Opinie o CAR NET Polska Sp. z o.o.
Serdecznie pozdrawiamy
Car Net Polska
Drodzy komentujący, prosimy raz jeszcze, jeżeli macie jakiekolwiek informacje dotyczące nieprawidłowości w funkcjonowaniu któregokolwiek z działów, prosimy o kontakt: pinfo@carnet.pl. W innym przypadku nie wychodzimy poza plotki i pomówienia. Rozumiemy, że anonimowość pozwala poczuć się bezpiecznie, ale jeżeli zamieszczane przez Państwa komentarze zawierają informacje, które nie są poparte dowodami, to ciężko nam będzie na ich podstawie wdrożyć program naprawczy, który zmieni opisywane sytuacje. Jeżeli oczekujecie zmian rozmawiajmy o zmianach. Zamieściliśmy maile do kontaktu z wyraźną prośbą, aby tam kierować komunikację - bez odzewu, natomiast na GoWork nadal wpisy w rodzaju: ,, Pomysły są kierownictwu często podawane na tacy ale oni to totalnie olewają" itp. Przyznajemy, że nie wiemy jak bardziej możemy się otworzyć na dialog. Pozdrawiamy
Zarezerwowane auto zgadzało sie z wybraną klasa, wydanie auta we Wroclawiu poszło szybko i sprawnie. Po zwroceniu auta poprosiłam na wszelki wypadek o kontrolowanie czy wszystko gra. 400 euro kaucji zostalo tego samego dnia zwrócone na kartę kredytową. Polecam
Pracuje już dłuższy czas w tej firmie i atmosfera w Poznaniu jest świetna :) każdy się dogaduje przełożeni są wyrozumiali szanują człowieka. Idealna praca jeżeli studiujesz i pracujesz dziennie i zaocznie. Na prawdę polecam ta firmę :) Nie można się tam napracować a i pieniądze są niczego sobie :) Oczywiście to jest praca dla osoby która lubi jeździć autami i podróżować :) bo w tej pracy właśnie o to chodzi.
Kompletnie nie polecam rekrutacji w tej firmie jeżeli chodzi o oddział w Rzeszowie, gość dzwoni o siedemnastej, mówi że dwa razy dzwonił, dzwonił raz, na drugi dzień pytam się Czy ogłoszenie aktualne mówi że nieaktualne bo dzwonił dwa razy a ja nie odbierałem. Od kiedy rekrutacja polega na odbieraniu czy też nie odbieraniu telefonu? Idiotyczne tłumaczenie nie polecam kompletnie
Dzień dobry, każdy koordynator oddziału jest osobą, która wykazuje duże zaangażowanie w pracę, jest sumienna i wypełnia swoje obowiązki na jak najwyższym poziomie. Nasz zespół jest stworzony w taki sposób, aby każdy czuł się w nim jak najlepiej i był w stanie czerpać radość z pracy, dlatego przedstawione przez Pana zarzuty są bezpodstawne i krzywdzące. Jeżeli jednak uważa Pan inaczej to zachęcamy do kontaktu pod adresem "marketing@carnet.pl". Pozdrawiamy, CAR NET
Wpadłam w sieci na ogłoszenie dla kierowcy-flotowca, dawno już nieaktualne to ogłoszenie ale czasem warto zapytać a akurat tu by tata miał blisko. Chodzi o to, że w ogłoszeniu napisano, że zespół jest młody i zgrany, tata za to po 50-tce, miałby szansę dostać się na to stanowisko? Podstawa wynagrodzenia to najniższa czy wyżej?
Pani Moniko, nasz zespół faktycznie jest dynamiczny i zgrany, co sprzyja efektywnej współpracy, natomiast wiek kandydata nie jest dla nas ograniczeniem. Trudno nam odnieść się do prowadzonej rekrutacji, gdyż nie wskazała Pani miasta czy znalezionego ogłoszenia a na terenie całego kraju mamy ponad 35 oddziałów a w Pani komentarzu. Kwestie wynagrodzenia omawiane są na spotkaniu rekrutacyjnym, natomiast zapewniamy, że nasza firma dba o uczciwe i konkurencyjne wynagradzanie pracowników, jak również systemy premiowe czy dodatkowe konkursy pracownicze. Prosimy o kontakt oraz przesłanie CV na adres kadry@carnet.pl. Pozdrawiamy, CAR NET
Na olx dostępna jest oferta na stanowisko Agenta ds. obsługi pojazdów i wynajmu. 4-5,5 tyś to widełki podane w ogłoszeniu. Stawka jest rozliczana godzinowo plus dodatki. Ile można się realnie spodziewać wynagrodzenia w pierwszych msc pracy? Nie zostały podane żadne benefity pracownicze, macie jakieś dodatki?
