Opinie o EACTIVE wiemy jak w Wrocław

Poniżej znajdziesz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy EACTIVE wiemy jak. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w EACTIVE wiemy jak na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Sprzedaż powierzchni reklamowej w mediach internetowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o EACTIVE wiemy jak w Wrocław

niewiemyjak
Były pracownik
 Pytanie

Zdecydowanie nie polecam. Jeśli ktoś dba o swoje zdrowie psychiczne i pewność siebie, to nie ma czego szukać w tej firmie. Ciężko nawet zacząć od czegoś konkretnego, bo jakoś z dnia na dzień człowiek przechodzi do porządku dziennego z tą (usunięte przez administratora). - Managerowie bez doświadczenia: osoby, które totalnie nie wiedziały, jak zająć się swoim zespołem, jak z nim rozmawiać, jak motywować ( i nie, pseudo coaching bazujący na bzdurnym gadaniu HR i Pani dyrektor realizacji, to nie jest żadna motywacja). (usunięte przez administratora)! - Pieniądze: zapomnijcie o podwyżkach, które jakkolwiek zmienią stan waszego portfela. Każdy grosz trzeba sobie wyprosić, a właściwie wywalczyć. Nikt niezależnie od Twojego rozwoju nie zaproponuje tego z własnej nieprzymuszonej woli. - Dziwnie rozdmuchana struktura, bo niby nie chcemy być korpo, ale fajnie, jak jest dużo koordynatorów/managerów/leaderów - Toksyczna atmosfera? To ma mało powiedziane!. (usunięte przez administratora) Eactive ma swoich ludzi, którzy będą tam zawsze, (usunięte przez administratora)i chyba tak jest po prostu wygodniej, ale jeśli masz swoje zdanie i chcesz cokolwiek osiągnąć, to najlepiej nie zaczynaj tam pracy. Nie warto. Może i firmie wiodłoby się dobrze, a ludzie nie zwalnialiby się lawinowo, gdyby nie wspomniana Pani dyrektor.(usunięte przez administratora)

EACTIVE
Pracownik
@Żart?

Po zastanowieniu doszliśmy do wniosku, że nie ma sensu dalsza publiczna dyskusja w tym temacie, która realnie do niczego nie prowadzi, a jej jedynym celem wydaje się być agresywne wyładowanie emocji. To, co jednak chcemy podkreślić na koniec to to, że w EACTIVE od lat staramy się wyciągać wnioski z tego, co dzieje się w firmie, a każde negatywne zgłoszenie czegoś przez osoby z Zespołu jak i osoby odchodzące, jest analizowane i przekazywane do zainteresowanych osób. I choć pewnie się z nami nie zgodzisz, widzimy wiele pozytywnych zmian na lepsze. Chcemy również zaznaczyć, że żaden z komentarzy, który się pojawił nie został usunięty, jak zostało to nam zarzucone w jednym z innych wpisów. Jak widać po wyglądzie naszego konta, nie jest to konto "premium" które umożliwia takie praktyki. Niemniej jednak dziękujemy za podzielenie się swoim punktem widzenia, jest on kolejnym bodźcem dla nas do pracy nad nowymi obszarami i pomimo wszystko udało nam się wyciągnąć z niej pewne wnioski. Pozdrawiamy, EACTIVE

1
Karol Tomek
Inne

Od roku korzystam z nowego podejścia - AMR - aktywny model rozliczeń - wcześniej kilka agencji, kilka abonamentów. Jest różnica. Aż musiałem to tutaj napisać.

8
EACTIVE
Pracodawca
@Paweł

Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Cieszymy się, że jesteś zadowolony z realizowanej przez nas umowy. Pozdrawiamy, EACTIVE

Pasjonat digital
Pracownik

Jestem pracownikiem Eactive od jakiegoś czasu i chciałem się podzielić swoimi przemyśleniami. Wiadomo, że w takich przestrzeniach wypowiadają się głównie osoby, które nie są zadowolone w pracy w danej firmie. Ja jednak myślę, że warto przedstawić również perspektywę od strony zadowolonego pracownika. To co mi się podoba w firmie to możliwość rozwoju, dzięki współpracy z innymi specjalistami i pracy przy wielu różnych projektach, z których każdy stawia nowe wyzwania. Jestem osobą, dla której praca zdalna jest bardzo ważna i cieszę się, ze w Eactive, będzie ona możliwa również po pandemii. To co jest ciekawe to fakt, że firma cały czas się rozwija, przekształca, dopasowuje do nowych sytuacji i wyzwań. Dodatkowo doceniam comiesięczne spotkania całej firmy, cotygodniowy informator oraz Box Eactive, do którego można anonimowo napisać swoje spostrzeżenia. To co jednak najważniejsze w pracy dla mnie to miła atmosfera pomiędzy ludźmi, dzięki której codziennie chętnie zaczynam pracę. Wiadomo, że czasami zdarzają się drobne nieporozumienia wynikające z nowych form komunikacji wyłącznie zdalnej, ale myślę, że zgodnie z naszą jedną z wartości, jaką jest Komunikacja, będziemy nad tym pracować.

1
EACTIVE
Pracownik
@Pasjonat digital

Dziękujemy za Twoje uaktualnione spojrzenie na firmę z perspektywy obecnego pracownika. Zachęcamy również do korzystania z wewnętrznych anonimowych narzędzi do przekazywania swoich spostrzeżeń lub uwag. Każda perspektywa jest dla nas cenna:) Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

