logo Bibby Financial Services Sp. z o.o.

Bibby Financial Services Sp. z o.o.

Warszawa

Opinie o Bibby Financial Services Sp. z o.o.

zwykły pracownik 2014-07-27 17:49
Pierwsza sprawa - to opinia o pracy w Bibby, a nie klientów a tu widzę sporo takich wpisów. Zawsze znajdzie się niezadowolony klient (przeważnie taki, który nie spełnił formalnych wymogów jakie stawia firma, czyli tych zapisanych w umowie a później wypisuje brednie na takich portalach jak ten. Ostatecznie oczywiście chodzi o pieniądze, bo z jakiej przyczyny obciążono klienta kosztami skoro np.: umowa nie ruszyła lub została rozwiązana po bardzo krótkim terminie. A no z takich, że firma wykonała dużą część pracy i należy się jej za to wynagrodzenie. Niestety gro przypadków to wina klienta. Nie mam jednak usprawiedliwienia dla handlowców, którzy wprowadzili potencjalnego klienta w błąd - zdarzały się takie przypadki, ale niezwykle rzadko i są systematycznie eliminowane przez Bibby aby więcej już nie występowały. Niestety mamy do czynienia tylko z człowiekiem. Ponadto zawsze warto rozmawiać dalej z Doradcami i wszystko wyjaśnić.
Co się tyczy pracy w Bibby. Trochę już tu pracuję i mogę powiedzieć tylko tyle, że na brak obowiązków nie narzekam. To nie jest praca dla leni. Koleżanki jak i inne osoby bardzo mile choć czasami zgrzyty się zdarzają, ale tak jest chyba wszędzie. Szefowa/szefostwo wymagające lecz atmosfera naprawdę bardzo fajna:)
2
Obiektywny Obserwator 2014-08-06 00:00
Zwykły pracowniku - proszę Cię; zanim coś napiszesz uporządkuj swoje myśli, opanuj emocje i posługuj się konkretami. Mam nadzieję, że nie jesteś Sprzedawcą w Bibby bo Klienci mogą usnąć w trakcie tak długich bezsensownych wypowiedzi.
6
Zoya 2014-08-17 18:28
proszę o kontakt osoby ,które brały udział w pozwie zbiorowym lub będą wnosić taki pozew- jestem po rozwiązaniu umowy z Bibby ale bez sądu się nie obejdzie
3
Hop hop 2014-08-18 23:23
Obiektywny (tylko z Nicka) obserwatorze - również uporządkuj swoje myśli, opanuj emocje i posługuj się konkretami... Twój post niczego nie wnosi. W Bibby jest fajnie i jest dobrze, w porównaniu z bankową dżunglą to Pracownik nie jest trybem w maszynie, nie jest anonimowy, tu się ludzi docenia. Pozdrawiam.
2
szok x2 2014-09-04 10:07
Ja chętnie dołączę do pozwu. Proszę podajcie jakiś kontakt.
Czegoś takiego jeszcze nie widziałem, w białych rękawiczkach działają.
4
klient 2014-09-04 17:31
Byłam klientem Bibby do niedawna. Obsługa podstawowa - personel była bez zarzutu ale im wyżej tym śmierdzi bardziej. Koledzy kolegów, z tych samych uczelni, z tych samych wsi i akademików, którzy dochrapali się stanowisk i bronią wzajemnie swoich krzeseł. Interes klienta ale interes Bibby jest tu najmniej decydujący. Pan "doradca finansowy" z długami i zajęciami komorniczymi, za którym wszyscy tam stoją murem. Szczerze odradzam wszelkich kontaktów. No i pilnujcie rozliczeń i "ukrytych" kosztów faktoringu...
6
szok x3 2014-09-04 23:47
Podobno, pracownicy, którzy obsługują Klientów przez telefon po podpisaniu umowy mają plan sprzedaży na dodawanie "ukrytych kosztów". Najlepiej takich kosztów, których Klient nie zauważy.A podobno cennik w tej Firmie jest bardzo długi więc pracownicy mają pole do popisu. Awantury, w których "naciągnięty" Klient ma rację, są na porządku dziennym.
