Twój głos ma znaczenie,
podziel się swoją historią!
Drogi Kliencie jeżeli jesteś nie zadowlony to dlaczego nie zgłosiłeś tego samej firmie tylko wypowiadasz się na forum? Prosimy o Twoje nazwisko, bardzo proszę podpisz się z imienia i nazwiska. Gdybyś był niezadowolony to złożyłbyś reklamację a takowej nie złożyłeś, także z całą pewnością wypowiedź należy do trenera, który z kolejnych szkoleń przejmował klientów i robił wielki bałagan. Ale całe szczęście, że mamy lojalnych Klientów, którzy nam o tym przejmowaniu firm powiedzieli. Dziękujemy. Mati Consulting szkolenia
Widzę dużo pozytywnych informacji na temat jakości szkoleń, ale brakuje mi informacji o sytuacji pracowników? Mają możliwość rozwoju i awansów?
Jaki jest podział obowiązków firmie?
Byłam w listopadzie na 2 szkoleniach u nich - ze sprzedaży i marketingu. Generalnie ok, za bardzo nie mam się do czego przyczepić. No, może za wyjątkiem trochę małej grupy szkoleniowej (jedno i drugie szkolenie) bo 3-4 osoby to trochę mało, by wytworzyć pewną interakcję na szkoleniu, zbudować jakiś sensowny brainstorm. Ale do samych trenerów nie mam żadnych zarzutów, bywały momenty ciekawe, bywały też nudne. Ale to akurat norma, bo chodzę z firmy czasem za karę na różne szkolenia, do różnych firm i prawda jest taka, że mam skalę porównawczą.
Dlaczego ludzie wypisuje takie kłamstwa. W 2016 roku firma nie prowadziła szkoleń z marketingu i do tego firma nie współpracowała z trenerami.
Wiem, że firma jest świetna ale zastanawiam się jak się tu pracuje. Szkoda, że nikt z pracowników nie napisał cos o atmosferze w pracy.
Jestem klientem firmy , nie dawno robiłam tam szkolenie. Jestem baaardzo zadowolona. Grupa mała ale jak dla mnie to jest wlasnie zaleta, bo Pani mogła się skupić na mnie całkowicie, odpowiedzieć na wszystkie pytania i skierować szkolenie pod moją branżę . Szkolenie rzeczowe , wiele przykładów i zadań praktycznych . Myślę że skorzystam niebawem z usług ponownie , pozdrawiam
Na jakie benefity mogą liczyć osoby zatrudnione w Mati Consulting Szkolenia, Doradztwo?
Napiszę jedno - miarą sukcesu jest liczba wrogów. Pozdrawiam.
słuchajcie, mnie to zastanawiają te szkolenia sprzedażowe, bo nie wiem jak teraz wyglądają, podobno jakościowe są dobre, tylko jeszcze pojawia się tutaj na pewno kwestia ceny, a też chyba troche kosztują.
Byłam ostatnio na Ich szkoleniach sprzedażowych - pełen profesjonalizm, praktyka, ćwiczenia. Trenerzy odpowiedzieli na każde pytanie, doświadczeni praktycy w zakresie handlu. POLECAM. Małe grupy, super wymiana doświadczenia między Uczestnikami.
Cała nasza grupa była zachwycona trenerem z tej firmy. Szkolenie bardzo profesjonalne, rzeczowe. Poza tym było prowadzone w sposób komunikatywny i z poczuciem humoru.
Szanowni Państwo - szkoda, że nie podajecie, że szkolenia realizowane są w salach hoteli *** i ****. Byłem na kilku szkoleniach tej firmy na przestrzeni kilku lat: pełen profesjonalizm od początku do końca, zaczynając od zgłoszenia - aż po obsługę posprzedażową. A z całą pewnością mogę dodać, iż firma nie prowadzi rekrutacji od kilku lat - ma niezmienną kadrę, także wypisujecie brednie na temat rozmów, i że zobaczycie jak będzie na rozmowie. To czyste kłamstwa piszących. Jeden z wyżej postów zawiera taką treść: "Też słyszałem o braku płynności finansowej, chciałem wziąć udział w szkoleniu ale opinie o firmie mnie zniechęciły" - to pytam się człowieku - czy każdą firmę tak sprawdzasz nawet kiedy masz kupić bułkę i opisujesz to w Internecie, że jedna Pani drugiej Pani napisała na forum? ...- czy ma płynność czy nie? Ja Ci mogę teraz napisać, że Twój sklep, w okolicy gdzie robisz zakupy - też stracił płynność i piszę tak bo tak słyszałem? I co niby to jest prawda? Używajcie ludzie mózgów do myślenia a jak szukacie sensacji to zgłoście się do Kuby Wojewódzkiego a nie na szkolenie i nie wypisujecie bredni i nie wprowadzajcie zamętu w życiu niewinnych ludzi.