Dostaniesz najniższą krajowa, to na pewno:) Jeśli bedziesz robic 8h dziennie. Jesli wiecej to moze byc to 4,5tyś. Premi w tej pracy nie ma.
Droga Inez, realne wynagrodzenie uzależnione jest od zaangażowania pracownika oraz ilości przepracowanych godzin. Stale prowadzimy akcje premiowane, podczas których pracownicy mają możliwość wykazania się zaangażowaniem nieco większym niż przeciętne i otrzymać w związku z tym dodatkowe wynagrodzenie. Zapraszamy! Pozdrawiamy, CAR NET
Drogi Pracowniku, powyższe nie jest prawdą, gdyż stale prowadzimy akcje premiowane podczas których pracownicy angażujący się w swoją pracę otrzymują doldatkowe wynagrodzenie. Pozdrawiamy, CAR NET
Można wiedzieć, na czym mniej więcej polegają te akcje premiowane? Czy są to dodatkowe zajęcia spoza zakresu obowiązków? Albo poza godzinami pracy, tzn. w nadgodzinach albo w weekendy?
Drogi Gustawie, osoby wyjątkowo zaangażowane w swoją pracę tj. wykonywanie dodatkowych czynności poza obowiązkami, bądz utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientem podczas całego procesu wynajmu samochodu są nagradzane pod koniec miesiąca. Pozdrawiamy, CAR NET
Czy w CAR NET Polska Sp. z o.o. zaszły jakieś zmiany od momentu pojawienia się ostatnich opinii?
Bardzo bym chciała się dostać na stanowisko specjalista ds. administracyjnych, zwłaszcza że nie wymagają doświadczenia. Ja niestety nie mam go dużo i przez to bardzo ciężko mi znaleźć sensowne oferty. Można tylko wiedzieć, od czego to zależy, czy będzie umowa o pracę czy zlecenie? Bo wymieniają dwie w ofercie umowy, tej którą znalazłam.
Pani Tolu, rodzaj zawartej umowy zalezy od preferencji oraz ustaleń obu stron podczas rozmowy rekrutacyjnej. Pozdrawiamy, CAR NET
Drogi Pracowniku, powyższe nie jest prawdą, gdyż zatrudniamy zarówno na podstawie umowy zlecenia jak i umowy o pracę. Zdecydowana większość umów wśród Agentów to umowy zlecenie, gdyż dla studentów niosą one zwyczajnie większe korzyści. Pozdrawiamy, CAR NET
Jako były pracownik oddziału w północnej Polsce pozwolę sobie na szczerą opinię dotyczącą mojej przygody w tej firmie. Praca sama w sobie była fajna z kilku względów. Pierwszy z nich to oczywiście fajne auta, którymi jazda w większości przypadków była czystą przyjemnością. Drugą kwestią były elastyczne godziny pracy, więc jeśli byłeś studentem i miałeś ogarniętego koordynatora oddziału to praca nawet od 18 do 23 nie była problemem. Praca z fajnymi ludźmi to podstawa, aby robota szła sprawnie i bez większych problemów. W moim przypadku akurat tak było, chociaż czasami zdarzały się nieprzyjemne momenty, ale jak wszędzie. Poznanie ludzi z miejscowych serwisów samochodowych oraz mechaników było kolejnym fajnym momentem, ze względu na znajomość do dziś dnia. Na końcu oczywiście klienci :) Bywali Ci fajni oraz trochę mniej fajni, ale do każdego podchodziło się z pełnym zaangażowaniem oraz szacunkiem. Oczywiście nie ma co tak słodzić firmie z Podmiejskiej 4, bo były sytuacje i z pewnością są do tej pory, które nie są fair w stosunku do pracownika. Pierwszą z nich bez wątpienia były telefony z infolinii o godzinie 22.40, w sprawie podstawienia. Kiedy powiedziałeś nie, bądź na jutro to po chwili dzwonił do Ciebie koordynator oddziału z wątami. Firma sama sobie zatrudnia dużą liczbę osób, które zarabiają na nią potężne pieniądze. Ani razu, jako jednostka nie dostaliśmy żadnej premii bądź nawet głupiej pochwały z góry za naszą ciężką pracę. Jedynymi "pochwałami" były założone kagańce na auta oraz skracanie godzin. Całe szczęście uciekłem chwilę po wprowadzeniu nowego systemu rozliczania. Podsumowując moją przygodę, mogę śmiało powiedzieć, że jeśli jesteś studentem to możesz spróbować, chociaż uprzedzam, że nie każdy się w tym odnajdzie. Ludzie, którzy szukają pracy na stałe - źle trafiliście, umowy o pracę ani podwyżki nie dostaniecie ;) Pozdrawiam moją starą jednostkę oraz ludzi z innych oddziałów.