3
Lolo 2014-09-05 11:00
podobno Kopernik nie żyje :)
1
Kaśka 2014-09-10 00:49
Nie wiem Marku z kim się zadawałeś w swojej karierze zawodowej ale uwierz mi proszę, że w większości korporacji nie stosuje się nieuczciwych praktyk wobec swoich Klientów. W stabilnych Firmach na takie praktyki Zarząd nie pozwoli. Sprzedawcy w Bibby ciężko pracują aby zdobyć Klientów, ponieważ większość ich pracy niszczona jest w dalszych etapach. Dobrze Marek podsumowałeś; Firma Bibby to taka Firma telemarketingowa a nie poważana instytucja finansowa - nie dziwmy się więc i nie oczekujmy od Niej "cudów" !!!!!
2
Ewka 2014-09-10 23:03
szok x3, Kaśko a nie pracujecie przypadkiem w konkurencji ...coś śmierdzą te wasze opinie na kilometr. Kiepsko wam z informacją, że Klientów zadowolonych Bibby ma coraz więcej :), że dzięki naszemu finansowaniu firmy stają na nogi. Jesteśmy z tego dumni. Różnimy się od was tym, że nie mówimy źle o konkurencji a do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie bo nie jesteśmy korporacją. Powodzenia.
2
Kuki 2014-09-18 23:45
To jakaś kpina to całe bibby. Byłem klientem i stanowczo odradzam nawet tym nie "mającym wyboru " . Każda zaliczka wypłacana z opóźnieniem mnóstwo ukrytych kosztów , ciągle nękanie i wymaganie nowych dokumentów pod rygorem nie wypłacenia zaliczki. Dziękuję ze to się już skończyło choć finał będzie miał miejsce w sądzie..
8
Lambert 2014-10-21 16:14
Widzę że rozmowa na temat Bibby jest dość ożywiona. Sam myślałem żeby się zakręcić za pracą w tej firmie. Mam spore doświadczenie w faktoringu. Widzę jednak że trafiłbym z deszczu pod rynnę. Sądzę że jest to kolejna zagraniczna firma prowadzona w sposób typowo "Polski" przez Wielkich Managerów z jeszcze większymi hipotekami. Ceny produktu/usługi z kosmosu, parcie na sprzedaż, rotacja personelu jak na wschodnim froncie IIWŚ, brak realnego wsparcia sprzedaży i oczekiwanie niewiadomo czego. Nie ukrywam że byłem na kilku rozmowach o pracę i generalnie wszędzie jest tak samo lub podobnie. Mam też wielu znajomych w firmach finansowych i wszędzie wszyscy rotują, zwalniają się, zatrudniają, narzekają...że to że tamto. Chyba więc założę sobie sklepik osiedlowy.
3
przejażdzka 2014-11-05 22:08
masz racje co do tej manii wielkości wielkich menago, takich w BB na pewno spotkasz, ale informacja o komorniku jest dla mnie nowością...niech sie nie smucą, ze wsi wyszli na wieś wrócą
5
klient 2014-11-13 16:10
Drogi moderatorze - Nie towarzyszą mi emocje . Napisałam jakie mam doświadczenia z Bibby, a mam fatalne. Przecież mam prawo wyrazić opinię ? Kolesiostwo i generowanie kosztów zgodnie z zasadą może klient Bibby w dżungli cyfr nie dopatrzy się, że go oszukują . Przykład ? obciążanie kosztami windykacji, która nie miała miejsca bo klient płaci jak w zegarku . Koszty na specyfikacji do faktury nie odnoszą się do konkretnych klientów i transakcji - zamiast nazwa klienta i Nr FVAT jest zapis "opłaty odoatkowe monit standardowy 55 zł, a poniżej VAT od tego monitu, przy czym ciągle nie wiadomo do kogo i czy słusznie wysłany , za to kwota odliczon od należności . To co u innych Faktorów jest widoczne w systemie w Bibby trzeba wyżebrać. Zamiast się więc bronić przed opiniami negatywnymi warto popracować nad poprawą. Bibby stanowczo Odradzam Odradzam Odradzam. Na pewno nie odpuszczę wszelkich rozliczeń z Bibby tylko po to żeby mieć święty spokój.
10
1234 2014-12-16 22:15
Ta firma to takie polskie poletko zaorane przez paru kolesi oderwanych od pługa. Moderatorowi się to na pewno nie spodoba bo sam jest oderwany od pługa.
