brak logo

Mid Ocean Brands Polska

Chorzów

Opinie o Mid Ocean Brands Polska

Brzęcząca Pszczółka 2017-04-04 00:24
Paranoja. Każdy w tej firmie myśli że jest Bogiem i może robić co chce. Brygadziści wystawiają nagany za byle pierdół, inni zaś czują się wyobcowani a reszta ma wysłane. W tej firmie już gorzej być nie może
1
Janek 2017-04-04 07:31
Nie rozumiem jednej rzeczy, mamy przestrzegać zasad BHP , regulaminu itp, a pewno blondyna z pakowania "Brygadzistka"chodzi w ciuchach i butach prywatnych jakby była w biurze, je na hali , używa telefonu komórkowego , może posiadać przy sobie kurtkę oraz torebkę, i robię wiele nie stosownych rzeczy dlaczego? Tylko dlatego że ma koleżankę kierowniczka ? Coś jest nie tak, wypada to zgłosić bo jest to irytujace.!!!
7
chmura 2017-04-04 08:47
Każdy robi co chce .Przyklad idzie z gory .Brygadzisci na zadnym dziale nie daja dobrego przykladu .Premie dla tych co siedzą na L4 pełne a dla tych co pracują nie cały rok lub ogólnie pracują to upierdalaja .Brawo Wy!BHP- zero zasad -mści się za swoje wtopy na ludziach dawajac im non stop nagany .coraz większe [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]
3
:) 2017-04-05 12:35
No i po co siejesz ferment? Ci, którzy siedzą ciągle na L4 nie dostaną pełnej premi. Ludzie, którzy nie pracują roku też na nią nie zasłużyli, bo to premia ROCZNA. Każdy musiał na nią poczekać rok.
Nie dostałam jeszcze żadnej nagany. Wystarczy tylko przestrzegać zasad. Zasady są w każdej firmie, więc nie wiem o co całe zamieszanie.
Jeśli chodzi o blondyne z handlingu to widzę ostro Was dupa z zawiści ściska. Kapowac i kapowac, a potem powie jeden z drugim 'jebac konfidentow' oj Polaczki...
6
Taka 2017-04-07 07:39
A wypłata już ktoś mo?
1
pijook2017 2017-04-07 10:50
nie wiec nie ma dzisiaj picia ;( pewno bedzie dzis o 18 lub w poniedzialek wiec trza sie woda dzis [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]
Cycuvvu ub 2017-04-07 10:50
Gora
Transferka 2017-04-07 21:57
Tylko z tego co wiem to w zeszłym roku premie dostali nawet Ci co nie mieli pełnego roku i świąteczne i roczne.
aiwenhol 2017-04-07 22:41
Wycieczka panie, wycieczka = brak budżetu na wypłacanie premii.
2
Artur 2017-04-08 19:37
Co przyszło nam żeby we własnym kraju pracować w agencjach pośrednictwa pracy... Jakbyśmy byli jakimiś obcokrajowcami, którzy przyjeżdżają zbić majątek.
1
CzuCzukosmosAliAgca. 2017-04-08 23:18
Była wypłata to pijemy dzisiaj, 3 zł flaszeczka kosztuje na mecie u sąsiada to sobie nawet litra kupiłem hehehe
1
Gfy 2017-04-09 02:48
Wątroby połowy z Was pewnie ucieszyły się na brak wypłaty przed weekendem
wtf 2017-04-09 23:29
Najlepsza lektura o pracodawcy, polecam
4
ungabunga 2017-04-12 08:17
Gosciowi z gp na na farbe zleciala "paletka" pierwsza sztuka do wgladu i pol twarzy mu od farby zalalo
2
brajanek sito 2017-04-13 23:36
A ta jedna paletka co spadła to na bady ? Wpisane na niego ?