Mam pytanie właśnie jako student, co do ustalania grafiku i tej elastyczności. A czy firma robi problemy, jak chce się wziąć kilka dni wolnego na sesję egzaminacyjną? I z jakim wyprzedzeniem ustalany jest grafik właśnie dla studentów?
Dzień dobry, dziękujemy za pozostawienie opinii. Jest ona dla nas bardzo cenna i z pewnością trafi w ręce osób odpowiedzialnych za oddziały w północnej Polsce. Pragniemy odnieść się również do kwestii systemu nagród- w firmie regularnie prowadzone są akcje premiowane dla pracowników. Dokładamy wszelkich starań, by zadbać o każdą osobę, mającą wkład w rozwój i wizerunek firmy. Dziękujemy, za wspólne tworzenie marki CAR NET i życzymy sukcesów! Pozdrawiamy, CAR NET
Pani Izabelo, grafik ustala Pani indywidualnie z Koordynatorem Regionalnym. W przypadku studentów preferowana jest umowa zlecenie i ilość godzin zależy od Pani. Jeżeli zgłosi Pani odpowiednio wcześniej niedostępność w konkretnych dniach to zostanie ona uwzględniona przy tworzeniu grafiku na kolejny miesiąc. Pozdrawiamy, CAR NET
Witam Wszystko na pozór fajnie nowe auta czyste czyli wszystko ok.Ale niestety to tylko zasłona dymna co czeka klientów po zakończeniu wynajmu po zakończonym wynajmie została mi zwrócona kaucja na konto jednak po dwóch tygodniach firma car net bez mojej wiedzy ponownie zabrali mi z karty kwotę 3000 tyś i mało tego przysłali jeszcze firmę windykacyjną że mam jeszcze dopłacić 2000 tyś bo nie dopilnowałem kilometrów przy których auto powinno być odstawione na serwis tylko kto mnie o tym poinformował fakt w regulaminie jest ze klient ma tego pilnować tylko myślę że po stronie wypożyczalni leży obowiązek informowania klienta przy jakim przebiegu auto ma zjechać na serwis niestety nikt mnie o tym nie poinformował odwołałem się od tej decyzji ale co mogła zrobić firma która za taki incydent zainkasuje 5000 tyś no oczywiste jaką dostałem odp.ze reklamacja została odrzucona i teraz zastraszają mnie windykacją.Także szczeże nie polecam z daleka od takich firm miałem styczność z wieloma wypożyczalniami ale takiego złodziejstwa jeszcze nie widziałem jak naj daleĵ od nich nie polecam i jeszcze raz nie polecam zresztą czytałem opinie innych i nie tylko mnie (usunięte przez administratora) więc uważajcie ludzie.
Panie Henryku, informacja o przeglądzie jest najbardziej widocznym elementem protokołu wydania pojazdu- jest to czerwona ramka na środku dokumentu. By móc zapewnić naszym Klientom usługi na najwyższym poziomie wszystkie pojazdy w naszej ofercie w zdecydowanej większości nie mają nawet roku, natomiast wiąże się to z koniecznością wykonywania cyklicznych przeglądów narzuconych z góry przez daną markę. Niestety nie posiadamy wystarczającej ilości informacji by odnieść się do konkretnego Pana przypadku, natomiast jeżeli ma Pan jakiekolwiek zastrzeżenia prosimy o przesłanie wiadomości na adres reklamacje@carnet.pl. Pozdrawiamy, CAR NET
Teraz jest proces poszukiwania Głównej księgowej. Napisali, że dają atrakcyjne wynagrodzenie, ale konkretnie to jaka jest pensja? To jest kilkanaście tysiąc zł netto? I czy taka osoba ma pod sobą dział jakiś, czy to jest jedno stanowisko księgowe w całej firmie?
