Opinie o Brown Brothers Harriman w Kraków

Poniżej przeczytasz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy Brown Brothers Harriman. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w Brown Brothers Harriman o rekrutacji.


Branże: Doradcy finansowi
Doradcy finansowi Kraków

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Brown Brothers Harriman w Kraków

Związek Zawodowy.
Kandydat
 Pytanie

Zalóżcie sobie związek zawodowy tak jak ostatnio zrobili to pracownicy AMS i problem z głowy. Walczcie ludzie o swoje prawa i życie!!! To wasza wina m.in że macie tak jak macie. Nikt zdrowy na umyśle nie godzi się na prace po 12 godzin I ciągle nadgodziny. To jest niezgodne z przepisami co robią ale robi dopóki się godzinie. Szok. Co z wami ? Po to robiliście studia żeby teraz być szmatami dla USA??

1
Abc
Pracownik
@Xyz

to zgłoś się do managementu po więcej pracy jak ci mało. Nie jest to też fair, że niektórzy robią po 30 OT/msc. a pozostali wcale

Kama
Pracownik
 Pytanie

Do aktualnych pracowników BBH - kto z Was planuje się zwolnić w związku z tak restrykcyjnym powrotem do biura, jaki zapowiedziała firma od kwietnia? Czy w waszych zespołach jest w ogóle dyskusja na ten temat czy jednak będzie się dało pracować zdalnie w większym wymiarze? Co z osobami, które w Krakowie nie mieszkają? Firma rekrutowała osoby z całej Polski, sporo jest osób z północy i co, jak ktoś ze Szczecina ma dojeżdżać do biura 3 razy w tyg?

Oski
Pracownik
 Pytanie
@Długi_staz

I jak, zwolniłeś się? Zadam pytanie które mnie non stop zadają: a przed pandemią jak pracowałeś cały czas zbiura, skoro to był wymóg? Albo jeszcze jest: „przed epidemią wszyscy jeździli codziennie i nikt nie narzekał” ;D

Kamilka

Hej. Możecie mi coś wiecej powiedzieć o stanowiskach Junior General Ledger Accountant i Junior Transaction Processing Representative ? Chce zaaplikować i zastanawiam się które lepsze.

S.
Pracownik
@Ola

Ja zaczynajac w BBH lata temu na start tez bylo te 2000 netto, a teraz po wieeelu latach dostaje 6 razy tyle. I zyje mi sie "w tym kraju" niezle. Pewnie kazdy by chcial na start albo po 3 latach pracy zarabiac kwoty pieciocyfrowe i byc mlodym pieknym i bogatym ale to nierealne. Trzeba swoje lata odpracowac, nabrac doswiadczenia, udowodnic innym ile sie jest wartym. A jak ktos pracuje tu juz te ponad 6 lat i dalej nie jest zadowolony z tego ile zarabia i czuje sie ciagle pokrzywdzony i wykorzystywany to moze jednak warto sie zastanowic czy praca w takiej korporacji jest dla niego. Nikt pracowac tu nie zmusza, opcji wokol jest pelno... otworzyc wlasny biznes, przedstawicielstwo handlowe, rolnictwo itp.

Kamilka

Hej. Możecie mi coś wiecej powiedzieć o stanowiskach Junior General Ledger Accountant i Junior Transaction Processing Representative ? Chce zaaplikować i zastanawiam się które lepsze.

Jedi
@Kamilka

Chcesz zmieniać pracę podczas takiego kryzysu?

Kamilka
@Jedi

Jedno drugiemu nie wadzi xd Może ktoś potwierdzić informacje o kwocie w granicach 2200 netto na początek ? Po jakim czasie można liczyć na jakiś podwyżki i na jakim poziomie ?

B.
@Kamilka

Ja ostatnio dostałam ofertę na stanowisko Junior GL Accountant gdzie wynagrodzenie jest na poziomie powyżej 4 tysięcy złotych brutto, co było dla mnie zaskoczeniem po przeczytaniu tutejszych wypowiedzi. Myślę że jak na entry level jest to dobra kwota (przynajmniej dla tych, którzy jeszcze nie ukończyli 26 roku życia).

