brak logo

Auto Naprawa GT Mechanik Samochodowy

Kobylnica

Opinie o Auto Naprawa GT Mechanik Samochodowy

Irek Volvo 2013-03-01 21:54
UDANA I SKUTECZNA regulacja pompy wtryskowej w VOLVO S70 P O L E C A M

opiszę swoją historię

Pracowałem w Szwecji i tam kupiłem Volvo S70 2,5TDI z świeżo wymienionym rozrządem, po wymianie silnik hałasował wręcz stukał i to było powodem sprzedaży. Poczytałem na forach i wszystko wskazywało na źle ustawioną pompę wtryskowa - kupiłem auto i maje podejrzenia oraz informacje uzyskane z forów były dobre i dopiero tutaj auto naprawiono, wyregulowano pompę. Tylko godzinkę sam szef walczył z komputerem i ustawiał pompę i koła a byłem tego świadkiem, ma człowiek wiedzę i pojęcie o swojej pracy. Wcześniej jeździłem po innych mechanikach i nikt nie dał rady, proponowali ponowne ustawienia- wymianę rozrządu, wymianę pompy, naprawę wtrysków itp, każdy kasował od 100 do 200 zł za komputer i próby regulacji nie skuteczne. Gorąco polecam ten warsztat i mimo iż jestem z Ustki będę już tylko u nich dokonywał napraw.
4
Czarek 2013-04-12 11:17
dobrzy mechanicy i szef wszystko tłumaczy oraz pozwala brać udział w oględzinach samochodu, ceny mają umiarkowane a warsztat dobrze wyposażony i przyjazna atmosfera oraz dobra poczekalnia, naprawiam u nich kilka swoich samochodów, do busów mają duży podnośnik i szybko idzie im naprawa.
2
Tigra Anetka 2013-05-12 16:19
W Tigrze naprawili moc, coś było ze sprężarką turbo i zrobili przegląd klimatyzacji z odgrzybianiem. Dwa dni napraw i moc wróciła a w środku nie ma brzydkiego zapachu. Cena naprawy zgodna z ustaleniami i dobra, odgrzybili gratis i dali rabat studencki. Trafiłam do nich z polecenia kolegi i to trafna decyzja bo dobry serwis. Pozdrawiam ekipę i szefa [usunięte przez moderatora]
2
Grand Cherokee 2013-05-12 19:09
Ustawili idealnie geometrię i naprawili przednie zawieszenie w Grand Cherokee oraz naprawili instalację elektryczną klimatyzacji i wykonali serwis z ozonowaniem. Praca zrobiona terminowo w jeden dzień. Polecam
4
Krystyna Maciej 2013-05-13 21:25
Mąż u Was robi auta a teraz wyjechał i mi przyszło`auto naprawiać bo pisk przy hamowaniu i gorąco w środku.Kazał Was szukać w internecie i znalazłam. Dobry kontakt telefoniczny i miła obsługa na wizji. Warsztat bardzo ładny i dobra obsługa, wszystko mi szczegółowo tłumaczyli co będą robić a ja jak to blondynka udawałam, że rozumiem. Wymienili coś i już nie piszczy i chłodzi nawiew. Części wymienione mam w bagażniku aby mąż zobaczył. Obsługa nadzwyczaj miła i fajny młody właściciel, studencik, mechanika to chyba jego pasja bo ma wielkie pojęcie o swojej robocie
3
Roxana z soboty 18 maj BMW 318 2013-05-19 13:41
Młody przystojny właściciel- bardzo przyjemna i miła obsługa, znalazłam ciebie w internecie bo była sobota i nikt nie chciał mi zrobić. Telefon i za 40 minut byłam w GT.

W godzinkę [usunięte przez moderatora]naprawił mi klimatyzację, nabił oraz odgrzybił a do tego dodatkowo wstrzelił środek zapachowy. Zapach wspaniały jak szef. Bardzo czysty warsztat i dużo samochodów, firmę polecam.

