Kropka Bordo Sp. z o.o.

1.9 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Kropka Bordo Sp. z o.o.

Pracodawca

 Aktualność
Cześć Wszystkim,
melduje się Kropka Bordo! :- ) Przyszedł ten dzień, kiedy stwierdziliśmy – a, odezwiemy się. GoWork sprzyja, aby przedstawić się i opowiedzieć jak to u nas jest, dlatego rozmawiajmy. Na przykład o możliwościach współpracy z nami, o tym jak działa się u nas na projektach na co dzień, o wyzwaniach klienckich i branży w szerokim tego słowa znaczeniu.

Ale uwaga! Działamy tu merytorycznie, na faktach i bez hejtu. Pamiętajcie proszę – tylko merytoryczna krytyka, która pozwoli nam wyciągnąć wnioski! Jeśli taka się pojawi będziemy się do niej odnosić.
Każda wypowiedź zawierająca kłamstwa, pomówienia, oszczerstwa, złośliwości lub wyśmiewająca kogokolwiek, zostanie usunięta przez Administratora.

Kontaktujcie się z nami!

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o naszej agencji, zapytać o rekrutację, zasady pracy lub po prostu czujecie, że mamy podobne wartości i chcecie do nas dołączyć, piszcie: nowakropka@kropkabordo.pl
Jeśli macie dla nas ważne informacje, chcecie zgłosić nieprawidłowości lub poruszyć tematy trudne, niejasne i wymagające naszej interwencji, piszcie na adres: gowork@kropkabordo.pl

Miłego dnia!
Zespół Kropki Bordo

Pracodawca

@Byla kropka

Droga Była Kropko, Bardzo dziękujemy za Twój wpis i Twoje pytania. Bardzo kreatywne! :) A tak na poważnie, to niestety nie umiemy odpowiedzieć. Jeśli mamy wyjaśnić jakąkolwiek sytuację, to TAK – potrzebujemy więcej informacji, niż tylko miesiąc i rok. Tak jak pisaliśmy już wcześniej, jeśli masz dla nas jakiekolwiek informacje, to prosimy o kontakt na adres: gowork@kropkabordo.pl. Tylko w ten sposób będziemy w stanie otrzymać wszystkie niezbędne szczegółowe informacje, aby móc wyjaśnić ew. problem i zapobiec mu w przyszłości. Z góry bardzo dziękujemy. Pozdrawiamy Cię, Zespół Kropki Bordo

zadowolony
Inne

A ja uważam, że wystarczy dobrze wykonywać swoją pracę a powodu do narzekania z całą pewnością nie będzie.

22
Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 35 dni.
 Pytanie

Jak wygląda kwestia awansu w Kropka Bordo Sp. z o.o.? Jakie są możliwości w ramach jednego działu oraz w perspektywie całej firmy dla stanowiska Project Manager?

Maria von dot Nowy wpis
Były pracownik

Nie żebym się czepiała, ale szwankuje Wam proofreading chyba... w ostatnim ogłoszeniu szukacie Accoutn Executive, a na dole "Account Managerze przybywaj!"... czyli bez zmian :)

Nowy wpis

Pracodawca

@Maria von dot

Droga Mario, bardzo dziękujemy za zwrócenie nam uwagi na błąd w ogłoszeniu. Za chwilę go poprawimy. Pozdrawiamy, Zespół Kropki Bordo

Pytanie
 Pytanie

Czy Kropka Bordo Sp. z o.o. zapewnia kartę multisportu?

Agus
Kandydat
@Pytanie

Wątpie. Jeśli firma w swoich benefisach pokazuje beze i bezpłatny parking, to raczej na pewno probuje pokazać, ze ma do zaoferowania coś, a nie ma nic xD mo chyba, ze się myle

2
Jasne
Były pracownik
@Agus

Dobra rada. Daj sobie spokój z pracą w tej "agencji". Szkoda czasu i nerwów. Gdyby zatrudniali na umowę o pracę to mieliby przekichane w każdym sądzie pracy, a chętnych do pozwania byłoby wielu.

2
Oola Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie
@Agus

Jaki parking? Owszem, tam jest parking na ulicy, dostępny dla wszystkich.

anonim
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Agnieszka Krenc

Szanuję każdą opinię. Nie wyśmiewam, nie ironizuję, nie oskarżam, nawet jeśli się z czyjąś opinią nie zgadzam. A tak jest z większością tych negatywnych. Lubię dyskutować, jeśli rozmowa ma charakter merytoryczny. Obawiam się, że ta zmierza w kierunku typowego, internetowego “hejtowania”, wytykania nieistotnych dla tematu błędów i jest pełna wycieczek osobistych. Nie zamierzam dalej w to brnąć, bo nie rozmawiamy. Sorry. Kończąc wątek – mam wrażenie, że negatywne opinie najczęściej płyną od osób, które jeśli pracowały w Kropce, to ładnych kilka lat temu i po prostu nie wiedzą jak jest dzisiaj. Od osób, które brak argumentów próbują przykryć grubą czapą negatywnych emocji i brakiem szacunku do współrozmówcy. Wszystkie osoby chcące zobaczyć jak jest u nas naprawdę – po przeczytaniu komentarzy – zapraszam na priv albo do nas na Bonifacego 150 na kawę. Będziecie mogli nas poznać, porozmawiać face-to-face i zapytać wprost, jak jest w tej Kropce. Będziecie się mogli przekonać, czy rzeczywistość internetowa faktycznie pokrywa się z tą na Sadybie. pozdrawiam, Agnieszka

14
Account

Literówki to było jedno z poważniejszych wykroczeń. Nie ma tolerancji na literówki!! Chciałabym wierzyć w zmianę człowieka, ale takich rzeczy dobremu człowiekowi po prostu nie przystoi nawet przy przysłowiowym „każdy popełnia błędy”. Ale jak widać są ludzie, którzy się odnajdują. Jak są szczęśliwi. No to super! Ale ze swojej jakieś wieloletniej (po części z opowieści, po części z doświadczenia) obserwacji nikt długo miejsca tam nie zagrzał poza osobami, które tworzą to miejsce ;). A schematy jakoś się powtarzają. No cóż! Oby było tak jak Pani pracująca od wielu lat mówi.

