Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie

Profil firmy: Provident Polska S.A.

zdjecie uzytkownika
- 2013-09-09 21:38:17 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Jednym słowem po rozmowach rekrutacyjnych- chora firma.
zdjecie uzytkownika
Była Provi - 2013-09-22 22:12:26 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Pracowałam w Provi 2 lata...zaczynałam w dobrym momencie i chyba tylko dlatego tak długo tam byłam, a mianowicie na "dzień dobry" byłam na zastępstwie innej przedstawicielki - dłuższa rekonwalescencja, ok pół roku. Dodatkowo dostałam od innych Przedstawicieli Klientów przydzielonych mi przez Kierowniczkę. Klienci byli rozpuszczeni jak [usunięte przez moderatora], bo moja poprzedniczka to mieszkająca o kilka bloków od pond 90% swoich Klientów emerytka, która w każdej chwili do nich przychodziła. Niemniej jednak "ustawiłam ich" na konkretne terminy i było ok, tym bardziej, że skumulowały mi się wizyty bardzo i podsumowując w terenie nie licząc nowych pożyczek byłam ok 6godzin tygodniowo, a zarobki tam minimum 250 zł tygodniowo. Więc żyć nie umierać ;) Potem jednak Kobieta wróciła do pracy, odzyskała większość swoich Klientów - oczywiście, by się nie przemęczała dostała tych płacących, żeby nie latała po kilka razy do ludzi. I tu zaczęło się bagno, o czym jeszcze nie wiedziałam...moje zarobki bardzo zmalały, po o dobrą połowę, jednak zaczęłam odbudowywać rejestr. Tymczasem zaczął się "kryzys", który był wymówką dla wszystkich - Klientów, żeby nie płacić, Provi, żeby stawiać nowe wymagania...na koniec było dokładnie na odwrót niż na początku - moje zarobki tygodniowe na poziomie 50-80zł, rekord to 21zl!!!! za łażenie po ludziach 5 dni w tygodniu po parę godzin w kiepskich warunkach, bo druga połowa roku!! Przy częstszych wizytach w rejonie moje koszty również wzrosły, a Provident co? [usunięte przez moderatora] Żenada, i to bez normalnej umowy o pracę! A przecież czas pracy Przedstawiciela Provi to także spotkania, szkolenia w biurze! W moim przypadku na drugim końcu miasta - a tam wieczne niezadowolenia i pretensje - a przepraszam bardzo, ja niby nie dla pieniędzy znosiłam to wszystko?! [usunięte przez moderatora] Wg. zasad bezpieczeństwa Przedstawiciel ma być mało charakterystyczny i niemal niewidoczny. Gdybym wykonywała tylko swoją pracę, czyli obsługa Klientów byłoby to względnie możliwe. Jednak gdy konieczne stało się także plakatowanie, ulotkowanie i ogólnie promowanie firmy na podległym terenie anonimowość zniknęła całkowicie - tygodniowo rozwieszenie 200ulotek przez tą samą osobę nie mogło być na osiedlu niezauważone. Taka praca jest dobra dla nastolatków, a nie dla ludzi na bądź co bądź konkretnym i poważnym stanowisku, pracującymi często także w innym miejscu - jako nauczyciele, handlowcy itp.,

Reasumując - pracę poza początkami wspominam beznadziejnie, przynajmniej pod kątem Firmy Provident i jej stosunku do pracowników i wymagań im stawianych.
Jednak cieszę się, że tam pracowałam, ponieważ było to duże doświadczenie, a nawet szukając później pracy wielu potencjalnych pracodawców, włącznie z następnym oraz obecnym odbierało to za pozytyw. Więc jak to się mówi - nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. W końcu to praca w "trudnych warunkach" z "trudnym Klientem", a z czasem człowiek kieruje się maksymą : Przeżyłam Provi, dam rade wszędzie!" - tak mówi wielu byłych Przedstawicieli jakich znam...

