Jak dla mnie obsługa super, panie bardzo miłe. Często się zmieniają i nie wiem o co chodzi. Ale!!!!! tak mam ale!!!! Wędliny!!! Choćby ktoś prosił „pokroić wędlinę cienko” to i tak plastry są jak do sałatki. Nie wiem czy Panią nie chce się, czy z góry mają tak przykazane! I dużo cen pod produktami się nie zgadza, ale dochodzi się do tego dopiero w domu po spojrzeniu na paragon!!!
Szanowni Państwo, opinie użytkowników zamieszczane w portalu często zawierają oceny subiektywne. Szanujemy każdy wpis, jednak pragniemy zwrócić uwagę na fakty. Przedstawiamy kilka istotnych informacji dla wszystkich, którzy obserwują nasz profil. Po pierwsze dziękujemy, że interesujecie się nami jako pracodawcą. Rekrutacja tzw. ciągła w branży handlowej to dość częsta sytuacja. Umowa zlecenie to forma zatrudnienia, która cieszy się dużą popularnością, szczególnie wśród młodszego pokolenia (uczących się i/lub studiujących), ale również w innych grupach wiekowych. Elastyczna forma współpracy pozwala na poznanie katalogu zadań, które wykonuje się na sali sprzedażowej. Ułatwia to w przyszłości podjęcie decyzji o zawarciu umowy o pracę. Warto również w tym wątku zwrócić uwagę, że współpraca na tzw. uz to bardzo popularne rozwiązanie i atrakcyjna stawka godzinowa, którą oferuje firma. Zapraszamy do aplikowania na nasze oferty pracy. Będzie to znakomita możliwość, aby poznać nasze zasady, organizację pracy oraz przekonać się jaka atmosfera panuje w firmie.
Już dawno nie widziałem aktualnego ogłoszenia do pracy w tym markecie. Na sprzedawcę, jak szukali to podawali, że umowa o pracę i tak chcę potwierdzić, czy się to nie zmieniło? Ile teraz na rękę dają, bo to ogłoszenie stare to jest z 2018 roku, więc na pewno już stawki są inne. Najważniejsze dla mnie i tak jest to, czy tu się można w ogóle dostać?
Szanowni Państwo, Firma dba o wysokie standardy w zakresie obsługi personalnej pracowników. Za swoje działania bierzemy pełną odpowiedzialność i postępujemy etycznie. Członkowie zespołów mają możliwość uczestnictwa w warsztatach z zakresu komunikacji interpersonalnej. Pragniemy zauważyć, że jeżeli pojawia się jakieś niezadowolenie - to może dotyczyć obu stron: zarówno firmy, jak i kandydata. Takie sytuacje są rozwiązywane w bezpośrednich rozmowach wewnątrz firmy. Zapraszamy do współpracy.
Dzień dobry, czy trzeba mieć doświadczenie żeby pracować jako kasjer? Ktoś tutaj akurat się chwalił, że posiada a mnie trudno jest teraz odszukać ofertę żeby się czegoś dowiedzieć. Aktualnych nie ma, nie planują nikogo zatrudnić?
Proces rekrutacji przebiegał według planu, który był już zamieszczony w ogłoszeniu o pracę. Mogę podzielić się pozytywną opinią na ten temat. Podczas pierwszego kontaktu telefonicznego, dostałam informację o zakresie obowiązków i ofercie zatrudnienia, pojawiły się też dodatkowe pytania ze strony rekrutacji jak i z mojej. Każdy etap przebiegał w spokojnej i miłej atmosferze. Nie była to sztywna biurowa rozmowa, czułam się swobodnie, bez zbędnego nacisku. Wynik rekrutacji otrzymałam w terminie wcześniej ustalonym.
Jak tutaj generalnie z pensjami, przypominają te w największych marketach? W owadzie od nowego roku na start kasjer ma 4700-5500 brutto, tak w gazetach piszą bynajmniej. Porównacie, jak u Was wychodzi miesięcznie?
