brak logo

FSB Piekarnia Strzegom Sp. z o.o.

Strzegom

Opinie o FSB Piekarnia Strzegom Sp. z o.o.

Po prawdzie 2016-09-09 13:56:41
O.K. Widzę, iż sami znawcy ;-)
Pracuję tam długo i na kilku stanowiskach. Na chwilę obecną jest tak:
1. Na produkcję dostajesz się tylko przez RANDSTAD. Stawka 12PLN/h + 2 premie (frekfencyjna co miesiąc i od obrotu co 4 m-ce).
Po przejęciu przez firmę 13,50-13,80 plus premia co m-c 100-150 zeta za obecność, plus co 4 m-ce od zysku firmy + dodatek świąteczny, wakacyjny, karta sportowa, etc.
2. Na magazyn przyjmuje INTERKADRA. Stawka 13,50 PLN/h, po 3 m-cach 14/h, po roku 14,80/h. Plus premie jak na produkcji. Po przejęciu, lub jakimś cudem zatrudnieniu bezpośrednio, stawka zaczyna się od 15,50PLN/h plus wszystkie dodatki dla pracowników FSB.
3. Liderzy i operatorzy kluczowi zarezerwowane dla wewn. pracowników.
4. Utrzymanie ruchu - tak jak wyżej, czasami z zewnątrz ( i trzeba coś potrafić)
5. Inżynierowie, kierownicy, zazwyczaj rekrutacja ukryta (stawka realna zaczyna się od kierownika LINII, nie ZMIANY)
Nadgodziny są jak WSZĘDZIE, tu jest problem z awariami, że tak powiem "spożywczymi" - nikt nie przewidzi. (Można sie wykręcić chociażby "sraczką" ;-)
Kamery są tylko w kluczowych punktach, nie nad stanowiskiem pracy (proponuję popracować w strategicznych oddziałach wielkich korporacji a zobaczycie, co to monitoring)
Co do Ukraińców - pracują świątek-piątek (choć nie muszą- praca na linii Croissant i Tortilla jest 3-zmianowa) po 12 godz. bo mają wizy tylko na 3-6 miesięcy. Bardzo pracowici. Firma daje im 10/h plus 60% kosztu hotelu. Reszta to agencje i inne duperele.
A teraz podsumowanie: średnio, bo i tak Cię złapią nadgodziny, poprzez agencję wychodzi "na rękę" 1700-1800 PLN/m-c. Czasami ok. 2 tys.
Na firmie od 2000PLN/m-c wzwyż.
Nikt tu nie zarabia 1300-1400 złotych (CHYBA, ŻE BIERZE URLOP BEZPŁATNY, L4, ITP.)
Ja zaczynałem od 10PLN/h i miałem miesiąc w miesiąc 1400 zeta w kieszeni.
Teraz mam kilka zł więcej na godzinę. (2 lata)
I pamiętajcie- nagany, upomnienia, absencja.. WSZYSTKO to jest brane pod uwagę podczas tzw. rozmów oceniających ( a ocena jest podstawą do awansu lub podwyzki)
Amen.
po prawdzie naprawde 2016-09-09 20:44:12
"A teraz podsumowanie: średnio, bo i tak Cię złapią nadgodziny, poprzez agencję wychodzi "na rękę" 1700-1800 PLN/m-c." i tu skoncz swoje wypociny gdyz jednoznacznie napisales ze za mc pracy dostajesz 1400-1500 bez nadgodzin. czyli za etat wychodzi niewiele wiecej niz najnizsza krajowa.Slabo bardzo slabo.Dziekuje dobranoc:)
Śmiech na sali? 2016-09-12 09:05:02
Owo zdanie tyczyło się najniższych stanowisk poprzez agencję.. Pakowania nie trzeba się uczyć. Nie masz też żadnej odpowiedzialności personalnej, etc. Dziwne, iż najwięcej mają do powiedzenia w kwestii marudzenia na pracodawcę, te osoby które ani wykształceniem ani umiejętnościami nie grzeszą. Płaci się za to, co potrafisz, nie za to, że zyjesz.. ;-)
Keno 2016-09-16 01:39:36
Jeśli nawet kierownictwo ucieka to rzeczywiście musi być duży problem z zarobkami czy nawet z samą atmosfera w pracy. Wiadomo mi się podoba ale nie wszystkim musi. A że nikt już tu nie chce przyjść do pracy nawet do biura to już inna sprawa ....
1
Karol 2016-09-16 10:03:30
Byłem na rozmowie w tej firmie - fajne stanowisko wg mnie - teraz szukają ... ale nawet jakbym miał doświadczenie w tej dziedzinie to bym tqmxnie poszedł ...
