Gracjan Kleger International Sp. z o. o.

Warszawa

Opinie o Gracjan Kleger International Sp. z o. o.

kolorowy 2014-09-29 09:35:49
Dobre miejsce na pracę w trakcie i po studiach. Spokojny rozwój, nie ma wyścigu szczurów, ale trzeba się angażować. Bardzo fajni młodzi ludzie i atmosfera. Można zdobyć cenne w branży doświadczenie!
6
anita89 2015-02-17 20:57:33
Ciekawe zadania, dopuszczają do faktycznie potrzebnych rzeczy, a nie "posprzątaj pozamiataj" można się sporo nauczyć. Dużo wymaga się od pracowników, ale to nawet dobrze, bo jest motywacja, żeby coś robić dobrze.
4
do NG 2015-02-19 12:53:36
trudno, żeby opinię pisał ktoś, kogo nie ma lub nie było w firmie :)
4
morgedal 2015-02-22 00:07:53
Dużo szkoleń i miła atmosfera. Bardzo dużo wymaga się od pracownika, ale zawsze można poradzić się, dostaje się feedback. Jeżeli ktoś jest pracowity i mu zależy, uważam, że warto i polecam.
4
Lurat 2015-11-24 17:05:39
Szukają też seniorów więc nie tylko osoby po studiach zatrudniają. Byłem na rozmowie całkiem sensownie i nawet interesująco. Dla mnie propozycja do rozpatrzenia na pewno.
1
staszek 2016-02-01 17:04:31
Widziałem teraz ogłoszenie na praktyke na grafika. Jestem studentem 3 roku PJATK. Napiszcie czy warto rozpocząć przygodę zawodową z tą firmą, czy będę miał co robić / nauczyć sie czegoś wartościowego od strony reklamy internetowej. Poszukuję firmy, z którą mogę zacząć i się czegoś nauczyć.
2
Anna 2016-02-01 17:33:30
Praca full time, bliska współpraca z działem klienckim. Trzeba mieć dużo cierpliwości do klientów - zwłąszcza tych wymagających zagranicznych ;) Poza tym dostępny chillout room z pufkami, gdzie można zagrać w ping-ponga i piłkarzyki. Rzadko takie coś się spotyka, że możesz zagrać w trakcie pracy z szefem partyjkę w ping-ponga. Szefostwo jest wyrozumiałe w sprawie wolnego z powodu choroby dziecka dla mnie jako samotnej matki. Polecam!
Anka 2016-02-01 17:56:25
W firmie jest miła atmosfera, poznałam fajnych ludzi. Tempo pracy bywa duże, nie jest łatwo. Ale w sumie to jest specyfika agencji. ma być dynamicznie.Są sukcesy, wygrywane przetargi. Lokalizacja nas stadionie, OK, ale trochę duże odległości żeby gdzieś dojść. Ale generalnie polecam
radomiak 2016-02-01 17:59:31
firmę tworzą młodzi ludzie, którzy popełniają jeszcze błędy, ale da radę sie z nimi dogadać w każdej sprawie. Struktura jest w trakcie stałego dopasowywania - ten co chce może w którkim czasie dostać nowsze, bardziej odpowiedzialne obowiązki, a to co wykonywał do tej pory przekazać kolejnym, nowym osobom.
Boris 2016-02-01 18:03:31
firma, która jest otwarta na nowych, młodych ludzie. Ja pochodzę z Białorusi i mogę w koncu robić grafike na wysokim poziomie. Lepiej niż na Białorusi.
Marcin 2016-02-01 18:09:45
Pracuję w zespole od dwóch lat. W tym czasie przeszedłem ściężkę: front end dev -> programista php -> teraz pracuję jako junior PM przy PM z 15 letnim doświadczeniem. Realizuję zróżnicowane projekty (głównie strony www, aplikacje mobile) jeszcze niesamodzielnie, bo z pomocą doświadczonego PM. Zarząd spółki dostępny i zawsze znajduje czas na rozmowy w sprawach trudnych. Zespół ok, ale niektórzy ludzie mogliby być bardziej konkretni przy rozmowie z działem IT.
Nowa 2016-02-01 18:18:49
firma daje możliwość szkoleń i później wymaga zastosowanie tego w praktyce. Niestety dopiero po szkoleniu z profesjonalistą z Poznania zrozumiałam całościowy zakres obowiązków przypisanych do mojego stanowiska. Jest inaczej niż w dotychczasowych firmach, w których pracowałam. Wymaga większego zaangażowania, poczucie misji i wizji.