Jeśli zastanawiasz się czy spróbować powiem jedno: w dzisiejszych czasach to nie dyplomy tylko doświadczenie jest w cenie - a tam na pewno je zyskasz.
zdjecie uzytkownika
pede - 2013-10-01 09:40:43 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jak wygląda proces rekrutacji na trenera? Ktoś może wie?
zdjecie uzytkownika
- 2013-10-09 16:16:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
hmmm, jeśli chodzi o proces rekrutacji pierwsze wrażenie bardzo pozytywne. Drugie wrażenie znacznie gorsze z powodu wielu czynników, między innymi mojego gorszego dnia i przygotowania. Jednak najbardziej rozczarowujący i budzący uśmiech był porekrutacyjny, obiecywany przez samych rekrutujących sposób przekazania informacji, albo właściwie jego brak, mimo zapewnień, że będzie informacja zwrotna. Dostosowując się do przekazanych podczas rozmów terminów sam pozwoliłem sobie wysłać podziękowanie po dłuższym czasie po rozmowie. Ku mojemu zaskoczeniu oddzwoniła zdziwiona nieznajoma mi osoba wypytująca mnie czy ktoś się ze mną kontaktował ... niestety z przyczyn technicznych rozmowa nie mogła być dalej prowadzona i jedynie udało się ustalić, że za kilka godzin ta osoba do mnie zadzwoni. I cisza :) Mimo wszystko to ciekawe doświadczenie, o firmie nic nie powiem bo nie mam doświadczenia. Można mieć jedynie nadzieje, że to co mówiono podczas rozmów przekłada się na rzeczywistość we wszystkich działaniach... Dla mnie obserwując to z boku jest istotne, że firma chce inwestować w działy szkoleń, a wierzę, że za chwilę w coaching. Pozdrawiam i życzę wszystkim osobom pracującym powodzenia!
zdjecie uzytkownika
Paweł - 2013-10-10 15:34:20 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
[usunięte przez moderatora] Co do rekrutacji na trenera. W firmie, a dokładniej w DSiR trenerzy dzielą się na trenerów i konsultantów. Ich praca niczym się nie różni poza grupą docelową. Trenerzy dedykowani są do wsparcia Doradców Klienta i ich przełożonych, konsultanci natomiast do wsparcia kierowników rejonów i regionalnych. Nie ma pomiędzy nimi żadnej zależności służbowej. Są podzieleni na zespoły, którymi zarządzają Koordynatorzy ds. Szkoleń i Rozwoju. To oni autonomicznie rekrutują pracowników do swoich zespołów, przy ew. wsparciu Działu Personalnego. Proces rekrutacji obligatoryjnie zakłada spotkania typu interview, próbkę programu szkoleniowego (na papierze), próbkę szkolenia (w praktyce) i ew. weryfikację doświadczenia poprzez selekcję ukierunkowaną (model STAR). Podobnie wyglądają inne rekrutacje do działów wspierających więc nie jest to żadna tajemnica.