1
Opo 2016-09-16 14:47:42
Coś tam jest ale jak mowie nie chcą tam na te zadupie ludziska jeździć i toxjest total korporacja a atmosfera do bani .
Wojtek 2016-09-16 17:47:09
Jasne , ważny powód ... : mała kasa, nerwowka, brak możliwości rozwoju , brak doceniana pracownika itd...itp.... do tego wrony tam zawracają a prestiż dosłownie zerowy .
Lizus 2016-09-16 21:48:42
Wiadomo zawsze cześć osób jest zadowolona a cześć nie - normalka ale to ze kierownictwo nie poda reki robolowi z taśmy tocjuz inna kwestia albo to ze szefostwo nosi głowę w chmurach to już inna kwestia i tak dookoła komina ... może wymienia całe kierownictwo na jakiś poziom w stosunku do innych bo to co teraz sie dzieje to jakies nieporozumienie delikatnie mówiąc. ..
1
Zuczek kolus 2016-09-17 13:45:02
Ja nie mam wykształcenia wyższego wiec nie mogę startować a jakbym miał to nie startował bym napewno tutaj , sorki ale to piekarnia a nir zakład produkcyjny z nowoczesnymi technologiami . Z reszta tutaj płacą jak na zasiłku wiec taki Logistyk czy inny podejrzewam ze zarobią na masło bo bułkę sobie wezmą -) . Choć może komuś to wystarczy ...
Lekko 2016-09-17 21:43:04
Wygasła wygasła. .. wymagania jak do nasa a tu zjazd na ziemię bo to piekarnia... Hahahahah
Elka 2016-09-19 00:18:45
Je jedno widziałam na logistyka a to jakaś masakra wymagania , człowiek z takimi umiejętnościami nie przyjdzie do piekarni od tego trzeba zacząć i na dodatek na takie zadupie.
1
Koc 2016-09-19 10:34:46
Nie ma szału z reszta tutaj ludzie nie wiele potrafią i nie znają się do końca na rzeczy , wiedza ze dzwoni ale nie wiedzą gdzie ... to nie moja osobista opinia ale znam tam parę osób i wiem o co chodzi a zarobki głodowe.
Lizus 2016-09-19 11:53:19
Ale atmosfera ... straszna ... nie polecam ..
Kac 2016-09-19 14:30:35
Wypłata na czas , pieniądze małe , zero fajnych szkoleń, kierownictwo niekuminikatywne, stres - poziom mega wysoki.
1
toiowo 2016-09-19 20:31:34
Ja tam jestem zadowolony, że opuściłem te piekarenkę:), ale fakt że na przełomie lat spędzonych w zakładach produkcyjnych muszę przyznać że nie było to no najgorsze miejsce pracy - praca ludzie ok - praca zmianowa na 4 brygady - wykańczająca - no i do tego jednak trochę za słabe zarobki - co niestety przenosi się na motywację pracowników i stąd chyba te komentarze powyżej .
Laska 2016-09-20 11:25:47
No tAK tqk to wygląda , produkt sam w sobie nie jest mega tragiczny ale cała obsługa menadżerów to porażka - no cóż ... nie zawsze może być wszystko ok , pracowałam tam jakiś czas i gdybym miała wrócić to nigdy bym tego nie zrobiła .
Zmeczony 2016-09-20 19:39:16
No bardzo przyjacielskich do tego stopnia ze jak idę do roboty to w.myślach mam już jak będę szukać oferty pracy gdzie indziej...
1
Allan 2016-09-21 11:15:15
Owszem jest fajna , ale ludzie są nie fajni i zarobki malutkie - wiec idę do obcego kapitału i koniec i kropka .
1
Ona 2016-09-21 14:00:38
Idz i sprawdź a wymagania jak z śmiesznie wysokie - katastrofa, jeszcze trochę a ludzie sami odejdą i nawet z biur na luzie .. z resztą to już się dzieje
2
Cleo 2016-09-22 13:32:51
Mozliwe ale to praca czasowa a nie tego co wszyscy szukają , w środku nie ma nikogo konkretnego kto by tym zarządzał w ogóle to wygląda tak jakby nikt tubie na niczym nie znał a w dodatku atmosfera w biurach jest pod psem ... chyba już nikomu nie chce się tu pracować .
Sok 2016-09-23 17:03:24
Hahahah kogo ? Dużo pracowników ? Gdzie ? Jak ? Kto się wdraża ? A co dyrektor ma.do tego ? Ma się wszystkiego nauczyć od ludzi ? Czy ludzi ma uczyć ?
