Proszę napiszcie jaka macie stawkę godzinowa
Chciałabym zapytać jak jest w innych sklepach EKO z grafikiem, dniami wolnymi i urlopem. W moim sklepie a pracuję w Jaworznie kierowniczka wiesza na początku miesiąca grafik. Grafik zrobiony w całości, ale często jest wystawiany na kilka dni i dopisywany co kilka dni. Listę obecności podpisujemy na początku miesiąca z górą dwa razy i potem lista jest niedostępna. W ten oto sposób pracujemy do końca miesiąca. Nadchodzi koniec miesiąca, kierowniczka wzywa po kolei pracowników i podpisujemy listę obecności niezgodną z grafikiem, w międzyczasie podsuwa nam do wypełnienia kartę urlopową którego urlopu wcale nie było na grafiku w zależności 1 dzień, 2 lub 3 dni nie ma to znaczenia że jest koniec miesiąca, podpisujemy te kary urlopowe z datą wcześniejszą o dwa dni przed urlopem "widmo". Czy u Was też tak jest? Czy jest to bardziej jawne i normalne???
potwierdzam wszystkie słowa poprzedniczki. Nie wiemy co to jest urlop za dzień wolny od pracy (mam na myśli że np. ktoś nagle wypadł. trudno trzeba go zastąpić ale niestety czasem tak bywa). Owszem wymagane dni wolne są wydawane ale nie każdemu, i nie do końca. Reszta jest "tuszowana". Czy jeśli zostaję ściągnięta do pracy za kogoś to należy mi się za to dzień wolnego, raczej tak. Niestety nie w tej firmie.
W eko Łekno urlopów wcale się nie dostaje. Wypoczywa tylko kierowniczka. Urlopy zaległe jeszcze za 2016 rok. Za chorobowe natychmiastowe zwolnienie. Ciągłe zmiany w grafiku nie oddane nadgodziny. Jeden wielki (usunięte przez administratora)
towar stary?? dziwne tto dlaaaczego klienci przychodza zaraz jak jest dostawa i pytaja o mieso..bez przesady znowu!!! ja chodze tam codziennie na zakupy i jestem zadowolony,nie rozumiem waszych opini a odkad jest sklep caly czas robie zakupy i nie narzekam a skoro wam sie nie podoba zglocie to do sanepidu tylko musicie miec dowody.
towar stary może sanepid by się zajął tym sklepem kiedyś to był sklep a teraz smród na każdym kroku
Czy ktoś wie co się dzieje w tym sklepie, czy ktoś z góry tego nie widzi? Dzisiaj stałem w kolejce 20 minut, jedna kasa czynna, chaos, bałagan, smród, nieświeże jarzyny, i to mięso, na następny raz pojadę z tym do sanepidu, co z tą obsługą, wiem że jeszcze pewnie urlopy, bo widoczny brak załogi na każdym kroku, da się zauważyć, na tą chwilę już kupuję wędlinę w sklepie osiedlowym. Jestem stałym klientem, wcześniej było wszystko w porządku, a teraz nowe nieprzyjemne, z przetłuszczonymi włosami kasjerki. Obrzydzenie mnie bierze, czas się pożegnać z tym sklepem, poczekam aż stara ZAŁOGA wróci z urlopu.
przykre ale prawdziwe stara zaloga juz nie wroci !!! poprzednie panie sie pozwalnialy i tam juz nic nie bedzie jak dawniej
nie miła obsługa panie gburowate nie pamietam zeby tyle stac w kolejce do kasy wieczne błedy kasjerek typu nie ten towar nabity albo nabity kilka razy kazdy z nas jest czlowiekiem i ma prawo do pomylek ale nie tak regularnych . Dostępnosć twaru ,promocje ogólnie ceny bez zarzutu ale OBSŁUGA niszczy wszystkie zalety tego sklepu !!!
jestem mieszkanka Jaworzna-Podłęże odkąd istnieje punkt sprzedaży EKO w Jaworznie jestem jego klientką.Bardzo lubiałam robic tam zakupy od jakiegoś miesiaca jest masakra!!!!!!!! obsługa pozostawia wiele do życzenia nie miłe panie za kasa, nie potrafia nawiązać kontaktu z klientem ,w kolejce przy 5 osobach do kasy stoi się około pól godziny.Gdzie się podziały poprzednie panie czy tego nikt nie widzi?????? Gratuluję powolnej utraty klientów.
zostajesz sciagnieta musisz byc ale jak ty potrzebujesz wolne to nie i nie pamieta sie ze przyszlas z wolnego czas najwyzszy zeby moze ktos sie przygladnąl kierownictwu w tym sklepie i zasadom wewnetrznym jakie tam panuja a co do tuszowania to tam jest pierwsza klasa
wszystko co sie tam dzieje to przechodzi ludzkie pojecie !!!tam nic nie jest normalne !!