1
Kinga
Były pracownik
@Agnieszka Krenc

@Agnieszka ja też szanuję zdanie innych, ale jak piszesz, że wytykane są nieistotne dla tematu błędy to osobiście bardzo mnie to boli. Nie jestem hejterem, ale pisałam tutaj o tym, co mnie spotkało w Kropce, bo to wcale nie było fajne i niczego nie zmyślałam i nie wyolbrzymiałam. (usunięte przez administratora), tak był i nie tylko w stosunku do mnie. Mam wrażenie, że nie zrozumiesz tego, bo widocznie masz w Kropce inną relację. Pracuję teraz w innej Agencji i widzę, że to ludzi można traktować w inny sposób niż w Kropce i być przy tym wymagającym i stawiać wysoko poprzeczkę. Nie dręczyć ich telefonami bez potrzeby, nie zabierać na wykłady do piwnicy i w tej piwnicy nie mówić komuś jaki jest beznadziejny i głupi i cytat "nikt Cię tutaj nie lubi", nie poniżać przy innych. Uwierz, że bardzo chciałabym to zmyślać, ale tak było niestety, Plus, gdy piszesz, że "wszystkie osoby chcące zobaczyć jak jest u nas naprawdę" - samo sformułowanie sugeruje, że nie szanujesz każdej opinii, w moim odczuciu uważasz ją za kłamstwo. Niestety, jak na tak małą agencję, a nie korporację, nadal macie bardzo dużo tych negatywnych opinii - nie wiem, skąd one się biorą, jeśli wszystko jest ok, a ludzie, którzy pracują w kropce mają długi staż pracy. Nie wierzę, że tylu jest hejterów, dla których sensem życia jest wymyślanie oszczerstw na Kropkę. Pozdrawiam, Kinga

2
Agnieszka Krenc
Pracownik
 Pytanie
@Kinga

Cześć Kinga! wracam, wywołana do odpowiedzi! :) Wiesz co – napiszę to jeszcze raz, bo może gdzieś umknęło – ja nie wiem jak było KIEDYŚ. Wiem, że w 2017 roku odeszło z Kropki kilka osób. Słyszałam też, że wcześniej atmosfera nie była do końca fajna. Wiem, jak jest w Kropce od 2017, bo od tego czasu pracuję. Nie doświadczyłam mobbingu, o którym piszesz, ani nie słyszałam od nikogo, aby miał niefajne odczucia. Ale tak – czasami jest napięta atmosfera przy natłoku projektów, czasem zwyczajnie się posprzeczamy w zespole, czasem trzeba dłużej popracować i cóż… czasem jest nerwowo, jak to w agencji. Udało nam się jednak stworzyć fajne miejsce pracy, bo wierzę w to, że atmosferę tworzy każda osoba, a nie tylko szefostwo. Moim zdaniem dzisiejsza Kropka jest naprawdę fajnym miejscem do pracy. Dlatego napisałam, że zapraszam wszystkich, którzy chcą zobaczyć jak jest w Kropce naprawdę. Naprawdę dzisiaj! Nikomu nie odbieram prawa do wypowiadania się na temat własnych doświadczeń. Nie oskarżaj mnie proszę o brak szacunku. Nie napisałam nikomu, że kłamie. Napisałam jak DZISIAJ jest w Kropce. Ja napisałam jak jest TERAZ, w odpowiedzi na wszystkie wpisy, gdzie ktoś insynuuje, że w Kropce jest niefajnie, bo niefajnie było kiedyś. Kiedy? Nie wiadomo, bo tego już nikt nie pisze. Ty piszesz chociaż, jak BYŁO i nie chwalisz się, że wiesz jak JEST DZISIAJ. Ale gdy przeczytasz wszystkie wpisy to zobaczysz ile osób, pomimo, że nie pracuje w Kropce używa czasu teraźniejszego. Przeczytaj choćby uważnie wszystkie reakcje na mój wpis, a zobaczysz ile tam ironii, wyśmiewania, hahaha… itd. itp. Mało jest merytorycznych dyskusji, więcej obrażania. Aha, i co najważniejsze! Wszyscy, ale to wszyscy są ekspertami i wiedzą jak jest w Kropce TERAZ!!! Wkurza mnie tak na smutno to, że ludzie, którzy pracowali tu naprawdę dawno temu, nie wpisują chociaż lat swojej pracy (bo do tego okresu odnoszą się ich zarzuty) i nie przedstawiają się z imienia i nazwiska. Wolą być anonimami i podglądać mój linkedin (już nie anonimowo ;)), a potem odpowiadać już ironicznie i prześmiewczo pod różnymi pseudonimami na portalu. Kończąc już, mam nadzieję, że zmiana agencji u Ciebie jest na plus. Nie bronię Kropki, w której pracowałaś kiedyś, bo jej nie znałam, więc nie mogę się wypowiadać na ten temat. Od trzech lat jest tu dobrze – u mnie zmiana agencji jest na plus :)

19
Jacek
Były pracownik
 Pytanie
@Agnieszka Krenc

Agnieszko, trochę wywołany do tablicy. Nazywam się Jacek Nojszewski, nie wierze w krasnoludki i ich emanacje, ale czasem się z nimi zgadzam. Używam zawodowo LinkedIn i często korzystam, zapewniam Cię, że mógłbym bez żadnego problemu podejrzeć Twój profil tak abyś się nawet nie zorientowała: ). Jest pewnym problemem, że opinie tutaj są anonimowe, ale czy ja mogę się dziwić? Ja nie mam z tym problemu, ale rozumiem osoby które mają. Tak jak ktoś napisał, też mam wrażenie, czytając opisy sytuacji, jakbym część osób spotkał w kropce, chociaż to fizycznie nie możliwe. Ale wynika to z tego, że nasze doświadczenia są podobne. Oczywiście, że opisy dotyczą przeszłości i tego co było, ale moje życiowe doświadczenie podpowiada mi, że zmiana postepowania jest u niektórych mało prawdopodobna a wręcz niemożliwa Ale życie zaskakuje. Ale ad rem… Pracowałem w Kropce Bordo króciutko, w 2016 roku, jeszcze w czasach, kiedy w logotypie kropka nie była koloru bordo. zresztą zapytałem o to (usunięte przez administratora), mówiąc, że to chyba pewne przeoczenie. Pracowałem bardzo krótko, około miesiąca. (usunięte przez administratora). Bez wchodzenia w szczegóły i nadmierne personalne wycieczki był to dla mnie czas stracony, zapewne z wzajemnością. I zapewne mój charakter osoby nie klękającej też się do tego przyczynił. Pracując przy kilku projektach, głownie małych nie miałem bezpośredniego kontaktu z klientem (mimo swojego doświadczenia sic!) i (usunięte przez administratora)to był przezabawny głuchy telefon i nawet bym się śmiał gdyby nie to, że nagle się okazywało, że to co zrobiłem dziwnym trafem „Klientowi nie pasowało”. W sumie pasować nie mogło bo informacje wyjściowe były bardzo nie ścisłe, filtrowane : ), ale winny był jeden. Mogę się tylko domyślać, czemu tak to wyglądało. Generalnie dziwny klimat, mało twórczy,(usunięte przez administratora) I bardzo mnie w kontekście moich już słabych wspomnień rozbudziły Twoje słowa w jednym z postów w których opisujesz styl pracy jako „ma zrobić i już a jak nie wie jak to ma odpowiednio wcześnie powiedzieć”. (usunięte przez administratora) Wyparłem już większość wspomnień jako niewartych pozostawienia. (usunięte przez administratora) Życzę powodzenia Z pozdrowieniami Jacek Nojszewski