5
Mrówka 2014-12-17 00:50
Załóż sklep osiedlowy i powiedz nam jak lekko Ci jest i jakie kokosy zarobiłeś. Czekamy na super newsa po roku :) Sam fakt, że kierujesz się opiniami kilku marnych hejterów i wygłaszasz opinie spod dużego palca (podpowiem generalizujesz gościu nie mając pojęcia o tym jak to wygląda od środka). Rada dla ciebie zupełnie gratis: nie aplikuj do Bibby - malkontentów nie potrzebujemy.
2
wiktor 2015-01-20 00:48
Bibby Financial Services Sp. z o.o. należy do finansowej części, istniejącej od 1807 roku, brytyjskiej firmy Bibby Line Group Ltd. w ramach której działają trzy grupy podmiotów oferujące następujące rodzaje usług: transport morski - Bibby Line Ltd., usługi logistyczne - Bibby Distribution Ltd.,oraz interesujące nas usługi finansowe - Bibby Financial Services.
1
kogutek 2015-03-23 18:19
a teraz chyba dotyczy tego trezciego sektora - finansowego ten wątek @wiktor. z tego co słyszałem to całkiem niezle można się tutaj dorobić w sumie, to prawda co mówią? wyrobienie 3 tys na miesiąc jest na porządku dziennym czy jak to wygląda wszystko? Dajcie znac koniecznie, bo jestem zainteresowany pracą, pozdrawiam!
były pracownik 2015-07-02 13:50
Firma jest dobrym pracodawcą, jednakże sposób rozstania pozostawia wiele do życzenia. Nie zwracają uwagi na sytuacje życiowe danego pracownika. Sam zespół jest bardzo zgrany, jednakże sprawy kadrowe są załatwiane w sposób bardzo nieelegancki. Sposób komunikacji powinien zostać poprawiony
2
pantera 2015-07-04 18:18
Były pracowniku szkoda że twoja opinia jest malo rzetelna. Ja z perspektywy pracownika widziałem co innego! w tej firmie bardzo dba się o ludzi, firma nastawiona jest na ludzi jak malo która. Popróbuj w bankach zobaczysz jaka manna z nieba i pracownik jest anonimowy. Jeśli ktoś chce pracować uczciwie i angażuje się w to co robi to jest doceniany. Jak długo Twoim zdaniem firma powinna płacić komuś kto się za przeproszeniem obija i za to dostaje pensję? Czemu nie napiszesz że dziewczyny po urlopach macierzyńskich mają gdzie wracać i praca na nie czek? Co dziś nie jest takie oczywiste.
3
były pracownik 2015-07-06 09:43
Droga Pantero, nie wiem czy zwróciłaś uwagę ale nie napisałem że pracodawca jest zły. Zgodzę się że dziewczyny po urlopach macierzyńskich mają gdzie wrócić. Nie twierdzę, że firma ma trzymać obiboków na pokładzie. Jestem wręcz przeciwnikiem tego. Jednakże można komunikować swoim pracownikom, że jesteś pod obserwacją ze względu na wyniki, musisz się poprawić. Tego brakuje i stąd uważam, że występuje brak odpowiedniej komunikacji.

Ja bardzo chwaliłem sobie pracę w Bibby, ale tak jak napisałem, uważam że można poprawić sposób komunikacji z pracownikami.
3
Pantera 2015-07-08 23:15
Były Pracowniku teraz to mnie ubawiłeś. Też mam plany sprzedażowe i jestem z nich na bieżąco rozliczany. Znasz plany i znasz swoje wyniki bo mamy przecież dostęp do tych informacji trudno więc mówić o zaskoczeniu. Sorki ale twoje podejście to dziecinada. Banki są bezwzględne w tym temacie i z doświadczenia wiem że już po 3 miesiącach bez wyniku można robotę stracić. Bibby daje szansę. Tyle na ten temat.
