Opinie o EUROWAG W.A.G. payment solutions
Plusy: - umowa o pracę - bardzo komfortowe i ergonomiczne miejsce pracy - dodatkowe 3 dni urlopu - socjal (multi-sport, ubezpieczenie prywatne, bony świąteczne) - woda, kawa, herbata, owoce i ciastka są standardowym wyposażeniem kuchni - premie (13 pensja, kwartalna, roczna, uznaniowa) - wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i stażu pracy, zawsze na czas - imprezy integracyjne z pracownikami i z klientami - wysokiej klasy narzędzia pracy tj. samochód, laptop, telefon oraz komputery w biurze - szkolenia, darmowe loty samolotami - bardzo mili ludzie dookoła - podobno w męskiej toalecie jest prysznic ;) Minusy: - systemy operacyjne (bardzo skomplikowane) - GPS w samochodach służbowych - brak szatni - brak wsparcia Ogólnie firmę oceniam pozytywnie, tak 7,5/10 Pozdrawiam Dział OSM
Co to za stanowisko, raczej nie handlowe. EW tworzą głównie handlowcy, bez naganiania firm transportowych góra nie ma racji bytu.
Miałem się tu nie udzielać ale czytając to ręce opadają jeśli ktoś kto dostał wypowiedzenie z powodu manipulowania wszystkim i wszystkimi kim się dało próbuje zniechęcić potencjalnych pracowników do rekrutacji tylko żeby wylać złość za to że czas zweryfikował kompetencje menadżerskie bardzo szybko. Powiem tyle, faktycznie firma jako firma fajna, produkty super, narzędzia sporo ponad przeciętną i przy tym dobre wynagrodzenie. Ludzie też naprawdę spoko. Jedyne co po ostatnich naprawdę pozytywnych zmianach zostało to wydaje mi się że zmanipulowana przez byłego Sales Managera opinia o pracy ludzi "szefa" który gdy oddał ocenę pracy wyżej wymienionemu obecnie skupia się na szukaniu braków zamiast pomocy w skutecznej pracy - i żeby nie było że to krytyka, raczej sugestia ostatniej rzeczy która wpływa na atmosferę i kulturę pracy. Nie jestem pracownikiem firmy, ani "Jolą z HR" która nic w mojej opinii złego nikomu nie zrobiła a wręcz przeciwnie. :) Kończąc ten wywód - gdyby teraz ktoś mnie zapytał czy warto aplikować odpowiedziałbym TAK bo po prostu jest to fajna firma która ma swoje plusy i minusy jak każda. I tak jak Linda sugerował - opinia a hejt to dwie różne sprawy. I wylewanie żalu lub oczernianie anonimowo jest łatwe.... Tylko po co ?
muszę powiedzieć że faktycznie był trudniejszy okres który mógł powodować brak komfortu psychicznego zespołu. Lecz co by nie mówić ostatnie zmiany jakie zostały dokonane w polskim oddziale dają nadzieję że sytuacja diametralnie się zmieni. Parcie na sprzedaż będzie z pewnością zawsze lecz nie będzie wywierane już w przez osoby delikatnie mówiąc niestabilne emocjonalnie... Ponieważ firma już im podziękowała. Fajna firma, dobre wynagrodzenie zawsze w terminie. W końcu normalni kierownicy. Super narzędzia - opisane wcześniej na tym forum. Firma sporo oczekuje, ale też dużo daje. Trzeba przestać patrzeć w to co było bo już BYŁO. Polecam
Jakim językiem trzeba się posługiwać na co dzień, jeśli chodzi o stanowisko koordynatora ds. obsługi klienta? Nazwa stanowiska w ogłoszeniu nie jest spolszczona, ale za to treść oferty po polsku i zastanawiam się jak to jest z tym językiem. W treści nie jest napisane nic o znajomości tego języka. Można wiedzieć jakie wyniki tak mniej więcej trzeba osiągać żeby załapać się na premię kwartalną?
Wszystko masz napisane w ogłoszeniu, Polski i angielski komunikatywny. Działu obsługi klienta w tej firmie zdecydowanie nie polecam, a nawet doradzam trzymać się z daleka
W treści ogłoszenia jest informacja o języku angielskim na poziomie komunikatywnym. Nazwy stanowisk są ujednolicone do potrzeb grupy, kto6ra jest w 21 krajach.
