A może ktoś dać znać, czy będą poszukiwani nowy pracownicy?
Przykro się to wszystko czyta :( jestem stała klientka w Platanie nigdy nie moglam narzekac na obsluge, nie bylo widac po dziewczynach ze byly zmordowane praca albo ze byly zle traktowane przez wlascieciela. Podejscie do klianta jest na bardzo wyskoim poziomie i mam nadzieje ze nadal tak bedzie Pozdrawiam Z
Nie polecam zakupów w sieciach firmy Jacqueline Riu a szczególnie w tym konkretnym na Targówku, zakupiłam płaszcz który po dosłownie 5 dniach od zakupu sie rozpadł , tzn napy które z tyłu zdobiły płaszcz zaczęły wypadac ,ponieważ były nabite tylko na wierzchnią warstwe ortalionu.Nie było to niczym wzmocnione. Pani powiedziała,że widziałam co kupuje :) Płaszcz oddałam do reklamacji w piątek i juz w poniedziałek dostałam odmowe reklamacji. Nawet nie pofatygowali się zeby go naprawić nie mówiąc juz o wymianie na nowy (w salonie na Targówku w którym kupowałam nie było już takich więc musieliby sprowadzać) Pani (podobno kierowniczka) dosłownie rozłozyła ręce i nie robiła sobie zupełnie nic z teg [usunięte przez moderatora] Bazarowe podejscie do klienta ,po odejsciu od kasy reklamacji nie uwzględnia się . Zwykła żenada ,firma chyba z PRL'u , która nie szanuje klienta , wzieli kase , sprzedali bubel i oddali mi go z powrotem i mają wszystko gdzieś , zeby nie powiedzieć gorzej . ODRADZAM KAŻDEMU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Może dlatego obsługa tego sklepu jest chamska i bezczelna. Całe szczęście w Galerii Mokotów już go zamykają.
Jeśli nie interesuje cię własny rozwój, nie masz ochoty na szkolenia,integrację z ludzmi, a masz ochote na pracę w młodym zespole z notoryczną rotacją personelu ,z totalnym brakiem jakiej kolwiek struktury organizacyjnej firmy i ogromnym bałaganem kompetencyjno-organizacyjnym to.......... znalazłes coś dla siebie!!!