Teraz w GT będę beemkę naprawiać i opiszę was w internecie przyznając duży pozytyw. Roxana od BMW 318
5
Stanisław 2013-05-22 21:33
Moją Toyotę naprawili dobrze i za to piszę dobrą opinie. Duży serwis i wizualnie ładny, dużo samochodów co świadczy o nich. Koszt usługi też normalny a przy tym obsługa klienta bardzo dobra i byłem informowany o przebiegu naprawy. Ja ich polecam.
3
B.Szczaw 2013-06-18 21:54
Naprawiają dobrze razem z żoną u nich robimy i jesteśmy zadowoleni z cen i jakości usług. Ostatnio wymieniali sprzęgło w żony samochodzie i zrobili klimatyzację z dużym rabatem u moim VW wymieniali rozrząd i poprawili wydech. Ceny mają niskie dla stałych klientów i zawsze wywiązują się z terminów. Dobrzy i ładny serwis
3
Sebastian 2013-08-05 18:42
Pierwsza rzecz jaka mi się rzuciła w oczy to ogólny porządek na warsztacie i normalne podejście do klienta. Umówiony byłem na sprawdzenie usterki jaką miałem w swoim oplu, chciałem sprawdzić swoje przypuszczenia a dużo czytałem na forach opla. Po wizycie na warsztacie która trwała 15 minut i 50 złotych. Umówiłem się na termin naprawy. Komputer wskazał coś innego niż przypuszczałem. Błędy elektryczne pompy. Szef sugerował uszkodzenie wiązki elektrycznej, trafna diagnoza. Później postawiłem samochód i naprawili mi wiązkę pompy wtryskowej. Opelek pali od ręki, moc wróciła na stałe. Opisuję mój przypadek bo tutaj spotkała mnie uczciwość i niski koszt naprawy. Byłem nastawiony na wymianę pompy a to duży koszt.
4
amok 2015-01-17 13:38
Hej, a co jeśli chodzi o możliwość podjęcia pracy w Auto Naprawa GT? Bo tak jak, ktoś już napisał wyżej, niby fajnie jest czytac opinie klientów, ale jednak to nie to forum, dziwi mnie, że w ogóle klienci je odnajdują i nie zauważają napisu opinie o pracodawcach. Może ktoś powiedzieć, gdzie znajdę od nich aktualne ogłoszenia?
janek 2015-03-20 18:08
no tak, jak patrzysz tylko od strony klientów to może być wszystko ok @amok, ale jak zobaczysz co pisza pracownicy to już niekoniecznie tak może być. Sam zastnawiam się teraz nad podjęciem pracy, ale na pewno to się nie zdecydowałem jeszcze, bo nie wiem czy dam rade u nich zaobić przynajmniej 2 tys netto?
xxx 2015-05-13 12:56
Byłem klientem tego burdxxx
NIEPOLECAM (usunięte przez administratora)OSZUŚCI !!!!!!!!!!
Chciałem skorzystać tylko dlatego ponieważ mają na miejscu zbieżność i wymianę ogumienia.
Pojawiłem się w warsztacie z nietypowymi usterkami.
Wizyta umówiona na 9 w sobotę. Przyjeżdżam wszyscy nawet synek, właściciel i szefowa mają na mnie wyjebaxx. Czekaj chłopie 20 minut jak ktoś się tobie zainteresuje - skandal
W końcu szef pojawił się - moje usterki była następujące.
- podczas jazdy samochód dziwnie się zachowywał. Rzucało go po szosie, jazda nie była stabilna
- podczas równoczesnego ruszania skręcanie autem zarzucało
ZAZNACZAM DLA MNIE BYŁA TO WINA ZBIEŻNOŚCI - taką miałam własną opinię.
W tym samym czasie kupiłem 4 nowe opony, gdyż stare były już zużyte, więc postanowiłem, je od razu wymienić
Wjechałem na warsztat, po 20 minut oczekiwania. Mimo że szefostwo kręci się koło ciebie ani dzień dobry ani pocałuj mnie w tyłek.
Pierwsza diagnoza - to wina zbieżności.- ucieszyłem się końcu mają komputerową zbieżność.
Podczas ustawiania doszło do spięcia. Stwierdzona, że końcówki drążków są zapieczone i nie można ich odkręcić i konieczna jest wymiana na nowe. Zapytałem się ile one kosztują. Stwierdzono, ze są tanie - max 65 zł za sztukę. A tu szok - nikt nie dzwonił po cześć a, tu montują nowe.(pomyślałem, ze maja je na magazynie) W trakcie odwiedził synka,kuzynek - podjechał audi a8. Zapytał się czy kiedy może podjechać na wymianę końcówek - syn właściciela stwierdził , zę końcówki rozeszły się. Wiec było jasne, ze zamontowali końcówki przeznaczona dla kuzynka. - przy rachunku szok - 139 za sztukę~~ - w końcu to audi a8 Zapytałem ile kosztuje wymiana - szef stwierdził że po rabacie 30 zł za stronę
Chłopaki męczyli się z jedną stroną około 1.5 h , z druga stroną 3 h !!!!!!! i musiano użyć palnika.
Po ustawieniu synek zrobił jazdę próbną po czy stwierdził,że kierownica jest krzywo ustawiona - zapytał się, czy tak może zostać, stwierdziłam, ze za Niemca ( auta z Niemica) była prosta ustawiona, wiec proszę o ustawienie na w wprost, wtedy właściciel stwierdził, że zawracam [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] br /> W trakcie jak synek wjeżdżał na posesja zauważyłam, za podczas zawracania autem dziwnie zachowują się stare opony. Wniosek - opony są popękane od wewnątrz i są do wymiany. Zbieżność była niepotrzebna.
Teraz najważniejsze rachunek
- wymiana cześć - drążki 278 zł,
- robocizna 150 zł ( plus palnik i długi czas wymiany)
- wymiana opon - 45 zł
- zbieżność 70 zł
Rachuneczek 540 zł
Podczas wizyty w biurze stwierdziłem, ze chyba jest zawyżony o 80 zł , po czym właściciel zaczął mnie jebvaxx, że jak go mogłem o to posadzić i mam zapłacić ile on mówi. W końcu przeliczył Jeszce raz i stwierdził ze faktycznie zawyżył rachunek o 80 zł ...zero przerosiń - tylko sorry wie pan jak to jest jak się ludzie przewalają przez biuro.
Banda złodziei - jak coś się pakuje klientowi do auta i klient jest na miejscu to się informuje o kosztach w kwest cześć a nie wmawia ze końcówka za 65 zl a na rachunku 139 zł .
- kierownica nie ustawiona na "wprost"

Ale co się dziwić jak 2 / 3 lata temu wjechali na warsztat "czarni" z podejrzeniem ,że synek handluje/montuje kradzionymi częściami.
- jebaxxx oszuści
CIEKAWSKI
- jak ja bylem, w tym samym czasie stało BM na warsztacie
Klient stwierdził, że nie może okręcić śrub koł, - pracwocicy, stwierdzili , że pewnie są zapieczone, synek chwycił za klucz od / do kół i go złamał~~~~najgorsze , że uszkodził lakier, bo klucz odłamał się i otarł lakier. - ciekawe czy zauważył to klient ????????hehehe
- znam Jeszce inne ciekawe historia na temat tego zakładu - znikające cześć z bagażnika, usterki gwarancyjne - płatność za lawetę, itp.

