logo Rhenus Logistics

Rhenus Logistics

Swarzędz

Opinie o Rhenus Logistics

mini 2016-07-28 13:34:28
W ogloszeniu jest ogolnie napisane pracownik magazynowy.
Były lider 2016-08-05 17:21:56
powie mi ktoś co nowego w firmie bo chciałbym wrocic
Były lider 2016-08-05 17:23:55
powie mi ktoś co nowego w firmie bo chciałbym wrocic
Bystra 2016-08-23 10:27:18
Traktują ludzi jak śmieci. W kadrach pracują wredne, niedouczone baby, które nie znają się na niczym, a wywyższają się nad "fizycznymi" jak gdyby pozjadały wszystkie rozumy. Cyrk na kółkach... Nie polecam pracy w tej firmie, a wręcz odradzam.
1
2016-08-23 15:37:36
Przez te słuchawki tylko wypadki są, ktos na kogoś wjedzie uderzy i pozniej problem . Wózki widlowe również jeżdżą więc o wypadek nietrudno.
bylypracownik 2016-09-03 19:21:39
III zmiany, ale z reguły się chodzi na II. Gdy wyprzedaże to III i to często się nocka trafi. Zmienia się I i II co kilka dni, dosłownie.
W weekendy pracujesz.
W firmie nic nowego, nie warto wracać, też były myśli o tym, ale to jest firma bez przyszłości. Warto jedynie dorobić sobie tam, bo wbrew temu co piszą to wcale trudne nie jest. 1500-1600 podstawa, a premie łatwo dostać, co w sumie się dostaje 1700-1900, ale to nie dla ludzi co własne rodziny mają i chcą normalnie żyć, a nie dzieci co tydzień widywać.
pr 2016-09-05 18:11:43
jeśli ktoś jest na umowie na okres próbny to czy idąc na umowe o pracę ma szansę na większe wynagrodzenie?
pr 2016-09-05 18:13:13
jeśli ktoś jest na umowie na okres próbny to czy idąc na umowe o pracę ma szansę na większe wynagrodzenie?
Int 2016-09-11 23:07:16
Na co ty człowieku liczysz? Za stanowisko magazyniera nie dostaniesz więcej niż 1500 (ewentualnie plus premia jak ktoś komuś po nazwisku odpowiada) chyba,że będziesz awansował na lidera to 100 zł więcej. Lepiej już pracować w sklepie. Firma dno i wodorosty.2 razy się zastanów nim wejdziesz w sidła tej firmy.
Firma bez przyszłości 2016-09-13 18:02:56
W tej firmie ponad połowa ludzi to Ukraina(firma ukraińska)Reszta to kobiety przed emerytutą,studenci i desperaci bez ambicji na znalezienie innej lepszej pracy.W firmie panuje syf odkąd ukraina robi co chce,nikt ich nie pilnuje bo liderzy są od nic nie robienia i chodzenia z założonymi rękoma.Tylko potrafią straszyć normami.Więcej liderów i team liderów a robić nie ma komu.Nie szanują dobrych starych pracowników.Wolą dać zarobić Ukrainie.Przekroczysz limit nadgodzin-robiłeś za Free!!bo Ci nie zapłacą!!!Weekendy w miesiącu maksymalnie 2 wolne.Zmieniają co chwile grafik nie poinformując o tym pracowników bo boją się robić zebrania i powiedzieć to w twarz.masz obowiązek dowiedzieć się z alejkowych nowości.W toaletach syf i malaria(żebyś syfu jakiegoś nie załapał)tylko wpuścić tam sanepid.Brak socjalu czyli ludzie w tej firmie nic nie mają do powiedzenia.muszą słuchać i milczeć.Z ludzi robią pomarańczową tanią siłę roboczą.Najgorsze szambo na ul.rabowickiej!!dla mnie ta firma może nie istnieć.Nie polecam!!!!
1
Mike 2016-09-28 18:13:39
Słyszałem ze juz w tej firmie nikt nie chce pracować ani się zatrudniać.chyba rzeczywiście jest gorzej niż źle w tej firmie.
bylypracownik 2016-09-29 18:41:39
Nie, takie same pieniądze na czas próbny co na stałe.
Tak, wynagrodzenie zawsze na czas.