2
były pracownik 2015-07-13 08:50
Pantero, znajomość wyników to jedno, komunikacja to drugie. I nie porównujmy Bibby do korporacji. Nie rozumiem Twojego ataku. Nie napisałem, że Bibby jest złym pracodawcą, tylko że można poprawić komunikację na linii pracodawca-pracownik
2
Pantera 2015-07-16 22:17
były pracowniku,
czytaj ze zrozumieniem. napisałem o rozliczaniu na bieżąco - znamy wyniki czytaj mamy świadomość jak pracujemy. ja nie porównałem Bibby do korporacji a jedynie napisalem, że poza Bibby realia są gorsze, tu jest bardzo fair.sorry jesli polemikę odbierasz jako atak to już nic nie poradzę. Ja nie miałem nigdy problemu z komunikacją.
Don Pedro 2015-07-21 21:12
Jak tam, proces racjonalizacji zatrudnienia już zakończony? Czy dalej trzeba je racjonalizować, żeby starczyło na pensję dla starego i nowego wodza:)
5
Marmelada 2015-07-23 11:31
Do Pedro
a pewien jesteś, że o to cichodziło?
racjonalizacja (łc. rationalis ‘racjonalny, rozsądny’) 1. zastosowanie w jakiejś dziedzinie nowych środków, mających na celu ulepszenie dotychczas stosowanych. 2. psychol. dowodzenie argumentami, np. rozumowymi, racjonalnymi, logicznymi lub pozornie wiarygodnymi własnych czynów i postaw, których prawdziwe źródło tkwi w motywach i emocjach ukrywanych przed samym sobą, np. w sferze podświadomości; jeden z mechanizmów obronnych w nieświadomych sposobach radzenia sobie z konfliktami i frustracjami w celu zmniejszenia lęku i poczucia winy oraz wzmocnienia samoakceptacji.
Don Pedro 2015-07-24 18:37
Do Marmelady
a jesteś pewna, że ze zrozumieniem przeczytałaś mój wpis? Nie dostrzegasz w nim nuty ironii??


4
Podsumowanie 2015-07-26 23:27
Nie polecam pracy w Bibby. Mogę zgodzić się z wpisami powyżej tymi złymi i niektórymi dobrymi. Prawda jest taka, że w Bibby bardzo źle się pracuje w Dziale Sprzedaży. Jestem urodzonym sprzedawcą i po raz pierwszy spotkałam się z tak częstą zmianą polityki sprzedażowej. Nie mają jasno określonych celów, zasad, źródeł pozyskiwania Klientów i nieodpowiednio ciężko pozyskanych Klientów traktują. Częste zmiany oczekiwań wobec pracowników powodują dużą demotywację ... A kto to powyżej napisał, że "ktoś ma plany sprzedażowe to wie jak pracuje jak je realizuje i może spodziewać się wszystkiego" ??????????????????? Pantera - widzę brak znajomości kodeksu pracy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - nie można zwolnić tak "po prostu" za brak wyników !!! - Pierwszym etapem są plany naprawcze - czy "były pracownik" otrzymał wytyczne i pisemne ostrzeżenie ! ! ? - nie sądzę. Gdyby tak było nie dzielił by się swoimi odczuciami na forum. Poza tym .... kto realizuje nierealne plany ???? Urodzony Sprzedawco uciekaj od Firmy gdzie w ciągu roku 5 razy zmienia się polityka, zmieniają się bez ustanku Dyrektorzy Sprzedaży oraz Dyrektorzy Zarządzający. W takim bałaganie źle się pracuje. Jeżeli jesteś Sekretarką - polecam ;) Powodzenia
5
ale jaja 2015-07-28 19:21
Ale bzdury piszesz. Ciekawe że Ci co robią sprzedaż i mają wyniki pracują po kilka lat. Rotacja tych co nie mają wyniku jest ale pokaz mi firmę w której trzyma się w nieskończoność słabych handlowców. Frustruje Cię coś widzę ma prawo ale nie siej defetyzmu. Firma spoko, ludzie i zarobki też.strategia sie zmienia...no cóż trzeba reagować na zmiany rynku. Głupotą byłoby nic nie zmieniać w strategii sprzedaży skoro konkurencja to robi. Dyrektor Generalny jest nowy ale już widać że Gościu z klasą. Poprzedni awansował....żal Ci widzę...lekko nie będzie dla leserów miejsca nie ma!