1
daga 2016-02-06 18:27:37
Świetny zespół młodych ludzi (20-35 lat). Dużo pracy i projektów jak w agencji. Na plus: otwartość na nowe pomysły, dostępność i kontakt z przełożonymi z którymi można zagrać w piłkarzyki :) doposażony chill-out room, mnogość projektów przy których można się sprawdzić i podnieść swoje umiejętności. Minusem jest jak dla mnie: zbyt duży nacisk na samoorganizację (wewnętrzny przediębiorca - niektórzy wolą mieć jasno zaplanowae kazde zadanie i chwile w pracy, tutaj liczy się własna inicjatywa i kaizen (trochę jak w toyocie) .
daga
freelancer 2016-02-08 17:02:56
Pracuję z firmą GKI jako freelancer grafik. Dostaję różne zlecenia: począwszy od www, landing page, a kończąc na sporadycznych banerach reklamowych. Firma jest rzetelna, osoby do współpracy konkretne i treściwe. Projekt przechodzi po max 2 poprawkach. Płatność regulacji zawsze w terminie.
1
copy 2016-02-11 10:26:36
Jeśli naprawdę chcesz się uczyć i rozwijać, to jest firma dla Ciebie. Największą zaletą jest naprawdę zgrany, sympatyczny zespół kreatywny. Praca jak w agencji reklamowej - czasem trzeba ostro zasuwać, ale nikt nie zostawi Cię na lodzie. Na duży plus wychillowany zarząd. Z prezesem możesz bez problemu zagrać w ping ponga w chillout roomie. Prawdopodobnie Cię ogra, ale i tak jest fun ;)
2
junior 2016-02-11 14:05:28
Polecam, ekipa jest spoko, dużo pomaga i uczy wszystkiego od podstaw. Super zespoł!
2
junior 2016-02-12 15:18:40
Znaleźli mnie i odezwali bezpośrednio do mnie na LinkedInie. Wykonałem zadanie próbne i zostało pozytywnie zweryfikowane przez dział Social Media. Teraz regularnie dostaję od nich zlecenia, kontaktuję się z jedną osobą, poprawki jak wracają to zawsze merytorycznie uzasadnione. Polecam współpracę.
bravo94 2016-02-22 18:19:33
byłem na rozmowie rekrutacyjnej. trafić z podziemi Stadionu Narodowego do nich do firmy nie jest tak prosto, ale Pani instruowała przez telefon i dotarłem. rekrutacja przebiegła bardzo dobrze, sprawnie, w miłej i otwartej atmosferze. nie dostałem się na praktyki, ale jak będą poszukiwać nowych kandydatków to mają się odzywać.
TomekW. 2016-03-01 17:50:50
Czy wiecie coś więcej o tej firmie? Chcę złożyć tam aplikację na staż na grafika, ale nie wiem czy warto. Ze strony www nie za wiele można się dowiedzieć, ale podobno zbierają zespół do nowego projektu pod nowy branding. Macie jakieś informacje?
Damian - GKI 2016-03-01 17:55:26
Tomku, zgadza się, lada moment światło ujrzy nasz nowy brand, przygotowany do obsługi klientów zagranicznych z Europy, obu Ameryk i Azji :) Cierpliwości. Co do stażu - zapraszamy do złożenia aplikacji :)
Damian - GKI 2016-03-12 09:20:02
Alicja. Już na ten moment pracujemy z firmami ze Szwajcarii, Brazylii, Niemiec, Singapuru, USA, Bułgarii, Estonii, Wielkiej Brytanii czy Rosji. Rynek azjatycki jest dla nas bardzo atrakcyjny. W historii naszej firmy szkoliliśmy już osoby na rynki: indyjski i tadżykistański. W stałym zespole w Warszawie mamy osoby z Białorusi, Ukrainy, a wcześniej i z Wietnamu, Portugalii i Brazylii :) (na korytarzu możesz słyszeć języki: angielski, rosyjski, białoruski na co dzień) W kolejce są następne kierunki... Więc International pełną parą! :)
1
Damian - GKI 2016-03-15 17:22:58
Śmiało proszę przesyłać :) Do każdego z współpracowników mamy indywidualne podejście i każdy jest traktowany po ludzku z uwzględnieniem życia prywatnego i np. problemów w rodzinie. Daleko nam od korporacji :)
Damian - GKI 2016-03-16 12:31:34
@Wiktor, na praktykanta grafika mieliśmy bardzo dużo chętnych właśnie z tego powodu co mówisz. Wybraliśmy najlepszą osobę wg nas. Zachęcamy natomiast do przesłania nam Twojego CV. Jeśli otworzymy rekrutację na podobne stanowisko - Twoje CV będzie już u nas :)
Damian - GKI 2016-03-18 10:24:56