Wow, ale ciekawe dlaczego. Sama chciałam tam aplikować do działu obsługi klienta, ale teraz to się zastanawiam. Czy atmosfera i relacje między pracownikami sa słabe i generalnie jest napięcie? To jest powód? Napisali, że praca jest w renomowanej firmie, to myślałam, że dbają o klimat w firmie.
Na swojej stroni firma zachęca do składania cv. Wśród argumentów jest całkiem pokaźny pakiet benefitów. Może ktoś potwierdzić jeden z nich - 1000 EUR budżetu na wybrane benefity? Czy chodzi o miesięczny (albo roczny) bonus do indywidualnego wykorzystania przez pracownika? Czy to bonus do podziału dla całego działu / firmy?
Jest to budżet na benefity takie jak opieka medyczna, karta sportowa, ubezp na życie, kafeteria.
Moje doświadczenie w tej korporacji jest bardzo rozczarowujące. Z biegiem czasu atmosfera pracy staje się coraz bardziej korporacyjna, co powoduje, że tracę poczucie autonomii i kreatywności. Co gorsza, ludzie nie są traktowani z należytym szacunkiem. Zarówno pracownicy na niższych szczeblach, jak i ci na wyższych, są zbyt często ignorowani lub lekceważeni. Brak rzeczywistej współpracy i brak uznania dla wkładu każdego pracownika sprawiają, że atmosfera pracy staje się toksyczna. Mam nadzieję, że w przyszłości firma zrozumie, jak ważne jest budowanie pozytywnej kultury organizacyjnej opartej na szacunku i współpracy.
W firmie pracuje blisko dwa lata i wydaje mi się, że mogę co nieco wypowiedzieć się na jej temat. Osobiście jestem zadowolony z pracy w EW. Jeżeli wykonujesz swoją pracę jak należy, nikt nie rzuca Ci kłód pod nogi. W samej firmie owszem, jest dużo zmian: ciągle pojawiają się nowe produkty, które czasami cierpią na wady wieku dziecięcego, potrafi pojawiać się ciśnienie z góry, kiedy wynik się nie spina, ale przecież nie jest to fundacja charytatywna i normalne jest to że musi zarabiać jak każda inna firma. Atmosfera w zespole jest SUPER i mówię to z pełną odpowiedzialnością. Wszyscy działają jak sprawnie funkcjonujący organizm. Wiadomo, jak wszędzie zdarzają się pojedyńcze niesnaski ale nie są to konflikty na zasadzie łamania kopii. Biuro jest nowoczesne, ale jeśli masz ochotę popracować na Home Office to nikt nie robi z tym większego problemu. Zarobki są bardzo fair, choć na tym samym stanowisku możesz zarabiać mniej od swojego kolegi jeżeli nie powalczyłeś o swoją wartość. Do podstawowego wynagrodzenia można doliczyć premie miesięczne, kwartalne oraz czasowe akcje podkręcające stan portfela. Z benefitów jest: - ubezpieczenie medyczne PZU, - nauki języka (nie tylko angielskiego), - platforma kursowa, gdzie można znaleźć pierdyliard różnych kursów (które defacto pozwolą Ci nawet zmienić pracę jeśli taka twoja wola), - multisport+ kafeteria na którą co miesiąc wpadają środki, - dofinansowania do wczasów, dodatki świąteczne itd itp. - wyjazdy integracyjne, bez zaciskania kieszeni, Narzędzia pracy są takie jakich kto potrzebuje. Jako pracownik biurowy dostaniesz dobrej jakości laptopa i komórkę (jeśli chcesz być pod stałym kontaktem). Pracownicy terenowi korzystają z wygodnych lapków, flagowych telefonów i na prawde przyjemnych samochodów służbowych, również na użytek prywatny. Wydaje mi się, że największym problemem firmy są jej byli pracownicy, którzy mają ból (usunięte przez administratora) po tym jak się zwyczajnie obijali i wkońcu ktoś im podziękował za współpracę, co zwyczajnie mnie nie dziwi, bo nie jest to państwówka gdzie za leżenie ktoś poklepie po pleckach i powie że wszystko git i dobrze robisz. Pracowałem w firmie oferującej takie same usługi i na ten moment uważam, że podjąłem najlepszą możliwą decyzję o przejściu do EW. Odnoszę się do czasu wstecz, bo co przed nami, tego nigdy nie wiadomo :)
A czy są jakiekolwiek szanse, żeby się tam przyjąć na specjalistę ds. Sprzedaży? Nie widzę żadnej innej oferty niż ta sprzed 4 lat. Wtedy jeszcze dawali trzy dodatkowe dni urlopu, nadal jest coś takiego? I czy jest opcja pracy z domu?