Pracuję w Eactive
Pracownik
 Pytanie

W firmie jestem już kilka dobrych lat. Nie jest to moja pierwsza praca, za to na pewno ta, w której spędziłem najwięcej czasu. Postanowiłem więc i zostawić swoją, subiektywną opinię. Eactive nie stoi w miejscu, cały czas się zmienia i rozwija. Nie mówię, że zawsze, każdy pomysł odpowiada mi w 100% ale podoba mi się to, że testujemy różne rozwiązania. W mojej ocenie każdy, kto tylko ma w sobie trochę inicjatywy i chęci do działania może mieć wpływ na te zmiany. Co mnie tam trzyma? Lubię poczucie bycia częścią firmy, że moje zdanie ma znaczenie i mogę realnie współtworzyć miejsce, w którym pracuje. Zbalansowany poziom formalności - Dzięki temu, że nie ma tu klimatu "korpo", łatwiej jest rozwiązywać najróżniejsze sytuacje. Chociażby te związane z awansami, szkoleniami. Nie jest się małym trybikiem w maszynie, gdzie dotarcie ze swoim "problemem" wymaga przebrnięcia przez wiele osób i procedur. Natomiast wymaga to na pewno zaangażowania ponieważ np. awans nie będzie zależał od stażu pracy ale od osiągnieć w ramach ścieżki kariery. Trzeba więc, uczyć się, rozwijać - dać coś z siebie. Możliwe, że to nie każdemu pasuje. Dla mnie fajne, ponieważ mam poczucie wpływu i wiem co muszę robić by uzyskać dany efekt. Dużo się uczę, moje sukcesy są doceniane. Proste a ważne i nie zawsze oczywiste. W Eactive można też spotkać świetnych ludzi!

EACTIVE
Pracownik
@Realizator

Dziękujemy za podzielenie się swoją perspektywą :) Pozdrawiamy, EACTIVE

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałam w EACTIVE przez dłuższy czas i biorąc pod uwagę cały ten okres, jestem zadowolona. Miałam możliwość nauczyć się wielu niezwykle ważnych umiejętności, zmieniać działy zgodnie z chęcią rozwoju, inicjowania wewnętrznych działań. Miałam poczucie zaufania do i od przełożonych. W dużym skrócie, lubiłam tę pracę :) Odnosząc się do innych opinii, to fakt EACTIVE nie oferuje dopłaty do multisporta i opieki medycznej, ale jest o tym informacja już na etapie rekrutacji. Natomiast z mojego punktu widzenia ma parę innych atutów. o których warto wspomnieć - jest 100% zdalna jeśli ktoś tego chce, można elastycznie ustawiać godziny pracy, w piątki pracuje się tylko 6 godzin, do tego możliwość podwyższania swoich umiejętności z uwagi na szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne. Nie wspominając już o tym, że współpracuje się z naprawdę wspierającym Managerami, którzy stale podwyższają swoją wiedzę z zakresu zarządzania. Na plus zdecydowanie też poukładane procesy, procedury, zasady wewnętrzne, co pozwala szybko odnaleźć się w zastanych warunkach. Warto też dodać, że tak jak można przeczytać tu trochę negatywnych opinii, to w EACTIVE jest też grupa osób, która naprawdę lubi pracę w tej firmie i ceni wskazane wyżej atuty. Czy polecam? To zależy, czego się chce. Na pewno warto zapytać o wszystko, co jest dla nas ważne na rekrutacji. To czas, w którym dwie strony poznają się nawzajem i przyjście z listą zagadnień do poruszenia na rozmowę, nie jest niczym złym, a wręcz przeciwnie pozwala uniknąć wielu nieporozumień.

EACTIVE
Pracownik
@Były pracownik

Bardzo dziękujemy za Twoją opinię. To bardzo ważne dla nas, aby osoby dołączające do naszego Zespołu były świadome funkcjonowania naszej firmy. Dzięki Twojej opinii położymy jeszcze większy nacisk na uświadamianie osobom rozpoczynającym współprace z nami jak funkcjonujemy i z czym się to wiąże. Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

Pracownik od dawna
Pracownik
@Były pracownik

Twoja opinia skłoniła mnie do wyrażenia swojego zdania. W Eactive pracuję już dosyć długo. Generalnie odpowiada mi paca tutaj, bo mam przejrzyste zasady współpracy. To nie znaczy oczywiście, że wszystko mi odpowiada w 100%, ale najważniejsze dla mnie rzeczy, jak wynagrodzenie, w pełni praca zdalna, możliwość wypowiadania się oraz atmosfera są dla mnie ok. Pomysł, że firma z firmy stacjonarnej stanie się firmą zdalną na początku budził we mnie obawy, bo atmosfera w biurze zawsze była wśród ludzi wyjątkowa i było dużo opcji integracji. Teraz po czasie muszę stwierdzić, że praca zdalna dała mi nowe możliwości, wprowadziła wiekszą elastyczność, zaoszczędziła czas i zmieniła styl codziennego życia. Nauczyłem się tak pracować, aby była dla mnie tylko plusem i teraz już bym nie zmienił na stacjonarną. Oczywiści poziom interakcji na żywo jest ograniczony, ale czuję się zintegrowany ze swoim zespołem online i to mi wystarcza. Poruszam ten temat, bo jest niezwykle ważny przy wyborze firmy zdalnej. Trzeba być świadomym, że w takiej firmie trzeba umieć dobrze komunikować się, skupiać na zadaniach w godzinach pracy, bo mimo iż nikt nas nie widzi, przełożeni widzą efekty naszej pracy.

EACTIVE
Pracownik
@Pracownik od dawna

Dziękujemy za podzielenie się opinią. Cieszymy się, że oferowana przez nas forma pracy zdalnej Ci odpowiada. Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

Były specjalista
Były pracownik
@Były pracownik

Pracowałem w Eactive i mogę podzielić się swoim odczuciem. Bardzo lubiłem tę pracę, ale ze względów związanych ze zmniejszeniem zespołu musiałem odejść. To ciekawe, że mam mimo to dobre wspomnienia. To, co dla mnie było na plus, to przede wszystkim przyjazna atmosfera, w której czuje się profesjonalizm, wsparcie oraz przestrzeń do otwartości. Bardzo odpowiadała mi możliwość dużej samodzielności w działaniu, która wzbudzała we mnie poczucie, że mój przełożony mi ufa. Ciekawa jest również w firmie przejrzysta komunikacja, nawet jak nie wszystkie informacje mi odpowiadają, bo lubię szczerość i możliwość wyboru, czy mi coś odpowiada i czy chcę pracować w danej firmie.