Wszystko zatem w Twoich rękach. Życzę powodzenia w procesie.
Pozdrawiam
zdjecie uzytkownika
jeszcze przectawiciel - 2013-10-11 11:32:36 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [ - 2013-09-09 21:38:17]:
Witam jak pan to ładnie napisał wszystko zależy od rejestru . To prawda ja na zarobki nie narzekam mam je bardzo dobre Chociaż jestem zwykłym przedstawicielem. Głównie dzięki Nd. promocją i sprzedaży klientów. Ale to sam je wypracowałem przejeżdżając średnio 450 km w tygodniu w ciągu 2 lat zmieniałem już 3 razy samochód . Gdyby nie kierownicy którzy każą podpisywać umowy z zgłoszeń to bym miał jakieś 95% zbiórek a tak lipa zaledwie 83%. W tej firmie to kierownicy są problemem bo jak maja oni jakąś promocje to karzą walić umowy przedstawicielom bez opamiętania a potem są braki dla przedstawicieli. A jak człowiek się przeciwstawia to słyszy ze jak mu sie nie podoba to [usunięte przez moderatora]
A gdyby chciał pan podyskutować rzeczowo to bardzo proszę ja już mogę bo i tak zamierzam się zwolnic z tej firmy bo prawda jest taka że można tu zarobić bardzo dobrze (oczywiście nie od razu)ale z czasem człowiek ma dojść tego ze jakiś [usunięte przez moderatora] się wtrąca nie pytając się o zdanie przedstawiciela o danego klijęta/ki czy można tam jeszcze dać następne Nb. Albo jak ma złu dzień to cie zjedzie ze masz złe wyniki a potem się dowiadujesz od znajomej z administracji ze jesteś w pierwszej piątce w regionie z sprzedaży i zbiórek, [usunięte przez moderatora]. Ja na szczęście dostałem awans w swojej firmie i podwyszkę wiec w najbliższym czasie pożegnam Firmę Providęt :)
zdjecie uzytkownika
Doradca - 2013-10-12 13:48:23 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [jeszcze przectawiciel - 2013-10-11 11:32:36]:
Jak tak dobrze zarabiasz to morze się pochwal ile,bo przy takich kosztach uzyskania tego dobrego zarobku,to są jakieś niesamowite kwoty.
Mniemam iż rejestr jaki obsługujesz to jakieś 300-400 klientów
zdjecie uzytkownika
ehhhhh - 2013-10-28 21:09:30 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [jeszcze przectawiciel - 2013-10-11 11:32:36]:
Za błędy nigdy bym cię nie przyjęła do pracy. Chyba, że na kasę.
zdjecie uzytkownika
melon - 2013-10-29 22:02:18 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam, czy ktoś z Was orientuje się jak wygląda praca "na słuchawce" w centrali w Warszawie ?
zdjecie uzytkownika
jasty - 2013-11-01 18:53:47 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [melon - 2013-10-29 22:02:18]:
Tak samo jak w każdym innym Call Center. Może w lepszej atmosferze tylko ;-)
zdjecie uzytkownika
zadowolony - 2013-11-07 18:38:53 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Praca w Providencie jest wspaniała, nie ma nacisków wszyscy się kochają a jakie zarobki, sam miód.
zdjecie uzytkownika
Napoleon - 2013-11-07 18:46:45 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [zadowolony - 2013-11-07 18:38:53]:
Tak potwierdzam sam tam pracowałem,zarobiłem tyle,że byłem najbogatszy na oddziale. Pozdrawiam
zdjecie uzytkownika
milo - 2013-11-19 15:49:34 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Cześć wszystkim, prośba o informacje dotyczące stanowiska Kierownika w Dziale Sprzedaży. Jakie firma proponuje wynagrodzenie? Jakie daje narzędzia pracy?
zdjecie uzytkownika
jasty - 2013-11-20 05:58:41 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [milo - 2013-11-19 15:49:34]:
Tak samo jak każdym kierownikom . Może w lepszej atmosferze tylko
zdjecie uzytkownika
dawid - 2013-11-20 11:36:14 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Napoleon - 2013-11-07 18:46:45]:
Napoleonie jaki to oddział na którym przebywasz.
zdjecie uzytkownika
milo - 2013-11-20 13:24:33 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [jasty - 2013-11-20 05:58:41]:
Jeśli znasz warunki, prośba o bardziej precyzyjną odpowiedź. W jakich granicach podstawa, prowizja, jaka fura itp.
zdjecie uzytkownika
napoleon - 2013-11-24 11:09:30 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [dawid - 2013-11-20 11:36:14]:
A na jakim oddziale mogę przebywać po pracy w Provident Polska.
Na tą chwile to już mnie wypuścili, ale na przedstawiciela już nie mogę wrócić bo twierdzą ,że normalnych nie potrzebują.
zdjecie uzytkownika
ewa - 2013-11-24 22:07:01 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Szkoda gadać,praca za marne grosze,i ciągłe naciski kierownika(codzienne sms)Żeby troche zarobić trzeba zmarnować dużo czasu i zdrowią.Pracuję w Providencie więc piszę to z własnego doświadczenia.Bardzo ciężko przejmuje sie rejestr klientów po innym doradcy (który nauczył złych nawyków swoich klientów},to tak jak trudno odłuczyć człowieka złych nawyków .Żeby wszystko na nowo dobrze ustawić trzeba dużo wysiłku i sprytu.Jezeli chodzi o bezpieczeństwo -niebezpiecznie,mnie to spotkało już w pierwszym miesiącu pracy.Właśnie rezygnuje z tej pracy.....
zdjecie uzytkownika
KTOŚ - 2013-12-04 19:04:08 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [Doradca - 2013-10-12 13:48:23]:
JA mam 180 klientów i zarabiam od 2500 do 4000 brutto. Czyli chcieć to móc.
zdjecie uzytkownika
łoś - 2013-12-05 11:45:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [KTOŚ - 2013-12-04 19:04:08]:
Tak masz racje, tylko zapomniałeś jeszcze dodać, że jest to najmilsza praca na świecie i dziwi Cie fakt że cała Polska tam nie pracuje.
zdjecie uzytkownika
xyz - 2013-12-05 17:28:52 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [KTOŚ - 2013-12-04 19:04:08]:
to twoja jedyna praca jak sie domyslam a z tymi zarobkami to ......czesciej 2500 brutto chyba co ja mialem rejestr 150 i caly tydzien w[usunięte przez moderatora] ....... zeby zarobic
zdjecie uzytkownika
Grażyna - 2013-12-06 22:58:26 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Proszę się nie łudzić. Firma nastawiona typowo na sprzedaż i ogłupianie klientów. Zarabiają tylko am , dm i reszta. Doradcy klienta tyrają za grosze, a pracują najwięcej.
zdjecie uzytkownika
kamila - 2013-12-06 23:38:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [ewa - 2013-11-24 22:07:01]:
jakie niebezpieczeństwo cie spotkało...? bez problemu można zrezygnować z pracy u nich?
Ogłoszenia pracy odpowiedz
2014-10-24
Żródło: Gowork.pl
Cieszków
(dolnośląskie)
Nasz zespół Doradców Klienta liczy już 9000 osób. Przekonaj się sam, że warto z nami współpracować! Jeżeli lubisz ludzi, pomoc innym sprawia Ci radość, a oprócz tego cenisz sobie wsparcie współpracowników, pragniesz się rozwijać i szukasz zawodowej stablizacji, dołącz do nas! Zostań Doradcą Klienta! Zadzwoń lub wyślij SMS
zdjecie uzytkownika
byly kierownik - 2013-12-07 13:18:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [Grażyna - 2013-12-06 22:58:26]:
Zwracam się do kierowników i doradców jednocześnie - rzucajcie tą prace i zakładajcie sprawy sądowe w sądach pracy,a wygracie o co byście nie założyli (za nadgodziny,psychiczne znęcanie itp).

PS. Chylę czoła przed doradcami bo to właśnie ich zdrowie psychiczne jest najbardziej narażone na próbę czasu.
zdjecie uzytkownika
uciekinier - 2013-12-20 13:43:06 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Czy może mi ktoś powiedzieć gdzie się podział Mój wpis sprzed paru dni.
Zostaw swoją opinię
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Provident Polska S.A.
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
x