Dzień dobry, rekrutacja na w/w stanowisko została zakończona. Ogłoszenie zostało usunięte przez nas z portali ogłoszeniowych, być może od strony operatora pojawiły się problemy techniczne i z tego powodu jest ono widoczne. Niemniej zachęcamy do śledzenia ogłoszeń i udziału w rekrutacjach :). Pozdrawiamy, CAR NET
W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Car Net Polska Sp. z o.o.? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?
Nadgodziny są płatne jako zwykła stawka. Ale są rozliczane na podstawie tego o której zaczniesz pracę w systemie i o której skończysz + są liczone jako zlecenie podstawienia auta tylko i wyłącznie. Czyli np jak pracujesz do 15:00 ale zostałeś do 16:00 bo trzeba było posprzątać auta przed wynajmem to Ci tego nie zaliczą bo to sprzątanie.
Czy jakkolwiek inaczej doceniają to, że jeszcze auta się sprząta? Są tu jakieś dodatkowe premie albo coś w tym stylu? W ogóle to jesteś w stanie powiedzieć jakie są tu aktualne widelki wynagrodzenia?
Widziałem że Pracownik X napisał dość obszerną i szczegółową opinię. Jest w pytaniach. Ale odpowiadając na Twoje pytanie: Nie doceniają. Auta muszą być czyste przed wynajmem, takie jest założenie. Ale nie masz za to dodatkowej stawki lub wliczonego czasu za sprzątanie jako nadgodzin. Jeśli nie zdążysz posprzątać do godziny do której pracujesz i zrobisz to po godzinach swojej pracy to tylko i wyłącznie dla siebie.
A załóżmy, że ktoś nie posprzątał. To wtedy idzie kara? Nagana? Obcięcie premii czy coś takiego?
Premia w tej firmie nie istnieje, możesz dostać jedynie opierdziel albo kare pieniężną nie podchodzącą pod umowę. To loteria.
Skoro kara pieniężna nie podchodzi pod umowę to jakim prawem można ją dostać? Jakieś inne przepisy wchodzą w grę czy jak? Same podstawy pensji na ten moment są ok?
Tutaj nie ma prawa;D Robią co chcą, wrzucą Ci karę nawet jak jej nie ma w umowie. To standardowa taktyka w carnecie. Nie trzymaja sie swoich własnych umów i łamią prawo:)
Tu nie ma prawa:D carnet jest znany z tego że nie trzymają sie własnych umów i łamią prawo. Co do podstawy to jeśli jesteś nowym pracownikiem to masz 19zł netto za godzinę.
Czy jest opcja rozwoju na stanowisku Agent ds. wynajmu samochodów? Jakieś opcje awansu są? Widziałam w internecie że parę lat temu poszukiwali pracowników. I interesuje mnie właśnie rozwój w firmie na tym stanowisku. Jest jakiś?
a możecie powiedzieć jaka jest przeszkoda przed tym awansem ? nie ma wyższego stanowiska przewidzianego w firmie, żadnej ściezki ?
Podejrzewamy, że chodzi o stanowisko doradcy handlowego, kierowcy / flotowca. Są to stanowiska, z których niejednokrotnie dokonywana jest rekrutacja wewnętrzna na stanowisko koordynatora oddziału. Struktura oddziałów zakłada jednak zapotrzebowanie na jednego koordynatora, a wielu doradców / flotowców, z uwagi na to nie jesteśmy w stanie zaproponować możliwości awansu każdemu doradcy.