„Największym problemem są byli pracownicy” - ha ha ha, to poleciałeś. Największym problemem są ciagle zmiany bez informowania kogokolwiek, presja. Ludzie z większym stażem są już zdemotywowani i zmęczeni, temat był wielokrotnie wałkowany od lat
Poczekaj bo za chwilkę dołączysz do "byłych pracowników" I zobaczymy jak wtedy będziesz zachwalał firmę:)bez kitu ale to jest chyba jedyna firma na świecie z której każdy pracownik który odchodzi ma złe zdanie o tej firmie. Im dużej pracujesz w tej firmie to z roku na rok mniej masz ochotę się utożsamiać z tą firma. Najlepszym przykładem jest to że nawet handlowcy zrywają naklejki z aut z logo bo nie chcą być kojarzeni z organizacją;) jak Twoj kolega z południa Polski chyba ze Śląska:):)
Czy tych byłych pracowników jest aż tak dużo, żeby zdominowali dyskusję na forum? Skoro ostatnia oferta pracy była 4 lata temu, to może to aktualni pracownicy również się tu udzielają? Warunki pracy, które opisujesz, wyglądają na całkiem przyzwoite. Może zatem to ogólnie pojęta atmosfera sprawia, że ludzie zaglądają tu ponarzekać? Z ciekawości - czy dużo pracuje tu ludzi ze stażem ponad 10 lat (inaczej mówiąc, od powstania oddziału)?
A mają jakieś konsekwencje za to zrywanie naklejek? Czy będąc byłym pracownikiem tej firmy, ciężko znaleźć pracę gdzie indziej? Pytam, bo piszesz o niej same złe rzeczy. Co przykładowo zmienia się z roku na rok, co ulega pogorszeniu?
Czy w EUROWAG W.A.G. payment solutions wypłacają dodatkowe nagrody dla pracowników?
Witam, pytanko. Taka osoba, która zatrudni się na stanowisko Specjalista ds. zwrotu podatków też ma opcję pracować zdalnie, tak jak ktoś tu pisał o innym stanowisku bodajże, że istnieje taka możliwość? Ewentualnie hybrydowo, tylko jak to się wtedy rozkłada? Chciałem wejść w ofertę z 2020, bo byla taka, ale nawet nie ma już linka.
(usunięte przez administratora)
O rety, z grubej rury wypaliłeś, zwłaszcza na końcu wypowiedzi. A jakie masz argumenty na potwierdzenie swoich słów? Jakich zdarzeń byłeś świadkiem? Przecież zdajesz sobie sprawę, że bez tego, nie podejmuje się interwencji we wspomnianych przez Ciebie instytucjach?
Może ktoś posiada informacje o tym, jakie są opcje awansu ze stanowiska Money Collection Specialist (Specjalista ds. Należności)?? Właśnie gdzieś wpadłam na taką ofertę w sieci od nich. I wygląda ciekawie. Ale czy jest możliwość pójścia wyżej na lepsze stanowisko z czasem? Są szkolenia, które umożliwiają awanse?
W tym momencie awansowane zostały 3 osoby. Są możliwości, tylko trzeba się zainteresować mini i wychodzić z inicjatywą, a nie czeać na propozycje.
Czyli samemu trzeba się prosić o awans? Czy chodziło Ci o jakieś zaangażowanie w sprawy firmy itp? Czy awanse u was wiążą się z jakimiś podwyżkami?