Tak, syf jak cholera, Ukraińcom się wydaje, że tam rządzą (szczerze powiem, najgorszy naród świata).
Podwyżka ? Zapomnij :D
Jedyne co to premie są, jak się chce robić to się 1800-1900 nawet wyciągnie na miesiąc.
1
Ertt 2016-09-29 19:05:13
Praca w tym sufit nie warta tych pieniędzy.nawet cie nie docenią chociaż nie wiadomo jak ponad normę byś robił.poprostu wyzysk.
bylypracownik 2016-09-30 19:54:51
No dość prawda, na nogach 8 godzin, 15 minut przerwy, a ból mają jeśli 5 minut przed wyjściem stoisz przy drzwiach, bo kolejka na kilometr.
Tak jak mówiłam, warto popracować by dorobić na np studia 3 miesiące i spadać stamtąd.
1
TL 2016-10-01 00:33:43
No więc tak! !! Jeśli chodzi o podwyżki to trzeba zasłużyć. Jeśli ktos pracuje rok i w ciągu minionych np.7 miesięcy był na L4 w kazdym minionym miesiącu to na podwyżkę niema co liczyć za to na zwolnienie z pracy napewno.Jak ktoś chce pracować to będzie nawet za 1500 zł pracował. Dają wyrównania, podwyżki, nagrody, na święta też kasę dają, karte do ZARY po wyprzedaży swiateczne na 325zl .Praca s suchym i ciepłym . Możliwość awansu.Polecam☺
Wity 2016-10-02 12:42:56
Nie zgadzam się z twoją opinią.w tej firmie tylko zasłużysz sobie na podwyżkę lizustwem.na stanowisko magazyniera nie dostaniesz więcej niż 1600(czyli 2200 brutto)i chociaż nie wiem jak długo byś pracował to więcej nie dostaniesz i nogi sobie poobdzierał.to są śmieszne pieniądze. Tak jak są opinie wyżej to tylko jest praca dla studentów desperatów i ludzi przed emeryturą a nie dla rodzin z dziećmi.
1
samson 2016-10-03 20:15:00
Najgorsza firma jaka istnieje na rynku.Zdecydowanie nie polecam.Doceniaja tylko lizusow,ktorzy donosza o wszystkim team liderowi.Jesli jestes faworytem team lidera to masz dobrze mozesz liczyc na premie i lepsze zamowienia do pakowania,aby wyrobic norme nawet jesli jestes na zwolnieniu.Grafik stale zmieniaja nie licza sie z tym,ze czlowiek ma plany i rodzine.Musisz sie dostosowac,a jak nie to za drzwi.Latryny na hali strach wejsc taki syf,stale brak swiatla,klapy osrane itp. Ukraincy maja fory,pani menager woli ich,bo pracuja po 12 h pomimo,ze sie obijaja po kontach,zas nas Polakow traktuje jak smieci.Ogolnie firma syf,a zarzad i team liderzy do dupy!!!
1
bylypracownik 2016-10-05 21:13:11
Mnie tam się udało ze spokojem powyżej 1600 nie raz. Ale prawda, to nie dla ludzi, którzy mają rodzinę na głowie.
Atmosfera fajna.
Ale tak jak samson mówi: jak team lider Cię lubi to lepsze zamówienia, syf mega, sporo liderów jest kiepskich i nie wartych swoich stanowisk.
1
Tyyy 2016-10-06 23:42:20
Tak praca dla naiwnych lubiących się kundlić za 1500 haha. Życzę tym pracownikom powodzenia.
Wike 2016-10-07 14:51:06
Na święta kasa??chyba jakieś kity wciskasz.kto tam pracował to wie jaka jest prawda.a kto ma zamiar pracować to wtedy takie kity można wciskać to może uwierzą.a jak zobaczą jak jest to za długo nie popracują.NAWET NIE POTRAFIĄ ZAPŁACIĆ ZA NADGODZINY.BO PRZEKROCZYŁEŚ LIMIT I ROBIŁEŚ ZA DARMO.JA SIĘ DZIWIĘ ZE LUDZIE W TEJ FIRMIE NIE WALCZĄ O SWOJE.WDG.MNIE POWINNY BYĆ ZWIĄZKI ZAWODOWE.