EACTIVE
Inne
@Były specjalista

Dziękujemy za Twoje spojrzenie na pracę u nas. Jesteśmy świadomi, ze nie każda firma jest dla każdego, dlatego tym bardziej cieszymy się, że mino zakończenia współpracy masz dobre odczucia na temat pracy w naszej firmie. Mamy nadzieję, że w przyszłości nasze drogi zawodowe się jeszcze zejdą i będziemy mieli możliwość współpracy — pozytywna energia zawsze się przyciąga ;) Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

RT
Kandydat
@EACTIVE

Muszę przyznać, że ciekawe podejście do zatrudniania.

Mati Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie
@Pracownik od dawna

Jestem ciekawy, czy informacja w ogłoszeniach firmy, że po sześciu miesiącach współpracy pracuje się w piątki sześć godzin, jest jakimiś nowym pomysłem, czy jest od dawna?

EACTIVE Nowy wpis
Pracownik
@Mati

Piątki do 14:00 obowiązują w EACTIVE od dawna, już od ponad 10 lat i obowiązują na większości stanowisk. Aktualnie nabywasz do nich prawo po 6 miesiącach współpracy i możesz pracować w piątki o dwie godziny krócej. Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

Kreatywna
Kandydat
 Pytanie

Cześć. Czy obecnie rekrutujecie na staże i czy są one płatne?

EACTIVE
Pracownik
@Kreatywna

Jedna z rekrutacji stażowych właśnie dobiegła końca, jednak zapraszamy mimo to, wysłać swoje zgłoszenie na adres kariera@eactive.pl. Co do kwestii wynagrodzenia, tak nasze staże są płatne. Pozdrawiamy, EACTIVE

Pytajnik
Inne
 Pytanie
@EACTIVE

Czy zgłaszanie na staże ma ograniczenie wiekowe?

EACTIVE
Pracodawca
@Pytajnik

Na staże przyjmujemy osoby przed 30 rokiem życia. W dniu rozpoczęcia stażu nie można mieć skończone 30 lat. Pozdrawiamy, EACTIVE

Ciekawy Nowy wpis
Inne
 Pytanie
@EACTIVE

Z czego wynika takie ograniczenie wiekowe? Czy to wewnętrzne ustalenia firmy, czy może jakieś przepisy?

1
EACTIVE Nowy wpis
Pracownik
@Ciekawy

Górną granicę wieku osoby, przyjmowanej na praktykę określa ustawa z dnia 17 lipca 2009 r. o praktykach absolwenckich zgodnie, z którą osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, zwane dalej "podmiotem przyjmującym na praktykę", może przyjmować na praktykę osobę, która ukończyła co najmniej gimnazjum lub ośmioletnią szkołę podstawową i w dniu rozpoczęcia praktyki nie ukończyła 30. roku życia, zwaną dalej "praktykantem" (art.2 pkt.1). Pozdrawiamy, EACTIVE

Lilka
Inne

Dzień dobry, na stronie widziałam, że aby przyjąć się jako Customer Care Specialist należy jednak mieć już wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta w postaci przynajmniej dwóch lat. jeśli ktoś ma znacznie mniej to miałby szansę na zatrudnienie? Albo czy są może stanowiska juniorskie?

EACTIVE
Pracownik
@Lilka

Dzień dobry, aktualnie do Działu Customer Care poszukujemy tylko osoby, z wymaganiami z ogłoszenia zamieszczonego na naszej stronie www. Nie planujemy aktualnie zatrudnienia do tego działu na stanowiska juniorskie. Pozdrawiamy, EACTIVE

nowy klient
Inne
 Pytanie

Jak wygląda podejście do realizacji umowy oraz ogólnie praca w firmie? Według danych KRS firma w 2023 roku zmniejszyła przychód o prawie 18%, co może budzić pewne obawy

EACTIVE
Pracownik
@nowy klient

Ruchy na przychodach firm są naturalne, często cykliczne i wynikają np. z koniunktury na rynku (jaki aktualnie jest rynek i jaka jest koniunktura, wszyscy wiemy). Ten okres gorszej koniunktury bezwzględnie wykorzystujemy w EACTIVE i działamy na rzecz jakości naszych usług. Opracowaliśmy nową strategię i konsekwentnie ją wdrażamy. Od ponad 2 lat zmieniamy EACTIVE w stronę firmy, która stawia na jakość, a nie na ilość. Znacząco zmniejszyliśmy liczbę projektów, które obsługujemy. To pozwoliło na to, aby specjaliści mieli mniej klientów na głowę, a to bardzo wpłynęło właśnie na jakość i zadowolenie klientów. Wdrożyliśmy wiele rozwiązań technologicznych opartych o AI. Zmieniliśmy całkowicie kulturę organizacyjną z tzw. klanu na rynkową, czyli właśnie nastawioną na wynik i skuteczność. Od początku pandemii dopracowujemy cały czas nowoczesny tryb pracy zdalnej. Nie przestajemy się zmieniać, rozwijać i ulepszać. Od ponad 2 kwartałów rejestrujemy minimalne wskaźniki klientów odchodzących oraz satysfakcjonujące poziomy sprzedaży jak na aktualne warunki rynkowe. Pozdrawiamy, EACTIVE

 Rozmowa kwalifikacyjna
Brałeś udział w rekrutacji na [stanowisko] w firmie EACTIVE wiemy jak? Podziel się swoimi wrażeniami! Jak długo czekałeś na odpowiedź rekrutera po wysłaniu CV? Z ilu etapów składał się proces rekrutacyjny?
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Sarnów
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Karol Tomek
Inne

Od roku korzystam z nowego podejścia - AMR - aktywny model rozliczeń - wcześniej kilka agencji, kilka abonamentów. Jest różnica. Aż musiałem to tutaj napisać.

8
Pytacz
Kandydat
 Pytanie
@Karol Tomek

Cześć, firma od niedawna informuje w socialach o prowadzeniu działań w modelu AMR. Jak od roku korzystasz z tego podejścia?

Karol Tomek
Inne
@Pytacz

Myślę, że dlatego że był oferowany już wcześniej ale nie był używany we własnym marketingu przez EACTIVE.

