brak logo

Izolacje Sp. z o.o. Sp. k.

Miszewko

Opinie o Izolacje Sp. z o.o. Sp. k.

suzi 2012-01-26 12:29
nie wiem co za [usunięte przez moderatora] napisał ta opinie!!! pewnie własciciel albo jakiś [usunięte przez moderatora]!.Opinia nie wiem co i ile napisać o tej firmie.Pracowałem w niejednej Polskiej Firmie ale takiejgo syfu dawno nie widzialem.Byłem w Vaiblingen masakra!!!! (choć w pozostałych werkach nie lepiej)spanie pod zbrojarnią! czyli hałas cały czas !warunki?koszmar tylko [usunięte przez moderatora] albo pijaki wytrzymują!robota?zapomnij o 8h zapomnij o 12h czasem pracowawliśmy po 16h zero litości!!! upodlenie do granic!tutaj ludzie co przyjeżdzają czasem są po 1dzien nikt młody nie daje rady jak zobaczy ten burdel no chyba że lubi łyknąć bo takich najwięcej! weekend to koszmar dla normlnych zero odpoczynku-zaczyna się w piątek picie kończy w poniedziełek zapomnij o spokoju bijatyki i picie jest na porządku dziennym a pokoje koszmar!!!! w [usunięte przez moderatora] pracy mają lepiej bród syf masakra!!!! płaca to kpina!!1300-1500 za min12h dziennie parodia mówie jak było!! ok Jeżeli jesteś pijakiem bez abicji to zapraszam bo wiem że cały czas jest nabór kre
5
saftek 2012-02-24 17:16
Popieram to co, napisał tutaj kolega. Jak się przyjmujesz, to obiecują ze praca po 8h maksymalnie 10h choć to rzadko się zdarza, socjal ok;). A w rzeczywistości wygląda to całkiem inaczej, robota minimum 12h wszystkie soboty i nigdy nie wiesz ile kasy dostaniesz, a w dodatku jeszcze kwatera to jeden wielki syf!!!!!!!!!!! Także jeżeli ktoś sie decyduje na kontrakt do niemiec to lepiej żeby przygotował sie na niezłe zapierdzielanie!!!!!!!!
1
mikuś 2012-03-29 00:36
saftek - 2012-02-24 17:16:56

