brak logo

Poltraf Sp. z o.o.

Błonie

Opinie o Poltraf Sp. z o.o.

Były kierowca 2012-10-04 18:36
Ta firma zamienia się w coś jak ups albo gls ! Razem z lekami wożą żarcia dla chomików albo klatki i akwaria, a do tego żywienia domowe ! Jak ktoś nie musi to nie pchać się tam , bo to gnój jakich mało . Firma [usunięte przez moderatora] kierowców którzy [usunięte przez moderatora] od 5tej do nawet 22giej za 1800 zł .
2
szukający pracy 2013-03-18 08:46
Za 1100zł to jest jawna kpina. I jeszcze wymagania.
1
były przewożnik 2013-08-27 01:48
2400-2800
2013-09-28 09:48
Przestalismy wozić jedzenie dla psów to teraz wozimy jakąś chemie w płynie.
nikita 2014-09-27 21:58
jestem juz prawie 3 lata w poltrafie i jest coraz gorzej durze wymagania a malo placa i wymyslaja!!!!
maluch 2014-09-28 13:12
ja właśnie odchodzę.Firma spoko, tylko jak trafisz na dobrego podwykonawce, mi nie poszło.kawał mendy i cwaniaka.
6
1234 2014-10-30 19:54
poltraf 3 lata temu jak zaczynalem bylo spoko ale teraz to normalna kurierka za wszystko sie lapia wsystko sie wozi a jakie wymagania to szkoda slow lepiej sie tam nie pchac szkoda nerwow a zarobki nie sa rewelwcyjne!!!
demon 2015-01-06 09:54
Ze Zbyniem święta prawda. Leser i nic więcej. Wchodzi w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] miesznym kierownikom i podwykonawca. Ogólnie radzę uważać jak ktoś będzie miał chęć podjąć tam pracę. A szczególnie u podwykonawcy który nie ma za grosz szacunku dla pracownika i jest zwykłym alkomatem.
3
gryzon 2015-02-01 19:50
pierdolic ta firme jest zjebana i trzeba tyrac od rana do wieczora zeby jakos przezyc z miesiaca na miesiac . zlodzieje i tyle . szefostwo wielce bogaci a kierowcy zwykli murzyni . zal.pl
3
przewożnik 2015-04-20 20:19
Witam.Firma poszukuję przewoźników na Bielany Wrocławskie-Dolnośląskie,nie mylić z Warszawą.
Chciałem się zapytać jak wygląda praca jako PRZEWOŹNIK,chciałem zakupić auto i jeździć ,wymagania agregat,jakie mają stawki za km,ile dziennie km się robi,jaki termin płatności jest,czy ktoś podpowie na moje pytania,może ktoś jeździ na Bielanach Wrocławskich.pozdrawiam
9
R2D2 2015-05-03 08:36
to już nie POLTRAF ale UPS, jak będzie? Tego nie wie nikt.
1234 2015-05-06 20:51
Poltraf byla dobra firma ale teraz to porazka sprzedaje swoje udzialy i jest totalnie juz do niczego w tej firmie!!!
Lodołamacz 2015-06-20 20:08
Szkoda slow ... Kierownictwo by sie wstydzilo tak wykorzystywac kierowcow . Jebac trzeba po 12h zeby miec smieszna wyplate . Sprzedaja udzialy zeby tylko do swojej dupy kase przykleic . Pierdolone darmozjady nic nie robia i tylko ludzi tyraja . Bo zeby nie ogarnieci kierowcy firma by byla skonczona bo zaden chuj by za kolko nie wsiadl . pozdro nieroby
3
nowicjusz 2015-08-11 00:06
Mam pytanie czy to prawda, że Poltraf płaci 1,2zł netto za 1km dla osób które są podwykonawcami w transporcie leków z własną działaknością gospodarcza?
Z tego co wiem to jedno auto dziennie robi około 300-400km więc chyba można dobrze zarobić czy ja się myle?
R2D2 2015-09-07 19:47
Święte słowa. A wiem że kolorowo nie jest w tej firemce.
