brak logo

Far and Wide

Warszawa

Opinie o Far and Wide

Chad 2015-12-04 15:00:22
That was so nice experience working with this motivated team. We've made together sample MVP for our startup. Wish you all the best guys!
4
KarcaL 2015-12-08 15:32:35
Bardzo fajna i prężnie rozwijająca się firma. Pracowałem jako Senior iOS Developer z chłopakami, zrobiliśmy 2 dość duże (ponad 3 miesiące developmentu) projekty dla klienta z Niemiec. Dobra atmosfera, poczucie humoru, fajne standardy pracy (np. pair programming, tdd). Polecam, Karol
3
ciągle nie zapłącili za pracę 2015-12-28 15:36:40
Ta opinia zostałą napisana przez właścicieli firmy, proszę się nią nie sugerować. Proszę omijać firmę z daleka. Nie rozliczają się za wykonaną pracę!
8
TB 2015-12-28 16:33:25
O tej firmie nikt nie słyszał, a w środowisku warszawskim ludzie po konferencjach sobie opowiadają dziwne historie odnośnie współpracy z tą firmą...
2
zloty 2016-01-04 14:48:24
No nie dziwię się że nie chodzą po konferencjach, też bym się bał.
2
dudson 2016-01-13 08:38:31
to nie jest jedna z wiekszych firm oprogramowania w Polsce, zatrudnia jednego pracownika,(usunięte przez administratora)
3
znowu_usuneli_wpisy 2016-01-20 14:14:33
Nie polecam. Administratorzy sukcesywnie kasują wpisy o nierzetelności tej firmy wobec byłych pracowników.
3
Buban 2016-01-25 16:02:17
Lan, oczywiscię zatrudnia Cie, ale nie myśl że czegoś nauczysz sie tam, (usunięte przez administratora)
1
John_ 2016-02-11 16:43:44
The entire development of my insurance app was provided by Far and Wide. The project was on time (as we agreed). The clear distribution of obligations allowed us to work smoothly. Thank you Bill for your contribution to this project.
3
mike 2016-02-14 04:00:20
I was working with far and wide on one of the app of my life and they blew it.
They still didnt get me the source code which is the property of they employees. Do not recomend.
3
Rozbawiony 2016-02-15 14:11:40
dużo błędów Mike w wypowiedzi w j. angielskim jak na kogoś o amerykańskim imieniu ;) ciekawe komu chłopaki tak zalazły za skórę, że ich dręczy:D
2
Rozbawiony 2016-02-15 15:01:44
to nikt o nich nie słyszał czy opowiadają sobie o niej?:D Jak można opowiadać o czymś o czym się nigdy nie słyszało:D? kurcze logicznie dwa człony Twojej wypowiedzi się nie zgadzają:D trolololo haha:D
3
doran 2016-03-19 07:47:07
Pracowałem tam 2 lata i prace bardzo osbie chwalę. Przeprowadzka do innego mista zmusiła mnie do rezygnacji z pracy u nich i to z ciężkim sercem, bo tu na miejscu nie udało mi się znaleźć tak dobrej pracy .
2
muranu 2016-03-24 02:57:17
Firma stworzyła dla mnie backend do strony www na poczatku tego roku. Nie wiem o co chodzi i kto jest tak zawziety na zle komentarze ale przynajmniej moj projekt wyszedl bardzo dobrze i wspolpracuje z firma caly czas.
3
tenzz 2016-03-31 01:27:04
Hello everyone! Currently working with the team from Warsaw, really happy with this fact. Guys have huge experience in mobile area and QA. We are working together for half a year already.
3
misuszatek 2016-04-05 21:13:30
Mega zespol. Rozwijamy wlasnie team QA dla pracy z portugalskim klientem.
2
marceli 2016-04-08 23:01:38
