brak logo

Mid Ocean Brands Polska

Chorzów

Opinie o Mid Ocean Brands Polska

Seba 2017-06-25 16:36
Nasrane w głowie, mowa o słynnej Martynce z pakowania?
czejen 2017-06-25 22:02
serio 5 tysiecy?
2 2017-06-26 00:41
Najniższa krajowa 13 brutto za godzine... Ci na umowe o prace mniej niż agencyjni zarabiają
1
Wojcieh Jaruzelski 2017-06-27 00:42
nie. nie znam żadnej, ogólnie mówie o kilku.
:-) 2017-06-27 13:15
Od dwóch tygodni na padzie w końcu słychać radiowęzeł :-D a no tak, nie ma Agaty :-D
8
czuczu 2017-06-27 17:08
Na których działach są jakieś fajne laski?
4
TEDE 2017-06-28 00:10
super ekstra szprychy.
1
124 2017-06-28 17:59
Nudno tu co tam spokojneie
takiKtos 2017-06-29 09:10
pokaralo ja za to co odwaliła michalowi ale przynajmniej jest spokoj jak jej nie ma a wiola sobie niezle radzi :)
7
Armando Garcia 2017-06-29 09:22
Głęboka refleksja. Długo nad tym myślałeś?
jopek 2017-06-29 13:07
Wiole powinni dać na brygadzistę a Agatę odesłać już na nową hale :)
6
maestro 2017-06-29 17:58
Dzień dobry
luk 2017-06-29 19:19
Wystarczy że osman wróci na Chorzów, to nie jednej będzie mokro
1
anteq 2017-06-30 06:23
Automaty by ożyły, przedruk większy ja za tym stoję i zagłosuje :D
oszi 2017-06-30 11:38
noo Agata mnie fest wkurzo jak skaka do Majkela i nadaje na niego za plecami a rzeczywistość jest taka że to on zawsze pomorze jak coś nie idzie i sama odsyła do niego żeby ustawił czy coś naprawił :/ też jestem za tym aby Wiola została brygadzistką
6
DRUK 2017-06-30 23:10
pad ożył jak Agaty nie ma .Wiola góra!! jest cisza i spokoj .
Agata noga musi sie dobrze wygoić,kuruj SIE!! JAK NAJDŁUZEJ
8
armani 2017-07-01 10:53
no że mordę po nim ostatnio darła to prawda , ale z drugiej strony szkoda by było gdyby odszedł na utrzymanie ruchu jak ma pojęcie o tym wszystkim.
3
mid 2017-07-01 12:07
heh w końcu ktoś z mojej zmiany tu napisał . Faktycznie od kiedy nie ma na padzie Agaty jest inaczej a Wiola też potrafi odejść na chwilę od kompa i pomóc nam wszystkim , nawet przecierając. Przy Agacie taka nie jest.
6
on 2017-07-01 12:39
Wszyscy sie ciesza że Agaty nie ma ,ale przeciez jest jej kolezanka, ktora bardzo dobrze przekazje wszystko co sie dzieje u Agaty na zmianie własnie jej.UWAZAJCIE NA NIA bo mimo ze pracujecie sumiennie to w oczach Agaty siedzicie i nic nie robicie pod jej nie obecnosc.Szara rzeczywistosc wroci a wy dostaniecie od niej podwojnego kopa.
3
2 lata ponizania 2017-07-01 12:49
Wiola jest spoko wobec wszystkich ,ma czas to pomoze -a Agata jak ma czas - a ma go sporo to przesiaduje u kolezanki na maszynie -dostac pomoc od Agaty??nie!!
Majkielowi tez sie od niej oberwalo nie potrzebnie - chllopak robi wszystko a nawet wiecej -ale Agacie niestety nie dogodzisz.
Kazdy ja zna i dobrze wie, ze nie warto z nia rozmawiac ,bo rozmowa nigdy nie konczy sie sensownym zakonczeniem.
szkoda ze na kazdej zmianie ludzie potrafia sie dogadac z brygadzista a tu nie idzie . czas na zmiany ..czas uciekac ...
3
plusik 2017-07-01 21:36
to skoro jest nas tu tylu z pada i każdy uważa tak samo to nie pozwólmy sobie zburzyć tej atmosfery jak wróci... Jest bhp jest kierownik, z tym że z Krzyśkiem nie ma co gadać bo jest [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] do kwadratu i stoi murem za Agatą... Już konkretniejszy jest Damian więc z nim jak już trzeba rozmawiać bo przynajmniej się nie boi podjąć decyzji albo wziąć kogoś na rozmowę bo w końcu jak atmosfera pracy lepsza to i zlecenia lepiej idą...
