Czesc :) ciekawa jestem jak Wam sie zyje odkad SQN to CEIDG? 1) Daja umowy o prace? 2) przestali żądać nagle robienia nadgodzin? 3) jaka jest atmosfera? 4) czy wystrój jest mniej upiorny i ktoś zrobił ogrzewanie i klimatyzacje albo chociaż zaopatrzył okna w klamki? Dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam :)
Nie polecam pracy w tej firmie. Zero szacunku dla pracownika, (usunięte przez administratora), ręka rękę myje. Liczy się tylko wynik, nie ludzie.
Napisałeś swój wpis w sposób ogólny. Ja chciałabym natomiast poczytać o konkretach i dokładnie o sytuacjach, które miały wpływ na Twoją opinię o firmie. Czy mógłbyś dodać coś więcej dlaczego nie polecasz i masz takie zdanie o SINE QUA NON TS Centrum Telemarketingu?
Jasne, nie ma problemu. O ile moja opinia zostanie dodana do forum, gdyż moderator usuwa niewygodne treści. Brak pomocy ze strony lidera, tylko ciągłe pretensje oraz ciśnięcie o wynik. Praca miała mieć elastyczne godziny, z czym okazał się być niemały problem. Ustawianie pracownikom, kiedy mogą iść na przerwę, ciągłe sprawdzanie zajętości, presja, zwalnianie pracowników z dnia na dzień, "łapanie za słówka"- wszystko co było powiedziane podczas rozmowy inaczej niż wskazywał model było niemile widziane, wręcz karane naganami. Lider to nieodpowiedni człowiek na nieodpowiednim miejscu- liczył się tylko wynik, mimo wszystko. Mimo skarg, w ogólnym rozrachunku tłumaczono, że ma on znajomości z kierownictwem i nikt nie może pomóc... Ogólny chaos- mimo możliwości pracy zdalnej nikt nigdy jej nie zaproponował (mimo, że w ogłoszeniu widniała informacja o pracy zdanej), z dnia na dzień zmiana lidera (niewiadomo dlaczego i po co), pracownicy dowiadują się o wszystkim ostatni. Obcinanie godzin w momencie, gdy wynik nie był taki, jakiego oczekiwano. Brak jakiejkolwiek pomocy ze strony lidera aby poprawić jakość rozmów oraz liczbę sprzedaży. Byliśmy bardzo zgraną grupą konsultantów, jednak rozbitą przez lidera- połowa z nas się zwolniła (z powodu podejścia lidera oraz jego zachowania w stosunku do nas), połowa została zwolniona bez powodu. Wynik, który zapewniał premię był niemożliwy do osiągnięcia. Ogólnie podejście "góry" do podopiecznych można opisać tak, że w sumie jak nie ten to i tak przyjdzie nowy. Atmosfera bardzo słaba.(usunięte przez administratora) NIE POLECAM NIKOMU; nawet komuś kto bardzo się zaangażuje i będzie się starał. Polecam inne call center, ale nie SQN. Jeśli jesteś osobą, która chce zachować zdrowie psychiczne to na pewno nie tam.
Pracuje już dłuższy czas jak to w sprzedaż bywa są dobre i złe dni ale powiedz mi jak firma która zajmuje się sprzedażą nie ma liczyć na wynik od pracowników ?? Mówisz że prowizja nie do zdobienia?? Co miesiąc odbieram prowizje raz mniejsza raz większą. Do tego trzeba się nadawać i tyle
Czy aktualnie nic się nie zmieniło jeśli chodzi o warunki pracy? Większość opinii jest negatywnych, ale mają już rok, może coś się poprawiło.
Czym w SINE QUA NON TS Centrum Telemarketingu zachęcają przyszłych pracowników? Jakie mają dodatki?