@Ewa to wszystko zależy od osobistych umiejętności i doświadczenia kandydata. Zwykle przyjmujemy nową osobę na pokład w formie stażu lub praktyk. W przypadku praktyk współpracujemy z największymi uczelniami które kształcą w kierunkach: marketing, informatyka, zarządzanie, analityka, ekonomia, ekonometria, grafika komputerowa, dziennikarstwo. Z tych uczelni najczęściej przychodzą do nas studenci w formie praktyk. Są to osoby, dla których jesteśmy często pierwszą pracą w wymarzonym zawodzie - stąd osoby mimo, że wiedzą jak np. używać Photoshopa, muszą nauczyć się jak się po prostu pracuje w zespole, jak się komunikuje, briefuje na kampanie, strategie i wiele innych rzeczy, których osoba nie umie, bo nie pracowała wcześniej na takim stanowisku w zespole w firmie. Jeśli chodzi o staż to najczęściej jest to staż bezpłatny, który trwa dłużej bądź krócej w zależności od umiejętności, wiedzy i doświadczenia danej osoby. W tym okresie osoba oswaja się z pracą z zespołem, poznaje ludzi, klientów, swoje kompetencje, plan działań, bezpośredni zespół, uczy się kultury pracy w firmie. Stąd mimo, że osoba może mieć lepsze kwalifikacje, i tak potrzebuje się dowiedzieć - powiedzmy - "miękkich rzeczy o firmie". Niemniej jednak od stażysty wymagamy już większych umiejętności niż od praktykanta. Same zadania są również bardziej odpowiedzialne. Jeśli widzimy, że osoba szybciej "łapie" - skracamy czas bezpłatnego stażu i szybciej przechodzimy na wynagrodzenie za wkład w pracę dla zespołu i firmy :) Jeśli okaże się, że na ogłoszenie o staż zgłosi się super wykwalifikowana osoba - przewyższająca kompetencjami opis osoby i stażysty - wtedy od razu przechodzimy na formę rozliczenia płatnego, bo (z naszego punktu widzenia): poszukiwaliśmy stażysty a znalazła się perełka :) W razie pytań - pisz śmiało :)
Mateusz 2016-04-01 16:08:12
Bardzo dobre miejsce do zdobycia praktycznych umiejętności proframowania. Uczestniczę w realnych projektach o różnym stopniu złożoności. Doswiadczony zespół programistów.
Damian - GKI 2016-04-04 13:23:21
@witt - zwrot kosztów dojazdu to podstawowy benefit, który zapewnia nasza firma. Jeśli chodzi o praktykę i przeszkolenie do zawodu, to w zależności od umiejętności decydujemy się na podjęcie współpracy płatnej szybciej, bądź później. Zwykle praktykanci oczekują od nas zadeklarowania warunków współpracy (okresu praktyki) z góry w umowie więc jest to określone zwykle na początku współpracy. Dodatkowy zarobek: zdarza się, że praktykanci wykonują dla nas zlecenia odpłatne poza godzinami spędzonymi w biurze. Wtedy umawiamy się wcześniej na określone profity finansowe za określony zestaw drobniejszych prac, które mogą zostać wykonane przy wiedzy i umiejętnościach praktykanta.
Damian - GKI 2016-05-06 09:43:09
@antek - mamy programy praktyk dostosowane do konkretnych działów. Innych kompetencji potrzebuje bowiem np. grafik, innych programista, a innych account / opiekun klienta. Zakres obowiązków wykonywanych w trakcie praktyk jest w ten sposób dobrany, żeby praktykant (osoba, które chce nabyć praktyczne doświadczenie w zawodzie) po okresie praktyk mogła poruszać sie na tyle sprawnie w swoim zakresie, żeby mogła z nami zostać i pracować. W zakresie danych obowiązków, np. grafik - osoba podczas praktyki ma okazję nauczyć się wykonywać przykładowo: grafiki do różnych kanałów komunikacji social media, projektować banery statyczne i dynamiczne wykorzystywanych do kampanii display w Internecie, projektować proste strony sprzedażowe, mailingi, newslettery, oraz wynikające z bieżących prac dla klientów Agencji. Mówiąc o nauce projektowania banerów myślimy szerzej: o zrozumieniu podstaw i zdobyciu wiedzy: dlaczego baner powinien wyglądać w taki a nie inny sposób (wynikających zawsze ze skuteczności kreacji, czasami z psychologii), a nie doborze filtra czy wklejeniu warstwy w Photoshopie :) Jeśli jesteś zainteresowany, prześlij swoje CV na mój adres damian[at]gracjankleger.com - jest duża szansa, że potrzebujemy akurat kogoś takiego jak Ty.
