brak logo

POH Ołer

Wrocław

Opinie o POH Ołer

pracownik45 2013-03-18 18:13:46
Pracuje w tej filmie od 5 lat i takiego syfu i bałaganu nie widziałem. Wode w toalecie trzeba spłukiwac zamiast ze spłuczki trzeba spłukiwac wodą z wiaderka. Więcej jest kierowników, dyrektorów niż osób fizycznych, panuje przez to chaos i bałagan.
Sezonowiec 2013-04-26 14:40:22
Praca na magazynie sezonowa 3/ 4 miesiące i do widzenia. Produkcja praca w systemie 4 brygadowym w brudzie i totalnym nieładzie. Recykling tragedia co raz coś staje awaria i awaria, niesamowity hałas i pył.Największym problemem tej firmy jest nowy pan dyrektor [usunięte przez moderatora] (celowo z małej z braku szacunku do tego pana) jest to człowiek który wchłoną całą wiedzę jaką można sobie tylko wyobrazić wie więcej niż" google" tak na marginesie jego wiedza jest ograniczona do używania tanich śmierdzących perfum z bazaru o zapachu " dworcowej toalety" Polecam pracę w tej firmie osobą z wodogłowiem,downem,lub ze skłonnościami do poniżania swojej osoby bo nikt normalny i szanujący się w tej firmie pracować nie będzie. Pozdrawiam
pracownik 2013-04-30 11:01:08
W pełni popieram wypowiedzi poprzedników wszystko się zgadza w 100% .Odradzam pracę w tej firmie
fizyczny 2013-05-07 09:50:31
Takich bzdur o jakich piszesz nie słyszałem. Tylko Pulsakowski wie jak powinna wyglądać praca na wtryskowni i recyklingu i bardzo dużo można się nauczyć. Tylko wyrzuceni przez niego obiboki i pijaczki piszą takie bzdury.Pogonił do roboty i wymaga jakości to wszystko się nie podoba .Od kiedy pracuje wiem co mam robić i za co odpowiadam.
pracownik 2013-05-10 16:52:11
Ty fizyczny godzina wystawienia twojego komentarza podpowiada mi że siedzisz sobie w biurze patrzysz w kamery jedząc mandarynki i z fizyczną pracą masz tyle wspólnego co świnia z baletem....
sezon 2013-06-01 14:02:59
Koniec sezonu - kiedy premia ? Trzeba szukać nowej roboty zaraz.
fizyczny 2013-06-12 22:38:58
atmosfera? jak zawsze. no może miny trochę mniej tęgie.. :) ale oczywiście dalej nie wiadomo co się stanie pod koniec sezonu z ludźmi, którzy tam pracują... prawo dla poszanowania człowieka!
sezon 2013-06-14 21:59:40
Nic sie nie stanie - umowy nieprzedłuzone i zapraszamy w styczniu :)
plastic shit production 2013-06-19 20:02:56
sezon - 2013-06-14 21:59:40

Nic sie nie stanie - umowy nieprzedłuzone i zapraszamy w styczniu :)
A więc jednak coś się stanie. Mianowicie, ludzie zostaną bez pracy mimo obietnic dotyczących umów o pracę, co jednoznacznie łączyłoby się z wyższymi trochę zarobkami, co mogłoby się przełożyć na większe chęci do pracy. Bo [usuniete przez moderatora] pomiędzy dwoma maszynami kiedy one lecą jak szalone w takim upale za 900 (!) zł to jest takie pewnego rodzaju uwstecznianie się. Przykro, że nikt nie potrafił wywiązać się, ze swoich obietnic...
plastic shit production 2013-06-19 20:06:25
fizyczny - 2013-05-07 09:50:31

Takich bzdur o jakich piszesz nie słyszałem. Tylko Pulsakowski wie jak powinna wyglądać praca na wtryskowni i recyklingu i bardzo dużo można się nauczyć. Tylko wyrzuceni przez niego obiboki i pijaczki piszą takie bzdury.Pogonił do roboty i wymaga jakości to wszystko się nie podoba .Od kiedy pracuje wiem co mam robić i za co odpowiadam.
Pulsakowski to już historia, ale swoją drogą... Panie "fizyczny" jak on może wymagać jakości, skoro do produkcji mebli używane są najgorsze z możliwych surowców?
ołer-os... 2013-07-10 19:12:32
anonim - 2013-07-03 11:54:42

