Opinie o Manicure Express w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy Manicure Express. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do pracy w firmie Manicure Express o rekrutacji.


Branże: Usługi dla firm - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Manicure Express w Warszawa

Silesia City Center
 Problem

Dzień dobry, jestem byłym pracownikiem z punktu w Silesia w Katowicach. Z dnia na dzień zostaliśmy bez pracy mimo, że pracodawca mówił, że wyspa zostaje do końca roku. Kolejna kwestia jest wynagrodzenie na które czekamy już miesiąc, takie zachowanie pracodawcy wobec pracownika jest niedopuszczalne oraz karalne, na umowie napisane ze wynagrodzenie jest wypłacane do 15 gdzie według prawa jest do 10. Firma jest nierzetelna oraz brak kontaktu z samym pracodawcą. Wyspa była nadzorowana przez Panią Martę.

Pracownik byly
@Silesia City Center

Warszawa również nie dostaliśmy wypowiedzenia 2 tygodniowego. Punkt został zamknięty nagle. Wypłaty nie ma już miesiąc. Kierownictwo zwodzi, kręci i głupio się tłumaczy że nie ma skąd wypłacić. Podejście do pracowników to szczyt chamstwa szeroko pojętego.

Ona Nowy wpis
Inne
 Pytanie
@Pracownik byly

Szukam Pani Kasi fryzjerki z Warszawy zlote tarasy, czy ktos mialby do niej kontakt? Wspaniale strzyze.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy w Manicure Express są paczki/bony świąteczne?

Pracownik Nowy wpis
@Pytanie

Hehe Pieniędzy na wypłaty nie ma. Na raty wypłacaja albo 2 tygodnie po terminie. Co niektórzy czekają już podobno 2 mce! A tu pytanie o paczki

Niezadowolony klient

Nieprofesjonalne podejście do klienta i robienie wariata przy kasie. Po zapytaniu o naprawę paznokcia przy pęknięciu dostałam odpowiedź: 15zł na żelu. Po zrobieniu paznokcia a raczej fuszerki ( paznokcie nadal haczy a żel już zdążył pęknąć ) przy kasie kazano zapłacić 30zł. Dodam, że było to tylko podklejenie pękniętego jednego paznokcia. Oburzyłam się i oznajmiłam, że czuje się oszukana i nie traktuje się tak klientów bo zwyczajnie nie bedą przychodzić. I ja już tam nigdy nie pójdę. Nie chciałam się upominać o 15zł, ale chodzi o sam fakt wprowadzania klienta w błąd. O obowiązku trzymania czystości na stanowisku już nie chce wspominać, bo zabrakło. Pył i kurz na lampie, a resztę szczegółów zatrzymam dla siebie.

Klient Nowy wpis
@Niezadowolony klient

Podlaczam się do wypowiedzi. Zero profesjonalizmu. Brud, kurz, pilniki widać gołym okiem wielokrotnie używane. Cena nie adekwatna do jakości.

pracownik

Firma pozostawia sobie wiele do życzenia.....Wypłaty nigdy nie na czas !!! albo tydzien po terminie lub dluzej albo na raty !! skandal !!! kierownictwo sie tłumaczy że nie ma pieniedzy na wypłaty !!! umowa zlecenie z ktorej nic nie wynika a pracuje sie jak na etacie .Brak szacunku do pracownika .Brak narzedzi do pracy! tępe cążki,stare konczące sie lakiery ,zuzyte pilniki wielooooooorazowego uzytku. Menedzerka też ma wszystko gdzieś Bywa od czasu do czasu a jak jest to na dwie godziny z nosem w telefonie i tylko narzeka na firme jak to jej zle ze ciagle malo kasy itp... W tej firmie pracowac moze kazdy nawet bez jakiegokolwiek doswiadczenia.Nie ma mozliwosci rozwoju,szkolen.Jednym slowem....dramat ....

1
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(178 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pracownik

Absolutny brak weryfikacji umiejętności pracowników. Zatrudniają osoby bez doświadczenia i zostawiają je później same sobie czego efekty niestety odbijają się na klientkach, które są obsługiwane przez takiego pracownika i albo wyjdą zadowolone, albo niedoświadczona osoba nie sprosta im wymaganiom, za co płacą niemałe pieniądze. Ciężko doprosić się o umowę, jak już się uda to ciężko ją podpisać osobie o zdrowych zmysłach, informacje o zarobkach na umowie nie zgadzają się z warunkami ustalanymi wstępnie z kierownikiem, więc strach podpisać bo warunki z umowy są śmieszne. O wypłatę trzeba się prosić, czekać, a chwilą otwarcia kopert to chwila grozy, gdyż zawsze coś się nie zgadza. Kierownik obiecywał warunki bez porozumienia z właścicielem, stąd później nieporozumienia i problem by właściciel wypłacił należna sumę. Kierownik obiecywał płatne nadgodziny, właściciel nie chciał płacić za siedzenie po 50godzin więcej bo twierdził,że jeżeli ktoś siedzi w pracy dłużej to tylko po to by obsłużyć więcej klientów, w martwym okresie gdy nic się nie dzialo i chociaz w ten sposób pracownicy chcieli cokolwiek dorobić. Nie polecam,nigdy nie pracowałam w gorszej firmie

Weronika
Inne
@Pracownik

Konieczność dopraszania się o wypłatę to dosyć nieprofesjonalne zachowanie. Próbowałaś rozmawiać na ten temat z kierownikiem lub właścicielem Manicure Express? Od Twojego postu minęło kilka miesięcy, ciekawa jestem, czy coś się zmieniło w tej pracy.

