Opinie o METRO Global Solution Center sp. z o.o.
(usunięte przez administratora)
Pokaż mi firmę z której ludzie nie uciekają. Ja jeszcze takiej nie znalazłam a sporo lat pracy mam juz za sobą. U nas w zespole nie ma problemu z rotacją, z tego co widzę inne zespoły też sie ze swoją pracą wyrabiają i to bez większego siedzenia w nadgodzinach więc nie wiem o co tyle szumu
Zapraszam do zapoznania się z ich opiniami na tym samym portalu. Powodzenia
Komuś chyba się bardzo nudzi na tym home office (które owszem zostałło umożliwione, ale stopniowo) albo w biurze, w którym jest i tak dużo mniej ludzi niż zwykle. Swoją drogą ten, kto tu tak gorliwie skrobie opinie nie zauważył, że te ponad 300 osób jest teraz w dwóch biurach, a nie w jednym... Tym co nie mogą pracować zdalnie umożliwili korzystanie z taxi jak nie chcą jeździć komunikacją, to pewnie też źle według Was.
A usować negatywne opinie o firmie to oni umią i to bardzo szybko. Pani (usunięte przez administratora)dlaczego naraża Pani ŻYCIE 300 osob. Polecą pozwy CYWILNE!!!!!!!
a z jakiej przyczyny mają lecieć pozwy cywline? inne firmy też funkcjonuja. Te osoby, które moga pracować zdalnie to robią. pracownicy sklepów też rzucają pozwami na prawo i lewo?
Pozwy cywilne mogą co najwyżej polecieć za bezpodstawne oskarżanie kogoś o narażanie życia innych. Zastanów się czasem zanim coś napiszesz.
Brawo za usuwanie komentarzy. Jak w poniedziałek ludzie wam położą l4 to procesy na pewno będą lepiej zabezpieczone niż z. Home Office :)
a co to tyle ofert do PUP SZCZECIN daliście? i termin rozpoczęcia za 3 mc ? Czyżby część ludzi wypowiedzenia dało na koniec lutego?????
gdybyś nie wiedziała firma zatrudnia osoby z zagranicy, a żeby je zatrudnić najpierw musi złożyc ofertę w PUP Sherlocku! Ot cała zagadka:P
Jestem totalnie oburzona tym w jaki sposób Metro potraktowało wszystkich pracowników decyzją dotycząca pracy zdalnej. Bierzcie masowo L4.
Idź na zwolnienie-pokażesz bardzo dojrzała postawę-własna i zespołowa. Zdalnie nie dostaniesz się do lekarza, wiec udaj się do przychodni-tam nie ma wirusów. A na koniec zwolnij się z tej okropnej pracy-za 2-3 miesiące firmy będą masowo szukać prawników takich jak ty. Szczególnie te upadłe.
Tak bardzo dbacie o regularne usuwanie negatywnych opinii, ciekawie kto tak bardzo zadba o wasze procesy w nadchodzących tygodniach.
A jutro wpuszczą na open space tylko 50 pierwszych szczęśliwców?
A może jutro wpuszczą tylko pierwszych 50 szczęśliwców? ????
Brak szacunku do pracowników, którzy bardzo często poświęcają swój czas rodzinny kosztem pracy. Procesy mogą być wykonane za pomocą home office, nie ma potrzeby pracy w biurze podczas zagrożenia epidemią. Czas przejrzeć na oczy, a do pięknych zasad powieszonych w ramkach na scianie dodać jeszcze jedną: pracownik też człowiek.
Management firmy swoją decyzja naraża 300 swoich pracowników i ich rodzin. Decyzja podjęta przez firmę -poniżej jakiekogokolwiek poziomu. Powinno to by zgłoszone do wojewody w związku z zaistniałą sytuacją. To że firma pokazała tym jak bardzo nie szanuje swoich pracowników to jedno, drugie w jaki sposób decyzja zostaje przekazana pracownikom. Do ostatniej chwili nikt do. Pracownika nie wyszedł, oficjalny mail wysłany po godzinie 16 w piątek kiedy większości już nie było w pracy. BRAWO! tak liczycie się ze swoimi ludźmi, którzy często kiedy są chorzy zamiast iść na l4 pracują z domu aby Wasze procesy dalej działały! Tym się odpłacacie ludziom. To nie jest decycja o zamknięciu firmy a prscy zdalej z domu, co w dzisiejszych czasach w tej branży jest norma na codzień. Metro brakuje jesxze kilku lat żeby dorównać do dzisiejszego poziomu. Nie wspomnę o tym że warunki sanitarne pozostawiają wiele do życzenia na codzień w co dopiero w obliczu zagrożenia epidemiologicznego. Przejdźcie się do salek i zobaczcie jak klawiatury i myszki zarosły brudem, nie czyszczone pewnie z 5 lat!! Ale zza szklanych drzwi tego nie widać. W toaletach na codzień brakuje mydła a środki antybakteryjne firma zorganizowała po 2 tygodniach. Nie dziwie się że po firmie krąży opinia że Metro to taki "Janusz" korporacji. Niedługo wstyd będzie tam pracować.