Jako, że bardziej prawdziwą odpowiedź dostaniesz od osoby która taką funkcję pełniła: Taki "awans" jest dostępny jeśli koordynator z którym pracujesz się np zwalnia a Ty masz dłuższy staż w firmie (np rok). Albo jeśli dostanie wyższe stanowisko i będzie zapotrzebowanie na koordynatora. Ale prawdopodobieństwo tego, że dadzą Cię na wyższe stanowisko jeśli robisz mniej niż 300h i nie masz tam dłuższego stażu jest równe z tym żebyś mogła zostać magiczną wróżką :)
Jako, na szczęście, już były pracownik pozwolę sobie na obiektywną wypowiedź dotyczącą jakości pracy w tej firmie. Do roku 2020 praca w firmie była fantastyczna, tworzyliśmy super ekipę, prezes był wyrozumiały, liczył się z pracownikami(w pewien rozsądny dla wszystkich sposób), organizował imprezy integracyjne, czuć było że gonimy za wspólnym celem i razem chcemy by firma się rozrastała i była najlepsza. Później stało się tak, że zdecydowali pracownikom nie wypłacić premii(po niesamowitych konsekwencjach dla firmy-wypłacili), a miesiąc później przyszła pandemia. Po ok pół roku, jak mogliśmy zacząć w miarę normalnie pracować, odczuliśmy ogromną zmianę w podejściu zarządu do pracowników każdego szczebla- totalna nieufność, traktowanie jak zło konieczne, obcinanie czego się da, zero dialogu, tylko "robisz co każemy albo nara". Co bardziej wartościowi pracownicy to odeszli, na ich miejsce przyszli młodzi, mający gdzieś jakiekolwiek zasady, studenciaki, ponieważ nikomu innemu za najniższą krajową i na zlecenie( nie liczcie na UoP, ten okres skończył się w 2020r) nie opłaca się tu pracować. Firma nie ma pojęcia o czymś takim jak "zainwestujemy w pracownika żeby się z nami związał i razem budował przyszłość", ale za to ma szerokie pojęcie o "nie ten to inny tani". 0 jakichkolwiek benefitow, przepraszam, 100 zł na usługę na święta ostatnio, co w sumie i tak jest niesamowitym gestem woli :) FIRMO, byłaś fajna, czuliśmy jedność z tobą, ale zepsułaś bardzo poczucie jakiegokolwiek szacunku do pracowników, dlatego nie dziw się, że młodzi, nowi pracownicy odwalają byle jak robotę. Transakcja powinna być wiazana-doceniamy pracownikow, pracownik doceni pracodawcę(i odwrotnie!!!!). Natomiast pracownicy, którzy mają jeszcze resztki chęci budowania czegokolwiek z wami, bardzo szybko się wykrusza, bo rynek pokazuje że w innych firmach znajdą szacunek i wsparcie. Pomijając pieniądze;) Chce wam jeszcze dać znać, że my, pracownicy, widzimy każdego dnia jak wygląda praca z klientem, co idzie źle, co dobrze, gdzie są problemy, jak można rozwiązać. Weźcie czasem nas posłuchajcie, weźcie pod uwagę, że jesteśmy w stanie też POMOC w niektórych rozwiązaniach. Nie jesteśmy tylko ZŁEM KONIECZNYM, widzimy też to, czego wy nie widzicie( i tak, może kilka osób zdaje sobie sprawę z tego, że nie widzimy tego, z czym wy na waszych stanowiskach się borykacie). Do chętnych dołączenia do firmy- na start, na pierwszą pracę, na umowę zlecenie, za najniższą krajową, na pojeżdżenie autkami( uwaga, kary za wszystko!), Dorywcza, bez perspektyw, na chwile- praca okej, jak masz wiele rzeczy gdzieś i się nie przejmujesz :) Do ludzi szukających pracy na serio, na stałe, z szansą na awanse, na rozwój, na podwyżki, na potrzeby utrzymania sie, z porządną umowa, z szacunkiem- zapomnijcie, idźcie dalej:) Pozdrawiam, i dziękuję za ten fajny okres! A złego niestety nie zapomnę.
Dziękujemy za komentarz i wspólną pogoń za celem. Powodzenia na nowych ścieżkach kariery, niech to będzie autostrada do sukcesu!
Nie oferujecie. Jedyne co oferujecie to umowy, które łamią prawo ze stawkami od 19zł netto do 22zł netto.
(usunięte przez administratora)
Za to wszystko co napisałeś to ile miesięcznie się zarabia? Zastanawiam się jaka kwota byłaby adekwatna za taki zakres obowiązków?
Na ten moment - 4500 masz gwarantowane. Jeśli zarobisz mniej niż minimalna krajowa to dopłacają Ci żeby było wyrównane.
Ale to na rękę czy brutto? Dochodzą do tego czasem jakieś premie albo inne dodatki? Czy zawsze jest sama podstawa?