1
TL 2016-10-07 19:41:15
Dają na święta, wiem bo pracuję a logiczną rzeczą jest że trzeba jakiś okres przepracować żeby je dostać bo nigdzie po 3 miesiącach nie dadzą .Co do limitu nadgodzin to niestety tygodniowo możemy w sumie pracować tylko 48 godzin-z nadgodzinami lub bez.
Zrażona 2016-10-09 20:19:56
Podwyżkę ma ten kto dobrze kabluje
Zrażona 2016-10-09 20:20:46
Podwyżkę ma ten kto dobrze kabluje
1
TL 2016-10-10 10:54:20
Raczej ten kto się sprawdza w pracy,nie bierze L4 i wyrabia normę.
2
TL 2016-10-10 10:57:12
Jak wszędzie.Firma istnieje ,np. w Swarzędzu dopiero 3 lata, powieksza się i rozwija , więc na wszystko przyjdzie czas.
Dnnn 2016-10-10 21:42:48
Ta firma może podziękować tylko Ukrainie ze istnieje bo jest ich tam więcej niż naszych Polaków.
1
Dnnn 2016-10-10 21:43:17
Ta firma może podziękować tylko Ukrainie ze istnieje bo jest ich tam więcej niż naszych Polaków.
1
TL 2016-10-11 10:23:37
Pracuje wielu pracowników z Ukrainy owszem, ale jak nikt z Polaków nie chce pracować to ktoś to musi zrobić. Jeśli komuś naprawdę zależy na pracy to nawet za 1500 będzie pracował.Oni pracują za mniejsze pieniądze niż my , tyle że pracują więcej godzin.
bylypracownik 2016-10-11 17:52:48
Z Ukraińcami jest po prostu tak, że pracują po 10, 12 godzin, są tańsi.
Aczkolwiek robią meeega syf, kradną i są bezczelni.
Nie opłaca się moim zdaniem, ale jeśli firma chce tak, to niech ma.

Myślę, że to ciężko powiedzieć czy chcą pracować czy nie. I tak i nie. Już było mówione zresztą, poczytaj erf ;)
1
bylypracownik 2016-10-11 18:02:39
Pracowałam z 100, 200 sama nie wiem.
Nie narzekałam na maks jednego.
Dużo zależy jak pracodawca ich traktuje i ile ich jest w jednym miejscu...
bylypracownik 2016-10-11 20:05:57
Rozumiem, że mówimy o Ukraińcach, no im z pewnością tam źle nie jest.
bylypracownik 2016-10-12 11:52:27
Było o Polakach i Ukraińcach.
Em.. czego więcej ? Od pracodawcy tego, że będzie tępił durne zachowania, że będzie zwracał uwagę na ludzi, którzy robią taki syf, że aż się do pracy nie chce przychodzić. To, że są bezczelni itd to już inna sprawa, nie związana z pracą.
1
bylypracownik 2016-10-12 19:20:56
Wiesz co, nie,śmiecą mniej z tego co zaobserwowałam i nie są bezczelni.
3
TL 2016-10-12 21:17:53
Tak, jest na to szansa.
TL 2016-10-12 21:19:06
Dokładnie !!
bylypracownik 2016-10-18 21:41:37
Ta firma nie rozwija po więcej niż pół roku.
Jak najbardziej, szybko dają umowę o pracę.