Pytajnik
Kandydat
 Pytanie
@Karol Tomek

Rozumiem, że firma oferowała taki tryb rozliczeń o wiele wcześniej, ale dopiero teraz o tym informuje potencjalnych klientów? Jesteś w stanie to jakoś uargumentować? Możesz też dokładniej opisać "różnicę", którą widzisz, ponieważ obecnie Twój komentarz nie wnosi za wiele.

EACTIVE
Pracownik
@Pytajnik

Owszem. Przed wprowadzeniem AMR-u do działań marketingowych, klienci dla których pracowaliśmy, otrzymali możliwość przejścia na tę formę współpracy wcześniej. Wynikało to z chęci wyjścia naprzeciw tym, którzy tego potrzebowali. Realizując takie umowy zauważyliśmy, że taki typ współpracy jest korzystny dla większości firm, ponieważ istotne jest, jakie efekty przynoszą realizowane przez nas działania na osiągane przez klientów cele biznesowe. Pozdrawiamy, EACTIVE

EACTIVE
Pracownik
@Karol Tomek

Bardzo się cieszymy i dziękujemy za opinię :) Pozdrawiamy, EACTIVE

Paweł
Pracownik
@Karol Tomek

Ja również jestem zadowolony z podejścia w realizacji mojej umowy przez Eactive. Duża elastyczność w realizacji umowy i rozliczeń daje mi możliwości zmian w trakcie trwania umowy. Podoba mi się również podejście do obsługi klienta.

EACTIVE
Pracodawca
@Paweł

Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Cieszymy się, że jesteś zadowolony z realizowanej przez nas umowy. Pozdrawiamy, EACTIVE

niewiemyjak
Były pracownik
 Pytanie

Zdecydowanie nie polecam. Jeśli ktoś dba o swoje zdrowie psychiczne i pewność siebie, to nie ma czego szukać w tej firmie. Ciężko nawet zacząć od czegoś konkretnego, bo jakoś z dnia na dzień człowiek przechodzi do porządku dziennego z tą (usunięte przez administratora). - Managerowie bez doświadczenia: osoby, które totalnie nie wiedziały, jak zająć się swoim zespołem, jak z nim rozmawiać, jak motywować ( i nie, pseudo coaching bazujący na bzdurnym gadaniu HR i Pani dyrektor realizacji, to nie jest żadna motywacja). (usunięte przez administratora)! - Pieniądze: zapomnijcie o podwyżkach, które jakkolwiek zmienią stan waszego portfela. Każdy grosz trzeba sobie wyprosić, a właściwie wywalczyć. Nikt niezależnie od Twojego rozwoju nie zaproponuje tego z własnej nieprzymuszonej woli. - Dziwnie rozdmuchana struktura, bo niby nie chcemy być korpo, ale fajnie, jak jest dużo koordynatorów/managerów/leaderów - Toksyczna atmosfera? To ma mało powiedziane!. (usunięte przez administratora) Eactive ma swoich ludzi, którzy będą tam zawsze, (usunięte przez administratora)i chyba tak jest po prostu wygodniej, ale jeśli masz swoje zdanie i chcesz cokolwiek osiągnąć, to najlepiej nie zaczynaj tam pracy. Nie warto. Może i firmie wiodłoby się dobrze, a ludzie nie zwalnialiby się lawinowo, gdyby nie wspomniana Pani dyrektor.(usunięte przez administratora)

EACTIVE
Pracownik
@niewiemyjak

Nie ukrywamy, że Twoja opinia jest dla nas szokująca. Oczywiście masz prawo oceniać nas negatywnie, mieć swoją perspektywę i zdanie. Widzimy jednak, że w Twojej wypowiedzi jest wiele emocji, sprzeczności, ale i informacji wprowadzających w błąd. Najbardziej jednak zaskakuje nas to, że nigdy od osób pracujących w EA nie dotarły do nas tak ostre zarzuty wobec wspomnianych w Twojej wypowiedzi osób, pomimo przestrzeni do przekazywania feedbacku (anonimowy BOX, ankiety, Managerowie, HR), co automatycznie sprawia, że nie jesteśmy w stanie nad nimi pracować. Nie znamy szczegółów, Twoja wypowiedź jest anonimowa, nie możemy oprzeć się na żadnych konkretach, skonfrontować Twojej opinii. Pozdrawiamy, EACTIVE

2
Żart?
Były pracownik
 Pytanie
@EACTIVE

Eactive, czy wy (tak, z małej litery nie bez przyczyny) sobie żartujecie? Nigdy nie dotarły do Was tak ostre zarzuty wobec wspomnianych osób? Jestem jedną z wielu osób, które wskazywały na zakłamanie pani dyrektor! A było nas dużo! Także przestańcie kłamać i wprowadzać ludzi w błąd. Pani dyrektor jest osobą toksyczną, nie ma wiedzy i kompetencji i to przez nią odeszło z firmy wielu managerów (trzech w ciągu dwóch miesięcy). W tej firmie mogłoby być naprawdę dobrze, ale dyrektor realizacji na to nie pozwala. Nie polecam nikomu współpracy z nią. A pan prezes nie wiedzieć dlaczego ufa i wierzy jej… ona natomiast niszczy wszystko…

9
Gość
Były pracownik
@Żart?

Ja to nawet mam screeny z ankiety offboardingowej, gdzie wskazywane były wprost problemy związane z „panią dyrektor”. Przecież to jawna kpina dla wszystkich, którzy zgłaszali fo HR różne sytuacje i nigdy nic się z tym nie działo dalej. Jedynie zwolnienia kolejnych specjalistów i managerów.