NIE krytykuje pracowników tylko głupie chamowate szefostwo (właściciel)
- gdy pracownik męczył się z odkręceniem starej cześć właściciel chodził i go jebaxxx przy mnie dlaczego tak długo ....
- szkoda tylko pracowników
1
Marzena 2015-07-31 17:58
Pracy nie szuka a naprawiałam tutaj klimatyzację, była pusta, w mojej obecności znaleźli miejsce nieszczelne i pokazali pianę na chłodnicy. Wymienili i nabili gaz i działa wspaniale, chłodzi lepiej niż wcześniej. Solidna firma i cenowo ok. Sprawdzałam u innych i byłoby drożej. Później wymieniali mi rozrząd i też wszystko było dobrze. Obsługa miła i naprawy wykonane szybko. Polecam ten serwis. Mi polecił go znajomy bo on u nich naprawia swoje samochody od kilku lat.
1
Grzesiek 2015-08-02 17:49
opinia jakiegoś autora o nazwie XXX to chyba żart i totalna bzdura bo znam ten warsztat od wielu lat i znam również szefa i mechaników. Konkurencja im zazdrości to wiem doskonale bo bywałem u innych mechaników i oni ich krytykują. Osobiście dla mnie to dobry warsztat i dobrzy mechanicy a do tego bardzo uczciwi ponieważ zawsze pozostawiają do wglądu wymienione części.
1
Grzesiek 2015-08-02 17:52
Twoja opinia to jakiś żart ! obraz kłamstwa
Grzesiek 2015-08-02 17:53
popieram
klient GT 2015-08-16 10:12
Auto Naprawa GT to dobra firma i solidni mechanicy.
2
Karolina 2015-08-17 14:27
Szpece od klimy
2
RobRoy 2015-10-01 21:05
Stanowczo odradzam oszuści i cwaniacy. Większość pozytywnych opinii pisze chyba sam szef. Ta firma to gehenna. Porażka jakaś. Szef pijak z którym nie daj Boże rozmawiać w piątek przed 17.00 bo bełkocze na cyku. Oddałem auto z objawami szarpania w czasie jazdy silnikiem. Auto stało ponad tydzień kiedy dzwoniłem z prośbą o informację jak długo jeszcze szef odpowiadał że nie wiadomo ale jak potrzebuję auto pilnie to mogę zabrać na dzień lub dwa a on pomyśli co może być przyczyną. Kiedy przystałem na propozycje i zjawiłem się po auto to usłyszałem że należy się 700 zł. Na moje pytanie za co bo przecież auto nie naprawione przedstawił szereg czynności które rzekomo wykonali w poszukiwaniu problemu. Zapłaciłem. Ku mojemu zdziwieniu okazało się że auto przejechało w czasie tego okresu 215 km a w kabinie śmierdziało papierosami jak w wędzarni. Smród wietrzyłem przez 1,5 tygodnia.Do tego naprawach objaw szarpania zdecydowanie się nasilił. Co oznacza że odebrałem auto w gorszym stanie niż oddałem do naprawy. Przez ten czas zastanawiałem się czy oddać auto do dalszej naprawy. W końcu pomyślałem że skoro już skasowano mnie na taką kasę to może nie będzie zdzierania za te same czynności. Poza tym zmiana mechanika to cała procedura diagnozowania problemu od nowa (nowe koszty)Odprowadziłem auto ponownie i to był błąd. Minęły kolejne 1,5 tygodnie pobytu auta w warsztacie. Zadzwoniłem zaniepokojony. Usłyszałem od szefa że właśnie zamawia używaną część do mojego auta na allegro, która jest uszkodzona i że za kilka dni będzie auto do odbioru. Zadzwoniłem pod koniec 2 tygodnia. Auto dalej nie naprawione i ponownie propozycja odebrania auta skoro potrzebuję an kilka dni. I ponowne podsumowanie rachunku 450zł. Co ciekawe szef obciążył mnie kosztem używanej części, którą sam zamówił a która okazała się bardziej wadliwa niż moja oryginalna. Tłumaczył że przecież mi powiedział że zamawia. Zapytałem dlaczego jej nie zwróci. Dostawca nie zwraca pieniędzy usłyszałem. Więc jakim prawem mam płacić za wasze błędy. Usłyszałem tylko bluzgi pana na procentach. Zapłaciłem. Auto odebrałem w jeszcze gorszym stanie. Kiedy miałem odjeżdżać okazało się mój dowód rejestracyjny ma w kieszeni mechanik który mieszka poza Kobylnicą. Musiałem przyjechać. za 3 godziny. Wróciłem do domu. W domu stwierdziłem że demontowano ramiona wycieraczek i zmontowano je odwrotnie tak, że przy próbie ich uruchomienia zderzały się o siebie z trzaskiem. Dodatkowo mimo mojej prośby o nie palenie w aucie. Temat wędzarni wrócił. Dodatkowo tak jak poprzednio licznik przesunął się o kolejne 150 km. Wróciłem do warsztatu zagotowany do białości. Odebrałem dokumenty. Jedno wiem warsztat naprawi prostą usterkę ale tam gdzie trzeba włączyć myślenie oni demontują część która nie ma związku z usterką za to liczą duże koszty robocizny i obciążają nim klienta. Dodatkowo jeśli zostawisz auto na więcej niż 1 dzień bądź pewny że twoje auto stanie się taksówką dla sprowadzania części lub na podwózki dla mechaników którzy mieszkają daleko poza miastem. Odradzam ten warsztat nie jest godny polecenia. Nie daj się naciąć nie jedz tam.
2
Szef 2015-10-21 10:22
Dzień dobry to prawda że czasami sobie wypijemy na zakładzie ale niech każdy patrzy na siebie bo też swieci nie jesteście
1
Jacek 2015-11-08 23:57
Debilem jest autor tego wpisu. Naprawiam w GT i znam szefa i pracowników. Dobra ekipa. Ocena dotyczy autora negatywnego wpisu
1
Seweryn 2015-11-26 21:03
mam odmienne zadanie bo mnie i mój samochód obsłużyli bardzo dobrze, załoga zgrana i szef ok.
1
Seweryn 2015-11-26 21:11
Długi wywód lecz wątpię czy prawdziwy. Znam kilka osób, które podobnie jak ja są zadowolone z napraw w GT
1
Artur 2015-11-27 19:38
To strona o pracodawcach i trafiłem tutaj przypadkiem. Piszę tylko dlatego, że znam tą firmę i naprawiam u nich samochody. Czytałem wpisy i mogę poprzeć tylko pozytywne. Uważam, że wpisy szkalujące firmę to czyjeś wymysły. Szefa znam przez wykonywane naprawy i uważam go za solidnego człowieka, pomocny i zawsze doradzi aby zminimalizować koszty napraw. Pomocny ponieważ nawet w niedzielę obsłużył samochód mojego kuzyna z południa Polski. Załoga tzn. mechanicy są w tej firmie zgrani i jak zaobserwowałem wielokrotnie pracują w kolektywie. Dobra załoga i pierwszorzędni mechanicy. Dla osób poszukujących pracy polecam to miejsce.
Artur 2015-11-27 19:46
ktoś xxx nazwał tą firmę bur..... pojedźcie tam i zobaczcie wyposażenie, schludny i czysty warsztat, czysty plac i parking, wszystko dobrze ogrodzone, biuro, poczekalnia z automatem do kawy i herbaty. Miła atmosfera.
Pisałem powyżej, że mechanicy pracujący w tej firmie są dobrymi fachowcami i uśmiech gości na ich twarzach co świadczy o dobrym zgraniu. Zapewne dobre miejsce pracy.
1
olac ich 2016-01-31 21:04
Oszust bezpardonowy naciagacz na grube tysiace złoty rozumiem naciaga na pare złoty ale żeby na 1400 zarobku dla siebie to juz skandal , patrzec mechanikom na ręce nie potrafia solidnie przykręcic z powrotem np , zderzaka nie słuchac szefa naciagacza gdy woła prosze opuścic hale , szef matoł bezmuzg po naprawie czyści obicie tabicerki benzyną ekstrakcyjna z papierosem w zębach , serwis klimy zakonczyl się wymianą sprężarki gdy wystarczyło tylko wymienić sprzęgielko na sprężarce i nabic czynnik koszt byl by wtedy góra 500 zł a nie 1900 zł nie oddanie starej sprężarki na moja prosbe o oddaniu wymyślona bajka o recyklingu i 100złoty zwrotu dla mnie czyli do zapłaty 1800 owszem nie moge nic zrobić bo na wszystko się godziłem w rozmowie telefonicznej z szefem firmy to sztandarowe numery w tej firmie dowiedziałem sie o tym od gościa którego brat tam pracował omijac szerokim łukiem nie patrzec nawet w tamtą strone jak potrzebujecie mechanika pieniedzy mi zabrakło na naprawe ponoc kiedyś zakład sie palil w nocy teraz sie nie dziwie czemu ten typ od tego zakładu tak sie obwarował takim wielkim płotem od świata
1
klient 2016-03-20 15:58
Czytam te ostatnie brednie i śmiech mnie ogarnia że kogoś tak mocno boli dobrze prowadzony interes w tej firmie. Naprawiam u nich swe auta od wielu lat i znam ten punkt dobrze. Nigdy nie było w nim pożaru. Ogrodzenie wysokie niedawno postawił i dzięki niemu jest bardzo bezpieczny parking i do tego monitorowany i chroniony przez Jantar.
3
Właściciel wie 2016-06-12 21:05
W dniu 8 września 2015 roku po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu przyjechałem specjalnie z zagranicy i oddałem do naprawy samochód Alfa Romeo 166 2.4GTI w Auto Naprawa GT ul.Rzeczna 5 w Kobylnicy k/Słupska w celu naprawy:

