brak logo

Work & People

Wrocław

Opinie o Work & People

sdfg 2015-11-20 12:15
kłamcy, wabią ludzi fikcyjnymi stawkami, na rozmowie z pracodawcą okazuje się, że są dużo niższe
5
Black 2016-01-04 14:13
NIe polecam tej firmy oszuści i tyle. Jak chcesz coś załatwić to nie mają czasu to giną papiery masakra
2
redi 2016-03-27 11:02
Pracowałem przez worka w learze w Tychach, agencje polecam z zarobkami nie oszukują, płacone jest tak jak jest mówione na rozmowie. Jedyny minus tej agencji to pani Ania, z którą ciężko się dogadać.
4
Mistrzz 2016-06-02 17:29
Witam jak wygląda sytuacja w Tychach na ten okres ? jaka płaca bo bym musiał trochę dojeżdżać i nie wiem czy się opłaca.
koleś 2016-06-07 22:19
Dołanczam sie do przedmowcy ;)
rogerek20 2016-06-16 11:31
Tak jak koledzy wspomnieli. Fikcyjne stawki. 2000 brutto czyli najniższa krajowa. Lear corporation w tychach - nie polecam .w wekendy busy nie jeżdżą. Dojazd na własną ręke.
2
rogerek20 2016-06-16 11:39
100% soboty 200% niedziele. Bzdury. Nadgodzin wogóle niema. Work people to banda oszustów.
1
Merka 2016-07-25 14:35
Witam, byłam zatrudniona przez tą agencję nie polecam. Co innego mówią na rozmowie a co innego robisz jedyne co to kasa na początku się zgadza. Co miesiąc musiałam wysyłać skan legitymacji bo Pani gdzieś go zgubiła to samo z grafikiem.
1
Paula 2016-08-15 15:17
Mam pytanie. Ktoś może pracuje w Nowej Wsi Legnickiej ? Chciałabym pujść tam do pracy jestem z Polkowic jakie są warunki pracy , ile można zarobić ? Proszę o pomoc i opowiedzieć coś o tej firmie co się robi . Bardzo dziękuję
6
Paula 2016-08-15 23:48
Dziękuję bardzo :-) Życzę miłego wieczoru
arek 2016-08-16 09:38
czy do Bierutowa macie może jakieś obecnie prowadzone rekrutacje i nabory? od razu możecie napisać czy finansowo się opłaca, z góry dzięki bardzo za odp
Pracownik 2016-12-02 08:35
Polecam Agencję pracy Work People w Nowej Wsi Legnickiej ponieważ jest miła atmosfera w pracy zgrani ludzie itp są wypłacalni pieniądze są zawsze na czas .Jeżeli ktoś chce wiedzieć więcej to proszę pytać śmiało a te komentarze co tu są to nie prawda ludzie hejtuja ponieważ im się nie udało lub konkurencja sam się przekonałem na własnej skórze i warto było a co najlepsze nie pracujesz na umowę zlecenie tzw śmieciówke tylko Umowę o pracę tymczasową. i po okresie próbnym nie robią ci problemu żeby przejść pod pracodawcę
pracownik tychy 2016-12-22 06:13
Czy te panie które przychodzą na dyżury na Leara sie na czymś znają? Na żadno pytanie nie znają odpowiedzi
1
Learfbk 2017-01-17 13:25
W weekendy potrzebują tylko ludzi na dane stanowiska lub inny dział jak się opierdalasz w robocie to się nie dziw że nie ma weekendów;)
1
Zostaw swoją opinię o Work & People - Wrocław
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Work & People