brak logo

INSTAL-FILTER SA

Kościan

Opinie o INSTAL-FILTER SA

uEEp 2015-03-03 15:29:41
Firma regularnie co pewien czas potrzebuje pracownikow.
Pojawiaja sie ogloszenia.
Czy firma sie tak dynamicznie rozwija?
Czy jest jakis inny powod?
5
anonim 2015-07-10 23:08:02
LUDZIE SIE ZWALNIAJA Z TEJ FIRMY BO MAJA DOSYC CHOREJ ATMOSFERY,KIEROWNICTWA I WLASCICIELA ITD PRACOWALEM W TEJ FIRMIE I NIE POLECAM!
8
wielkopolanka 2015-08-17 14:59:45
Możesz coś więcej napisać o atmosferze? Co takiego jest nie tak? Trochę konkretów by się przydało! Chciałabym wysłać swoje zgłoszenie na pewne stanowisko.
uEEp 2015-09-25 23:14:27
Pojawilo sie ponownie ogloszenie Automatyk.

W 2012 roku w marcu chcieli mnie zaprosic na rozmowe.
Na dwie godziny przed umuwionym spotkaniem zadzwonili do mnie z informacja ze juz nikogo nie potrzebuja. Firma wtedy nazwala sie inaczej.

Czy ktoś ma jakieś doświadczenie z tą firmą - Będę wdzięczny za
wszelką merytoryczną informację.
ggt 2015-10-09 14:14:21
NIE polecam pracy i jakiejkolwiek współpracy z tą firmą. Zachowanie i sposób bycia pracowników kierownictwa są delikatnie mówiąc nieodpowiednie. Atmosfera fatalna.
8
Pracownik 2015-12-09 11:38:46
Witam. Dziwie się troche tym negatywnym opinią. Pracuję w firmie od ponad roku i nie zauważyłem by w firmie była niemiła atmosfera albo by współpracownicy i kierownictwo podchodzili do mnie z nieodpowiednim nastawieniem. Miło zostałem przyjęty przez kolegów, zostałem wprowadzony do firmy jak na moje oko profesjonalnie, otrzymałem od współpracowników pomoc w wdrożeniu się. Nie było żadnych problemów gdy potrzebowałem pomocy wsparcia a początkowo troche jej potrzebowałem. Szefowie starają się podchodzić do pracowników na stopie kumplowskiej (oczywiście w przypadkach kiedy muszą być szefem to nimi są i "dywaniki" również są).
Firma cały czas się rozwija i szuka nowych pracowników. Niektórzy z nowych nie wytrzymują próby (może to stąd te niektóre wcześniejsze opinie) ale to jak w każdej firmie, nie każdy sprawdza się na danym stanowisku i wtedy są zwolnienia dwustronne.
Wg mnie w firmie jest ok. Pracy jest sporo ale to dobrze bo to oznacza że rynek potrzebuje tego typu usług i wole mieć więcej do roboty niż czekać czy w następnym dniu będę miał co robić. Tak więc jeśli ktoś pracy się nie boji to ja polecam prace tutaj.
4
Automat 2015-12-18 00:07:10
Automatyk ponownie poszukiwany. Co stało się z automatykiem z września 2015 ???
Pracownik 2016-01-22 12:16:14
pracuje się dobrze (to już dwa lata minęły - ale ten czas leci). nie narzekam i koledzy też nie narzekają. pracy jest dużo, ale wynagrodzenie adekwatne. atmosfera jest pozytywna. bardzo szybko nawiązałem pozytywne relacje z współpracownikami. z tego co wiem to obecnie szukamy osób na kilka stanowisk ale to nie ma się co dziwić bo cały czas firma rośnie - najlepiej przedzwonić do kadrowej - jakie stanowiska obecnie powstają.
Cranex 2016-09-03 19:17:50
Witam, wątek dotyczący płatności dla podwykonawcy.
Cena ustalona płatności na czas. Zero problemów.
Same +.
gal anonim 2016-09-15 19:51:49
Osobiście odradzam pracę w tej firmie. Niezdrowa atmosfera, konflikty, donosicielstwo + niewolnicza praca za stawki jak na Białorusi.
Do tego relacje szef-pracownik zakrawają o mobbing. Zero szacunku dla człowieka i jego pracy. Ogólnie słoma z butów.
Teoretycznie praca 8h dziennie - praktycznie 12-16h. Raz jeszcze: odradzam.
Zresztą rotacja pracowników o czymś świadczy...
7
Ziutek 2016-09-15 20:15:23
Nie polecam pracy w tej firmie. Firma imponuje tylko z zewnątrz - ku zamydleniu oczu, poza tym zero pozytywów. Ciągła rotacja, srednio co pól roku na dane stanowisko. Zero szacunku do współpracowników. Firma nastawiona na esploatacje i wykorzystanie pracownika na maxa za grosze.
3
gal anonim 2016-09-15 20:28:55
7.5 zł za godzinę jazdy samochodem - niewliczane do nadgodzin. Możesz spędzić 16 h w pracy (np. 8 h pracy na obiekcie/w biurze + 8 h JAZDY) i nie mieć ani 1 nadgodziny! Czyli po przepracowaniu ósmej godziny zamiast dostać nadgodziny obcinają ci stawkę o połowę (i pracujesz za 7.5 zł/h).
POLECAM ;)
1
gal anonim 2016-09-15 21:15:37