No i się stało, Wszystkie duże korpo w Szczecinie wprowadzają Home Office z powodu ogłoszonej Pandemii a my wszyscy przychodzimy w poniedziałek do pracy. Dziękujemy pani dyrektor Sylwii za narażenie nas wszystkich i naszych rodzin na zarażenie koronawirusem! Do tego wydaje mi się że taką informację powinniśmy otrzymać od Dyrektora i Menagerow a nie od Team Leaderow, więc pani Dyrektor dostaje 10 punktów za brak Jaj i szacunku do własnych pracowników. Pora poszukać nowej pracy
Dokładnie. Pora szukać nowej pracy i nie tracić.czasu na firmę która nie ma szacunku do swoich pracowników. Narażanie ich i sposób przekazywania informacji - (usunięte przez administratora) dna. Do ostatniego momentu trzymałi ludzi w niepewności, a oficjalna komunikacja wyszła w piątek po godzinie 16 kiedy to już większość załogi skończyła pracę. Naprawdę żenada. Jak im Ludzie w poniedziałek sypną L 4 to dopiero będą mieli zabezpieczone procesy o które się tak martwią nie mogąc pozwolić swoim ludziom na pracę z domu. Co jest praktycznie normą w tej branży w dzisiejszych czasach i to nie tylko w czasie pandemii. Warunki sanitarne w firmie odbiegają od normy, a niemalże 300 osób siedzscych jeden na drugim, kaszlacych i kichających w obecnej sytuacji to przesada. Mydła wiecznie brak w łazience, środki do dezynfekcji przyszły po 2 tygodniach. Nie widziałam żeby chociażby w ciągu dnia klamki były dezynfekowane. Spójrzcie na klawiatury i myszki we. Wspólnych salach które chyba od 5 lat nie były czyszcozne i zarosły brudem!!!! Ale zza szklanych drzwi wszystko wygląda inaczej....
Popieram! To jak potraktowala firma swoich pracownikow w obecnej sytuacji to jest jakas zenada
Czy można czerpać chociaż niewielką satysfakcję z wykonywania tej pracy?
Każdy może czerpać satysfakcję z różnych źródeł, więc tak samo jest w tym przypadku - wszystko zależy od tego, co chcesz robić, co dla Ciebie oznacza określenie „ta praca” (zadania, ludzi, możliwości rozwoju itd.), jakie są Twoje oczekiwania. Nie ma tu jednej jedynej odpowiedzi pt. „można” bądź „nie można”. Odpowiadając więc na Twoje pytanie, dla jednych „ta praca” będzie satysfakcjonująca, dla innych pewnie nie, dla jeszcze innych będzie częściej/ bardziej satysfakcjonująca, dla innych mniej/ rzadziej. Z własnej perspektywy, na tak zadane pytanie, mogę powiedzieć, że można czerpać nieraz dużą, a nawet ogromną satysfakcję z wykonywania tej pracy i być za to docenionym (na różny sposób), a czy dla Ciebie to będzie OK (satysfakcjonujące wg Twoich założeń) - tego możesz dowiedzieć się i poczuć (także atmosferę), kiedy wejdziesz do organizacji, poobserwujesz, poznasz, porozmawiasz z kilkoma osobami, czyli spojrzysz na „tę pracę” przez swój filtr :) Wg mnie - najlepszy sposób na znalezienie odpowiedzi na tak zadane pytanie ;)
Jestem ciekawa czy można czerpać satysfakcję z tej pracy w księgowości chociaż w 1 %.? Czy po 3 dniach nauki jest marazm? Pozdrawiam
Ja jak najbardziej mogę ocenić poziom rozmowy rekrutacyjnej na 5+. Pierwszy raz spotkałam się z rozmową na bardzo dobrym poziomie, rzeczowa i bezstresowa. Pani która przeprowadzała rozmowę była bardzo dobrze przygotowana, nie zadawała dziwnych pytań i wszystko krążyło w okół mojego doświadczenia. Rozmowa chwilę po angielsku, wcześniej testy analityczno-matematyczne. Ale tak na prawdę wszystko na bardzo wysokim i profesjonalnym poziomie.