M.
Pracownik
@B.

Najniższa płaca jeszcze dla studenta na licencjacie przekracza 4K brutto, wiec to całkiem niezła stawka

angel
Inne
 Pytanie
@Kamilka

2200 na poczatek to jest 500 euro ... czy serio tak slabo zarabia sie w Polsce ? Planuje powrot, ale jak czytam jakie sa zarobki to az mi sie odniechciewa :(

Kandydat
Kandydat
@angel

Nie ma po co wracac jesli liczysz na dobry zarobek w tym kraju.

Bbhh
Pracownik
@Kamilka

Transaction Processing to chyba najgorsze co może być w tej firmie. Stres, ścisłe deadliny...

Ilona
Inne
@Bbhh

ale może ktoś to lubi? ja np bardzo lubię stresik, adrenaline i terminy, wtedy wiem że żyje :)

Bbhh
Pracownik
@Ilona

Jasne ze tak, ale wszystko w graniach przyzwoitosci - sytuacja w ktorej pracownik nie ma czasu np wyjsc na obiad albo do wc juz taka fajna nie jest ;)

23587419
Pracownik
 Pytanie
@Bbhh

@Bbhh moze nie umiesz sobie zorganizowac pracy po prostu? jak ktos mysli ze przyjdzie do pracy po to zeby (usunięte przez administratora) w stolek" to faktycznie nie tu ale to wcale nie jest tak ze nie ma sie czasu na przerwy :D

Ola
Pracownik
@M.

Zła. Jak cię utrzymują rodzice dalej to może na ciuchy ci wystarczy 2k, ale jak musisz się za to utrzymać, wynająć mieszkanie lub spłacać kredyt, mieć na jedzenie, dojazdy, środki czystości, paliwo, spłatę kompa to już jest tragedia. Jak pojedziesz za 500€ za granicę to tygodnia za to nie przeżyjesz, to tragiczna stawka, a nie >niezła

S. Nowy wpis
Pracownik
@Ola

Ja zaczynajac w BBH lata temu na start tez bylo te 2000 netto, a teraz po wieeelu latach dostaje 6 razy tyle. I zyje mi sie "w tym kraju" niezle. Pewnie kazdy by chcial na start albo po 3 latach pracy zarabiac kwoty pieciocyfrowe i byc mlodym pieknym i bogatym ale to nierealne. Trzeba swoje lata odpracowac, nabrac doswiadczenia, udowodnic innym ile sie jest wartym. A jak ktos pracuje tu juz te ponad 6 lat i dalej nie jest zadowolony z tego ile zarabia i czuje sie ciagle pokrzywdzony i wykorzystywany to moze jednak warto sie zastanowic czy praca w takiej korporacji jest dla niego. Nikt pracowac tu nie zmusza, opcji wokol jest pelno... otworzyc wlasny biznes, przedstawicielstwo handlowe, rolnictwo itp.

Nat
Kandydat
 Pytanie

Hej, jak wygląda praca w dziale Financial Reportingu? Nadgodziny, system pracy, zarobki na stanowisku seniora?

Bat Nowy wpis
Pracownik
@Nat

Super! Polecam bardzo, dużo się można nauczyć, chociaż na seniora to już trzeba przyjść z jakąś wiedzą. Nadgodziny można robić, ale nie trzeba, nie ma przymusu.

niedoswiadczony Nowy wpis
Inne
 Pytanie
@Bat

A na jakie zarobki brutto mozna liczyc mniej wiecej?

