logo Kazar

Kazar

Warszawa

Opinie o Kazar

chrupka 2016-01-27 11:06
Sponge do roboty, a nie tu wymagania masz :-)
Chips 2016-01-27 21:45
@chrupka chyba nie pracowałaś w tej firmie i czytasz tylko ogłoszenie a prawda jest zupełnie inna zero reklamacji? Jak to buble które po miesiącu sie rozpadają plany z kosmosu, obowiązków niewiele chyba nie w dużych miastach, a zarząd moze i nie opieprza ale panie koordynatorki to i owszem, w jakim mieście to praca marzeń? Jakie stanowisko
Pati 2016-01-28 13:22
Słuchajcie nie jest tak źle. Wszystko zależy od waszego podejścia. Pracuje kilka miesięcy i moje podejście pozwala mi przetrwać. Mam po prostu wylane... Czy wyniki będą czy nie. Luźną atmosfera w pracy, zawsze można sobie pogadac. Nasza menagerka jest mega wyluzowna osoba, kawka, herbarka,. Spinka jest jak góra wpada. A tak ogólnie bezstresu. Cisna nas ale ja nie biorę tego do siebie. Wiadomo że nie zwolania bo kto tu będzie pracował. Średnicy też są potrzebni żeby zapchac dziurę.
3
Wojtek 2016-01-30 18:59
Hej, Właśnie chce aplikowac na stanowisko Asystent sprzedaży do Warszawy. Warto? Jakie są stawki premiere i bonusy na tym stanowisku. O co chodzi z ta "góra" i złymi Koordynatorkami?
łodzianka 2016-01-31 12:35
witam ja lubię obsługę w galerii łódzkiej,pracują tam wyjątkowo miłe i profesjonalne panie. Sprzedawczynie zawsze pomogą w kupnie torebki czy butów na każda okazje. Dlatego bardzo często zaglądam do galerii łódzkiej i tam na spokojnie robię zakupy wszystkim którzy chcą kupić coś z dobrym doradztwem polecam ten sklep:) pozdrawiam
1
Zdziwiona 2016-02-10 08:22
Nie rozumiem dlaczego w tej firmie Koordynator nie zna języka angielskiego. Wydawałoby się że to jest oczywiste. To straszna wiocha patrzeć jak Koordynator nie potrafi odpowiedzieć klientowi na proste pytanie i woła studenta do pomocy..... Niby taka kompetentna i najmadrzejsza. A jednak:p mina Klienta bezcenna. Wstyd! Pozdrawiam Warszawę:)
2
Ola 2016-02-10 13:30
@jasiek okej ale Kazar ma tez zagranicznych klientów i słabo to wyglada jak Pani koordynator nie zna podstaw angielskiego i nie potrafi sie z klientem porozumieć. Mnie to zawsze śmieszyło jak osoba w tych czasach może nie znac angielskiego Kazar kreuje sie na firmę o miedzynarodowym zasięgu a w swoich szeregach na wyższych stanowiskach ma panie które poza wzbudzaniem strachu to nie maja żadnych predyspozycji by zarządzać ludźmi i z nimi rozmawiać tez pozdrawiam Warszawa......
Ola 2016-02-10 14:20
@jasiek jakie inne kompetencje zastraszanie ludzi?.No tak to sięw tej firmie liczy. Nie rozumiem jak w dzisiejszych czasach mozna nie znac angielskiego, mając takie stanowisko, koordynatorka nie potrafi zdania porządnie zlozyc.... Zal Kazar kreuje sie i chwali sie tym ze ma międzynarodowy zasięg a w swoich szeregach i to na wyższych stanowiskach,ma koordynatorke ,która oprócz zastraszania zwolnieniami nie ma kompetencji by rozmawiać z ludźmi na poziomie i szacunkiem . Dramat moim zdaniem jeżeli ktos to czyta z góry to powinien się lepiej przyjrzeć temu co sie dzieje w salonach.