Manicure Express
@Pracownik

Bardzo proszę o podanie miejsca w którym Pani pracowała, chcielibyśmy zweryfikować podnoszone przez Panią kwestie.

PRACOWNIK
@Manicure Express

Kazdy punkt w Warszawie obslugiwany przez Pania Marte i Pana Wieslawa mial spoznienia z wyplatami po 2 tygodnie spoznienia...(usunięte przez administratora) a Pani Marta nigdy nie potrafia odpowiedzec na dziendobry i usmiech.

Pytanie
 Pytanie

Jak się pracuje z ludźmi z Manicure Express?

Pracownik
@Pytanie

Strasznie;( większość przede wszystkim starsze stażem próbują rządzić tymi które są nowo zatrudnione mimo że mają większe doświadczenie...stare pracownica siedzą piją kawę i nawet żalu nie potrafią zdjąć,wyłącznie skórki i malowanie.

Mika

parę razy skorzystałam z usług i byłam zadowolona. Od pewnego czasu korzystam z usług mobilnej manikiurzystki i jest super, POLECAM

Adrian
Inne
@Mika

Dobrze, że jesteś zadowoloną klientką, to dobrze świadczy o firmie. W jaki sposób dowiedziałaś się o Manicure Express, trafiłaś na reklamę w Internecie czy może firmę polecił Ci ktoś ze znajomych?

Mika
@Adrian

Poleciła mi znajoma, pozdrawiam

Klientka

Dzień dobry, Byłam w ubiegłym tygodniu na manicure w jednym z punktów Państwa marki - być może franczyzowym (Galeria Łódzka) i szczerze mówiąc byłam w szoku patrząc jak wyglada wyspa. Ostatni raz byłam w tym miejscu kilka miesięcy temu i było zupełnie inaczej były wystawki z lakierami, kremami... Na punkcie było kilka dziewczyn do obsługi, już z daleka widać było, że jest ruch. Lakiery i lampy były dobrej jakości. Całość wyglądała profesjonalnie. To co zobaczyłam podczas ostatniej wizyty bardzo mnie zdziwiło. Puste białe stanowisko ze źle dobraną wysokością, które nie jest wygodne ani dla klientki, ani dla osoby stylizującej paznokcie, brak jakichkolwiek wystawek z produktami, stoisko wyglądające po prostu biednie i niezachęcająco. Obsługiwała mnie natomiast bardzo, bardzo miła Pani. Widać ze miała wiedzę i doświadczenie, ale jak się okazało nie mogła wykonać wszystkich stylizacji, bo nie miała czym. Tak, jak się okazało Panie pracujące na tym punkcie nie otrzymują od pracodawcy narzędzi, którymi mogłyby wykonywać fajne i modne stylizacje! Brak nawet kopytek do skórek!!! Pomyślałam sobie, że to jakiś żart. Odwiedziłam już kilka Waszych punktów i czegoś takiego jeszcze nie widziałam, zwłaszcza w dzisiejszych czasach, kiedy stylizacja paznokci jest bardzo ważnym elementem wizerunku. Postanowiłam do Was napisać, bo pomyślałam sobie, że być może nie wiecie o tej sytuacji, ale jeżeli wiecie to po prostu wstyd. Mieć tak fajnych pracowników i ich nie szanować, wstyd!!!!

Manicure Express
@Klientka

Bardzo dziękujemy, za poświęcony nam czas opisując swoje spostrzeżenia. Odnosząc się do meritum Pani wypowiedzi, pragnę poinformować, że narzędzia do pracy znajdują się w odległym o 15 m salonie Manicure Express z uwagi na fakt, że tam tez znajduje się miejsce gdzie narzędzia są sterylizowane. Mam nadzieję, że jest Pani zadowolona z wykonanej u nas usługi. serdecznie pozdrawiam

ATP

Jak wyglada praca w tym miejscu w galerii Krakowskiej?

Miwi

Piszę jako klientka. W dniu wczorajszym wykonałam francuski manicure w Waszym "salonie" w Galerii Krakowskiej w Krakowie. Jakość pozostawia wiele do życzenia: manicure wykonany niedbale, białe paseczki wyglądają jak od korektora, po godzinie pojawiły się oznaki odchodzenia lakieru a dziś odpadł mi już z 4 palców. Nie polecam.

