Opinie o SINE QUA NON TS Centrum Telemarketingu w Sosnowiec

Poniżej przeczytasz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie SINE QUA NON TS Centrum Telemarketingu. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do pracy w SINE QUA NON TS Centrum Telemarketingu o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o SINE QUA NON TS Centrum Telemarketingu w Sosnowiec

Byly pracownik SQN Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie

Czesc :) ciekawa jestem jak Wam sie zyje odkad SQN to CEIDG? 1) Daja umowy o prace? 2) przestali żądać nagle robienia nadgodzin? 3) jaka jest atmosfera? 4) czy wystrój jest mniej upiorny i ktoś zrobił ogrzewanie i klimatyzacje albo chociaż zaopatrzył okna w klamki? Dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam :)

nyancat
Pracownik

Nie polecam pracy w tej firmie. Zero szacunku dla pracownika, (usunięte przez administratora), ręka rękę myje. Liczy się tylko wynik, nie ludzie.

Honorata
Inne
@nyancat

Napisałeś swój wpis w sposób ogólny. Ja chciałabym natomiast poczytać o konkretach i dokładnie o sytuacjach, które miały wpływ na Twoją opinię o firmie. Czy mógłbyś dodać coś więcej dlaczego nie polecasz i masz takie zdanie o SINE QUA NON TS Centrum Telemarketingu?

nyancat
Pracownik
@Honorata

Jasne, nie ma problemu. O ile moja opinia zostanie dodana do forum, gdyż moderator usuwa niewygodne treści. Brak pomocy ze strony lidera, tylko ciągłe pretensje oraz ciśnięcie o wynik. Praca miała mieć elastyczne godziny, z czym okazał się być niemały problem. Ustawianie pracownikom, kiedy mogą iść na przerwę, ciągłe sprawdzanie zajętości, presja, zwalnianie pracowników z dnia na dzień, "łapanie za słówka"- wszystko co było powiedziane podczas rozmowy inaczej niż wskazywał model było niemile widziane, wręcz karane naganami. Lider to nieodpowiedni człowiek na nieodpowiednim miejscu- liczył się tylko wynik, mimo wszystko. Mimo skarg, w ogólnym rozrachunku tłumaczono, że ma on znajomości z kierownictwem i nikt nie może pomóc... Ogólny chaos- mimo możliwości pracy zdalnej nikt nigdy jej nie zaproponował (mimo, że w ogłoszeniu widniała informacja o pracy zdanej), z dnia na dzień zmiana lidera (niewiadomo dlaczego i po co), pracownicy dowiadują się o wszystkim ostatni. Obcinanie godzin w momencie, gdy wynik nie był taki, jakiego oczekiwano. Brak jakiejkolwiek pomocy ze strony lidera aby poprawić jakość rozmów oraz liczbę sprzedaży. Byliśmy bardzo zgraną grupą konsultantów, jednak rozbitą przez lidera- połowa z nas się zwolniła (z powodu podejścia lidera oraz jego zachowania w stosunku do nas), połowa została zwolniona bez powodu. Wynik, który zapewniał premię był niemożliwy do osiągnięcia. Ogólnie podejście "góry" do podopiecznych można opisać tak, że w sumie jak nie ten to i tak przyjdzie nowy. Atmosfera bardzo słaba.(usunięte przez administratora) NIE POLECAM NIKOMU; nawet komuś kto bardzo się zaangażuje i będzie się starał. Polecam inne call center, ale nie SQN. Jeśli jesteś osobą, która chce zachować zdrowie psychiczne to na pewno nie tam.

Nn
Pracownik
 Pytanie
@nyancat

Pracuje już dłuższy czas jak to w sprzedaż bywa są dobre i złe dni ale powiedz mi jak firma która zajmuje się sprzedażą nie ma liczyć na wynik od pracowników ?? Mówisz że prowizja nie do zdobienia?? Co miesiąc odbieram prowizje raz mniejsza raz większą. Do tego trzeba się nadawać i tyle

nn2 Nowy wpis
Pracownik
@Nn

i tak sie nie nadajesz : )

Xxx
Kandydat
 Pytanie

Czy aktualnie nic się nie zmieniło jeśli chodzi o warunki pracy? Większość opinii jest negatywnych, ale mają już rok, może coś się poprawiło.