1
bbb 2015-09-21 22:25
Nie płacą za paczkę tylko za adres dostawy, nie wiem czy płacą za awizo. Pracowałem jako kierowca u podwykonawcy. Praca od 5 rano do rozwiezienia, zależy od trasy, ale trzeba liczyć kilkanaście godzin dziennie (zależy też jaki rejon). Plus, że w sobotę nie pracują. Dostarczanie w oparciu o telefon motorola m55 = tragedia. Podwykonawca dzierżawi ten sprzęt od Poltrafu. Dostajesz jakiś używany badziew, zamiast nowego; wyłącza się, zawiesza. Za zgubienie, uszkodzenie obciążają. Trzeba mieć sprawny wóz, bo za niewystawienie auta są kary- stawki nie znam. Kierowcy muszą się użerać z bajzlem- zdarzają się błędne adresy, brakuje przydatnych informacji dot. dostaw, jak co to zaraz dzwonią z bok, podlegasz pod ekspozytora- można trafić na chama; praca fizycznie wymagająca, ciężkie paczki, przesyłki paletowe; dostawy do szpitali, aptek, żywienie domowe- np. wiocha na końcu świata, w lesie; do przedstawicieli handlowych- zazwyczaj ich nie ma; pomimo posiadania telefonu i tak pełno papierów, wszędzie podpisy - czytelne [chcieli wprowadzić kary za nieczytelne/brakujące podpisy/pieczątki]
2
chlodnytransport 2015-09-22 17:38
witam szukam wykonawcy na transport chłodniczy proszę o kontakt chlodnytransport@gmail.com
4
1234 2015-11-21 22:01
Poltraf to juz wielkie gowno tragedia pracowac w tej firmie!!!!
1
Dzięki! 2016-07-01 13:42
Ekspedytor, a pracownik ekspedycji-magazynier to jest te same stanowisko?
WIELKOPOLSKA 2016-09-30 07:37
Witam, czy to prawda że poltraf na B2B płaci 1,2zł netto od km?
I średnio auto 400km dziennie robi wiec mając 3 auta idzie kase niezłą wyciągnąć?
bikek 2016-09-30 08:30
To może ulegać zmianie @WIELKOPOLSKA nie wiem skąd masz takie i informacje ale potwierdzisz je dopiero na rozmowie rekrutacyjnej negocjując stawkę
WRZ 2016-10-27 08:17
Jezdzilem w WLKP u 2 kolesi którzy życia nie maja przez Poltraf. Kręcili z paczkami jak szło i jak wracac sie nie chcialo na baze to trzymali w aucie lub do domu i balkon gdzie chłodno. Praca od 5 rano do 20:00 czasami zdarzy się no z raz w msc do 16 a tak zapieprzasz jak taki beduin. Jeżeli chcesz mieć rodzinę to odradzam tą prace. Niby jesteś na swoim, jak bedziesz zmieniał busy to z kosztów trochę wyciągniesz i zarobisz ale czy to jest warte żeby tyle życia poświęcać za trochę więcej kasy? Żyjemy raz a lata zleca nawet nie wiadomo kiedy.
NIE POLECAM POLTRAFU
4
Frazes 2017-01-06 13:34
Ja właśnie składam CV bo słyszałem że firma jest ok.
mnmn 2017-02-04 15:37
Masz racje tez nie polecam tej firmy!!!
Prezio 2017-02-19 14:29
Świetna firma ale jak komuś nie odpowiada zawsze może zmienić na coś innego. Ja tu pracuję i jestem zadowolony. Niezłe zarobki, fajna ekipa co więcej? Leniuchy nie mają tu miejsca ponieważ nikt nie pracuje za nikogo!!!
Iwona 2017-03-01 08:36
@Prezio mógłbyś opowiedzieć jak długo pracujesz już w firmie? Czym Poltraf Sp. z o.o. wyróżnia się jako pracodawca?
Iza 2017-04-11 17:52
Poltraf bardzo mi się spodobał i chciałam się zatrudnić ale niestety nic nie ma. Gdyby ktoś coś wiedział proszę napisać.
mnmn 2017-05-05 19:27
To chyba siedzisz za biurkiem ze tak twierdzisz!!!!!!