1. Prawego przegubu.
2. Naprawy "maglownicy".
3. Naprawy i odgrzybienia klimatyzacji.
4. Wymiany sprzęgła
5. Wymiany oleju w silniku.

Po naprawie samochód odebrałem z tego warsztatu w gorszym stanie jak przed naprawą.
1. W czasie jazdy czuć było spaliny w kabinie do tego stopnia,że trzeba było jechać z otwartymi oknami.
2. Temperatura w kabinie była nastawiona na wartość maksymalną i nie można było tego przestawić.Wymagało to jazdy również przy otwartych oknach.
3. Przy prawym kole gdzie wymieniany był przegub,w czasie jazdy brzęczało coś tak jakbym ciągnął za sobą pustą puszkę po piwie.Nie dokręcone było nadkole.
4. Do silnika zalany był niewłaściwy olej w ilości 7,2l gdzie pojemności tego sinika wynosi 5L!!!
5. Silnik miał takie wibracje,że trzymanie nogi na gazie przez dłuższy czas stawało się nieprzyjemne.Ograniczało to prędkość jazdy na autostradzie do 100km/h
W drodze powrotnej do domu wymieniłem olej na właściwy i praca sinika stała się normalna.
6. Została zepsuta trakcję i zaraz po wyjeździe z warsztatu padł ABS.Jazda samochodem powyżej 100km/h przypominała jazdę balonu na wietrze.
7. Kierownica przestawiona była w prawo.
8. Samochód w czasie jazdy ściągał w prawo.
9. Maglownica wytrzymała po naprawie 8400km.
10.W ubiegłym roku w tym warsztacie naprawiana była turbosprężarka silnika,która wytrzymała ok.17tys. kilometrów.

