Cześć. Dostałam propozycje pracy jako doradca biznesowy, praca oparta o B2B. Otrzymałam informacje, ze zarobki na poziomie 8-15tys. Czy ktoś pracował na w/w stanowisku i serio to realne zarobki? Twierdzą, ze maja pewna baze klientów do ściągnięcia. Jestem w branży telekomunikacji już wiele lat, pracowałam dla innej firmy. Posiadam spore doświadczenie.
Pytanie dlaczego przełożony jest osoba która pracuje 15 lat P. Przemysław A nie potrafi nawet komunikować się z ludźmi? Pracuje roku tutaj a jego zarządzanie jest tragiczne, każdy pracownik się na niego skarży. Ten Pan nie ma żadnej cechy którą powinien mieć przełożony.
@Amy, długo pracowałaś w orange call center Gdańsk? Czy praca w tym miejscu była dla Ciebie stresująca? Jak wyglądała kwestia przerw podczas pracy? @Steven, rozumiem, że też pracowałeś w tej firmie. Na podstawie jakiej umowy odbywa się zatrudnienie?
Hej. Pracowałam tam ok 4 lat. Niestety zamknęli nasza lokalizacje. Zarobki super. Jeśli ktoś przychodził tam naprawdę sprzedawać a nie posiedzieć. Nie było miesiąca w którym nie było premii. Fakt cele były wysokie ale dało sie to zrobić. Fakt było ciśnienie na wyniki z góry odbijało sie to na doradcach. Jeśli ktoś ma słaba psychikę nie proponuje takiej pracy w korpo bo ciśnienie na sprzedaż wiadomo zawsze była i bedzie. A kierownikowi zawsze sie po głowie obrywa a nie doradcy to kierownik sie tłumaczy czemu nie ma wyników. Gdyby Orange wróciło jako call canter do gdanks z miła chcia by sie wróciło. Ja miło wspominam poznało sie dużo fajnych osob z którymi do tej pory ma sie kontakt
To fajnie, że od razu taka umowa bo chociaż można liczyć na stabilność. A jak z wypłatami? Są premie za wydajność? ile można dodatkowo zarobić?
Pracowałem na Call Center Orendża, wówczas przy ul. Długiej;) Było to na przełomie 2013/14 roku. Wtedy młody głupi, pierwsza praca na umowie, wchodziłem w to pełen nadziei;) Szkolenie było ok, szkoleniowiec w porządku, ale jak dla mnie, to przebiegało to za szybko, na koniec nie zdałem tam jakiegoś testu, ale nie wyrzucono mnie, tylko po ludzku pozwolono podjeść do szkolenia jeszcze raz, co oceniam na plus. Po elementarnym szkoleniu uczestników podzielono według projektów do przydzielenia. Głupim pomysłem było(jak na każde szanujące się polskie call center przystało), że podchodziłeś do normalnej pracy słaaaaabo przygotowany(ale to norma w polskich cc), no i dzwonisz, działasz, ale mniejsza z tym. Szybko trzeba mieć odpowiedni pułap sprzedaży, bo jak nie uciułasz tyle co pozostali, to dostajesz słynny "action plan", tydzień na poprawę i good bye;) Za mało czasu dawali konsultantom na "rozkręcenie się", ja się rozkręciłem dopiero na 2 dni przed zwolnieniem... Trochę to słabe, tym bardziej, że ówczesne oferty Orange były słabsze od konkurencji która walczyła o tych klientów, a ja miałem przyjemność pracować na projekcie który poza przedłużeniem umowy stałym klientom miał jeszcze do tego starać się podwyższyć im abonament...;) xD Dlatego rotacja ludzi była ogromna, a po 1,5 miesiąca nie widziałem co najmniej już 3/4 osób ze szkolenia xD. Zarobki wtedy wynosiły okolicę minimalnej, premii nie widziałem na oczy, tutaj standardowo- dział jakości szperał, żeby znaleźć słabą rozmowę, która wykluczy twoją premię- żeby przypadkiem firma nie wypłaciła ci tych "zawrotnych" 200/300zł..W sumie nie odbiega to od normy branżowej, bo każde żałosne call center stosowało ten proceder(Transom- pozdrawiam;). Zatrudnienie(jak na polskie prestiżowe nowoczesne korpo call center przystało: umowa zlecenie, co miesiac nowa umowa, oczywiście nad tobą była okradająca cię agencja pracy niewolniczej- standard w call center. No i ten łysy burak- masakra z nim. Co do pracowników, poznałem wielu fajnych ludzi, ktk mam do dzis;)
Nie rozumiem dlaczego zamykaja największą infolinię digital i najlepiej sprzedająca, dająca największe zyski ... czy ktoś wie? Za dużo musieli ludziom płacić czy co???
Czy praca w call Center jest ciezka ? Wymaga znajomosci języków ?
Pracowałam tam rok temu, okropna atmosfera, brak dodatkowych szkoleń. Kierownikom szkoda czasu na doszkalanie pracowników bo twierdzą, że wysłanie kilku osób na szkolenie wpłynie negatywnie na osiągane cele, które są najważniejsze. Jeśli czegoś nie wiesz masz pytać leadera, który nic nie wie i odsyła Cię do współpracowników, którzy są nie mili i nie zawsze chcą pomóc. Tak na prawdę zostajesz wrzucony na głęboką wodę, dodatkowo bardzo nie mili wręcz chamscy leaderzy i jeszcze gorsi współpracownicy powodują, ze po kilku dniach nie ma się tam ochoty już wracać. Liczy się tylko osiągnięty cel, który stale jest podnoszony tak by trudno było wypracować premie, na każdym kroku czuć rywalizacje. Nie polecam
Upominam osoby wypowiadające się poniżej, że komentarze nie mające związku z wymianą rzetelnych i merytorycznych opinii na temat pracodawcy, a także pisane w wulgarnym tonie, nie będą tolerowane na forum. Jeśli macie do powiedzenia coś konkretnego na temat pracy w orange call center gdansk - zachęcam.
