Czy placówka zatrudnia aktualnie pracowników bo z forum wynika , e nikogo tu od dawna nie ma?
Nie polecam Mialam robione wypelnienie Bylam zdumiona ze trwalo to bardzo krotko przy duzym wypelnieniu Mialam dziwne przeczucie ze zrobione jest niestarannie Nie pomylilam sie Po dwoch miesiacach plaba wypadla Wrocilam do poprawki Nie chciano jej uznac Pani dentystka wmawiala mi ze to inny zab Kombinowala ale ja sie nie dalam i musiano zrobic jeszcze raz Bardzo sie zdenerwowalam nie warto bylo Na plabe jest rok gwarancj Pierwszy raz spotkalam sie z tak okropnym potraktowaniem pacjenta zero kultury
Medical Swarzędzkie Centrum Stomatologii ma sie dobrze, z tego co wiem coraz lepsze pensje dostają ludzie i nie ma się o co zupełnie martwić, wystarczy próbować się tutaj dostać i generalnie taka prawda.
zrobiłem kiedys tam kupe zebów dokładnie z 7 lat temu wszystkie sie rozsypały i do wywalenia stnowczo odradzam te komunistyczna placówke
... sprawdza! Tylko o to mi chodziło, gdy nie polecałam tego miejsca pracy. To żadna łaska, że po plombowaniu zęba pacjenci byli przyjmowani na koszt firmy, gdy plomba nie pasowała w zgryzie. To lekarz a nie pacjent ma obowiązek sprawdzić, czy wypełnienie nie przeszkadza w zgryzie i skoro sprawdził źle tzn. że ma obowiązek za darmo to poprawić!
Aneto, wnioskuję po Twoich wpisach, że należysz do tego typu pracowników, którzy muszą być za rękę prowadzani przez pracodawcę i kreatywność jest Ci pojęciem obcym. A tymczasem zapewniam Cię, że kreatywnością może wykazać się zarówno sprzątaczka jak i pan prezes, że o asystentce stomatologicznej nie wspomnę. Pewne czynności wykonuje się rutynowo ale asystentką powinna być przede wszystkim osoba myśląca, kiedy i jak użyć swoich szarych komórek, by nie uchodzić tylko za osobę mieszającą na płytce preparaty do wypełnień ubytków! Nie chce mi się jednak tłumaczyć na czym kreatywność na tym stanowisku mogłaby polegać. Już tam (ponoć) nie pracujesz więc taka wiedza nie przyda Ci się. Właśnie taki typ pracownika preferowała pani właścicielka centrum - kogoś spolegliwego, bezgranicznie jej oddanego, niekwestionującego jej (czasem durnych i niesprawiedliwych) poleceń i bałwochwalczo w nią wpatrzonego. Jakkolwiek pani właścicielka centrum jest dobrym lekarzem to jako kierownik kompletnie się nie
Oczywiście, że pacjenci są najważniejsi a nie ich pieniądze i szefowa na prawdę tak myśli. Sama byłam świadkiem jak byli przyjmowani pacjenci po dwóch dniach na koszt firmy, ponieważ niewygodnie się im zgrzytało po plombowaniu (a jest to przecież sprawdzane przez pacjenta po każdym zabiegu). Jeżeli uważasz, że pacjenci to tylko chodzące banknoty, to współczuje ale Twojemu (byłemu) pracodawcy.
Pracowałam w Medical jako asystentka i muszę powiedzieć, że to jeden z lepszych pracodawców z którymi miałam okazję współpracować. Ma konkretne wymagania i dokładnie przedstawia pracownikowi co ten ma robić. Każdy ma jasno określone odpowiedzialności, co jest bardzo ważne i eliminuje sporo problemów i niedomówień jak coś pójdzie nie po woli szefowej. Z chęcią bym wróciła do pracy w tej placówce, gdybym mogła, ale niestety już nie mieszkam w pobliżu.