Jak już wspomniałem przyjechałem do tego warsztatu 8 września o godz.8 rano i w tym czasie oddałem samochód do naprawy, za naprawę zabrano się w warsztacie dopiero po trzech dniach.W piątek rano gdy przypomniałem o swoim samochodzie,właściciel warsztatu powiedział mi,że samochód jest rozkręcony,podszybie rozebrane itd.Gdy podszedłem do samochodu nie było żadnego śladu rozpoczętej pracy.Mało tego, wentylator do klimy właściciel warsztatu zamawiał dopiero w piątek.
Za tą "naprawę" wziął 3400zł łącznie z naprawą klimatyzacji której nie zrobiono, plus naprawa turbosprężarki w ubiegłym roku 2150zł to daje w sumie 5550zł.
Do tego należy doliczyć stracony czas mój i mojej żony.Pięć dni spędzone w hotelu oczekując na naprawę samochodu.
Z powodu ograniczonego czasu śpieszyłem się do domu i nie mogłem wrócić z drogi do warsztatu.
Szanowni Państwo,jest taka zasada w cywilizowanym świecie,że jak przyjeżdża umówiony klient do warsztatu,robi ok.1600km, ma do właściciela warsztatu zaufanie,szanuje Go to nie znaczy ,że jest naiwnym idiotą.
W związku z tym pytam , czy właściciel tego warsztatu jest człowiekiem godnym zaufania czy zwykłym cwaniaczkiem i partaczem.Wziął ode mnie w sumie 5550zł i zamiast naprawić samochód stworzył zagrożenie życia i zdrowia dla mnie i mojej żony.
Nie wyobrażam sobie przyjechać ponownie do tego warsztatu w ramach reklamacji czy czegokolwiek innego.
Poza tym wszystkie te "naprawy" wykonane w Auto Naprawa GT w Kobylnicy k/Słupska ul.Rzeczna 5 zostały naprawione za granicą zaraz po powrocie.
Koszt tych napraw wyniósł tyle samo co w warsztacie w Kobylnicy z tą różnicą,że części są nowe z gwarancją, naprawa jest również roczną gwarancją.Na czas naprawy otrzymałem samochód zastępczy.Jakość usług jest nieporównywalna.
Komentarz zbędny.
Zaznaczam ,iż nie jest to żaden wpis złośliwy czy jakakolwiek podłość z mojej strony wobec Auto Naprawy GT.
Po prostu jestem bardzo zawiedziony tym co mnie tam spotkało.
Nikogo nie uprzedzam do tego warsztatu, każdy niech zrobi tak jak uważa.
Po prostu piszę jak jest to wszystko.

Właściciel Alfy Romeo.
3
Sz.P 2016-06-20 21:04
Bardzo dobrzy elektrycy. Samochód naprawili w jeden dzień gdzie serwis chciał wymienia komputery.
1
Karol 2016-06-22 23:05
Ha ha to portal o pracodawcach a nie forum i opinie o mechanikach a ten wpis to klon czytałem już to na innych forach Alfisto jesteś robotem
1
ON 2016-07-14 20:06
Olewanie klienta.... naprawa miała być tego samego dnia. Samochód odstawiony rano, do końca dnia miał być odbiór. Godzina 17 brak kontaktu, więc dzwonie sam, dowiaduje się że dziś go nie dokończą ale się pytam czy udało się odkręcić i czy nie było żadnych problemów (ponieważ jakby był problem z odkręceniem to od razu miało być wyższa cena za robociznę i takie tam) usłyszałem, że nie było problemów więc spytałem się czy będzie ta sam cena, po chwili otrzymałem odp. że nie ma czasu rozmawiać. Długo nie czekając pojechałem i okazało się, że auto stoi w tym samym miejscu i nic nie było ruszone przy nim. Ciężko było zadzwonić, ze auto na dziś nie będzie zrobione... i do tego po co kłamać przez tel.
NIE POLECAM
ABC 2016-09-15 23:48
To byłoby ciekawe - kobieta mechanik.
1
ijk 2016-09-16 23:09
Hej, a wiadomo jaka panuje teraz atmosfera wśród przedstawicieli handlowych? Jest zapewniona co najważniejsze umowa o pracę, a oprócz tego odpowiednie szkolenia zawodowe, więc widać że w ten sposób chcą dbać o swoich pracowników. To dobry znak że się dobrze dzieje.
1
Mechanik 2016-11-15 01:47
Często za granicami naszego kraju a szczególnie w stanach mechanikami są kobiety. Prowadzą salony i serwisy samochodowe.
back 2016-12-03 01:24
brednie
autoauto 2016-12-03 01:42
Niejeden właściciel auta wydał niepotrzebnie kilka albo kilkanaście tys. zł na naprawę silnika Diesla, bo warsztat zdiagnozował problem na ślepo lub tylko na podstawie komputera. A jak to powinno wyglądać?

Jest trochę lepiej, ale jeszcze czegoś musimy poszukać – jeśli po wymianie części za kilka tys. zł usłyszycie taki komunikat z ust mechanika, to zapewne niepotrzebnie wymieniono sprawne części. A usterka? Będą szukać dalej: metodą prób i błędów na koszt klienta!

W interesie zarówno płatnika (właściciela zepsutego auta), jak i warsztatu, który jednak może trafić na bardziej świadomego klienta, jest poprawna diagnoza usterek. Żeby ułatwić to mechanikom zajmującym się serwisem diesli, Bosch organizuje szkolenia dla nich w swojej siedzibie w Warszawie: najpierw sprawdzenie wiedzy, potem teoria, a następnie praktyka w miejscowym warsztacie-laboratorium. Okazuje się, że nawet praktykujący mechanicy mają problem z rozwiązaniem testu, którym zaczyna się szkolenie. Potem jest lepiej.

Typowe kłopoty z diagnostyką układów wtryskowych wynikają m.in. ze ślepej wiary we wskazania komputera diagnostycznego. Wyświetla się kod usterki, np. zaworu regulacji ciśnienia? Jego natychmiastowa wymiana to błąd – wskazanie komputera może wynikać z: dowolnej nieszczelności w układzie, usterki pompy wtryskowej, wtryskiwacza, zasilania „podejrzanego” zaworu, ale też wiązki silnika lub z „banalnego” zatkania filtra paliwa. Potencjalne awarie trzeba wykluczyć metodą pomiarów „na około” przy użyciu specjalistycznych narzędzi. Wprawny mechanik zrobi to w 30-40 minut.
1
autoauto 2016-12-03 01:45
Paski rozrządu są coraz trwalsze, nie dziwią już interwały wymiany na poziomie 180-200 tys. km, ale przebieg to nie jedyny wyznacznik tego kiedy należy wymienić pasek rozrządu.