Worek 2016-09-26 12:41:40
Może i jest potrzebne , tylko jak 90% olewa ten temat to już inna sprawa no ale cóż ... benefity, mocne słowo jak na tą firmę ... szkoda czasu i zachodu to nie tylko moje zdanie ale większości którzy pracowali bądź pracują i szukają czegoś innego ...
Kolec 2016-09-26 16:07:16
Zgadzam się , taka firma ze nie chce się tu pracować - spokój zawodowy czy też możliwość odbycia jakichkolwiek szkoleń to nie ta bajka -trzeba zmienić kanał w tv .
Opin 2016-09-26 21:27:59
A może tAK coś o dyrektorze ktoś coś powie ? Normalny gość czy też tak jak reszta ?
Anja 2016-09-27 08:24:16
Mam odmienne zdanie ...
Kluska 2016-09-27 10:38:32
Zdecydowanie ... własne zdanie to podstawa , ale jak można mieć swoje zdanie jak nikt nie daje Ci go wyrazić ... to jest straszna ta firma - aż ciary przechodzą - ciekawe czy wyższe szefostwo wie co tu się wyrabia no ciekawe ....
Kluseczka 2016-09-27 11:58:58
Nie będę tego opisywała bo to nie jest na moim poziomie - napewno tego nię zrozumiesz ale to już Twoja sprawa . Nie będę też zachęca czy nie do pracy tutaj bo to też nie mój poziom , każdy wie jak jest i tyle . Powiem tylko ze mam stanowisko godne ale wszystko inne nie jest godne dlatego bak większość szukam nowej pracy choć najprawdopodobniej nikt się do tego nie przyzna .. ale mogę się oczywiście mylic.
1
V 2016-09-27 14:06:25
A skąd wiesz ?hahahahhah co to znaczy na plusie ? Ze ma zyski ? A co to za firma która nie ma zysków , istnieja jeszcze takie ? Dajcie ludziska spokój , ta forma to tak jak auto od handlarza z zewnatrz spoko a w środku hm.... I silnik hmmm itd...
Los 2016-09-27 16:15:45
Idz I sprawdz a zwiejesz szybciej jak pryszedles
1
Bywalec 2016-09-28 10:39:45
Ty się lepiej zastanów ile bedziesz zarabiał , co będziesz robił i ile zdrowia zostawisz tutaj ... a później się zastanów nad resztą ...
1
Ona 2016-09-28 12:12:53
Proponuje iść i samemu się przekonać - nikt u nie napisze o kasie jaka się tu zarabia choć nie jest duża . Ale w środku brak kompetencji praktycznie w kasy dziale ...
1
Kolba 2016-09-28 13:47:07
No niestety to prawda , do tego jeszcze brak kultury ze strony szefostwa to już nokaut .
1
Kilof 2016-09-29 22:30:35
Ale zenada. ...masakra
Laska 2016-09-30 19:04:58
Ale jaka rozmowa ? to są fikcyjne oferty pracy - badają jak wyglada rynek , z reszta znam kadry i nie ma szału wchodzisz i wychodzisz bez sensu całkowicie - szkoda czasu na taką firmę . Wcześniej myślałam że to co tu ludzie piszą to bzdury a okazuje się ze to wszystko prawda . Ja stąd niedługo zwiewam
Pozdrawiam kolegów i koleżanki tych wytrwałych .
1
Kicha 2016-10-01 01:18:56
Jasne , najpierw musi być tych kandydatów ... z tego co wiem to chętnych jest bardzo mało nawet na stanowiska kierownicze . Każdy wie jakie tu panuje środowisko .
Kelik 2016-10-03 09:23:58
Dajcie spokój - tam nikt nie chce iść a po rozmowie kwalifikacyjnej to już się odechciewa wszystkiego
78ow 2016-10-03 12:32:01
Hahahha a gdzie taka opinia jest pt. Solidna ? Chyba się autorowi coś pomieszalo
operator 2016-10-04 22:06:43
trochę ponad najniższą krajową + premie (jak zakład wyrobi cele)
re krol 2016-10-06 19:34:20
Max 10% co kwartał zpodstawy
janosik 2016-10-12 17:54:46
widzieliscie nowa ekpie biurowa ? takiej porazki nigdy bym sie nie spodziewala... nikt tu nie chce pracowac ?