2
Bartosz Peters
Były pracownik
 Pytanie
@Agnieszka Krenc

Zajrzałem, bo słyszałem, że jest wesoło ale nie aż tak, no nie aż taaak :) Agnieszko opowiedz o swoich historiach siedzenia po nocach i weekendach nad prezentacjami dla klientów:) dlaczego nie dasz pełnego obrazu jak tam praca wygląda? Wierz mi to nie jest kwestia branży, można nie siedzieć po nocach, robić swoje i mieć wyniki, które już są dawno za kropką:) Albo o pomysłach na ciepły wizerunek firmy, kiedy tworzy się posty o tym jak zabierasz psa do firmy co się nigdy nie wydarzyło :) walczysz widzę, ale jak zwykle półprawdami. Bardzo cieplutko Cię pozdrawiam.

1

Pracodawca

 Pytanie
@Bartosz Peters

Cześć Bartek, Dzięki, że się podpisałeś! Bardzo dawno się nie odzywałeś, ale wygląda na to, że znalazłeś swoje miejsce na Ziemi. Fajnie! :) Wiesz, tu nie chodzi o to, żeby było „wesoło”, tylko merytorycznie. Jeśli masz dla nas jakieś ważne informacje, czy sugestie to zapraszamy na gowork@kropkabordo.pl. Będziemy wdzięczni za każdą wiadomość. Co do Agnieszki... Może dla Agnieszki Kropka jest jej miejscem na Ziemi? Prosimy, nie wyśmiewaj tego! Nie znasz Gaby? Fakt, że Ty jej nigdy nie widziałeś, nie oznacza, że to „nigdy się nie wydarzyło”. Nie zarzucaj nikomu "półprawdy" bez 100% pewności, że masz rację. Tym razem pomyliłeś się. Pozdrawiamy, Zespół Kropki Bordo

Bartosz Peters
Były pracownik
@Kropka Bordo Sp. z o.o.

Przecież to ja robiłem tego nieprawdziwego posta ;) Eh... Miejsce jest super - dziękuję i powodzenia.

1
 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg rozmowy kwalifikacyjnej w firmie Kropka Bordo Sp. z o.o.? Które pytanie uznajesz za najciekawsze, a które za najtrudniejsze? Które z zaproponowanych warunków na stanowisku ⚡ Account Manager ⚡ wydawały Ci się najkorzystniejsze?

Pracodawca

 Aktualność
Dziś obchodzimy Międzynarodowy Dzień Ziemi. Nakręć się z nami na dbanie o planetę… nie tylko od święta! :)

Merytoryczni i kompetentni
Inne

Z perspektywy klienta nie mam nic do zarzucenia Kropce. Wszystko zostało dostarczone na czas i w świetnej jakości.

8
Perspektywa pracownika
Były pracownik
@Merytoryczni i kompetentni

Wszystko rozumiem, ale GoWork raczej nie jest dla klientów. Proszę zastanowić się nad kulisami tej pracy. Chwila refleksji nie zawadzi. Przecież agencja nie zdradzi klientowi jak pracuje. W chinach też ludzie pracują za miskę ryżu i warunkach uragajacych czlowieczeństwu, a klienci kupujący towar są zadowoleni.

1
Agnieszka Krenc

Hej Gowork! Piszę, bo nie mogę znieść tej litanii hejtu. Pracuję od 4 lat w Kropce Bordo. Oto z czym się spotkałam: - ludzie, którzy rozumieją, że w naszej branży nie ma miejsca 2giego i 3go. Wygrywa tylko jeden, dlatego albo jakościowe projekty, albo żadne. Myślę, że stąd też wynikają „uprzejme komentarze” odnośnie godzin pracy czy „wykorzystywania kreacji”. W Kropce nie ma miejsca na bylejakość, literówki, „zapomniałem”, czy pracę „od-do” niezależnie od tego, czy projekt jest skończony, czy nie. Nadgodziny się zdarzają, zwłaszcza gdy walczymy o nowego Klienta. Czy mam z tym problem? Nie, bo jest to sporadyczne, a dwa – lubię satysfakcję z wygranej. Ci co szefują w agencji – jak np. szef kreacji, czy dyrektorzy w dziale accounckim – podzielają te wartości. Po prostu ambicjonalnie chcemy pracować dla fajnych marek (co udaje nam się – na naszym koncie jest Kompania Piwowarska, Sephora czy Reckitt Benckiser); - dowolność formy zatrudnienia – nikt nie jest „zmuszany” do działalności; formę zatrudnienia wybieracie Wy wg Waszego widzimisię i działu w którym pracujecie; - nie mamy owocowych czwartków ani karty multisportu, bo nie jesteśmy korporacją. Zamiast tego świętujemy każde urodziny tortem bezowym, mamy elastyczne podejście do akcji z kat. „muszę do lekarza”, „muszę po dziecko”, „umrę bez słodyczy”, chodzimy na warsztaty kulinarne i piwo, mamy gratisowe dni wolne i lody na patyku w firmowej lodówce i tak zwyczajnie… chyba się lubimy ? :) - nie wiem o co chodzi z mobbingiem, o którym piszecie, bo ja nie spotkałam się z ani jedną sytuacją mobbingu. Od 4 lat pracuję bezpośrednio z osobą/osobami, które oskarżacie (właściwie nie podając żadnego sensownego argumentu) i NIGDY nie spotkałam się w najmniejszym stopniu z takim zjawiskiem względem kogokolwiek. Szefostwo jest wymagające i stawia wysoko poprzeczkę – tego się nie da ukryć. Ale nie ukrywali tego nigdy i już na spotkaniu rekrutacyjnym to usłyszałam. Szefowa największego zespołu accounckiego, po której jedziecie tu na maksa i obrażacie po chamsku, walczy o każdy projekt, o każdy budżet, o każde stanowisko pracy. Jest surowa, wymagająca, doświadczona i… nigdy się nie poddaje! :) Ale też - potrafi być ciepła, opiekuńcza, pomocna i wyrozumiała, czego doświadczyli u nas chyba wszyscy! Stoi na czele największego zespołu client service, który w dużej mierze utrzymuje tą agencję. Deadline to deadline. Jeśli ktoś dostaje projekt i mówi, że zrobi, to ma zrobić. Jak nie umie, to musi odpowiednio wcześniej poprosić o pomoc. Nie spotkałam się z ani jedną sytuacją mobbingu, a bardziej postawą „spróbuj, może jednak się da to zrobić”. Osobiście lubią Ją za wyluzowanie, poczucie humoru i bycie na bieżąco – nawet z pudelkiem. ;) Da się z nią dogadać. Moim zdaniem taki powinien być właśnie szef. To na tyle z prawdy, nie z plotek. Zainteresowanych rzetelną pracą, a nie branżowym lansem, zapraszamy do nas. :) Agnieszka Krenc / dział New Business