Zawiedziona 2016-02-10 22:29
Dzięki Ola@ widzę że mamy podobne przemyślenia. Ją bym proponowała odwiedziny w Warszawskich salonach Panią B.P może na własne oczy zobaczy jak pracujemy... Jak mamy dość, jak jesteśmy zmęczeni, braki personalne, grafiki, nadgodziny, brak czasu na cokolwiek bo jest nas za mało. Szkoda wielką że pracownika nikt nie wyslucha. Teraz liczy się tylko jeden sklep reszta niech robi co chce! Niech ktoś wkoncu zrobi wywiad środowiskowy bądź realną kontrolę! A Jasiek nie wypisuje bzdur bo siedzisz za biurkiem i nie dostrzegasz problemu!
2
Martyna 2016-02-11 09:41
Ja myślę, że to nic nie da, już były podjęte próby interwencji przez pracowników w innym salonie z tego co słyszałam, ale nic się nie zmieniło..... jest jeszcze gorzej bo góra się "mści" puścili ankiety dlaczego nikt nie chce pracować, ale chyba dział HR zrobił to tylko dla zasady że coś robi z rotacja, pracuje już ponad rok i takiej rotacji nie spotkałam nigdzie o czymś to świadczy....
1
lola 2016-02-14 20:28
Pomysl z zatrudnianiem panow to kiepski pomysl juz widze jak ,,prawdziwy,, facet szoruje codziennie polki i sprzedaje towar z zachowaniem najwyzszych standardow Marki :)
Paula 2016-02-14 21:27
@sss jak sama nazwa wskazuje gamoń to facet.... I tez pracowałam w Warszawie i mam zupełnie inne zdanie co do atmosfery panującej w warszawskich salonach. Nie polecam tej pracy asystentom elastyczny grafik to tylko ładnie brzmi podczas rozmowy rekrutacyjnej ja tez na początku byłam na tak, ale pózniej jak miałam maratony po 10-12h i musiałam ciagle po innych salonach jeździć bo nie było tam pracownikow to podziękowałam za taki elektryczny grafik.
Paula 2016-02-15 12:31
@sss jak sama nazwa wskazuje gamoń to facet i tez pracowałam w Warszawie...na rozmowie tez obiecywali elastyczny grafik i premie premie to może i sa ale wyścig niedowytrzymania .a z grafikiem to było tak napoczatku dajesz dyspozycje a pózniej sie okazuje ze ktoś sie zwolnił albo poszedł na l4 i jesteś zapchaj dziurę albo musisz do innego salonu jechac bo tam sa braki... I nikt juz nie mówi o elastycznym grafiku jak miałam pod rząd 6 dni po 10-12 to stwierdziłam,ze nie bede w takich warunkach pracować i w takiej atmosferze a co do regionalnych to nie wiem jak jest w innych regionach ale w Warszawie to słabo
Paula 2016-02-15 12:42
@sss jak sama nazwa wskazuje gamoń to facet i tez pracowałam w Warszawie...na rozmowie tez obiecywali elastyczny grafik i premie premie to może i sa ale wyścig niedowytrzymania .a z grafikiem to było tak napoczatku dajesz dyspozycje a pózniej sie okazuje ze ktoś sie zwolnił albo poszedł na l4 i jesteś zapchaj dziurę albo musisz do innego salonu jechac bo tam sa braki... I nikt juz nie mówi o elastycznym grafiku jak miałam pod rząd 6 dni po 10-12 to stwierdziłam,ze nie bede w takich warunkach pracować i w takiej atmosferze a co do regionalnych to nie wiem jak jest w innych regionach ale w Warszawie to słabo
anonin 2016-02-18 22:26
szukają w galerii kazimierz. zespół super, mega zgrany, ogarnięty, komunikacja i współpraca na 100% same dziewczyny :)
1
anonim 2016-02-22 21:06
Atmosfera jest świetna w zespole zgranym, takim który już długo ze sobą pracuje. Można wtedy ufać, prosić śmiało o pomoc, itp. Generalnie jak w mniejszych salonach są po 2 osoby na zmianie, to ciężko nie współpracować i nie liczyć na pomoc tej drugiej osoby. Nawet jak będziesz po 2 tyg szkolenia na menagera to i atak nie załapiesz jeszcze wszystkiego, i przy obsłudze klienta i tak będziesz prosić o pomoc tą drugą osobę. Menager ma ciut wyższe premie niż handlowiec na etacie, ale żeby wyrobić próg (aby w ogóle jakąkolwiek premie za sprzedaż dostać) musi być na sali sprzedaży i sprzedawać. A oprócz tego jeszcze papierologia masakryczna. I odpowiedzialność. Nawet jak dzień wolny w pracy czy urlop - jak się coś dzieje na salonie - to i tak będą dzwonić. A pensja nie powala... Można tam pracować najlepiej niedługi czas - zdobyć doświadczenie, poznać nowych ludzi, branże, móc wpisać w CV stanowisko... A potem w świat :D
2
kaja 2016-02-22 23:22
Co oznacza wspolodpowiedzialnosc materialna?
