Opinie o Sales & Service Contact Center w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie Sales & Service Contact Center. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Sales & Service Contact Center o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Telemarketerzy i call-center

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Sales & Service Contact Center w Warszawa

Tomasz
Pracownik
 Pytanie

Jak tam sytuacja w firmie? Moniki już są zapylone?

Alutka
Inne

Nie mam pojęcia na ile ten podkomentarz jest trafny ale już wcześniej zastanawiałam się jakie może tu występować podejście do kobiet, zwłaszcza w takich sytuacjach jak są w ciąży lub maja małe dzieci. z braniem wolnego nie ma wtedy problemu?

Tomasz
Pracownik
 Pytanie

Jak tam sytuacja w firmie? Moniki już są zapylone?

Katarzyna
Inne
@Tomasz

A czemu o to pytasz ? Pracowałeś tam, jak długo?co się stało ze zmieniłeś prace ?

Tomasz
Pracownik
@Tomasz

Pracowałem dłuższy czas, powodem rezygnacji było podejście Monika i Iwony.

Alutka Nowy wpis
Inne

Nie mam pojęcia na ile ten podkomentarz jest trafny ale już wcześniej zastanawiałam się jakie może tu występować podejście do kobiet, zwłaszcza w takich sytuacjach jak są w ciąży lub maja małe dzieci. z braniem wolnego nie ma wtedy problemu?

anonim
Inne

Niektórzy piszą tu o gorszej atmosferze a przynajmniej, że kiedyś taka była. ktoś tez zadał pytanie o pracę na słuchawce i tej całej pełnej gotowości. A co teraz z praca na część etatu? czy na początku tak mogę zacząć by zobaczyć czy w ogóle mi się spodoba i czy dam rade? Na przykład na polowke?

anonim Nowy wpis
Inne

Poważnie nie? ludzie przestali komentarze dodawać więc teraz nie wiem czy po prostu da się do tego przyzwyczaić i można zarobić czy jednak cały czas jest rotacja? a co ze stawkami godzinowymi tak w ogóle? po nowym roku coś wzrosło?

5667 Nowy wpis
Pracownik
@anonim

Minnalna krajowa a rotacja duża. Co chwilę ktos nowy

anonim Nowy wpis
Inne
@5667

No tak podstawa to minimalna, mimo wszystko wzrosła ale przecież w opisie oferty ze strony jest wyraźnie napisane, że przypadają jeszcze premie uznaniowe oraz jakieś wysokie prowizje ze sprzedaży. one same jak średnio wychodzą?

Administrator

Sales & Service Contact Center szukała niedawno pracowników w mieście Warszawa. Kto podzieli się opinią na temat pracy w tej firmie?

Przerażenie
Pracownik

W firmie nadal panuje covid a pani prezes nie reaguje i ściąga wszystkich do biura. Kolejne zakażenie wirusem

XYZ
Pracownik
@Przerażenie

Po kierownictwie zdrowego rozsądku raczej nikt by się nie spodziewał. Byle zrobić na złość ludziom i kazać im siedzieć w biurze pod wymówką braku zaufania.

Gabriela
Inne
@XYZ

Ale jak to teraz ze strony prawnej z tym coidem wygląda? Za takie narażanie zdrowia ludzi nic im nie grozi?

Anonim
Były pracownik
@Gabriela

Pożal się Boże, kierowniczki, jak zwykle manipulują.

Aneta
Inne
@Przerażenie

A Pani prezes sama też w biurze? Dlaczego ściąga ich do biura, czy nie ma opcji na zdalną pracę?