2
były pracownik 2015-08-03 11:34
nie ma co wylewać wiadra pomyj na firmę. Jedyne co ja mogę zarzucić firmie to brak odpowiedniej komunikacji. nie zgodzę się z Tobą "ale jaja", że firma dostosowuje się do rynku. Stara się, ale niestety, kiedy konkurencja zrobi ruch w lewo a Bibby skopiuje ten ruch za 3 miesiące nie będąc gotowym na to. Powtórzę raz jeszcze dobrze mi się tam pracowało. A decyzja o odejściu została podjęta przeze mnie.
1
Najlepszy Biznesowy Partner 2015-09-09 22:55
Nagroda "Najlepszy Partner w Bizesie" jak i wiele innych nagród jest nagrodą za którą firmy płacą. Wystarczy w wyszukiwarce zobaczyć kto dostaje takie nagrody. W 2013 roku taką nagrodę otrzymał zakład produkcyjny, który nie rozpoczął jeszcze produkcji. Firma to nie uzyskane nagrody ale rzeczywiste opinie Klientów oraz Pracowników Sprzedaży - czyli szara rzeczywistość :)
4
gosc 2015-11-13 16:59
czytam opinie i mam dziwne wrazenie, ze te negatywy moga byc prawdziwe. nie spotkalam sie nigdzie z takimi atakami na jakiekolwiek negatywne opinie. sprawdzilam tez informacje o "kolesiostwie" z lublina i okolic i niestety to prawda...
5
motyl 2015-11-20 18:42
Hej a kogo pytałeś? Oferta jak oferta. Firma fajna ludzie spoko. Inaczej niż w bankach. Uczciwie wypłacane premie i socjal. Pracować wszędzie trzeba. Mnie tu dobrze.
1
gorgonzola 2015-11-20 18:46
A co koleżanka z Idea? Negatywy jak negatywy...pozytywów sporo. Ja właśnie zaaplikowałem. Byłem na rozmowie i dobre wrażenie zrobili. Wypytałem znajomka co tam pracuje i jest ok. Nie narzeka.
3
Madonna 2016-01-19 17:08
Nie ma się czego bać. Każda instytucja finansowa zobligowana jest do pilnowania tych tematów. większość zadań to procesowanie dokumentów finansowych, weryfikacja spłat, uzgadnianie, wyjaśnianie niezgodności, zaliczki wypłat. Fakt firma ma bardzo uczciwe podejście do pracownika, ja pracuję już ponad 2 lata i jestem zadowolona. Socjal jest bardzo atrakcyjny, atmosfera i podejście ludzkie do człowieka. Praca czasem jest monotonna bo robisz codziennie to samo ale jest szansa na przejście do innego zespołu jak jest vacat, na awans, na szkolenia.
Jak dla mnie OK
2
lula 2016-05-07 20:07
ojj z tymi juniorskimi stanowiskami to różnie bywa. Nie twierdzę, że Bibby płaci mało, ale z doświadczenia wiem, że trzeba na stawkę uważać :) szkoda, że nie ma do nich na chwilę obecną przyjęć, nie rzuciło mi się nic w oczy takiego. Chyba, że na ich stronie..
Hanna 2017-03-14 16:08
Czytaliście wywiad udzielony dla naszego portalu? http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,942855,wywiad-magdalena-martynowskabrewczak Dyrektor oddziału w Warszawie opowiada m.in. o tym, jak wygląda ścieżka rozwoju pracownika. Przydatne?
2
ANTYDESPERAT 2017-04-12 14:36
Najgorszy faktor na rynku. Barwy chwilówek nie są przypadkowe.
Nie polecam
1
Hanna 2017-04-12 14:51
@ANTYDESPERAT, dlaczego nie polecasz? Możesz powiedzieć więcej o swoich doświadczeniach?
Jak najdalej od Bibby! 2017-09-08 13:33
Dziadostwo, złodziejstwo oraz bezczelność a i śmieszne jest to bo na każdym kroku mówią "każda szanująca się firma....", " pracujemy jak w jednej rodzinie "...aż płakać się chce. Gdyby mogli to brali by kase od Ciebie za to, że u nich pracujesz i to za 20 godzin na dobę.
Podsumowując- jeśli chcesz zobaczyć wariactwo, to idź do nich pracować. Zwalniają dobre i poukładane osoby, a kanalie ciągle na tronie! Jeśli nie dostosujesz się do panujących królów, odpadasz! Twoja wiedza i umiejętności nie mają znaczenia. Reka, rękę myje - dostają się głównie członkowie rodziny, którzy są nie do ruszenia. Nie szanują ludzi- jeśli chcesz się poczuć jak pies i najgorsza kanalia - koniecznie aplikuj do nich!!!!