Czyli nie ma szans teraz na załapanie się do POH Ołer? Jest przestój do stycznia? Dlaczego? Może jednak pracują?
do końca miesiąca coś tam produkują....z tego co widziałem.... może pracownik niech się wypowie.... ?
pracownik 2013-07-15 15:43:03
Tak działa produkcja robimy detal do max lipca a potem ponowny start we wrześniu. Co do przyjęć to od nowego roku dopiero...
pracownik 2013-07-21 14:58:32
to zależy bo ołer daje średni zarobek 1500 a zewnętrzne firmy około 1000...
anonim 2013-07-23 23:54:26
A robota na zmiany ? Dają umowę na rok czy faktycznie teraz produkcja do stycznia stoi ?
pracownik 2013-08-01 13:15:16
Pracują 2 maszyny tak na pół gwizdka od połowy września pewnie wszystko będzie ruszać na nowo na 3 zmiany a gdy zapotrzebowanie wzrasta to system cztero brygadowy.... Jakoś się pracuje ale to nie jest to co kiedyś...
anonim 2013-08-21 15:03:15
pracownik - czyli generalniej było kiedys lepiej z płacami ? Jest szansa na trwałe zatrudnienie czy tylko sezonowo ? Przy systemie czterobrygadowym czy nockach też tylko 1,5 na rękę ?
2013-08-29 15:58:18
O 1500zł na rękę to zapomnij nowy pracownik nigdy teraz tyle nie dostanie teraz zatrudniają tylko przez SOLID czyli kibel totalny...
Tomkos 2013-09-03 23:12:32
- 2013-08-29 15:58:18