Wiem co mówię, ale oczywiście możesz się nie zgodzić... Druga sprawa ja mówię o konkretnym stanowisku w konkretnym dziale firmy. Warunki "delikatnie" różnią się w zależności od stanowiska/działu.
Z rozmów z innymi pracownikami firmy wiem, że nie jest kolorowo. Co więcej osoby te chętnie rzuciłyby tę robotę tylko, że boją się (mają już swoje lata) że nigdzie nie znajdą pracy. Część z nich boi się zmian, ale KAŻDY jest już u skraju wytrzymałości.
Firmę I-F mogę polecić tylko po to by zdobyć doświadczenie i podłapać kontakty. Na dłuższą metę nie ujedziesz!
Eliasz 2016-09-15 23:54:15
Zgadzam sie z powyzszymi wpisami. Pracownicy chetnie zmieniliby prace ale niektorzy maja juz swoje lata i na reke tez jest im pracowac na miejscu, ale mlodsi odchodzą. Atmosfera wsrod pracownikow jest ok, ale kadra kierownicza dziala delikatnie mowiąc amoralnie. Zero poszanowania dla drugiego czlowieka. Ludzie odchodza bo nie wytrzymują.
2
Aneta 2016-09-19 10:07:42
Witam,widze że dyskusja rozgorzała na dobre. Chciałabym składać papiery na stanowisko SSpecjalisty ds. Marketingu, bo widzę że poszukuja, ale dziwi mnie to , że bardzo często poszukują do tego działu albo specjalisty albo kierownika, bo już któryś raz widzę ofertę pracy do tego działu. Nie wiem czy ma sens w takim razie złożenie papierów do tej firmy, skoro mowicie, że jest tam taka rotacja. Na pewno nie swiadczy to dobrze o tej firmie. Może ktoś z osób pracujących powie coś więcej?
Aneta 2016-09-20 12:58:20
Kamil, skoro pracownicy obecni badz tez byli tej firmy pisza ze jest rotacja, to nikt sobie tego z palca nie wyssał. Ponadto ogloszenie o tym stanowisku widnieje dlugo na ich stronie internetowej, dodatkowo pojawia sie co jakis czas na portalach. Wynika to z tego ze dzial jest task duzy i nadal maja zapotrzebowanie na nowych pracownikow, czy tez co chwile tam sie ktos zmienia, stad pojawiaja sie te ogloszenia?
Aneta 2016-09-20 20:18:08
Na stronie internetowej widnieje jakos od maja...
aha 2016-09-20 20:25:26
fakty same mówią za siebie -w tym miesiącu wypowiedzenie złożyło kilka osób.
3
Aneta 2016-09-21 00:40:02
Ajax od maja albo i dłużej na stronie internetowej firmy, co jakiś czas REGULARNIE na portalach. Ludzie czytajcie że zrozumieniem, to nie będzie problemów. Chciałabym się tylko dowiedzieć czy wynika to faktycznie z zapotrzebowania czy też z rotacji? Dzięki ,,aha,, bo teraz już wiem, że z rotacji. Podaruje sobie jednak składania tam papierów. Szkoda fatygi .
piękne oczy 2016-09-26 11:48:43
Podobno trudno pracuje się pomiędzy dwoma osobami z przerośniętym ego. Bo z tego co słyszałam to szefów ma się tam dwóch. Jeśli ktoś lubi być popychadłem i potrafi codziennie okazywać nieograniczoną wdzięczność za samą możliwość otrzymania wielkiego zaszczytu pracy w tej firmie, to polecam.
6
Micky 2016-09-26 13:12:22
Współpracuję z tą firmą od pewnego czasu. Rozwijają się bardzo dynamicznie i zapewne z tego wynika intensywne poszukiwanie pracowników na różne stanowiska. Logiczne jest, że jeśli intensywnie zatrudniają to i rotacja musi być, bo nie każdy po zweryfikowaniu nadaje się do dłuższej współpracy.
3
KK 2016-09-26 18:09:44
Troszkę szacunku dla innych! To, że Tobie nie odpowiadała ta praca (lub Ty pracodawcy) nie daje Ci prawa do obrażania innych ludzi, którzy pracują w tej firmie i są z tego zadowoleni. Jeśli już musisz dawać upust swoim frustracjom, to nie obrażaj przy tym innych, którzy nie podzielają Twoich poglądów.
3
Zadowolony pracownik 2016-09-28 14:09:57
Firma jest ok. Szkoda, że osoby które nie radzą sobie z własnymi emocjami i kompetencjami próbują zrzucić winę na innych. Tak najłatwiej. Proszę o trochę szacunku dla pracujących i zadowolonych pracowników.
2
Aldon 2016-10-17 22:03:40
Ale to ze ktos ma swoje spostrzezenia nie musi oznaczac ze obraza innych. Nie generalizujmy i nie wrzucajmy wszystkich do jednego wora.
KK 2016-10-18 13:06:43
Drogi Aldonie (droga Aldono ;)) nie generalizuję i nadal podtrzymuję swoje stanowisko, że nazywanie drugiego człowieka popychadłem jest stwierdzeniem obrażającym tę osobę.
Zostaw swoją opinię o INSTAL-FILTER SA - Kościan
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie INSTAL-FILTER SA