an 2016-02-25 08:59
Jak masz umowę zlecenie czyli jesteś studentem to masz 10.80 zł netto na godzinę :) masz do tego premie od sprzedaży w zależności ile (butów, torebek, portfeli itp) sprzedaż.. portfele i paski są trochę lepiej płatne.. takie informacje powinnaś uzyskać na rozmowie kwalifikacyjnej.. ale niestety nie ma premi od utargu gdyż to mają tylko Handlowcy na umowę o pracę. Praca ciężka ale nie aż tak bardzo.. moim zdaniem to spoko opcja dla studenta. Ja się uczę zaocznie i zaproponowano mi etat ale się odmówiłam bo trzeba pracować min 2 weekendy a ja niestety ale czasem mam szkole 3 weekendy a nawet w sesji co chwila wiec nie jestem wog dyspozycyjna na tym polu. Ja nie mogę narzekać na menagera bo trafiła nam się super ekipa na prawdę.. wszystko zależy od ekipy która jest w salonie.. bo koordynator to jest raz na jakiś czas i pilnuje wyników ale bez przesady. Gdy klient kupuje buty musisz mu zaproponować produkt do pielęgnacji ale proszę Cię.. ty im po prostu dobrze radzisz jak mają dbać o buty za które bardzo dużo zapłacili.. musisz podchodzić na luzie.. ale trzeba podklescic fakt iż w outlecie jest lepiej niż w salonie regularnym bo jest więcej klientów a co za tym idzie więcej.. sama sobie dokończ :p moim zdaniem powinna być premia dla studentów od utargu gdyż mają takie same obowiązki a kasy mniej niż handlowcy :)
Izdaa 2016-04-06 21:10
Izda jeśli chcesz poznać szczegóły pracy młodszego czy menagera to daj znać. Napiszę Ci na priv. Szybko zmienisz zdanie. Jeśli chcesz się cofnąć w rozwoju to jak najbardziej możesz aplikować. Kiepskie zarobki wymagania a kosmosu AAA i zawsze jest opierd... Jak masz wyniki to czepna się za brudny kibel:p i tak w kółko:p nie polecam
3
Była pracownica 2016-05-09 11:52
Odpowiedzialność materialna oznacza to że gdy się zagapisz i w remanencie okaże się że brakuje wam np 3 torebek i kilka par butów to pracownice są zobowiązane pokryć równo między sobą straty firmy. U mnie w salonie było tak że każda miała po ok 15% od straty do zapłacenia gdzie razem sumowalo się na kwotę stratna. Tak jest to obowiązkowe kusisz to podpisać.
1
Tralala 2016-07-04 00:38
Mobing, mobing, mobing. Osoby niekompetentne na stanowiskach: manager i zastępca managera. Nigdy nie miałam tak niezdrowej atmosfery w pracy. Plany, normalna rzecz w sklepie, ale walka o klienta miedzy pracownikami i sposób w jaki się do siebie odzywają, tragedia. Jest straszna nagonka na studentów, piszę to a sama nią ni jestem.