Zawracają człowiekowi głowę wieloetapową rekrutacją, przeciągają sprawę i mydlą oczy, że będą się kontaktować i dawać znać bo może akurat znajdzie się dla ciebie miejsce w firmie. A miesiąc później wysyłają głupiego maila z podziękowaniami za udział w rekrutacji. Nie macie nawet odwagi sami zadzwonić z informacją? Jak wam nie odpowiada kandydat to mówcie o tym od razu wprost, zamiast przeciągać, zapraszać na rozmowę i robić człowiekowi nadzieję. Tylko zmarnowaliście mój czas.
Witam, nie widzę chyba opinii dotyczącej pracy przy eksporcie. Może jest tu ktoś z tego działu i podzieliłby się zdaniem na temat pracy? specjalista ds. eksportu jest w tym momencie poszukiwany, posiadam doświadczenie i planuje aplikować. chętnie jednak dowiem się czegoś więcej o pracy. jaka atmosfera występuje?
(usunięte przez administratora)
Szanowna Klientko i Szanowni Państwo, dziękujemy za Pani komentarz. Jednocześnie zachęcamy, aby uwagi dotyczące obsługi klientów oraz asortymentu kierować na bezpośredni adres firmowy, który jest zamieszczony na naszej stronie internetowej. To jedyny właściwy kanał z przeznaczeniem na sugestie klientów. Portal gowork służy do innych celów i dobrze by było, gdyby wszyscy użytkownicy przestrzegali zasad. Zgodnie z wewnętrznymi standardami każdy sygnał jest poddawany szczegółowej analizie, niezależnie od źródła publikacji. Sytuacja zostanie omówiona z personelem placówki. Załoga sklepu mocno stara się, aby zapewnić ciągłość obsługi klienta na wysokim poziomie. Jeżeli incydentalnie zdarzają się sytuacje opisane przez Panią, to nie jest to powód do zamieszczenia komentarza, który wskazuje, że jest to sytuacja stała (użycie w komentarzu zdania: "ciągły brak obsługi...."). Naszym zdaniem jest to niedopuszczalne nadużycie. Pragniemy zauważyć, że porównywanie sal sprzedażowych z Malca i z Nowej Wsi jest niesłuszne i krzywdzące dla pracowników placówki. Powierzchnie obu sklepów mają zasadnicze różnice i to bezpośrednio wpływa na dostępność asortymentu. Sklep w Malcu jest najmniejszą naszą placówką handlową. Jako firma lokalna wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów, jednak nie jesteśmy w stanie zaspokoić wszystkich potrzeb. Wybieramy najlepsze opcje dla naszych klientów, skupiając się na najważniejszych aspektach prowadzenia biznesu. W Malcu zatrudniamy kilkuosobową załogą z przeznaczeniem przede wszystkim dla zakupów tzw. pierwszej potrzeby. Oznacza to, że dostępność wybranych produktów może być ograniczona. Wówczas klient ma dostępny asortyment w placówkach sąsiednich np. w Nowej Wsi lub w Osieku przy molo. Uważamy, że krytyka może się pojawić, ale musi być uczciwa i konstruktywna. Jeśli komentarze są niezgodne z rzeczywistością, to rolą działu kadr jest tę rzeczywistość przedstawić należycie. Jeśli komentarz skupia się na obrażaniu czy złośliwości wobec załogi, zamiast na merytoryce, to na taki wpis podejmujemy reakcję. Przypominamy również, że wpisy, które nie mieszczą w społecznie akceptowalnej krytyce - mogą zostać usunięte przez administratora portalu.
A warunki pracy tez się tu jakoś szczególnie zmieniają? Widzę po jednej opinii ze zespół chyba tak, a przynajmniej ktoś w ten sposób o Dziewczynach napisał. ja to już wstępnie o integracje jakieś chciałam się spytać i atmosferę, bo lubię gdy w miarę milo się pracuje. to jak z nią teraz jest? co ze świętami? :(
Oczywiście że warunki się zmieniają na gorsze oczywiście:( Atmosfera jest różna zależy na której zmianie Pracowałam pół roku i premii nie widziałam A w pierwszym miesiącu kierowniczka działowa straszyła mnie kara za źle oklejony produkt a za parę dni gdy jej się to przytrafiło to poszła na kasę wycofać i nie było problemu
Pytanie przy tym tylko, na jakiej zasadzie miałaś mieć przyznawane te premie? z jakich przyczyn mogłaś jej nie widzieć? Twierdzisz, że udało się spełniać wszystkie wymagane warunki? jakie?