Papo 2016-05-12 19:15:38
Zupełnie nie polecam firmy. Nie wypłaca na czas, nie szanują pracownika i te praktyki to tak naprawdę wykorzystywanie... Nikt nikogo nie zostawia po praktykach, ewentualnie co 10 osobę na śmieciowej umowie i mega niskiej kasie. Firma żadna international, bo klienci to znajomi szefów i tyle... Ja już się ewakuowałem z tonącego statku ;)
3
Prawda 2016-05-17 20:10:05
Ja również nie polecam firmy. A widać że to forum jest moderowane i sztuczne są opinie pozytywne. W firmie jest ogromna rotacja, w ciągu 2 miesięcy odeszło ok. 25/40 osób. Praca na umowie śmieciowej, obiecują kokosy po okresie próbnym, a potem mówią, że nie mają kasy. Niektórym oferują pracę na czarno. Klientów mają mało, raczej znajome firmy, które się wycofują. Poziom materiałów jakie tworzą - żenujący. Szkoda ludzi, którzy tam pracują. Do tego niektórzy którzy pracują po znajomości lub wyrobili sobie układy z szefostwem zamiast grać w jednym zespole z resztą psują atmosferę, wysługują się innymi (bo nie mają kwalifikacji) i chodzą na skargi do szefostwa wymyślając sobie problemy. Fałsz, obłuda i maaaasa ciężkiej pracy, za którą nie ma adekwatnego wynagrodzenia. Bo firma oczekuje, że będzie się zostawało na nadgodzinach i niektórzy - zwłaszcza przestraszone najmłodsze osoby, którym najbardziej zalezy na zdobyciu doświadczenia - siedzą od 9 do 20, 21 - codziennie.
3
Damian - GKI 2016-05-19 10:30:49
@Papo - w momencie jak zaczynaliśmy budować firmę, popełnialiśmy sporo błędów, to normalne. Osoby, które dołączały do nas kilka lat temu oczekiwały, że przyjdą do dobrze działającego, sprawnego organizmu, w którym będą wiedziały co mają robić od a do z - podczas gdy takim organizmem jeszcze nie byliśmy, bo sami się wiele uczyliśmy. Obecnie ułożonych jest coraz więcej rzeczy i działają już płynnie. Zupełnym oszczerstwem z Twojej strony jest stwierdzenie: "co 10 osobę na śmieciowej umowie" - obecnie większość zespołu ma umowę o pracę, nieliczni realizują dla nas zlecenia. Około 80% zespołu jest zatrudnionych w formie umowy o pracę z publicznym ubezpieczeniem zdrowotnym i składkami :) Wszystko jest prowadzone i wyliczane przez księgową zgodnie z prawem. Jeśli chodzi o klientów to rozpoczynaliśmy rzeczywiście tak jak napisałeś, żeby zdobyć doświadczenie na zespole i się zgrać. Poruszyłeś tak na prawdę 2 tematy: skąd mamy klientów oraz z jakich krajów :) Klientów pozyskujemy w tradycyjny sposób dywersyfikując źródła: wygrywamy przetargi, konkursy, zostajemy polecani przez obecnych klientów, uczestniczymy w wydarzeniach branżowych, przeprowadzamy prezentacje i szkolenia, współpracujemy z agencjami, które nie posiadają u siebie kompetencji takich, jakich my posiadamy. Właściciele biznesów, którzy są znajomymi szefów to tylko 8 spośród 54 firm, z którymi mieliśmy okazję realizować wspólnie projekty. Duża część przyszła do nas Większość z nich to kontynuacja obsługi, która rozpoczęła się w przeszłości, kiedy rozpoczynaliśmy działania :) Co do International to sugeruje to obsługę międzynarodowych klientów, z którymi mieliśmy okazję współpracować lub współpracujemy nadal. Takimi krajami są: Brazylia, Nowa Zelandia, Singapur, Rosja, Szwajcaria, Czechy, Słowacja, Szwecja, USA, Estonia, Rumunia, Bułgaria, Chorwacja. Daj znać czy wyjaśniłem Ci co i jak :)
1
Damian - GKI 2016-05-19 11:14:33