G
Pracownik
@Xxx

Nic się nie zmieniło

RolEX Nowy wpis
Pracownik
@Xxx

poprawiło się nagorsze.

Pytanie
 Pytanie

Czym w SINE QUA NON TS Centrum Telemarketingu zachęcają przyszłych pracowników? Jakie mają dodatki?

RolEX Nowy wpis
Pracownik
@Pytanie

Zwolnieniem, karami, (usunięte przez administratora) i negatywną atmosferą.

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja masowa, pytania ogólne. Nawet Jakbym nie odpowiedział to i tak by mnie przyjęli- czuć, że mają parcie. Warunki zaproponowane podchodzą pod umowę o pracę, tj. praca w stałych godzinach, pod kierownictwem w wyznaczonym miejscu. Najgorsze jest to, że mogą wyrzucić z dnia na dzień a ja muszę składać wypowiedzenie z 2 tygodniowym okresem

Pytania

Pytania standardowe

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Sosnowiec
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds. Wentylacji Mechanicznej (Rekuperacja)
Sosnowiec
Oem Energy Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Sosnowiec
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Zenada
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora) I dlaczego proponujecie prace zdalna, ale nie wspominacie o tym na olx, ze jak ktoś nie ma wyniku to wraca do firmy? To jest narażanie życia i kara dla pracowników, łamanie wszelkich praw człowieka. Firma, która ma możliwość pracy zdalnej narzuca kary na pracowników, żeby robili wynik, bo jak nie to maja z firmy dzwonić. Nikt tam o ludzi nie dba Zenada (usunięte przez administratora)

4
Kamil
Kandydat
 Pytanie
@Zenada

Nie bądź śmieszny/a :) Musisz wykonywać swoją prace należycie w siedzibie firmy i to jest narażanie życia ? :D

2
Tak
Pracownik
@Kamil

Oczywiście że to jest narażanie życia w dobie pandemii, szczególnie że nie są w firmie przestrzegane środki ostrożności, nikt nie chodzi w masce, nie ma zachowanego odstępu. Każdy powinien pracować zdalnie

Geniusz
Pracownik
@Zenada

Jeśli ktoś w domu się nie stara, jest nieefektywny, to normalne, że taka osoba powinna wrócić do firmy. Albo pracownik się stara i pracuje zdalnie, albo praca pod nadzorem. Wybór pracownika.

jakoś takoś
Były pracownik
 Pytanie

Co tu dużo mówić... Brak jakiegokolwiek zaplecza (raportowego, technicznego, IT - chłopaki się starają(usunięte przez administratora) U większości Pracowników z kadry brak przygotowania do zajmowania się zespołem - to nie ich wina. Większość osób na tych stanowiskach to ludzie, którzy według "firmy" dobrze sprawdzali się jako sprzedawcy i zostali awansowani. (usunięte przez administratora) Tak jak napisałem wcześniej: kwestie związane ze sprzętem, na którym pracują Agenci to temat rodem z muzeum - nie wiedziałem, że jeszcze. Słynny system do wydzwaniania: ktoś go kupił, ale chyba nie przeczytał wcześniej, do czego on służy - w SQN 99,9% działań to telefony wychodzące, a system raczej służy do odbierania telefonów i nie ma widoków na jego rozwój. (usunięte przez administratora)Telefony kupuje się poza abonamentem, konkurencja podgryza Orange, młodzi nie chcą abonamentów, a dodatkowo jeszcze jest RODO (usunięte przez administratora) Dodam jeszcze, że wszędzie jest brudno, gniazdka zwisają ze ścian i żeby mieć "ludzkie" krzesło trzeba się sporo napocić. Klimatyzacja nie wszędzie dociera, więc na sali kręci się kilkadziesiąt wiatraków z przeceny w Tesco. Kwestie finansowe? poza widełkami płacowymi w branży:) Czy polecam? Oceń sam

Inaczej
Pracownik

Firma zawsze jest tworzona by generować zyski. Wiadomo tworzą ją ludzie i jak w życiu w każdej formie spotkamy różnych ludzi. Sqn jest dużą firmą i nie ma się co dziwić że ludzie w niej pracujący a właściwie zarządzający są faktycznie różni. Nie jest łatwo zarządzać - i fakt jest taki że nigdy całe sqn nie było zadowolone ze swojego Szefa. Kiedyś było inaczej bo serce I twarz firmy było inne, ale i ono było szkalowanie przez część ludzi :) zawsze trzeba szukać środka. A na Sqn świat się nie kończy - myśle że dla większości Pracowników to start w karierze i szkoda nerwów na złości . Optymistycznej przyszłości :)