Wez się za robote
Pracownik
 Pytanie
@Anonim

Pożal się Boże kierowniczki? A dlaczego? Wykonuj swoją pracę zgodnie ze standardami i nikt się Ciebie czepiać nie będzie + dobrze zarobisz . Chcielibyście nic nie robić i żeby tylko pieniążki wpływały na konto? W której pracy tak jest? Wszyscy tak narzekają,a od siebie nic nie dają :> atmosfera w pracy jest super, pracuje tutaj 3 lata i przez te 3 lata wszystko zmieniło się na lepsze...a co do pracy zdalnej juz covida nie ma, więc co tu wogole za dyskusja o pracy zdalnej? Odkąd pojawił się covid nie było nigdzie zapisane ze strony prawnej,że pracodawca ma obowiązek wysyłania pracownika na pracę zdalna. Kupno laptopów i przywilej pracy zdalnej to tylko dobra wola Szefowej, na którą tak bardzo narzekacie :)

Witold
Inne
@Wez się za robote

Jak już wspominasz o pieniądzach to powiesz jak tu można zarobić? Oczywiście za dobrą pracę. Bo nikt nie dodał jaka jest stawka i mam nadzieje że to nie tajemnica.

Anonim
Pracownik
@Wez się za robote

Spadaj na szczaw.

Anonim
Pracownik
@Witold

25brutto

Agata
Inne
@Anonim

A mniej więcej ile godzin miesięcznie wyrabiacie przy tej kwocie?

Anonim
Były pracownik
@Wez się za robote

Brak szacunku do pracowników.

A tak się wtrącę
Były pracownik
 Pytanie
@Wez się za robote

Kupno laptopów i PRZYWILEJ pracy zdalnej? Tego się nie da czytać. Praca zdalna zagościła w firmach na stałe i nie jest to żaden przywilej. Dlaczego? Bo firmy ufają swoim pracownikom, a produktywność ludzi wzrosła. Zakup laptopów w takiej sytuacji jest obowiązkiem pracodawcy, a nie jego „dobrą wolą”. Traktujecie pracowników tak, jakbyście robili im łaskę, ze mogą u Was pracować. Każda wzmianka o wynagrodzeniu jest pisana z fochem, jakby bolała Was każda złotówka przelana na konto pracownika. Zapominacie, że TYLKO I WYŁĄCZNIE dzięki pracownikom możecie prowadzić swój biznes. Zacznijcie szanować osoby, które pracują na Wasz sukces. I pamiętajcie, ze pycha kroczy przed upadkiem ;) Szkoda, kiedyś to było super miejsce do pracy…

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg rozmowy kwalifikacyjnej w firmie Sales & Service Contact Center? Które pytanie uznajesz za najciekawsze, a które za najtrudniejsze? Które z zaproponowanych warunków na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego wydawały Ci się najkorzystniejsze?
logo firmy Brand Manager
Gdynia
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Sarnów
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(179 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Były pracownik
Były pracownik

Odradzam stanowczo pracę w tej firmie, a raczej sypie. Wszystkie kierowniczki razem z prezesową powinny siedzieć w pudle za mobbing wobec pracowników. I to na długie lata.

Stefan
Inne
@Były pracownik

Co takiego się działo? Opiszesz to dokładniej? Bo to bardzo ogólne pojęcie...

Gość
Były pracownik
 Pytanie
@Były pracownik

Poważnie? Czy to tylko żale niezadowolonego pracoenika? Za moich czasów przyjazna atmosfera była największym plusem pracy tam.

Gabriela
Inne
@Gość

Pewnie wiele zależy od tego kiedy te czasy były. Za Twoich to serio nie było żadnej niezadowolonej osoby? To jak to wyglądało wtedy?

:)
Pracownik

Ja lubię tu pracować

Gabriela
Inne
@:)

O proszę, jak pozytywnie. ;) A uzasadnisz czemu lubisz?

;)
Pracownik
@:)

Ja tez :)

Pytanie
 Pytanie

Czy nowo zatrudnione osoby w Sales & Service Contact Center otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?

Anonim
Były pracownik
@Pytanie

Nie

Bronisław
Inne
@Anonim

Czyli podpisujecie umowę zlecenie, tak? A może umowę o dzieło? Jak to wygląda?