4
Myrtek 2017-09-08 15:31
bzdurne to i wyimaginowane. Brzmi bez sensu bo ludzie pracują w firmie latami. Nie odchodzą stadnie, nie czują się wykorzystywani poza twoim odosobnionym przypadkiem = są zadowoleni. "Zwalniają dobre i poukładane osoby" :) Bzdura
2
Jak najdalej od Bibby! 2017-09-09 09:12
Wypowiedział się jeden z panujących... :D
1
Myrtek 2017-09-09 13:11
No widzisz nie :)
Choć byłoby miło i to jest niewykluczone bo firma stwarza możliwości rozwoju dla najlepszych:)
1
Jak najdalej od Bibby! 2017-09-11 10:40
Odpowiedź po kilku minutach / sekundach świadczy jednoznacznie o wypowiedziach działu HR. Pani Anna vel Hanna, działa błyskawicznie, żeby tylko nie wpadła kolejna negatywna wypowiedź! Jakie konkrety Pani "Hanno"? Główne i najważniejsze informacje podane są jak na dłoni w mojej pierwszej wypowiedzi. Po konkrety zachęcam do lektury powyżej - już na tą chwilę, dużo się tego nazbierało! Czy tak zazarte i negatywne wypowiedzi naprawdę nie wystarczą? Czytając wypowiedzi o innych firmach, nie można się natknąć na taki zbiór negatywów!!!!
" To co w firmie nie odpowiadało Tobie, dla innych może nie mieć takiego znaczenia "???? Naprawdę????!!!! Nie wierzę! Proszę przeczytać raz jeszcze, jakie informacje zawarte są w mojej wypowiedzi! Myślę, że będą miały znaczenie dla każdego CZŁOWIEKA!
2
Jak najdalej od Bibby! 2017-09-11 10:40
Odpowiedź po kilku minutach / sekundach świadczy jednoznacznie o wypowiedziach działu HR. Pani Anna vel Hanna, działa błyskawicznie, żeby tylko nie wpadła kolejna negatywna wypowiedź! Jakie konkrety Pani "Hanno"? Główne i najważniejsze informacje podane są jak na dłoni w mojej pierwszej wypowiedzi. Po konkrety zachęcam do lektury powyżej - już na tą chwilę, dużo się tego nazbierało! Czy tak zazarte i negatywne wypowiedzi naprawdę nie wystarczą? Czytając wypowiedzi o innych firmach, nie można się natknąć na taki zbiór negatywów!!!!
" To co w firmie nie odpowiadało Tobie, dla innych może nie mieć takiego znaczenia "???? Naprawdę????!!!! Nie wierzę! Proszę przeczytać raz jeszcze, jakie informacje zawarte są w mojej wypowiedzi! Myślę, że będą miały znaczenie dla każdego CZŁOWIEKA!
2
PROMO 2017-09-11 11:02
Witam.
Jestem przerażony opiniami... Rzeczywiście ewidentnie ktoś z ich firmy przejął pałeczkę pod wieloma nickami. Tylko czy warto tak ludziom odpisywać? Przecież mają prawo do wypowiedzi, żyjemy w wolnym kraju. Broni się winny. Kiepsko, oj kiepsko!
2
Myrtek 2017-09-12 20:35
@Jak najdalej od Bibby: wpisy są niemerytoryczne i bezpodstawne. Pracuje tu ok 4,5 roku i powiem że, takie wpisy nie mają znaczenia dla osób tu pracujących ani dla tych, którzy wiedzą że takie miejsca służą wylewaniu jadu i frustracji. nie żałuję decyzji o przyjściu do bibby ani przez moment.

@ PROMO: poczytaj pozytywne opinie bo tych też jest sporo i nie doszukuj się spisku. Chcesz opinie z pierwszej ręki - wejdź na FB, zaczep kogoś z firmy i zapytaj jak sie pracuje.