XYZ Nowy wpis
Pracownik

Firma sama w sobie nie jest zła, to wszystko zależy do jakiego zespołu trafisz. NIE polecam Corporate Actions. Wynagrodzenie w porównaniu do ilości obowiązków zupełnie nieadekwatne, nadgodziny to standard w tym zespole, szkolenia to zależy na kogo trafisz i czy ta osoba będzie miała w ogóle czas i ochotę Cię czegoś nauczyć, możesz z rana otrzymać wiadomość " dzisiaj nie mam czasu, nie pisz do mnie". Warunki uzgodnione podczas rozmowy z działem HR nie są zupełnie później przestrzegane. Bardzo małe wsparcie ze strony menagera a tym bardziej ze strony lidera zespołu. Na praktycznie każde pytanie padała odpowiedz "nie mam czasu" lub " nie wiem". Odniosłam wrażenie, że management tego zespołu znalazł się tam z przypadku. Ciężko to inaczej wytłumaczyć skoro ani menager ani lider zespołu nie potrafili odpowiedzieć ani na jedno moje pytanie dotyczące zadań, które wykonywałam.

Nickt
Inne
 Pytanie

Hej wszystkim, czy ktoś orientuje się jak to wygląda z relokacją nowych pracowników do Luxa? Albo w ogóle ktoś ma może doswiadczenie jak jest w BBH w Lux? Albo pracuje z ludźmi z Luxa? Jacy są? Z góry dziękuję

bbher1
Pracownik
@Nickt

Biuro w Lux jest dosc male, duzo osob 40+. Nie pracowalam w BBH LUx ale z ludzmi z tego biura pracuje na codzien. Roznie bywa, CSG /TA jest dosc trudne w komunikacji.Reszta jest okej. Ale jest tam tez sporo osob z Polski z nimi sie super pracuje:). Zarobki nieporownywalne z tymi w Krakowie.

Edyta
Inne
@bbher1

A czemu taka trudna komunikacja z csg / ta?

Andrzej
Pracownik
@Edyta

Bo są po prostu zjebani i mocno problematyczni. Ustalenie z nimi czegokolwiek graniczy z cudem, olewają kontrolę ze swojej strony a jak cos pójdzie nie tak to zrzucają winę na to że maja duży workload i na nas polaczków.

Bbh
Pracownik
 Pytanie
@bbher1

A na jakiej zasadzie można starać się o przeniesienie? Wewnętrznie aplikować na porady z Lux?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej w firmie Brown Brothers Harriman padły pytania dotyczące Twojego poprzedniego zatrudnienia? Jeśli tak, to jakie? Podziel się swoimi wrażeniami z rekrutacji na stanowisko Transfer Agency KYC Senior Specialist.
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(836 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Solo
Kandydat
 Pytanie

Cześć, jak wygląda praca w dziale TA? Polecacie czy raczej unikać? Czy pracujecie zdalnie? Pozdrawiam

maks
Były pracownik
 Pytanie
@Solo

Ludzie w lux są ok, a zarobki chyba w euro? Pewny nie jestem

XYZ
Pracownik
 Pytanie

Będą podwyżki inflacyjne? Ktoś, coś?

Ilona
Inne
@XYZ

Też bym chciała wiedzieć, bo rozmyślam o dołączeniu do zespołu ale może na wiosnę... Myślisz że też się załapię na wyższe zarobki?

Wojtek
Były pracownik
@Ilona

Na pewno odradzam zespół taxowy, jeśli nie chcesz dostać załamania nerwowego. Masowe zwolnienia, brak szacunku ze strony przełożonych i współpracowników (którzy rownież mają ego wielkości kalafiora, sami nie mogą zdobyć awansu, więc próbują się zachowywać jak supervisorzy). W praktyce wychodzi na to, że jeden zespół ma kilku supervisorów i jedno popychadło. Pracy jest tyle, że można by pracować 12 godzin dziennie. Bonus roczny jednorazowo wyniósł ok 25% miesięcznego wynagrodzenia, podwyżka inflacyjna wynosiła 1-4% miesięcznych zarobków (niektórzy faktycznie dostali 1%, śmiech na sali).

Jolanta
Inne
@Wojtek

Skąd te masowe zwolnienia? Firma ma problemy finansowe czy jest jakis inny powod?

ja
Kandydat
 Pytanie
@Wojtek

@Wojtek jaka jest pełna nazwa departamentu, o którym piszesz "zespół taxowy"? Wolałbym uniknąć załamania nerwowego;)

Edyta
Inne
@ja

A czemu miałbyś mieć załamanie nerwowe?

ja
Pracownik
 Pytanie
@Edyta

A czemu nie?