4
EACTIVE
Pracownik
@Żart?

Po zastanowieniu doszliśmy do wniosku, że nie ma sensu dalsza publiczna dyskusja w tym temacie, która realnie do niczego nie prowadzi, a jej jedynym celem wydaje się być agresywne wyładowanie emocji. To, co jednak chcemy podkreślić na koniec to to, że w EACTIVE od lat staramy się wyciągać wnioski z tego, co dzieje się w firmie, a każde negatywne zgłoszenie czegoś przez osoby z Zespołu jak i osoby odchodzące, jest analizowane i przekazywane do zainteresowanych osób. I choć pewnie się z nami nie zgodzisz, widzimy wiele pozytywnych zmian na lepsze. Chcemy również zaznaczyć, że żaden z komentarzy, który się pojawił nie został usunięty, jak zostało to nam zarzucone w jednym z innych wpisów. Jak widać po wyglądzie naszego konta, nie jest to konto "premium" które umożliwia takie praktyki. Niemniej jednak dziękujemy za podzielenie się swoim punktem widzenia, jest on kolejnym bodźcem dla nas do pracy nad nowymi obszarami i pomimo wszystko udało nam się wyciągnąć z niej pewne wnioski. Pozdrawiamy, EACTIVE

1
HTR
Kandydat
 Pytanie

Widzę, że na Państwa stronie dostępna jest oferta na 'Specjalistę ds. Sprzedaży'. Mam pytanie, czy jako sprzedawca, często muszę jeździć po całej Polsce, aby spotykać się z klientami?

EACTIVE
Pracownik
@HTR

Jako firma pracująca i działająca głównie zdalnie większość spraw załatwiamy na odległość. W przypadku działu New Business & Growth i stanowisk związanych ze sprzedażą wyjazdy do klientów zdarzają się sporadycznie. W uogólnieniu jeden wyjazd wypada zazwyczaj raz na 3-6 miesięcy. Aktualnie bardzo rzadko decydujemy się na dalsze wyjazdy niż 50 km, bo większość spotkań jesteśmy w stanie sprawnie przeprowadzić online. Nie wykluczamy jednak takich wyjazdów, gdy są one wskazane ze względu na dobro firmy lub indywidualne potrzeby klientów. Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji! Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

HTR
Kandydat
 Pytanie
@EACTIVE

Chciałbym w tym temacie poruszyć jeszcze sprawę, jak wygląda wsparcie przełożonego i wdrożenie, jak praca odbywa się zdalnie? Czy są organizowane wspólne spotkania z innymi sprzedawcami, aby móc dzielić się wiedzą i przemyśleniami?

EACTIVE
Pracodawca
@HTR

Wstępne wdrożenie handlowca planowane jest zazwyczaj na 14 dni. W tym czasie nowy sprzedawca otrzymuje podstawową wiedzę umożliwiającą przeprowadzenie pierwszych skutecznych procesów sprzedażowych. Cyklicznie, w ramach zespołu New Business & Growth, organizujemy spotkania rozwojowe, podczas których wymieniamy się doświadczeniami oraz poszerzamy wiedzę z zakresu sprzedaży, marketingu i komunikacji. Chociaż na co dzień pracujemy zdalnie, w razie potrzeby mamy możliwość wspólnego spotkania w naszym biurze we Wrocławiu. Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

anonim
Inne

Performance marketing specialist? Widzę również taka ofertę na firmowej stronie. z ostatniego czasu nie widzę zbyt wielu opinii dotyczących pracy przy marketingu, jest tu może ktoś z aktualnego działu? Jak wdrażane są osoby całkiem nowe? I czy występuje jakaś szczególna rotacja?

EACTIVE
Pracownik
@anonim

Rekrutacja na stanowisko Performance Marketing Specialist jest nadal aktualna. Nowe osoby są wdrażane na podstawie naszej procedury onboardingowej. Jest to niezwykle u nas ważny proces, bo jesteśmy firmą zdalną. Rotacja w dziale Performance Marketingu jest bardzo niska. Jeżeli posiadasz umiejętności zgodne z ogłoszeniem, zapraszamy do udziału w rekrutacji. Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

anonim
Inne

Chciałbym się zorientować czy można pracować przy SEO z mniejszym doświadczeniem niż 5-cioletnim. Na stronie jest ogłoszenie ale akurat dla eksperta, co niestety nie wpisuje się w moje kwalifikacje. Czy oferty dla młodszych specjalistów też są przewidywane w najbliższym czasie?

EACTIVE
Pracownik
@anonim

Wszystkie dostępne ogłoszenia zamieszczamy zawsze na naszej stronie www w zakładce Kariera. Aktualnie w obszarze SEO trwa wyłącznie rekrutacja na stanowisko 'Experta SEO', w którym wymagane jest min. minimalne 5-letnie doświadczenie. Nie mamy na ten moment informacji odnośnie planowanych rekrutacji dla młodszych specjalistów SEO. Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

Byli Klienci
Inne

Jesteśmy zmuszeni do pozostawienia negatywnego komentarza z powodu prowadzonej dla nas kampanii reklamowej SEO przez Eactive. Nie chcemy tutaj mówić bezpośrednio się wypowiadać o dokładnych szczegółach tej rujnującej nasz serwis współpracy. Po pierwsze, wszystko co Wam zostanie obiecane przed podpisaniem umowy musi być w umowie, gdyż to czego nie będzie w umowie na 100% nie zostanie nigdy dotrzymane, chyba że za jakimś wyjątkiem lub przypadkiem, którego my nie znamy. Także: obietnice = zapis w umowie. Nigdy nie umawiajcie się z nimi na dżentelmeńskie słowo, bo oni go nigdy nie dotrzymają. Może się mylę generalizując, ale w naszym przypadku było tak jak piszemy. Po drugie, przygotujcie się, że nawet jeżeli ruch nie będzie monetyzował to i tak będą Wam mówić o tym, że współpraca przebiega wspaniale i nikt tak nie wypozycjonuje Waszej strony jak oni. Po trzecie, gdy poruszycie temat ruchu i jakości kampanii możecie usłyszeć, że umowa i jej parametry nie gwarantują powodzenia i generalnie opłaty są za samą obsługę. Po czwarte, gdy chcecie zrezygnować nie dajcie się nabrać na argument, że jak chcecie zrezygnować to musicie się przygotować na drastyczny spadek ruchu. W związku z tym nie dajcie się złapać na umowę bez uzgodnienia koniecznych rzeczy, bo firma gra już psychologiczną grę obliczoną przede wszystkim na jak najdłuższe utrzymanie klienta, gdy nie dostarcza wyników. Zrezygnowaliśmy po 1,5 roku ciężkiego boju. Zapłaciliśmy za zaległe faktury, bo nie chciało nam się dowodzić oczywistych rzeczy sądownie. Musieliśmy zmienić domenę. Wzięliśmy potem doświadczonego specjalistę SEO/PPC starej szkoły, zaczęliśmy sami pisać content na stronę. Po roku odbudowaliśmy pozycję i markę oraz spłaciliśmy długi, ale bez nich.