Rekrutacja masowa, pytania ogólne. Nawet Jakbym nie odpowiedział to i tak by mnie przyjęli- czuć, że mają parcie. Warunki zaproponowane podchodzą pod umowę o pracę, tj. praca w stałych godzinach, pod kierownictwem w wyznaczonym miejscu. Najgorsze jest to, że mogą wyrzucić z dnia na dzień a ja muszę składać wypowiedzenie z 2 tygodniowym okresem
Pytania standardowe
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
(usunięte przez administratora) I dlaczego proponujecie prace zdalna, ale nie wspominacie o tym na olx, ze jak ktoś nie ma wyniku to wraca do firmy? To jest narażanie życia i kara dla pracowników, łamanie wszelkich praw człowieka. Firma, która ma możliwość pracy zdalnej narzuca kary na pracowników, żeby robili wynik, bo jak nie to maja z firmy dzwonić. Nikt tam o ludzi nie dba Zenada (usunięte przez administratora)
Nie bądź śmieszny/a :) Musisz wykonywać swoją prace należycie w siedzibie firmy i to jest narażanie życia ? :D
Oczywiście że to jest narażanie życia w dobie pandemii, szczególnie że nie są w firmie przestrzegane środki ostrożności, nikt nie chodzi w masce, nie ma zachowanego odstępu. Każdy powinien pracować zdalnie
Jeśli ktoś w domu się nie stara, jest nieefektywny, to normalne, że taka osoba powinna wrócić do firmy. Albo pracownik się stara i pracuje zdalnie, albo praca pod nadzorem. Wybór pracownika.
Co tu dużo mówić... Brak jakiegokolwiek zaplecza (raportowego, technicznego, IT - chłopaki się starają(usunięte przez administratora) U większości Pracowników z kadry brak przygotowania do zajmowania się zespołem - to nie ich wina. Większość osób na tych stanowiskach to ludzie, którzy według "firmy" dobrze sprawdzali się jako sprzedawcy i zostali awansowani. (usunięte przez administratora) Tak jak napisałem wcześniej: kwestie związane ze sprzętem, na którym pracują Agenci to temat rodem z muzeum - nie wiedziałem, że jeszcze. Słynny system do wydzwaniania: ktoś go kupił, ale chyba nie przeczytał wcześniej, do czego on służy - w SQN 99,9% działań to telefony wychodzące, a system raczej służy do odbierania telefonów i nie ma widoków na jego rozwój. (usunięte przez administratora)Telefony kupuje się poza abonamentem, konkurencja podgryza Orange, młodzi nie chcą abonamentów, a dodatkowo jeszcze jest RODO (usunięte przez administratora) Dodam jeszcze, że wszędzie jest brudno, gniazdka zwisają ze ścian i żeby mieć "ludzkie" krzesło trzeba się sporo napocić. Klimatyzacja nie wszędzie dociera, więc na sali kręci się kilkadziesiąt wiatraków z przeceny w Tesco. Kwestie finansowe? poza widełkami płacowymi w branży:) Czy polecam? Oceń sam
Firma zawsze jest tworzona by generować zyski. Wiadomo tworzą ją ludzie i jak w życiu w każdej formie spotkamy różnych ludzi. Sqn jest dużą firmą i nie ma się co dziwić że ludzie w niej pracujący a właściwie zarządzający są faktycznie różni. Nie jest łatwo zarządzać - i fakt jest taki że nigdy całe sqn nie było zadowolone ze swojego Szefa. Kiedyś było inaczej bo serce I twarz firmy było inne, ale i ono było szkalowanie przez część ludzi :) zawsze trzeba szukać środka. A na Sqn świat się nie kończy - myśle że dla większości Pracowników to start w karierze i szkoda nerwów na złości . Optymistycznej przyszłości :)
(usunięte przez administratora)