Popieram to co, napisał tutaj kolega. Jak się przyjmujesz, to obiecują ze praca po 8h maksymalnie 10h choć to rzadko się zdarza, socjal ok;). A w rzeczywistości wygląda to całkiem inaczej, robota minimum 12h wszystkie soboty i nigdy nie wiesz ile kasy dostaniesz, a w dodatku jeszcze kwatera to jeden wielki syf!!!!!!!!!!! Także jeżeli ktoś sie decyduje na kontrakt do niemiec to lepiej żeby przygotował sie na niezłe zapierdzielanie!!!!!!!!
mało powiedziane!!! te [usunięte przez moderatora] na czym się da.To była moja najgorsza przygoda! Odradzam maksymalnie nawet u [usunięte przez moderatora] było mi lepiej!!! Odradzam VAIBLINGEN to jest totalna porażka zapominj o normalnym klimacje w pracy i po alkoholicy i wyganańcy ate [usunięte przez moderatora] już teraz biorą każdego bo nikt normalny tam nie siedzi.!!!Pozdrro dla [usunięte przez moderatora] co tam siedzą
2
Wierzyciel 2012-11-14 20:07
Prokurent firmy [usunięte przez moderatora] oszukuje swoich podwykonawców . Nie płaci , unika spotkań , wprowadza w błąd . Dopuszcza się nawet podkupień pracowników swoich podwykonawców . To zwykły [usunięte przez moderatora]
2
jas 2014-04-19 10:17
Powiem szczerze Panowie nie zrozumiałe dla mnie sa wasze opinie, o których piszecie. Pracuje w tej firmie 11lat i uważam ze firma jest w porządku. Warunki pracy sa takie jak dla delegacji i to chyba nie powinno być zaskoczenie. Jest to dobra rodzinna firma, płaca tez ok. Polecam.
były 2015-10-04 15:36
Uważajcie na Bażanta i nie podpisujcie urlopów bezpłatnych inblanco , bo okaże się że więcej masz urlopu bezpłatnego niż zakładałeś
1
adam 2016-06-20 15:49
prubuje sie dostać do tej firmy a mam wykształcenie powyżej 5 lat jestem monterem izolacji i potrzebuje pracy od zaraz
ma ktos jakis konkret namiar
Pracownik instalacji 2016-08-25 02:13
Tak szczególnie wszystkim odpowiadają warunki na budowach:)) nawet czasem przebrać sie nie ma gdzie i wysra.... bo jeden kontener na kilkudziesięciu ludzi. Mogą cie też z kwatery pognać bo firma potrafi ponad pół roku zalegać z płatnościami. Chyba prezes albo jego kolesie wystawiają pozytywne opinnie:))
Wkurzony 2016-08-31 13:18
W Tej firmie mają pracowników za [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] nie płacą kasy dla podwykonawców ,ostrzegam przed tą firmą ,ciągle nie mają kasy dziady jedne ,a na nowe Toyoty stac dziadostwo,
2
Pracownik Iz 2016-09-04 20:50
Stary te Toyoty też mogą być nie spłacane na czas. Specyficzny Leasing.
W końcu ktoś trochę prawdy napisał o tej firmie. Grupa Izolacje – dumnie brzmi na kapitale 50 tysięcy:) Wejdziesz do środka to zobaczysz jak jest. Jaka klika itp. Z czasem więcej napiszę o tej firmie. Tym czasem pełen negatyw, bo każdy wie jak jest na warsztacie i na budowach. Ludzie wstydza się za firmę przed inwestorem - bajzel. Młody prezes albo ślepy albo mu to pasuje. Ojciec był konkret i wiedział co się dzieję na budowach i w zakładzie. Potrafił też się odwdzięczyć i szanować ludzi. Jak mają nadwyżkę roboty to słodzą a potem jesteś dla nich nikim
Nie polecam
Wkurzony 2016-09-05 08:11
Młody prezes niech zdejmie ten ciasny garnitur :-)weźmie wszystkich tych swoich przydupasow założą roboczą odzież i na budowę popracować ze dwa lata,bo jak na razie to nie mają pojęcia ile czasu trwa spawanie itd.Moze wtedy nauczy szanować się ludzi godnie płacić i na czas, a nie udawać Harego Pottera
Pracownik Instalacji 2016-09-08 14:53
Slusznie ktoś napisał że prezes ma złych przydupasów co totalnie o pojęcia o robocie i organizacji zakładu nie mają tylko na swoja strone ciągną (każdy się śmieję z tej kili). A może pewne rzeczy mu też pasują??. A może się kiedyś obudzi. Ci co sie natomiast znają na robocie to cicho siedzą. Terminy, płatności, pensje, umowy o dzieło itp., ale ogólnie chodzi o to iż powinna firma mieć wiecej szacunku dla tych którzy wypracowują zysk dla Prezesa. Na budowach manofaktura i obciach i najlepiej jakby jeden rypał za 10 ciu po 16 godz. i spał pod gołym niebem na kocu i nie domagał się niczego. Jak lubisz proacowac na czarno lub umowa zlec to zapraszamy na warsztat lub budowy. Za starego było zdecydowanie lepiej