11
świadomi 2016-07-10 21:22
Hej!! Co do firmy .....hmmm gdyby nie to ze brak szkoleń jakich kolewiek szkoleń nie idą W parze z wymaganiami !! Najnizsza krajowa i smieszne premie ...... ZERO wsparcia ze strony menadżera który boi się panicznie regionalnego lub jest pupilkiem dopoki nie zapada się grunt pod nogami .... Multi z którego nie ma premii chyba że jesteś pierwszym pracownikiem z kilku set na liście .... Spotkania menadżerów to jedna wielka sekta ,która robi ludzią wodę z mózgu .... Ale nie jest tak źle jeżeli jest fajna atmosfera , wiele liczy się od ludzi z którymi sie współpracuje .....Problem jest gdy odchodzą stali pracownicy , a firma udaje ze nie ma problemu ... Taka rada ;Może więcej zainteresowania polskimi salonami bo chyba ktoś o nich zapomniał i kierownicy , regionalni nie są świadomi co się dzieje w salonach i kogo się zatrudnia na stanowisku A 'LA menadzera .... Pozdrawiam wszystkich pracujących w firmie ale tylko tych świadomych
12
ala 2016-09-26 20:09
Nowa kolekcja 216 te botki zielone i czerwone ,piękne ale tak nie wygodnie ze mozna je kupić i wstawić na segment dla ozdoby bo nosic sie nie da,musza dopracować profil tragedia..a szkoda bo bym kupila ale dać za buty i torbę 2 kola i nie nosic sxkoda
ala 2016-09-26 20:10
Nowa kolekcja 216 te botki zielone i czerwone ,piękne ale tak nie wygodnie ze mozna je kupić i wstawić na segment dla ozdoby bo nosic sie nie da,musza dopracować profil tragedia..a szkoda bo bym kupila ale dać za buty i torbę 2 kola i nie nosic sxkoda
MB 2016-10-17 12:55
Praca w tej firmie to porażka...
4
Goch 2016-10-19 10:59
Witam,a macie jakieś info jak praca w Jankach..aplikuje na managera? Ktos coś?
Róża 2016-12-12 18:49
Jutro idę na rozmowę o pracę w Płocku, czy ktoś się orientuje jaka tam atmosfera, jaki jest menager i regionalny? jakie zarobki?
Piekny i mlody 2016-12-28 12:15
Warunki pracy nie sa zle,pomijajac placenie za braki. Raz mozna zaplacic 400, raz 50 . odcinaja to po prostu z wyplaty. Atmosrera pracy zalezy od zespolu ale wszedzie tam,gdzie jest wiekszy ruch i klient sa tez klotnie,przepychanki, udowadnianie kto wiecej sprzedal. Jest duzo spraw papierkowych, gorzej niz w korpo. Stres pracy 100 procent, praca tylko dla silnych psychicznie i pewnych siebie osob. Bardzo czesto trzeba sie uzerac z niemilymi klientami i wspolpracownikami .dobra szkola zycia, lepsza niz surviwal. I to tego, i to tamtego trzeba doplacac za udzial
4
Blady 2016-12-29 14:50
Ile zarabia kierownik
Lozo 2017-01-02 09:00
Słyszałam, że to fajna firma i aplikuję do pracy. Czy kto wie ile płacą kierownikom? Czy atmosfera jest ok?
A 2017-01-05 22:34
Pewnie wszystko zależy gdzie trafisz. Jak na sklep TYLKO z butami, to niektórym kierowniczkom okupującum stanowisko od długiego czasu, widać że zależy wyłącznie na ciepłej posadzie i boją się wychylać. Ciągłe zmiany w grafiku- nawet 5 wersji w ciągu miesiąca, przekładany odbiór nadgodzin na świętego nigdy i tłumaczenie się, z jakiego powodu chce się mieć wolne akurat w danym dniu to tylko niektóre idiotyzmy w tej firmie. Koordynatorom proponuje bliżej zapoznać się z kierownikami, bo często są to osoby, które nie mają pojęcia o zarządzaniu i stosują mobbing.