26
krasnoludek
@Agnieszka Krenc

Droga Agnieszko. według Linkedina pracujesz w Kropce od lipca 2017... rozumiem, że rok w tę czy we w tę różnicy nie robi : ). A poza tym każdy robi to co lubi, niektórzy lubią robić dobry pr. Ogólnie bardzo się wzruszyłem czytając to co napisałaś, łzy napłynęły mi do oczu i zdałem sobie sprawę, że to raj jest ta Kropa Bordo. Raj na miarę naszych czasów i możliwości. Niestety krytyczne opinie to nie jest hejt jak napisałaś ale realna ocena problemów jakie w organizacji o nazwie Kropa Bordo występowały i niestety wystepują chyba wciąż. Pozdrawiam serdecznie pozostając w stanie wzruszenia

1
Agnieszka Krenc
@krasnoludek

Cześć @krasnoludek, Kurczę, faktycznie, przepraszam! Sprawdziłam linkedin’a i jestem tu krócej. Nie zmienia to faktu, że mi się po prostu tu dobrze pracuje i trochę czas stanął w miejscu, jak widać. ;) Co do robienia dobrego PR’u – nie mam w tym żadnego interesu. Po prostu lubię przychodzić do Kropki Bordo i mierzyć się ze światem marketingu. Nasz zespół jest zgrany, wiele osób ma tu naprawdę długi staż pracy, więc zakładam, że nie jestem w swoim optymizmie sama. Nie wiem jak było KIEDYŚ (z tego co widzę, to i Ty również, skoro piszesz „chyba”), wiem jak jest TERAZ. Dla usprawnienia dyskusji proponuję abyś napisał lata w jakich pracowałeś/pracujesz w Kropce. Będzie prościej. Z racji, że nie lubię rozmawiać z anonimem, spotkajmy się w kuchni na szybką kawę i pogadajmy o tym, co możemy zmienić, aby było lepiej. (jak zapewne wiesz, kuchnia jest u nas strategicznym miejscem na wielkie dyskusje, burze i update złamanych serc ;)) To co, widzimy się za 5minut? (o ile Jesteś TERAZ z nami)

19
Byla kropka
Pracownik
 Pytanie
@Agnieszka Krenc

"Od 4 lat pracuję bezpośrednio z osobą/osobami, które oskarżacie (właściwie nie podając żadnego sensownego argumentu)" Agnieszko, a jaki to jest sensowny argument? Opinia psychiatry? Psychologa? Nagranie filmu z mobbingu? Bo nie wiem.. Pozdrawiam Cie serdecznie D.

1

Pracodawca

 Aktualność
Cześć Wszystkim,
melduje się Kropka Bordo! :- ) Przyszedł ten dzień, kiedy stwierdziliśmy – a, odezwiemy się. GoWork sprzyja, aby przedstawić się i opowiedzieć jak to u nas jest, dlatego rozmawiajmy. Na przykład o możliwościach współpracy z nami, o tym jak działa się u nas na projektach na co dzień, o wyzwaniach klienckich i branży w szerokim tego słowa znaczeniu.

Ale uwaga! Działamy tu merytorycznie, na faktach i bez hejtu. Pamiętajcie proszę – tylko merytoryczna krytyka, która pozwoli nam wyciągnąć wnioski! Jeśli taka się pojawi będziemy się do niej odnosić.
Każda wypowiedź zawierająca kłamstwa, pomówienia, oszczerstwa, złośliwości lub wyśmiewająca kogokolwiek, zostanie usunięta przez Administratora.

Kontaktujcie się z nami!

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o naszej agencji, zapytać o rekrutację, zasady pracy lub po prostu czujecie, że mamy podobne wartości i chcecie do nas dołączyć, piszcie: nowakropka@kropkabordo.pl
Jeśli macie dla nas ważne informacje, chcecie zgłosić nieprawidłowości lub poruszyć tematy trudne, niejasne i wymagające naszej interwencji, piszcie na adres: gowork@kropkabordo.pl

Miłego dnia!
Zespół Kropki Bordo
Przecinek
Były pracownik

Droga Kropko Bordo, nie zmyjesz z siebie fali hejtu i nieludzkich zachowań. Rynek reklamowy jest mały, wszyscy wiedzą jak jest. Bezpośrednie źródła donoszą, że firma jest w kiepskiej kondycji i nie może pochwalić się ambitnymi projektami, pracownicy tyrają po godzinach i utrzymuje się raczej tendencja zwolnień niż zatrudnień - jeżeli jest inaczej, to chętnie o tym z Wami porozmawiam. Pracę nad wizerunkiem zacznijcie od podstaw, a nie od Go Worka. Nie spamujcie swoim bełkotem, to miejsce dla pracownika, a nie pracodawcy, tu my mówimy jak jest naprawdę.

4

Pracodawca

@Przecinek

Drogi Przecinku, Bardzo dziękujemy za Twoją opinię. Odpowiadając na informacje z „bezpośrednich źródeł” :) 1. Firma jest w dobrej kondycji. Już za chwilę będziemy znowu zatrudniać i gorąco zachęcamy do wzięcia udziału w rekrutacji :) Szczegóły już wkrótce! 2. Pracujemy w godzinach 9-17. Czasami zdarza się zostać po godzinach, wiedzą o tym wszyscy, którzy pracują w branży reklamowej. Staramy się jednak tak układać pracę z Klientami, aby toczyła się ona w w/w godzinach, bo w końcu każdy z nas chce mieć czas na Netflixa, sztuczki z psem czy test nowości od naszego KP. 3. Co do „ambitnych projektów”, to bardzo chętnie porozmawiamy o tym z Tobą przy kawie albo wymienimy korespondencję mailową :) Dla wyjaśnienia, robimy takie projekty, jakich potrzebują nasi Klienci. Dobieramy takie narzędzia, które zrealizują wyznaczony cel i przyznaję, nie zastanawiamy się chyba, czy projekt jest ambitny, czy nie. Skupiamy się na potrzebach i oczekiwaniach Klienta. Satysfakcję przynosi nam dobry wynik akcji marketingowej, fajny koncept, i na pewno – powrót Klienta. : ) Pozdrawiamy, Zespół Kropki Bordo

Średnik
Były pracownik
 Pytanie

"Każdy, kto będzie prześmiewczy, czy obrazi jedną z Kropek, będzie niewidoczny. Bo, po pierwsze – bronimy tych, którzy są częścią naszego Zespołu, a po drugie – pogłoski i plotki to nie nasza bajka." (usunięte przez administratora)? Moze zacznijcie od wyjasnienia i informacji czy były "pogawędki" w pomieszczeniu na dole (usunięte przez administratora)? Czy tez nie bylo i to konfabulacje. Co na to (usunięte przez administratora)? (usunięte przez administratora)ja wiem, ze byly. Ale co Wy sadzicie Panie Kropka. .