Wojtek
Pracownik
@Jolanta

Rygorystyczne podejście do pracowników i wieczne kontrole, brak możliwości pracy całkowicie zdalnej

Anonim
Kandydat
 Pytanie

Cześć, Czy jest ktoś w stanie wypowiedzieć się na temat pracy w IT w BBH (Kraków)?

pH
Były pracownik
@Anonim

Ucieka stamtąd kto może. Niskie płace brutto, brak możliwości b2b czy odliczenia podwyższonych kosztów przychodu. Chyba już żadna inna firma w krakowie nie ma tak żałosnych warunków.

Higieniczna
Kandydat
 Pytanie
@pH

A jak się aktualnie kształtują zarobki brutto na juniorze/specjaliście/seniorze? Czy jakoś inaczej układają się grejdy? :)

Edyta
Inne
@pH

To może podasz jakieś widełki tak poglądowo bo aż mnie zaciekawiłeś? Aż tak słabo jest?

exbbh
Pracownik
 Rekomendacja
@Edyta

Sa dwa rodzaje poziomow wtajemniczenia. Pierwszy do grade: mozna mniej wiecej uznac, ze 7 to junior, 8 regular, 9 senior, 10 to archtekt/manager. Dodatkowo ida tytuly korporacyjne: non officer, associate, assistant vice president, vice president, senior vice president i managing director. Mozna przyjac z duzym przyblizeniem, ze w it na 8 grejdzie mozna bylo oczekiwac okolo 15k brutto +/- kilka tysiecy, w zaleznosci od tytulu. 9 grejd oscyluje wokol 20k, takze z pewnym zakresem +/-. Awans tytularny, przed pandemią dawal mniej wiecej +5-10% do wynagrodzenia, obecnie niestety nie wiem. Moze ktos potwierdzi lub zaprzeczy jak jest teraz. Dodatkowo ubezpieczenie w generali, pakiety w enelmedzie i comiesieczne punkty w mybenefit lub multisport.

@@httml
Pracownik
@exbbh

nie wiem, czy to zależy od tego, czy się jest w business czy w IT, albo może zmieniły się teraz grady, ale obecnie w business 5 junior, 6 senior, 7 to supervisor itd.

Kama
Pracownik
 Pytanie

Do aktualnych pracowników BBH - kto z Was planuje się zwolnić w związku z tak restrykcyjnym powrotem do biura, jaki zapowiedziała firma od kwietnia? Czy w waszych zespołach jest w ogóle dyskusja na ten temat czy jednak będzie się dało pracować zdalnie w większym wymiarze? Co z osobami, które w Krakowie nie mieszkają? Firma rekrutowała osoby z całej Polski, sporo jest osób z północy i co, jak ktoś ze Szczecina ma dojeżdżać do biura 3 razy w tyg?

ta_firma_to_zart
Pracownik
 Pytanie
@Kama

Po co się zwalniać? Jak tak bardzo będzie im zależało to sami będą zwalniać. Jednak ciężko stwierdzić, czy mogą sobie na to pozwolić. Dziury można zasypać kontraktorami, ale trzeba czasu, aby ludzi wdrożyć do projektów. Klienci się zwijają, morale po powrotach będzie niskie. Ale ważne, abyśmy dbali o środowisko xD

Długi_staz
Pracownik
@Kama

Jestem pracownikiem, który pracuje już ponad 8 lat w bbh, planuje się zwolnić z końcem kwietnia, właśnie ze względu na powrót do biura.

Oski
Pracownik
 Pytanie
@Długi_staz

I jak, zwolniłeś się? Zadam pytanie które mnie non stop zadają: a przed pandemią jak pracowałeś cały czas zbiura, skoro to był wymóg? Albo jeszcze jest: „przed epidemią wszyscy jeździli codziennie i nikt nie narzekał” ;D

Związek Zawodowy.
Kandydat
 Pytanie

Zalóżcie sobie związek zawodowy tak jak ostatnio zrobili to pracownicy AMS i problem z głowy. Walczcie ludzie o swoje prawa i życie!!! To wasza wina m.in że macie tak jak macie. Nikt zdrowy na umyśle nie godzi się na prace po 12 godzin I ciągle nadgodziny. To jest niezgodne z przepisami co robią ale robi dopóki się godzinie. Szok. Co z wami ? Po to robiliście studia żeby teraz być szmatami dla USA??

