brak logo

AMX Spółka Jawna Autoryzowany Dealer Toyota Piotr Kaczorowski

Rzgów

Opinie o AMX Spółka Jawna Autoryzowany Dealer Toyota Piotr Kaczorowski

Darek 2016-07-08 10:23:22
Chciałbym opisać swoje doświadczenia z serwisem AMX TOYOTA Rzgów k/Łodzi.
Z serwisu korzystam (-łem) od 4-ech lat. Ograniczę się do ostatnich trzech usług. AUTO Toyota AURIS.
W grudniu 2015 miałem tego pecha, że dwukrotnie wstawiałem auto do napraw blacharsko-lakierniczych.
Za pierwszym razem auto było trochę przytarte (zderzak i błotnik), bez uszkodzenia i przemieszczenia blach!!!!! Po naprawie auto odbierała żona, no i nie zwróciła uwagi, że części karoserii zostały przemieszczone (nierówne szczeliny), konkretnie pomiędzy błotnikiem, zderzakiem i klapą silnika, ponadto zaślepki punktów mocowania zaczepu do holowania, w zderzaku, wybadają. Pojechałem więc z reklamacją do AUTORYZOWANEGO SERWISU AMX TOYOTA. Pomijając, że pan zajmujący się z punktu formalnego naprawą KŁAMAŁ!!!!!!!, tłumaczył, że auto było oddane z takimi szczelinami i z wypadającymi zaślepkami; to kłamstwo wg niego tłumaczyło, że AUTORYZOWANY SERWIS oddaje auto z takimi niedoróbkami, no ręce opadają. Przyznaje, stwierdził j/w, ale powiedział, że oni to poprawią, ŁASKAWCY!!!!
Tydzień później znowu na parkingu uszkodzono mi auto (prawo serii chyba???). Tym razem odebrałem osobiście, niby sprawdziłem, ale i tak drobny szczegół przeoczyłem. Po ok. dwóch dniach otwieram bagażnik i znajduje chlapacz; oni nie założyli ja nie zauważyłem. Tym razem dałem sobie spokój z wracaniem do serwisu, zdjąłem koło i założyłem sam chlapacz dokładając zaginiony jeden wkręt. Tak pomyślałem, że gdy pojadę to wymyślą pewnie kłamstwo, że już tak im oddałem, i tym sobie wytłumaczą swoje PARTACTWO!!!!!!
Jest 23 czerwca 2016, w AMX robiłem obsługi (olej, filtry itp.). Jak się okazało znowu PARTACTWO AMX- Rzgów dało znać o sobie. Po pierwsze gdy żona otwierała schowek i wypadł jej, w pierwszej chwili spanikowała, że coś urwali zmieniając filtr przeciwpyłowy (żeby go wymienić trzeba właśnie wymontować schowek), no ale sprawdziłem i okazało się, że PARTACZ!!!! mechanik źle go zamontował, wystarczyło to poprawić. Dzień czy dwa później, też żona przy powolnym wjeździe w bramę usłyszała, że coś szoruje po ziemi, jak się okazało PARTACZ mechanik po spuszczeniu oleju nie zamknął (lub zrobił to niechlujnie i się otworzyła) klapki w plastikowej osłonie pod silnikiem. Jak się okazało uchwyt („języczek” plastiku który służy do zamykania tej klapki) zdążył się całkowicie zetrzeć o asfalt. To już mnie zmobilizowało pojechać z reklamacją. No i oczywiście, jak się okazuje plastikowa opaska zaciskowa jest najlepsza na wszystko, nawet w autoryzowanym serwisie. Na moją sugestię aby z kawałka plastiku dociąć ten „języczek” i skleić z klapką jednocześnie nitując lub skręcając śrubkami oba elementy Pan Mechanik serwisu TOYOTY zrobił wielkie oczy co ja mu takiego sugeruję, a po chwili stwierdził, że to trzeba dać mi auto zastępcze, a moje auto na dłużej zostawić w serwisie, bo to tyleeeeeeeeeeee… pracy. No wtedy już nie wytrzymałem, stwierdziłem , że gdybym miał kanał i pod ręką narzędzia to zajęłoby mi to max 10 minut, ponadto powiedziałem, skoro to taki problem, to zrobię to sobie sam, i niech tylko założy czarną nie białą opaskę.
I tak to moja przygoda z AMX się kończy, i tak uznaję swoją cierpliwość za godną podziwu. Korzystałem s serwisu AMX około 7 razy (tylko tam serwisowałem swoją Toyotę), z tego na 100% cztery razy miałem uwagi (trzy opisałem).
Mam obawy czy, przy takim podejściu mechaników, za którymś razem nie odpadło by mi niedokręcone koło!
A i jeszcze dodam, że nigdy nie usłyszałem przepraszam, czy nawet pocałuj mnie D….., choć pewnie to drugie o ile „pod nosem” nie mówili, to pomyśleli.
Darek
radeq16 2016-07-22 21:47:09
wg mnie Toyota AMX to dno. Mając 99300 km (Toyota Verso) zadzwoniłem umówić się na ostatni przegląd gwarancyjny (czerwiec 2016) , zgłosiłem podczas umawiania się problemy ze sprężarką klimatyzacji - strasznie hałasowała po włączeniu klimy, poza tym normalnie klima działała, pani umówiła mnie na za tydzień, powiedziałem jej, że za tydzień to ja już przekroczę 100 000 km i czy to nie będzie problem, powiedziała, że nie będzie. Przyjechałem na przegląd przy stanie licznika 100 500 km, oznajmili mi, że sprężarka nie podlega naprawie gwarancyjnej bo przyjechałem po 100 000 km!!! Rozmowy nic nie dały, naprawa była płatna 3 tyś zł.
Przyjechałem na wymianę sprężarki, spędziłem w serwisie 4,5 godziny, po wymianie podjechałem pod dom i okazało się, że hałas dalej jest taki sam jak przed wymianą sprężarki. Wróciłem od razu do serwisu, samochód wzięli na podnośnik i stwierdzili, że do wymiany jest jakiś napinacz paska klimatyzacji. W takim razie powiedziałem, żeby zabrali sobie tę nową sprężarkę i założyli starą bo skoro hałas był spowodowany zupełnie czym innym tzn., że stara sprężarka była zupełnie dobra. Pan z serwisu stwierdził, że sprężarka też była zepsuta - zatarła się!!! Dziwne, że zatarta sprężarka działała cały czas, jeszcze przed samą jej wymianą. Zrobiłem awanturę ale oczywiście nie chcą się przyznać, że sprężarkę wymienili niepotrzebnie.
Omijajcie ten serwis z daleka!!!
Adam 2016-07-27 12:12:53
W grudniu ur zadzwonilem do serwisu, ze po diagnozie w serwisie AMX jest do wymiany sonda lamba. Serwisant z AMX pzekazal mi ze nie moze mnie umowic bo nie maja wolnych terminow. Jak tylko beda mieli termn to zadzwonia. Po trzech miesiacach czekania pojechalem do innego serwisu i wymienili to w ciagu 1 godziny, plus 2 dni oczekiwania na termin. Mozna ? Pewnie ze mozna bo ten serwis zatrzymal sie na etapie jedynego serwisu w Lodzi. Nie polecam!!!!!
Zostaw swoją opinię o AMX Spółka Jawna Autoryzowany Dealer Toyota Piotr Kaczorowski - Rzgów
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie AMX Spółka Jawna Autoryzowany Dealer Toyota Piotr Kaczorowski