Iso 2016-10-18 22:07:35
No to trzeba się cieszyć, ze umowe o prace dają szybko moim zdaniem to bardzo na plus, bo umowa o prace to dziś powinien być standard, a niestety nadal nie jest, dobrze, że to się zmienia powolutku i coś się dzieje
pracownik 2016-10-25 21:26:32
Firma? Hm... Praca jak praca, atmosfera fajna TL spoko,liderzy spoko, dyro też spoko -ludzki.Nadal trwa kult wodza Sylwestra tylko już sie tak chłopina nie wozi teraz prowadza sie z tym dlugim brzydkim kierasem -chyba paku. Jeden bez drugiego nie wstaje z krzesla pewnie jeden umie pisac a drugi czytać :) Żenada!!! Dobrze że my szaraczki nie mamy z nimi do czynienia. Biedni TL -chyle czoła sluchac tych popaprańcòw.Pozdrawiam wszystkich pracujących na inb. :)
pracownik 2016-10-25 21:27:17
Firma? Hm... Praca jak praca, atmosfera fajna TL spoko,liderzy spoko, dyro też spoko -ludzki.Nadal trwa kult wodza Sylwestra tylko już sie tak chłopina nie wozi teraz prowadza sie z tym dlugim brzydkim kierasem -chyba paku. Jeden bez drugiego nie wstaje z krzesla pewnie jeden umie pisac a drugi czytać :) Żenada!!! Dobrze że my szaraczki nie mamy z nimi do czynienia. Biedni TL -chyle czoła sluchac tych popaprańcòw.Pozdrawiam wszystkich pracujących na inb. :)
5
Lider ze stażem 2016-11-02 14:31:12
Czytam opinię i widzę że Polacy to zawistny naród. Ukraina pracuje u nas bo rynek Polaków w Wlkp się wyczerpuje. Jak tak wam źle to pracujecie u prywaciarza w swaju na pewno was doceni. Kierownicy u nas nie są idealni ale rozmawiają z ludźmi i często pomagają nawet gdy trzeba się zamienić lub dac komuś drugą szanse. Nas jest ok 1000 osób więc nie ma co liczyć na indywidualne rozmowy z każdym i codziennie. Podwyżki są premie też więc nie piszcie anonimowo ze taką krzywda . Ps. Ten wysoki kierownik to Mateusz i jak go nie znasz to nie pisz bzdur. Zła karma wraca. Do zob z wszystkimi na imprezie integracyjnej
7
TL 2016-11-03 19:40:24
No i pod tą opinią mogę się podpisać!!!
Na marginesie-nawet w H&M przyjmują pracowników z Ukrainy bo również tam Polacy nie chcą pracować.
Mateusz!!!!!Najlepszy kierownik z jakim do tej pory miałam możliwość współpracować. Oby więcej takich ludzi wśród nas.
Jak znam życie to wszyscy będą się przednio bawić a narzekać i tak będą.
6
pracownik 2016-11-07 20:53:34
Do TL i Lidera ze stażem. Ciekawe... Wy chyba należycie do tych TL i L, którzy zostali nimi z przypadku bo lizali tyłki innym i nigdy wcześniej z taką funkcją nie mieliście do czynienia, bo jakbyście mieli to inaczej byście śpiewali. Jeden TL z paku miał zostać TL na inb , i ma szczęście że poszedł na pak. Jakby został na inb to by już dawno nie pracował. Don Łukasz szybko zweryfikowałby umiejętności tej pani.
3
on 2016-11-08 13:21:42
Z tego co wiem to chcieli ją tam bo na packu jeszcze sie miejsce nie zwolnilo (zwolnili Ole i odrazu tam przejęła grupę).Koldjna rzecz to to iż akurat ona z Łukaszem się dogaduje w przeciwieństwie do Stelli i Magdy.Na packu juz wie przynajmniej co z czym się je a na inb by sie zmarnowala ☺
1
były pracownik 74 2016-11-08 14:29:22
dokładnie zgadzam się z tobą. pracowałam w tej firmie przez parę miesięcy i byłam w grupie tej " pani . dla mnie jest to pomyłka a nie TL. tyle w temacie
3
były pracownik 2016-11-11 18:57:39
O której z Pań piszesz ,jeśli wolno zapytać?
magda 2016-11-20 09:45:23
Trudno wymyślać inne loginy ? xD
Wszyscy to samo...
pracownik 2016-11-23 09:44:43
Hehe, to tak jak team liderka pack.u Magda l,żeby napisać jednego maila spędza przed laptopem pół dnia,bo napisanie kilku zdań ją przerasta.
8
andy88 2016-11-30 11:24:25
Mnie się tam podoba, jest na czym oko zawiesić :)
1
Czarymary 2016-12-02 11:32:59
Pan Sylwester został zwolniony więc nie mamy kogo objąć kultem :)
1
PrAcOwNiKpL 2016-12-06 06:39:15
Zgadzam się w 100%. PS: studiuję prawo i jestem wege.
Zostaw swoją opinię o Rhenus Logistics - Swarzędz
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Rhenus Logistics