1
Nick
Były pracownik
@Związek Zawodowy.

Tak to wyglada. Ludzie maja jedno zycie i przeznacza je na prace za 3-4 tys. Godne pozalowania. W Polakach nie ma juz za grosz godnosci. (usunięte przez administratora)

ZZ
Pracownik
@Związek Zawodowy.

Od niedawna działa ponoć legalnie związek zawodowy, wiadomości od niego są blokowane przez bramki i zgłaszane jako spam.

Facebook pomoże
Pracownik
@ZZ

AMS próbował robić to samo. Związek zawodowy zalozyl wiec profil na FB i tam kazdy widzi wszystko. Zróbcie to samo. Gorąco trzymam kciuki.

Xyz
Pracownik
@Związek Zawodowy.

Sorry, ale ja pracując tutaj 2 lata, zrobiłam może 2h nadgodzin.

Abc
Pracownik
@Xyz

to zgłoś się do managementu po więcej pracy jak ci mało. Nie jest to też fair, że niektórzy robią po 30 OT/msc. a pozostali wcale

Mariola
Kandydat
 Pytanie

Witam, jakich zarobków można spodziewać się jako senior client service representative ? Jest ktoś w stanie podać jakieś widełki ?

X
Pracownik
@Mariola

Pewnie zależy od działu, ale raczej 7500 brutto i wyżej. Takie mniej więcej zarobki są po awansie, także myślę że jako nowa osoba spokojnie można zawołać więcej.

Los
Pracownik
@Mariola

7tys brutto, osoby z zewnątrz i z doświadczeniem dostają 7-8k brutto

Pracownik
Pracownik
@X

Trochę niestety się mylisz. Pracownik długoletni zarabia dużo gorzej od nowego. Na tym stanowisku nowy pracownik zarabia w przedziale 150-170% kwoty podanej przez Ciebie (brutto). Stan na połowę roku 2023.Pozdrawiam

Ola
Pracownik
@Pracownik

A ja mam w na seniorze 6200 brutto po awansie wew na koniec 2023

Pola
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry czy ktoś może wie na jakie zarobki netto można liczyć na stanowisku Junior Compliance analsyt (negative news) ?

Ola
Były pracownik
@Pola

Junior entry level to kiedyś był 3000 - 4000 tys brutto

Pastuszka
Kandydat

Angażują cię do rekrutacji, jesteś już w ostatnim etapie z managerem zza granicy i na finiszu zero odzewu, żadnego feedbacku od rekruterki. Oczywiście, rozumiem że milczenie też jest znakiem, jednak od tak "poważnej" firmy oczekuje się bardziej profesjonalnej postawy polegającej chociaż na wysłaniu automatycznego maila z systemu że "sorry, zatrudniliśmy kogoś innego". Po osiągnięciu ICH celu rekrutacyjnego zero szacunku do kandydata.

UP94UP
Były pracownik

Jako software dev przez 2.5 roku - miło będę wspominał. Pracowałem jako kontraktor w zespołach mieszanych (Krk, USA, kontraktorzy i z puntku widzenia programisty było bardzo dobrze).

Adrian 842pl
Inne

Cześć, Czy mógłby mi ktoś napisać jakie są zarobki na stanowiskach junior (widełki). Z góry dziękuję za pomoc.

widelki
Inne
@Adrian 842pl

hej, junior okolo 6-7k

Ktoś
Pracownik
 Pytanie
@widelki

W którym dziale? Ja na gradzie 6, na seniorze, mam 6700.

widelki
Inne
@Ktoś

Financial reporting - junior 6500 - musialam negocjowac ale sie udalo :)

Pytanie
 Pytanie

Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem zespołu Brown Brothers Harriman?