2
PROMO 2017-09-14 11:46
A dlaczego ludzie mieliby tego "jadu" nie wylewac, skoro tego jadu doświadczyli? Po to właśnie powstają takie fora, żeby móc napisać z czym dana osoba się spotkała! To, że Tobie teraz jest "dobrze", nie oznacza, że inni przeszli /poczuli /zaznali tego samego! I mają prawo to napisać, bez waszych zbędnych odpowiedzi: " to bezpodstawne ", " bzdura " itp.
2
Bibby Polska 2017-09-22 13:18
@Jak najdalej od Bibby
Postanowiliśmy odnieść się do publikowanych przez Panią/Pana informacji. Fakty są następujące:

1) w okresie dwóch ostatnich lat podjęliśmy decyzję o nie kontynuowaniu dalszej współpracy z trzema osobami (wśród których jest zapewne Pani/Pan), zatrudniając w tym samym czasie 45 nowych Pracowników,

2) w ciągu ostatnich dwóch lat 6 osób, które zmieniły Pracodawcę, zdecydowało się wrócić do Bibby Polska – chętnie przyjmujemy z powrotem Wszystkich tych, których w okresie zatrudnienia, oprócz oczekiwanego poziomu kompetencji, cechowała pracowitość, wytrwałość w dążeniu do celu, skuteczność w działaniu, zaangażowanie i pozytywne podejście. Nie lubimy bowiem tracić „dobrych i poukładanych osób”,

3) wyniki badań satysfakcji Pracowników Bibby Polska, przeprowadzone przez niezależną instytucję badawczą, wskazują że blisko 90% naszych Pracowników poleciłoby swoim znajomym pracę w Bibby Polska. Podobna liczba Pracowników deklaruje chęć pracy z nami przez minimum kolejne dwa lata.

Wszystkich tych, którzy chcieliby zobaczyć i poczuć prawdziwą atmosferę jaką tworzy – naprawdę wyjątkowy – Zespół ludzi pracujących w Bibby Polska, zapraszamy do nas.
9
Kasia Pakuła 2017-09-27 12:43
Jest to forum opinii o pracodawcach, więc i ja zostawię kilka słów o Bibby. A mam o czym pisać, bo pracowałam w Bibby przez ostatnie 8 lat, na różnych stanowiskach, ale zawsze w Zespole Obsługi Klienta. Odeszłam z Bibby tylko i wyłącznie z powodu wyjazdu z kraju, gdybym została w Warszawie byłoby mi bardzo ciężko rozstać się z tą firmą. Dlaczego? Bo to było miejsce, do którego dziennie przychodziłam z uśmiechem na twarzy. Nie dlatego, że było lekko i przyjemnie, wręcz przeciwnie, bywały dni, kiedy padałam ze zmęczenia, a każda kolejna sprawa stawała się pilniejsza niz poprzednia. Ale ludzie, którymi się otaczałam sprawiali, że naprawdę chciało mi się tam być i chciało mi się dawać z siebie wszystko. To jest miejsce, gdzie pracuje się bardzo intensywnie, bardzo rzadko dany dzień jest taki sam jak poprzedni, dużo się dzieje, ale ta praca daje niebywałą satysfakcję, bo tu bardzo duży zależy tylko i wyłącznie od Ciebie. To Ty masz największy wpływ na to, jak wygląda Twoja praca, w Bibby się słucha ludzi, słucha się ich pomysłów, daje się swobodę działania. Do każdego Klienta i każdego pracownika podchodzi się indywidualnie, nie szablonowo. Więc jak ktoś chce pracować wg schematu, dostać gotowy przepis na sukces, to nie jest praca dla niego. Ale jeżeli komuś naprawdę chce się pracować, chce się poświęcać czas na zastanowienie jak najlepiej obsługiwać Klienta, chce się uczestniczyć w ciekawych projektach, to to jest miejsce, gdzie naprawdę można się realizować. I nie trzeba mieć wcale ogromnego doświadzenia, wystarczy po prostu mieć ogromne chęci i zaangażowanie. Osobiście, odchodząc z Bibby, spotkałam się z mnóstwem bardzo pozytywnych opinii moich Klientów na temat współpracy z Bibby. Ja miałam wielkie szczęście pracować w tej firmie i wiele jej zawdzięczam.
5
Zostaw swoją opinię o Bibby Financial Services Sp. z o.o. - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Bibby Financial Services Sp. z o.o.