Pytanie
 Pytanie

Co wchodzi w socjal EACTIVE wiemy jak?

anonim
Inne

Odwracanie kota ogonem? Ktoś tak się odniósł teraz w jednym wątku, ale nie siedzę jeszcze w temacie, jestem tu z oferta ze strony www dla specjalisty ds. sprzedaży. warunki spełniam i myślę czy by nie sprawdzić swoich sil. Widzę tu po komentarzach ze głównie na SEO się skupiliście. A w tym roku sama sprzedaż jak idzie?

anonim
Inne

Aktualna opinię dotyczącą staży może ktoś by miał? W dawniejszych komentarzach do nich nawiązywano ale ciekawi mnie aktualny ich program, jak je oceniacie? chodzi o to, że mam alternatywne opcje i po prostu chce dobrze wybrać. czy realizował ktoś go w ostatnim czasie i się wypowie?

anonim
Inne

Witam serdecznie, jakie praktyki będą oferowane w przyszłym roku? jakie są plany? Widzę ze parę miesięcy temu niektórzy zainteresowani zadawali pytania o szczegółowe specjalizacje, dla przykładu dla WebMastera, mnie również taka by interesowała. Wiadomo jak wtedy z terminami by to wyglądało?

EACTIVE
Pracownik
@anonim

Witamy, na naszej stronie www zawsze informujemy o aktualnie prowadzonych rekrutacjach oraz możliwościach zgłaszania swoich kandydatur na staże do konkretnych działów w firmie. Pozdrawiamy, EACTIVE

x
Kandydat
 Pytanie

Czy aktualnie prowadzone rekrutacje na stanowiska Digital Marketing Advisor oraz Junior SEO Content Specialist zostały już zakończone i wybrano kandydatów?

EACTIVE
Pracodawca
@x

Informacje na temat aktualnie prowadzonych rekrutacji można znaleźć na naszej stronie. Rekrutacja na stanowisko Junior SEO Content została zakończona. Pozdrawiamy, EACTIVE

Roma
Inne
@EACTIVE

Witam, docelowo ile osób jest potrzebnych w przypadku SEO? Jest jeden junior na dział? Upewniam się, bo ciekawi mnie kiedy można spodziewać się kolejnych naborów? czy w miarę szybko dochodzi do ewentualnego awansu? I czy ktoś kto był teraz na rozmowie mógłby podzielić się opinią z jej przebiegu? :)

Domi
Inne
@x

Czyli tak jak pisali już po wszystkim? Nie widzę odniesienia do zapytania tutaj wyżej, może mi się uda? Prosiłabym osoby które kandydowały o opinie z rekrutacji. Jakieś konkretne pytania mieliście zadawane? Jak się przygotować na kolejne nabory?

M.
Inne
@Domi

Ja miałam rozmowę we wrześniu i niestety się nie dostałam, ale ogólnie proces rekrutacji na plus. Mogę trochę opowiedzieć jak to było, na ile aktualnie pamiętam. Po tym jak moje CV przeszło pozytywnie wstępną selekcję dostałam plik z 4 zadaniami rekrutacyjnymi do wykonania. Ja kandydowałam na stanowisko Junior SEO Content Specialist i w zadaniach trzeba było m.in. ocenić jeden napisany tekst – co bym w nim poprawiła itd., później zaproponować nagłówki na podany inny temat i jeszcze było za zadanie stworzenia prompta dla bota, tak żeby uzyskać opis kategorii. Całkiem przyjemne zadania, fajnie mi się je robiło. Później po rozwiązaniu zadań jeszcze tego samego dnia dostałam kolejnego maila z zaproszeniem na rozmowę. Rekrutacja całkowicie zdalna, rozmowa na Google Meets. Trwała aż godzinę, ale nie ma się czym stresować, była bardzo przyjemna atmosfera i szybko zleciał cały ten czas. Pytania dotyczyły oczywiście wcześniejszego doświadczenia, wykonanych zadań rekrutacyjnych, ogólnie było też trochę o branży i nastawieniu do AI, o tym co sobie najbardziej cenię w pracy i czego akceptować bym nie mogła, oczekiwaniach co do miejsca pracy, nastawienia do tego, że to praca zdalna itd. Oczywiście było też sporo czasu na zadawanie pytań i dostawałam wyczerpujące odpowiedzi na kwestie, które mnie ciekawiły. Ogólnie na plus. :)

x
Kandydat

Nie polecam tracić na nich czasu. Na początek 5 zadań rekrutacyjnych na parę godzin na st. juniora (XD). Potem rozmowa rekrutacyjna, w której zostaniesz powiadomiony, że na pewno każdy kandydat dostanie feedback — mija już miesiąc i nawet nie da się z wami skontaktować, bo nie odpisujecie mailowo. Oczywiście, gdybyś ty znalazł już pracę to proszą cię abyś jak najszybciej ich powiadomił, że rezygnujesz z procesu rekrutacyjnego. Szkoda, że działa to w jedną stronę. W mojej opinie jest to w splucie w twarz i brak kultury. Informacja o pozytywnym, bądź negatywnym rozpatrzeniu powinna być standardem, niestety nie u was. Oczywiście o widełkach płacowych nie ma mowy.

M.
Kandydat
@x

Ja też czekałam na odpowiedź kilka dni, ale po tym jak się przypomniałam mailowo drugi raz, to mi odpowiedzieli następnego dnia, że wybrali kogoś innego – finalnie 2 tygodnie po rozmowie rekrutacyjnej. Takie czekanie dłuższe jest rzeczywiście niefajne, tym bardziej jak człowiekowi zależało właśnie na tej konkretnie pracy, ale myślę, że w trakcie procesu rekrutacyjnego mają mnóstwo rzeczy na głowie, mnóstwo maili i zdarzają się przeoczenia, więc ja tam rozumiem. Czasem wystarczy się przypomnieć i zapytać ponownie.