O 1500zł na rękę to zapomnij nowy pracownik nigdy teraz tyle nie dostanie teraz zatrudniają tylko przez SOLID czyli kibel totalny...
Pracownik:A ile zarabia ustawiacz wtryskarki?
anonim 2013-09-09 21:00:32
Jeśli za pracę na zmiany przy wtryskarkach nie zarobi się tych 1500 Pln to szkoda czasu na taką pracę. A przez SOLID to pewnie nawet ubezpieczenia nie ma, a jak człowiek na jesień, zimę się podziębi, zachoruje - przecież pewnie hala produkcyjna nieogrzewana - to na lodzie zostanie.
Prac 2013-09-11 19:00:22
ostrzegam pracowników produkcji uważać co się mówi przy [usuniete przez moderatora] sprzeda każdego
magazynier 2013-09-14 22:22:38
Nic nie zarabia bo żadnego ustawiacza tam nie ma są tylko tak zwani " szefowie zmian " że jak coś naprawdę stanie to stoi do rana...ot cała produkcja. Co do tego [usuniete przez moderatora] z produkcji to popieram kłapie dziobem na wszystkich wiecznie niezadowolony znany jest z tego w firmie...
fizyczny 2013-09-16 20:35:07
Ustawiaczowi musieliby z 5 tysięcy zapłacić a tyle to tylko rodzinka zarabia. Stąd przestoje, które kosztują zakład dużo więcej niż pensja fachowca.
anonim 2013-09-16 20:56:09
Dokładnie rodzinka !Czyli [usuniete przez moderatora] ! Siedzi taki jeden i tylko w kamery się gapi specjalista od absurdalnych pomysłów które z nudów wpadają mu do głowy podczas jedzenia pomarańczy i pokrojonych jabłuszek...Taki to pożyje do pracy na 9:00 a o 15 do domku...
fizyczny 2013-09-19 13:42:28
Proponuję bez osobistych wjazdów, bo zaraz śledztwo będzie. Nie każdy ma mozliwość wejść na górę i zaobserwować menu. No i metodą eliminacji zaraz się ustali kto tu newsy przekazuje, taki do sezonu nie doczeka. Wracając do tematu, zawsze są równi i równiejsi - ale chodzi o to, by tym na dole nie rzucano jedynie ochłapów i niespełnianych NIGDY obietnic.
2
anonim 2013-09-20 15:59:40
Ja tam nie mam nic do kierownictwa, ale żeby odpowiednie poszanowanie było, a nie pół litra pod choinkę - żenada na maxa.
anonim 2013-09-26 13:10:11
Nikt nie zostanie zatrudniony nie wcześniej jak w lutym 2014
anonim 2013-09-27 22:52:37
Człowieku, ciężko ci zrozumieć że tu produkcja nie jest ciągła a sezonowa ?? A najwięcej zbytu jest na wiosnę, także produkcja rusza pod koniec roku a dopiero styczeń/luty na full. Wcześniej ludzi nie potrzeba, dopiero później w dupie się im pali = recykling,produkcja, kontenery - to łaskawie przez agencję do końca czerwca cię zatrudnią - na więcej nie licz.
anonim 2013-10-11 14:41:32
Zarabiają Ci co mają stałe umowy, pracują przecież w magazynie i wokół niego. A do produkcji przyjęcia od wiosny 2014, ale tylko przez firmę zewnętrzną. Do tego czasu przy pakowaniu sam magazyn wystarczy, recycling raz robi raz nie - też nie potrzeba naboru.
zenek 2013-11-03 14:34:10
Niesłychanie ciężka praca na hali recyklingu w Kunicach. Brud, smród, hałas, a płaca minimalna. Nie polecam!!!
Wwww 2013-11-19 18:19:57
rowniez nie polecam, na pewno nie idzcie na recykling. totalny (usunięte przez moderatora) za 1000 zl miesiecznie jak was zatrudnia solid, caly czas krzycza na ciebie zebys robil szybciej. kompletna porazka. po 8 godzinach odechciewa ci sie wszystkiego. traktuja ludzi jak smieci.
1
anonim 2013-11-27 14:52:38
Jak tak dalej pójdzie z podejściem do pracownika to nikt do tej roboty się nie zgłosi - zwłaszcza na recykling. Chyba że na umowę i od razu na L4.
hhhhh 2013-11-28 13:13:02
najlepiej od razu dać wypłatę min 3000pln i powiedzieć jeśli Pan zechce to bardzo proszę trochę popracować
1
Granulat 2013-12-19 19:10:22
Za 3 tyś w takich warunkach to owszem ale nie za 1tyś... podziękował
2
wwrr 2014-01-04 22:09:37
A Ty myślisz że za pracę w warunkach szkodliwych, przy recyclingu, gdzie nabawisz sie pylicy to ile się należy ? 1.100 zł za prace na zmiany ? To zapylaj w podskokach a nie z ciepłego biura piszesz. Pracowałeś chociaż pół dnia na nieogrzewanej hali produkcyjnej czy recyclingowej że śmiesz się tu wypowiadać ? Lepiej w monitoring się gap, czy ludzie przypadkiem przerwy sobie nie robią.
1
młynek 2014-03-02 09:56:44
Facet jedynym dodatkiem jaki dostaniesz to rękawiczki i nóż do skrobania i to tyle, tutaj tylko na obietnicach się kończy...
Blues 2014-03-16 15:38:52
Czy ja wiem, czy mają taką wielką renomę, może ogólnie w branży tak, ale czy ogółem, to nie wiem. Napiszcie lepiej jak w Ołer się pracuje i czy kogoś szukają.
Nikodem 2014-03-27 16:10:09
Renoma ? Marka zupelnie nie znana, jakieś reklamy widziałeś ? Produkcja, magazyn, recykling - zatrudnienia tylko przez agencje, na pare miesiecy i do domu. I ciagłe obiecanki...
Były robol 2014-03-27 16:15:13
Jako były całkiem nieźle wspominam. Robota w sezonie ciężka, fakt, ale i wspólna wigilia ( plus koperta ), integracja na koniec sezonu, zgrana załoga. Kiedyś było ok, nie wiem nic jak teraz.
piko 2014-04-07 17:21:38
Jakie zarobki? Tysiąc osiemset na rękę można zarobić?
mmww 2014-04-11 21:07:26
Pracowalem tam na recyklingu przez Solid i byla to najgorsza praca w moim zyciu. Za 1000 zl miesiecznie zapieprzasz jak glupi osiol w brudzie i halasie, caly czas wydzieraja sie, zebys robil szybciej. Serdecznie odradzam wszystkim.
były 2014-07-10 17:14:08
Jakie warunki ? Zarówno przez solid czy ołer masz w papierach " pomocnik magazyniera" więc jesteś od wszystkiego przeczytaj sobie wcześniejsze posty
Gość 2014-10-14 20:07:35
Witam,