1
Wkurzony 2016-09-10 14:14
Prezes powinien mieć pojęcie na temat danego chłodnictwa i wiedzieć coś na temat prac montersko spawalniczych to raz a dwa pojeździć po budowach i zobaczyć co się dzieje i płacić na czas kase a nie ciągle kłamać że nie ma kasy ,jak się nie ma kasy to się ludzi nie bierze , wziąłeś to płac wyjmij że swojego priv konta i zapłać,a jak nie to weź kredyt.Kiedys się obudzi jak nikogo nie zastanie ba budowie bo wszyscy odejdą tylko biuro zostanie,ale też są tacy co złego słowa nie powiedzą i tyraja na budowie ,
would 2016-09-11 15:30
A wiadomo jakich zarobków można się spodziewać będąc początkującym pracownikiem? Nie ukrywam, że chętnie bym się załapał, bo oprócz podstaw jest szansa na dodatkowe premie w tym zakresie. Dzięki za odpowiedź
Seba 2017-04-19 22:12
Pan Dareczek nie wiem kim tam jest ale chyba pierwszym przydupasem Prezesika. Wielkim chamem zero kultury do ludzi wszech wiedzący a nic nie potrafiący tylko szczekać się nauczył i poniżać ludzi. Jak to mówią rudy to fauszywy i właśnie tak jest w jego przypadku słodzi na początku a po czsie pokazuje jaka to z niego ruda pała jest. Wyzysk ludzi i poniżanie nie polecam ani pracy w tej firmie ani wspułpracy z nią. Jest ciągłe okłamywanie klientów co do terminów realizacji zleceń a zwykli pracownicy potem świecom oczami bo kierownictwo chowa się w kontach
5
Alicja 2017-04-27 13:38
Chcecie poznać firmę Izolacje Sp. z o.o. Sp. k. bliżej? Zapoznać się z jej historią? W tym celu zachęcam do odwiedzenia jej strony internetowej, gdzie znajdziecie wiele informacji: http://grupaizolacje.pl/pl/o-firmie/historia/
1
Ja 2017-05-26 09:15
Terminowość płatności to jest farsa. Nigdy nie otrzymałem płatności na czas. Nie polecam.
3
Bolo 2017-06-30 00:33
Wygląda,że mają nowego inwestora. Może sie sytuacja poprawi i będzie robota i kasa
2
Lady 2017-07-04 23:41
Nie polecam, sekretarz lepszego jutra
2
Optymista 2017-07-10 19:11
Cos sie dzieje. Przyszedł nowy szef. Zaczyna od porządków. Zobaczymy co dalej.
1
qwerty 2017-07-10 22:03
Proszę Państwa ta firma jest bankrutem: nie płaci wynagrodzeń i nikt nie wie kiedy w ogóle cokolwiek zapłacą . Szef udaje, że go nie ma . Skąd te informacje, że będzie lepiej?
2
JA 2017-08-03 22:46
Była szansa na poprawę ale prezesik zawalił szansę . Może umie kłamać ale nie każdy się na to nabiera
1
Alicja 2017-08-08 09:00
@qwerty w Internecie nadal można znaleźć informacje o tym, że Izolacje Sp. z o.o. nadal prowadzi działalność. Czy informacje o bankructwie na pewno są potwierdzone? Pamiętamy o tym, że na forum liczą się informacje, które znajdują potwierdzenie w rzeczywistości. Czy tak jest też tutaj?
1
Johny 2017-08-10 20:29
Nie ma żadnego bankructwa. Informacje takie to chyba od konkurencji, która próbuje ugrać na tej sytuacji jak najwięcej. Z tego co wiem firma prowadzi restrukturyzacje... Wygląda że to ogarną.
1
Alicja 2017-08-20 14:09
@Johny a na czym ta restrukturyzacja w tym przypadku polega? Zmiana organizacji przedsiębiorstwa często prowadzi do pojawienia się nowych możliwości zatrudnienia, stąd też ten temat może być wyjątkowo interesujący dla forumowiczów, którzy poszukują pracy w tych okolicach.
1
pracownik kompetentny 2017-09-13 18:59
No cóż życie. Firma się sypie. Prezes Jarek zwalnia konkretnych ludzi. Sam sobie jest winien, bo zaufał ślepo tym co go po prostu okradają. Mając taki spuściznę po Ojcu mógł rozkręcić firmę, ale dał się omotać hochsztaplerom. Szkoda. Czas ie obudzić
1
Solidny uczciwy 2017-09-13 19:11
No no Niech dalej Dareczki, Szajnery, Danki i Bajery rządzą . Życzę powodzenia Panie Jarosławie i niech jeden kierownik ogrania cztery budowy w czterech stronach Polski, a na pewno będzie oki. Powodzenia. chytry traci dwa razy, stare sprawdzone powiedzenie.
1
Alicja 2017-09-14 07:57
@pracownik kompetentny widzę, że głosy na temat kondycji firmy są podzielone. @Johny wskazuje na restrukturyzacje, a część osób na bankructwo. To jak w zasadzie wygląda sytuacja w Izolacjach?
1
Zostaw swoją opinię o Izolacje Sp. z o.o. Sp. k. - Miszewko
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Izolacje Sp. z o.o. Sp. k.