W pomieszczeniach biurowych smród, w windzie, na schodach, wszędzie tam gdzie się przemieszczałem smród. Nie wiem kto za to odpowiadał, ale słyszałem od moich serdecznych kolegów z działu, z którymi pracowałem i się świetnie dogadywałem, że już pozbyto się tego smrodu. Ogólnie fajna praca, można było siedzieć półtorej godziny na technicznej.
Podpowiedzcie czy jest jakiś powód, że zamykają oddziały? Nie proponują nowych stanowisk?
Potwierdzam opinie xxx i lidera. Konsultant zarobki 8 tys. netto i to przy 3/4 etatu. Lider 16 tys. netto. W nowym budynku po przeprowadzce darmowe posiłki dla pracowników!
(usunięte przez administratora)czy tobie już mózg przelasowało to korporacyjno-orangowe szambo, czy ci płacą za pisanie takich bredni o zarobkach? A może nie chcesz się przyznać, że pracujesz na umowę zlecenie za 1000 zł na m-c?
Słuchaj jak mało sprzedajesz to nie wypowiadaj się ja mam co miesiąc conajmniej 3000 premii więc on ma rację i znam wiele osób co też tyle zarabiają
Chyba ty, wiem ile zarabiam co miesiąc a widocznie jesteś kretynem skoro premii nie potrafisz wyrobić
Misiaczku, pracowałem jeszcze niedawno i wiem co mowię. Nie było łatwo o premię. i nie unoś się za bardzo, bo siedzisz pewnie na akcji gdzie nawet jak się konia posadzi to i tak sprzeda.
Skoro zarobki w Call Center i atmosfera są takie sobie to czego tu żałować? Trzeba się cieszyć, że zamykają Call Center!
Nie zamykają tylko przenoszą Orange do innych biurowców:)
Orange na Długiej zamykają z końcem maja.I nie ma żadnej mowy o jakichkolwiek przeniesieniach do jakiś biurowców.Część ludzi zwolniła się bo znalazła coś innego,inni są w trakcie szukania bo wiadomo,że coś trzeba będzie robić po zamknięciu placówki.W Łodzi też likwidują call center.
Hej, mam propozycję pracy jako kierownik do jednego salonu Orange w Gdańsku. Wiecie może na jakie wynagrodzenie mogę liczyć ?
Kto tu takie głupoty rozsiewa o jakichś niebotycznych premiach? Jak tam ostatnio pracowałam to może jedna osoba na cały dział wyrabiała premię i to tylko dlatego, że siedziała na lepszej akcji. Ludzie dajcie sobie spokój z pisaniem takich farmazonów.
Zna może ktoś inne call center w którym można tak ładnie zarobić jak w Orange ???
To już jest koniec nie ma już nic... Jesteście wolni możecie iść...
Ehhh. Co za bzdury. Ja pracuje xx lat na Długiej. Premia jest zawsze i to ostatni rok od 3 do 5 tys brutto. Do tego gadzinówka 1500 z krótkim urlopem na 0,75 etatu. (Np. 102h/mc i 3 dni urlopu)To jest średnio 5,5 tys. Gdybym pracował cały etat byłoby więcej. Grafik elastyczny. Gdzie znajdziecie taka prace?
Podstawa, podstawa drodzy państwo call-centrowicze. Jak podstawa pensji jest słabiutka to nie można absolutnie mówić o opłacalności pracy w branży call-centrowej. I nie pomogą tu żadne premie, które w tej branży w wielu miejscach w Polsce są słabiutkie.
Z każdym miesiącem podwyższano cele by ludziom nie dać premii. Płaca "zabójcze" 13.00 BRUTTO, czyli około 10 zł na rękę. Nie możesz pracować więcej niż etat minus jedna godzina. Musisz przekonywać do czegoś, czego myślący ludzie by nie wzięli. Poza tym Work to agencja, która jak może tak cię oszuka, a teraz tylko oni zostali. Jak najdalej od tych złodziei (Worka).
W worku pracują idioci co nie pójdziesz się zapytać czy załatwić to zawsze wielki problem i siedzą tam jak za kare, i nie gadaj bzdur bo znam osoby które pracują ponad etat i każdy tak może tylko jak sobie wpisują co niektórzy po 6 godzin dziennie i kilka dni wolnych to niech się nie dziwie że mają 100 h w miesiącu
No nie gada bzdur, bo jak ja pracowałem w Orange z ramienia Work-Service to nie tylko nie pozwalali pracować ponad etat, ale także nie pozwalali wyrabiać etatu. A i bywały sytuacje, że jak się pracowało na 3/4 czyli pracowało po 6 godzin dziennie to robili wielkie halo. A w Work-Service było zamieszanie, ale to z powodu niektórych liderów, którzy uważali się za jakąś nadzwyczjną kastę, która wydzielała godziny konsultantom.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Orange Call Center Gdansk?
Zobacz opinie na temat firmy Orange Call Center Gdansk tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.