Z tego co czytam to 9-% wypowiedzi jest przeciwko pracodawcy - i nic dziwnego bo bardzo dobrze znam tą firmę ( od wewnątrz jak i zewnątrz ). Wiem również, że są tam zacierane ślady wypadków przy pracy... jeżeli komuś z Was wydarzy się wypadek przy pracy to niezwłocznie jesteście proszeni o zawiadomienie PIP ( Państwowa Inspekcja Pracy ) oraz otrzymanie od BHP'owca notki o zdarzeniu w którym będzie informacja o zawinieniu z winy pracodawcy. Nie dajcie się zastraszać!. Jeżeli ktoś będzie miał pytania odnośnie przepisów pracy bądź miał wypadek przy pracy to proszę o kontakt pod adres e-mail mpconcact@wp.pl
pracus 2014-10-21 21:11:37
A gdzieś ty tam widział behapowca hahaha.
claudek 2014-10-30 13:44:14
witam, z ostatniej chwili oferta pracy URZAD PRACY do wgladu prosze zobaczyć oferte!!!!! stawka 3550zł brutto ale przy rozmowie takiej stawki nie uslyszysz maksymalnie 1500zł i to jeszcze z łaską, proponuje podesłać taką instytucje jak PIP to się nauczy jeden z drugim, pytam sie gdzie jest BHP skoro maja taka renome pracownik powinien dostać ciuchy robocze buty ochraniacze na uszy kto nad tym ma kontrole chyba nikt firma inko co zarobi to na winko
MPcontact 2014-11-08 11:13:20
Bhp'owca widziałem nie raz - człowiek po 40'ce z wąsem swoją drogą bardzo sympatyczny gość. Jak już mówiłem firma P.O.H. "OŁER" zamiata wypadki pod dywan a PIP był tam nie raz... Nie zamierzam się rozpisywać w tym temacie bo nie warto. Lecz jeżeli Wam zależy na sprawiedliwości i uzyskaniu maksymalnego odszkodowania za wypadek przy pracy to proszę o kontakt!.