Ile teraz dni próbnych tu dają? Dawniej o nich cos wspominano a moja uwagę zwrócił ten komentarz w którym ktoś napisał o źle obklejonym produkcie już w pierwszym miesiącu. Czy do teraz jakoś lepiej z tego przyuczają? I jak ja mam dwie lewe ręce to w ogóle dam rade czy lepiej nawet się nie pchać?
Tak czytam o tej rotacji, o tym, że nowe nie mają pomocy na starcie. Czy sieć w ogóle jakoś motywuje pracowników do tego, żeby wdrażali młode koleżanki do sprzedaży? Bo ja zaczynałam w czasach, gdy starsze stażem panie robiły to chętnie i bez motywacji typu premia, ale umówmy się - to były czasy, gdy był czas na wszystko, z kawką posiedzieć, pośmiać się. To się skończyło i może warto docenić kobiety, które poza własnymi obowiązkami biorą sobie jeszcze na głowy żółtodziobów?
Jak dla mnie obsługa super, panie bardzo miłe. Często się zmieniają i nie wiem o co chodzi. Ale!!!!! tak mam ale!!!! Wędliny!!! Choćby ktoś prosił „pokroić wędlinę cienko” to i tak plastry są jak do sałatki. Nie wiem czy Panią nie chce się, czy z góry mają tak przykazane! I dużo cen pod produktami się nie zgadza, ale dochodzi się do tego dopiero w domu po spojrzeniu na paragon!!!
Myślicie, że właśnie dlatego te panie tak często się zmieniają jak zostało to wskazane? Chodzi o te grube plastry i niezgodności w cenie? Czy dużo skarg do samego kierownika z tego wychodzi? co do tego „przykazu” to ciekawa sugestia. :D jest tu ktoś kto pracuje i da znać jak to na szkoleniu wygląda? macie podobne zasady?
Szanowna(y) Pani/Panie, Dziękujemy za przesłaną opinię. Każdą z nich dokładnie analizujemy i na jej podstawie wprowadzamy ewentualne zmiany w organizacji i obsłudze naszych Klientów. Pragniemy zaznaczyć, że nadrzędną wartością naszej firmy jest Klient i to jemu podporządkowujemy cały nasz wysiłek. I dlatego też nie jest intencją naszej firmy zwiększanie sprzedaży poprzez nienależytą obsługę Klienta i niespełnianie jego oczekiwań. Pozdrawiamy Dział Handlowy Delfin
To nie wina sprzedawczyń tylko wina sprzętu jaki sklep posiada a przede wszystkim wina kierowniczki działu . Ile można się prosić o naostrzenie noży czy krajalnic ???? Non stop kolejki na mięsnym a obsługa ciagle NOWA nie ma kodów na bierząco w produktach co opóźnia obsługę klientów . Stara załoga zna temat i najlepiej nowe dziewczyny wypchnąć na pożarcie Lwów a same robią dobre wrażenie przed szefostwem . To tylko wierzchołek góry lodowej co tam się dzieje może wreszcie ktoś by się temu przyjrzał i zrobił porządek
Co rozumiesz przez to pożarcie lwów? Chyba z krajalnic korzystają tak samo nowe jak i stare stażem pracownice? A dostęp do kodów nie jest taki, jak w innych sklepach, że zeszyt jest pod ręką?
Chciałem z ciekawości podążyć za Twoją sugestią, tylko powiedz mi teraz gdzie są jakieś ogłoszenia o prace? aktualna do tego konkretnego punktu mi się nie wyświetliła, albo cos źle wpisałem? Gdzie są dodawane i kiedy ostatnio kogoś potrzebowali?