XYZ
Pracownik
@Bronisław

Umowa zlecenie

Trelemorele
Były pracownik
 Pytanie

Praca w tej firmie to najgorsze doświadczenie w moim życiu. Na wstępie można by wspomnieć o braku szacunku i braku profesjonalizmu ze strony kierowników. A przepraszam? Kierowników??? Ciężko nawet nazywać takie osoby pracownikami? Moniczki, które obijają się całe dnie, które nie okazują wsparcia pracownikom, a wręcz jedynie się z nich wyśmiewają. Wszystkie działania ze strony kierowników są niezgodne z prawem. Dziwie się, że ta firma jeszcze nie upadła. Brak programu motywacji pracowników. Jedyne co kierownicy potrafią zrobić do demotywować pracowników. Kwestia pieniędzy, a raczej ich braku i spóźnionych wynagrodzeń. To się nie mieści w głowie. Premie bardzo małe. Odradzam to miejsce pracy. Omijajcie je szerokim łukiem.

anonim
Były pracownik

Stanowczo odradzam pracę w tym (usunięte przez administratora) Moniczki, które całe dnie nie robią nic prócz plotkowania, przeglądania SM i wynajdywaniu nowych ciuszków z promocji. Rotacja w pracy ogromna. Zamiast utrzymać stały zespół wolą zwalniać wykwalifikowanych pracowników i zatrudniać nowych, których odpowiednio nie zrekrutują. Nie polecam. Więcej szczegółów zgłoszone do Państwowej Inspekcji Pracy. Polecam każdemu zgłaszać to miejsce. Może w końcu zajdą nowe lepsze zmiany.

Gość
Były pracownik
 Pytanie

Coś nowego?

Pytanie
 Pytanie

Jakie są warunki zatrudnienia w Sales & Service Contact Center?

Były prscownik
Były pracownik
@Pytanie

(usunięte przez administratora)nie warto aplikować.

Anonim
Pracownik

Stanowczo odradzam pracę w tej firmie. Kadra kierownicza jest oderwana od rzeczywistości i niezrównoważona emocjonalnie i psychicznie. Wytykają tylko błędy. A to, że ktoś dobrze i dlugo pracuje mają w głębokim poważaniu. Wszystkie poprzednie opinie są prawdziwe. Tak zwana Pani prezes ma wszyatko gdzieś. W tej firmie nie szanuje się pracownika, przecież to tylko śmieć. .

Stefan
Inne
@Anonim

Sporo narzekasz na Sales & Service Contact Center, może napiszesz też dla odmiany co było plusem podczas pracy w tej firmie? Jakie masz pozytywne wspomnienia? I ile tu dają na start? :)

Bodzio
Kandydat
@Anonim

czytam, czytam i się zastanawiam, narzekasz a siedzisz. Mam wrażenie że to z twoją psychiką jest coś nie tak!

Gość
Były pracownik
 Pytanie
@Bodzio

A może dziewczyny zamiast się obrażać i tracić czas na odpieranie ataków pod różnymi nickami, to weźmiecie sobie do serca te uwagi i coś w sobie zmienicie? Z tego co czytam, to wprowadzacie w firmie (usunięte przez administratora) który jest karany. Nie macie do zaoferowania pracownikom kompletnie nic, a uważacie się za najlepsze kierowniczki na świecie. Chyba za długo tam siedzicie i nie macie pojęcia jak wyglada praca w normalnej firmie…

Maryja wiadomo kto z sscc
Pracownik
@Anonim

Polaci ci trzeba za dobre słowa, prezez daję sobą manipulować

Pracownik
Pracownik
@Anonim

Trzeba to zgłosić do HR Pepsi i do Pana Wojciecha-Macieja. W przyszłym tygodniu to zrobię. Może coś w końcu z tym zrobią

Anonim
Pracownik
 Pytanie
@Bodzio

Z moją psychiką jest wszystko ok. Tylko pożal się boże kierowniczki i ich postępowanie jest do czterech liter. Większość pracowników- byłych ma takie samo zdanie o kadrze kierowniczej. Dlatego zapytam się, kto tu ma problem z psychiką? Raczej nie pracownicy.