Bardzo dobra i porządna firma. Nie ma pojęcia skąd te komentarze. pracuje u nich od 3 lat. Ten kto pracuje bez problemu się rozwija i awansuje . Płacą bardzo dobrze .
1
AnnaW. 2016-04-11 02:15:46
Fajny team, świetne nowe biuro i zapał do pracy. Gdyby ktoś szukał pracy: tak oczywiście zatrudnią Cię pod warunkiem, że coś umiesz lub chcesz się czegoś nauczyć;)
1
Marko 2016-04-12 12:14:07
Dokładnie! Kto się stara i zna na rzeczy nie będzie narzekał na paracę u nich. Zarobki są naprawdę bardzo dobre i adekwatne do umiejętności .
1
FirmaDoradcza 2016-04-18 14:31:16
Witam, wspolpracujemy z Far and Wide juz bardzo dlugo. Czesto korzystamy z uslug consultingowych z uwagi na profil naszej dzialalnosci. To kompetentna firma, ktora nie ma tez wygorowanych stawek jak inne firmy z tej branzy
1
gosia 2016-04-28 17:55:20
wspolpraca uklada sie w jak najlepszym porzadku, polecam kazdemu
1
mariuszek 2016-05-09 12:52:28
Zleciłem im stronke, pytalem o mozliwosc rozlozenia platnosci na raty bo nie mialem tak duzej sumy. Firma podeszła do sprawy bardzo fajnie dlatego tez pisze ten komentarz - rozlozono na raty cala kwote na 3 lata ! bez zadnych odsetek. Zlecilem im wlasnie inny projekt od mojego kolegi za to podejscie. mega ludzie
1
michał 2016-05-11 13:42:57
Ja także im zleciłem stronkę do zrobienia - też nie miałem pieniędzy - rozłożyli mi kwotę na 10 lat!
2
Pan Janusz z Mielna 2016-05-11 13:49:10
I ja również z Grażynkom zlecił żem im stronkie, ino na 30 lat mi załatwili kredyt w banku na to bez poświadczeń żodnych! Przechuj ludzie!
3
Raziel 2016-05-11 13:58:22
Polecam każdemu kto chciałby pracować jako programista-wolontariusz :)
3
Wolonatriusz 2016-05-11 14:02:36
Tam co chwile zatrudniają wolontariuszy-programistów. Niestety szybko odchodzą dowiadując się że za ich wolontariat dostaną pozew sądowy. A bo wiecie w tej firmie to programista płaci im, dlatego te raty na te "stronki" takie duże.
2
Komentarze 2016-05-11 14:27:46
Komentarze pozytywne wystawiają Cezary z Pawłem - właściciele firmy, a negatywne należą do osób które miały nieprzyjemność współpracować z Far and wide
1
monika 2016-05-12 19:31:46
zazdrosna konkurencje zapraszamy po leki do apteki :) pracuje i mam sie dobrze poki co a komentarz wlasnie wystawilam sama
1
monika 2016-05-12 19:32:13
zazdrosna konkurencje zapraszamy po leki do apteki :) pracuje i mam sie dobrze poki co a komentarz wlasnie wystawilam sama
1
office 2016-05-12 19:33:11
Panie Januszu nigdy nie mielismy takiego klienta. Dziekujemy jednak za komentarz!
1
niepocieszona 2016-05-12 19:36:06
Super firma, chcialm sie do nich dostac ale.... nie zdalam testu (?) z metametki i statystyki... fajna firma ale dostac sie tam jest mega ciezko.
1
janek 2016-05-13 00:58:04
aaaa majo sukinkoty wiecej niz ja pieniedzy, nienawidze polski, polska powinna isc na dno!! tusk i wina tuska, pieprzony kraj... POpiep... PISowcy
2
Cmok 2016-10-09 22:05:05
Powiedzcie mi czy warto tutaj wysyłać CV czy może nie polecacie tej pracy, bardzo dobrze byloby się dowiedzieć jak jest w tym momencie, bo opinie są jakieś rozbieżne z tego co widzę, powie mi ktoś dlaczego?
Zostaw swoją opinię o Far and Wide - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Far and Wide