1

Pracodawca

@Średnik

Drogi Średniku, Bardzo dziękujemy, za Twój wpis. Niestety nie umiemy odpowiedzieć na Twoje pytanie i nie wiemy co masz na myśli pisząc „pogawędki”. Potrzebujemy więcej szczegółów i konkretnych informacji. Wszelkie szczegóły i informacje, którą są ważne w wyjaśnieniu tej sprawy, prześlij proszę na adres: gowork@kropkabordo.pl. Z góry bardzo dziękujemy. Pozdrawiamy, Zespół Kropki Bordo

Srednik
Pracownik
 Pytanie
@Kropka Bordo Sp. z o.o.

to jest bardziej niż smieszne już to kropkowanie i usuwanie tresci : ) no to zacytujmy: Kinga 22.07.2020 14:44 Były pracownik @Agnieszka Krenc @Agnieszka ja też szanuję zdanie innych, ale jak piszesz, że wytykane są nieistotne dla tematu błędy to osobiście bardzo mnie to boli. "Nie jestem hejterem, ale pisałam tutaj o tym, co mnie spotkało w Kropce, bo to wcale nie było fajne i niczego nie zmyślałam i nie wyolbrzymiałam. (usunięte przez administratora) tak był i nie tylko w stosunku do mnie. Mam wrażenie, że nie zrozumiesz tego, bo widocznie masz w Kropce inną relację. Pracuję teraz w innej Agencji i widzę, że to ludzi można traktować w inny sposób niż w Kropce i być przy tym wymagającym i stawiać wysoko poprzeczkę. Nie dręczyć ich telefonami bez potrzeby, nie zabierać na wykłady do piwnicy i w tej piwnicy nie mówić komuś jaki jest beznadziejny i głupi i cytat "nikt Cię tutaj nie lubi", nie poniżać przy innych. Uwierz, że bardzo chciałabym to zmyślać, ale tak było niestety, Plus, gdy piszesz, że "wszystkie osoby chcące zobaczyć jak jest u nas naprawdę" - samo sformułowanie sugeruje, że nie szanujesz każdej opinii, w moim odczuciu uważasz ją za kłamstwo." 1. były takie rozmowy czy ich nie było? 2. Czy piwnica jest najlepszym miejscem ich prowadzenia? 3. czy takie rozmowy zdaniem Kropki sa motywujące czy demotywujące? 4. czy takie stwierdzenia mogą naruszać komfort osobisty adresatów tych uwag? 5. Czy wiecie kto te rozmowy prowadził? 6. czy popieracie taki styl zarządzania jak prowadziła osoba przeprowadzająca rozmowy? ś.

1

Pracodawca

@Srednik

Drogi Średniku, dziękujemy za Twoje pytania. Są naprawdę ważne i chcielibyśmy móc na nie odpowiedzieć. Niestety nie jesteśmy w stanie, bo nie wiemy co oznaczają „takie rozmowy”, o które pytasz. Jeśli masz wiedzę na ten temat, to kolejny raz prosimy o podzielenie się z nami konkretami. Bez nich nie jesteśmy w stanie nic zrobić. Napisz proszę na adres: gowork@kropkabordo.pl. Z góry bardzo dziękujemy. Pozdrawiamy, Zespół Kropki Bordo

Pracodawca

Droga/Drogi @HAHAHA Bardzo dziękujemy za Twoją opinię. Świetny nick – BTW ;) Rekrutujemy, bo szukamy osób, które patrzą na świat podobnie do nas i które będą razem z nami chciały spędzać czas. Oczywiście, praca, to praca, ale o ile fajniej jest, gdy się lubi to co się robi, nie licząc każdej minuty do wyjścia i gdy w fajnym, pozytywnie nastawionym towarzystwie walczy się z przeciwnościami losu, skupiając się na efekcie tej pracy :) My w to wierzymy i dlatego szukamy bratnich dusz :) Co do godzin pracy, to na pewno wiesz, że w tej branży jest nieprzewidywalnie. U nas też tak jest. Staramy się jednak wspierać i pracować zespołowo, aby nikt nie czuł się pozostawiony sam sobie. Oczywiście, że czasem trzeba zostać dłużej, a czasem punkt 17 jest pusto w biurze. Wierzymy jednak, że wszystko zależy od relacji panujących w zespole i dlatego tak dużą wagę podczas rekrutacji przywiązujemy do „chemii”. Najważniejsze, żeby się w pracy lubić, bo wtedy łatwiej poprosić o pomoc lub zastąpić, gdy ktoś musi wcześniej wyjść lub chce wziąć wolne. Tego się trzymamy i tak staramy się pracować. Pozdrawiamy, Zespół Kropki Bordo

Nie do smiechu
Były pracownik
 Pytanie
@Kropka Bordo Sp. z o.o.

Wiecie co Kropka... Jak to jest, ze wpisy sa wykropkowywane? I nowe i stare... O co kaman? Az tak sie boicie krytyki?

2
Account
Były pracownik
@Nie do smiechu

No, w starych kiedyś ktoś czasem przemycał jakieś inicjały, ale wykropkowali wszystko. Teraz udają, że są najlepsza agencją na świecie i nikt nigdy nie miał o nich żadnej niepochlebnej opinii, zachęcają przy tym, żeby wszystkie opinie, przede wszystkich nie zawierające zastrzeżenia wysyłać im mailem, bo tak najłatwiej je ukręcić. Teoretycznie jest to dobra strategia, ale rynek reklamowy w Wawie nie jest ani duży, ani anonimowy, więc to wszystko i tak się rozlewa. I pogawędki w piwnicy, i podeście do pracowników (sorry, jednak najczęściej współpracowników), i ścieżka kariery czy awansu (hahaha)

1
Hahaha
Były pracownik
@Kropka Bordo Sp. z o.o.

Rekrutujecie, bo co chwile się ktoś zwalnia nie wytrzymując atmosfery i tempa. Z resztą z tym sobie wszyscy kiepsko tam radzą, tylko niektórzy nie przelewają tego na resztę zespołu i tyle nie zarabiają :)