Frania 2017-05-07 18:12
Dla mnie jest czymś naturalnym jak ludzie mają różne zdania na ten sam temat. Dotyczy to również firm. Mam pytanie czy firma potrzebuje obecnie pracownika do biura?
Iwona 2017-05-08 08:39
@mnmn a Ty na jakim dziale pracujesz? Rzeczywiście, w zależności od zakresu obowiązków i stanowiska warunki pracy w ramach jednej firmy mogą się znaczenie różnić. Co możesz powiedzieć o tym jakim pracodawcą jest Poltraf z Twojej perspektywy?
1
forwarder 2017-05-12 19:10
No nie wiem czy ta firma nie idzie na dno!!! Myślę że to kwestia czasu. Jeżeli dalej będzie taka wesoła twórczość pana który podpisuje się "np"to nie wróżę nic dobrego. Pan "np" ma tylko jeden cel: Cięcie kosztów. Można mieć nawet wrażenie że ktoś mu płaci za to aby zniszczył tą firmę. A kiedyś naprawdę była super firmą, POLSKĄ FIRMĄ no i atmosfera była spoko. Teraz siedzi się jak na bombie która tyka i nie wiadomo kiedy wybuchnie.
1
Iwona 2017-05-15 09:12
@forwarder dlaczego tak myślisz? Rozumiem, że wcześniej miałeś nawet bardzo dobre zdanie na temat firmy. Co się zmieniło?
Frazes 2017-06-21 08:32
Poltraf jest fajna firmą a takie wróżenie że się zawali to jest nieuczciwe. Nie oceniajcie firmy w oparciu o jednego człowieka.
Iwona 2017-07-04 12:19
@Murzyn :)
jakie teksty masz na myśli? Wydaje mi się, że mnie z kimś mylisz. Nie jestem związana z Poltraf Sp. z o.o.. Jestem pracownikiem gowork.pl i zależy mi na poznaniu tego jak wygląda praca w firmie.
A jak Ty oceniasz Poltraf jako pracodawcę?
Nick 2017-07-13 23:50
Witam, ja współpracuję z firmą Poltraf jako przewoźnik od jej samego początku, Były lepsze i gorsze okresy, na początku na prwdę miła i rodzinna atmosfera. Chcę skomentować ostatnie wydarzenia. Firmę która miała niezłe dochody przejęła korporacja UPS. Starzy pracownicy zaczeli uciekać bo kierownictwo z UPS patrzy tylko w tabelki, nie przejmuje się czasem pracy kurierów. Z tego co wiem w całej Polsce są drastyczne cięcia kosztów, zmniejszanie stawek przewoźnikom, likwidowanie (wycofywanie) aut, żeby były mniejsze koszty transortu, co za tym idzie 2 kurierów wykonuje pracę którą powinni robić we trzech. Są naciski żeby jeździć do późna bo apteki są pootwierane do np. 20. Generalnie jeszcze nigdy tak źle nie było jak teraz i wszyscy moi znajomi przewoźnicy rozglądają się za inną pracą.
1
Frazes 2017-07-14 11:04
@Nick Jeśli wiesz dlaczego UPS przejęło firmę to może wyjaśnisz?
Nick 2017-07-14 20:22
Ponieważ Poltraf było dobrze prosperującą firmą i na jej podstawach i doswiadczeniach UPS chce rozwinąć transport farmaceutyczny na Węgrzech,Litwie, Wielkiej Brytani. Z tego co wiem główny udziałowiec sprzedał swoje akcjie za ładną sumę, na poczet swojej emerytury a i tak zostało mu jeszcze pare firm. Ponoć fuzja z UPS miało być szansą dla Poltrafu na pozyskanie nowych klijentów, raczej odchodzą starzy a nowych jakoś nie widać. Ponoć luzie z Poltrafu żałują decyzji, ale ja się mogę mylić i ktoś może wie lepiej. P.S.
Nigdy nie miałem stawki 1,2 za km, a faktury dla przewoźników od parunastu lat są płacone po terminie i w ratach
Stella 2017-07-20 11:40
Może firmy zwierają szyki żeby być silną konkurencją?
Zostaw swoją opinię o Poltraf Sp. z o.o. - Błonie
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Poltraf Sp. z o.o.