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Szanowni Państwo (byli, obecni i przyszli Pracownicy Spółki SQN). Krótka informacja związana z pandemią COVID – 19 i działaniami zaradczymi podejmowanymi przez Spółkę od marca 2020: Na terenie Spółki (przed wejściem na sale operacyjne) znajdują się bezdotykowe, automatyczne dyspozytory certyfikowanego płynu wiruso- i bakteriobójczego. Każda osoba, która wchodzi na teren Spółki ma mierzoną temperaturę i w przypadku, gdy jest ona podwyższona (diagnozujemy oznaki gorączki), nie jest wpuszczana na teren firmy. W łazienkach, już od marca 2020 znajdują się antybakteryjne płyny do mycia rąk (zastąpiliśmy nimi mydła w płynie). W łazienkach/toaletach znalazły się dokładne instrukcje w jakiś sposób dokładnie i efektywnie myć dłonie. Serwis sprzątający (na zmianie porannej i popołudniowej) prócz standardowych działań związanych z utrzymaniem porządku czyści dodatkowo (certyfikowanym płynem wirusobójczym) klamki, uchwyty i powierzchnie płaskie (szczególnie te na zapleczu kuchennym). Rano i wieczorem wszystkie pomieszczenia są dokładnie wietrzone i zachęcamy do tego naszych Pracowników również w ciągu dnia. Każdy manager Zespołu w Spółce wyposażony został w indywidualny dyspozytor płynu wirusobójczego, który służy do ciągłej dezynfekcji przedmiotów i mebli w Zespole, którym zarządza. Dysponujemy właściwie nieograniczonym zapasem certyfikowanych płynów wirusobójczych i na naszym wewnętrznym Intranecie oraz komunikatorze Spółki zachęcamy wszystkich Pracowników o przynoszenie Swoich indywidualnych dyspozytorów/pojemników, które uzupełniamy w stosowny płyn wirusobójczy. Na terenie Spółki obowiązuje wymóg poruszania się w maseczkach ochronnych (zgodny w wytycznymi GIS oraz MZ), a początkach pandemii (gdy do maseczek był utrudniony dostęp) każdy z Pracowników Spółki otrzymał bezpłatną maseczkę wielokrotnego użytku. Wszystkich Pracowników i Gości zachęcamy do odpowiedzialnego zachowania (unikania witania się, całowania i tym podobnych (sympatycznych) ale niewskazanych, przyjacielskich gestów). Pracownikom o obniżonej odporności, stażowym oraz tym, który dysponują zapleczem gwarantującym bezpieczeństwo pracy i jej ilościowe i jakościowe wykonanie proponujemy pracę zdalną na udostępnionym przez nas sprzęcie technicznym. Wszystkich Pracowników zachęcamy do zachowania czujności, rozsądku i spokoju nie tylko na terenie Spółki, ale również poza nią. Jeśli wśród Pracowników lub Współpracowników Spółki odpowiednie służby sanitarne (Inspekcja Sanitarna) zdiagnozuje zachorowanie na COVID – 19, to z całą stanowczością stosować będziemy wskazania, wytyczne i decyzje tych służb (izolacja, kwarantanna) Do tego czasu (formalnej diagnozy i decyzji służb sanitarnych) prosimy o zachowanie powściągliwości w ferowaniu wyroków, wskazywaniu potencjalnych chorych lub zakażonych. Uderza to nie tylko w normy społeczne, prawne (ODO), ale także w zasady współżycia społecznego i koleżeńskiego. Wszystkich związanych z naszą Spółką obecnie, w przeszłości lub chcących związać z nami zawodowo, serdecznie zapraszamy do kontaktu i prosimy o troskę nie tylko o zdrowie Swoje, ale także Swoich Koleżanek i Kolegów. Razem możemy więcej i przejdziemy wspólnie przez ten wymagający dla wszystkich czas! Pozdrawiamy i życzymy Wam wszystkiego dobrego! Zespół SQN