Gosia
Inne
 Pytanie

Tak czytam te opinie o firmach i czytam i dochodzę do wniosku, że nigdzie nie ma kolorowo. Pytanie tylko, czy aby na pewno chodzi o to, żeby najpierw podpisać w pełni świadomie umowę, a później chodzić i żalić się na byłego już w większości pracodawcę? Czy tego rodzaju zachowanie pasuje człowiekowi wykształconemu? Od wymiaru sprawiedliwości nie jest Internet - przypominam. I jakkolwek by się działo - to w efekcie końcowy większość jak widać się na takie warunki zgadza.

Adam
Były pracownik
@Gosia

To co mówią na rozmowie kwalifikacyjnej i co jest wpisane do umowy nie ma wiele wspólnego z rzeczywistością po zatrudnieniu.

sadness
Inne

Obowiązkowa praca w systemie 3 dni z biura 2 dni z domu (z góry narzucone dni) + desk hoteling (nie ma się swojego biurka, trzeba zaklepywać codziennie, stawki raczej niższe z tych dostępnych na rynku w Krakowie, nowym pracownikom nie dają nawet torby na laptopa którego trzeba nosić do domu i pracy codziennie przez przymuszoną hybrydę i hoteling, teamy mają za mało miejsca przez co np się jest przymuszonym do chodzenia np pon, środa, piątek. W ostatnich tygodniach średnio odeszło 20% osób z tego co słyszę po znajomych. Dobra praca na start ale szybko uciekać. Decyzja o hotelingu i przymuszonej hybrydzie i oszczędzaniu na biurkach rozwala obecnie firmę, przez co będą nadgodziny.

111
Pracownik
@sadness

Zgodzę się ze wszystkim, jeśli jednak chodzi o hoteling - nasz dział ma przypisane stałe biurka, możemy wybrać kiedy chcemy przyjść. Być może jednak nie każdy dział ma przypisaną odpowiednią ilość miejsc w biurze. Natomiast rotacja i liczba zwolnień jest wysoka, nadgodziny są duże, bo trzeba przejąć obowiązki osób które się zwolniły i dodatkowo szkolić nowe, które po kilku miesiącach i tak uciekają....

Lel
Pracownik
@sadness

Guzik prawda, wszystko zależy od zespołu. My nie mamy narzuconych dni, każdy wybiera sobie według uznania. Laptopy zostawiamy w szafkach i kluczyk do domu. Toreb nie ma, bo to nie decyzja biura krakowskiego, a Bostonu :)

YY
Pracownik
@Lel

Z tymi torbami to też różnie, zależy kto i kiedy dawał Ci laptopa. Ja dostałam latpopa od razu w zestawie z słuchawkami i plecakiem ale wiem, że nie każdy w naszym dziale tak miał.

Oferta pracy
Kandydat
 Pytanie

Od dłuższego czasu jest ogłoszenie na stanowisko Team leader - Financial Reporting. Czy ktoś może napisać coś więcej czy warto aplikować? Jaka atmosfera i widełki płacowe? Dużo nadgodzin?

pablogustacio
Pracownik
@Oferta pracy

gdyby każdy chciał tam aplikować, to ogłoszenia już by nie było..

pascal
Były pracownik
@Oferta pracy

atmosfera ponoć git, otwarte pozycje biorą się z rygorystycznych zasad narzuconych przez firme

Newton
Pracownik
@pascal

To prawda, ludzie są naprawdę fajni, przyjazna atmosfera, przełożeni elastyczni na tyle na ile mogą, praca rozwojowa, ale - firma ma twardą, przestarzałą politykę co w połączeniu ze średnimi zarobkami powoduje na ten moment już długotrwałe problemy rekrutacyjne i co za tym idzie większe obłożenie pracą obecnych pracowników.