EACTIVE
Pracownik
@x

Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Nie wynika ona z braku szacunku do kogokolwiek, a ze zmian osób zajmujących się procesami rekrutacyjnymi oraz urlopami pracowników. Pracujemy aktualnie nad reorganizacją procesu rekrutacyjnego. Pozdrawiamy, EACTIVE

anonim
Inne
@EACTIVE

Witam. :) o jakich zmianach wśród osób ze stanowisk rekrutacyjnych mogła być mowa? Czy chodziło o pewne zmiany organizacyjne czy po prostu była jakaś rotacja? Pytam, bo ciekawa jestem pracy na wspomnianym dziale. W tym przypadku jakich warunków można się spodziewać? Jaka jest atmosfera? zarobki odbiegają w górę od średniej rynkowej czy raczej są z nią równe?

Pasjonat digital
Pracownik

Jestem pracownikiem Eactive od jakiegoś czasu i chciałem się podzielić swoimi przemyśleniami. Wiadomo, że w takich przestrzeniach wypowiadają się głównie osoby, które nie są zadowolone w pracy w danej firmie. Ja jednak myślę, że warto przedstawić również perspektywę od strony zadowolonego pracownika. To co mi się podoba w firmie to możliwość rozwoju, dzięki współpracy z innymi specjalistami i pracy przy wielu różnych projektach, z których każdy stawia nowe wyzwania. Jestem osobą, dla której praca zdalna jest bardzo ważna i cieszę się, ze w Eactive, będzie ona możliwa również po pandemii. To co jest ciekawe to fakt, że firma cały czas się rozwija, przekształca, dopasowuje do nowych sytuacji i wyzwań. Dodatkowo doceniam comiesięczne spotkania całej firmy, cotygodniowy informator oraz Box Eactive, do którego można anonimowo napisać swoje spostrzeżenia. To co jednak najważniejsze w pracy dla mnie to miła atmosfera pomiędzy ludźmi, dzięki której codziennie chętnie zaczynam pracę. Wiadomo, że czasami zdarzają się drobne nieporozumienia wynikające z nowych form komunikacji wyłącznie zdalnej, ale myślę, że zgodnie z naszą jedną z wartości, jaką jest Komunikacja, będziemy nad tym pracować.

1
EACTIVE
Pracownik
@Pasjonat digital

Bardzo dziękujemy Ci za te słowa :) Są dla nas naprawdę bardzo ważne i dodają wiatru w żagle. Cieszymy się, że doceniasz nasze starania i zaangażowanie :) Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

MG
Były pracownik
@Pasjonat digital

Pracowałam w Eactive, gdy nie było opcji pełnej pracy zdalnej (ostano widziałam w SM w ogłoszeniach, że jest możliwa praca zdalna w pełnym wymiarze godzin:). Teraz ze względu na przeprowadzkę nie musiałabym zmieniać pracy. To co mi najbardziej odpowiadało w Eactive to praca w firmie, w której realizuje się bardzo dużo różnych projektów dla wielu klientów, dzięki czemu można się stale rozwijać, napotykając ciągle nowe wyzwania. Teraz pracuję w mniejszym zespole digitalowym dla jednego klienta i mam wrażenie, że trochę stoję w miejscu, bo wykonuję powtarzalne działania. To co podobało mi się w Eactive również to praca nad każdym projektem kilku specjalistów. Było to niezwykle dla mnie cenne. Bardzo ważna była dla mnie również luźna i przyjacielska atmosfera między ludźmi. Ciekawa jestem, czy w dobie pracy zdalnej udało się tę atmosferę utrzymać.

Stażysta
Były pracownik
@Pasjonat digital

Podzielam Twoje zdanie. Byłem co prawda tylko na stażu, ale dobrze się czułem i bardzo dużo się nauczyłem. Branża ciekawa i będę w tym kierunku się nadal rozwijać.

EACTIVE
Pracownik
@Stażysta

Cieszymy się, że miło wspominasz doświadczenie stażu w naszej firmie :) Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

EACTIVE
Pracownik
@MG

Bardzo cieszymy się, że dobrze wspominasz pracę w EACTIVE. Zgadzamy się z Tobą, że praca w agencji faktycznie charakteryzuje się nowymi wyzwaniami oraz możliwością zdobycia różnorodnego doświadczenia, choć to czy jest to plusem, zależy oczywiście od preferencji danej osoby. Jeśli chodzi o atmosferę, niewątpliwie praca zdalna rządzi się nieco innymi prawami niż praca w trybie stacjonarnym, gdzie wszyscy siedzimy razem w firmie. Staramy się jednak podtrzymywać ją pomimo rozproszenia. Co miesiąc spotykamy się wszyscy razem na kilkanaście minut na naszym wewnętrznym, firmowym spotkaniu; organizujemy różnego rodzaju akcje mające na celu zapoznawanie się ze sobą, można też wziąć udział w sportowej grywalizacji, a także zdzwonić się z innymi cżłonkami Zespołu w ramach copiątkowej przerwy, czy brać udział w różnego rodzaju konkursach. Z kolei jeśli chodzi o atmosferę wewnątrzdziałową - warto wspomnieć o naszych Managerach, którzy prowadzą poranne odprawy, czy działowe spotkania, na których poruszane są tematy związane nie tylko z pracą, tak by nie zapomnieć, że relacje, nawet (a teraz przede wszystkim) te zdalne, są dla nas bardzo ważne. Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

TRW
Pracownik
 Pytanie
@Stażysta

Też byłem stażystą i miałem możliwość zostać. Gdyby było źle to bym nie został. Dla mnie wiele na plus. Wiadomo nie wszystko ale chyba nie ma firm idealnych ????

SD
Pracownik
@TRW

Ja również po stażu nawiązałem współpracę z firmą. Ogólnie jestem zadowolony. Doceniam pracę zdalną, i cieszę się, że ta forma pozostanie jako alternatywa dla tych, którzy w tym modelu wolą pracować.