Mała grupa szkoleniowa ( 5 osób) i to zdecydowanie z mojej strony in minus. Tak jak ktoś tu wcześniej napisał ciężko wymienić doświadczenia z innymi uczestnikami. Natomiast samo szkolenie, jego przebieg i omówiony materiał to już duży plus. Jestem bardzo zadowolona, teoria praktycznie ograniczona do minimum, prowadząca widać, że praktyk, bo były scenki, konkretne odpowiedzi na pytania, a nie przysłowiowe lanie wody. Według mnie całokształt szkolenia jest na plus.
Szkolenie sprzedażowe bez zarzutów. Co prawda mała grupa (4 osoby, liczyłem na większą wymianą doświadczeń) ale może to i na plus, bo Trenerka ze spokojem realizowała materiał i odpowiadała na pytania bez presji czasowej. Catering mógłby być lepszy ale nie czepiam się, bo byłem na szkoleniu, a nie obiedzie w restauracji. Ogólnie mogę polecić i wystawić czwórkę z plusem firmie.
Czytajcie opinie, które pewnie wypisuje konkurencja to daleko zajdziecie. Poczytajcie sobie opinie na goworku o jakiejkolwiek firmie. Praktycznie wszędzie, na każdą firmę jest wylewane jedno wielkie wiadro pomyj. Niby pracownicy piszą, niby klienci ale z imienia i nazwiska nie pisze nikt. Opinie bez imienia i nazwiska są warte tyle, co ich brak czyli nic. Ja właśnie wróciłam z jednego z ich szkoleń i jestem naprawdę zadowolona, a też studiowałam przed podjęciem decyzji te wszystkie "opinie". A co do płynności finansowej - to nawet jeśli to prawda to mnie jako klienta guzik to obchodzi. Co to ma do rzeczy.
Też słyszałem o braku płynności finansowej, chciałem wziąć udział w szkoleniu ale opinie o firmie mnie zniechęciły. Szkoda, też nie wiem co sądzić o opiniach na tym forum, oraz na podobnych forach. W każdej opinie jest źdźbło prawdy. Ciekawe czy ktoś został rzeczywiście oszukany, i co na to prawo.
firma nie dba o klienta indywidualnego, zgloszenie zlozone w lipcu pozostało bez odzewu, po kilku kontaktach telefonicznych i przepychankach slownych (niemile podejscie) szefowa odmówiła przyjęcia zgłoszenia. pomijam fakt nie wywiazania się z umowy cenowej. niestety nie wiem jak wyglada szkolenie, ale jesli ucza tez obslugi klienta to zdecydowanie nie polecam.
Co masz na myśli niemiłe podejście niezadowolony kliencie? Jeżeli nie byłeś na szkoleniu to nie możesz nazywać siebie klientem to po pierwsze (tak napisałeś,że nie uczestniczyłeś w szkoleniu), a co w parze idzie - dopiero ktoś kto sprzedaje dokonuje transakcji kupna-sprzedaży i wówczas możesz mówić, że ktoś nie wywiązał się z umowy cenowej ale dopóki nie zapłaciłeś za usługę to możesz sobie bardzo dużo pisać jaki to jesteś niezadowolony. I całe szczęście, że nie byłeś człowieku na ich szkoleniu bo zapewne jeżeli na etapie zgłoszenia masz już same roszczenia to szkoda psuć ich super szkolenia. ZADOWOLONY KLIENT
A ja wręcz przeciwnie - nie polecam. Mi się szkolenie ze sprzedaży nie podobało. Żadnych konkretnych informacji, same "wodolejstwo"! Szkoda czasu i pieniędzy na takie szkolenie.
Firma świetnie prowadząca szkolenia - od strony przede wszystkim praktycznej, świetnie przygotowująca kadrę handlowców, czy pracowników administracyjno - biurowych. Świetne referencje, wysokie kompetencje, 100% gwarancja profesjonalnych szkoleń. Polecam.
Opinie o naszej firmie widoczne poniżej preparowane są przez przez jedną i tę samą osobę. To były trener, który przestał otrzymywać kolejne zlecenia z uwagi na swoje nieakceptowalne zachowania biznesowe. Sprawa na dniach znajdzie swój finał w sądzie. Zapraszamy Pana do dalszego szkalowania, sam kręci Pan na siebie coraz większy bat ku naszej uciesze.