Szanowni Państwo (byli, obecni i przyszli Pracownicy Spółki SQN). Krótka informacja związana z pandemią COVID – 19 i działaniami zaradczymi podejmowanymi przez Spółkę od marca 2020: Na terenie Spółki (przed wejściem na sale operacyjne) znajdują się bezdotykowe, automatyczne dyspozytory certyfikowanego płynu wiruso- i bakteriobójczego. Każda osoba, która wchodzi na teren Spółki ma mierzoną temperaturę i w przypadku, gdy jest ona podwyższona (diagnozujemy oznaki gorączki), nie jest wpuszczana na teren firmy. W łazienkach, już od marca 2020 znajdują się antybakteryjne płyny do mycia rąk (zastąpiliśmy nimi mydła w płynie). W łazienkach/toaletach znalazły się dokładne instrukcje w jakiś sposób dokładnie i efektywnie myć dłonie. Serwis sprzątający (na zmianie porannej i popołudniowej) prócz standardowych działań związanych z utrzymaniem porządku czyści dodatkowo (certyfikowanym płynem wirusobójczym) klamki, uchwyty i powierzchnie płaskie (szczególnie te na zapleczu kuchennym). Rano i wieczorem wszystkie pomieszczenia są dokładnie wietrzone i zachęcamy do tego naszych Pracowników również w ciągu dnia. Każdy manager Zespołu w Spółce wyposażony został w indywidualny dyspozytor płynu wirusobójczego, który służy do ciągłej dezynfekcji przedmiotów i mebli w Zespole, którym zarządza. Dysponujemy właściwie nieograniczonym zapasem certyfikowanych płynów wirusobójczych i na naszym wewnętrznym Intranecie oraz komunikatorze Spółki zachęcamy wszystkich Pracowników o przynoszenie Swoich indywidualnych dyspozytorów/pojemników, które uzupełniamy w stosowny płyn wirusobójczy. Na terenie Spółki obowiązuje wymóg poruszania się w maseczkach ochronnych (zgodny w wytycznymi GIS oraz MZ), a początkach pandemii (gdy do maseczek był utrudniony dostęp) każdy z Pracowników Spółki otrzymał bezpłatną maseczkę wielokrotnego użytku. Wszystkich Pracowników i Gości zachęcamy do odpowiedzialnego zachowania (unikania witania się, całowania i tym podobnych (sympatycznych) ale niewskazanych, przyjacielskich gestów). Pracownikom o obniżonej odporności, stażowym oraz tym, który dysponują zapleczem gwarantującym bezpieczeństwo pracy i jej ilościowe i jakościowe wykonanie proponujemy pracę zdalną na udostępnionym przez nas sprzęcie technicznym. Wszystkich Pracowników zachęcamy do zachowania czujności, rozsądku i spokoju nie tylko na terenie Spółki, ale również poza nią. Jeśli wśród Pracowników lub Współpracowników Spółki odpowiednie służby sanitarne (Inspekcja Sanitarna) zdiagnozuje zachorowanie na COVID – 19, to z całą stanowczością stosować będziemy wskazania, wytyczne i decyzje tych służb (izolacja, kwarantanna) Do tego czasu (formalnej diagnozy i decyzji służb sanitarnych) prosimy o zachowanie powściągliwości w ferowaniu wyroków, wskazywaniu potencjalnych chorych lub zakażonych. Uderza to nie tylko w normy społeczne, prawne (ODO), ale także w zasady współżycia społecznego i koleżeńskiego. Wszystkich związanych z naszą Spółką obecnie, w przeszłości lub chcących związać z nami zawodowo, serdecznie zapraszamy do kontaktu i prosimy o troskę nie tylko o zdrowie Swoje, ale także Swoich Koleżanek i Kolegów. Razem możemy więcej i przejdziemy wspólnie przez ten wymagający dla wszystkich czas! Pozdrawiamy i życzymy Wam wszystkiego dobrego! Zespół SQN
Ta firma to jakiś żart, kpina z ludzi, nie polecam. Robią sobie jaja z ludzi, są (lekko mówiąc) niepoważni i niekompetentni. Z czymś takim jak dotąd jeszcze nigdy się nie spotkałam, zachowanie na poziomie przedszkolaków. Zostałam zaproszona na rozmowę rekrutacyjną, gdzie pani zapewniała mnie, że jestem przyjęta i tylko czekać na informację o szkoleniu. A dopytywałam kilka razy jak wygląda proces rekrutacji i czy na pewno mam to rozumieć jako ostateczną decyzję. Po czym dostałam później informację, że lista osób jest zapełniona i nie ma miejsc. Czyli pani nie wiedziała, że nie ma miejsc? Nie można było więc powiedzieć, że liczba miejsc jest ograniczona i skontaktują się z wybranymi kandydatami.. cokolwiek? Albo wcześniej odwołać rozmowę i nie marnować mojego czasu. Oczywiście ich zdaniem lepiej obiecywać i robić w przysłowiowego konia, no kto poważny tak się zachowuje? A jeśli info o braku miejsc miało być tylko z jakiegoś powodu wymówką to kreatywnmość kogoś, kto ją wymyślił jest pod poziomem (usunięte przez administratora), totalny brak szacunku.