1
Byla kropka
Były pracownik
 Pytanie

@kropka bordo A jaka to.jest ta merytoryczna krytyka? Ja widzę tu wiele merytorycznych uwag, które albo wykropkowujecie/usuwacie albo ignorujecie.. To gdzie tu miejsce na dialog i wymiane pogladów/uwag? "Ale uwaga! Działamy tu merytorycznie, na faktach i bez hejtu. Pamiętajcie proszę – tylko merytoryczna krytyka, która pozwoli nam wyciągnąć wnioski! Jeśli taka się pojawi będziemy się do niej odnosić. Każda wypowiedź zawierająca kłamstwa, pomówienia, oszczerstwa, złośliwości lub wyśmiewająca kogokolwiek, zostanie usunięta przez Administratora"

1

Pracodawca

@Byla kropka

Droga Była Kropko, Bardzo dziękujemy za Twoje pytania. Są niezwykle cenne. Merytoryczna krytyka, o którą prosimy, to taka która pozwoli nam wyciągnąć wnioski, naprawić coś co zostało zrobione nie tak, albo zmienić np. procedury lub zasady panujące w agencji. To taka informacja, która przedstawia całość problemu, sytuację, osobę, kontekst, czas, a nie tylko czyjeś ogólne wrażenie, czy emocje np. niezadowolenie. Te emocje i wrażenia są finalnie bardzo ważne/najważniejsze, ale niestety sama informacja, że ktoś tak się poczuł, w żaden sposób nam nie pomaga. Sprawia tylko, że czujemy się bezsilni, bo nie wiemy co i kiedy nie zadziałało tak jak trzeba, aby było lepiej. Co więcej, nie wiemy, czy i ew. co mamy zmienić, aby to się nie powtórzyło. Merytoryczna krytyka to taka, której celem na koniec jest pomoc, a nie piętnowanie, wyśmiewanie, czy ironia… Zgodnie z regulaminem portalu nie można umieszczać wpisów, które naruszają np. czyjeś dobra osobiste lub tajemnicę biznesową firmy, stąd czasem widać usunięte czy wykropkowane przez Administratora fragmenty. Dlatego za każdym razem prosimy o szczegóły na adres gowork@kropkabordo.pl. Tylko wtedy jesteśmy w stanie otrzymać wszystkie informacje niezbędne do zajęcia się tematem. Jeśli masz dla nas jakiekolwiek ważne informacje związane z pracą w Kropce lub choćby sugestie, czy dobre rady, to gorąco zachęcamy do kontaktu z nami: gowork@kropkabordo.pl Pozdrawiamy, Zespół Kropki Bordo

??
Były pracownik
 Pytanie
@Kropka Bordo Sp. z o.o.

a gdzie jest wpis @była kropka? skasowaliście?

1
Account
Były pracownik
@??

Usuwają wiadomości. Byłem tu jakiś czas temu i było ich dużo więcej, ale były średnio przychylne :). Była burzliwa rozmowa pomiędzy jedną Panią z działu Client Service, ale zostały też po tym głównie jej wiadomości, one były przychylne firmie. Jakiś sposób to jest. Moderowanie jak w kanałach SM, ale kwestia jest inna, że powstanie takich miejsc jednak miało na celu możliwość podzielenia się swoją opinią jaka by ona nie była.

1
Byla kropka
Były pracownik
 Pytanie
@Kropka Bordo Sp. z o.o.

"Zgodnie z regulaminem portalu nie można umieszczać wpisów, które naruszają np. czyjeś dobra osobiste lub tajemnicę biznesową firmy, stąd czasem widać usunięte czy wykropkowane przez Administratora fragmenty. Dlatego za każdym razem prosimy o szczegóły na adres gowork@kropkabordo.pl. Tylko wtedy jesteśmy w stanie otrzymać wszystkie informacje niezbędne do zajęcia się tematem." KROPKO ale Wielkanoc juz byla, a Wy JAJA sobie robicie. Bez wiedzy czy cos sie wydarzylo w kwietniu 2016 czy lutym 2019 nie jestescie w stanie sie odniesc konkretnie do opinii??? Kropkujecie wszystko co Wam nie w smak :)

1

Pracodawca

@Byla kropka

Droga Była Kropko, Bardzo dziękujemy za Twój wpis i Twoje pytania. Bardzo kreatywne! :) A tak na poważnie, to niestety nie umiemy odpowiedzieć. Jeśli mamy wyjaśnić jakąkolwiek sytuację, to TAK – potrzebujemy więcej informacji, niż tylko miesiąc i rok. Tak jak pisaliśmy już wcześniej, jeśli masz dla nas jakiekolwiek informacje, to prosimy o kontakt na adres: gowork@kropkabordo.pl. Tylko w ten sposób będziemy w stanie otrzymać wszystkie niezbędne szczegółowe informacje, aby móc wyjaśnić ew. problem i zapobiec mu w przyszłości. Z góry bardzo dziękujemy. Pozdrawiamy Cię, Zespół Kropki Bordo

Warszawa
Były pracownik
 Pytanie

Kropka, zrobiliście ludziom tyle krzywdy i najgorsze, że nic sobie z tego nie robicie. Pisanie, że nie wiecie o co chodzi bardzo źle świadczy o osobach, które piastują u was najwyższe stanowiska. Co to za szef, który nie wie, co dzieje się w zespole?? Gdzie byliście, gdy trzeba było reagować, gdy przychodziło się do was i mówiło, w jak niedopuszczalny sposób do swoich podwładnych odnosi się (usunięte przez administratora)? Rozmawiałam (usunięte przez administratora)o tej piwnicy, mówiłam co się dzieje i później wszystko trafiło do (usunięte przez administratora). Tym bardziej, dziwi mnie, że teraz – jak gdyby nigdy nic - wyskakujecie z czymś w stylu: hejka! jest super i o co wam chodzi? Zero refleksji, zero stwierdzenia, że przepraszamy za to co było. Teraz będziecie sobie tłumaczyć, że ludzie to hejterzy i nikt nie chce z wami merytorycznie rozmawiać, że się na was uwzięli. Szkoda tylko, że jak Ci ludzie przychodzili do was, gdy pracowali w Kropce to wy mieliście ich w głębokim poważaniu, a teraz trupy z szafy wypadają. Oczekujecie merytorycznych uwag? Gdy je dostawaliście w siedzibie firmy to jakoś do was nie trafiały, bo nie były po waszej myśli. Ale ok: (usunięte przez administratora) na własnej skórze poznałam w Kropce Bordo, nigdy wcześniej i nigdy później nie doświadczyłam takiego(usunięte przez administratora)- byłam zbierana do piwnicy na rozmowy, które zaczynały się podobnie - idziesz tam i nie wiesz o co chodzi,(usunięte przez administratora) siada i rozlicza Cię z pracy: punktuje czego nie zrobiłam z listy miliona rzeczy, które kazała mi zrobić i które były nierealne do wykonania, podkreśla jakim prawem wyszłam o 17:00 i dlaczego nie odbieram telefonów, chociaż ona dzwoni o 22. (usunięte przez administratora) Wasz pracownik (usunięte przez administratora) używał następujących zwrotów w stosunku do podwładnego – dosłownie podwładnego, bo zawsze podkreślała hierarchię. Cytuję: nikt cię tu nie lubi, jesteś dziwna/dziwny, jak ty wyglądasz, nic nie potrafisz, myślisz, że nie dowiem się, co tam o mnie mówisz? Zawsze podkreślała, że ona jest niezastąpiona i robi wszystko, a ja nic, bo nic nie potrafię. Gdy, klient był niezadowolony z jej pracy to zganiała całą winę na mnie za ten stan, chociaż jak mówiła, byłam jej do niczego nie potrzebna. Jak się okazuje, byłam jej tak niepotrzebna, że nigdy faktycznie nie powiedziała, zwalniam Cię, ja sama to zrobiłam, zrozumiałam, że ona kiedyś mnie zajedzie i jak już dopadła ofiarę to nie odpuści. I jeszcze klika słów o mnie: nie jestem mazgajem, znoszę wiele w życiu, pracowałam w kilku agencjach i tylko do Kropki mam uraz. (usunięte przez administratora) Do wszystkiego z wyżej wymienionych dochodziło w waszej Kropce. I nie wiem, co jest gorsze, że dopuszczaliście do tego czy, że jesteście tak kiepsko zarządzani, że nawet nie potraficie przyznać się do słabości, niedopilnowania (usunięte przez administratora)i zwyczajnie po ludzku przeprosić.