Newton
Pracownik
 Pytanie
@Newton

Dodam jeszcze, czym się dla mnie objawia niedostosowanie firmy do obecnych warunków na rynku: 1. Dress code - na co dzień obowiązują koszule, marynarki, sukienki i eleganckie buty o czym co jakiś czas jest nam przypominane mailowo, casual outfit możliwy tylko w piątki i to z dużymi ograniczeniami - i tak na stronie internetowej jest napisane, że nie można wtedy nosić t-shirtów, bluz z kapturem, koszulek z dużymi napisami ani logami. 2. Praca "hybrydowa" - 3 dni w tygodniu masz się pojawić w biurze, plan musisz przesłać z wyprzedzeniem dwutygodniowym, jeżeli coś Ci wypadnie i nie możesz się pojawić w biurze, to zostaje urlop na żądanie albo okazjonalna praca z domu. 3. Wynagrodzenie - roczne podwyżki inflacyjne rzędu 2%, podwyżki przy awansie wewnętrznym nieadekwatne do nowych obowiązków. 4. Plus może szczegół, ale już wymienię - benefity są słabe: na wizytę w Enel medzie czeka się miesiącami, było to wielokrotnie sygnalizowane, że enel-med nie wywiązuje się z terminów w umowie, ale firma nie poszukała nowego dostawcy usług. Impreza jest raz do roku, na ostatniej była limitowana ilość drinków (jak zawsze), ale nowością był brak możliwości kupienia sobie drinka. Brak paczek na święta, niska ilość punktów w mybenefit, brak miejsc parkingowych. Poza tym ogólny chaos informacyjny i organizacyjny - najpierw firma ogłosiła, że można złożyć wniosek o temporary accommodation, potem odrzuciła wszystkie wnioski. Mieliśmy wrócić na 3 dni wybrane dni w tygodniu do biura, zabrakło miejsc więc teraz narzucają w które dni + część osób nie ma swojego biurka i musi sobie bookować każdorazowo (naprawdę, przeliczenie pracowników ich przerosło?). Zwolnienia w departamencie to tajemnica, żebyś się czasem nikt nie przestraszył ile za chwilę będzie nowej pracy do podziału. Generalnie jak widać, firma bardzo się stara żeby się ludzie zwolnili.

Aga
Inne
 Pytanie
@Newton

Co to znaczy, ze nie ma miejsc parkingowych? Nie ma pod budynek? Nie ma rezerwacji? Nie ma w okolicy możliwości zaparkowania bez opłat?

Seba
Pracownik
@Aga

@Aga Miejsca sa ale jest ich na tyle malo że wychodzi 1 miejsce parkingowe na 15 osób. W okolicy strefa płatnego parkowania albo inne płatne parkingi. Poza tym sporo samochodow konczy zarysowanych albo w zoltych bucikach. Niestety koledzy i kolezanki tez nie sa do konca fair i wyklocaja sie o miejsca parkingowe nawet jesli swobodnie mogliby dojezdzac komunikacja miejska ale chca miec wjazd na parking w razie deszczu czy sniegu itp. Efekt taki ze wiekszosc miejsc parkingowych stoi pusta ale jak chcesz zdobyc wejscie na parking to musisz poruszyc niebo i ziemie a najlepiej miec dobre uklady z odpowiednim managerem.

Mlodywilk
Inne
 Pytanie

Witam jak dlugo sie czeka na odp od pracodawcy po drugiej rozmowie o prace ? Pozdrawiam wszystkich dobrych ludzi !!

Jacek Daniel
Pracownik
@Mlodywilk

ja czekalem 6 dni.

Pan Kandydat
Inne
 Pytanie

Hej. W ogłoszeniach pojawia się często informacja o: "2 additional days added to your holiday calendar for Culture Celebration and Community Service" Jak wykorzystać takie dni? Macie może przykłady?

:)
Pracownik
@Pan Kandydat

Zwykle dodatkowe wolne gratis.

Zostaw merytoryczną opinię o Brown Brothers Harriman - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Brown Brothers Harriman?

    Zobacz opinie na temat firmy Brown Brothers Harriman tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 73.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Brown Brothers Harriman?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 25, z czego 4 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Brown Brothers Harriman
Przejdź do nowych opinii