Anonim
Pracownik
@Pracownik

Nie sądzę. Kierowniczki i pani Prezes nakłamią Pepsi, że wszystko jest ok, a pracownicy są winni.

Anonim
Pracownik
@Gość

@Gość. Akurat, w tym temacie masz rację.

Ktoś
Pracownik
 Pytanie

Wszystkich biorą jak leci. Myślisz że skąd Moniki się wzięły w tej firmie? ????????????

Irena
Inne
@Ktoś

Aż takie braki kadrowe są? To nadal można się tam zgłaszać do pracy? Nieźle dzięki wielkie

Pytanie
 Pytanie

Na jakie benefity można liczyć w Sales & Service Contact Center?

Gość
Były pracownik
@Pytanie

Żadne

Jolanta
Inne
@Gość

Czyli prócz podstawowej pensji nie można liczyć na żadne dodatki typu prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie czy karta multisport? Jak w takim razie jest z premiami w S&S? Jeśli są, to jakie i za co?

MIKE
Pracownik
@Gość

Z Ciebie to nieudacznik życiowy był skoro tak łatwej prowizji nie potrafiłeś wyrobić. dobrze, że już tu nie pracujesz, bo zaniżałeś poziom inteligencji osób tu pracujących. Prowizje zawsze są.

Cieć
Były pracownik
 Pytanie
@MIKE

Nie zawsze (usunięte przez administratora) Na przychodzących jak uda ci się 300zl zarobić premii to wszystko. Jeśli chodzi o hurt i stację benzynowe, To idzie masakrycznie. Horeca też idzie kulawą nogą. Reklamacje i serwis zostawiam bez komentarza. Więc zapytam się Ciebie waflu grzecznie pisząc bo admin korekte zrobi. Co ty gadasz za głupoty? Przecież to sama (usunięte przez administratora)zaczynając od kadr. Jestem byłym pracownikiem obskoczylem Prawie wszystkie działy i byłem nawet kierownikiem jednego z działów. Ale zostałem potraktowany jak śmieć przez wiadome jakie osoby. I nie jedna osoba takie zdarzenie potwierdzi PozdrawiamR

Cieć
Były pracownik
@Jolanta

Jolu, Trochę się rozpisałem ale proszę przeczytaj. Prywatnie to jest tu gwarantowana praca pełna stresu, krytyki, poniżania, potrafią też na siłę znaleźć pretekst do zwolnienia z dnia na dzień. Ewentualnie depresja w gratisie. Połowę ludzi na umowie zlecenie zwolnili bo niby Covid, a prawda jest taka że nie jest to stabilna praca. Po dwóch latach może przy dobrych wiatrach dadzą ci umowę o pracę, ale trzeba się na prosić. Ogólnie dziecinada, (usunięte przez administratora) kultury i szacunku BRAK. Nie ma nawet nikogo w tej firmie aby odpowiedni przykład dać. Trzeba najpierw zacząć od dawania odpowiedniego przykładu, a nie dziwić się jacy są pracownicy że niby patologia. Kto ma dawać przykład skoro nawet kierownicy mają brak wychowania, a udają wielce Państwo. Były osoby pożądane z kulturą, które wykonywały robotę na ponad 100% Ale jak miały się tu utrzymać skoro kierowniczki dwie mają plecy i są nie do ruszenia. Jak pierwsza przygoda z pracą na CC Polecam. Nabrać doświadczenia i uciekać bo to praca bez przyszłości. Przykre ale prawdziwe Pozdrawiam serdecznie R

Były prscownik
Były pracownik

Dobrze, że już tam nie pracuję. (usunięte przez administratora)

Ciec
Były pracownik
 Pytanie

Jak tam u Moniczek?

Cycu
Pracownik
@Ciec

Iwona buty kupiła Monice Uznałowicz bo ta jej skamlała

Były prscownik
Były pracownik
@Cycu

Zachowanie poniżej krytyki.