1

Pracodawca

@Warszawa

Droga Warszawo, Bardzo dziękuję za Twój wpis. Informacje i oskarżenia, które zawarłaś w swoim poście są bardzo poważne. Nazywam się Dorota Szczepańska i jestem, jak wiesz, współwłaścicielem agencji Kropka Bordo. Chciałabym wyjaśnić, że: • Tylko raz w historii Kropki Bordo otrzymałam informację od jednego z pracowników (zakładam, że to właśnie Ty), który był niezadowolony i zmartwiony swoją relacją z przełożonym. Było to w 2016 roku. • „Niezadowolony/zmartwiony” to odpowiednie słowa, bo nigdy nie usłyszałam tak mocnych oskarżeń, jakie zawarłaś w swoich wpisach – ani takich przykładów. Usłyszałam, że przełożony jest zbyt wymagający, nie lubi sprzeciwu, nie dostosował trudności zadań i szybkości ich wykonania, do umiejętności pracownika i po prostu oczekuje zbyt wiele. • Po spotkaniu z pracownikiem spotkałam się kilkukrotnie z przełożonym. Dowiedziałam się, że przełożony jest zaskoczony takim odbiorem jego pracy przez pracownika. Nigdy nie otrzymał choćby sugestii, że coś jest nie tak. Zwłaszcza, że doceniał pracownika w codziennej pracy, chwalił przede mną (potwierdzam!), a także doceniał finansowo. • Nie było ciągu dalszego tej historii, bo niedługo później pracownik złożył wypowiedzenie. Gdy próbowałam go przekonać do pozostania w naszych szeregach (np. proponując pracę w innym zespole), usłyszałam, że pracownik „chce zamknąć ten etap” i już „nie chce więcej o tym rozmawiać”. I teraz: • Jestem świadoma JEDNEGO pracownika, który miał zastrzeżenia do współpracy z przełożonym (w 2016 roku!). Ty, Warszawo, używasz liczby mnogiej, sugerując, że było takich przypadków dużo więcej. Jeśli znasz te osoby/te przypadki, to bardzo proszę o kontakt na adres gowork@kropkabordo.pl. • Piszesz, że Twoja sprawa nie została odpowiednio załatwiona, a my uciekamy od odpowiedzialności. Jeśli jesteś osobą, za którą Cię uważam, to nie zgadzam się z takim przedstawieniem sprawy, bo moja reakcja była adekwatna do usłyszanego komunikatu: zostały wyciągnięte wnioski, przeprowadzone rozmowy wyjaśniające sytuację. Rozmawiałam też z Tobą informując o efektach tych rozmów. Mówiłam, że przełożony odebrał tę sytuację bardzo emocjonalnie, że był zaskoczony i przejęty, że nie spodziewał się, że jego zachowanie mogło być tak odebrane. Zapewniłam Cię nawet, że o Twojej pracy słyszałam same dobre rzeczy i że zależy mi, abyś z nami została. Poprosiłam Cię o czas i dobrą wolę, aby relacje miały czas się naprawić. • Dodatkowo muszę zaznaczyć, że długofalowo moja reakcja była skuteczna, bo dzisiaj atmosfera w zespole jest bardzo dobra. Uważam, że doświadczenia z 2016 roku i fakt, że zgłosiłaś się do mnie, miały na to wpływ. Dzięki komunikacji wprost mogłam skutecznie zadziałać, a przełożony otrzymując feedback do swojej pracy miał szansę zbudować bardzo fajny, zgrany, wspierający się i szanujący się zespół. Dodatkowo informuję, że wsparcie w zakresie zarządzania zespołem wskazany przełożony otrzymał wtedy i otrzymuje też dzisiaj. • Do zarzutów, przykładów, które podałaś w swoim wpisie nie umiem się odnieść, ponieważ słyszę/czytam je dopiero na GoWorku. Na pewno nigdy i nigdzie opisywane sytuacje nie powinny mieć miejsca! Na GoWorku jesteśmy po to, aby się przedstawić i napisać jak u nas jest, aby odpowiadać na pytania, aby wyjaśniać wątpliwości. Jeśli ktokolwiek jest w posiadaniu ważnych dla nas informacji, to proszę o kontakt pod adresem gowork@kropkabordo.pl. Jeśli chciałabyś, Warszawo, ze mną porozmawiać to na pewno znajdziesz do mnie kontakt - choćby mailowy. Jeśli chciałabyś spotkać się ze mną, wyjaśnić kwestie, o których piszesz na GoWorku i raz na zawsze "zamknąć ten etap", to zapraszam! Życzę Ci wszystkiego dobrego! Pozdrawiam serdecznie, Dorota Szczepańska Współwłaściciel agencji Kropka Bordo Ps. Na koniec doprecyzowanie dla wszystkich czytających :) „Piwnica” to powierzchnia biurowa na poziomie „-1” (z oknami) w wyremontowanym kilka lat temu segmencie na warszawskiej Sadybie. W poprzedniej siedzibie na poziomie „-1” przez długi czas znajdowała się powierzchnia do burz mózgów, potem pokój do pracy accounckiej. W obecnej siedzibie w „piwnicy” pracują accounci, a jeden z pokoi zajmuję ja. Zapewniam, że nasza „piwnica”, niezależnie od siedziby, to bardzo przytulne miejsce.