5
fart 2017-07-02 11:41
Przy Bożence nie ma co gadać widać że to zakłamane i fałszywe i nikt nie jest głupi że wszystko jej przekazuje na kawusi, zapomniała już jak sama na nią nadawała zanim dostała umowę o pracę? teraz koleżanki? Jak córka z mamusią
8
on sam sobie radzi 2017-07-02 22:46
zaklamane to fest .Obgaduje Agate na kazdym kroku dosłowie < jestem nie raz swiadkiem> a teraz bez Agaty robota jej nie idzie jej . fałszywa osoba ktora trzeba ommijac .Dziwie sie Agacie ze z nia trzyma ..duzo przez nia traci..ale moze własnie sa siebie warte??
6
janusz 2017-07-03 03:22
Co on tu wypisuje, co za człowiek... Daleko od firmy...
Drukarz szybkiego Padu :D 2017-07-04 19:20
ja się tylko dziwię że kierownictwo ją tz ( Agatę ) toleruje... Już nawet nie kierownicy a sam zarząd BHP który wg mojej opinii nie jest zły i powinien nie tylko wymagać od nas noszenie maski ale również nam pomagać. Tyle skarg od ludzi i to nie tylko z jej zmiany ale i z innych, tyle negatywnych opinii w samym midzie a nawet internecie, to czytają również osoby które rozważają zatrudnienie u nas i przez taką Agatę mogą się szybko sparzyć niestety. Powinni ją powołać na dywanik na jakąś poważną rozmowę a nie tylko pomachać palcem " tak się nie robi Agatko no, no, no " wymieniając zdanie ze zmiennikiem i widząc zadowolenie w słowach, aaaa spokój jest aż się lepiej robi bo Agaty nie ma, wiele tłumaczy...
5
tam za rogiem :) 2017-07-05 16:11
To prawda, myślałem że z Wiolą będzie ciężko przetrwać a okazała się całkiem spoko osobą, mało tego jakaś większa motywacja do pracy jest i atmosfera lepsza.
4
psv 2017-07-05 18:05
No Wiola brawo! Sama zobacz ile pozytywnych opinii na Twój temat jak zołza nie ma na Ciebie wpływu !
Majkel też świetnie ogarnia D i E i nikt po nim ryja nie drze zwłaszcza ostatnio z tym ustawianiem zleceń na przód na pustych maszynach, świetne rozwiązanie
5
ehhh 2017-07-05 20:19
lipiec a tu kolejna sobota pracujaca np sito... tego jeszcze nie bylo...
1
Ech 2017-07-06 12:13
Wypłata?
Romeo z Wronek 2017-07-06 22:15
cel do premii za nastepne półrocze - napisać przynajmniej 5 komentarzy miesięcznię chwalące najlepszego kierownika w Polsce, co tam w Europie. Tak jak on nie dba nikt o pracowników - szczery, wyrozumiały, potrafi wysłuchać, pochylić się nad czlowiekiem.
Pan Damian Duda - jestem dumny, że jest moim przełożonym.
hip hip hurra!!!!!
10
1920 2017-07-07 22:13
Was chyba poj albo ta temperatura
2
Jestem przeciw... 2017-07-10 17:55
Równanie wydaje się być dziecinni proste... Całą pozytywną atmosferę na padzie burzy jego brygadzistka , jakoś nie wpływały ty ostatnim czasem zażalenia na temat Pani Mirki czy też Angeli. Cały problem dotyczy Agaty która wprowadza niezgodę między ludźmi a dodatkowo uczy swoich " technik " Panią Wiolę która przez ostatnie tygodnie udowodniła Nam wszystkim że potrafi wstać od biurka i również pomagać, odnosić się do ludzi z kulturą i prze de wszystkich ich wysłuchać. Na całej linii produkcyjnej był spokój i przyjazna atmosfera pracy... Nie wpłynęła żadna skarga w każdą ze stron, czyli z kim jest problem? Niestety z Panią Agatą a nie z Nami jak to wygląda w jej świetle... Ktoś powinien się tym w końcu zająć...
7
zainteresowany 2017-07-11 18:57
Cześć , znalazłem na olxie ofertę pracy w tej firmie, jakie są zarobki i warunki pracy? Długo czeka się na umowę o pracę? Oraz na który dział jest się najlepiej dostać bo czytając powyższe komentarze to mam mieszane uczucia co do tajemniczej Pani Agaty?