3
xd 2017-04-15 18:40
On większe konsekwencje miał za tego bada niż wypadek
5
Grześ 2017-04-17 10:11
Brawo Bytom niedaj sie
Anka 2017-04-19 21:34
To opinie o czuczu.pl czy o Mid Ocean Brands? Czuczu teraz szuka pracowników. Ktoś coś wie?
Anka 2017-04-19 21:44
To opinie o czuczu.pl czy o Mid Ocean Brands?
CzarnyCzarek 2017-04-20 20:58
Ta, ludzie masowo pitajom to nagle umowy sie znalazły. byle kto byle pod firme. HWDM
4
Anka 2017-04-20 21:43
Ale dlaczego jest dyskusja o czuczu pod postem o Mid Ocean Brands? Co mają wspólnego?
szukamzony 2017-04-22 21:44
SORRY, ZE ZMIENIAM TEMAT. JAK SIE NAZYWAJA DWIE DZIOLSZKI Z TRANSFERA ZE ZMIANY MARCINA? NAPEWNO SIOSTRY, BO STRASZNIE PODOBNE? MOZNA JE ZNALESC NA FACEBOOKU?
3
Kick 2017-04-24 00:20
Czuczu to przezwisko "kierownika" produkcji. Nie ma on nic wspólnego z nijakim portalem czuczu.pl.
Swoją drogą... Firma mieszcząca się na Niedźwiedzińcu, to Mid Ocean Logistics, a nie Mid Ocean Brands. Ludzie spod firmy nawet nie wiedzą, gdzie pracują :) Czasem warto czytać umowy, które się podpisuje ;) Pozdro
2
szukamzony 2017-04-25 16:53
CHYBA TAK , BO PRAWIE TAKIE SAME
fajnamordka 2017-04-26 09:35
Będziecie czytać książki i jeździć 74, jednego dnia z Jolą drugiego z Olą, jaka to różnica?
fgvgjk 2017-04-26 18:17
Po co ci takie informacje? Jak mówisz, że chyba sympatyczne, a wstydzisz sie zagadac do nich. Jak nie masz złych zamiarow, to ci nic złego siostrzyczki nie zrobią...
3
Anty 2017-04-28 09:06
Ale stulejarz. Weź zwal se konia, bo ci na rozum padło...
1
Nick 2017-04-28 16:19
Gdyby nie moja to bym sie tez zainteresowal blizniaczkami i nie tylko, ale litosci co to niby są za akcje z wyszukiwaniem na gowork?,?
4
Samotna i napalona 2017-05-03 19:21
hej niedawno zaczęłam pracować jako drukarz.
Damian Duda, kierownik o którym piszecie to ten przystojny blondasek z brodą który siedzi w biurze obok bhpowca?
Mirek handlarz 2017-05-04 01:08
Witam sprzedam nitro cena i ilość do uzgodnienia priv
3
eRwin 2017-05-04 18:33
za ile taki baniak 20-litrowy?
Grześ 2017-05-04 19:35
Fajne sa
ciekawy 2017-05-05 16:33
to kto w koncu dyma kogo?
casper 2017-05-05 18:26
wiadomo niy łod dzis że TŻ dymo AR kero przy okazji niezle sie nachapala
4
ciekawski 2017-05-05 19:39
kim jest TŻ?
eRwin 2017-05-05 22:18
i co z tego? niech sobie rucha kogo chce, dorosły jest.
3
pracownica 2017-05-06 23:02
sluchajcie ,pracuje w tej firmie juz dlugo ,kiedys zapieprzalam jak glupia i przejmowalam sie czy wszystko dobrze zrobilam ,teraz nadal staram sie wszystko dobrze robic ,ale wolniej ,te co sie opierdalaja maja tyle samo kasy co ja wiec jaka placa taka praca
12
D 2017-05-08 21:40
No gdyby takich więcej ludzi głownie kierowników jak Radek, no to firma nie tylko miała by zysk, ale nawet ludzie bardziej by się przyłożyli, a tak każdy zlewa.
