Opinie o Goliat Janusz Polaszek

wykorzystany 2009-10-05 15:34
Goliatów było już bardzo wiele, więc trudno ocenić o który chodzi, a widać to po zgłoszeniach działalności; chyba coś nie tak z tą firmą.
Aha, zawsze występuje tam Polaszek plus ktoś i spzoo. Taki mały trik na unikanie czegoś....
1
oburzona 2014-11-05 12:03
goliat to wyzysk i jeszcze raz wyzysk wykorzystywanie ludzi do upadłego aż zemdleją i padną na ryj potrzebni tylko jak jest okres św potem spadajcie najgorsza jest tam dyrygentka Bożena br masakryczna kobieta zero umowy i zero tolerancji nie życzę nikomu spotkać jej na swojej drodze wiec jeżeli macie zamiar tam pracować to omijajcie to babsko szerokim łukiem a i na umowy nie ma co liczyć tylko na czarno a potem spadaj jak nie chcesz pracować 15h dziennie
4
bb 2014-11-14 12:48
prawda niezłe [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]
bb 2014-11-14 12:51
tak nawiasem to pani LENA jest dużo gorsza traktuje pracowników jak niewolników na czarno i akord za stawkę godzinową po prostu jedno wielkie pole niewolników .
2
x 2015-02-21 02:15
Praca tam to pomyłka. Jedyną osobą ktora jest tam naprawde uczciwa i w porzadku to wlasnie Pani Lena, gdyby nie ona byloby jeszcze gorzej a Goliat by nie istniał bez niej. W kazdym razie to jest Aushwitz tych czasów.
1
ja 2015-03-28 12:10
chwale sobie prace w goliacie, choc zarobki nie sa powalajace to widac ze firma sie rozwija i sa przed nia nowe perspektywy.nie3 ma juz tu wylacznie pracy sezonowej, poszezony asortyment gwarantuje prace przez caly rok. wymieniona p.bozene zastapil phubert ktory ma ciekawe pomysly i nie traktuje ludzi jak niewolnikow a do tego jest mega przystojny :)
1
xx 2015-04-14 17:41
Racja! umów nie dają a za to posądzają jeszcze o kradzież. Codzienne sprawdzanie toreb i czy czasem nie mam czegoś w gaciach... Lepiej niech sprawdzą kogoś kto na prawdę wyniósł już pół goliatu!!!
1
ryczka 2015-07-23 12:43
słuchajcie ludki, miałam okazje kiedyś pracować w Goliacie i do tej pory bardzo dobrze wspominam ten czas, szczególnie właścicieli,którzy do tej pory się nie zmienili, przyjemni ludzie.
Wspomnianą Bożene również znam, gdyż pracowałyśmy razem - była normalna. A Pan Piotr pracuje?
Ludzie przecież nie musicie pracować w tym miejscu, każdy ma prawo wyboru a sezonowość w firmie nie jest chyba czymś niespotykanym. Może zmieńcie perspektywę patrzenia i cieszcie się z tego, że mogliście jakiekolwiek pieniądze zarobić. Pozdrawiam Ewa R
1
aleks 2016-05-20 09:03
spotkałem oferty pracy w firmie Goliat Janusz Polaszek i wiem, że zajmują się od 1989 roku produkcją dekoracji bożonarodzeniowych. Zastanawiam się @mikron czy praca u nich jest przez cały rok, czy tylko sezonowo??
2
marian 2016-11-04 08:57
Zdecydowanie nie polecam! Traktują ludzi jak śmieci. Wykorzystają Cię w 100% a później wyrzuca jak starą zabawkę. Zarobki też mizerne jak na czarno. Niestety wykorzystują tam wszystkich biednych ludzi którzy nie mają gdzie znaleźć pracy,nie wspomne o tym że pracuje tam dużo osób starszych. Pani Ewa jest bardzo bezczelna i arogancka! Zdecydowanie Auschwitz.
4
rydzio 2016-11-23 11:20
Zdecydowanie nikomu nie polecam,mam przykre doświadczenia z tą firmą. Brak umów to druga sprawa.
deutschland 2016-12-10 16:40
to jest muj wujek ten szef firmy i ciocia ja masakra co oni robiom
2
Jerzy 2016-12-15 15:04
potwierdzam Ewa P. szczyt arogancji
SEBASTIANICZEK 24 2017-01-09 17:48
TAKA PRAWDA LUDZI MAJA ZA NIC NIE MA SZATNI STOŁÓWKI ANI UMOWY NAWET DZIEŃ DOBRY NIE POTRAFIĄ LUDZIĄ POWIEDZIEĆ SPRZEDAJĄ STARE ZBUTWIAŁE KWIATY ORAZ STROIKI Z KILKU LAT FIRMY MAJĄ ICH DOŚĆ A POLASZKOWA UKRAIŃCÓW ZATRUDNIA NA UMOWĘ 2 GODZ PROSI LUDZI W SEZONIE ABY JAK NAJDŁUŻEJ PRACOWALI ZA NIC ZA 8 ZŁ NAWET W ŚWIĘTA TRAKTUJĄ LUDZI ZA NIC JAK SĄ POKAZY DLA FIRM TO TRZEBA UCIEKAĆ A NAJLEPSZE INSPEKCJA PRACY PANI ANIA SUPER LENA MASAKRA TEZ LUBI WYZYWAĆ LUDZI PORZĄDNIE A GÓWNO ROBI. MIRKA I GOSIA Z LESIEM SĄ SUPER POTRAFIĄ BYĆ NORMALNYMI PRACOWNIKAMI DOCENIAM ICH PO NOCACH ZAPIERDZIELAJĄ SĄ NAJBARDZIEJ LOJALNI POLASZKI NIE ZNAJDĄ LEPSZYCH PRACOWNIKÓW JAK ONI LUDZIE ZRÓBMY COŚ ZA TAKIE TRAKTOWANIE
Krzysztof 2145 2017-01-10 23:28
Widze, że komuś naprawde nie pasowały moje posty .Nie wiem na jakiej mocy ktoś usuwa moje posty?Czyli wyszło na jaw, że państwo Polaszek sie przestraszyli.Powiem, że na takich ludzi Jak wy przyjedzie czas Do Rozliczeń Administracyjnych i Społecznych. Myśle, że CBA i CBŚ zajmie sie sytuacja korupcyjna tych państwa.
Krzysztof 2145 2017-01-13 01:09
W latach 1988-1990 Pan Roman Polaszek i Janusz Polaszek latali.,myśle ta, że Do Peru.Oczywiscie można to Sprawdzić . Bez akcyzy ściagali Wielkie Kapitały. Nie Wiem Co sie Robiło w Rzadach tzv polskich , ale na to wyglada, że źle sie Działo.
Najlepsze z tego Wszystkiego jest, że ci państwo Jak Cameleon potrafia sie odnaleźć w życiu aktualnym
Zostaw swoją opinię o Goliat Janusz Polaszek - Piła
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Goliat Janusz Polaszek