brak logo

Trenkwalder & Partner Sp. z o.o.

Bielsko-Biała

Opinie o Trenkwalder & Partner Sp. z o.o.

gosc 2012-05-23 07:33:09
czołem forumowicze.zatrudniłem się przez te agencje . miałem serwisować urządzenia elektryczne a kułem młotem ,znosiłem narzędzia,sprzątałem itp..... oferowana stawka miesięczna przy pracy parę godzin dziennie była nie do osiągnięcia.praca owszem...ale dla emeryta.dorobi sobie.pozdrawiam i życzę sukcesów.amen!
ja 2013-03-20 07:29:58
nie polecam,przez tych pośredników człowiek się musi poniżać.
Kto na to pozwolił! Głupia moda z zachodu. Ludzi mają w poważaniu a co do pracy to oferty do dupy 1może 2 a mówią o osbie pośrednik.
Szukajcie pracy bez nich ( lepsze umowy, płaca, jakiś szacunek ) nie dawajmy im zarabiać!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Niewidoczny 2014-04-18 14:45:23
Witam Wszystkich. niedawno w piatek mialem szkolenie w miejscu pracy, gdzue mialem pracowac od przyszego tygodnia. Po szkoleniu mialem czekac na telefon z biura, jednak nie odzywali sie do Mnie. Oddzwonilem w piatek w nastepnego tygodnia, kobieta oznajmila: niestety nie mamy teraz naboru na nowych praocwnikow ze wgl na nadchodzace swieta, prosze o uzbrojenie sie w cierpliwosc, oczekiwac na telefon i w miedzyczasie szukac innej pracy. Nie ukrywam, ze bylo mi bardzo ,,milo" ze sie o tym dowiedzialem jak sam sie pofatygowalem o telefon do NICH
alicja 2014-04-23 19:14:41
a jaka to firma w ktorej składacie te elementy elektroniczne?
1
sauron 2014-05-11 10:25:16
Pracuję przez nich już dość długo i ogólnie to porażka, kasa mniejsza o 1/4 w porównaniu z pracownikami zatrudnionymi przez firmę matkę(usunięte przez administratora)
1
dziewczyna 2014-05-20 22:38:18
NIE POLECAM PRACY W BERENDSEN SIEMIANOWICE SLASKIE WARUNKI JAK W OBOZIE PR....., PO PROSTU ZENADA PIERWSZE CO POWINNI TAM ZROBIC TO WZIAC SIE ZA DUPE BRYGADZISTKOM CO CZUJA SIE TAM CHYBA WYZEJ OD SZEFOSTWA I PASTWIA SIE NAD PRACOWNIKAMI NIE BEDE DAWAC PRZYKLADOW BO JEST ICH MILION. MIEJSCE PRACY NA TOTALNYM ZADUPIU(NIE POLECAM BUSIKU ZAKLADOQWEGO BO TO JEST JAKIS ZART), W OGOLE DZIEWCZYNY JESLI JUZ TAM KTOS ZECHCE PRACY TO POLECAM TAK 2 LATA SILOWNI JUZ PRZED ROZPOCZECIEM TAM MARNOWANIA SIEBIE I PONIZANIA BO TRZEBA DZWIGAC KOSZE PO 30KG JAK NIE WIECEJ CO JEST DLA TYCH HIEN BRYGADZISTEK !!! NORMALNA SPRAWA. WIEC PRZY OKAZJI TAK TO SUPER PLACA PREMIE CZYLI NIC I PO TRZECH TYGODNIACH PRACY ZACZYNA SIE PRACA TYLKO NA ZMIANE POPOLUDNIOA W RAZ Z WSZYSTKIMI SOBOTAMI I CZASAMI NIEDZIELAMI. NAJNIZSZA KRAJOWA I SWIETNA PRACA W MOBBINGU Z POZDROWIENIAMI DO BRYGADZISTEK ZYCZE TAKA PRACE WASZYM DZIECIOM !!!
Zły w h.. 2014-07-17 11:20:30
Nie polecam pracy w Marmite koło Poznania a dokładnie w Zakrzewie po prostu porażka w dodatku agencja oszukała mnie na kasę organizacja tragedia umowa podpisywana na kolanie!!!!Nie dość że nie zapłacili mi za część wykonanej pracy to musiałem się dopominać o wyrównanie i tak nie otrzymałem całości bo zostałem okantowany na 61zł dobrze że wogóle mi zapłacili już o te parę zł nie będę ich ganiał ale nie Polecam dla mnie to osz.. i zł...
byly pracownik 2014-12-10 14:44:43
nie wierzcie w te stawki , kradną jak sie patrzy! przez poznanską ciagneli mnie rowno w kazdym miesiacu po 100-300 zl , omijac ich szerokim lukiem
1
pracownik trenkwaldera 2015-09-06 18:47:16
Trenwalder przy ul.leszczyńskiej w Bielsku.traktowanie tam ludzi jest po prostu skandaliczne.szczególnie mam na myśli jedną panią.wtajemniczeni wiedzą kogo mam na myśli.podam jeden przykład.kolega dostał podwyżkę.aneks do umowy wręczył mu majster w Mikuszowicach i tam ten kolego go podpisał.kiedy skończyła mu się umowa,pojechał do trenkwaldera i dostał umowę ale ze starą stawką,jeszcze sprzed podwyżki. kolega zauważył to zaraz po wyjściu z biura i wrócił zaraz w celu poprawy,gdyż był przekonany,że pani się po prostu pomyliła.a pani na to:"ale pan już podpisał".kolega musiał długo się z ową panią przegadywać "na wysokim ciśnieniu",żeby uznała jego rację.a o tym,że z wielką łaską wydają przysługujące każdemu środki czystości,że zdarza się,że nie policzą jakiejś soboty do liczby godzin,że nie chcą powiedzieć ile dokładnie wynosi nasza stawka godzinowa na rękę, nie będę już wspominał.pracuje przez tą śmieszną firmę długo,dużo za długo niestety więc wiem co mówię i serdecznie odradzam.
1
Agencje wyzysku 2015-12-06 13:35:36
Pracodawcy jest na rękę zatrudniać przez agencje pracy tymczasowej.