5
Niezadowolna 2017-01-09 13:49
Pracuje w Kazar od miesiąca i bardzo żałuję podjęcia tej pracy. Jestem studentką (usunięte przez administratora)nie ukrywam że praca to nie mój największy priorytet, (usunięte przez administratora) Stawka za godzinę oczywiście najniższa krajowa, premie są ale trzeba się nieźle narobić żeby je dostać (usunięte przez administratora)Grafik zmienia się co 3 dni i nawet jeśli sobie coś zaplanuje, większość muszę odwołać ,bo brakuje ludzi , a ja mam być dyspozycyjna. Ogólnie bardzo nie polecam wiązania się z tą firmą w jakikolwiek sposób.
6
Lozo 2017-01-16 09:35
Mam pytanie czy Kazar robi nowe rekrutacje?n Jeśli ktoś ma wiedzę proszę o informacje, może jeszcze ile można zarobić na wejście? Mam doświadczenie w sprzedaży.
Lorenzo 2017-02-24 19:23
Kazar to marka i nie może zniżać pewnych standardów, dlatego wiele osób nie potrafi dostosować się do ich wymagań. Praca w takiej firmie powinna byc też dumą szczególnie dla młodych ludzi bo tu moga się wiele nauczyć.
1
Natalia 2017-03-27 09:01
Co słychać w firmie? Czy wiecie, że Kazar otrzymał ostatnio wyróżnienie"JAKOŚĆ OBSŁUGI 2017" przyznawane przez Polski Program Jakości Obsługi najprzyjaźniejszym firmom w opinii konsumentów.
Luiza 2017-04-05 11:21
Jeśli ktoś nie lubi pracy w handlu to nie powinien pracować w sklepie. Dla mnie praca z klientami jest przyjemnością.
1
On on on 2017-06-12 14:26
Reklamacja? Same problemy! Gdy kupujesz u nich towar wszystko wygląda super pięknie. Moje buty rozwarstwily się po jednym dniu więc je reklamowałem. Mimo iż zadam wymiany produktu na nowy jest on naprawiany! Zwrot towaru trwa już 4 tydzień i końca nie widać! Co jakiś czas otrzymuje tylko polaczenia telefoniczne z Przemyśla że towar już jest wysłany i jest w drodze po czym za chwilę inna osoba z podobnego numeru podaje sprzeczne informacje! Ta firma wygląda ładnie tylko na wystawie. W życiu codziennym to zwykła szmira made in China. Nie polecam!
1
Lozarek 2017-06-17 13:05
Niektórzy piszą tu jako klienci ale pomylili się ponieważ to jest forum dla pracowników. Firma jest dobra tylko myślę sobie, że nie dla każdego,gdyż nie każdy nadaje się do pracy w handlu a to jest specyficzna branża.
Wisienka95 2017-07-07 20:32
Nie polecam ani trochę salonu w Manufakturze w Łodzi. Praca tam była istną katorgą, w załodze były tylko 2 fajne dziewczyny. W pierwszym dniu pracy wymagają od Ciebie takich rzeczy jakby się pracowało tam dobrych kilka lat. Atmosfera bardzo sztywna, napięta. Niektóre pracownice nawet potrafią rzucić w drugą pracownicę butem jak mają zły humor, albo wtedy gdy nieodpowiada im szybkość szukania butów w magazynie gdzie panuje totalny chaos.