L
Kandydat
 Pytanie

Ta firma to jakiś żart, kpina z ludzi, nie polecam. Robią sobie jaja z ludzi, są (lekko mówiąc) niepoważni i niekompetentni. Z czymś takim jak dotąd jeszcze nigdy się nie spotkałam, zachowanie na poziomie przedszkolaków. Zostałam zaproszona na rozmowę rekrutacyjną, gdzie pani zapewniała mnie, że jestem przyjęta i tylko czekać na informację o szkoleniu. A dopytywałam kilka razy jak wygląda proces rekrutacji i czy na pewno mam to rozumieć jako ostateczną decyzję. Po czym dostałam później informację, że lista osób jest zapełniona i nie ma miejsc. Czyli pani nie wiedziała, że nie ma miejsc? Nie można było więc powiedzieć, że liczba miejsc jest ograniczona i skontaktują się z wybranymi kandydatami.. cokolwiek? Albo wcześniej odwołać rozmowę i nie marnować mojego czasu. Oczywiście ich zdaniem lepiej obiecywać i robić w przysłowiowego konia, no kto poważny tak się zachowuje? A jeśli info o braku miejsc miało być tylko z jakiegoś powodu wymówką to kreatywnmość kogoś, kto ją wymyślił jest pod poziomem (usunięte przez administratora), totalny brak szacunku.

Pracodawca

@L

Witam, odpisuję w imieniu firmy SineQuaNon :). Pani Moniko została Pani zaproszona na rozmowę kwalifikacyjną, w której sprawie sama do Pani dzwoniłam :). Proces rekrutacyjny w naszej firmie wygląda następująco: Pani składa swoje CV (poprzez portal OLX) Ja kontaktuję się i umawiam spotkanie i tak też się stało. Rozmowę rekrutacyjną prowadzi kierownik szukający osób do swojej grupy sprzedażowej, a po wszystkim oddzwania nasz szkoleniowiec z informacją czy przeszła Pani pozytywnie bądź negatywnie proces rekrutacji. I tu chciałbym z miejsca przeprosić tak jak zrobiłam to telefonicznie za kolegę, który popełnił błąd w odpowiedzi co do Pani. Jak już wspominałam przeprowadziłyśmy rozmowę telefoniczną gdzie wyjaśniłam wszystko Pani i „gdzie pani zapewniała mnie, że jestem przyjęta i tylko czekać na informację o szkoleniu” tak nie było, ponieważ moja koleżanka poinformowała Panią o procesie rekrutacji, a nie „zapewniała, że została Pani przyjęta”. Pozdrawiam.

prawdomówny

Ta firma sięgnęła dna w momencie zatrudnienia nowego dyrektora. Od ponad roku wprowadza i nie umie wprowadzić systemu informatycznego który jest podstawowym narzędziem w tej pracy - system dzwonienia do klientów. Pan Dyrektor, nie zna się na niczym, prawie wcale go nie ma w firmie, tylko wydaje polecenia. Nie jest człowiekiem. Jeśli Pan Prezes, będzie dalej mu ślepo wierzył to ja daje tej firmie 3 miesiące i nie będzie niczego i to nie będzie wina koronawirusa tylko zarządzania tego człowieka. Nie docenia pracowników, zamiast dawać podwyżki, zwalnia i zatrudnia nowe nic nie umiejące osoby. W firmie jest 6 coachów a szkoleń nie ma. Przychodzi nowa osoba do działu HR, potem odrazu idzie na sale sprzedażową (bez uzyskania jakichkolwiek autoryzacji) siada na "odsłuch" z innym konsultantem - ma wgląd w informacje poufne tj. dane klientów, a nawet nie jest tam zatrudniony... Ciekawe skąd te wycieki danych klientów z Orange, nikogo nie oskarżam to tylko moje i innych spostrzeżenia. Kolejna sprawa, karta prowizyjna. Idąc na rozmowe mówią Ci że dostajesz najniższą krajową (tak, nawet nie ma co liczyć na więcej, osoby które pracują tam po pare lat może mają z 50-150zł więcej), ale podstawa to tylko część wypłaty, bo jest oczywiście premia - tak mityczna premia, że jest super, można 2 razy tyle dostać co podstawy, że są liczne konkursy na dodatkowe bony, karta multisport (nikt Ci nie powie, że musisz w całości za nią zapłącić, ale oczywiście w ogłoszeniu o prace jest informacja, że firma zapewnia liczne dodatki jak w.w. karta). A prawda jest taka, że 90% na sali może zapomnieć o premii, nawet jeśli zrobi główny cel to jest kilka/kilkanąscie celów pobocznych, żeby móc okroić tą premie do minimum. I apropo jeszcze wyników, ciągłe ciśnienie na wynik, to nic, że nic w tej firmie nie działa i siedzisz np 3 godziny w ciągu dnia i nic nie robisz bo jest awaria, wynik ma być i pana dyrektora, kierowników i menadżerów to nie obchodzi. W obecnej sytuacji, uciekajcie jeśli tylko możecie. Za najniższą krajową o wiele lepsza atmosfera jest w warzywniaku za rogiem, a nie tu. Nikomu nigdy nie polece tej firmy. I ostatnia sprawa, dlaczego negatywne komentarze o tej firmie znikają z tego serwisu? Czyżby SQN płącił państwu za wybielanie jego oblicza? Wczoraj w nocy dodaliście ten komentarz po czym rano już go nie ma? Na szczęście jest jeszcze 2 profil sqna na tym portalu którego nie redagujecie. Post nie łamie żadnego punktu regulaminu (przeczytałem cały).