(usunięte przez administratora)
Dziękujemy za wyrażoną opinię. Cenimy konstruktywną krytykę i merytoryczny dialog zarówno z obecnymi, jak i byłymi pracownikami. Twoja wypowiedź bardzo nas zaniepokoiła i niestety jest zbyt ogólna, abyśmy mogli się do niej odnieść. Chętnie dowiemy się co miało wpływ na Twoje odczucia. Zatem zapraszamy do bezpośredniego kontaktu (także anonimowo), pod adresem e-mail: praca@eurowag.com. Tylko wtedy będziemy mogli zbadać sprawę i wyciągnąć wnioski na przyszłość.
muszę powiedzieć że faktycznie był trudniejszy okres który mógł powodować brak komfortu psychicznego zespołu. Lecz co by nie mówić ostatnie zmiany jakie zostały dokonane w polskim oddziale dają nadzieję że sytuacja diametralnie się zmieni. Parcie na sprzedaż będzie z pewnością zawsze lecz nie będzie wywierane już w przez osoby delikatnie mówiąc niestabilne emocjonalnie... Ponieważ firma już im podziękowała. Fajna firma, dobre wynagrodzenie zawsze w terminie. W końcu normalni kierownicy. Super narzędzia - opisane wcześniej na tym forum. Firma sporo oczekuje, ale też dużo daje. Trzeba przestać patrzeć w to co było bo już BYŁO. Polecam
Do Joli mi strasznie daleko (pozdrawiam przy okazji Jolu ;)) Panie były kolego. Ale z tego co Pamiętam lubiłeś "personalne wycieczki" i dzięki temu już Cię nie ma prawda? Podtrzymuje poprzednia wypowiedź że już jest ok, a jak masz żal do kogoś....
Miałem się tu nie udzielać ale czytając to ręce opadają jeśli ktoś kto dostał wypowiedzenie z powodu manipulowania wszystkim i wszystkimi kim się dało próbuje zniechęcić potencjalnych pracowników do rekrutacji tylko żeby wylać złość za to że czas zweryfikował kompetencje menadżerskie bardzo szybko. Powiem tyle, faktycznie firma jako firma fajna, produkty super, narzędzia sporo ponad przeciętną i przy tym dobre wynagrodzenie. Ludzie też naprawdę spoko. Jedyne co po ostatnich naprawdę pozytywnych zmianach zostało to wydaje mi się że zmanipulowana przez byłego Sales Managera opinia o pracy ludzi "szefa" który gdy oddał ocenę pracy wyżej wymienionemu obecnie skupia się na szukaniu braków zamiast pomocy w skutecznej pracy - i żeby nie było że to krytyka, raczej sugestia ostatniej rzeczy która wpływa na atmosferę i kulturę pracy. Nie jestem pracownikiem firmy, ani "Jolą z HR" która nic w mojej opinii złego nikomu nie zrobiła a wręcz przeciwnie. :) Kończąc ten wywód - gdyby teraz ktoś mnie zapytał czy warto aplikować odpowiedziałbym TAK bo po prostu jest to fajna firma która ma swoje plusy i minusy jak każda. I tak jak Linda sugerował - opinia a hejt to dwie różne sprawy. I wylewanie żalu lub oczernianie anonimowo jest łatwe.... Tylko po co ?
Jak jest z pakietem medycznym w EUROWAG W.A.G. payment solutions? Można dołączyć rodzinę?
Mam pytanie o zarobki przedstawicieli handlowych jakie są widełki i czy po latach są realne podwyżki? Pozdrawiam
Jak już są pytania o przedstawiciela handlowego. To też zapytam o pewne rzeczy. Czy na tym stanowisku dają Umowę o prace od początku współpracy? I jeśli nie, to czy np. po 3 miesiącach można dostać taką UoP?
Praca tutaj to ciagły stres i ogromna presja, wieczne zmiany i nowe cele do osiagnięcia (często wręcz nieosiagalne), brak stabilizacji i pogarszająca się atmosfera w biurze. osoby z jakimś stażem są zdemotywowane i niezadowolone. Co do możliwości awansu to są one bardzo ograniczone. Ludzie raczej nie są doceniani. generalnie odradzam. Z pozytywnych stron: pensja jest średnia, angielski, benefity, ładne biuro, wyjazdy i spotkania integracyjne, generalnie sporo fajnych osób, które niesety powoli odchodzą.
Piszesz, że ludzie powoli odchodzą, to ilu w ostatnim półroczu pożegnało się z firmą i czy wiadomo z jakich względów? Jaki wpływ ma się samemu na to, jak jest praca organizowana, jakie cele wyznaczane, pracownik jest pytany o opinię?
Nie polecam. Przeogromny bałagan. Taki fajny czeski film.