Niezadowolona klientka
@Miwi

Ja również nie polecam. Bylam w środę w manicure express w złotych tarasach w Warszawie. Zrobilam tylko manicure bez malowania, Pani tak powycinala mi skórki ze 7 palcow mam zakrwawionych i od 2 dni niczego nie moge się dotknąć tak mnie bolą. W dodatku w pewnym momencie Pani wyjęła telefon, przytrzymywala go glowa i robiac mi paznokcie gadala sobie z kims po ukraińsku/bialorusku czy cos w ten desen. Kazdy paznokieć spilowany na inna długość i kształt

Ala

Opsługa bardzo niesympatyczna, panie głośno narzekają na klientów tuż po ich wyjściu, kiedy inni klienci są obecni i wszystko słyszą. Są nieuprzejme i wyniosłe, co sprawia że jakość serwisu bardzo spada. Paznokcie są zrobione profesjonalnie, jednak chyba nie jest to warte słuchania komentarzy, plotek i narzekań przez godzinę. Takie tematy powinny być poruszane po pracy, w innym miejscu. Reprezentując firmę Manicure Express panie dają do zrozumienia, że jest to niepoważny serwis, który nie zwraca uwagi na pełną obsługę klientów. Moje sugestie dla Manicure Express: Niech obsługa zrozumie, że o klientach się nie dyskutuje

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ap

Witam Zdecydowałam się przedstawić moją opinię, żeby ostrzec przyszłe klientki. Zdarzało mi się korzystać z manicure xpress w Katowicach Silesii. Niegdy usługa nie była idealna, ale mogłam w miarę szybko zrobić paznokcie w dogodnym dla mnie czasie. Niestety ostatnia wizyta, 17 listopada to porażka. Manicure zrobiony niefachowo, po 7 dniach hybryda zaczęła odchodzić,co przy kolorze czerwonym wygląda makabrycznie. Niestety ze względu na brak czasu nie mogłam zrobić nowej , termin mam umówiony dopiero za 4 dni...przestrzegam przed manicure express Moje sugestie dla Manicure Express: Zatrudnianie dobrze przeszkolonych osób..obecnie to dramat

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Maja

Komentuję jako klientka. Miałam okazję odwiedzić salon w Szczecinie. Od razu rzuciło mi się w oczy to jak dziewczyny odnoszą się do siebie na wzajem. Widać, że nikt tam siebie nie lubi, a atmosfera jest bardzo gęsta. Pani, która mnie przyjmowała była w stosunku do mnie jak i do swoich koleżanek z pracy bardzo chłodna. Pokazałam jej zdjęcie jakie mi się podoba ( na zdjęciu były długie paznokcie) i skomentowała "no takich długich to ja pani nie wyczaruje". Nic mi nie doradziła tylko i wyłącznie polegała na tym co jej pokazałam. Nie była skupiona na swojej pracy tylko na tym kto wchodzi do salonu i bardzo uważnie obserwowała jedną z pracownic. Ja odczułam, że jej nie lubi, bo bardzo patrzyła jej na ręce (przypominam w tym czasie robiła moje paznokcie!). Pani wykonywała manicure bardzo szybko i niedbale. Narzędzia których używała były zardzewiałe ! Ogólnie rzecz biorąc za takie pieniądze ( 100zł!!) właściciel mógłby zainwestować w ten zakład. Byłam tam pierwszy i ostatni raz. Jedyny plus tego salonu jest taki, że przyjmują od ręki bez umawiania.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Maja

Szanowna Pani, przykro Nam, wizyta nie spełniła Pani oczekiwań. Z uwagi, że salon w Szczecinie nie jest już od dawna cześcią autoryzowanej sieci Manicure Express nie mamy wpływu na jakość świadczonych tam usług i obsługę klienta. Na chwilę obecną sieć Manicure Express nie posiada w Szczecinie swojego autoryzowanego punktu. Pozdrawiamy

Zuza
Inne

Czy firma ma jakieś oferty pracy? Jak się tu pracuje?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sam

I had a very nice experience with Manicureexpress at galeria Mokotow thanks to Veronika who was very professional and very nice to me. She is very skilled and speaks french as well as english. I will certainly come back to your stand.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tai

Jakieś opinie o manicure express w Katowicach Scc? Chętnie się dowiem przed podjęciem pracy tam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Maja
Inne

@Olaa co więcej możesz powiedzieć o pracy w firmie Manicure Express? Chętnie dowiemy się więcej na temat Twoich doświadczeń.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Olaa

Koleżanki ! Czy wiecie może o co chodzi że zamawiamy lakiery i nie przychodzą już 3 tygodnie jak nie mamy czym pracować? Z Pania Szefowa nie idzie się dogadać. Odkręca kota ogonem i odpowiada wymijająco

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ola

Dostałyscie już kase za listopad?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ewa

Hejka Laski, co wy tu wypisujecie przeraża mnie. Miałam iść tu do pracy bo nie mam doświadczenia i pomyślałam że tu naucze sie ale jak to czytam to mi sie odechciewa. Jak można w ten sposób postepować. (usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Manicure Express - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Manicure Express?

    Kandydaci do pracy w Manicure Express napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Manicure Express
2.1/5 Na podstawie 33 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Manicure Express
Przejdź do nowych opinii