Na rękę ok. 4500 licząc to, że zrobisz 1 weekend w miesiącu (dyspozycyjność od 7:00 do 23:00). O premiach każdy słyszał ale nikt nie widział:)
Jako były już pracownik z dłuższym stażem na koncie, chciałxbym opisać jak wygląda praca z tą firmą. Przykro mówić ale bardzo tą pracę lubiłxm dopóki nie zaczął robić się z tego cyrk. Zaczynając od braku szacunku osób wyżej postawionych do osób pracujących na oddziałach (czyli w tym przypadku Ciebie jeśli zamierzasz zacząć tu pracę) kończąc na karach i umowie, która nie jest zgodna z prawem. Jeśli szukasz pracy na miesiąc lub dwa - spoko, możesz zarobić nawet fajne pieniądze oczywiście licząc nadgodziny i weekendy (1 weekend musisz w miesiącu zrobić, ewentualnie dwa: przypiszą Ci na siłę jakiś nawet jeśli dasz dyspozycyjność wcześniej). Jeśli byś pracował po 8h bez nadgodzin i z 1 weekendem - nie opłaca się nawet na miesiąc. Jeśli szukasz pracy na dłużej - delikatnie mówiąc: uciekaj. Firma bardzo lubi skubać pracowników z pieniędzy. Zaczynając od przymuszania jazdy przeładowaną lawetą i strasząc karą 500zł za odmowę, kończąc na śledzeniu pracowników ile spalają w aucie i wrzucaniu im kar za przekroczenie spalania jaki podał producent określonego samochodu. Opiszę tu przykładową sytuację traktowania pracowników z którymi współpracowałam: Pracownik A i Pracownik B mieli zmianę na 14. Oddział pracuje max do 23:00 (odniosę się do tego pod koniec). Pracownicy dostali telefon od infolinii ok 22:30 o podstawienie samochodu znajdującego się w innym oddziale do miejscowości oddalonej od naszego oddziału o 1h. Licząc czas dojazdu do innego oddziału, podstawienia auta i powrotu do biura, pracownicy wróciliby do domów w środku nocy więc odmówili podstawienia będąc w tym czasie w rozjazdach na innych zleceniach. Dostali propozycję pojechania lawetą na podstawienie tego auta, tylko mieli gdzieś że auto przeciążałoby bardzo mocno lawetę. Dodam ze pracownik A i B mieli następnego dnia zmianę na godzinę 7:00. Kiedy przedstawiłxm sytuację osobie wyżej postawionej, odparła mi na to że skoro pracownicy nie chcą pracować do nocy i wstawać na 7 po nocce oraz jeździć przeciążoną lawetą to trzeba szukać naiwniaków którzy po najniższej stawce - będą chcieli. Niestety nie był to żart, a w razie gdyby firma twierdziła że tak nie było - mam na to odpowiednie dowody. Umowa nie jest na zlecenie, nie jest na prace, nie jest o dzieło. Jest to umowa, która łamie prawo i nie powinna być wdrążona w życie. Miała być wprowadzona w Marcu jednak wprowadzili ją pod koniec Marca i obowiązuje od Kwietnia - po to żeby pracownicy bali się zwalniać z obawy o znalezienie innej pracy. Na szczęście, na tamten moment, były oddziały które nie bały się odmówić i po prostu tej "umowy" nie podpisali. Dzięki temu oddziały pozostały zamknięte ale niestety firma nie potrafiła wysilić szarych komórek i pomyśleć dlaczego ktoś podjął takie kroki. Czemu? Z prostego powodu. Carnetowi nigdy nie zależało, żeby zapewnić pracownikom oddziału odpowiednich warunków lub traktować ich jak człowieka albo chociaż z odrobiną szacunku. Zamiast tego, razem z infolinią, gnębią i przyciskają pracowników na łamanie prawa byleby uzyskać to co chcą. Wspominałxm już o okłamywaniu klientów? A no, wygląda to tak, że infolinia dzwoni zapytać czy zrobisz podstawienie i na którą. Mówisz "na godzinę 12:00 dam radę". "Okej!". Jedziesz do klienta na 12 żeby dowiedzieć się, że infolinia dała mu informację, że bedziesz o 11:00. Dlaczego tak robią? Nikt poza nimi nie wie. Może mają prowizję gdzie muszą upchać jak najwięcej podstawień. Ale komu się wtedy obrywa? Pracownikowi, ponieważ infolinia mimo nagrywanych rozmów większość z nich usuwa, żeby nie wypadać niekorzystnie w świetle klienta lub pracownika. Niestety nic się tutaj nie zmieni, jak już to jedynie na gorsze. Oczywiście warunki, umowy i stosowane techniki pracy zostały zgłoszone tam gdzie trzeba. Carnet będzie próbował to zatuszować ale na to już za późno. Temat infolinii jest ciężki. Nie było, nie ma i nie będzie dnia w którym coś delikatnie mówiąc "spieprzą" i zwalą to oczywiście na Ciebie. Mają z jakiegoś powodu taryfę ulgową i nie ważne czy masz racje i to udowodnisz, to i tak możesz dostać naganę lub karę od osób wyżej postawionych za błąd infolinii. Ewentualnie w dobrych wiatrach (dla Ciebie) pójdzie to w niepamięć. No i naczelny Pan Bartek, który skarży się do swojego przełożonego na pracowników. Szczuje każdego byleby było po jego myśli. Jak się dowie że nikt z pracowników nie da rady zrobić czegoś na godzinę na którą chce zlecenie - leci skarga. Ale to nic! Wystarczy że odbierzesz telefon i nie będziesz z nim zbyt entuzjastycznie rozmawiać bo jesteś np. zmęczony - poskarży się że nie masz zaangażowania do pracy.