@Prawda. Forum musi być moderowane, bo pod naszym kierunkiem kierowane były oszczerstwa, które wymagałyby interwencji sądu, żeby dowieść jak jest rzeczywiście. Internet daje "swobodę" i anonimowość wypowiedzi, dlatego rzucanie oszczerstw bądź jak kto woli: "prawdy" jest typowe i bardzo często stosowane. GoWork jest natomiast serwisem, który agreguje zazwyczaj wyłącznie negatywne opinie, w dużej części nieuzasadnione, bo nie jest to całość informacji o danej sprawie. Z założenia portal GoWork powstał po to, żeby zarabiać na firmach, właśnie z tego faktu, żeby usunęły negatywne komentarze. Stosują to firmy, które obawiają się podejmować dyskusję i rozmowę. U nas szefowie są ogólnodostępni dla wszystkich. Można porozmawiać i o sprawach przyjemnych i o sprawach mniej przyjemnych bądź kłopotliwych - drzwi są otwarte. Co do rotacji to istnieje ona w każdej firmie. W naszym przypadku jak rozpoczynaliśmy zdecydowaliśmy się rozwijać w innym kierunku niż jest to obecnie, dlatego zdecydowaliśmy się rozstać z niektórymi osobami w momencie jak rynek zweryfikował nasze założenia. Do tego nałożyło się to, że bardzo szybko się rozwijaliśmy i przyjmowaliśmy wiele osób i z wieloma osobami się żegnaliśmy. Taka rotacja o której piszesz nigdy nie miała miejsca u nas w firmie - skąd takie dane? :) Praca na umowie śmieciowej - 80% zespołu ma umowę o pracę ze składkami zdrowotnymi, ubezpieczeniem. Po okresie próbnym w zależności od wieku osoby ustalamy obopólnie warunki. Właściciele firm, którzy są przyjaciółmi założycieli to 8 na 54 firmy, dla których realizowaliśmy projekty. 5 z nich obsługujemy nadal jako kontynuacja współpracy rozpoczętej w przeszłości. Poziom materiałów wykonywany przez zespół - jest zróżnicowany w zależności od obszaru. Są rzeczy, które wykonujemy bardzo dobrze, a są też i takie, których my sami nawet wolimy nie wykonywać i je zlecamy zaprzyjaźnionym firmom, które mają w tym zakresie kompetencje. Jest to typowe. Bardzo chętnie rozważamy przyjęcie do zespołu osoby polecanej przez obecnych członków zespołu. Myślę, że jest to słuszne podejście ponieważ w większym stopniu mamy wtedy pewność odnośnie tej osoby :) Co do układów to bardziej jest to zaufanie. W naszym doświadczeniu przerobiliśmy dużo sytuacji, kiedy nie zareagowaliśmy w odpowiednim czasie i odbiło się to na firmie np. w postaci utraty klienta. Uważamy, że szczerze: nie ma nic złego w tym, żeby we właściwym czasie zareagować i otwarcie poszukać rozwiązania niż siedzieć cicho. Piszę to z własnego doświadczenia i obserwacji. Godziny pracy: 9-18 (z 1 godzinną przerwą obiadową) albo 9-17 (bez 1h przerwy obiadowej) - normalne warunki na rynku jak w innych firmach. Do późniejszych godzin zostają zwykle osoby, które mają aspiracje nie tylko do wykonywania swojego zakresu obowiązków, ale które chcą mieć wpływ na dalszy rozwój firmy. Stąd po godzinach często rozmawiamy o sprawach, na które nie możemy poświęcić sobie czasu w normalnych godzinach - właśnie ze względu na to, że większość zespołu pracuje do godziny 17 lub 18. Rozmawiamy wtedy na forum odnośnie np. przyjęcia dodatkowych osób do zespołu / obsługi klientów / inne sprawy organizacyjne. Super jest wtedy posłuchać osób, które mają inny pogląd na daną sytuację :) Daj znać czy wyjaśniłem Ci wszystkie sprawy.
Candle 2016-06-05 21:51:39
Umowa o pracę na 1/8, reszta umowa o dzieło. Pensja najniższa krajowa. Firma opiera się na darmowych stazystach.