Tam ciągle kogoś potrzebują Ogłoszenie wisi w sklepie cały czas a dziewczyny ciągle się zmieniają Jest parę osób co są przyjęte na umowę a reszta to umowa zlecenie bez żadnych dodatków Omijać Delfina szerokim łukiem :(
Szanowni Państwo, opinie użytkowników zamieszczane w portalu często zawierają oceny subiektywne. Szanujemy każdy wpis, jednak pragniemy zwrócić uwagę na fakty. Przedstawiamy kilka istotnych informacji dla wszystkich, którzy obserwują nasz profil. Po pierwsze dziękujemy, że interesujecie się nami jako pracodawcą. Rekrutacja tzw. ciągła w branży handlowej to dość częsta sytuacja. Umowa zlecenie to forma zatrudnienia, która cieszy się dużą popularnością, szczególnie wśród młodszego pokolenia (uczących się i/lub studiujących), ale również w innych grupach wiekowych. Elastyczna forma współpracy pozwala na poznanie katalogu zadań, które wykonuje się na sali sprzedażowej. Ułatwia to w przyszłości podjęcie decyzji o zawarciu umowy o pracę. Warto również w tym wątku zwrócić uwagę, że współpraca na tzw. uz to bardzo popularne rozwiązanie i atrakcyjna stawka godzinowa, którą oferuje firma. Zapraszamy do aplikowania na nasze oferty pracy. Będzie to znakomita możliwość, aby poznać nasze zasady, organizację pracy oraz przekonać się jaka atmosfera panuje w firmie.
Była na forum wzmianka o warsztatach z zakresu komunikacji personalnej. Czy sporo osób zatrudnionych bierze w nich udział? Zastanawia mnie efekt ale także wymiar czasu, one są prowadzone po godzinach? A co z innymi kursami? Jest cos jeszcze w zanadrzu?
Już dawno nie widziałem aktualnego ogłoszenia do pracy w tym markecie. Na sprzedawcę, jak szukali to podawali, że umowa o pracę i tak chcę potwierdzić, czy się to nie zmieniło? Ile teraz na rękę dają, bo to ogłoszenie stare to jest z 2018 roku, więc na pewno już stawki są inne. Najważniejsze dla mnie i tak jest to, czy tu się można w ogóle dostać?
Ogólnie to nie polecam pracy w tej firmie chyba że nie ma się własnego życia i wszystko będzie kręciło się wokół tej pracy. Obiecują gruszki na wierzbie a rzeczywistość jest zupełnie inna
Też nie polecam. Obiecali mi że będę długo robić aż do emerytury a tu się dowiaduje ze umowy nie przedłużyli. Teraz mam fajną pracę też w sklepie a do Delfina nigdy nie wrócę.
A co było powodem tego nie przedłużenia umowy? Pytałaś o jakiekolwiek argumenty? I tak w praktyce to ile dni przed wygaśnięciem umowy się o tym dowiedziałaś? Standardowy miesiąc?
Szanowni Państwo, Firma dba o wysokie standardy w zakresie obsługi personalnej pracowników. Za swoje działania bierzemy pełną odpowiedzialność i postępujemy etycznie. Członkowie zespołów mają możliwość uczestnictwa w warsztatach z zakresu komunikacji interpersonalnej. Pragniemy zauważyć, że jeżeli pojawia się jakieś niezadowolenie - to może dotyczyć obu stron: zarówno firmy, jak i kandydata. Takie sytuacje są rozwiązywane w bezpośrednich rozmowach wewnątrz firmy. Zapraszamy do współpracy.
Oj, chyba żona @Jurek odeszła z pracy, bo od 4 lipca szukają sprzedawcy- kasjera na stałe i pomocy sprzedawcy dodatkowo :) Tylko jak to jest możebne, że od lipca minimalna to 3600 brutto, a tutaj piszą, że oferują podstawę 3490zł brutto + premie uznaniowe do 900zł brutto? A jak premia nie wleci, to co, nielegalną stawkę dostanę? :0
Szanowni Państwo, Dziękujemy za uwagę i czujność. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze treści były aktualne. Oferty pracy widnieją jednak na różnych portalach, często są powielane automatycznie, bez naszego udziału. Warto zwrócić uwagę, że w tym roku miały miejsce dwie zmiany w wynagrodzeniu minimalnym. Nasze stawki są zawsze zgodne z aktualnymi wymogami. Dodatkowo zwiększamy wynagrodzenie o inne składniki i benefity, aby nasza propozycja była atrakcyjna dla poszukujących zatrudnienia. Zespół rekrutacyjny dba o zapewnienie odpowiedniej ilości osób na sali sprzedażowej. W okresie wakacyjnym zapotrzebowanie na personel ulega zwiększeniu. Oferty pracy są kierowane do osób szukających zatrudnienia na stałe lub dodatkowe zlecenie. Szczególną wagę przykładamy do przejrzystości i dbamy o to, aby rekrutacje przebiegały w atmosferze życzliwości. Podczas rozmów rekrutacyjnych chętnie udzielamy wyczerpujących informacji związanych z warunkami finansowymi i organizacją pracy na danym stanowisku. Zapraszamy do współpracy. Pozdrawiamy Dział Kadr
(usunięte przez administratora)
Ale co się pogorszyło? Mniej płacą, atmosfera gorsza czy co takiego... Skąd ma człowiek wiedzieć jak nie pracował, a chciałby.