Co do pracy do 23:00 - kiedy postanowiłxm się stamtąd ewakuować, wprowadzili zmianę do 1 w nocy. Czyli jeśli są 2 osoby na zmianę od 14 do 22-23:00 to jedna z osoba musi być dyspozycyjna do 1 w nocy. Oczywiście firmy nie obchodzi jeśli miałbyś (powiedzmy o tej 00:00) podstawienie na jakiejś wsi bez dojazdu do domu lub nie miałbyś po prostu powrotu z biura do domu o tych godzinach - masz zrobić podstawienie, reszta jest nie ważna. Dadzą pewnie pomysł złamania prawa z pojechaniem z autem na lawecie ale uwierz mi, że nie warto się narażać dla takiej firmy gdzie na co dzień jest stosowany (usunięte przez administratora). Wprowadzili też niedawno pojazdy jednośladowe ale jestem ciekawx jak to ma działać skoro nie każdy ma prawko kat. A. Zgaduje, że po prostu będzie kolejne łamanie prawa. To co opisałxm to nawet nie jest 5% tego co się dzieje w tej firmie. Co do stawek: Najniższe stanowisko (jakie dostaniesz na sam początek na pierwsze 3 miesiące) to 19zł netto. Najwyższe stanowisko (jakie możesz dostać po roku lub więcej, w zależności od wyników) to 22zł netto. To co jest pomiędzy, to wiadomo: 20zł netto, 21zł netto w zależności od "umowy". Już na zmywaku dostaniesz więcej, a tam na pewno nie będą Cię straszyć karami i przymuszać do łamania prawa na swój koszt i swoje konto. Na sam koniec plusy tej pracy bo nie ma ich zbyt dużo: możesz trafić na fajną ekipę na oddziale i pojeździć nowymi autami. No i tyle z plusów. Zastanów się proszę 10 razy czy chcesz pracować w takich warunkach za takie pieniądze. Jeśli chcesz dowiedzieć się trochę więcej lub masz jakieś pytania, odpowiedz na tą opinię z prośbą o kontakt to założę osobnego maila żebyś mógł wiedzieć jak to wygląda dokładniej od środka oraz wstawię go pod swoją opinią. Jeśli jakimś cudem przeczyta to ktoś z zarządców firmy: Powinniście się wstydzić za to jak traktujecie drugiego człowieka. Próbujecie usuwać i tuszować negatywne opinie tłumacząc się że są nie prawdą jednocześnie wstajecie od komputera i idziecie myśleć jak zastraszać pracowników, żeby pracowali dla was za marne pieniądze strasząc karami i tworzycie śmieciowe umowy niezgodne z prawem. Nie zasługujecie na ani jednego pracownika, który się stara dobrze pracować ani na żadnego dobrego klienta, którego okłamujecie żeby wyjść korzystnie dla firmy. Jako były pracownik, który w tej pracy czuł się początkowo bardzo dobrze, jest to po prostu przykre. Mam nadzieję, że poniesiecie konsekwencje i niedługo je na sobie odczujecie.
Ostatnio zostałem zwolniony z tej firmy za wzięcie należnego mi zwolnienia chorobowego, próbując to tłumaczyć skargami przełożonych i wywoływaniem afer a ze wszystkimi rozmawiałem normalnie, a sam czułem się w tym dobrze. Co do samej pracy nie mieli zastrzeżeń, ale cała reszta została wymyślona jako pretekst do zwolnienia. Kiedy zapytałem o konkrety przyczyn zwolnienia, to odpowiadali wymijająco i z pogardą. W dodatku miesiąc przed zwolnieniem był obiecywany awans na wyższej rangi agenta do którego miał być aneks do umowy i że to stanowisko (łącznie z większą stawką aż o 1zł) już mi się nalicza, ale przy zwolnieniu tłumaczyli się, że nic takiego nie było. Sama umowa jest napisana w sposób przewrotny, a w czasie jej trwania pracodawca podaje inne wytyczne i inaczej to liczy do wypłaty (oczywiście jesteś na tym stratny), jak mówicie o tym głośno, to was zwalniają. Nie warto.