Xyz 2017-07-11 20:46
Umowy o pracę teraz dostaje się już dość szybko. Mysle, że to kwestia 3-4 miesięcy. Zarobki na umowie o pracę to 2100 brutto. Nie wiem jak w agencjach, ale na pewno jest ciut więcej. Z tego co rozmawiam z ludźmi, na zleceniu zarabiają po 1700 na reke.
Najlepszy dział? Nie ma takiego. Każdy ma swoje plusy i minusy. Wszystko zależy od Ciebie i tego, czy potrafisz się zaklimatyzowac w nowym miejscu i dogadać z nowymi ludźmi.
1
:D 2017-07-12 14:23
Na zleceniówce to spokojnie i 2k wyrobisz i wiecej
tranferowy ciamajda 2017-07-12 16:33
@zainteresowany - na przygotowalni u chłopaków umowę masz od zaraz i minimalnie lepsze zarobki, ale tam je hardkore robota
1
;) 2017-07-12 17:35
Przyjdź do nas na zmianę Angeli na szybkim padzie :) u Agaty się wykończysz psychicznie i nerwowo...
4
Bogaty 2017-07-13 09:57
Aż dziw bierze, że można w Polsce żyć za mniej niż 2 tys. Jak wam się to udaje?
4
zainteresowany 2017-07-13 15:04
A to trzeba zgłosić w tej agencji pracy czy już na miejscu w firmie można sobie wybrać dział ? Ta Agata to jakieś stare babsko? :D
Paddd 2017-07-13 21:16
Nie słyszałam o czymś takim jak możliwość wybrania sobie działu :) To agencja z tego co wiem wysyła nowych pracowników tam gdzie jest największe zapotrzebowanie. Agata - młoda laska grubo przed 30-stka.
2
gong 2017-07-14 14:38
Staro to ona się ponoć zachowuję bo ostatnio cały mid o niej mówił :D pyskata gówniara . Jak się przychodzi czasem na przecieranie to się drze po swoich ludziach. Na pakowanie sobie przyjdź , jest spokój. Czasem niestety postoje.
3
Ten 2017-07-18 03:47
Ej,a tak z innej beczki,to ciekaw jestem na kij tam na transferze dwie brygadzistki jak ino co przechodza,ida po towar, to robia na fonach albo klepią o pierdolach. Dziwia sie ludziom tam, ze sie jeszcze nie wkur... . Padaka. Fajny w ogole przyklad daja tak zwani brygadzisci, no oprocz tych z sita i pada w polowie, bo akurat sa spoko. Wiadomo propsy dla Wioli.
5
lols 2017-07-18 18:54
No to akurat jest dziwne, bo np. na sicie też jest dwóch brygadzistów, ale każdy z nich ma swój komputer i coś tam robią, a na transferze dwóch. Jeden robi coś w komputerze, drugi siedzi przy nim i nic, dział kilkuosobowy i tyle brygadzistów heh może jak jeden coś rzeczywiście robi to drugi niech idzie zgrzewać transfery z drukarzami, a w następny tydzień zamiana.
4
:) 2017-07-19 11:45
Stare nie + / - podobna do aktorki z filmu Wojownicza księżniczka Xena jeśli takowy pamiętasz.
3
OpTyMiStA 2017-07-21 07:40
Jebać MIDA!! I DUDE Jebać też!! ????
WuZetka 2017-07-21 17:42
Ej, zna ktoś może tego faceta który codziennie przyjeżdża do automatów? :-) Bo widzę że rozmawia z niektórymi ;-)
KofiAnal 2017-07-25 20:48
A co liczysz na darmowego batona ;-)
3
WuZetka 2017-07-26 05:59
Nie, bagietkę :-P
Marta 2017-07-26 11:38
Czy ktoś z forumowiczów może podzielić się swoimi doświadczeniami związanymi z pracą w Mid Ocean Brands Polska? Jak wyglądają warunki zatrudnienia, które są proponowane przez pracodawcę? W sieci pojawiło się kilka aktualnych ofert pracy - czy warto aplikować? Te merytoryczne informacje będą cenne dla osób, które są w trakcie poszukiwania pracy.
xd 2017-07-26 16:05
nie warto ;)
1
Zostaw swoją opinię o Mid Ocean Brands Polska - Chorzów
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Mid Ocean Brands Polska