Młody
Pracownik
@Pasjonat digital

Mogę się w pełni podpisać pod tą wypowiedzią. Mam podobne odczucia.

Pasjonat digital
Pracownik
@Pasjonat digital

Chciałbym zaktualizować swoją opinię. Od ostatniego komentarza mojego na goworku minęło już ponad dwa lata. Jestem nadal pracownikiem Eactive. Odnośnie szkoleń i rozwoju: w ostatnim czasie jest mało szkoleń zewnętrznych, realizowane są natomiast szkolenia wewnętrzne, dzięki którym można również uczyć się i wymieniać wiedzą. To, co bardzo ważne w rozwoju to możliwość dużej samodzielności w działaniach i podejmowaniu decyzji, co sprawia, że stale się rozwijam, pokonując nowe wyzwania. Odnośnie pracy zdalnej: Minęło już trochę czasu, od kiedy pracuję zdalnie i tak się do tej formy przyzwyczaiłem, że trudno byłoby mi teraz podjąć pracę w biurze. Jestem osobą, która nie ma dużej potrzeby integracji na żywo z innymi, dlatego ta forma mi wyjątkowo odpowiada. Odnośnie atmosfery: W ostatnim roku dużo się bardzo dzieje, jest wiele zmian, które optymalizują firmę do potrzeb rynku oraz ilości realizowanych projektów. Atmosfera w codziennej pracy między ludźmi nadal jest bardzo miła. Ludzie pomagają sobie i nie ma niezdrowej rywalizacji. Odnośnie wyrażania swojej opinii: W firmie są kanały do anonimowego przekazywania feedbacku. Ja natomiast rzadko z nich korzystam, bo nie mam takiej potrzeby. Odnośnie komunikacji: Nie odczuwam problemów z codzienną komunikacją, mimo formy zdalnej. Wpływ miała na to nie tylko firma i jej działania, ale przede wszystkich organizacja pracy każdego z pracowników. Podsumowanie: Jestem ogólnie zadowolony z pracy w Eactive. To, co mnie najbardziej tu trzyma to ludzie, możliwość dużej samodzielności w swojej codziennej pracy i brak zaszufladkowania. To, co życzyłbym sobie więcej, to nowe trudne projekty.

EACTIVE
Pracownik
@Pasjonat digital

Dziękujemy za Twoje uaktualnione spojrzenie na firmę z perspektywy obecnego pracownika. Zachęcamy również do korzystania z wewnętrznych anonimowych narzędzi do przekazywania swoich spostrzeżeń lub uwag. Każda perspektywa jest dla nas cenna:) Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

Pytanie
 Pytanie

Jak długo trwa proces awansu w EACTIVE wiemy jak?

EACTIVE
Pracodawca
@Pytanie

Twoje pytanie jest zbyt ogólne i nie można na nie udzielić konkretnej odpowiedzi. Awanse są uzależnione od wielu czynników takich jak: rodzaj stanowiska, wolne i planowane stanowiska, rozwój umiejętności i skuteczności działań wykonywanych przez konkretnego pracownika, chęć brania odpowiedzialności za powierzane zadania, stopień samodzielności itd. W zależności od działów są różne sposoby i rodzaje awansów (np. rozwój specjalistyczny, managerski, własne projekty itd.). Ten temat proszę poruszyć na rozmowie rekrutacyjnej lub podczas współpracy z bezpośrednim przełożonym. Pozdrawiamy, EACTIVE

anonim
Inne
@EACTIVE

Obecnie jakby nie patrzeć są dostępne u Państwa dwie oferty na stronie. DMA oraz dla Juniora od SEO. Lepiej czuje się w content marketingu, jaka ścieżka kariery może mnie obecnie czekać? Umowa widzę, że jest na zlecenie, czy później jest szansa na przejście na tę o pracę?

EACTIVE
Pracodawca
@anonim

W ogłoszeniach są podane formy współpracy i tylko te będą obowiązywać na tych stanowiskach. W obszarze content marketingu istnieją ścieżki kariery i są związane ze spełnieniem określonych wymogów, po spełnieniu których można ubiegać się o awans. Szczegóły są przedstawiane na etapie współpracy. Pozdrawiamy EACTIVE

Martin
Kandydat
 Pytanie

Zastanawiam się nad praca w agencji marketingowej. Chciałem się dopytać czy w Państwa firmie istnieje niezależny dział związany z tworzeniem contentu?

EACTIVE
Pracownik
@Martin

Dzień dobry, tak mamy taki dział w naszym Zespole. Pozdrawiamy, EACTIVE

Chętny do przebranżowienia
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, czy istnieje u Państwa możliwość odbycia stażu w zakresie reklam PPC. Chciałbym dodać, że nie mam doświadczenia żadnego w tym obszarze i czy takie osoby też mogą się do Państwa zgłosić?

EACTIVE
Pracodawca
@Chętny do przebranżowienia

Dzień dobry, tak istnieje taka możliwość. Zapraszamy do przesłania CV na kariera@eactive.pl. Pozdrawiamy, EACTIVE

Przyszły webmaster
Inne
 Pytanie
@EACTIVE

Chciałbym dołączyć do tematu i zapytać, czy jest u Państwa możliwość przebranżowienia się na webmastera, czy zatrudniacie też ludzi bez wiedzy w tym temacie?

po 40
Kandydat
 Pytanie
@EACTIVE

@Pracodawca Chciałbym dołączyć do wątku i dowiedzieć się, czy osoba po 40 bez doświadczenia może skorzystać ze współpracy w ramach 3-miesięcznej praktyki?

EACTIVE
Pracownik
@po 40

Dzień dobry, niestety na ten moment nie przewidujemy otwarcia praktyk z tego zakresu. Pozdrawiamy, EACTIVE

Zostaw merytoryczną opinię o EACTIVE wiemy jak - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w EACTIVE wiemy jak?

    Zobacz opinie na temat firmy EACTIVE wiemy jak tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 35.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w EACTIVE wiemy jak?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 17, z czego 5 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

EACTIVE wiemy jak
4/5 Na podstawie 147 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
EACTIVE wiemy jak
Przejdź do nowych opinii