Były pracownik - anonim
Były pracownik
 Pytanie

Dodaje tę opinię nie żeby przestrzec innych (nowych pracowników) tylko żeby może w końcu wyżsi kierownicy i główna siedziba PepsiCo zainteresowała się tym co dzieje się w tym call center i jak zachowuje się kadra kierownicza w stosunku do pracowników. Zaczne od tego, że dla mnie nie ma tu żadnych zasad. Normalna firma mając pracownika z długim stażem docenia go, szanuje i nie pozwoli na zwolnienie bo ma osobę wyuczoną i taką która umie zająć się swoimi obowiązkami do których przyzwyczaiła się od lat a tutaj jest tak że dziś jesteś a następnego dnia możesz być zwolniony i to bez żadnych skrupułów. Rotacja jest bardzo duża bo przecież trener sprzedaży (który wie dużo mniej od pracowników i robi błędy albo przychodzi do pracowników i pyta o daną rzecz i o to jak ją zrobić) musi zarabiać i pieniądz musi się zgadzac wiec zamiast trzymać osobę która pracuje długo i jest nauczona wolą przyjmować nowych. W tej pracy nie są traktowani wszyscy równo tylko są pupile i ulubieńcy kierowników którzy dzięki temu maja lepiej i nie musza się martwić o swoją posadę :) nie przywiązują się do dobrych pracowników i nie chcą utrzymać stałego składu tylko ciagle dochodzi ktoś nowy. Dziewczyny z kadry siedzą na telefonach, oglądają filmy, siedzą ciagle na Facebooku i instagramie, rozmawiając o życiu, sprawach prywatnych, plotkują nawet o pracownikach myśląc że nikt tego nie usłyszy a później się sztucznie uśmiechają. „Kierowniczki” (trener sprzedaży i osoba zajmująca sie teraz hurtem, vendingiem) pracują i mają co do roboty wtedy kiedy przyjeżdża ktoś wyższy np. P.Mariusz wtedy wszystko musi być jak w zegarku i to jest chwila kiedy faktycznie zajmują się swoją praca. Nie jeden i nie dwa razy siedziały, śmiały się z założonymi nóżkami na biurku pracowniczym i to jest przykład dla pracowników? Nie sadze. Team leader dywizji zachód do której nie można było podejść, bo strach czy ma dobry humor i czy nie odpowie oburzona. Badz team leader dywizji wschód który uważał się za najwyższego kierownika świata. Ja nie pisze tej opinii wymyślonej ani wyssanej z palca tylko realne i faktyczne sytuacje które miały miejsce w tej firmie. Banie się o opinie na gowork tez jest duże bo nie raz i nie dwa dziewczyny siedziały i czytały czy jest coś nowego i odpisywały broniąc firmy jako „stary pracownik” który nigdy o takim imieniu i nazwisku tu nie pracował. Wszystkie opinie stad przeczytałam i są prawdą. Czajnik był zepsuty 2 miesiące na tylu pracowników, łazienki zapchane kilkukrotnie nie raz i nie dwa, żarówki które ciężko wymienić, robactwo tez było co się dziwić jak wszędzie dywany. Zwalnianie pracowników przychodzi jak bułka z masłem, bo pepsi dało rozkaz zwolnić tylu i tylu pracowników, walka o nich? jakaś alternatywa? W życiu. Trzeba będzie to się wystawi ogłoszenie i fala ludzi przyjdzie z cv na rozmowę! Ciesze się że już tam nie pracuje bo ciagle było straszenie i banie się o prace. Ciagle jakieś problemy, na żywo ani w oczy nic tylko mail i błędy które się robi czytało się z maila mimo ze Biuro nie jest duże i można byłoby jak dorosła osoba powiedzieć coś wprost pomoc i poprawić ta osobę. Do pracy przyjmują byle kogo połowa nie nadawałaby się na magazyn a co dopiero na słuchawkę i obsługę klienta. Ludzie którzy koleguja się z kadra maja lżej i zawsze osoba akurat co jest po znajomosci ma wyższe stanowisko. Pracowałam tu długo ale ciesze się ze to za mną bo nie jesteśmy dziećmi żeby zakazywać używania telefonów w pracy. Jeżeli osoba wykonała fuszerę to nikogo nie powinno to interesować czy w tej chwili chce skorzystać z telefonu. Za dużo lat maja pracownicy żeby traktować ich jak dzieci wiec albo niech skończą przyjmować dzieci albo raz na zawsze ustawia sztywne zasady. Jednego dnia cieszysz się stanowiskiem drugiego walczysz o zostanie w firmie albo się żegnasz.