Paski rozrządu nadal z powodzeniem stosuje się we współczesnych silnikach. Niektórzy producenci, jak np. Volkswagen, wręcz wracają do tego rozwiązania i zastępują nim problematyczne łańcuchy rozrządu. Dziś, dzięki zastosowaniu m.in. kevlaru, paski potrafią wytrzymać ponad 200 tys. km. Mimo wszystko nie są to elementy niezniszczalne, nadal podatne są na uszkodzenia mechaniczne, zabrudzenia chemiczne, a co ważne nadal się starzeją.

Pamiętajcie, że współczesne silniki to już praktycznie wyłącznie kolizyjne konstrukcje, czyli takie, w których po zerwaniu paska dochodzi do zderzenia tłoków z zaworami i kompletnego zniszczenia silnika. Uszkodzenia są na tyle duże, że naprawa zwykle jest już nieopłacalna.Jak często zatem wymieniać pasek? Interwały zawsze ściśle określa producent samochodu – przeciętnie wynoszą one 90-150 tys. km, są jednak i takie modele, które według producenta mogą przejechać z jednym paskiem nawet 200-240 tys. km (np. silnik 1.6 HDi grupy PSA).

Tyle teorii, z biegiem lat okazuje się, że nie wszystkie modele przejeżdzają bezproblemowo sugerowany przez producenta dystans. Zawsze dobrze jest skonsultować to z zaufanym mechanikiem. Szczególnie przy autach starszych mechanicy często sugerują skrócić zalecane interwały pomiędzy wymianami o 20-30 proc, np. w przypadku wspomnianego silnika 1.6 HDI mechanicy sugerują skrócić okres między wymianami paska do 180 tys. km.

Z pewnością trzeba to zrobić, jeśli samochód jest użytkowany w tzw. trudnych warunkach – w tym przypadku oznacza to agresywny styl jazdy lub jazdę głównie w ruchu miejskim. Warto też pamiętać, że nawet jeśli pasek wytrzyma taki przebieg, to wcześniej może zniszczyć go zatarta pompa wody lub np. wyrobione rolki prowadzące.

Z tego powodu lepiej nie lekceważyć zaleceń producenta i wraz z paskiem wymienić elementy, które on napędza! U większości producentów standardem jest wymiana paska wraz z pompą wody (jeżeli jest napędzana paskiem rozrządu) napinaczami i rolkami prowadzącymi. Sam przebieg to jednak niejedyny czynnik, który wpływa na to, jak często należy zmienić pasek.

Równie istotny jest wiek – guma po prostu z czasem parcieje, co zwiększa ryzyko jej zerwania. Zwykle żywotność paska rozrządu określa się na 5 lat, po tym czasie bez względu na przebieg trzeba go wymienić. Uwaga! Patrzcie na datę produkcji nowej części, bo niektóre firmy podają daty przydatności, czyli termin w jakim pasek powinien zostać zamontowany.

Kiedy wymienić pasek rozrządu?
- po zakupie samochodu używanego, kiedy nie macie potwierdzonej historii serwisowej, ani przebiegu widniejącego na liczniku

- kiedy pasek jest popękany, uszkodzony mechanicznie

- kiedy pasek jest zabrudzony olejem

- po 5 latach od ostatniej wymiany, bez względu na przebieg
1
Lucek z Gd 2016-12-18 22:44
LEMA TRANS to idealna firma i dobra jakość. Szkoda, że to trójmiasto a nie Słupsk
W branży samochodowej LEMA TRANS istnieje od 1988 roku. Można u nas kupić opony nowe, regenerowane oraz używane felgi stalowe i aluminiowe, jak również wykonać naprawę i regenerację uszkodzonych.

Wymieniamy oleje i płyny eksploatacyjne, dokonujemy naprawy bieżących elementów podwozia i układu hamulcowego. Wymieniamy na miejscu tłumiki wiodących producentów a także akumulatory.

Obsługujemy układy klimatyzacji. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem do pomiaru i regulacji geometrii. Nasz diagnoskop komputerowy połączy się z większością pojazdów i odczyta lub skasuje błędy i inspekcje serwisowe.

Mamy duże doświadczenie przy wykonywaniu konserwacji podwozia.

Używamy nowoczesnego sprzętu do obsługi pojazdów naszych klientów. Dążymy do ciągłego podnoszenia jakości usług.



Oferta

Wulkanizacja
Mechanika
Klimatyzacja
Transport
Opony
Geometria
Konserwacja podwozia
Diagnostyka
Marcin BMW 2017-02-10 10:05
Potwierdzam opinie jak najbardziej. Szefostwo hamstwo jak nic, paproki i tyle. Najlepiej nagrywac rozmowy co się ustala bo szefunio potrafi potem w żywe oczy kłamać że nic takiego nie mówił!!!!!!
BMW BMW tylko BMW 2017-02-10 17:59
Szendrak Bosch Serwis - masz nowe BMW wal do Szendraka masz stare BMW wal na Grunwaldzką.
Oferujemy kompleksową obsługę samochodów wszystkich marek, wykonujemy naprawy silników, zawieszenia, skrzyń biegów i wielu innych układów i elementów pojazdu. Posiadamy nowocześnie wyposażone stanowiska naprawcze i wykwalifikowany zespół mechaników.