Po pierwsze agencje między sobą współpracują lub dzielą się zakładami przez co mogą dostarczyć dużą ilość pracowników. W ten sam sposób szybko mogą pozbyć się pracowników przyjmując ich na umowy zlecenie lub umowy o pracę na czas określony z możliwością wypowiedzenia tygodniowego nie płacąc żadnej odprawy.

Po drugie agencje pracy tymczasowej zajmują się sprawami kadrowymi, płacami, odprowadzaniem składek obciążając pracodawcę.

Po trzecie ludzią zatrudnionym przez agencje pracy tymczasowej pracodawcy nie płacą dodatków socjalnych.

Po czwarte ludziom zatrudniowym przez agencje pracy tymczasowej nierzadko płaci się niższą stawkę na godzinę.

Po piąte ludziom zatrudnionym przez agencje pracy tymczasowej na umowę zlecenie nie płaci się za urlop i chorobowe.

Po szóste ludzi zatrudnionych przez agencje pracy tymczasowej na umowę zlecenie można zwolnić z dnia na dzień.

Po siódme w tym samym biurze znajdują się trzy agencje pracy tymczasowej obsługiwane przez te same osoby.

Oszustwem jest to, że wszyscy mają identyczną normę do zrobienia.
Justyna 2016-01-15 15:13:00
Robota przez Trenkwalder & Partner jest na chwilę, a później do pola.

Co ja powiem dziecią jak do gara nie będzie co wrzucić, bo robota na chwilę?
dawidsl 2016-02-17 12:35:41
To po co sie dajesz?? od razu do zjebania co ci zrobią?
Majster 2016-05-05 11:42:35
Co maja ?? Jakie warunki?? HAHAHAHA to chyba ktos z biura agencji napisal Jezeli dobre warunki to 12zl brutto to WOW !!! A jak tam rekrutacja do GE wam idzie?? Porobia ludzie miesiac isie zwalniaja bo w takim molochu i za takie grosze nikt tam nie chce robic.
PS
Do pan z biura Trenkwaldera ... jezeli macie jakis kontakt z pania Adela to prosze ja pozdrowic. Pracujac na Leszczynskiej mialem czysta przyjemnosc przychodzic do waszego biura :)
baba 2016-05-05 21:27:20
ja bym się cieszyła z takiego wynagrodzenia, wiem że wiele agencji pracy nawet tyle nie daje, a jak zarobię tyle u nich jako konsultant i jeszcze prowizje to bajka
Zostaw swoją opinię o Trenkwalder & Partner Sp. z o.o. - Bielsko-Biała
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Trenkwalder & Partner Sp. z o.o.