ludzie uciekajcie z metro bo szkoda zdrowia tam
Ciekaw dlaczego mój wpis został usunięty, nic w nim nie było niestosownego. No chyba że kogoś boli jak pisze się prawdę. O Metro: Pensja - trochę więcej niż minimum krajowe Czas pracy - bardzo dużo nadgodzin oczywiście nie płatnych, odbiera się je w czasie kiedy Team Leader ma ochotę i wyrazi na to zgodę, czyli nie zawsze wtedy kiedy Tobie pasuje. Wiele razy byli zgłaszani do PIP, pomaga to na chwilę a później to samo. Szacunek - a raczej jego brak, jesteś numerem w tym systemie i nic więcej. Nikogo nie obchodzi Twoja opinia. Praca - co chwilę dostajesz coraz więcej obowiązków ale przecież to nie istotne, biegniesz jak szczurek. Zadania muszą być na czas i ustalane są to coraz nowe normy aby zrobić wszystko szybciej i oczywiście bez pomyłki. Błędy są karane. Ludzie - jest trochę osób które są naprawdę ok, a całą reszta biegnie z celami które im zostały wyznaczone przez firmę. Ogólne pranie mózgu na maksa. Jak ktoś lubi taki klimat to powodzenia.
Muszę się zgodzić z opiniami ludzi, którzy opisali firmę Metro poniżej. Jest to firma która w 100% wyciśnie z Ciebie wszystko i jak to korpo, które jest jednym z najgorszych w naszym województwie traktuje pracownika jak zwykły "numer" nie Ty to następny. Biorą jak leci. Zacznijmy od zarobków, hmmm...czy się śmiać czy płakać, są na poziomie trochę powyżej minimalnego wynagrodzenia. Nadgodziny, jest ich tak dużo, że czasami można nawet nie korzystać z urlopu. Oczywiście nadgodziny nie są płatne, można odebrać ale nie wtedy kiedy się chce lecz wtedy kiedy ma na to ochotę Team Leader. Wiele razy mieli kontrolę PIP, która coś tam zmieniła ale nie za wiele. Standardem jest praca do późnych godzin nocnych a następnego dnia do pracy na rano, bez wymaganych 11 godzin odpoczynku. Kolejnym standardem jest robienie wszystkiego na czas, gdzie wszystko jest monitorowane i mierzone a następnie rozliczane i porównywane z innymi pracownikami. Najczęściej jest wszystko porównywane do najlepszego, najszybszego i najbardziej doświadczonego pracownika. Masz robić szybko i bez błędów, jak robot. Premie są śmieszne i firma stara się za każdym razem aby była jak najniższa. Z każdym miesiące dostaje się coraz więcej obowiązków aż osiągasz ten stan, że nie wiesz od czego zacząć. Atmosfera w pracy zależy od grupy do jakiej się trafi, ogólnie jest trochę normalnych ludzi a cała reszta to typowe korpo-szczury z klapkami na oczach i biegnących przed siebie i robiących wszystko aby tylko wejść komuś w 4 litery. Standardowe obgadywanie i podrzucanie świni. Jeśli ktoś lubi takie klimaty to czemu nie.....
Po prostu dam -10 punktów. Na pewno nie polecam Tej firmy Team leaderowie nic nie potrafią a wymagają od ciebe. Bez szacunku Specjalne jechałem z Warszawy. Niestety wyprowadziłem sie po 2 miesiacach Pomysl i nie pracuj tam. I nie masz czasu na kawę. Metro Service jest nie profesjonalne
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w METRO Global Solution Center sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy METRO Global Solution Center sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 34.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w METRO Global Solution Center sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 17, z czego 3 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy METRO Global Solution Center sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w METRO Global Solution Center sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.