2
Mańka 2017-07-17 08:18
Pracuję w sklepie i jestem z tej pracy bardzo zadowolona. Praca w handlu nie polega na siedzeniu i robieniu dziwnych min tylko na miłej obsłudze. Sama lubię jak mi ekspedientka doradza przy zakupie butów
Iza 2017-08-02 11:48
@wisienka95 warto sprawdzać na jakim wątku zamieszcza się komentarze. To forum dotyczy Kazara w Warszawie, nie w Łodzi. Kazar to jednak duża sieciówka gdzie praca może wygląda zupełnie inaczej w każdym sklepie. Warto zaznaczać gdzie i na jakim stanowisku się pracuje, tak żeby nie wprowadzać innych w błąd.
Róża 2017-08-15 21:49
Ja się pytam gdzie jest moja poprzednia wypowiedz?! Pod tym samym nickiem... Usuwanie nieobraźliwego posta to już przesada! Firma ktora ma standardy jak ktoś pisał wcześniej powinna przyjmować reklamacje, a dumą można prace w wojsku nazwać, a nie w sklepie za najniższą krajową, gdzie ważne jest czy masz dobry kontakt z kierownikiem ot co można się tam nauczyć. Raczej to firma Kazar powinna dostosować sie do współczesnych wymagań pracownikow i klientów, bo w tych czasach umowa o prace, najnizsza krajowa czy reklamacja to nie jest łaska firmy tylko obowiązek...
2
Laura 2017-08-15 22:29
Każdy może w swojej firma wprowadzać swoje zasady , oczywiście zgodnie z kodeksem pracy, a pracownik ma obowiązek dostosować się do wymagań. Jak coś nie odpowiada zawsze można odejść z firmy i szkoda czasu na pisanie bzdur.
Ew 2017-08-16 09:28
Czy ktoś mi powie jak wyglądają zarobki na ten moment podobno nie ma sprzedaży na osobę a premia stała i podobno pracownik ma skaner i przy kliencie sprawdza dostępność towaru czy tną premie ?
Róża 2017-08-16 09:32
to po co tu zaglądasz? skąd tu sie wziełaś jak Ci wszystko wszędzie pasuje? Wiele spraw wychodzi w trakcie pracy, a nie każdy w każdej chwili może zrezygnować jak coś mu nie pasuje,bo 2 tyg wypowiedzenia, bo zobowiązania, bo ktoś na urlopie itp. więc lepiej się przestrzegać wzajemnie niż obudzić z ręką w nocniku... Od dawna ludzie się siebie radzili, a i tak ilu jest pracowników w PL a ilu uzytkowników forum, kto ma czas lub nie jest pewny szuka podpowiedzi w internecie, a inny zwalnia się bez słowa i szuka lepszej pracy...
2
Iza 2017-08-17 06:56
@Laura oczywiście, że tak. Forum jest idealnym miejscem do wymiany zarówno tych dobrych, jak i złych doświadczeń w zatrudnieniu. Najważniejsze są jednak konkretne informacje - często tez o perspektywie czasu, z jakiej oceniamy pracodawcę. Rynek pracy jest bardzo zmienny, a każda firma musi reagować na zmiany w nim zachodzące (i zmieniać się).
2
Leonid 2017-08-20 20:02
Czy zawsze musimy być bardzo zadowoleni z pracy, czy wszystko musi być po naszej myśli? Kto płaci ten wymaga i niestety trzeba się dostosować do tych wymagań. Myślę, że ludzie ugodowi mają spokojniejszą pracę.
Iza 2017-08-27 08:03
Jakie są rodzaje stanowisk w salonie ? I czy wiąże się to z wysokością pensji ?
Iza 2017-08-28 09:53
@Iza, stanowisk na pewno na wiele w jednym salonie nie ma, są sprzedawcy i kierownicy, a ich pensje jak już tutaj była dyskusja na ten temat różnią się. Wiele zależy tutaj o wyrobienia planów i premii, które otrzymują pracownicy. Czy ktoś może się jeszcze do tego odnieść i potwierdzić?
1
Lena 2017-09-13 09:54
Moim zdaniem praca w otoczeniu pięknych rzeczy ma swój urok.
1
Zostaw swoją opinię o Kazar - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Kazar