Atmosfera się pogorszyła mniej ludzi na zmianie dawnej było więcej Pracowałam dawniej i było zupełnie innaczej lepiej
Czy wiecie coś o warunkach pracy w firmie Delfin Market Spółka Jawna?
Nie polecam tam pracy jak nie masz doświadczenia to Ci powiedzą, że się nie odnajdujesz (po dwóch dniach pracy) gdzie praktycznie nic Ci nie pokażą oprócz wykładania towaru chyba trzeba samemu się wszytkiego uczyć.... jeszcze umowa zlecenie
No ale to na rozmowie kwalifikacyjnej nie powiedzieli Ci na czym będzie polegać praca ? Jakie będą obowiązki i tak dalej?
Pani Agnieszko, jest nam przykro z powodu zamieszczenia negatywnej opinii. Przypominamy - Dział Kadr zaprosił Panią do siedziby firmy, około miesiąca wcześniej na rozmowę kwalifikacyjną. Przedstawiłyśmy Pani warunki współpracy oraz zakres obowiązków i pozostałyśmy w gotowości do udzielenia wszelkich informacji na pojawiające się pytania. Zgadza się - telefonicznie została Pani powiadomiona, ale o pojawieniu się wolnego etatu i terminie rozpoczęcia pracy. Mamy świadomość, że pierwsze dni dla pracownika są mocno stresujące. Trudno się odnaleźć i zaaklimatyzować w nowej pracy, często pierwszej w życiu, dlatego staramy się by na każdej placówce był dostępny doświadczony pracownik, który pełni funkcję opiekuna dla nowo przybyłych pracowników. Tutaj po stronie pracownika pozostaje tylko wola do współpracy, chęć do przyjmowania wiedzy oraz zaangażowanie. Pozdrawiamy Dział Kadr
Opiszcie proszę jakie są w firmie dodatkowe nagrody ?
Znam ,, Delfin" od początku . Jestem zaskoczona zmianą . Na stoisku mięsnym był super towar, lata . Teraz to wygląda inaczej. Bonety pustki. Nie ma najlepszych szynek, kielbas.(usunięte przez administratora)To uderza w oczy. Byłam w szoku. Nie ma wyboru. Jakbym była w hipermarkecie. Ludzie to mówią , zmieniają sklep. Nagle ze świetnego sklepu do którego przyjeżdżała cała okolica większość zmienia sklep . Jestem zawiedziona
@1234, na jakim stanowisku pracy firma Delfin Market Spółka Jawna oferuje przedstawioną przez Ciebie stawkę wynagrodzenia? Czy poza tą stawką firma oferuje jakieś dodatki do pensji w postaci premii bądź nagród okresowych? Opisz również bardziej szczegółowo, co dokładnie wpływa na to, iż tak oceniasz atmosferę, która panuje w tej firmie. Zachęcam do uzupełnienia swojej wypowiedzi na ten temat.
Nie widzę, aby obecnie były prowadzone rekrutacje, ale może ktoś z was będzie wiedział czy są jakieś nabory. Proszę pomóżcie innym użytkownikom. Wiecie może jak wygląda rekrutacja? Czy ewentualnie można liczyć na dodatkowe benefity od Delfin Market? @Wacław, napiszesz coś więcej na temat firmy? Twój komentarz jest bardzo ogólny i niewiele mówi osobom poszukującym opinii o firmie na forum.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DELFIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA?
Zobacz opinie na temat firmy DELFIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w DELFIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!