ktos
@prawdomówny

cała prawda, wreszcie ktoś to napisał, najgorsza firma w której pracowałem, również nikomu nie polecam

marcin
Pracownik
 Pytanie
@prawdomówny

chodzi o M (usunięte przez administratora), który wcześniej pracował w konkurencyjnej firmie call center?

Arek
Były pracownik
 Pytanie

Czy kierownicy będą odpowiadać za swoje zachowanie ?

Arek
Były pracownik
 Pytanie

I jak z tym pozwem ?

Maja
Były pracownik

A mnie śmieszy najbardziej ze pierwsi uciekali z firmy, wyzywali ja i wszystkich do okola po czym nagle wrócili i zniszczyli cała firmę

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Marcel Klata
Były pracownik

Wkradł się błąd, oczywiście chodziło o 90% osób na umowie zleceniu :)

Pytanie
 Pytanie

Jaka jest kultura pracy w SINE QUA NON TS Centrum Telemarketingu? Obowiązuje typowy dress code?

P
Były pracownik
@Pytanie

Myślę, że słowo kultura absolutnie nie ma zastosowania w tej firmie :) dress code nie obowiązuje.

Marta
Inne

@K. a to SQN co dokładnie oznacza?

J92
Kandydat
@Marta

https://pl.wikipedia.org/wiki/Sine_qua_non

Lena
Były pracownik

Mężczyźni (czyt.Kierownicy) w tej firmie maja brak wiedzy, taktu i poszanowania. Nie polecam.

Pytanie
Były pracownik
 Pytanie

Wszyscy kierownicy są tacy „nie douczeni” ?

Zawiedziony
Były pracownik

Powiem tak pracowałem chwile w tej firmie i chce tu napisać swoje wnioski zaczynając od początku. Co do umowy nie mam żadnych zastrzeżeń, bo można zarobić, a nie jest to jakoś trudna praca, ale no właśnie są, ale kierownicy grup sprzedażowych to jakieś (usunięte przez administratora) mam wrażenie, że nie znają się na niczym nie motywują i chodzą jak by nie wiadomo kim byli masakra czułem się złe w tej firmie taki gorszy od nich dlatego odszedłem pierwszy raz się z tym spotkałem, ponieważ pracowałem w innych call center i praca wyglądała zupełnie inaczej a zapowiadało się tak fajnie no cóż

Michal
 Pytanie

Czy zatrudnione osoby z orzeczonym stopniem o niepełnosprawności są zatrudniane na umowę o pracę z zastosowaniem skróconego czasu pracy do 7 godzin?

Zostaw merytoryczną opinię o SINE QUA NON TS Centrum Telemarketingu - Sosnowiec

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w SINE QUA NON TS Centrum Telemarketingu?

    Zobacz opinie na temat firmy SINE QUA NON TS Centrum Telemarketingu tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 14.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w SINE QUA NON TS Centrum Telemarketingu?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 12, z czego 0 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy SINE QUA NON TS Centrum Telemarketingu?

    Kandydaci do pracy w SINE QUA NON TS Centrum Telemarketingu napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
SINE QUA NON TS Centrum Telemarketingu
Przejdź do nowych opinii