e-mail mpconcact@wp.pl

Muszę nadmienić, że wypadki przy pracy liczą się do 3 lat wstecz.
Tyczy się to również wypadków komunikacyjnych i Waszych Bawarskich bryk ;-)
miger 2015-01-23 09:16:50
A ja sie im nie dziwię. Weszli w branże która się kurczy.
Meble plastikowe zaczynają uchodzić za największy badziew i brak gustu.
Sieci zamawiają 20% tego co przed laty...
Chińczyk i Turek zrobią wszsytko za półceny...
Każdy może kupic gdzie chce...
Kiedys to byla firma na "Gazelę Biznesu"
to ile chcecie zarabiać?
No chyba ze szefo stanie sam przy wtryskarce!
pierre 2015-03-11 19:49:23
zapytałeś @bareno o to różnych rzeczy na raz i nie wiadomo jak jedne z nich połączyłeś z drugimi. Jeśli chodzi o premie to ogólnie z kasą jest tu dość mizerna moim zdaniem sprawa , więc na jakoś secjalnie dużo w tej akurat kwestii bym na Twoim miejscu nie liczył. Po za tym dla mnie jest całkiem przyzwoicie
orwell 2016-09-25 12:33:49
W Kunicach pod Legnicą mają swoją fabryczkę a we wrocławiu tylko biuro sprzedaży. Chyba jeleni, łosiów i imbecyli mających problemy z podstawami matematyki teraz szukają do fabryki w Kunicach. Szukają inżynierów co im będą prawie 70km w jedną stronę dojeżdżali do pracy za stawkę wynoszącą 3b czyli nieco ponad 2 na rękę. To starczy sobie teraz policzyć ile kosztuje paliwo i same koszta paliwa ile wyniosą. Do tego jeszcze koszta ubezpieczenia auta, koszta amortyzacji auta (różnica między ceną nabycia a odsprzedaży po iluś latach eksploatacji. Tutaj przy tych kilometrach to przy sprzedaży po kilku latach od razu będzie widać że auto zrobiło swoje kilometry i będzie strata wartości znacznie większa niż jakby auto mało jeździło) oraz koszta napraw auta (przy tych kilometrach i tej ilości dziur na drodze co są to całkiem sporo wyjdą naprawy). Co do kosztu amortyzacji auta to niech nikt z was nie myśli że można sobie na takie kilometry (rocznie same dojazdy do i z pracy to prawie 40 000 km) kupić jakiegoś starego rzęcha, a niestety trzeba by kilkuletnie auto minimum. Tak więc:
Paliwo: (70km x2=140km; 140km x22dni=3100km; spalanie na trasie gdzie połowo przez obszary zabudowane czyli miasto średnio z 6-9L/100km x 3100km=186-280L; 186-280L x 4,5 zł/L = 837-1260 zł
Ubezpieczenie auta: OC (rocznie 1000-3000 bez zniżek); AC (poniżej 10% wartości auta rocznie bez zniżek, czyli dla auta między 10 tys a 30 tys roczny koszt AC to 1000-3000 zł. Na takie trasy nie nadaje się stary grat za 2000 zł); OC+AC=2000-6000 zł rocznie czyli 170-500 miesięcznie
Strata wartości: przy tych kilometrach eksploatacja auta max kilka lat. w zależności od wartości auta i okresu jego trzymania średnio rocznie 2500-5000zł, czyli 200-400/m-c
Naprawy, serwisowanie itp.: dla tej ilości kilometrów i dziur będzie co naprawiać. Raz przez kilka miesięcy może nic się nie zepsuć a innym miesiącu nagle opony do wymiany i do tego turbina oraz pompa wtryskowa się zepsuje - koszta w tysiącach PLN. Średnio miesięczny koszt napraw 200-400zł/m-c
Razem: 1400-2560 zł /m-c
Przy zarobkach 3b czyli 2160 na rękę daje to możliwość dopłacania za możliwość popracowania sobie tam nawet do 400zł/m-c, ale za to w przypadku najlepszym można zarobić nawet 760 zł/m-c. Polecam inżynierom mającym problemy z matematyką na poziomie szkoły podstawowej :)))
Drogi Panie Cezary M. członku rodziny Piotra M. właściciela POH Ołer: weź sobie sam Pan pracuj za takie kokosy, a najlepiej swoją rodzinkę możesz se zatrudnić, żeby dojeżdżali na swój koszt po prawie 70km w jedną stronę. Z "bulem"oznajmiam, że niestety ale nie będę was sponsorować.
Swoją drogą firma zamieszcza ogłoszenie w treści którego opisane jest czym osoba ma się zajmować. Podczas rozmowy wynika, że tym co napisane w ogłoszeniu osoba nie będzie się zajmować a zupełnie czymś innym. Ciekawe zatem czym by się zajmowała ta osoba jakby faktycznie podjęła u was pracę - pewnie jeszcze zupełnie czymś innym ... :) Swoją drogą ciekawe czy osoba na tym stanowisku ma także zajmować się kalkulacją kosztów produkcji, skoro wymagana jest nieumiejętność kalkulacji kosztów własnych? :)
3
michał 2016-10-09 22:22:35
Najważniejsze jest to, że nie ma rotacji wśród pracowników, ale wiecie jakich przeciętnych zarobków może się spodziewać na samym początku? Dzięki za odpowiedź
były pracownik 2016-11-15 13:21:21
Wynagrodzenia są niskie nawet na stanowisku inżynierskim, dodatkowo spora część wypłaty to "premia" która jest obcinana w przypadku l4. Większa część ludzi w zarządzie jest nietykalna, ponieważ są oni spokrewnieni z właścicielem firmy. Niestety ludzie Ci są często niekompetentni i paraliżują sprawne działanie zakładu. Wisienką na torcie jest dyrektor, który nie podejmuje żadnych decyzji w celu uniknięcia odpowiedzialności. W przypadku problemów odpowiedzialność spada ZAWSZE na pracowników, za sprawą sprawnej manipulacji informacjami przekazywanymi do właściciela firmy. Stanowisko pracy na umowie nic nie znaczy, w związku z brakami w ludziach dostaje się całą masę dodatkowych obowiązków. Kultura pracy jest zerowa tak jak szacunek do pracownika. Radzę unikać szerokim łukiem.
Zostaw swoją opinię o POH Ołer - Wrocław
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie POH Ołer