Witam, odpisuję w imieniu firmy SineQuaNon :). Pani Moniko została Pani zaproszona na rozmowę kwalifikacyjną, w której sprawie sama do Pani dzwoniłam :). Proces rekrutacyjny w naszej firmie wygląda następująco: Pani składa swoje CV (poprzez portal OLX) Ja kontaktuję się i umawiam spotkanie i tak też się stało. Rozmowę rekrutacyjną prowadzi kierownik szukający osób do swojej grupy sprzedażowej, a po wszystkim oddzwania nasz szkoleniowiec z informacją czy przeszła Pani pozytywnie bądź negatywnie proces rekrutacji. I tu chciałbym z miejsca przeprosić tak jak zrobiłam to telefonicznie za kolegę, który popełnił błąd w odpowiedzi co do Pani. Jak już wspominałam przeprowadziłyśmy rozmowę telefoniczną gdzie wyjaśniłam wszystko Pani i „gdzie pani zapewniała mnie, że jestem przyjęta i tylko czekać na informację o szkoleniu” tak nie było, ponieważ moja koleżanka poinformowała Panią o procesie rekrutacji, a nie „zapewniała, że została Pani przyjęta”. Pozdrawiam.
Ta firma sięgnęła dna w momencie zatrudnienia nowego dyrektora. Od ponad roku wprowadza i nie umie wprowadzić systemu informatycznego który jest podstawowym narzędziem w tej pracy - system dzwonienia do klientów. Pan Dyrektor, nie zna się na niczym, prawie wcale go nie ma w firmie, tylko wydaje polecenia. Nie jest człowiekiem. Jeśli Pan Prezes, będzie dalej mu ślepo wierzył to ja daje tej firmie 3 miesiące i nie będzie niczego i to nie będzie wina koronawirusa tylko zarządzania tego człowieka. Nie docenia pracowników, zamiast dawać podwyżki, zwalnia i zatrudnia nowe nic nie umiejące osoby. W firmie jest 6 coachów a szkoleń nie ma. Przychodzi nowa osoba do działu HR, potem odrazu idzie na sale sprzedażową (bez uzyskania jakichkolwiek autoryzacji) siada na "odsłuch" z innym konsultantem - ma wgląd w informacje poufne tj. dane klientów, a nawet nie jest tam zatrudniony... Ciekawe skąd te wycieki danych klientów z Orange, nikogo nie oskarżam to tylko moje i innych spostrzeżenia. Kolejna sprawa, karta prowizyjna. Idąc na rozmowe mówią Ci że dostajesz najniższą krajową (tak, nawet nie ma co liczyć na więcej, osoby które pracują tam po pare lat może mają z 50-150zł więcej), ale podstawa to tylko część wypłaty, bo jest oczywiście premia - tak mityczna premia, że jest super, można 2 razy tyle dostać co podstawy, że są liczne konkursy na dodatkowe bony, karta multisport (nikt Ci nie powie, że musisz w całości za nią zapłącić, ale oczywiście w ogłoszeniu o prace jest informacja, że firma zapewnia liczne dodatki jak w.w. karta). A prawda jest taka, że 90% na sali może zapomnieć o premii, nawet jeśli zrobi główny cel to jest kilka/kilkanąscie celów pobocznych, żeby móc okroić tą premie do minimum. I apropo jeszcze wyników, ciągłe ciśnienie na wynik, to nic, że nic w tej firmie nie działa i siedzisz np 3 godziny w ciągu dnia i nic nie robisz bo jest