Eurowag to dobry pracodawca. Firma się bardzo szybko rozwija, właśnie wchodzi na giełdę. Benefity pracownicze są spore - kafeteria, multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie, agnielski. Jest fundusz socjalny i grusza. Managerowie są bardzo ok. Oczywiście znajdzie się ktoś komu coś nie będzie odpowiadało. Przeważnie są to osoby, które nie osiągają wyników albo są niezadowolone ze zmian - tego że firma bardzo się rozrosła w ostatnich latach.
To nasz szef Sunny Mehta który w tych wszystkich zmianach partycypował chyba tez tych zmian nie wytrzymał i tez jest ze zmian nie zadowolony ;););) i odszedł….
No i czemu ktoś tu informacje zakrzywia? A na Twoje oko to dobrze, że został, bo widać, że się chyba cieszysz? to jak rotacja tutaj obecnie wygląda?
Tez właśnie nie wiem po co zakrzywiasz informacje, bo nie jest pracownikiem firmy i faktycznie odszedł - komentarz jest prawdziwy
Super atmosfera, milutko
Widzę na pracuj aktualną ofertę pt Office Business Development Representative. Czym w praktyce charakteryzuje się to ciekawie brzmiące stanowisko? Jakie są realne zarobki tam? Będę mega zobowiązany za wszelkie informacje o pracy tam, jaki i samym procesie rekrutacji.
Ja też widziałem tą ofertę. Chcesz wysłać papiery? Ja też byłbym zainteresowany tylko niestety nie znam warunków, a tutaj trudno się coś konkretnego dowiedzieć. Jakbyś był na rekrutacji to napiszesz jak było?
Stawki na OBDR zaczynają się od 5500 brutto podstawy na pozycji juniorskiej. Do tego dochodzi premia miesięczna w wysokości i premia kwartalna. Są rónież konkursy i mniejsze premie.
ceny na slupie inne niz fv ! wyzsze duzo !
Ta firma notorycznie (usunięte przez administratora) na cenach i odradzam prace w tej (usunięte przez administratora) organizacji przestępczej !!!! Z daleka ludzie od tego (usunięte przez administratora)
O co Ci chodzi z tymi cenami ???przecież firma MUSI zarabiać i trzeba klientom ceny podnosić za ich plecami ;);););)
dziwna atmosfera panuje w tej firmie. czasem sie odnosi wrażenie ze tutaj nikt nad niczym nie panuje, duzo nie zrozumiałych decyzji. jest to firma która dba o pracownika? Nie powiedzial bym.
Czemu tak uważasz że nie dba o pracownika? Nie ma integracji, szkoleń czy może Ci pensja nie odpowiada?
Nie dba stwierdzam z przykrością. Przez to pozbawiła się wielu cennych pracowników. Nikt nie reaguje na pogarszającą się atmosferę, HRu nie ma.
Czyli ludzie odchodzą bo nie pasują im relacje w firmie? Chodzi o to co się dzieje miedzy pracownikami czy szefostwo jest trudne w dogadaniu się i goni do roboty?
Ano, ale gonienie wcale takie rygorystycznie chyba nie musi być? Nie ma możliwości, żeby wykorzystać jakieś metody motywacji?
Gonienie do roboty to raczej normalne zjawisko. W tej organizacji nie szanuje się Pracownika. Nie szanuje. Kropka.
Ile jest zmian w EUROWAG W.A.G. payment solutions?
Ta firemka to jedna wielka zmiana. Każdy kto popracuje rok orientuje się ze wdepnął i zaczyna się rozglądać za nowa robota. Miała być stabilizacja na lata a tu nagle super szef sunny już nie pracuje ;););) nawet 2 lat nie wytrzymał w tym cyrku.
(usunięte przez administratora)
Tak, są. BYła intergacja w sierpniu, były ostatnio masaże i kawa od baristy. W grudniu planowane jest spotkanie z cateringiem.
Czy pracownicy w EUROWAG W.A.G. payment solutions dogadują się między sobą?
w wiekszosci tak, choc bywaja rozne „przypadki”…. jak to w pracy. ale jest ok i da sie dogadać:)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w EUROWAG W.A.G. payment solutions?
Zobacz opinie na temat firmy EUROWAG W.A.G. payment solutions tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 19.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w EUROWAG W.A.G. payment solutions?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 12, z czego 4 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!