Natalia
Były pracownik
@Były pracownik - anonim

Pięknie to opisałaś. Prawda kropka w kropke. Trzeba list do Pana Mariusza napisać, żeby przyjrzał się sprawie i zobaczył jak śmieszne Moniczki i Pani prezes traktują pracowników.

Stefan
Inne
@Natalia

Hej, też pracujesz w Sales & Service Contact Center? Czy to dobre miejsce do rozwoju dla kogoś kto nie ma doświadczenia? Można nauczyć się czegoś nowego? :)

korpośmieć
Pracownik

Zakaz brania urlopów w wakacje to jakiś żart.. nie wiem czy się śmiać czy płakać, urlop na żądanie graniczy z cudem, jeśli już to trzeba się srogo z niego tłumaczyć, tymczasem kierownictwo hula nad morzem, w zeszłym roku i po dwa razy nawet sobie wyjeżdżali. Ludzie zarządzający tam plują nam prosto w twarz. Poniżanie nas sięga totalnego dna. Firma, a raczej kierownictwo schodzi na totalne psy swoim zachowaniem, mam nadzieję, że dojdzie kiedyś do dnia, że to im się porządnie dostanie za to co robią z pracownikami.

Lolo
Pracownik
 Pytanie
@korpośmieć

Popłakałaś się już? dzieciaku wróć do podstawówki bo chyba życia nie znasz. Idź i zobacz jak jest gdzie indziej "oceń" a rozum ci szybko wróci. Ja jestem zadowolony.

Stefan
Inne
@Lolo

A z czego konkretnie jesteś zadowolony? Możesz napisać co sądzisz np o atmosferze w Sales & Service i jak oceniasz podejście do pracownika? Jestem ciekaw jak to wygląda z Twojej perspektywy, więc daj znać. :)

Korposmiec2
Były pracownik
@korpośmieć

ojjjj cała prawda napisana. Za żadne skarby bym tam nie wrócił ????????

Kulawy
Były pracownik
 Pytanie

A gruba Nina jeszcze tam robi? Ile już waży? Turla się pewnie

1
Gość
Były pracownik

Nie polecam. Co chwila zmiana zdania, a kierowniczka biura ma zbyt wysokie mniemanie o sobie i nawet nie rozmawia z ludźmi. Później się dziwi, że nikt jej nie szanuje i nie liczy się z jej zdaniem.

1
Gość
Były pracownik

Wszystko było opisane w poprzednich postach. Pani "kierownik" szuka dziury w całym.

Xtxurxuf
Pracownik

Nie szanują pracownika w ogóle! Nie polecam

Dobry gość
Były pracownik

Pracy nie polecam nikomu. Jeden wielki cyrk na kółkach. Praca za marne grosze, bez perspektyw i możliwosci rozwoju. Widzę, ze ostatnio coraz gorzej sie tam dzieje skoro takie opinie się sypią.

Zostaw merytoryczną opinię o Sales & Service Contact Center - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Sales & Service Contact Center?

    Zobacz opinie na temat firmy Sales & Service Contact Center tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 23.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Sales & Service Contact Center?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 22, z czego 1 to opinie pozytywne, 17 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Sales & Service Contact Center
Przejdź do nowych opinii