3
Damian - GKI 2016-06-06 12:17:14
@Candle: Firma opiera się na filarach firmy - osobach z doświadczeniem i wiedzą, którzy są na stanowiskach kierowniczych / managerskich w poszczególnych działach: grafika, media planning, performance, social media, client service, IT. Wraz z rozwojem i pozyskiwaniem nowych klientów potrzebujemy wsparcia do tych osób, żeby móc sie rozwijać. Charakter pracy w naszej agencji daje nam możliwość wdrożenia nowej osoby, która chce rozwijać się i zdobyć wiedzę i doświadczenie z obszaru, w którym do tej pory nie uzyskała doświadczenia w pracy. Z tego powodu dajemy szansę zobaczenia jak wygląda praca w Agencji oraz przekazujemy wiedzę i doświadczenie, żeby osoba po okresie praktyk mogła z nami zostać. Wynagrodzenie jest uzależnione od konkretnego działu, kompetencji danej osoby i ilości odpowiedzialności, za jaki ta osoba jest odpowiedzialna. Zdecydowalismy się celowo pominąć wprowadzanie standardowego "cennika", bo każda osoba jest inna, każda osoba ma inne kompetencje, predyspozycje i umiejętności. Co w przypadku jeśli "wycena" osoby do naszego zespołu wynosiłaby x, a osoba realizowała zadania w tak wolnym tempie, że realnie wykona w tej samej jednostce czasu 1/2x? Równocześnie co w przypadku, jeśli osoba jest mega utalentowana i wykonuję 2x tyle pracy niż zakładaliśmy - czy tej osobie powinniśmy płacić mniej, bo tak wynika z "cennika"?
Damian - GKI 2016-06-06 13:10:57
@konradzio - oferujemy praktyki z różnych dziedzin i w różnych działach, ale do tej pory jeszcze nie zdarzyło się, żebyśmy oferowali staż w dziale analiz marketingowych, bo takiego działu w firmie u nas nie ma :) W naszej firmie mamy działy takie jak: Media Planning, Client Service, Kreacja (Grafika / Copy / Social Media), Sales, Performance, IT. Kompetencje wykonywania analiz marketingowych posiada każdy członek z zespołu, ale w poszczególnym zakresie. Stanowisko, o którym piszesz jest najbardziej zbliżone do pracy w dziale Media Planningu, gdzie osoba robi analizę kampanii marketingowych lub w dziale Social Media, gdzie osoba robi analizy marek / firm w ramach Social Media i przeprowadza audyt POE. W zależności od tego czy posiadamy obecnie otwartą rekrutację na dane stanowiska decydujemy się: na przyjęcie doświadczonej osoby do pracy lub na przyszkolenie w formie praktyki. Czas - może wynosić 0 - w sensie, że od razu przyjmujemy osobę doświadczoną do pracy bądź 3 miesiące jeśli przyjmuemy osobę na praktykę bądź 0-3 miesiące jeśli osoba szybko się uczy / zdobywa doświadczenie, bierze coraz większą odpowiedzialność i widać, że chce - wówczas skracamy czas praktyk. Jeśli chodzi o wynagrodzenie to tutaj w zależności od doświadczenia: jeśli musimy nauczyć osobę, która rozwijała się w innym obszarze - wówczas za takie przyszkolenie do wykonywania zawodu inwestujemy czas i wiedzę zespołu. Uważamy, że jest to dostateczny profit dla osoby, która chce pozyskać wiedzę i nauczyć się wykonywania zawodu. Natomiast jeśli jest to osoba z doświadczeniem - wówczas rozmawiamy już indywidualnie na temat wynagrodzenia: na ile zdobyte przez siebie doświadczenie może wykorzystać u nas - wspierając nas przy wykonywaniu zleceń dla Klientów.
Damian - GKI 2016-06-10 09:13:18
@3 - na ten moment zamknęliśmy już rekrutację na praktyki. Otrzymaliśmy wystarczająco wiele zgłoszeń, żeby móc z ofert kandydatów wyłonić potencjalne osoby do odbycia rozmów rekrutacyjnych. Odbywamy właśnie ostatnie rozmowy rekrutacyjne i w przyszłym tygodniu zamkniemy rekrutację.
romek 2016-06-10 12:41:19
widze, ze i dla studentów coś się tutaj znajdzie, bo jest potrzebny praktykant w zespole ds. marketingu internetowego (social media) i wydaje mi się, ze taka praktyka jest w zupełności płatna na pewno.
Zostaw swoją opinię o Gracjan Kleger International Sp. z o. o. - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Gracjan Kleger International Sp. z o. o.