Drobne naprawy wykonujemy od ręki, sprawnie sprawdzamy i wymieniamy olej, filtry i płyny eksploatacyjne. Specjalizujemy się w naprawach blacharsko-lakierniczych, elektromechanicznych oraz w diagnostyce komputerowej. Zapraszamy także do skorzystania z naszego serwisu klimatyzacji oraz serwisu ogumienia. Posiadamy poczekalnię z dostępem do Internetu, a w przypadku dłuższej naprawy zapewniamy naszym klientom samochód zastępczy! Dodatkowo oferujemy pomoc drogową i profesjonalną myjnię samochodową. Serdecznie zapraszamy!
zawsze bezrobotny 2017-02-10 18:06
Szukacie pracy :
Poszukujemy osoby z wykształceniem elektronicznym potrafiącej diagnozować oraz usuwać uszkodzenia elektroniczne w sprzęcie komputerowym, mile widziana umiejętność posługiwania się stacją lutowniczą HotAir lub IrDA oraz oscyloskopem...przyjdź, sprawdź się. Profesjonalny Serwis IT MadMax.
Zapraszamy. tel 597 220 200

Biuro Rekrutacji Pracowników ACTIO HR Sp. z o.o. dla Naszego Klienta Międzynarodowej Firmy z branży produkcji elementów z laminatu, poszukuje kandydatów na stanowisko:

Lakiernik samochodowy
Miejsce pracy: Słupsk

Wymagania:
- Doświadczenie w lakierowaniu elementów samochodowych lub tworzyw sztucznych,
- Umiejętność pracy z polerkami oraz szlifierkami oscylacyjnymi,
- Punktualność, obowiązkowość, precyzja w działaniu

Obowiązki:
- Przygotowanie form i powierzchni do lakierowania,
- Szpachlowanie, szlifowanie i lakierowanie elementów.

Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Ciekawe projekty dla wiodących koncernów,
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o stabilnej pozycji na rynku,
- Półgodzinna przerwa obiadowa, którą finansuje Firma,
- Szeroki pakiet socjalny,
- Możliwość pomocy w wynajęciu mieszkania w Słupsku.

Opis dodatkowy:
Kandydatów spełniających powyższe kryteria prosimy o przesłanie CV wpisując LAK/01/17 Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, )
Agencja Zatrudnienia nr 10554

Poszukujemy magazyniera do salonu Toyoty w Słupsku.
zakres obowiązków:
zamawianie i sprzedaż części zamiennych, wystawianie faktur, gospodarka magazynowa(znajomość procedur magazynowych),
wymagane:
znajomość pakietu MS Office, Microcat, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, znajomość języka angielskiego, prawo jazdy kat.B
Praca w godzinach 7-15; 9-17
szukający pracy u najlepszych 2017-02-10 18:11
Top Employers Polska 2016: Oto najlepsi pracodawcy w Polsce
Top Employers Institute odznacza firmy wyróżniające się polityką zatrudnienia. Certyfikatem zostają wyróżnione przedsiębiorstwa, które tworzą najlepsze warunki pracy, dbają o talenty i ich rozwój na wszystkich szczeblach organizacji, a także dążą do ciągłego doskonalenia praktyk związanych z zatrudnieniem.

Aby uzyskać certyfikat Top Employers, uczestnicy muszą przejść szczegółowe badania i spełnić określone w nich standardy. Niezależny audyt wszystkich odpowiedzi jest gwarancją odpowiedniego przebiegu procesu.

Kryteria, które są brane pod uwagę to: świadczenia podstawowe i dodatkowe oraz warunki pracy. Komisja zwracała również uwagę na rozwój kariery zawodowej pracowników i szkolenia, które oferuje im pracodawcy. Ważny jest także sposób zarządzania kulturą organizacyjną firmy.

W branży bankowej certyfikatem mogą pochwalić się: mBank, BGŻ BNP Paribas, Citi Handlowy. Top Employers Institute docenił również warunki pracy w ING Banku Śląskim oraz w Raiffeisen Polbank.

Z branży spożywczej certyfikat Top Employers 2016 otrzymały przedsiębiorstwa: Lidl, Tchibo, Mleczarnia Turek, Heineken oraz PepsiCo Poland. Wyróżnione zostały także firmy tytoniowe: Imperial Tobacco Polska, JTI Polska, Philip Morris International, British American Tobacco Polska Trading.

Certyfikat otrzymały też firmy farmaceutyczne: Chiesi Polska, Boehringer Ingelheim i Roche Polska. Na wyróżnienie zasłużyły firmy BPO/SCC: Infosys, Capgemini, Citi Service Center Poland, Dimension Data Polska, Accenture i Ista Shared Services Polska.

Dobrym pracodawcą okazała się także spółka związana z lotnictwem - MTU Aero Engines Polska oraz firmy z sektora motoryzacyjnego: Valeo, Volvo i Goodyear.

Certyfikat Top Employers 2016 otrzymały też przedsiębiorstwa produkujące sprzęt gospodarstwa domowego: Elica, BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego oraz Bosch. Na wyróżnienie zasłużyły również telekomy: T-Mobile oraz Orange.