Ups... 2016-10-12 21:21:18
Hahahahah no i inteligentni wszyscy są oczywiście także.
rejom 2016-10-14 18:12:52
Niebawem będzie spoko - Merol się obok otworzy - stawki pójdą w górę i wszyscy będą zadowoleni :) także śmiało składaj:)
Kleks 2016-10-18 22:21:25
A gdzie można znaleźć ogłoszenia na wyższe stanowiska u nich ?
do przeczytania 2016-10-23 10:36:07
Ludziska! Piszcie może, jakiej pracy Wy szukacie?
1. Z jednej strony marudzicie, iż płacą niewiele ponad minimalną (tyle się dostaje za prace typu: pakowanie, poprawianie produktu na taśmie, etc.) Czas się obudzić. Albo znajdźcie pracę z warunkami szkodliwymi - wtedy dostaniecie 2,5 klocka za przekładanie pudełek ;-)
2. Z drugiej dyskutujecie o stanowiskach inżyniera procesu, kierownika ds. spedycji, itp. NIKT Wam nie powie, ile zarabiają Ci ludzie. Tego się dowiecie na ewentualnej rozmowie.
3. Jest nowy dyrektor - więc nastąpiły zmiany. Dla pracowników wewnętrznych z co najmniej kilkumiesięcznym stażem, było 1 PLN/h podwyżki. Dla agencyjnych około 90 gr./h. PODSTAWĄ było: absencja 0, nagan 0 oraz ocena C z rozmowy oceniającej. Premie za nadgodziny są wypłacane co miesiąc. Pracując na 4 brygadówce wypadają Ci one z grafiku. Wiec kilka "setek" w miesiącu jest. Wiadomo, będąc już na firmie dostajesz 300-400 stówy na Święta i "pod gruszę", około 40 zeta na kartę sportową. Agencje to już inna sprawa.
4. Atmosfera? jeśli się mieszka w okolicy, zna się każda osobę prywatnie. WSZYSCY są tu na TY. Młodzi, starzy.. Ja do głównego dyrektora od 1 dnia waliłem po imieniu. Co do kompetencji? Zamotanie jest, lecz pamiętajmy, ze to są wypieki a nie produkcja wykałaczek ;-)
Podsumowując: do kilkunastu kilometrów dojazdu, jest to dobry zakład. Trzeba przetyrać kilka miechów pod agencją, ale tak jest wszędzie. No może poza wrocławska strefą (ale tam są w większości 12 + dojazd - nie, dziękuję). Zarobki są średnie ale 2 koła to nie jest NIC. Istotna sprawa jest to, aby nie brac wszystkiego tak poważnie "do łba" i mieć chęć do pracy.. i tyle..
Pozdrawiam!
1
Liść 2016-10-24 02:28:44
Mądrze ktoś napisał , powstanie mercedes to inaczej bułeczki będa gadać . Z reszta atmosfera pod bykiem wieccie ma o czym mowic - wymagania na wyższe stanowiska ogromne a to tylko piekarnia i nic więcej . Przyjęcia po znajomość i układy jak wszędzie. Mam znajomych co tu pracują jeszcze i jestem na bieżąco i wiem co mówię - rozwój na poz zerowym - taka firma na przetrwanie możnych dni ...
1
Kotlet 2016-10-28 10:31:06
Zgadzam się z powyższą opinia... znajomości i znajomości na każdym kroku ... czyzby hr nie dał rady znaleźć jakiegokolwiek pracownika który coś potrafi albo chce się nauczyć ? To naprawdę takie trudne ? - odpowiem ze tak bo głodowe stawki i administracja zamknięta w szklanej kuli ...no i ta atmosfera....
1
Scala 2016-11-08 18:14:41
Najgorszy zakład ever, pracowałem bo było Blisko a już wole dojeżdżać poza Strzegom niż pracować w tym chorym zakładzie... Ale wiadomo Opinie opinią trzeba się przekonać na własnej skórze. Po znajomości (ok) zwykły pracownik na lini = brak zainteresowania, chyba że słodzisz. Magazyn porażka totalna, kierownik zaślepiony swoimi przydu*asami...
Kleja 2016-11-08 18:45:58
Jak kierownik po znajomości i w ogóle wiadomo o co chodzi ze nie wiadomo o co chodzi ... to jest jak jest ... a to mówisz o kierownik logistyki ?
2
Popcorn 2016-11-18 23:51:30
Aaaa to już wszystko jasne -) jak się nie zna na swojej robocie to tak później jest , oj nie ładnie nie ładnie ....
1
hmmmmmmmm 2016-12-02 20:35:10
ach ta piekarenka :)
Zostaw swoją opinię o FSB Piekarnia Strzegom Sp. z o.o. - Strzegom
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie FSB Piekarnia Strzegom Sp. z o.o.