Jesteś jedynym takim przypadkiem w firmie czy często ktoś wylatuje z pracy z tak błahych powodów jak wzięcie chorobowego? Za co tutaj można jeszcze stracić pracę, poza tym o czym wspomniałeś?
Na mój oddział to był jedyny przypadek w czasie mojej pracy, nie wiem jak było wcześniej, ani jak to wygląda poza moim miastem ale słyszałem że jeszcze gorzej, szczególnie teraz kiedy podejście do pracownika najniższego szczebla spadło na dno.
(usunięte przez administratora)
Kto te kary nakłada? I co jeśli nie zarobi się tyle żeby ta kare ściągnąć? Trzeba zapłacić z własnej kieszeni?
Kary nakładane są przez przełożonych np kara za spalanie o 20% wiecej niż jak podał producent (co jest niesamowitym żartem). Kar jest mnóstwo żeby można było wyciągać z pracowników jak najwięcej pieniędzy. Odmawiasz zlecenia bo będzie już poza godzinami Twojej pracy i wrócisz do biura w nocy? Kara 500zł za odmowę. Nikogo nie interesuje Twoje zmęczenie czy fakt że następnego dnia masz do pracy na rano. Jeśli nie zarobi sie na tyle żeby karę ściągnąć, płacisz w ratach dopóki jej nie spłacisz. Ale tak - płacisz z własnej kieszeni
Niekompetentna obsługa i kadra kierownicza, słabe prowadzenie tego kolektywu i praca na śmieciowych umowach równa się m.in z krytycznymi opiniami klientów. Zdecydowanie odradzam przyszłym klientom jak i kandydatom szukającym pracy. Proszę nie usuwać tej opinii, bo dział marketingu chyba jedynie tym się zajmuję w tej firmie..
Masz na myśli umowy zlecenie? W sumie to nie mówisz, czy forma pracy odpowiada zasadom zlecenia czy nie. To jakaś praca projektowa czy normalnie w określonych godzinach się pracuje stale?
To nie są umowy na zlecenie. Tak naprawde to jest umowa która nie powinna być nazywana umową. Ani to zlecenie, ani o prace ani nawet o dzieło.
W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Car Net Polska Sp. z o.o.? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?
Nie ma czegoś takiego jak nadgodziny. Pracownicy robią na zleceniowkach i potrafią nastukac po 300h i nawet nie będzie żadnego dziękuję a jeszcze pretensje od menadżera regionalnego bo przypadkiem zarobisz więcej od niego. Stawka to najniższa krajowa za godzinę i ile zrobisz godzin tyle dostaniesz nic ponadto.
I raczej większość na zleceniu jest? no faktycznie może być szkoda tych godzin ale na rozmowie to normalnie jest omawiane i podczas podpisywania zlecenia ludzie są o tym uświadamiani, że za więcej godzin nie dostaną kasy, tak?
Na ten moment firma obcięła godziny nocne i każdy na zleceniu zarabia minimalną, łącznie z dyspozytorami i asystentami technicznymi. Niby ma być zmieniany system wynagradzania na bardziej korzystny, ale co z tego wyjdzie, nie wiadomo.
(usunięte przez administratora)
Szanowny Panie, dziękujemy za opinię i rozumiemy rozczarowanie dodatkową opłatą. Jedyne, co możemy w tej sytuacji zasugerować, to odwołanie się od decyzji odmownej i załączenie potwierdzenia umycia pojazdu (np. paragon z myjni z tego konkretnego dnia). W przeciwnym razie decyzja jest podejmowana w oparciu o protokół zwrotu i dokumentację zdjęciową. Bardzo przepraszamy, jeśli informacja o możliwości naliczenia kolejnych opłat zabrzmiała dla Pana jak straszenie. Intencją naszych pracowników nie jest straszenie, a udzielenie informacji: konsekwencją nieopłacenia faktury w terminie jest przekazanie płatności do zewnętrznej firmy windykacyjnej, a co za tym idzie - dodatkowe koszty. Z pozdrowieniami CAR NET
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w CAR NET Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy CAR NET Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 18.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w CAR NET Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 15, z czego 0 to opinie pozytywne, 13 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!