xd 2017-05-09 14:53
Nie ma w midzie żadnego kierownika Radka.. ;)
3
Sebs 2017-05-10 16:19
O brygadziste pewnie chodziło, bo chwalenie czucza przyniosło by śmierć tej osobie XD
Grześ 2017-05-14 10:43
Najlepsze jest sprawdzanie obecności na drukarnii,liderka wyczytuję nazwiska kto jest a kogo niema szkoła podstawowa z lat 80
2
Grześ 2017-05-14 10:46
Ja tak samo robie powoli i dokładnie
iza 2017-05-15 13:52
Witam. Chciałam zacząć pracę w tej firmie i w związku z tym mam pytanie. Czy to prawda że pracownicy wysyłani są w delegacje na Węgry, do Czech, Estonii, Słowacji? I jak jest z zarobkami?
Szafka 2017-05-15 15:02
Nie zaczynaj. Nie brnij w ten [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]
Zoobi 2017-05-16 11:49
Dokładnie, strata czasu, gdzie indziej docenia Cie sto razy bardziej jeśli nie lecisz w kulki.
Tu nagroda jest wolny weekend ,możliwość pracy w nadgodzinach:D
4
Pakowaczka 2017-05-22 23:35
Witam chcacych pracowac w tej firmie, wszystkim chcetnym to odradzam a w szczegolnosci na zmianie od Bogusi i Ewy tutaj to leca najlepsze przekrety, wykorzystywanie i gnojenie ludzi. Jak juz podpadniesz nawet mala rzecza to juz koniec daja ci do roboty najgorsze rzeczy co nawet nie obejmuje tego twoja umowa a juz nie wspomne o obgadaniu ze swoimi kolezankami co jednego dnia pija z Ewa, tak Ewa to o tobie! A drugiego dnia tak ci dupe obrabiaja jaka ty tez nie jestes w pracy i wgl wedlug mnie jak mozna obsadzic na stanowisku BRYGADZISTY taka nieodpiwiedzialna osobe co sie na niczym nie zna ! Wie tylko jak dobiec do biora kierowniczki pani D. sie wyplakac i nagadac glupot z nieba wzietych. W tej firmie jezeli nie masz znajomych lub nie zakolegujesz sie z odpowiednimi osobami to wieszcie mi ze bedzie traktowani jak totalne dno no niestety. Dokladnie niewiem jak jest na druku ale wiem ze duzo ludzi sie pozwalnialo, dlaczego ? Tego niewiem ale mozna sie domyslec. Takze jezeli juz naprawde chcecie lub potrzebujecie pracy to omijajcie zmiane Bogusi i Ewy jak najdalej. Z chcecia bym sie podpisala ale niestety musze jeszcze troche tu przerobic a potem uciekam z tad jak najdalej ! Ewuniu pozdrowienia dla Ciebie ! Mam nadzieje ze w koncu koerownicy sie opamietaja i zobacza jaka nieodpowiednia osobe posadzili na twoim miejscu ;) pozdrawiam
12
ten jedyny 2017-05-23 20:37
Przemek > ewa (celowo z małej litery, ponieważ nie mam szacunku dla tej osoby)
4
M... 2017-05-23 22:43
Ha ha ha!! Naucz się pisać analfabetko jedna!!! Za to na jednej ze zmian Już nie powiem której bo nie mam zamiaru obrażać wszystkich bo na to nie zasługują!! Lizecie se cipy jedna za drugą!!!stąd być może mniemanie że jesteście tak Zajebiste weźcie się do roboty!! Zamiast pchać paluchy w swoje gacie!!'
2
robię bady na przedruku 2017-05-24 21:58
co prawda to prawda. tamta zmiana to najwieksza patologia i kolesiostwo.
same koleżaneczki i lesby.
3
wwwtttffff 2017-05-25 12:27
Jak robi pociąg obciąg gdy wjeżdża na mida?
Zostaw swoją opinię o Mid Ocean Brands Polska - Chorzów
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Mid Ocean Brands Polska