awaria, wynik ma być i pana dyrektora, kierowników i menadżerów to nie obchodzi. W obecnej sytuacji, uciekajcie jeśli tylko możecie. Za najniższą krajową o wiele lepsza atmosfera jest w warzywniaku za rogiem, a nie tu. Nikomu nigdy nie polece tej firmy. I ostatnia sprawa, dlaczego negatywne komentarze o tej firmie znikają z tego serwisu? Czyżby SQN płącił państwu za wybielanie jego oblicza? Wczoraj w nocy dodaliście ten komentarz po czym rano już go nie ma? Na szczęście jest jeszcze 2 profil sqna na tym portalu którego nie redagujecie. Post nie łamie żadnego punktu regulaminu (przeczytałem cały).
cała prawda, wreszcie ktoś to napisał, najgorsza firma w której pracowałem, również nikomu nie polecam
chodzi o M (usunięte przez administratora), który wcześniej pracował w konkurencyjnej firmie call center?
Czy kierownicy będą odpowiadać za swoje zachowanie ?
I jak z tym pozwem ?
A mnie śmieszy najbardziej ze pierwsi uciekali z firmy, wyzywali ja i wszystkich do okola po czym nagle wrócili i zniszczyli cała firmę
(usunięte przez administratora)
Wkradł się błąd, oczywiście chodziło o 90% osób na umowie zleceniu :)
Jaka jest kultura pracy w SINE QUA NON TS Centrum Telemarketingu? Obowiązuje typowy dress code?
Myślę, że słowo kultura absolutnie nie ma zastosowania w tej firmie :) dress code nie obowiązuje.
@K. a to SQN co dokładnie oznacza?
Mężczyźni (czyt.Kierownicy) w tej firmie maja brak wiedzy, taktu i poszanowania. Nie polecam.
Wszyscy kierownicy są tacy „nie douczeni” ?
Powiem tak pracowałem chwile w tej firmie i chce tu napisać swoje wnioski zaczynając od początku. Co do umowy nie mam żadnych zastrzeżeń, bo można zarobić, a nie jest to jakoś trudna praca, ale no właśnie są, ale kierownicy grup sprzedażowych to jakieś (usunięte przez administratora) mam wrażenie, że nie znają się na niczym nie motywują i chodzą jak by nie wiadomo kim byli masakra czułem się złe w tej firmie taki gorszy od nich dlatego odszedłem pierwszy raz się z tym spotkałem, ponieważ pracowałem w innych call center i praca wyglądała zupełnie inaczej a zapowiadało się tak fajnie no cóż
Czy zatrudnione osoby z orzeczonym stopniem o niepełnosprawności są zatrudniane na umowę o pracę z zastosowaniem skróconego czasu pracy do 7 godzin?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w SINE QUA NON TS Centrum Telemarketingu?
Zobacz opinie na temat firmy SINE QUA NON TS Centrum Telemarketingu tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 14.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w SINE QUA NON TS Centrum Telemarketingu?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 12, z czego 0 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy SINE QUA NON TS Centrum Telemarketingu?
Kandydaci do pracy w SINE QUA NON TS Centrum Telemarketingu napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.