Pozostałe wyróżnione firmy to: DHL, Saint-Gobain, Avon Cosmetics, Provident Polska, McDonalds's i PZU.
KLIENT oceniający całokształt w tej Firmie 2017-04-07 20:01
Jestem klientem tej firmy i nie zgadzam się z negatywnymi opiniami. Kto je pisze? Zapewne nie klienci.
Ten internet to komedia. Portal o pracodawcach i pracownikach a w nim opinie nie mające związku z tym portalem. Ktoś Was nie lubi lub zazdrości dużej ilości klientów i fajnego warsztatu. Znam was i ludzi tam pracujących. Fajna atmosfera panuje w tym miejscu pracy.
Wiek zatrudnionych ludzi bardzo zróżnicowany ale nie ma wpływu na ich pracę zespołową.
Będąc klientem obserwowałem i mogę stwierdzić, że to dobrana ekipa.
W tym zakładzie panuje sympatyczna atmosfera. Zgrana ekipa. Dobrzy mechanicy.
Szef też solidny człowiek, znakomicie koordynuje prace i przy tym też sam pracuje, jest bardzo dobrym organizatorem i wyśmienitym diagnostą.
GORĄCO POLECAM
góra 2017-06-02 09:03
Może i dobrze naprawiają? Nie wiem! Ale jeżeli naprawiają tak jak się umawiają na przyjęcie samochodu to....?! Jak ktoś ma za dużo na bani to RAZ - się nie umawia albo podaje realny termin, dwa obawiam się o jakość usługi jeżeli praca jest taśmowa? Czyli jak ktoś ma dużo czasu to może postać i poczekać u Pana pod biurem na przyjęcie auta lub na wyznaczenie niepewnego terminu. W afekcie i na w....! Tyle!
Czesław 2017-06-04 02:15
Składam szacun dla tej firmy. Rzeczowa obsługa i prawidłowa naprawa po szybkiej diagnozie usterki. Miałem niesprawną klimatyzację i na poczekaniu sprawdzili szczelność wskazując punkty rozszczelnienia. Naprawili w ciągu jednego dnia wymieniając chłodnicę. Później robili hamulce i zawieszenie wraz z przeglądem technicznym. Godni polecenia mino negatywnych opinii zawartych w tej stronie i myślę, że pisanych z zazdrości. Nikt nikomu nie dogodzi w każdej kwestii. Zawsze będą zadowoleni i niezadowoleni z usług a ja należę do tych zadowolonych i składam podziękowanie za dobrą obsługę mojego forda c max. Pozdrawiam Szefa.
Halina 2017-06-04 13:57
Wybrałam to miejsce mimo różnych opinii . Trafna decyzja ponieważ naprawili wszystkie usterki: hamulce, centralny zamek, klimatyzację i zgasili polące się kontrolki na desce. Mąż z zagranicy ustalał zakres napraw i jest bardzo zadowolony z przebiegu naprawy i ceny. Znalzł Was przez internet. Oceniamy Was pozytywnie i polecamy innym. Opisuję na różnych portalach i pozdrawiam szefa i załogę GT.
Focus c-max 2017-07-21 17:03
Witam wszystkich forumowiczów. Umieszczam ten post dla wszystkich mieszkańców Słupska i okolic, którzy zasięgają opinii o danym warsztacie w internecie. Po wpisaniu nazwy zakładu w google.pl spotykamy się z masą zadowolonych klientów, którzy korzystali z ich usług. Ja również się na ten chwyt złapałem i pojechałem do nich z moja klimatyzacją tzn sprawdzeniem szczelności. Tj dnia 19 lipca 2017 roku tak jak wcześniej napisałem odwiedziłem ten zakład w celu sprawdzenia szczelności układu a zdecydowałem sie tylko i wyłącznie dlatego, że z mojego układu ubył czynnik chłodzący w okresie 3 miesięcy. Na początku wszystko zapowiadało się elegancko pełne zainteresowanie ze strony szefa, które trwało około 20 min. Póżniej szef zajął się innymi ważniejszymi swoimi sprawami. Z auta został odzyskany mój czynnik, którego było około 5 atmosfer. Po wykonaniu tej operacji przystąpił do wpuszczenia azotu pod ciśnieniem 12 atmosfer i sprawdzeniu powierzchownie z góry auta czy są gdzieś jakieś ubytki w między czasie robiąc inne swoje ważniejsze sprawy i obsługując innych klientów. Cała operacja trwała około 4 godzin, która doprowadziła do niczego. Szef stwierdził, ze taka małą nieszczelność nie łatwo znaleźć i potrzebuje na to więcej czasu. Zostawiłbym tam auto ale widząc zapał i podejście jego pracy i pojęcie o tym co robi podziękowałem i kazałem uzupełnić układ czynnikiem. Straciłem tam pół dnia i straciłem 200 zl za ta usługę, która nic nie wniosła żadnych zmian. Tak jak wjechałem tak wyjechałem z chudszym portfelem o 200 zł.

Teraz 2 przypadek. Podczas wizyty przyjechała pani skoda fabia na ustawienie zbieżności, która przypadkiem znalazła dobre opinie w internecie o tym zakładzie. Myślała, ze to dużo czasu im z tym nie zejdzie. A tutaj ZONK!!!! panowie znowu z tego zakładu się nie popisali. 3 podejścia na podnośniku po każdorazowym ustawieniu przejażdżka czy wszystko ok ustawione. Za każdym razem ZONK!!!!. Kobieta straciła 2,5 godziny w tym zakładzie. Była bardzo zła czego jej się nie dziwię. Bo na koniec niby okazało się, że ma do wymiany tuleje tylnie przedniego wahacza. Jaki mechanik zaczyna ustawianie bez sprawdzenia zawieszenia, który ma problemy z programem i prosi kolegów o pomoc z garażu obok??? Powinna to raczej robić osoba, która ma jakieś pojęcie. Także jak to w opisie tego zakładu wykwalifikowany pracownik tylko w jakim zakresie?? Skoro świadczą takie usługi a nie mogą sobie z nimi poradzić.


Ten post jest przede wszystkim uprzedzeniem dla kolejnych zmotoryzowanych, którzy szukają dobrego zakładu w okolicach Słupska.

Dodam również, że opisywałem ten problem również na stronie tego zakładu ale jakoś nie został opublikowany. Te opinie są przez kogoś usuwane. Na pewno maja grono swoich wielbicieli, którym na pewno jakoś pomogli, ale nie mogą mieć 100% samych pozytywnych opinii. BO TO JEST OSZUKIWANIE KLIENTA CELEM LEPSZEGO ZAROBKU!!!!!!!!!!!
Edyta 2017-07-25 11:39
Zgłaszał Pan problem @Focus do ich biura obsługi? Każdy z nas ma prawo do reklamacji usług więc warto zadziałać coś w tym temacie. Pracodawca powinien również odnieść się do opisywanych działań tutaj na forum bo przecież to miejsce jest nie tylko narzędziem do wymiany opinii między pracownikami.
Adam 2017-08-19 16:10
polecam ten zakład
Edyta 2017-08-20 11:52
@Adam polecasz jako klient czy jako pracownik? Wiele opinii na forum skupia się na ocenie ze strony osób, które pobierały od firmy usługi, brakuje natomiast komentarzy osób zatrudnionych. Jeśli jesteś taką osobą, daj innym znać, czy praca tutaj należy do rozwojowych i czy można liczyć tutaj na jakieś dodatkowe benefity?
Zostaw swoją opinię o Auto Naprawa GT Mechanik Samochodowy - Kobylnica
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Auto Naprawa GT Mechanik Samochodowy