CS
Były pracownik
@Warszawa

Przykro mi to czytać. Mam. Mam nadzieję, że sobie już poradziłaś. Wiem co przeszłaś. wiedz, że nie jesteś sama. (usunięte przez administratora) Schemat ten sam wszędzie. (usunięte przez administratora)A konfrontacja w sytuacjach mobbingowych jest super posunięciem. I uprzedzenie przed jeszcze osoby, której sprawa dotyczy, komfort, poczucie bezpieczeństwa.

Pozdrawiam
Były pracownik
@Kropka Bordo Sp. z o.o.

Zdecydowanie było ich więcej i jest :) do dzisiaj sobie wspominamy jak "miło" siedziało się do 23 pod batem przełożonej a następnego dnia rano cała ta praca lądowała w koszu. I to nie było raz, nie było też dwa razy :)

Pracodawca

@Pozdrawiam

Drogi @Pozdrawiam, Bardzo dziękujemy za Twój komentarz. Jeśli masz dla nas jakieś ważne informacje, to prosimy o kontakt: gowork@kropkabordo.pl. Jeśli Twój wpis dotyczy natomiast godzin pracy, to potwierdzamy, że czasem zostajemy dłużej: coś kończymy, ratujemy Klienta lub projekt albo walczymy "do końca dnia" o nowe zlecenie ;) A czasem po prostu pomagamy innemu członkowi zespołu – choćby to była 23. Lubimy pracować zespołowo i staramy się tak układać pracę, aby pomagać sobie wzajemnie i wspierać się w trudnych momentach :) Tak, zdarzyło nam się też wielokrotnie zrobić coś, czego Klient nie zaakceptował lub niestety co z różnych względów wylądowało w koszu. Taka praca! Ale my ją lubimy :) Zapraszamy do nas wszystkich tych, którzy pomimo tych utrudnień, umieją się tą pracą cieszyć, nawet jeśli czasem muszą popracować dłużej. Pozdrawiamy, Zespół Kropki Bordo

Maja
Inne

@kropka a to uważacie do innego niż osoba z powyższego komentarza?

zadowolony
Inne

A ja uważam, że wystarczy dobrze wykonywać swoją pracę a powodu do narzekania z całą pewnością nie będzie.

22
malwa

dlaczego, konkursowicze narzekają na bałagan i o wszystko muszą walczyć?

Agencja Kropka Bordo
@malwa

Dzień Dobry @malwa, bardzo prosimy o kontakt pod numerem infolinii promocyjnej: 22 651 77 20. Lub o kontakt mailowy na adres: agencja@kropkabordo.pl lub adres mailowy podany w regulaminie konkretnej promocji. Potrzebujemy więcej informacji, aby móc pomóc i rozwiązać ew. problem. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół ds. promocji

6
JA
Inne
@malwa

Zgadzam się w 100%z malwą :)

JA
Inne
@malwa

Nie warto jeśli kropka jest organizatorem brać udziału w konkursie. Z własnego doświadczenia.

Agencja Kropka Bordo
Pracownik
@JA

Dzień Dobry @JA, skontaktuj się z nami, proszę (numer infolinii promocyjnej: 22 651 77 20, adres e-mail: agencja@kropkabordo.pl). Potrzebujemy więcej informacji, aby móc pomóc i rozwiązać ew. problem. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół ds. promocji

2
Gość
Pracownik
 Pytanie

Widzę bardzo dużo negatywnych komentarzy, czy zachowania o których piszecie dotyczą jednej konkretnej osoby czy kilku? Na jakich stanowiskach są te osoby?

kreator

Dla wszystkich do działu kreacji - nie polecam. Prowadzący kreację robi świetne wrażenie na rozmowie o pracę, natomiast nie wiele on ma do powiedzenia finalnie. Na dłuższą metę nie do udźwignięcia. Nadgodziny się sypią hurtowo i nigdy nie wiadomo kiedy nastąpią, nie ma wyjątków w święta, przed weekendem itp. Są fajniejsze miejsca :)

1
Pytanie
 Pytanie

Jak szefostwo w Kropka Bordo Sp. z o.o.? Spoko traktują ludzi?

Account
@Pytanie

Na początku tak, a potem zależy czy spodobasz się szefowej/szefowi. Poczytaj poniżej... masz tam wszystko

Konkursowicz

Ja już nie uczestniczę w konkursach czy loteriach organizowanych przez Bordo! Jestem zdrowszy!

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda ścieżka awansu w Kropka Bordo Sp. z o.o.?

Account
@Pytanie

Brak

anonim

(usunięte przez administratora)

Marek

Wspominasz o nadgodzinach. Były one ekstra płatne, czy mogłaś za nie odebrać dzień wolny w dogodnym terminie?

Account
@Marek

Oczywiście, że nie :). Konfekcjonowanie w weekendy, absolutnie brak możliwości odebrania za dodatkowe soboty. W końcu to Twoje zadanie, więc musisz przypilnować. Jesteś tak zmanipulowany, że robisz to jako projekt życia. Nadgodziny w tygodniu - nie były nadgodzinami, to było po prostu siedzenie, ponieważ nie wypada wychodzić przed szefem, jest to źle widziane, ponieważ jest to odbierane jako brak pracy, a nie jako wyrobienie się w godzinach pracy. Dodatkowa kasa? Nigdy.

Marek
@Account

Dzięki za odpowiedź. Przyznam szczerze, że mnie zaskoczyłeś, ponieważ byłem praktycznie pewien, że pracodawca rozlicza się z każdej nadliczbowej godziny. Co mógłbyś napisać o możliwościach awansu w strukturach firmy Kropka Bordo?

Account
@Marek

Awans to żart :). Nie ma na kogo awansować. Nie dostaniesz awansu nie dostaniesz podwyżki, nie dostaniesz premii, nadgodzin itd., możesz dostać za to solidny opr jak coś zrobisz niby źle.

anonim

(usunięte przez administratora)

Urszula

Co konkretnie masz na myśli? Do których komentarzy chciałabyś się odnieść? Rozumiem, że w przeszłości pracowałaś w Kropka Bordo - czy zdradzisz nam więc, czym się tam zajmowałaś? Jaka jest Twoja opinia na temat pracodawcy? Od ostatnich wpisów minęło już trochę czasu, każda nowa informacja może być przydatna.

Ola

Już minęło kilka lat, a wciąż niestety „czuję” skutki pracy w tym miejscu. Każda nowa osoba powtarza ten sam schemat... zachwyt, super ludzie, wspierają, jest cudownie...(usunięte przez administratora) Najlepsza decyzja to odejść. Niestety ja nie zgłoszę. Bardzo nie chcę mieć kontaktu z tymi ludźmi ponownie, nie mniej jednak gorąco odradzam.

Zostaw merytoryczną opinię o Kropka Bordo Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Kropka Bordo Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Kropka Bordo Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Kropka Bordo Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Kropka Bordo Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii