brak logo

Audi Centrum Wrocław Sp. z o.o.

Wrocław

Opinie o Audi Centrum Wrocław Sp. z o.o.

dawno temu... 2012-01-04 20:40
Ta firma miała klimat ale tak z 2-3 lata temu. Ludzie tworzą klimat firmy a szefowie to nadzorują. Teraz to jedna wielka lipa.Słowo daję. Koleś który tam zarządza cóż kompletna indolencja wręcz masakryczna. Jedzie tylko na nazwisku swojej rodziny i dlatego tam \\\"rządzi\\\". On się nie nadaje nawet do zarządzania kebabem a co dopiero salonem Audi. Bo co można powiedzieć o firmie gdzie farbowany prezes nie ogarnia podstawowych kwestii obsługi klienta i brak mu wiedzy do reprezentowania spółki - szkoda kompromitacja. Sami pracownicy ok , ludzie wyszkoleni kompetentni.
17
ona 2012-01-26 14:47
Wydaje mi się,że powyższy wpis jest trafieniem w 10 !
Ta firma kiedyś miała ludzi którzy oddali jej się bezgranicznie i klimat jak mało w której firmie. Ten salon żył.!!! Teraz za czasów farbowanego niemieckiego prezesa który za plecami reszty zarządu takie rzeczy odstawia że głowa boli jest źle delikatnie mówiąc. Więcej szacunku dla pracowników panie \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"prezesie\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" wiecej szacunku dla współzarządzających.. i troche kulturki !
13
wsx 2012-10-01 17:37
Panie/Panowie jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna na stanowisko obsługi klienta indywidualnego?? jakie zarobki?? warunki pracy??
6
ocalony 2016-07-27 22:34
Trzeba tam być żeby się przekonać, że to jedno wielkie bagno. Odradzam wszystkim. Niezrównoważony szef który obraża ludzi ... otacza się donosicielami liżącymi dupę. Obóz nie praca.
23
ocalony 2 2016-12-28 20:50
Mam pomysł na dochodowy interes , tam i w VW centrum będę sprzedawał maść do ..( usunięte przez administratora )
6
dar 2016-12-30 18:46
w VW Centrum v-ce Prezes, o którym piszecie nie zarządza. jest tam od maja dyr. zarządzający i trochę w spółce się zmieniło do tego czasu, maść nie sprawdzi się na brucknera ;)
6
Rocki 2017-04-16 21:47
katastrofa i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] tu ludzie potrafią sie zwolnic po 2 dniach pracy, wyścig szczurów i wyzysk.
. Odradzam
9
Anna 2017-06-09 22:07
Pani Agato, moja współpraca z tym pracodawcą zakończyła się po długich latach przeszło rok temu, gdy dojrzałam do decyzji, że motoryzacja nie jest moją bajką. O Panu Prezesie można mówić wiele i obszernie, ale jak każdy Pan i Władca ma prawo oczekiwać. Miejsce pracy to nie forum dyskusyjne, aby na siłę swoje zdanie wyrażać. Korzystanie z prywatnego telefonu to nie oznaka odwagi, a braku szacunku i zrozumienia istoty chodzenia do pracy. Nie wiem w jakich miejscach pracowała Pani wcześniej, ale mnie nawet rodzice nauczyli, że w pracy wykonuje się pracę, a nie prywatę, zwłaszcza w dziale obsługi klienta, o którym Pani się tak profesjonalnie wyraża, gdzie to klient ocenia Pani pracę na pierwszym miejscu. Miejsce pracy to również nie częstochowski rynek, gdzie Pani atutem ma być wyczucie własnego stylu, czy ocenianie cudzego, a dostosowanie się do obowiązujących standardów kolorystycznych i stosownych do poziomu elegancji miejsca. Proponuję może branżę modową? Najprawdopodobniej wzorowość Pani wykonywanej pracy chociażby we wskazanych przez Panią punktach szwankowała.
Pana Prezesa darzę ambiwalentnym, bardziej pejoratywnym stosunkiem uczuciowym, ale trzeba mu przyznać, że umie się otoczyć ludźmi, którzy mądrze wypełnią luki tam, gdzie sam nie domaga z różnych względów.
Jeżeli odpowiednio wykonuje się swoją pracę, płacone jest naprawdę godnie i złego słowa na ten temat nie mogę powiedzieć. Ludzie, którzy są tam zatrudnieni, różnie. W większości kompetentni i niezawodni.
To oczywiste, że ze względów psychologicznych więcej osób wyrazi pogląd negatywny niż pozytywny, bo większym motorem napędowym jest impulsywna złość niż komfortowe zadowolenie z życia, ale pracodawcę polecam wszystkim tym, którzy dostosują się do panujących zasad, jak w każdym normalnym miejscu pracy.
Serdecznie pozdrawiam piętro pierwsze i elitę rządzącą.
12
Horton Jabłoński 2017-06-10 15:43
Krótko i na temat Audi Centrum Wrocław:
1. Audi to marka premium - dostosuj się albo nie masz czego tu szukać ponieważ klienci szybko Cię zweryfikują.
2. Klienci - to oni tak naprawdę decydują o Twoim być albo nie być a nie właściciel :) takie czasy.
3. Marka Audi - marka z klasą i tradycjami.
4. Zarobki - godne i na prostych uczciwych zasadach a kto daje z siebie więcej zawsze uzyska więcej - generalnie firma płaci bardzo dobrze.
5. Właściciel - wymagający ale jak zrozumiesz zasady Koncernu Audi i Importera to zrozumiesz oczekiwania właściciela które stanowią przełożenie zasad marki na funkcjonowanie Dealera.
6. Kadra - dobrze wyszkolona i kompetentna, i biorąca dużą odpowiedzialność za kształtowanie firmy.
7. Pracownicy - mix młodej krwi z doświadczonymi weteranami - i to działa doskonale.
8. Zadania operacyjne: Duży nacisk ze strony Importera, wysoki standard narzucony przez Markę Audi ale też wolna ręka w działaniach operacyjnych dla pracownika pod warunkiem że idzie zgodnie z powyższymi założeniami.
9. Praca - jak każda, robotę trzeba wykonać a że jest raz trudniej a raz łatwiej ot takie czasy i realia rynku.

Generalnie polecam i dla zwodowców z branzy i dla ludzi którzy nigdy z branżą motoryzacyjną nie mieli styczności a chcą się nauczyć i moga wnieść duży wkład w kształtowanie firmy.
9
Gość 2017-07-05 06:34
Jeszcze nie Niemiec a już świnia tyle na temat firmy
6
sprawiedliwy 2017-09-21 08:22
Dzial handlowy to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] totalne , rzesza donosicieli , szczory i drobni karierowicze pomieszani ze starymi wyjadaczami i cwaniakami , gorszego dziadostwa nie widziałm w zadnej firmie, niszcza ludzi a ludzie niszcza sobie zyciorysy zacheceni zarobkami bo tylko tak wabia do tej firmy . Odradzam kazdemu to dziadostwo , ludzie rezygnuja po 2 dniach , tygodniach ,miesiacu.
4
SP 2017-09-26 14:44
Jestem od dziecka wielką pasjonatką Audi poszłam do pracy jako recepcjonistka/ konsultant obsługi klienta rezygnując z firmy rodzinnej, żeby być bliżej tej marki, żeby rozwijać pasje. Myślałam, że będzie to spełnienie marzeń, codziennie móc patrzeć na te auta, dowiadywać się o nich coraz więcej, jednak pomysł okazał się to jednym wielkim koszmarem. Codziennie byłam upokarzana, do domu wracałam okropnie zestresowana. Rano bałam się wyjść do pracy, bo nie wiedziałam co nowego czeka mnie tego dnia. Codziennie rodzina i przyjaciele wysłuchiwali o kolejnych podbojach, które przeszłam podczas pracy w ACW. Koleżanki z pracy były bardzo pomocne, dużo ze sobą rozmawiałyśmy starałyśmy wypełniać wszystkie obowiązki, jednak i tak to nic nie dawało. Wciąż byłyśmy upokarzane, (zdarzało się to nawet publicznie przy klientach, czy innych pracownikach) wciąż było coś źle. Nie będę cytować słów, które padały, bo to nie miejsce na to.
Jeśli chodzi o pracowników nie mam żadnych zastrzeżeń wspaniali ludzie, świetny kierownik sprzedaży (który też się zwolnił) i kierownik serwisu z którym zawsze można było wszytko załatwić ( zdarzali się tzw. donosiciele, ale to jak w każdej dużej firmie).
Mam nadzieje, że sytuacja kiedyś się odmieni, bo to wspaniała marka, rewelacyjne auta, potrzebują tylko trochę uśmiechu.
Jeśli chodzi o zarobki zdecydowanie na plus.
5
Zostaw swoją opinię o Audi Centrum Wrocław Sp. z o.o. - Wrocław
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Audi Centrum Wrocław Sp. z o.o.